Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Vragenlijst Zelfpijpen/beste orgasme

Badge +1
Hey allemaal vul ff deze vrageenlijst in. Thanks.
1. Hoe oud ben je?
2. Hetero/Bi/Gay?
3. Lengte slappe penis?
4. Lengte stijve penis?
5. Hoevaak ruk je jezelf?
6. Kun je jezelf pijpen? Zo ja, hoe voelt dit en vind je het lekker?
7. Hoe was je eerste orgasme en hoe oud was je?
8. Wanneer, waar en hoe was je beste orgasme?vertel het hele verhaal.
9. Heb je eens samen met een vriend gerukt en hoe was dit?
10. Doe je aan sport en heb je hier een geile ervaring mee? Vertel...
11. Wat is je wildste fantasie?
12. Berschijf je penis. (Vorm, richting bij stijve etc.)
Thanks voor het invullen, heb je nog iets geils wat je wilt delen? Ja graag.

7 reacties

Badge +1
Ik zal hem eerst zelf invullen!
1. Hoe oud ben je? 14
2. Hetero/Bi/Gay? Bi
3. Lengte slappe penis? 10cm
4. Lengte stijve penis? 18cm
5. Hoevaak ruk je jezelf? 2a3 keer per dag
6. Kun je jezelf pijpen? Zo ja, hoe voelt dit en vind je het lekker? Ja het voelt heerlijk.
7. Hoe was je eerste orgasme en hoe oud was je?
Het was een geweldig gevoel ik was 11.
8. Wanneer, waar en hoe was je beste orgasme?vertel het hele verhaal. Dat was op kamp we moesten met zijn tweeën in 1 bed slapen, ik ging met mijn beste vriend. Toen we gingen slapen zij hij dat hij een stijve had en ging op mij liggen waardoor ik hen goed voelde. We begonnen te zoenen en hebben elkaar gepijpt #aangepast kindertelefoon (21 cm ook 14 jaar). Een andere vriend vroeg wat er aan de hand was en ik zei dat ik kramp had, en we zijn toen gaan slapen. Maar we hebben de andere nachten ook niet veel geslapen 😋. Dit was zo'n 2 maanden geleden.
9. Heb je eens samen met een vriend gerukt en hoe was dit? Ja na de gymles # aangepast kindertelefoon
10. Doe je aan sport en heb je hier een geile ervaring mee? Vertel... Ja voetbal # aangepast kindertelefoon
11. Wat is je wildste fantasie? Het hele weekend neuken # aangepast kindertelefoon
12. Berschijf je penis. (Vorm, richting bij stijve etc.)
Buigt klein beetje naar beneden is 18cm groot.
Thanks voor het invullen, heb je nog ietswat je wilt delen? Ja graag
Badge
Hey allemaal vul ff deze vrageenlijst in. Thanks.
1. Hoe oud ben je? 15
2. Hetero/Bi/Gay? Bi
3. Lengte slappe penis? 12 cm
4. Lengte stijve penis? 19 cm
5. Hoevaak ruk je jezelf?3-6 keer per dag
6. Kun je jezelf pijpen? Zo ja, hoe voelt dit en vind je het lekker? Alleen eikel likken met tong, vind het niet bijzonder.
7. Hoe was je eerste orgasme en hoe oud was je? Ik was 12 en vond het heel erg lekker dat ik iets nieuws had ondekt
8. Wanneer, waar en hoe was je beste orgasme?vertel het hele verhaal. Mijn beste orgasme was in de bus 1 jaar terug toen een meisje voor mij zat en me de hele tijd zat aan te kijken.
9. Heb je eens samen met een vriend gerukt en hoe was dit? Nee (zou niet erg vinden)
10. Doe je aan sport en heb je hier een geile ervaring mee? Vertel... Bij voetbal krijg ik heel vaak een stijve als ik de pikken van mijn team zie en ze merkten dat ik dat vaker had dus nu noemen me ze binnen de club sletje.
11. Wat is je wildste fantasie? Of vastgebonden worden door een meisje uit mijn klas en dat ze alles met me doet wat ze wil # aangepast door de kindertelefoon
12. Berschijf je penis. (Vorm, richting bij stijve etc.) Lang en dik, staat lichtjes omhoog. goede verhouding van eikel tot de rest van mijn pik.
Badge +2
Beste gebruikers van het forum, dit topic is in principe toegestaan. Vragenlijsten over sex mogen. Houdt daarbij wel de forumregels in de gaten.
Reacties die schokerend zijn voor anderen of beschrijvingen van sexuele handelingen die schokerend zijn worden verwijderd. Mochten we teveel moeten verwjideren, dan zullen we het topic in zijn geheel sluiten.
vr gr
Badge +3
1. 14
2. Tussen hetero en bi
3. 11 cm
4. 14 á 15 cm
5. 3 á 4 keer per week soms vaker
6. Alleen mn eikel likken is super fijn zou alleen wel graag tips hebben hoe ik verder dan alleen mn eikel kan
7. Fijn 11 Vlgm
8. 3 maanden terug met de 'stok van een wc ontstopper op mn prostaat onder de douche
9. Ja toen ik 11 was maar zijn toen helaas niet klaar gekomen
10. Ja, nee
11. Een keer een knuffel kopen daar een gat in maken op de knuffel te neuken
12. Beetje naar links gebogen voor mij en omhoog
Badge +1
1. 15 jaar
2. Hetero
3. 12 cm
4. 19,5 cm
5. Dagelijks
6. Nee
7. Lekker ik was 11 of 12
8. Idk
9. Nee
10. Ik doe niet aan sport
11. Dat een vriend vraagt aan mij of ik zijn vruendin wil neuken omdat ze een keer een grote pik wil.
12. Recht naar boven, hard
Badge +1
Vul je lijst ook eens in
Badge
1. Hoe oud ben je? 15
2. Hetero/Bi/Gay? Bi
3. Lengte slappe penis? 10 cm
4. Lengte stijve penis? 16,5cm
5. Hoevaak ruk je jezelf? 1x per dag
6. Kun je jezelf pijpen? Zo ja, hoe voelt dit en vind je het lekker? Me eikel likken voelt wel goed
7. Hoe was je eerste orgasme en hoe oud was je? 12 jaar idk is al 3 jaar geleden ahhaa
8. Wanneer, waar en hoe was je beste orgasme?vertel het hele verhaal. Ik samen met een vriend elkaar pijpen in een steegje
9. Heb je eens samen met een vriend gerukt en hoe was dit? Ja zo vaak ja super lekker
10. Doe je aan sport en heb je hier een geile ervaring mee? Vertel... ja me teamgenoot en ik hebben elkaar in een steegje gepijpt
11. Wat is je wildste fantasie? Een gangbang met jongens van 14/15 jaar dus meld je aan
12. Berschijf je penis. (Vorm, richting bij stijve etc.) recht beetje naar links

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen