Vragenlijst Zelfpijpen/beste orgasme

  • 4 October 2018
  • 15 reacties
  • 2584 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Hey allemaal vul ff deze vrageenlijst in. Thanks.
1. Hoe oud ben je?
2. Hetero/Bi/Gay?
3. Lengte slappe penis?
4. Lengte stijve penis?
5. Hoevaak ruk je jezelf?
6. Kun je jezelf pijpen? Zo ja, hoe voelt dit en vind je het lekker?
7. Hoe was je eerste orgasme en hoe oud was je?
8. Wanneer, waar en hoe was je beste orgasme?vertel het hele verhaal.
9. Heb je eens samen met een vriend gerukt en hoe was dit?
10. Doe je aan sport en heb je hier een geile ervaring mee? Vertel...
11. Wat is je wildste fantasie?
12. Berschijf je penis. (Vorm, richting bij stijve etc.)
Thanks voor het invullen, heb je nog iets geils wat je wilt delen? Ja graag.

15 reacties

Hey allemaal vul ff deze vrageenlijst in. Thanks.
1. Hoe oud ben je? 16
2. Hetero/Bi/Gay? Hetro
3. Lengte slappe penis? 13
4. Lengte stijve penis? 18
5. Hoevaak ruk je jezelf? 7 tot 10 keer per week
6. Kun je jezelf pijpen? Zo ja, hoe voelt dit en vind je het lekker? Ja is echt lekker en geil
7. Hoe was je eerste orgasme en hoe oud was je? Was 9 en was raar maar wel lekker
8. Wanneer, waar en hoe was je beste orgasme?vertel het hele verhaal.op me 11 de was met me vriend op zijn kamer. We hadden al vaker gerukt maar nu gingen we verder we gingen elkaar pijpen en anaal nemen. Dat was ook de eerste keer dat ik sperma had
9. Heb je eens samen met een vriend gerukt en hoe was dit? Zie hierboven
10. Doe je aan sport en heb je hier een geile ervaring mee? Vertel... Ja geen geiler ervaringen
11. Wat is je wildste fantasie? Trio
12. Berschijf je penis. (Vorm, richting bij stijve etc.) Hij is vooral lang en niet echt dik. Hij is redelijk recht met een kleine afwijking naar links
Thanks voor het invullen, heb je nog iets geils wat je wilt delen? Ja graag.
Badge +1
15
Bi
Slap 15
Hard 20
Iedere dag meerdere malen ben verliefd op mijn buurmeisje zij is wat ouder dan mij rond de19 maar zeer mooie kontje, lief gezichtje en een mooie borst omvang en als ik aan haar denk wil ik rukken.

Ik kan mezelf afpijpen en het is lekkerder dan een meisje want je voelt het en kan zelf zeggen wat harder of zachter.

Het buurmeisje vond uit dat ik verliefd ben op haar en mocht in haar kontje ben klaargekomen maar vond het opwindend dat ik een paar heb gespoten. Mijn penis begon te tintelen en mijn ballen deden pijn. Mij buurmeisje heeft genoten en was ik iets ouder mijn meisje want ze kan er wat van
Hey allemaal vul ff deze vrageenlijst in. Thanks.
1. Hoe oud ben je? 16
2. Hetero/Bi/Gay? Hetero
3. Lengte slappe penis? 15 cm
4. Lengte stijve penis? 21 cm
5. Hoevaak ruk je jezelf? Verschilt per week gemiddeld 4 keer
6. Kun je jezelf pijpen? Zo ja, hoe voelt dit en vind je het lekker? Nee doe het ook niet doet iemand anders wel voor me
7. Hoe was je eerste orgasme en hoe oud was je? Voelde eerst raar maar ook lekker ik was 12
8. Wanneer, waar en hoe was je beste orgasme?vertel het hele verhaal. Tijdens een one noght stand bij haar thuis we waren keihard aan het neuken en kwam de tweede keer niet in haar kutje klaar maar het spoot echt keihard tegen de muur het het duurde focking lang dus dat voelde heerlijk
9. Heb je eens samen met een vriend gerukt en hoe was dit? Jaa gwn jezelf rukken altijd lekker
10. Doe je aan sport en heb je hier een geile ervaring mee? Vertel... ja volleybal, heb een nee trio gehad met team genoot en meisje want wij moesten toen bij de meisjes douchen want jongens douches waren stuk
11. Wat is je wildste fantasie? Trio in het openbaar
12. Berschijf je penis. (Vorm, richting bij stijve etc.) best wel dik en ook lang als die stijf is gaat die gwn recht naar voren
Thanks voor het invullen, heb je nog iets geils wat je wilt delen? Ja graag.
Hey allemaal vul ff deze vrageenlijst in. Thanks.
1. Hoe oud ben je?16
2. Hetero/Bi/Gay?bi
3. Lengte slappe penis?9cm ong
4. Lengte stijve penis?15cm ong
5. Hoevaak ruk je jezelf?elke dag
6. Kun je jezelf pijpen? Zo ja, hoe voelt dit en vind je het lekker? Ja kan mijn eikel likken het voel lekker
7. Hoe was je eerste orgasme en hoe oud was je?ik wis niet wat me overkwam (lekker) 11
8. Wanneer, waar en hoe was je beste orgasme?vertel het hele verhaal. Wanneer geen idee gwn thuis en dan met dildo in de reet komen
9. Heb je eens samen met een vriend gerukt en hoe was dit? Niet gerukt maar wel aan iemands anders piemel gezetten en hij aan die van mij en elkaar soort van geneukt maar was 12 dus was niet top
10. Doe je aan sport en heb je hier een geile ervaring mee? Vertel... Voetbal als ik onder de douche sta zie ik vaak van die lekker peimels
11. Wat is je wildste fantasie? Een jongen neuken
12. Berschijf je penis. (Vorm, richting bij stijve etc.)iets scheef naar links en is gwn stijf recht omhoog
Thanks voor het invullen, heb je nog iets geils wat je wilt delen? Ja graag.
1. Hoe oud ben je? 16
2. Hetero/Bi/Gay? hetro
3. Lengte slappe penis? 8cm ong
4. Lengte stijve penis? 17cm
5. Hoevaak ruk je jezelf? ong elke dag
6. Kun je jezelf pijpen? Zo ja, hoe voelt dit en vind je het lekker? nee
7. Hoe was je eerste orgasme en hoe oud was je? 13 en ik vond het heel lekker
8. Wanneer, waar en hoe was je beste orgasme?vertel het hele verhaal. thuis in de badkamer gwn op en neer
9. Heb je eens samen met een vriend gerukt en hoe was dit? ja het was best ongemakkelijk
10. Doe je aan sport en heb je hier een geile ervaring mee? Vertel... ja en nee
11. Wat is je wildste fantasie? iets met beffen
12. Berschijf je penis. (Vorm, richting bij stijve etc.) beetje krom
15
Hetero
ik ga niet men pik meten
licht eraan vaak 3 per dag
ja dat kan ik maar het is niet echt dat je een orgasme van kan krijgen ofzo
het was wel fijn ik was 13 jaar
onder de douche dat is het hele verhaal ik was aan het trekken onder de douche
nee
ik doe aan handbal en nee
ik denk reverse gangbang
nee dankje
1. Hoe oud ben je? 15
2. Hetero/Bi/Gay? Hetero
3. Lengte slappe penis? Weet ik niet
4. Lengte stijve penis? 14
5. Hoevaak ruk je jezelf? Elke dag
6. Kun je jezelf pijpen? Zo ja, hoe voelt dit en vind je het lekker? Nee
7. Hoe was je eerste orgasme en hoe oud was je? 14 en deed pijn
8. Wanneer, waar en hoe was je beste orgasme?vertel het hele verhaal. Op een luchtbed
9. Heb je eens samen met een vriend gerukt en hoe was dit? Nee
10. Doe je aan sport en heb je hier een geile ervaring mee? Vertel... Kickboksen had je mooie vrouwen
11. Wat is je wildste fantasie? Voor veel mensen is het vies maar het is lekker ik wil namelijk een keer poepsex doen en dat het liefst met de moeder van een vriend
12. Berschijf je penis. (Vorm, richting bij stijve etc uhmm besneden niet heel groot maar ik kan er wel wat mee
Hey allemaal vul ff deze vrageenlijst in. Thanks.
1. Hoe oud ben je? 14
2. Hetero/Bi/Gay? Bi
3. Lengte slappe penis? 5
4. Lengte stijve penis? 13/14
5. Hoevaak ruk je jezelf? 4 keer per week soms meer
6. Kun je jezelf pijpen? Zo ja, hoe voelt dit en vind je het lekker? Nee maar ik wel goed andere pijpen
7. Hoe was je eerste orgasme en hoe oud was je?
12 was heel lekker
8. Wanneer, waar en hoe was je beste orgasme?vertel het hele verhaal. Ik en een vriend gingen samen in ee bad en hij had een stijve En ik zag dat en toen begon ik hem te pijpen en toen deet ik mijn penus in zijn kont en na een tijdje neuken kwam ik klaar in hem
9. Heb je eens samen met een vriend gerukt en hoe was dit? Heb ik net verteld het was fijn
10. Doe je aan sport en heb je hier een geile ervaring mee? Vertel... doe niet aan sport
11. Wat is je wildste fantasie? Iets doen met iemand die ik niet ken zoals anoniem122334
12. Berschijf je penis. (Vorm, richting bij stijve etc.)
Dik omhoog klein beetje gebogen
Thanks voor het invullen, heb je nog iets geils wat je wilt delen? Ja wil je met mij neuken
1. Hoe oud ben je? 15
2. Hetero/Bi/Gay? Bi
3. Lengte slappe penis? 10 cm
4. Lengte stijve penis? 16,5cm
5. Hoevaak ruk je jezelf? 1x per dag
6. Kun je jezelf pijpen? Zo ja, hoe voelt dit en vind je het lekker? Me eikel likken voelt wel goed
7. Hoe was je eerste orgasme en hoe oud was je? 12 jaar idk is al 3 jaar geleden ahhaa
8. Wanneer, waar en hoe was je beste orgasme?vertel het hele verhaal. Ik samen met een vriend elkaar pijpen in een steegje
9. Heb je eens samen met een vriend gerukt en hoe was dit? Ja zo vaak ja super lekker
10. Doe je aan sport en heb je hier een geile ervaring mee? Vertel... ja me teamgenoot en ik hebben elkaar in een steegje gepijpt
11. Wat is je wildste fantasie? Een gangbang met jongens van 14/15 jaar # aangepast door Kindertelefoon
12. Berschijf je penis. (Vorm, richting bij stijve etc.) recht beetje naar links
Vul je lijst ook eens in
1. 15 jaar
2. Hetero
3. 12 cm
4. 19,5 cm
5. Dagelijks
6. Nee
7. Lekker ik was 11 of 12
8. Idk
9. Nee
10. Ik doe niet aan sport
11. Dat een vriend vraagt aan mij of ik zijn vruendin wil neuken omdat ze een keer een grote pik wil.
12. Recht naar boven, hard
1. 14
2. Tussen hetero en bi
3. 11 cm
4. 14 á 15 cm
5. 3 á 4 keer per week soms vaker
6. Alleen mn eikel likken is super fijn zou alleen wel graag tips hebben hoe ik verder dan alleen mn eikel kan
7. Fijn 11 Vlgm
8. 3 maanden terug met de 'stok van een wc ontstopper op mn prostaat onder de douche
9. Ja toen ik 11 was maar zijn toen helaas niet klaar gekomen
10. Ja, nee
11. Een keer een knuffel kopen daar een gat in maken op de knuffel te neuken
12. Beetje naar links gebogen voor mij en omhoog
Badge +2
Beste gebruikers van het forum, dit topic is in principe toegestaan. Vragenlijsten over sex mogen. Houdt daarbij wel de forumregels in de gaten.
Reacties die schokerend zijn voor anderen of beschrijvingen van sexuele handelingen die schokerend zijn worden verwijderd. Mochten we teveel moeten verwjideren, dan zullen we het topic in zijn geheel sluiten.
vr gr
Hey allemaal vul ff deze vrageenlijst in. Thanks.
1. Hoe oud ben je? 15
2. Hetero/Bi/Gay? Bi
3. Lengte slappe penis? 12 cm
4. Lengte stijve penis? 19 cm
5. Hoevaak ruk je jezelf?3-6 keer per dag
6. Kun je jezelf pijpen? Zo ja, hoe voelt dit en vind je het lekker? Alleen eikel likken met tong, vind het niet bijzonder.
7. Hoe was je eerste orgasme en hoe oud was je? Ik was 12 en vond het heel erg lekker dat ik iets nieuws had ondekt
8. Wanneer, waar en hoe was je beste orgasme?vertel het hele verhaal. Mijn beste orgasme was in de bus 1 jaar terug toen een meisje voor mij zat en me de hele tijd zat aan te kijken.
9. Heb je eens samen met een vriend gerukt en hoe was dit? Nee (zou niet erg vinden)
10. Doe je aan sport en heb je hier een geile ervaring mee? Vertel... Bij voetbal krijg ik heel vaak een stijve als ik de pikken van mijn team zie en ze merkten dat ik dat vaker had dus nu noemen me ze binnen de club sletje.
11. Wat is je wildste fantasie? Of vastgebonden worden door een meisje uit mijn klas en dat ze alles met me doet wat ze wil # aangepast door de kindertelefoon
12. Berschijf je penis. (Vorm, richting bij stijve etc.) Lang en dik, staat lichtjes omhoog. goede verhouding van eikel tot de rest van mijn pik.
Reputatie 1
Badge +1
Ik zal hem eerst zelf invullen!
1. Hoe oud ben je? 14
2. Hetero/Bi/Gay? Bi
3. Lengte slappe penis? 10cm
4. Lengte stijve penis? 18cm
5. Hoevaak ruk je jezelf? 2a3 keer per dag
6. Kun je jezelf pijpen? Zo ja, hoe voelt dit en vind je het lekker? Ja het voelt heerlijk.
7. Hoe was je eerste orgasme en hoe oud was je?
Het was een geweldig gevoel ik was 11.
8. Wanneer, waar en hoe was je beste orgasme?vertel het hele verhaal. Dat was op kamp we moesten met zijn tweeën in 1 bed slapen, ik ging met mijn beste vriend. Toen we gingen slapen zij hij dat hij een stijve had en ging op mij liggen waardoor ik hen goed voelde. We begonnen te zoenen en hebben elkaar gepijpt #aangepast kindertelefoon (21 cm ook 14 jaar). Een andere vriend vroeg wat er aan de hand was en ik zei dat ik kramp had, en we zijn toen gaan slapen. Maar we hebben de andere nachten ook niet veel geslapen 😋. Dit was zo'n 2 maanden geleden.
9. Heb je eens samen met een vriend gerukt en hoe was dit? Ja na de gymles # aangepast kindertelefoon
10. Doe je aan sport en heb je hier een geile ervaring mee? Vertel... Ja voetbal # aangepast kindertelefoon
11. Wat is je wildste fantasie? Het hele weekend neuken # aangepast kindertelefoon
12. Berschijf je penis. (Vorm, richting bij stijve etc.)
Buigt klein beetje naar beneden is 18cm groot.
Thanks voor het invullen, heb je nog ietswat je wilt delen? Ja graag

Reageer