Vraag

Vragenlijst: Wat vertel je je familie over seks?

  • 18 March 2023
  • 22 reacties
  • 2173 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3

Ik zou wel willen weten hoeveel jullie delen over seks met je ouders en broers/zussen. Daarom een paar vragen:

Eerst een paar algemene vragen:

  1. Hoe oud ben je?
  2. Jongen of meisje?
  3. Val je op jongens of meisjes?
  4. Hoeveel broers/zussen heb je en welke leeftijd hebben die?

Verder:

  1. Praat je met je ouders wel eens over seks?
  2. En met broers of zussen?
  3. Als je al seks hebt / seksueel actief bent, weten ze dat? Zo ja, wat vinden ze daar van? Zo nee, hoe denk je dat ze zouden reageren?
  4. Als je nog geen seks hebt gehad, zou je het dan vertellen? Hoe denk je dat ze zouden reageren?
  5. Zou je willen weten of je broer/zus seks heeft? Zo ja, wat zou je daar over willen weten?
  6. Als je masturbeert, weten ze dat?
  7. Bespreek je met broers of zussen wel eens als je hebt gezoend/gepijpt/gebeft/seks hebt gehad? Zo ja, hoeveel details vertel je dan?
  8. Kreeg je thuis seksuele voorlichting? Op welke leeftijd, hoe deden ze dat en wat vond je er van?
  9. Als je wilt zoenen/seksen enzo met een vriend/vriendin van je broer/zus, zou je vooraf vragen of je broer/zus dat ok vind?
  10.  @Meisjes: hoe heb je verteld dat je voor het eerst ongesteld was? 
  11. @Jongens: als je een natte droom hebt gehad, heb je dat vertelt aan je ouders of broers/zussen? 

Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden, bedankt voor het invullen!

 

Liefs, Vosje


22 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Eerst een paar algemene vragen:

  1. Hoe oud ben je? 13
  2. Jongen of meisje? Jongen
  3. Val je op jongens of meisjes? Beide bi dus
  4. Hoeveel broers/zussen heb je en welke leeftijd hebben die? Ik heb 1 oudere broer bijna 18 en een jonger broertje 10 jaar

Verder:

  1. Praat je met je ouders wel eens over seks? Soms ja wij zijn daar best open in
  2. En met broers of zussen? Ja ook
  3. Als je al seks hebt / seksueel actief bent, weten ze dat? Zo ja, wat vinden ze daar van? Zo nee, hoe denk je dat ze zouden reageren? M’n ouders weten dat wij ons aftrekken m’n oudere broer heeft het mij geleerd en ik m’n broertje 
  4. Als je nog geen seks hebt gehad, zou je het dan vertellen? Hoe denk je dat ze zouden reageren?
  5. Zou je willen weten of je broer/zus seks heeft? Zo ja, wat zou je daar over willen weten?  M’n oudere broer weet ik niet m’n jongere broertje niet
  6. Als je masturbeert, weten ze dat? Ja dat weten ze
  7. Bespreek je met broers of zussen wel eens als je hebt gezoend/gepijpt/gebeft/seks hebt gehad? Zo ja, hoeveel details vertel je dan? Ja meestal met m’n oudere broer 
  8. Kreeg je thuis seksuele voorlichting? Op welke leeftijd, hoe deden ze dat en wat vond je er van? nee niet gehad
  9. Als je wilt zoenen/seksen enzo met een vriend/vriendin van je broer/zus, zou je vooraf vragen of je broer/zus dat ok vind? Nee hoef ik niet doe ik met m’n eigen vriend
  10.  @Meisjes: hoe heb je verteld dat je voor het eerst ongesteld was? 
  11. @Jongens: als je een natte droom hebt gehad, heb je dat vertelt aan je ouders of broers/zussen? Heb ik nog niet gehad zou het wel aan m’n ouders of oudere broer vertellen

Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden, bedankt voor het invullen!

Reputatie 2
Badge +1

Ik zou wel willen weten hoeveel jullie delen over seks met je ouders en broers/zussen. Daarom een paar vragen:

Eerst een paar algemene vragen:

  1. Hoe oud ben je? 13
  2. Jongen of meisje? meisje
  3. Val je op jongens of meisjes? jongens
  4. Hoeveel broers/zussen heb je en welke leeftijd hebben die? 1 broer (16)

Verder:

  1. Praat je met je ouders wel eens over seks? niet perse
  2. En met broers of zussen? nee
  3. Als je al seks hebt / seksueel actief bent, weten ze dat? Zo ja, wat vinden ze daar van? Zo nee, hoe denk je dat ze zouden reageren? weten ze niet, ze zouden het wel oke vinden
  4. Als je nog geen seks hebt gehad, zou je het dan vertellen? Hoe denk je dat ze zouden reageren? ik zou t nog niet vertellen
  5. Zou je willen weten of je broer/zus seks heeft? Zo ja, wat zou je daar over willen weten? nee
  6. Als je masturbeert, weten ze dat? nee
  7. Bespreek je met broers of zussen wel eens als je hebt gezoend/gepijpt/gebeft/seks hebt gehad? Zo ja, hoeveel details vertel je dan? nee
  8. Kreeg je thuis seksuele voorlichting? Op welke leeftijd, hoe deden ze dat en wat vond je er van? nee alleen op school, was wel oke 
  9. Als je wilt zoenen/seksen enzo met een vriend/vriendin van je broer/zus, zou je vooraf vragen of je broer/zus dat ok vind? nee, zou ik ook niet doen, want hun zijn 16
  10.  @Meisjes: hoe heb je verteld dat je voor het eerst ongesteld was? stond in keuken en zei het gewoon hardop, maakte me niet echt uit. Gewoon eerlijk over zijn en niet bang zijn.
  11. @Jongens: als je een natte droom hebt gehad, heb je dat vertelt aan je ouders of broers/zussen? nvt

Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden, bedankt voor het invullen!

 

Reputatie 7
Badge +15

Ik zou wel willen weten hoeveel jullie delen over seks met je ouders en broers/zussen. Daarom een paar vragen:

Eerst een paar algemene vragen:

  1. Hoe oud ben je?-
  2. Jongen of meisje? Meisje
  3. Val je op jongens of meisjes? Jongens 
  4. Hoeveel broers/zussen heb je en welke leeftijd hebben die? Meer dan 1, en ik ben 1 van de middelste.

Verder:

  1. Praat je met je ouders wel eens over seks? laten we het zo zeggen: mijn ouders praten met MIJ over seks, maar ik niet echt met HUN :)
  2. En met broers of zussen? Nee! 
  3. Als je al seks hebt / seksueel actief bent, weten ze dat? Zo ja, wat vinden ze daar van? Zo nee, hoe denk je dat ze zouden reageren? Nee
  4. Als je nog geen seks hebt gehad, zou je het dan vertellen? Hoe denk je dat ze zouden reageren?  Ik denk dat mijn ouders -net zo goed als ik- weten dat ik “er nog niet klaar voor ben”. Maar ze zouden zeker niet boos of teleurgesteld zijn
  5. Zou je willen weten of je broer/zus seks heeft? Zo ja, wat zou je daar over willen weten? ​​​​​​nee hoor, dat mogen ze voor zichzelf houden! 😳😅
  6. Als je masturbeert, weten ze dat? Ik denk het wel
  7. Bespreek je met broers of zussen wel eens als je hebt  gezoend/gepijpt/gebeft/seks hebt gehad? Zo ja, hoeveel details vertel je dan? Nee, en ik ben nog single, dus, dat heb ik ook nog niet “kunnen” bespreken 
  8. Kreeg je thuis seksuele voorlichting? Op welke leeftijd, hoe deden ze dat en wat vond je er van? Mijn ouders hebben het weleens verteld, maar dan niet zo heel indirect; zo gebeurd het, maar meer, op een “andere” manier… ​​​​​​ 
  9. Als je wilt zoenen/seksen enzo met een vriend/vriendin van je broer/zus, zou je vooraf vragen of je broer/zus dat ok vind? Dat zou een groot leeftijds verschil zijn… als ik dat zou doen…. Maar, ik denk dat het eraan ligt of je al een relatie hebt, of nog niet. 
  10.  @Meisjes: hoe heb je verteld dat je voor het eerst ongesteld was? mijn ouders waren op reis voor werk, 3 weken lang, dus ik heb het verteld toen ze terug kwamen, niet heel bijzonder ofzo
  11. @Jongens: als je een natte droom hebt gehad, heb je dat vertelt aan je ouders of broers/zussen? 

Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden, bedankt voor het invullen!

 

Liefs, Vosje

Geen dank, groetjes, 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +17

Ik zou wel willen weten hoeveel jullie delen over seks met je ouders en broers/zussen. Daarom een paar vragen:

Eerst een paar algemene vragen:

  1. Hoe oud ben je? 16
  2. Jongen of meisje? jongen
  3. Val je op jongens of meisjes? Allebei
  4. Hoeveel broers/zussen heb je en welke leeftijd hebben die? 1 oudere broer van 19

Verder:

  1. Praat je met je ouders wel eens over seks? Soms
  2. En met broers of zussen? We hebben het er wel eens over gehad
  3. Als je al seks hebt / seksueel actief bent, weten ze dat? Zo ja, wat vinden ze daar van? Zo nee, hoe denk je dat ze zouden reageren? Ja. dat weten ze wel. Ze hebben er geen problemen mee zolang ik het maar veilig doe en zo.
  4. Als je nog geen seks hebt gehad, zou je het dan vertellen? Hoe denk je dat ze zouden reageren?
  5. Zou je willen weten of je broer/zus seks heeft? Zo ja, wat zou je daar over willen weten? Nou, ik heb hem en zn vriendin een keer horen neuken dus ik had geen keus het te weten.😂
  6. Als je masturbeert, weten ze dat? Ja. Ik denk dat de meeste ouders dat wel weten van hun kinderen
  7. Bespreek je met broers of zussen wel eens als je hebt gezoend/gepijpt/gebeft/seks hebt gehad? Zo ja, hoeveel details vertel je dan? Hij heeft mij wel eens gevraagd of ik al seks heb gehad en dat heb ik hem ook gewoon eerlijk verteld. Maar zonder heel veel details of zo.
  8. Kreeg je thuis seksuele voorlichting? Op welke leeftijd, hoe deden ze dat en wat vond je er van? Ja, toen ik 9 was of zo. Niet heel erg uitgebreid. Gewoon de basic informatie
  9. Als je wilt zoenen/seksen enzo met een vriend/vriendin van je broer/zus, zou je vooraf vragen of je broer/zus dat ok vind? Nee
  10.  @Meisjes: hoe heb je verteld dat je voor het eerst ongesteld was? 
  11. @Jongens: als je een natte droom hebt gehad, heb je dat vertelt aan je ouders of broers/zussen? Nee dat heb ik niet verteld.

Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden, bedankt voor het invullen! Graag gedaan

 

Reputatie 7
Badge +14

hoi @vosje_09,

Ik zou wel willen weten hoeveel jullie delen over seks met je ouders en broers/zussen. Daarom een paar vragen:

ok, is goed

Eerst een paar algemene vragen:

  1. Hoe oud ben je? ik ben bijna 15
  2. Jongen of meisje? ik ben een jongen
  3. Val je op jongens of meisjes? ik val op jongens
  4. Hoeveel broers/zussen heb je en welke leeftijd hebben die? ik heb één echte broer van 18 en waar ik nu woon nog 5 ‘broers‘ tussen 19 en 26 en een ‘zus’ van 22, ik ben de jongste van allemaal

Verder:

  1. Praat je met je ouders wel eens over seks? papa is al bijna 3 jaar dood en mama sinds vorig jaar, dus dat kan niet meer. Met mama had ik er wel een klein beetje over gepraat. Waar ik nu woon weten pépé en mémé (mijn soort van pleegouders) dat ik er liever met 2 'broers’ over praat, maar ik kan wel bij ze terecht hebben ze gezegd, voor alles
  2. En met broers of zussen? ik praat niet met mijn echte broer over zulke dingen en met 2 van die 5 nieuwe 'broers’ kan ik goed praten omdat zij mij echt begrijpen en ook op jongens vallen
  3. Als je al seks hebt / seksueel actief bent, weten ze dat? Zo ja, wat vinden ze daar van? Zo nee, hoe denk je dat ze zouden reageren? mama wist het vlak voordat ze dood ging wel en die 2 lievelingsbroers (zal ik ze maar noemen) weten het al iets langer. Eigenlijk sinds ik bij hen woon
  4. Als je nog geen seks hebt gehad, zou je het dan vertellen? Hoe denk je dat ze zouden reageren? als ik niks gedaan zou hebben zou ik dat vast wel verteld hebben, ook zonder dat ze er naar gevraagd zouden hebben, denk ik
  5. Zou je willen weten of je broer/zus seks heeft? Zo ja, wat zou je daar over willen weten? ik hoef van mijn eigen broer helemaal niks te weten, die lievelingsbroers vertellen soms wel wat, vooral als ik er iets over vraag
  6. Als je masturbeert, weten ze dat? mijn lievelingsbroers wel en de rest vraagt er nooit naar, omdat ze 5 jaar of meer ouder zijn dan mij en andere soort vrienden hebben en zo
  7. Bespreek je met broers of zussen wel eens als je hebt gezoend/gepijpt/gebeft/seks hebt gehad? Zo ja, hoeveel details vertel je dan? met mijn lievelingsbroers wel, die zijn geïnteresseerd in mij en luisteren altijd naar mij en hebben altijd tijd voor mij. Mijn 'zus ’is ook heel lief en eigenlijk die andere broers ook wel, maar die weten ook dat ik over die dingen bij mijn lievelingsbroers terecht kan. Ik vertel best wel dingen aan hen
  8. Kreeg je thuis seksuele voorlichting? Op welke leeftijd, hoe deden ze dat en wat vond je er van? mama had mij wel eens een boekje gegeven en er wat over verteld en gezegd dat als ik iets wilde weten dat ik dat altijd kon vragen, maar zij wist ook dat ik met die ‘lievelingsbroers’ erover kon praten, want ik woon sinds het nieuwe schooljaar nadat  papa dood ging al bij die jongens (= bij het gezin van de beste vriend van papa)
  9. Als je wilt zoenen/seksen enzo met een vriend/vriendin van je broer/zus, zou je vooraf vragen of je broer/zus dat ok vind? er is wel eens omgekeerd geweest, dat een vriend van mijn lievelingsbroers met mij wilde kussen, maar ik weet niet zeker of het echt was of een grapje, maar hij is wel altijd heel aardig voor mij
  10.  @Meisjes: hoe heb je verteld dat je voor het eerst ongesteld was?  nvt
  11. @Jongens: als je een natte droom hebt gehad, heb je dat vertelt aan je ouders of broers/zussen? volgens mij hadden mijn lievelingsbroers het een keertje gezien toen ze mijn en hun bedden (beneden waar wij slapen, want de rest slaapt boven) gingen afhalen en in de was doen en toen had ik het gezegd, maar ik weet niet meer precies hoe dat ging of zij eerst gezien hadden of ik eerst gezegd omdat ik wist dat ze de bedden gingen afhalen. Ik woonde daar toen nog niet zolang en vond het eerst wel een beetje ongemakkelijk om daarover te praten

Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden, bedankt voor het invullen!

ok, nou weet je het en graag gedaan 😉

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 5
Badge +3

hoi @vosje_09,

Ik zou wel willen weten hoeveel jullie delen over seks met je ouders en broers/zussen. Daarom een paar vragen:

ok, is goed

Eerst een paar algemene vragen:

  1. Hoe oud ben je? ik ben bijna 15
  2. Jongen of meisje? ik ben een jongen
  3. Val je op jongens of meisjes? ik val op jongens
  4. Hoeveel broers/zussen heb je en welke leeftijd hebben die? ik heb één echte broer van 18 en waar ik nu woon nog 5 ‘broers‘ tussen 19 en 26 en een ‘zus’ van 22, ik ben de jongste van allemaal

Verder:

  1. Praat je met je ouders wel eens over seks? papa is al bijna 3 jaar dood en mama sinds vorig jaar, dus dat kan niet meer. Met mama had ik er wel een klein beetje over gepraat. Waar ik nu woon weten pépé en mémé (mijn soort van pleegouders) dat ik er liever met 2 'broers’ over praat, maar ik kan wel bij ze terecht hebben ze gezegd, voor alles
  2. En met broers of zussen? ik praat niet met mijn echte broer over zulke dingen en met 2 van die 5 nieuwe 'broers’ kan ik goed praten omdat zij mij echt begrijpen en ook op jongens vallen
  3. Als je al seks hebt / seksueel actief bent, weten ze dat? Zo ja, wat vinden ze daar van? Zo nee, hoe denk je dat ze zouden reageren? mama wist het vlak voordat ze dood ging wel en die 2 lievelingsbroers (zal ik ze maar noemen) weten het al iets langer. Eigenlijk sinds ik bij hen woon
  4. Als je nog geen seks hebt gehad, zou je het dan vertellen? Hoe denk je dat ze zouden reageren? als ik niks gedaan zou hebben zou ik dat vast wel verteld hebben, ook zonder dat ze er naar gevraagd zouden hebben, denk ik
  5. Zou je willen weten of je broer/zus seks heeft? Zo ja, wat zou je daar over willen weten? ik hoef van mijn eigen broer helemaal niks te weten, die lievelingsbroers vertellen soms wel wat, vooral als ik er iets over vraag
  6. Als je masturbeert, weten ze dat? mijn lievelingsbroers wel en de rest vraagt er nooit naar, omdat ze 5 jaar of meer ouder zijn dan mij en andere soort vrienden hebben en zo
  7. Bespreek je met broers of zussen wel eens als je hebt gezoend/gepijpt/gebeft/seks hebt gehad? Zo ja, hoeveel details vertel je dan? met mijn lievelingsbroers wel, die zijn geïnteresseerd in mij en luisteren altijd naar mij en hebben altijd tijd voor mij. Mijn 'zus ’is ook heel lief en eigenlijk die andere broers ook wel, maar die weten ook dat ik over die dingen bij mijn lievelingsbroers terecht kan. Ik vertel best wel dingen aan hen
  8. Kreeg je thuis seksuele voorlichting? Op welke leeftijd, hoe deden ze dat en wat vond je er van? mama had mij wel eens een boekje gegeven en er wat over verteld en gezegd dat als ik iets wilde weten dat ik dat altijd kon vragen, maar zij wist ook dat ik met die ‘lievelingsbroers’ erover kon praten, want ik woon sinds het nieuwe schooljaar nadat  papa dood ging al bij die jongens (= bij het gezin van de beste vriend van papa)
  9. Als je wilt zoenen/seksen enzo met een vriend/vriendin van je broer/zus, zou je vooraf vragen of je broer/zus dat ok vind? er is wel eens omgekeerd geweest, dat een vriend van mijn lievelingsbroers met mij wilde kussen, maar ik weet niet zeker of het echt was of een grapje, maar hij is wel altijd heel aardig voor mij
  10.  @Meisjes: hoe heb je verteld dat je voor het eerst ongesteld was?  nvt
  11. @Jongens: als je een natte droom hebt gehad, heb je dat vertelt aan je ouders of broers/zussen? volgens mij hadden mijn lievelingsbroers het een keertje gezien toen ze mijn en hun bedden (beneden waar wij slapen, want de rest slaapt boven) gingen afhalen en in de was doen en toen had ik het gezegd, maar ik weet niet meer precies hoe dat ging of zij eerst gezien hadden of ik eerst gezegd omdat ik wist dat ze de bedden gingen afhalen. Ik woonde daar toen nog niet zolang en vond het eerst wel een beetje ongemakkelijk om daarover te praten

Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden, bedankt voor het invullen!

ok, nou weet je het en graag gedaan 😉

 

Gr. MickeyMouse

 

Jeetje, wat heftig! Heel veel liefs toegewenst en bedankt voor het invullen.

Liefs, Vosje

Ik zou wel willen weten hoeveel jullie delen over seks met je ouders en broers/zussen. Daarom een paar vragen:

Eerst een paar algemene vragen:

  1. Hoe oud ben je? 15
  2. Jongen of meisje? M
  3. Val je op jongens of meisjes? J
  4. Hoeveel broers/zussen heb je en welke leeftijd hebben die? 1 broer van 17

Verder:

  1. Praat je met je ouders wel eens over seks? Ja
  2. En met broers of zussen? Soms wel grappen maar niet serieus
  3. Als je al seks hebt / seksueel actief bent, weten ze dat? Zo ja, wat vinden ze daar van? Zo nee, hoe denk je dat ze zouden reageren? Nee, maar mijn ouders laten me heel vrij dus ik weet zeker dat het geen probleem is
  4. Als je nog geen seks hebt gehad, zou je het dan vertellen? Hoe denk je dat ze zouden reageren? Ja zij het vertellen en vinden ze prima
  5. Zou je willen weten of je broer/zus seks heeft? Zo ja, wat zou je daar over willen weten? I weet dat hij dat niet heeft maar ik hoef er verder niks over te weten
  6. Als je masturbeert, weten ze dat? Nee
  7. Bespreek je met broers of zussen wel eens als je hebt gezoend/gepijpt/gebeft/seks hebt gehad? Zo ja, hoeveel details vertel je dan? Nee
  8. Kreeg je thuis seksuele voorlichting? Op welke leeftijd, hoe deden ze dat en wat vond je er van? Ja,  gewoon informatie en ik vond het prima maar ook awkward
  9. Als je wilt zoenen/seksen enzo met een vriend/vriendin van je broer/zus, zou je vooraf vragen of je broer/zus dat ok vind? Nee mijn broers vrienden zijn niet mijn type
  10.  @Meisjes: hoe heb je verteld dat je voor het eerst ongesteld was?  Aan mijn moeder heb ik het gewoon laten zien omdat ik er een beetje van schrok. De rest heb ik het niet expliciet tegen verteld. 
  11. @Jongens: als je een natte droom hebt gehad, heb je dat vertelt aan je ouders of broers/zussen? 

Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden, bedankt voor het invullen!

 

Liefs, Vosje

 

Badge

Eerst een paar algemene vragen:

 

Hoe oud ben je?

Jongen of meisje?

Val je op jongens of meisjes?

Hoeveel broers/zussen heb je en welke leeftijd hebben die?

Verder:

 

Praat je met je ouders wel eens over seks?

Ja

En met broers of zussen?

Ja

Als je al seks hebt / seksueel actief bent, weten ze dat? Zo ja, wat vinden ze daar van? Zo nee, hoe denk je dat ze zouden reageren?

Nee maar ik fenk dat ze wel normaal zouden reageren alleen praat far niet over

Als je nog geen seks hebt gehad, zou je het dan vertellen? Hoe denk je dat ze zouden reageren?

Nee

Zou je willen weten of je broer/zus seks heeft? Zo ja, wat zou je daar over willen weten?

Ja ik ben wel nieuwsgierig maar of ik zelf vragen weet ik niet 

Als je masturbeert, weten ze dat?

Nee

Bespreek je met broers of zussen wel eens als je hebt gezoend/gepijpt/gebeft/seks hebt gehad? Zo ja, hoeveel details vertel je dan?

Nee

Kreeg je thuis seksuele voorlichting? Op welke leeftijd, hoe deden ze dat en wat vond je er van?

Ja ik weet niet de details 

Als je wilt zoenen/seksen enzo met een vriend/vriendin van je broer/zus, zou je vooraf vragen of je broer/zus dat ok vind?

Nee

 @Meisjes: hoe heb je verteld dat je voor het eerst ongesteld was? 

****

@Jongens: als je een natte droom hebt gehad, heb je dat vertelt aan je ouders of broers/zussen? 

Ik heb dat nooit echt door gehad dus nee

Reputatie 4
Badge +2

Eerst een paar algemene vragen:

  1. Hoe oud ben je? 15
  2. Jongen of meisje? meisje
  3. Val je op jongens of meisjes? jongens
  4. Hoeveel broers/zussen heb je en welke leeftijd hebben die? 1 broer van 16

Verder:

  1. Praat je met je ouders wel eens over seks? nee
  2. En met broers of zussen? al een keer over gehad
  3. Als je al seks hebt / seksueel actief bent, weten ze dat? Zo ja, wat vinden ze daar van? Zo nee, hoe denk je dat ze zouden reageren? op mijn leeftijd nu zouden ze het wat raar vinden maar als ik rond de 16 ben net zoals mijn broer zullen ze het wel ok vinden
  4. Als je nog geen seks hebt gehad, zou je het dan vertellen? Hoe denk je dat ze zouden reageren? ik zou het niet zo uit mezelf gaan vertellen van hey moet je nu is weten ik heb seks maar als ze er om vragen ben ik wel gewoon eerlijk
  5. Zou je willen weten of je broer/zus seks heeft? Zo ja, wat zou je daar over willen weten? ja eigenlijk wil ik wel weten of hij het al heeft gedaan
  6. Als je masturbeert, weten ze dat? ik heb ze het niet verteld maar misschien denken ze dat wel
  7. Bespreek je met broers of zussen wel eens als je hebt gezoend/gepijpt/gebeft/seks hebt gehad? Zo ja, hoeveel details vertel je dan? over zoenen praat ik wel is met mijn broer maar meer niet
  8. Kreeg je thuis seksuele voorlichting? Op welke leeftijd, hoe deden ze dat en wat vond je er van? thuis niet maar op mijn 11 kreeg ik het op school
  9. Als je wilt zoenen/seksen enzo met een vriend/vriendin van je broer/zus, zou je vooraf vragen of je broer/zus dat ok vind? ja  zou ik wel doen want toen mijn broer ging met een vriendin van mij vroeg hij het ook eerst
  10.  @Meisjes: hoe heb je verteld dat je voor het eerst ongesteld was? geroepen door het huis mama kom is hier ik bloed
  11. @Jongens: als je een natte droom hebt gehad, heb je dat vertelt aan je ouders of broers/zussen?/
Reputatie 4
Badge +4

Ik zou wel willen weten hoeveel jullie delen over seks met je ouders en broers/zussen. Daarom een paar vragen:

Eerst een paar algemene vragen:

  1. Hoe oud ben je? 13
  2. Jongen of meisje? MEISJE
  3. Val je op jongens of meisjes? BIJDE
  4. Hoeveel broers/zussen heb je en welke leeftijd hebben die? I ZUSJE 7 JAAR

Verder:

  1. Praat je met je ouders wel eens over seks? HEEEEEEEL SOMS
  2. En met broers of zussen? Nee snapt ze nog niet
  3. Als je al seks hebt / seksueel actief bent, weten ze dat? Zo ja, wat vinden ze daar van? Zo nee, hoe denk je dat ze zouden reageren? NEE DENK DAT ZE T VOOR MN LEEFTIJD NOG HEEL JONG VINDEN
  4. Als je nog geen seks hebt gehad, zou je het dan vertellen? Hoe denk je dat ze zouden reageren?
  5. Zou je willen weten of je broer/zus seks heeft? Zo ja, wat zou je daar over willen weten? JA MET WIE EN HOE T WAS
  6. Als je masturbeert, weten ze dat? NEE
  7. Bespreek je met broers of zussen wel eens als je hebt  gezoend/gepijpt/gebeft/seks hebt gehad? Zo ja, hoeveel details vertel je dan? NEE
  8. Kreeg je thuis seksuele voorlichting? Op welke leeftijd, hoe deden ze dat en wat vond je er van? NOU HEB WAT UITGELEGD GEKREGEN 12 JAAR
  9. Als je wilt zoenen/seksen enzo met een vriend/vriendin van je broer/zus, zou je vooraf vragen of je broer/zus dat ok vind? LICHT ER AAN
  10.  @Meisjes: hoe heb je verteld dat je voor het eerst ongesteld was?  WIST NIET GOED WAT T WAS EN HEB HET MN MOEDER VERTELD
  11. @Jongens: als je een natte droom hebt gehad, heb je dat vertelt aan je ouders of broers/zussen? 

Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden, bedankt voor het invullen!

 

Liefs, Vosje

 

Reputatie 3
Badge +3

Eerst een paar algemene vragen:

  1. Hoe oud ben je?    14
  2. Jongen of meisje?    jongen
  3. Val je op jongens of meisjes?     meisjes
  4. Hoeveel broers/zussen heb je en welke leeftijd hebben die?   broertje 11  jaar en oudere broer 17 jaar

Verder:

  1. Praat je met je ouders wel eens over seks?    bijna nooit
  2. En met broers of zussen?    wel eens voor de lol maar niet echt serieus
  3. Als je al seks hebt / seksueel actief bent, weten ze dat? Zo ja, wat vinden ze daar van? Zo nee, hoe denk je dat ze zouden reageren?   idk, ik denk dat ze me nog te jong vinden
  4. Als je nog geen seks hebt gehad, zou je het dan vertellen? Hoe denk je dat ze zouden reageren?  ik heb nog geen seks maar ik zou dat niet vertellen
  5. Zou je willen weten of je broer/zus seks heeft? Zo ja, wat zou je daar over willen weten?  mijn broer (17) heeft wel een vriendin maar ik weet niet of ze seks hebben (ik denk het wel maar ik weet het niet zeker). ik hoef het niet precies te weten maar ik zou wel willen weten of ze het al gedaan hebben
  6. Als je masturbeert, weten ze dat?   ik denk wel dat ze het weten maar ik heb het nooit verteld
  7. Bespreek je met broers of zussen wel eens als je hebt gezoend/gepijpt/gebeft/seks hebt gehad? Zo ja, hoeveel details vertel je dan?  nee daar praten we niet over
  8. Kreeg je thuis seksuele voorlichting? Op welke leeftijd, hoe deden ze dat en wat vond je er van?    toen ik 12 was heb ik een boekje over seks van ze gekregen en ze hebben wat dingen verteld maar meer ook niet
  9. Als je wilt zoenen/seksen enzo met een vriend/vriendin van je broer/zus, zou je vooraf vragen of je broer/zus dat ok vind?     nee als het gewoon vrienden zijn niet
  10.  @Meisjes: hoe heb je verteld dat je voor het eerst ongesteld was? 
  11. @Jongens: als je een natte droom hebt gehad, heb je dat vertelt aan je ouders of broers/zussen?    ik heb nog nooit een natte droom gehad en ik zou dat ook niet vertellen denk ik

Ik zou wel willen weten hoeveel jullie delen over seks met je ouders en broers/zussen. Daarom een paar vragen:

Eerst een paar algemene vragen:

  1. Hoe oud ben je?17
  2. Jongen of meisje? Meisje 
  3. Val je op jongens of meisjes? Bijde
  4. Hoeveel broers/zussen heb je en welke leeftijd hebben die? 1 broertje van 15

Verder:

  1. Praat je met je ouders wel eens over seks? Heel weinig omdat ik een slechte band met ze heb
  2. En met broers of zussen?  nooit 
  3. Als je al seks hebt / seksueel actief bent, weten ze dat? Zo ja, wat vinden ze daar van? Zo nee, hoe denk je dat ze zouden reageren? Ze weten het maar zegen er niks over 
  4. Als je nog geen seks hebt gehad, zou je het dan vertellen? Hoe denk je dat ze zouden reageren?  Ik zou wel zegen dat ik ales veilig doe maar verder niks 
  5. Zou je willen weten of je broer/zus seks heeft? Zo ja, wat zou je daar over willen weten?nee
  6. Als je masturbeert, weten ze dat? Ja
  7. Bespreek je met broers of zussen wel eens als je hebt gezoend/gepijpt/gebeft/seks hebt gehad? Zo ja, hoeveel details vertel je dan?nee
  8. Kreeg je thuis seksuele voorlichting? Op welke leeftijd, hoe deden ze dat en wat vond je er van? Nee heb het zelf uifgezocht 
  9. Als je wilt zoenen/seksen enzo met een vriend/vriendin van je broer/zus, zou je vooraf vragen of je broer/zus dat ok vind? Nee
  10.  @Meisjes: hoe heb je verteld dat je voor het eerst ongesteld was?  Ik heb het gewoon gezegd en zij dat ik het zelf wel zal uitzoeken 
  11. @Jongens: als je een natte droom hebt gehad, heb je dat vertelt aan je ouders of broers/zussen? 

Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden, bedankt voor het invullen!

 

Liefs, Vosje

 

Reputatie 2
Badge +2

Eerst een paar algemene vragen:

  1. Hoe oud ben je? 14
  2. Jongen of meisje? Meisje
  3. Val je op jongens of meisjes? Beide
  4. Hoeveel broers/zussen heb je en welke leeftijd hebben die?  1 zus van 19.

Verder:

  1. Praat je met je ouders wel eens over seks? Soms
  2. En met broers of zussen? Soms
  3. Als je al seks hebt / seksueel actief bent, weten ze dat? Zo ja, wat vinden ze daar van? Zo nee, hoe denk je dat ze zouden reageren? Ja, zowel mijn moeder als mijn zus weten het. We zijn erg open over seks en vinden dat je er van moet genieten.
  4. Als je nog geen seks hebt gehad, zou je het dan vertellen? Hoe denk je dat ze zouden reageren?
  5. Zou je willen weten of je broer/zus seks heeft? Zo ja, wat zou je daar over willen weten? Ik weet dat mijn zus seks heeft.
  6. Als je masturbeert, weten ze dat? Ja.
  7. Bespreek je met broers of zussen wel eens als je hebt gezoend/gepijpt/gebeft/seks hebt gehad? Zo ja, hoeveel details vertel je dan?  Zowel mijn moeder als mijn zus weten wat ik met mijn ex heb gedaan en met mijn BFF doe. Ik ga ze dat echt niet iedere keer vertellen.
  8. Kreeg je thuis seksuele voorlichting? Op welke leeftijd, hoe deden ze dat en wat vond je er van? Ja, mijn moeder vind dat je seks moet genieten. Ik weet niet meer wanneer ik voor het eerst voorlichting heb gehad, maar ik wist al vroeg van de bloemetjes en de bijtjes.
  9. Als je wilt zoenen/seksen enzo met een vriend/vriendin van je broer/zus, zou je vooraf vragen of je broer/zus dat ok vind?  Nee, mijn liefdesleven is van mij. Ze mogen het weten en daar blijft het bij.
  10.  @Meisjes: hoe heb je verteld dat je voor het eerst ongesteld was?  Tja, mijn moeder wist dat het er aan zat te komen en ik wist ook dat het ging gebeuren. Ik wist waar het maandverband lag dus heel veel viel er niet te vertellen. Ik gebruik nu tampons.
  11. @Jongens: als je een natte droom hebt gehad, heb je dat vertelt aan je ouders of broers/zussen? 
Reputatie 1
Badge +3
  1. Hoe oud ben je? 17
  2. Jongen of meisje? jongen
  3. Val je op jongens of meisjes? meisjes
  4. Hoeveel broers/zussen heb je en welke leeftijd hebben die? broer 19 

Verder:

  1. Praat je met je ouders wel eens over seks? Zijn er nooit
  2. En met broers of zussen? ja
  3. Als je al seks hebt / seksueel actief bent, weten ze dat? Zo ja, wat vinden ze daar van? Zo nee, hoe denk je dat ze zouden reageren? ja hij weet het en hij vind het normaal
  4. Als je nog geen seks hebt gehad, zou je het dan vertellen? Hoe denk je dat ze zouden reageren?
  5. Zou je willen weten of je broer/zus seks heeft? Zo ja, wat zou je daar over willen weten? ik weet het al
  6. Als je masturbeert, weten ze dat? ja
  7. Bespreek je met broers of zussen wel eens als je hebt gezoend/gepijpt/gebeft/seks hebt gehad? Zo ja, hoeveel details vertel je dan? ja k vertel alles
  8. Kreeg je thuis seksuele voorlichting? Op welke leeftijd, hoe deden ze dat en wat vond je er van? k heb m’n broer dingen zien doen en heb zo dingen geleerd
  9. Als je wilt zoenen/seksen enzo met een vriend/vriendin van je broer/zus, zou je vooraf vragen of je broer/zus dat ok vind? nee
  10.  @Meisjes: hoe heb je verteld dat je voor het eerst ongesteld was? 
  11. @Jongens: als je een natte droom hebt gehad, heb je dat vertelt aan je ouders of broers/zussen?  ja

Ik zou wel willen weten hoeveel jullie delen over seks met je ouders en broers/zussen. Daarom een paar vragen:

Eerst een paar algemene vragen:

  1. Hoe oud ben je? 14
  2. Jongen of meisje? Meisje
  3. Val je op jongens of meisjes? Jongens
  4. Hoeveel broers/zussen heb je en welke leeftijd hebben die? 2 zussen van 17 en 19 en 1 zusje van 11

Verder:

  1. Praat je met je ouders wel eens over seks? Ja heel vaak, komt denk ik ook omdat mijn moeder bij de zeden politie werkt en veel verteld over de gevaren
  2. En met broers of zussen? Ja ook, vooral met mijn oudere zussen want die hebben allebei een vriendje
  3. Als je al seks hebt / seksueel actief bent, weten ze dat? Zo ja, wat vinden ze daar van? Zo nee, hoe denk je dat ze zouden reageren? Ik heb nog nooit seks gehad, ik wil hier echt mee wachten tot ik iemand tegen kom waarvan ik zeker weet ja dat is hem! En het allerliefste wachten tot ik getrouwd ben ivm geloof, al zijn mijn ouders hier niet streng in!
  4. Als je nog geen seks hebt gehad, zou je het dan vertellen? Hoe denk je dat ze zouden reageren? Ik zou dat wel vertellen, want voordat ik seks ga hebben wil ik goed beschermd zijn dus dan kan ik daar met mijn moeder over praten
  5. Zou je willen weten of je broer/zus seks heeft? Zo ja, wat zou je daar over willen weten? Ik weet dat mijn oudste zus seks heeft gehad, dit heeft ze mij zelf verteld, maar we praten er ook onder het eten gewoon over
  6. Als je masturbeert, weten ze dat? Ja want mijn moeder heeft uitgelegd dat het iets heel normaal is en als je dit doet je juist goed leert wat je zelf fijn en lekker vind.  Het is niet zo dat ik tegen hun vertel van joh mam en pap vanmorgen heb ik mezelf gevingerd, dat dan weer niet
  7. Bespreek je met broers of zussen wel eens als je hebt gezoend/gepijpt/gebeft/seks hebt gehad? Zo ja, hoeveel details vertel je dan? Toen ik had gezoend voor de eerste keer heb ik daar met mijn ouders zussen over gesproken, had toen eerder al aan hun gevraagd hoe ik dat het beste kon doen 😅
  8. Kreeg je thuis seksuele voorlichting? Op welke leeftijd, hoe deden ze dat en wat vond je er van? Ik krijg niet echt voorlichting in de zin van we gaan er nu voor zitten en er gaat gepraat worden, maar het gaat gewoon tussen neus en lippen door.  Ik kan iig altijd bij mijn ouders terecht en kan ook alles vragen.  Het gebeurt ook vaak dat we onder het eten van alles bespreken en dat is dan best grappig en leuk!
  9. Als je wilt zoenen/seksen enzo met een vriend/vriendin van je broer/zus, zou je vooraf vragen of je broer/zus dat ok vind? Ik zou dat zelf niet willen of doen
  10.  @Meisjes: hoe heb je verteld dat je voor het eerst ongesteld was? Gewoon gezegd op het moment dat ik het was geworden
  11. @Jongens: als je een natte droom hebt gehad, heb je dat vertelt aan je ouders of broers/zussen? 

Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden, bedankt voor het invullen!

 

Liefs, Vosje

 

Eerst een paar algemene vragen:

  1. Hoe oud ben je? 13
  2. Jongen of meisje? Meisje.
  3. Val je op jongens of meisjes? Jongens,
  4. Hoeveel broers/zussen heb je en welke leeftijd hebben die? 2 broers, 11 en 14.

Verder:

  1. Praat je met je ouders wel eens over seks? Niet echt.
  2. En met broers of zussen? Nee.
  3. Als je al seks hebt / seksueel actief bent, weten ze dat? Zo ja, wat vinden ze daar van? Zo nee, hoe denk je dat ze zouden reageren? Ze zouden woedend worden, als ik het zou doen.
  4. Als je nog geen seks hebt gehad, zou je het dan vertellen? Hoe denk je dat ze zouden reageren? Ik zou het gewoon niet doen.
  5. Zou je willen weten of je broer/zus seks heeft? Zo ja, wat zou je daar over willen weten? Mijn broers hebben dat niet en anders hoef ik het zekers niet te weten.
  6. Als je masturbeert, weten ze dat? Doe ik niet.
  7. Bespreek je met broers of zussen wel eens als je hebt gezoend/gepijpt/gebeft/seks hebt gehad? Zo ja, hoeveel details vertel je dan? Heb het allemaal niet gedaan.
  8. Kreeg je thuis seksuele voorlichting? Op welke leeftijd, hoe deden ze dat en wat vond je er van? Ze hebben wel eens wat vertelt, misschien vanaf me 10e. Ik vond het afschuwelijk.
  9. Als je wilt zoenen/seksen enzo met een vriend/vriendin van je broer/zus, zou je vooraf vragen of je broer/zus dat ok vind? Ik zou dat gewoon niet doen.
  10.  @Meisjes: hoe heb je verteld dat je voor het eerst ongesteld was? Gewoon vertelt.
  11. @Jongens: als je een natte droom hebt gehad, heb je dat vertelt aan je ouders of broers/zussen?  *
Reputatie 1
Badge +3

Eerst een paar algemene vragen:

  1. Hoe oud ben je? 17
  2. Jongen of meisje? jongen
  3. Val je op jongens of meisjes? meisjes
  4. Hoeveel broers/zussen heb je en welke leeftijd hebben die? broers 15,19,22

Verder:

  1. Praat je met je ouders wel eens over seks? niet vaak 
  2. En met broers of zussen? ja
  3. Als je al seks hebt / seksueel actief bent, weten ze dat? Zo ja, wat vinden ze daar van? Zo nee, hoe denk je dat ze zouden reageren? m’n ouders zijn niet echt op de hoogte maar m’n broers wel die willen ook alles weten
  4. Als je nog geen seks hebt gehad, zou je het dan vertellen? Hoe denk je dat ze zouden reageren?
  5. Zou je willen weten of je broer/zus seks heeft? Zo ja, wat zou je daar over willen weten? k weet alles al
  6. Als je masturbeert, weten ze dat? briers wel
  7. Bespreek je met broers of zussen wel eens als je hebt gezoend/gepijpt/gebeft/seks hebt gehad? Zo ja, hoeveel details vertel je dan? ja, elk detail
  8. Kreeg je thuis seksuele voorlichting? Op welke leeftijd, hoe deden ze dat en wat vond je er van? geen idee
  9. Als je wilt zoenen/seksen enzo met een vriend/vriendin van je broer/zus, zou je vooraf vragen of je broer/zus dat ok vind? ja
  10.  @Meisjes: hoe heb je verteld dat je voor het eerst ongesteld was? 
  11. @Jongens: als je een natte droom hebt gehad, heb je dat vertelt aan je ouders of broers/zussen?  idk
Reputatie 7
Badge +8

Ik zou wel willen weten hoeveel jullie delen over seks met je ouders en broers/zussen. Daarom een paar vragen:

Eerst een paar algemene vragen:

  1. Hoe oud ben je?  12
  2. Jongen of meisje? Jongen
  3. Val je op jongens of meisjes? Meisjes 
  4. Hoeveel broers/zussen heb je en welke leeftijd hebben die? 1 zus, 22

Verder:

  1. Praat je met je ouders wel eens over seks? Niet vaak.
  2. En met broers of zussen? Idem
  3. Als je al seks hebt / seksueel actief bent, weten ze dat? Zo ja, wat vinden ze daar van? Zo nee, hoe denk je dat ze zouden reageren? Nee ik ben 12 ;) ik denk dat als ik dat nu al zou doen en mijn moeder kwam daar achter dan zit in een jaar op mn kamer ofzo 😄 nee maar dit komt echt niet voor. 
  4. Als je nog geen seks hebt gehad, zou je het dan vertellen? Hoe denk je dat ze zouden reageren?  Zie 3. Ik zou dat echt nu nog niet doen.
  5. Zou je willen weten of je broer/zus seks heeft? Zo ja, wat zou je daar over willen weten? Haha nou dat heeft ze vast wel. Ik hoef het niet te weten,  gaat mij niks aan 
  6. Als je masturbeert, weten ze dat? Ja dat neem ik aan van wel maar niet dat ze het merkt ofzo daar zorg ik wel voor. Lijkt me ontzettend gênant ook. 
  7. Bespreek je met broers of zussen wel eens als je hebt gezoend/gepijpt/gebeft/seks hebt gehad? Zo ja, hoeveel details vertel je dan? Ik doe dit nog niet dus.   
  8. Kreeg je thuis seksuele voorlichting? Op welke leeftijd, hoe deden ze dat en wat vond je er van? Ja dat wel. Heel rustig uitgelegd en ik vond het daardoor heel gewoon.
  9. Als je wilt zoenen/seksen enzo met een vriend/vriendin van je broer/zus, zou je vooraf vragen of je broer/zus dat ok vind? Haha gezien de leeftijd zal dat niet gebeuren.
  10.  @Meisjes: hoe heb je verteld dat je voor het eerst ongesteld was? 
  11. @Jongens: als je een natte droom hebt gehad, heb je dat vertelt aan je ouders of broers/zussen?  Ja dat wel. Ik vind dat iets dat gewoon deel is van je leven en volwassen worden, puber worden. Vinden zij ook. 

Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden, bedankt voor het invullen!

Graag gedaan Vosje ! 

 

Liefs, Vosje

 

Badge

Eerst een paar algemene vragen:

  1. Hoe oud ben je? 14
  2. Jongen of meisje? Jongen
  3. Val je op jongens of meisjes? Jongen/meisje
  4. Hoeveel broers/zussen heb je en welke leeftijd hebben die? Broer 15 zusje 10

Verder:

  1. Praat je met je ouders wel eens over seks?
  2. En met broers of zussen?nee
  3. Als je al seks hebt / seksueel actief bent, weten ze dat? Zo ja, wat vinden ze daar van? Zo nee, hoe denk je dat ze zouden reageren?nee weet ik niet 
  4. Als je nog geen seks hebt gehad, zou je het dan vertellen? Hoe denk je dat ze zouden reageren? Nee
  5. Zou je willen weten of je broer/zus seks heeft? Zo ja, wat zou je daar over willen weten? Ja 
  6. Als je masturbeert, weten ze dat? Nee
  7. Bespreek je met broers of zussen wel eens als je hebt gezoend/gepijpt/gebeft/seks hebt gehad? Zo ja, hoeveel details vertel je dan?nee
  8. Kreeg je thuis seksuele voorlichting? Op welke leeftijd, hoe deden ze dat en wat vond je er van?nee 
  9. Als je wilt zoenen/seksen enzo met een vriend/vriendin van je broer/zus, zou je vooraf vragen of je broer/zus dat ok vind? Ja
  10.  @Meisjes: hoe heb je verteld dat je voor het eerst ongesteld was? 
  11. @Jongens: als je een natte droom hebt gehad, heb je dat vertelt aan je ouders of broers/zussen?  Ja

Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden, bedankt voor het invullen!

 

Liefs, Vosje

Reputatie 7
Badge +9

Eerst een paar algemene vragen:

  1. Hoe oud ben je? 13
  2. Jongen of meisje? meisje
  3. Val je op jongens of meisjes? meisjes
  4. Hoeveel broers/zussen heb je en welke leeftijd hebben die? 1 normale broer (15) 2 halbroers (beide boven 30 denk ik) 1 halfzus (20+ ofzo)

Verder:

  1. Praat je met je ouders wel eens over seks? mijn moeder doet heel hard haar best
  2. En met broers of zussen? nope
  3. Als je al seks hebt / seksueel actief bent, weten ze dat? Zo ja, wat vinden ze daar van? Zo nee, hoe denk je dat ze zouden reageren? rustig met een gesprek mijn moeder tenminste
  4. Als je nog geen seks hebt gehad, zou je het dan vertellen? Hoe denk je dat ze zouden reageren? ze weten het toch wel. mijn bed kraakt enorm
  5. Zou je willen weten of je broer/zus seks heeft? Zo ja, wat zou je daar over willen weten? nee ofcourse not
  6. Als je masturbeert, weten ze dat? nog nooit gedaan
  7. Bespreek je met broers of zussen wel eens als je hebt gezoend/gepijpt/gebeft/seks hebt gehad? Zo ja, hoeveel details vertel je dan? nope
  8. Kreeg je thuis seksuele voorlichting? Op welke leeftijd, hoe deden ze dat en wat vond je er van? zoals bij vraag 1. mijn moeder deed heel hard haar best. het probleem was dat ik of wegliep of haar totaal ging negeren
  9. Als je wilt zoenen/seksen enzo met een vriend/vriendin van je broer/zus, zou je vooraf vragen of je broer/zus dat ok vind? ik ken echt niemand die zij kennen
  10.  @Meisjes: hoe heb je verteld dat je voor het eerst ongesteld was?  de nacht daarvoor ging ik in bad omdat ik me k*t voelde en het badwater kleurde rood. dus ik tegen mijn moeder ik denk dat ik ongesteld wordt. mijn moeder nee bloed lost op in water. de volgende ochtend moest ik naar de wc keek ik in mijn broek en riep ik: mama ik zei toch dat ik ongesteld was, mijn hele broek is rood. gelukkig hadden we maandverband dus dat is opgelost. maar ik ben die dag wel eerder naar huis gegaan omdat ik die pijn niet kon houden
  11. @Jongens: als je een natte droom hebt gehad, heb je dat vertelt aan je ouders of broers/zussen?
Reputatie 3
Badge +2

Eerst een paar algemene vragen:

  1. Hoe oud ben je? 14
  2. Jongen of meisje? Meisje
  3. Val je op jongens of meisjes? Jongens
  4. Hoeveel broers/zussen heb je en welke leeftijd hebben die? Ik heb er geen

Verder:

  1. Praat je met je ouders wel eens over seks? Ja hoor, vaak
  2. En met broers of zussen? Heb ik niet
  3. Als je al seks hebt / seksueel actief bent, weten ze dat? Zo ja, wat vinden ze daar van? Zo nee, hoe denk je dat ze zouden reageren? Ja, dat weet ze, mijn moeder vind dat prima gewoon zolang ik veilig ben.
  4. Als je nog geen seks hebt gehad, zou je het dan vertellen? Hoe denk je dat ze zouden reageren?
  5. Zou je willen weten of je broer/zus seks heeft? Zo ja, wat zou je daar over willen weten? Als ik er 1 had zou ik dat wel willen weten, altijd leuk om te weten wat ze doen toch?
  6. Als je masturbeert, weten ze dat? Ja zeker, ben niet altijd stil
  7. Bespreek je met broers of zussen wel eens als je hebt gezoend/gepijpt/gebeft/seks hebt gehad? Zo ja, hoeveel details vertel je dan? Ja, soms vertel ik alles wel, wat voor standjes we hadden gedaan enzo.
  8. Kreeg je thuis seksuele voorlichting? Op welke leeftijd, hoe deden ze dat en wat vond je er van? Ja, mijn moeder heeft me alles over seks (en porno) wel uitgelegd. Ik was 11 toen ze uitlegde wat seks was. Ik vond dat allemaal wel interessant toen.
  9. Als je wilt zoenen/seksen enzo met een vriend/vriendin van je broer/zus, zou je vooraf vragen of je broer/zus dat ok vind? Nee
  10.  @Meisjes: hoe heb je verteld dat je voor het eerst ongesteld was? Gewoon tegen mijn moeder toen het gebeurde.
  11. @Jongens: als je een natte droom hebt gehad, heb je dat vertelt aan je ouders of broers/zussen?
Reputatie 7
Badge +8

algemene vragen:

  1. Hoe oud ben je? ​14
  2. Jongen of meisje? meisje
  3. Val je op jongens of meisjes? Ik denk meisjes 
  4. Hoeveel broers/zussen heb je en welke leeftijd hebben die?  ik heb er 4 (en er komt er nog eentje aan) 3 zusjes van 12, 8 en 1. En een broertje van 6 

Verder:

  1. Praat je met je ouders wel eens over seks? Met mijn moeder komen allerlij onderwerpen in onze gesprekken voor. Dus soms kan er een onderwerp voorkomen met seks erin. Maar ik praat nooit over of ik seks wil. 
  2. En met broers of zussen? met mijn zusje is het vaak roddels ofzo en soms heeft ze kleine vraagjes maar niet vaak. 
  3. Als je al seks hebt / seksueel actief bent, weten ze dat? Zo ja, wat vinden ze daar van? Zo nee, hoe denk je dat ze zouden reageren? ik ben niet sexueel actief. Mijn moeder zou willen dat ik het zou vertellen. Het liefsts van te voren. Ze zou me niet perse stoppen omdat ze het ook op mijn leeftijd dee maar ik zie haar me niet vollop aanmoedigen. Ze zou me well helpen en erover praten. 
  4. Als je nog geen seks hebt gehad, zou je het dan vertellen? Hoe denk je dat ze zouden reageren? ik denk dat ik het wek zou vertellen. Ik denk dat mijn moeder bezorgt maar begripvol zou zijn en een beetje verrast (ik ben niet zo'n type die seks gedoe interesseert)
  5. Zou je willen weten of je broer/zus seks heeft? Zo ja, wat zou je daar over willen weten? Mijn zusje is 12 dus ik hoop liever niet dat ze nu al bezig is maar ik zou me dan afvragen waarom. En hoe ze wist dat ze het wou (en of ze het eigenlijk wel wilt). 
  6. Als je masturbeert, weten ze dat? Ik hoop van niet omdat ik het niemand perse vertel. Dat betekent dat ze me ooit hebben betrapt zonder dat ik het door had 
  7. Bespreek je met broers of zussen wel eens als je hebt gezoend/gepijpt/gebeft/seks hebt gehad? Zo ja, hoeveel details vertel je dan? ik heb geen seks gehad en mijn zusje geloof ik ook niet. Dus Ik kan niks zeggen. 
  8. Kreeg je thuis seksuele voorlichting? Op welke leeftijd, hoe deden ze dat en wat vond je er van? ik heb al mijn hele leven eigenlijk al vragen die ik had beantwoord gekregen (als het gepast was). En dat waren alle seks vragen. Dus in groep 4 had ik eigenlijk al alle kennis. Ik heb daarna veel interesse in gekregen en ging op onderzoek uit. Mijn moeder is altijd al open geweest op dit soort dingen beantwoorden en bespreken. Het is best wel oke om met mama hierover te praten. 
  9. Als je wilt zoenen/seksen enzo met een vriend/vriendin van je broer/zus, zou je vooraf vragen of je broer/zus dat ok vind? Ik zou liever niet een 12 jarige brugger kussen maar als ik dat wou zou ik het met m'n zusje bespreken. Ik zou het denk ik nooit doen. 
  10.  @Meisjes: hoe heb je verteld dat je voor het eerst ongesteld was? Dat is een leuk verhaal. M'n moeder werd heel vroeg ongesteld waardoor zij mij heel vroeg er uitleg over had gegeven. Een weekje nadat ze alles vertelde had ik bloed tijdens het afvegen op de wc. Ik dacht "Ik ben ongesteld". Ik zei tegen m'n moeder dat ik het was en ze gaf me maandverband. Ik was helemaal niet ongesteld. Het was iets anders. Dus ik ga door met mijn leven en een week later heb ik zoveel buikpijn. Ik ga naar de wc en ik ben nu echt ongesteld. Ik roep mijn moeder. Ze komt en geeft me maandverband en beginner tampons. Ik probeer de tampons te gebruiken. Ze hebben zo'n aplicator van plastic. Ik dou die hele plastic capsule naar binnen. Het deed ZOVEEL pijn. Ik ga op de stoel zitten en vertel mijn moeder dat alles pijn doet. Ze snapte het niet en ik legde uit hoe ik die hele capsule naar binnen had gewerkt. Ze zag er stomverbaasd uit. Ik heb toen 2 jaar lang geen tampons meer gebruikt. Ik was doodsbang. Maar eigenlijk was ik gewoon dom bezig.
  11. @Jongens: als je een natte droom hebt gehad, heb je dat vertelt aan je ouders of broers/zussen? 

Reageer