Vraag

Vragenlijst voor jongens maar net iets anders dan de andere vragenlijsten

  • 24 November 2019
  • 109 reacties
  • 15189 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb wat vragen bedacht zodat ik wat kan vergelijken en wat gewoon in me opkwam. Graag eerlijk invullen dank jullie

  1. Leeftijd?:
  2. Kleur haar en ogen?:
  3. Maat van je onderbroek?:
  4. Omschrijf je piemel slap en stijf lengte en omtrek?:
  5. Besneden, heb je nog een voorhuid, hoelang?:
  6. Zitten je ballen strak onder je piemel of hangen ze?:
  7. Hoe groot zijn je ballen, vergelijk met….?:
  8. Hoe ligt je piemel in je onderbroek?:
  9. Draag je boxers of slips?:
  10. Ga je wel eens zonder boxer/slip in je gewone broek?:
  11. Ga je wel eens voor de “fun” met kleren aan in bad of douche?:
  12. Wat voor een lichaam heb je, dun/normaal/gezet/dik?:
  13. Vind het fijn/geil om naakt te zijn?:
  14. Zo ja hoe en waar doe je dat?:
  15. Zo nee waarom niet?:
  16. Wie mag jouw allemaal naakt zien?:
  17. Als je wilt gaan rukken doen je dat dan alleen met je handen of heb je nog andere manieren?:
  18. Wat lijkt je de geilste plek om te rukken waar binnen en waar buiten?:
  19. Heb je weleens geprobeerd om je piemel ergens in te stoppen?:
  20. Heb je weleens geprobeerd om iets in je kont te stoppen (iets dat in huis ligt)?:
  21. Heb je wel eens iets heftigs op internet gezien waar je van schrok, iets van seks of iets anders?:
  22.  Wat heb je aan lichaamsbeharing?:
  23. Hoevaak zit je (on)gemerkt in of aan je broek tegen je piemel te frunniken?:
  24. Ben je vaak alleen thuis zodat je kunt doen wat je wilt?:
  25. En wat doe je het liefst als je alleen thuis bent?:
  26. Wat voor een zwemkleding draag je, en heb je daar nog een onderbroek onder aan?:
  27. Als het druk is bij het zwembad kleed je je dan altijd alleen omkleden of mag er iemand bij in het kleedhokje?:
  28. Als je naar het strand gaat kleed je je dan daar om of doe je dat thuis?:
  29. Als je van het strand weer naar huis gaat kleed je je dan om op het strand of doe je dat thuis?:
  30. Heb je schaamhaar, ben je kaal of alleen donshaartjes?:
  31. Zo ja waar zit je schaamhaar allemaal?:
  32. Houd je het bij, laat je het staan of knip/scheer je het?:
  33. Als je geen onderbroek aan hebt wat is dan de vorm van je piemel, recht of met een boogje?:
  34. Valt het op als je een stijve hebt in je broek en wat doe je dan?:
  35. Valt het op als je een stijve hebt in je zwembroek en wat doe je dan?:
  36. Ik word snel opgewonden als ik …. zie/doe?:
  37. Als er helemaal geen regels zouden bestaan in Nederland wat zou je dat het liefst doen, wat je niet laten kan, dus alles mag en alles kan?:
  38. Ben je trots op je eigen lichaam/figuur?:
  39. Zo nee wat zou je anders willen hebben?:
  40. Welk cijfer geef je je lichaam?:
  41. Wat zou je qua seks nog willen doen?:
  42. Schrijf/type je wel eens iets wat je meegemaakt hebt en wat je niet wilt vergeten?:
  43. Wat zijn het dan voor een dingen?:
  44. Wat is je grootste fantasie?:
  45. Hoe en wanner ben je er achter gekomen dat je met je piemel meer kan dan alleen plassen?:
  46. Heb je wel eens foto’s/filmpjes gestuurd via kik of snap, en zo ja met wie?:
  47. Douche je bij gym/sport naakt of heb je iets aan?:
  48. Is daar een keer iets gebeurt, stijve krijgen of iets anders?:
  49. Schaam je je voor je naakte lichaam waar andere bij zijn?:
  50. Zit je nog op andere leuke forum-sites?:
  51. Wat is je ervaring met naturisme/nudisme?:
  52. Heb je een goede/slechte ervaring bij de schoolarts?:
  53. Als je bij iemand blijf logeren wat heb je dan aan?:
  54. Ga je wel een naar de sauna of naakt welness?:
  55. Heb je wel eens een vriend naakt gezien?:
  56. Hoe slaap je?:
  57. Heb je wel eens een stijve gehad in een onmakkelijke situatie?:
  58. Heb je wel eens last van een ODOL?:
  59. Hoe draag je je broek normaal/laag en zien ze dan ook je onderbroek?:
  60. Hoever ben je ontwikkeld van je geslacht?:
  61. Heb je erectieproblemen, krijg je snel een stijve of juist niet?:
  62. Zou je het willen doen met bekende tieners en zo ja wie?:
  63. Hoe vrij is je opvoeding, hoe makkelijk praat je over bepaalde onderwerpen?:

109 reacties

Reputatie 1
Badge +2

Ik heb wat vragen bedacht zodat ik wat kan vergelijken en wat gewoon in me opkwam. Graag eerlijk invullen dank jullie

  1. Leeftijd?: 14
  2. Kleur haar en ogen?: Groen
  3. Maat van je onderbroek?: Idk
  4. Omschrijf je piemel slap en stijf lengte en omtrek?: Stijf 16 cm
  5. Besneden, heb je nog een voorhuid, hoelang?:niet besneden
  6. Zitten je ballen strak onder je piemel of hangen ze?: Ze hangen
  7. Hoe groot zijn je ballen, vergelijk met….?:
  8. Hoe ligt je piemel in je onderbroek?: 
  9. Draag je boxers of slips?: Boxer
  10. Ga je wel eens zonder boxer/slip in je gewone broek?: Ja
  11. Ga je wel eens voor de “fun” met kleren aan in bad of douche?: Ned
  12. Wat voor een lichaam heb je, dun/normaal/gezet/dik?: Dun gespierd
  13. Vind het fijn/geil om naakt te zijn?: Ja
  14. Zo ja hoe en waar doe je dat?: Op veel plaatsen
  15. Zo nee waarom niet?:
  16. Wie mag jouw allemaal naakt zien?: Zussen broers vrienden neven nichten
  17. Als je wilt gaan rukken doen je dat  dan alleen met je handen of heb je nog andere manieren?: Alleen Handen
  18. Wat lijkt je de geilste plek om te rukken waar binnen en waar buiten?: In het bos (al veel gedaan)
  19. Heb je weleens geprobeerd om je piemel ergens in te stoppen?: Heb al.in kutjes en kontjes gestoken
  20. Heb je weleens geprobeerd om iets in je kont te stoppen (iets dat in huis ligt)?: piemels hebben er al in gezeten
  21. Heb je wel eens iets heftigs op internet gezien waar je van schrok, iets van seks of iets anders?: Nee
  22.  Wat heb je aan lichaamsbeharing?: 
  23. Hoevaak zit je (on)gemerkt in of aan je broek tegen je piemel te frunniken?:
  24. Ben je vaak alleen thuis zodat je kunt doen wat je wilt?: Ja
  25. En wat doe je het liefst als je alleen thuis bent?: Neuken pijpen enz
  26. Wat voor een zwemkleding draag je, :zwembroek of naakt en heb je daar nog een onderbroek onder aan?:nee
  27. Als het druk is bij het zwembad kleed je je dan altijd alleen omkleden of mag er iemand bij in het kleedhokje?: altijd met 1 of 2 mensen erbij int kotje
  28. Als je naar het strand gaat kleed je je dan daar om of doe je dat thuis?: Strand
  29. Als je van het strand weer naar huis gaat kleed je je dan om op het strand of doe je dat thuis?: Strand
  30. Heb je schaamhaar, ben je kaal of alleen donshaartjes?: Schaamhaar
  31. Zo ja waar zit je schaamhaar allemaal?: Boven me piemel op me piemel op me bellen enz.
  32. Houd je het bij, laat je het staan of knip/scheer je het?: Soms knip ik het een beetje
  33. Als je geen onderbroek aan hebt wat is dan de vorm van je piemel, recht of met een boogje?:
  34. Valt het op als je een stijve hebt in je broek en wat doe je dan?: Nie écht
  35. Valt het op als je een stijve hebt in je zwembroek en wat doe je dan?: Nie echt
  36. Ik word snel opgewonden als ik …. zie/doe?: Mensen naakt zie (jonge mensen)
  37. Als er helemaal geen regels zouden bestaan in Nederland wat zou je dat het liefst doen, wat je niet laten kan, dus alles mag en alles kan?:
  38. Ben je trots op je eigen lichaam/figuur?: Ja
  39. Zo nee wat zou je anders willen hebben?:
  40. Welk cijfer geef je je lichaam?: 8,5
  41. Wat zou je qua seks nog willen doen?:idk
  42. Schrijf/type je wel eens iets wat je meegemaakt hebt en wat je niet wilt vergeten?: 
  43. Wat zijn het dan voor een dingen?:
  44. Wat is je grootste fantasie?:
  45. Hoe en wanner ben je er achter gekomen dat je met je piemel meer kan dan alleen plassen?: 10 ofz
  46. Heb je wel eens foto’s/filmpjes gestuurd via kik of snap, en zo ja met wie?: Ja met vreemden of vrienden of broers zussen neven nichten
  47. Douche je bij gym/sport naakt of heb je iets aan?: Naakt
  48. Is daar een keer iets gebeurt, stijve krijgen of iets anders?: Er word geneukt gepijpt
  49. Schaam je je voor je naakte lichaam waar andere bij zijn?: Nee
  50. Zit je nog op andere leuke forum-sites?:
  51. Wat is je ervaring met naturisme/nudisme?:
  52. Heb je een goede/slechte ervaring bij de schoolarts?:
  53. Als je bij iemand blijf logeren wat heb je dan aan?: Onderbroek of naakt
  54. Ga je wel een naar de sauna of naakt welness?: Ja
  55. Heb je wel eens een vriend naakt gezien?: Al veel
  56. Hoe slaap je?: Naakt of onderbroek
  57. Heb je wel eens een stijve gehad in een onmakkelijke situatie?: Nie echt
  58. Heb je wel eens last van een ODOL?:
  59. Hoe draag je je broek normaal/laag en zien ze dan ook je onderbroek?: Normaal
  60. Hoever ben je ontwikkeld van je geslacht?:
  61. Heb je erectieproblemen, krijg je snel een stijve of juist niet?: 
  62. Zou je het willen doen met bekende tieners en zo ja wie?:ja 
  63. Hoe vrij is je opvoeding, hoe makkelijk praat je over bepaalde onderwerpen?: makkelijk

 

Badge

Ik heb wat vragen bedacht zodat ik wat kan vergelijken en wat gewoon in me opkwam. Graag eerlijk invullen dank jullie

  1. Leeftijd?: 15
  2. Kleur haar en ogen?: blond haar & blauw - grijze ogen
  3. Maat van je onderbroek?: idk
  4. Omschrijf je piemel slap en stijf lengte en omtrek?: weet ik niet precies, maar ik denk slap 10/11 en stijf 15
  5. Besneden, heb je nog een voorhuid, hoelang?: niet besneden
  6. Zitten je ballen strak onder je piemel of hangen ze?: verschilt soms, maar hangen meestal een beetje
  7. Hoe groot zijn je ballen, vergelijk met….?: haha idk
  8. Hoe ligt je piemel in je onderbroek?: meestal gewoon recht in mn broek, of een beetje naar links
  9. Draag je boxers of slips?: boxerss
  10. Ga je wel eens zonder boxer/slip in je gewone broek?: nee heb ik nog niet echt gedaan, wil ik wel een keer doen maar idk
  11. Ga je wel eens voor de “fun” met kleren aan in bad of douche?: nope nog nooit gedaan
  12. Wat voor een lichaam heb je, dun/normaal/gezet/dik?: normaal/dun
  13. Vind het fijn/geil om naakt te zijn?: jaa vaak wel
  14. Zo ja hoe en waar doe je dat?: eigenlijk alleen op mn kamer
  15. Zo nee waarom niet?: -
  16. Wie mag jouw allemaal naakt zien?: ik vind het niet erg als mn familie me naakt ziet ofzo, maar verder ziet meestal niemand me naakt
  17. Als je wilt gaan rukken doen je dat dan alleen met je handen of heb je nog andere manieren?: eigenlijk niks bijzonders
  18. Wat lijkt je de geilste plek om te rukken waar binnen en waar buiten?: gewoon buiten lijkt me wel een keer leuk, in het bos ofzo
  19. Heb je weleens geprobeerd om je piemel ergens in te stoppen?: nee
  20. Heb je weleens geprobeerd om iets in je kont te stoppen (iets dat in huis ligt)?: nee
  21. Heb je wel eens iets heftigs op internet gezien waar je van schrok, iets van seks of iets anders?: uh denk het niet
  22.  Wat heb je aan lichaamsbeharing?: ballen en lul, benen en armen enzo (nog niet heel veel)
  23. Hoevaak zit je (on)gemerkt in of aan je broek tegen je piemel te frunniken?: niet vaak, alleen op mn kamer af en toe
  24. Ben je vaak alleen thuis zodat je kunt doen wat je wilt?: ben soms wel alleen thuis, maar doe dan niet zoveel bijzonders
  25. En wat doe je het liefst als je alleen thuis bent?: niet veel bijzonders
  26. Wat voor een zwemkleding draag je, en heb je daar nog een onderbroek onder aan?: nee, heb meestal gewoon een normale zwembroek
  27. Als het druk is bij het zwembad kleed je je dan altijd alleen omkleden of mag er iemand bij in het kleedhokje?: idk
  28. Als je naar het strand gaat kleed je je dan daar om of doe je dat thuis?: thuis meestal
  29. Als je van het strand weer naar huis gaat kleed je je dan om op het strand of doe je dat thuis?: ook thuis denk ik
  30. Heb je schaamhaar, ben je kaal of alleen donshaartjes?: al wel een beetje schaamhaar maar valt nog mee
  31. Zo ja waar zit je schaamhaar allemaal?: ballen en lul alleen
  32. Houd je het bij, laat je het staan of knip/scheer je het?: nog niet geschoren 
  33. Als je geen onderbroek aan hebt wat is dan de vorm van je piemel, recht of met een boogje?: als ie stijf is meestal een beetje een boogje naar links
  34. Valt het op als je een stijve hebt in je broek en wat doe je dan?: meestal valt het niet op
  35. Valt het op als je een stijve hebt in je zwembroek en wat doe je dan?: nee ook niet echt
  36. Ik word snel opgewonden als ik …. zie/doe?: ja weet ik niet precies eigenlijk
  37. Als er helemaal geen regels zouden bestaan in Nederland wat zou je dat het liefst doen, wat je niet laten kan, dus alles mag en alles kan?: uuh idk
  38. Ben je trots op je eigen lichaam/figuur?: jaa ik vind het prima
  39. Zo nee wat zou je anders willen hebben?: -
  40. Welk cijfer geef je je lichaam?: 7,5
  41. Wat zou je qua seks nog willen doen?: -
  42. Schrijf/type je wel eens iets wat je meegemaakt hebt en wat je niet wilt vergeten?: geen idee
  43. Wat zijn het dan voor een dingen?: -
  44. Wat is je grootste fantasie?: een keer mn vrienden ofzo naakt zien
  45. Hoe en wanner ben je er achter gekomen dat je met je piemel meer kan dan alleen plassen?: haha toen ik 12/13 was 
  46. Heb je wel eens foto’s/filmpjes gestuurd via kik of snap, en zo ja met wie?: nopee
  47. Douche je bij gym/sport naakt of heb je iets aan?: ik douche vaak thuis, want we hoeven niet perse te douchen op school
  48. Is daar een keer iets gebeurt, stijve krijgen of iets anders?: -
  49. Schaam je je voor je naakte lichaam waar andere bij zijn?: nou de meeste mensen hebben me niet naakt gezien, alleen familie en dat is niet erg
  50. Zit je nog op andere leuke forum-sites?: nee, sinds kort deze
  51. Wat is je ervaring met naturisme/nudisme?: nog geen ervaring
  52. Heb je een goede/slechte ervaring bij de schoolarts?: primaa!! Er gebeurde bij ons niks bijzonders
  53. Als je bij iemand blijf logeren wat heb je dan aan?: ik logeer niet zo vaak, maar meestal gewoon een pyjama
  54. Ga je wel een naar de sauna of naakt welness?: nee nog nooit geweest
  55. Heb je wel eens een vriend naakt gezien?: nee 
  56. Hoe slaap je?: wat ik aan heb? meestal slaap ik in mn onderbroek of  t-shirt
  57. Heb je wel eens een stijve gehad in een onmakkelijke situatie?: nog niet echt
  58. Heb je wel eens last van een ODOL?: haha ik weet niet wat dat is 
  59. Hoe draag je je broek normaal/laag en zien ze dan ook je onderbroek?: normaal, dan zie je niet mn onderbroek
  60. Hoever ben je ontwikkeld van je geslacht?: wat bedoel je?
  61. Heb je erectieproblemen, krijg je snel een stijve of juist niet?: ik krijg niet zo vaak een stijve, valt mee
  62. Zou je het willen doen met bekende tieners en zo ja wie?: uhm nee
  63. Hoe vrij is je opvoeding, hoe makkelijk praat je over bepaalde onderwerpen?: ik praat thuis eigenlijk nooit over seks en dat soort dingen

Ik heb wat vragen bedacht zodat ik wat kan vergelijken en wat gewoon in me opkwam. Graag eerlijk invullen dank jullie

  1. Leeftijd?: 14
  2. Kleur haar en ogen?:  bruin en bruin
  3. Maat van je onderbroek?: M
  4. Omschrijf je piemel slap en stijf lengte en omtrek?: slap klein stijf groot
  5. Besneden, heb je nog een voorhuid, hoelang?: ben niet besneden
  6. Zitten je ballen strak onder je piemel of hangen ze?: soms hangen ze en soms niet
  7. Hoe groot zijn je ballen, vergelijk met….?: denk een druif ofzo
  8. Hoe ligt je piemel in je onderbroek? Omhoog
  9. Draag je boxers of slips?:  boxer
  10. Ga je wel eens zonder boxer/slip in je gewone broek?: nee
  11. Ga je wel eens voor de “fun” met kleren aan in bad of douche?: had 1x gedaan was wel geil
  12. Wat voor een lichaam heb je, dun/normaal/gezet/dik?: dun
  13. Vind het fijn/geil om naakt te zijn?: ja hoor
  14. Zo ja hoe en waar doe je dat?: gewoon als ik alleen thuis ben 
  15. Zo nee waarom niet?:
  16. Wie mag jouw allemaal naakt zien?: mijn vriendin ( die ik btw niet heb )
  17. Als je wilt gaan rukken doen je dat dan alleen met je handen of heb je nog andere manieren? Meestal ga ik op me buik op het bed liggen en dan gewoon beetje bewegen 
  18. Wat lijkt je de geilste plek om te rukken waar binnen en waar buiten?: in de slaapkamer van me beste vriend en dat we dan samen rukken. In een tent ofzo 
  19. Heb je weleens geprobeerd om je piemel ergens in te stoppen?: ja zelf gemaakt flash light
  20. Heb je weleens geprobeerd om iets in je kont te stoppen (iets dat in huis ligt)?: nee
  21. Heb je wel eens iets heftigs op internet gezien waar je van schrok, iets van seks of iets anders?: nee
  22.  Wat heb je aan lichaamsbeharing?: been haar bal haar oksel haar en nog beetje snor baard en buik
  23. Hoevaak zit je (on)gemerkt in of aan je broek tegen je piemel te frunniken?: niet vaak
  24. Ben je vaak alleen thuis zodat je kunt doen wat je wilt?: ja denk wel 1x per week
  25. En wat doe je het liefst als je alleen thuis bent?: lekker geil worden en spuiten
  26. Wat voor een zwemkleding draag je, en heb je daar nog een onderbroek onder aan?: normale lossen zwembroek met onderbroek eronder
  27. Als het druk is bij het zwembad kleed je je dan altijd alleen omkleden of mag er iemand bij in het kleedhokje?: ga niet vaak naar zwembad maar me vrienden mogen er wel bij
  28. Als je naar het strand gaat kleed je je dan daar om of doe je dat thuis?: thuis
  29. Als je van het strand weer naar huis gaat kleed je je dan om op het strand of doe je dat thuis?: strand
  30. Heb je schaamhaar, ben je kaal of alleen donshaartjes?: ja, had week geleden weg gehaald
  31. Zo ja waar zit je schaamhaar allemaal?: gewoon beetje overal bij me penis in de buurt
  32. Houd je het bij, laat je het staan of knip/scheer je het?: als het heel lang is knip ik het weg
  33. Als je geen onderbroek aan hebt wat is dan de vorm van je piemel, recht of met een boogje?: boogje naar rechts
  34. Valt het op als je een stijve hebt in je broek en wat doe je dan?: valt niet op, doe gewoon me shirt beetje erover
  35. Valt het op als je een stijve hebt in je zwembroek en wat doe je dan?: heb nie gehad
  36. Ik word snel opgewonden als ik….zie/doe word geil van merk boxers
  37. Als er helemaal geen zouden bestaan in Nederland wat zou je dat het liefst doen, wat je niet laten kan, dus alles mag en alles kan?: Normaal: geld halen uit bank en wanneer ik geil niet naar stripclub gaan en seks met een lekker geil meisje van dezelfde leeftijd ( die dat ook wil natuurlijk )
  38. Ben je trots op je eigen lichaam/figuur?:  ja beetje
  39. Zo nee wat zou je anders willen hebben?: de littekens in me knie holten weg halen
  40. Welk cijfer geef je je lichaam?: 7,8
  41. Wat zou je qua seks nog willen doen?: gewoon lekker alle standjes proberen
  42. Schrijf/type je wel eens iets wat je meegemaakt hebt en wat je niet wilt vergeten?: ja
  43. Wat zijn het dan voor een dingen?: ooh gewoon uitdrukkingen ofzo die ik mooi vind
  44. Wat is je grootste fantasie?: met me beste vriend overnachten in een tent en dan de hele tijd rukken
  45. Hoe en wanner ben je er achter gekomen dat je met je piemel meer kan dan alleen plassen?: toen ik eind 12 was ofzo
  46. Heb je wel eens foto’s/filmpjes gestuurd via kik of snap, en zo ja met wie?: nope
  47. Douche je bij gym/sport naakt of heb je iets aan?: douche niet
  48. Is daar een keer iets gebeurt, stijve krijgen of iets anders?: /
  49. Schaam je je voor je naakte lichaam waar andere bij zijn?: weet nie vindt beetje raar ofzo
  50. Zit je nog op andere leuke forum-sites?: nope
  51. Wat is je ervaring met naturisme/nudisme?: klinkt als een bekend woord maar weet nie wa het betekend 
  52. Heb je een goede/slechte ervaring bij de schoolarts?: goed hoor gingen alleen wegen en meten
  53. Als je bij iemand blijf logeren wat heb je dan aan?:  onderbroek
  54. Ga je wel een naar de sauna of naakt welness?: nee
  55. Heb je wel eens een vriend naakt gezien?:nee
  56. Hoe slaap je?: op me bed
  57. Heb je wel eens een stijve gehad in een onmakkelijke situatie?: vast wel
  58. Heb je wel eens last van een ODOL?: ken ik nie
  59. Hoe draag je je broek normaal/laag en zien ze dan ook je onderbroek?:normaal soms zie je hem
  60. Hoever ben je ontwikkeld van je geslacht?: ?
  61. Heb je erectieproblemen, krijg je snel een stijve of juist niet?:neh
  62. Zou je het willen doen met bekende tieners en zo ja wie?: ja hoor, ken nie echt bekenden tieners
  63. Hoe vrij is je opvoeding, hoe makkelijk praat je over bepaalde onderwerpen?: niet makkelijk komt gewoon omdat ik zo ben

 

Reputatie 3
Badge +3

Ik heb wat vragen bedacht zodat ik wat kan vergelijken en wat gewoon in me opkwam. Graag eerlijk invullen dank jullie

  1. Leeftijd?: 17
  2. Kleur haar en ogen?: Hoofdhaar is een beetje donkerblond, ander lichaamshaar is bruin en m’n ogen zijn blauwgrijs met groen
  3. Maat van je onderbroek?: M
  4. Omschrijf je piemel slap en stijf lengte en omtrek?: Lengte slap is ongeveer 13 cm, stijf ongeveer 18 cm en de omtrek heb ik nooit gemeten.
  5. Besneden, heb je nog een voorhuid, hoelang?: Ben niet besneden. Als ik een stijve heb zit m’n voorhuid nog gwn over m’n eikel maar ik kan hem wel gwn erover bewegen. 
  6. Zitten je ballen strak onder je piemel of hangen ze?: Beetje tussenin, en ligt ook aan de temperatuur.
  7. Hoe groot zijn je ballen, vergelijk met….?: Niet super groot, maar ook niet heel klein. Vergelijking kan ik niet bedenken eig.
  8. Hoe ligt je piemel in je onderbroek?: Naar beneden over m’n ballen heen. Als hij stijf is zit hij naar links of steekt hij gwn heel erg uit.
  9. Draag je boxers of slips?: Boxers.
  10. Ga je wel eens zonder boxer/slip in je gewone broek?: Ja.
  11. Ga je wel eens voor de “fun” met kleren aan in bad of douche?: Nee.
  12. Wat voor een lichaam heb je, dun/normaal/gezet/dik?: Gezet :(
  13. Vind het fijn/geil om naakt te zijn?: Ja.
  14. Zo ja hoe en waar doe je dat?: Gwn in m’n eigen kamer als ik alleen thuis ben.
  15. Zo nee waarom niet?: -
  16. Wie mag jouw allemaal naakt zien?: Op dit moment alleen m’n ouders.
  17. Als je wilt gaan rukken doen je dat dan alleen met je handen of heb je nog andere manieren?: Alleen met handen en soms wat speeksel.
  18. Wat lijkt je de geilste plek om te rukken waar binnen en waar buiten?: Binnen boeit het me niet eig waar ik ben, en buiten rukken doe ik niet aan.
  19. Heb je weleens geprobeerd om je piemel ergens in te stoppen?: Ja.
  20. Heb je weleens geprobeerd om iets in je kont te stoppen (iets dat in huis ligt)?: Nee, kon niks vinden.
  21. Heb je wel eens iets heftigs op internet gezien waar je van schrok, iets van seks of iets anders?: Uhhh vast wel.
  22.  Wat heb je aan lichaamsbeharing?: Veel hahaha; gezichtsbeharing, oksel, borst een klein beetje, buik een klein beetje, schaamhaar, balhaar, beenhaar, armhaar
  23. Hoevaak zit je (on)gemerkt in of aan je broek tegen je piemel te frunniken?: Alleen als ik geil ben.
  24. Ben je vaak alleen thuis zodat je kunt doen wat je wilt?: Nee.
  25. En wat doe je het liefst als je alleen thuis bent?: Lekker uitgebreid rukken en kreunen.
  26. Wat voor een zwemkleding draag je, en heb je daar nog een onderbroek onder aan?: Idk, heb al jaren niet gezwommen.
  27. Als het druk is bij het zwembad kleed je je dan altijd alleen omkleden of mag er iemand bij in het kleedhokje?: n.v.t.
  28. Als je naar het strand gaat kleed je je dan daar om of doe je dat thuis?: Ik ga nooit naar het strand maar ik zou me thuis omkleden.
  29. Als je van het strand weer naar huis gaat kleed je je dan om op het strand of doe je dat thuis?: Zou ik ook thuis doen.
  30. Heb je schaamhaar, ben je kaal of alleen donshaartjes?: Ja dat heb ik.
  31. Zo ja waar zit je schaamhaar allemaal?: Boven m’n lul, beetje op het begin van m’n schacht en ook om m’n lul.
  32. Houd je het bij, laat je het staan of knip/scheer je het?: Knip het af en toe.
  33. Als je geen onderbroek aan hebt wat is dan de vorm van je piemel, recht of met een boogje?: Slap? gwn met een boogje want dan hangt hij naar beneden. Stijf zou die iets naar beden gebogen zijn.
  34. Valt het op als je een stijve hebt in je broek en wat doe je dan?: Super erg!!! Ik doe meestal gwn m’n shirt ofzo erover.
  35. Valt het op als je een stijve hebt in je zwembroek en wat doe je dan?: n.v.t.
  36. Ik word snel opgewonden als ik …. zie/doe?: aftrekken, porno kijk, iemand die leuk of knap is zien
  37. Als er helemaal geen regels zouden bestaan in Nederland wat zou je dat het liefst doen, wat je niet laten kan, dus alles mag en alles kan?: Zou het echt niet weten eig.
  38. Ben je trots op je eigen lichaam/figuur?: Nope.
  39. Zo nee wat zou je anders willen hebben?: Ik zou dunner willen zijn.
  40. Welk cijfer geef je je lichaam?: 5.
  41. Wat zou je qua seks nog willen doen?: Heb nog nooit seks gehad dus idk wat ik lekker vind.
  42. Schrijf/type je wel eens iets wat je meegemaakt hebt en wat je niet wilt vergeten?: Ja.
  43. Wat zijn het dan voor een dingen?: ​​​​​​​Vanalles. Kan iets zijn wat me emotioneel raakt maar kan ook iets super geils zijn.
  44. Wat is je grootste fantasie?: idk.
  45. Hoe en wanner ben je er achter gekomen dat je met je piemel meer kan dan alleen plassen?: ​​​​​​​Toen ik 12 was ofzo. Volgens mij had ik jeuk aan m’n ballen ofzo en toen kwam ik met het krabben de hele tijd langs m’n lul en dat voelde best lekker dus toen ging ik rukken (ik wist toen ofc niet wat het was hahaha) en dat voelde heerlijk en toen ging ik het vaker doen en kwam ik erachter dat het dus masturberen was en dat iedereen het doet.
  46. Heb je wel eens foto’s/filmpjes gestuurd via kik of snap, en zo ja met wie?: -
  47. Douche je bij gym/sport naakt of heb je iets aan?: ​​​​​​​Ik sport niet meer want daar heb ik geen tijd voor en bij gym mogen we niet douchen.
  48. Is daar een keer iets gebeurt, stijve krijgen of iets anders?: n.v.t.
  49. Schaam je je voor je naakte lichaam waar andere bij zijn?: Jup.
  50. Zit je nog op andere leuke forum-sites?: Nee, zijn er andere leuke?
  51. Wat is je ervaring met naturisme/nudisme?: Geen ervaring mee.
  52. Heb je een goede/slechte ervaring bij de schoolarts?: SLECHTTTT hahahaha.
  53. Als je bij iemand blijf logeren wat heb je dan aan?: ​​​​​​​Gwn wat ik normaal ook heb als ik thuis ben; ga me niet aanpassen voor iemand.
  54. Ga je wel een naar de sauna of naakt welness?: Nee veel te benauwd.
  55. Heb je wel eens een vriend naakt gezien?: ​​​​​​​Nee, wel alleen in z’n onderbroek.
  56. Hoe slaap je?: In onderbroek en shirt. 
  57. Heb je wel eens een stijve gehad in een onmakkelijke situatie?: Zeker.
  58. Heb je wel eens last van een ODOL?: Bijna elke ochtend wel.
  59. Hoe draag je je broek normaal/laag en zien ze dan ook je onderbroek?: hoe bedoel je?
  60. Hoever ben je ontwikkeld van je geslacht?: Best ver vind ik zelf.
  61. Heb je erectieproblemen, krijg je snel een stijve of juist niet?: Nee geen problemen.
  62. Zou je het willen doen met bekende tieners en zo ja wie?: Uhhh op dit moment niet nee.
  63. Hoe vrij is je opvoeding, hoe makkelijk praat je over bepaalde onderwerpen?: ​​​​​​​Vrij. Kan over alles praten maar ik ga het niet voor m’n lol even over neuken hebben met m’n ouders natuurlijk :)

 

  1. Leeftijd?: 16
  2. Kleur haar en ogen?:blauw
  3. Maat van je onderbroek?: L
  4. Omschrijf je piemel slap en stijf lengte en omtrek?: slap: zacht hangend met hangende ballen stijf: hard omhoog hangende ballen
  5. Besneden, heb je nog een voorhuid, hoelang?: ik heb nog een voorhuid van een centimeter of 2
  6. Zitten je ballen strak onder je piemel of hangen ze?: hangen
  7. Hoe groot zijn je ballen, vergelijk met….?: iets groter dan eikel
  8. Hoe ligt je piemel in je onderbroek?: naar onder of naar boven
  9. Draag je boxers of slips?: boxer
  10. Ga je wel eens zonder boxer/slip in je gewone broek?: nee
  11. Ga je wel eens voor de “fun” met kleren aan in bad of douche?: nee
  12. Wat voor een lichaam heb je, dun/normaal/gezet/dik?: normaal 
  13. Vind het fijn/geil om naakt te zijn?:ja 
  14. Zo ja hoe en waar doe je dat?: alles bloot op me kamer
  15. Zo nee waarom niet?:
  16. Wie mag jouw allemaal naakt zien?: niemand😂
  17. Als je wilt gaan rukken doen je dat dan alleen met je handen of heb je nog andere manieren?: handen
  18. Wat lijkt je de geilste plek om te rukken waar binnen en waar buiten?: binnen openbaar gebouw
  19. Heb je weleens geprobeerd om je piemel ergens in te stoppen?: ja
  20. Heb je weleens geprobeerd om iets in je kont te stoppen (iets dat in huis ligt)?: nee
  21. Heb je wel eens iets heftigs op internet gezien waar je van schrok, iets van seks of iets anders?: ja
  22.  Wat heb je aan lichaamsbeharing?: buiksnor boven de penis op de ballen okselhaar
  23. Hoevaak zit je (on)gemerkt in of aan je broek tegen je piemel te frunniken?: vaak denk k
  24. Ben je vaak alleen thuis zodat je kunt doen wat je wilt?: ja
  25. En wat doe je het liefst als je alleen thuis bent?: youtube kijken ofz
  26. Wat voor een zwemkleding draag je, en heb je daar nog een onderbroek onder aan?: lange zwembroek met onderboek
  27. Als het druk is bij het zwembad kleed je je dan altijd alleen omkleden of mag er iemand bij in het kleedhokje?: alleen liefst
  28. Als je naar het strand gaat kleed je je dan daar om of doe je dat thuis?: thuis
  29. Als je van het strand weer naar huis gaat kleed je je dan om op het strand of doe je dat thuis?: thuis
  30. Heb je schaamhaar, ben je kaal of alleen donshaartjes?:Heb schaamhaar
  31. Zo ja waar zit je schaamhaar allemaal?: bijna overal
  32. Houd je het bij, laat je het staan of knip/scheer je het?: Scheer het
  33. Als je geen onderbroek aan hebt wat is dan de vorm van je piemel, recht of met een boogje?: recht 
  34. Valt het op als je een stijve hebt in je broek en wat doe je dan?: leg hem omhoog
  35. Valt het op als je een stijve hebt in je zwembroek en wat doe je dan?: omhoog leggen en schijt hebben
  36. Ik word snel opgewonden als ik …. zie/doe?: aan m'n pik zit
  37. Als er helemaal geen regels zouden bestaan in Nederland wat zou je dat het liefst doen, wat je niet laten kan, dus alles mag en alles kan?: idk
  38. Ben je trots op je eigen lichaam/figuur?: mag iets van m'n buikje af maar prima
  39. Zo nee wat zou je anders willen hebben?:
  40. Welk cijfer geef je je lichaam?: 7
  41. Wat zou je qua seks nog willen doen?: alles
  42. Schrijf/type je wel eens iets wat je meegemaakt hebt en wat je niet wilt vergeten?:
  43. Wat zijn het dan voor een dingen?:
  44. Wat is je grootste fantasie?:sex
  45. Hoe en wanner ben je er achter gekomen dat je met je piemel meer kan dan alleen plassen?: door porno opzoeken met m'n stiefbroer toen k 9 was ofz
  46. Heb je wel eens foto’s/filmpjes gestuurd via kik of snap, en zo ja met wie?: nee
  47. Douche je bij gym/sport naakt of heb je iets aan?: nee sommige doen het en k kijk wel
  48. Is daar een keer iets gebeurt, stijve krijgen of iets anders?: ja door de mensen die douchen
  49. Schaam je je voor je naakte lichaam waar andere bij zijn?: niet echt
  50. Zit je nog op andere leuke forum-sites?: nee
  51. Wat is je ervaring met naturisme/nudisme?:
  52. Heb je een goede/slechte ervaring bij de schoolarts?:
  53. Als je bij iemand blijf logeren wat heb je dan aan?: inderbroek
  54. Ga je wel een naar de sauna of naakt welness?: nee
  55. Heb je wel eens een vriend naakt gezien?:ja
  56. Hoe slaap je?:onderbroek of naakt
  57. Heb je wel eens een stijve gehad in een onmakkelijke situatie?: jq
  58. Heb je wel eens last van een ODOL?:
  59. Hoe draag je je broek normaal/laag en zien ze dan ook je onderbroek?: nee
  60. Hoever ben je ontwikkeld van je geslacht?: Moet nog effe
  61. Heb je erectieproblemen, krijg je snel een stijve of juist niet?: snel stijve
  62. Zou je het willen doen met bekende tieners en zo ja wie?: jawel
  63. Hoe vrij is je opvoeding, hoe makkelijk praat je over bepaalde onderwerpen?:
Reputatie 2
Badge +2
  1. Leeftijd?: 16
  2. Kleur haar en ogen?: blond haar, blauwe ogen
  3. Maat van je onderbroek?: M
  4. Omschrijf je piemel slap en stijf lengte en omtrek?: 11cm slap, 17cm stijf, 15cm omtrek
  5. Besneden, heb je nog een voorhuid, hoelang?: ik ben niet besneden, als ik een stijve heb komt mijn eikel een stukje tevoorschijn en ik kan mijn voorhuid helemaal omlaag trekken tijdens het aftrekken
  6. Zitten je ballen strak onder je piemel of hangen ze?: ligt eraan hoe warm het is, in de zomer hangen ze lekker laag in mijn zak
  7. Hoe groot zijn je ballen, vergelijk met….?: geen idee, normaal? walnoot formaat?
  8. Hoe ligt je piemel in je onderbroek?: eigenlijk altijd automatisch naar links
  9. Draag je boxers of slips?: strakke boxers
  10. Ga je wel eens zonder boxer/slip in je gewone broek?: ja doe ik weleens, voelt best geil als je dan buiten rondloopt, heb in een strakke broek ook weleens een stijve gekregen dat was erg spannend
  11. Ga je wel eens voor de “fun” met kleren aan in bad of douche?: nee teveel gedoe daarna
  12. Wat voor een lichaam heb je, dun/normaal/gezet/dik?: normaal
  13. Vind het fijn/geil om naakt te zijn?: ja ik vind het wel geil, vooral als ik ga aftrekken
  14. Zo ja hoe en waar doe je dat?: thuis meestal, en ja als ik in de sauna ben natuurlijk
  15. Zo nee waarom niet?:
  16. Wie mag jouw allemaal naakt zien?: iedereen eigenlijk, boeit me niet zo
  17. Als je wilt gaan rukken doen je dat dan alleen met je handen of heb je nog andere manieren?: van alles, mijn pik tussen het matras en mijn kussen stoppen, ik gebruik weleens een Tenga Egg of Tenga Cup
  18. Wat lijkt je de geilste plek om te rukken waar binnen en waar buiten?: binnen denk ik voor het raam waar de overburen me zouden kunnen zien (nog nooit gedaan eigenlijk...) en buiten ergens waar je de kans hebt om betrapt te worden, in het bos ofzo
  19. Heb je weleens geprobeerd om je piemel ergens in te stoppen?: ja een lege wc-rol maar mijn lul is te dik… verder weleens een seks speeltje als een Tenga Egg of Tenga Cup, of een condoom om mijn lul en dan in een opgerolde handdoek.
  20. Heb je weleens geprobeerd om iets in je kont te stoppen (iets dat in huis ligt)?: ja ook meerdere dingen, begonnen met m'n vingers, daarna weleens een dildo en een vibrator gekocht via internet, maar vond ik toch niet so spannend
  21. Heb je wel eens iets heftigs op internet gezien waar je van schrok, iets van seks of iets anders?: ja plas- of poepseks
  22.  Wat heb je aan lichaamsbeharing?: als je het een beetje bijhoudt is het prima
  23. Hoevaak zit je (on)gemerkt in of aan je broek tegen je piemel te frunniken?: poeh… vaak denk ik!
  24. Ben je vaak alleen thuis zodat je kunt doen wat je wilt?: ja ik ben geregeld lekker alleen thuis en dan kan ik doen wat ik wil, aftrekken waar ik wil!
  25. En wat doe je het liefst als je alleen thuis bent?: porno kijken op tv met het geluid aan, naakt aftrekken in de woonkamer en mezelf dan filmen zodat ik het later terug kan kijken. Ik vind het best geil om mezelf klaar te zien komen.
  26. Wat voor een zwemkleding draag je, en heb je daar nog een onderbroek onder aan?: een zwemshort maar ik doe daar geen zwembroek onder aan.
  27. Als het druk is bij het zwembad kleed je je dan altijd alleen omkleden of mag er iemand bij in het kleedhokje?: als er iemand bij me in het hokje wilt vind ik dat prima, dan kan ik stiekem naar zijn lul kijken en laat ik expres mijn lul ook extra goed zien. Zeker als ik niet meer helemaal een slappe lul heb.
  28. Als je naar het strand gaat kleed je je dan daar om of doe je dat thuis?: meestal op het strand, maakt me niet zoveel uit.
  29. Als je van het strand weer naar huis gaat kleed je je dan om op het strand of doe je dat thuis?: op het strand bij de douches, daar staan vrij vaak mensen naakt
  30. Heb je schaamhaar, ben je kaal of alleen donshaartjes?: ik heb schaamhaar
  31. Zo ja waar zit je schaamhaar allemaal?: boven mijn lul, een beetje op mijn lul en op mijn ballen
  32. Houd je het bij, laat je het staan of knip/scheer je het?: ik trim het boven mijn lul en scheer mijn lul en ballen helemaal glad
  33. Als je geen onderbroek aan hebt wat is dan de vorm van je piemel, recht of met een boogje?: mijn slappe lul hangt recht, als ik een stijve krijg staat ‘ie een beetje naar links gebogen
  34. Valt het op als je een stijve hebt in je broek en wat doe je dan?: alleen als ik geen boxer draag en een strakke broek aan heb, meestal leg ik hem dan even anders zodat het niet meer zo opvalt. Ja en anders is het zo, iedereen krijgt weleens een stijve
  35. Valt het op als je een stijve hebt in je zwembroek en wat doe je dan?: ja dat zie je goed omdat ik er niks onder draag, soms leg ik hem even een beetje anders dat het iets minder opvalt, maar je zult het altijd goed blijven zien.
  36. Ik word snel opgewonden als ik …. zie/doe?: meiden in bikini zie met mooie grote borsten, of een jongen met een strakke zwembroek en een halve stijve of echte erectie. En natuurlijk als ik porno aan het kijken ben of geile verhalen lees online
  37. Als er helemaal geen regels zouden bestaan in Nederland wat zou je dat het liefst doen, wat je niet laten kan, dus alles mag en alles kan?: poeh… goeie vraag, ik zou dat zo echt niet weten...
  38. Ben je trots op je eigen lichaam/figuur?: ja ik ben vrij sportief en ik ben ook best tevreden met mijn lul
  39. Zo nee wat zou je anders willen hebben?: ---
  40. Welk cijfer geef je je lichaam?: 8
  41. Wat zou je qua seks nog willen doen?: met een andere jongen experimenteren, trio met twee meiden, seks met een goede vriendin die echt hele grote borsten heeft
  42. Schrijf/type je wel eens iets wat je meegemaakt hebt en wat je niet wilt vergeten?: ja ik heb een Word document op mijn computer waarin ik al jaren fantasieën opschrijf, geile dingen die ik meemaak en andere geile gedachten.
  43. Wat zijn het dan voor een dingen?: geile gedachten, fantasieën en geile verhalen over vriendinnen en vrienden, geile dingen die ik heb meegemaakt of zou willen meemaken.
  44. Wat is je grootste fantasie?: seks hebben met een hele goede vriendin die echt hele grote borsten heeft.
  45. Hoe en wanner ben je er achter gekomen dat je met je piemel meer kan dan alleen plassen?: ik denk toen ik een jaartje of 13 was ofzo
  46. Heb je wel eens foto’s/filmpjes gestuurd via kik of snap, en zo ja met wie?: weleens naar een toenmalige vriendin wat foto's over en weer gestuurd, altijd alleen mijn lul nooit m'n gezicht
  47. Douche je bij gym/sport naakt of heb je iets aan?: altijd naakt
  48. Is daar een keer iets gebeurt, stijve krijgen of iets anders?: nee nog niet
  49. Schaam je je voor je naakte lichaam waar andere bij zijn?: nee helemaal niet, ik vind het altijd wel geil als andere mensen naar me kijken
  50. Zit je nog op andere leuke forum-sites?: nee
  51. Wat is je ervaring met naturisme/nudisme?: tot nu toe alleen naar de sauna gaan
  52. Heb je een goede/slechte ervaring bij de schoolarts?: normaal, nooit iets gebeurd ofzo
  53. Als je bij iemand blijf logeren wat heb je dan aan?: meestal een boxer omdat de ander dat dan ook aan heeft.
  54. Ga je wel een naar de sauna of naakt welness?: ja ik denk eens in de twee maanden, dat was de allereerste keer wel een beetje spannend, maar iedereen is daar naakt op een hele niet-seksuele manier, dus een stijve heb ik daar nog nooit gekregen. Ik vind het wel erg leuk om al die naakte lichamen te zien, je merkt alleen wel dat jongeren vaak erg schuw zijn om naakt te zijn
  55. Heb je wel eens een vriend naakt gezien?: ja tijdens het douchen met sporten, verder nog niet, misschien een keer samen met een goede vriend naar de sauna
  56. Hoe slaap je?: thuis slaap ik altijd naakt, dat vind ik echt het lekkerste
  57. Heb je wel eens een stijve gehad in een onmakkelijke situatie?: ja is weleens gebeurd, als je uit het zwembad komt en je lul is half stijf, of als je bijna betrapt wordt als je net aan het aftrekken bent en geen boxer onder je joggingbroek draagt.
  58. Heb je wel eens last van een ODOL?: ja ik denk bijna iedere ochtend word ik wel wakker met een stijve, soms half stijf en soms echt keihard. Maar ik heb 's ochtends nooit echt zin om te gaan aftrekken omdat het dan echt te vroeg is, dus dan moet ik even wachten tot ik kan gaan plassen
  59. Hoe draag je je broek normaal/laag en zien ze dan ook je onderbroek?: normaal, soms zie je een heel klein randje
  60. Hoever ben je ontwikkeld van je geslacht?: ik denk dat mijn lul inmiddels wel helemaal uitgegroeid is, ik ben een heel klein beetje borsthaar, bijna niks, maar dat vind ik juist wel lekker
  61. Heb je erectieproblemen, krijg je snel een stijve of juist niet?: geen probleem hier, ik kan ontzettend snel een keiharde lul krijgen, soms iets te snel haha
  62. Zou je het willen doen met bekende tieners en zo ja wie?: ik zou niet weten met wie, ik vind het spannender om het met vrienden te doen.
  63. Hoe vrij is je opvoeding, hoe makkelijk praat je over bepaalde onderwerpen?: tijdens mijn opvoeding werd er niet veel over gepraat maar zelf kan ik er prima met vrienden over hebben
  1. Leeftijd?: 17
  2. Kleur haar en ogen?: blond en groen 
  3. Maat van je onderbroek?: M/L
  4. Omschrijf je piemel slap en stijf lengte en omtrek?: 22cm en recht 
  5. Besneden, heb je nog een voorhuid, hoelang?: Onbesneden 
  6. Zitten je ballen strak onder je piemel of hangen ze?: Hangen 
  7. Hoe groot zijn je ballen, vergelijk met….?: Idk pingpong ballen ongeveer 
  8. Hoe ligt je piemel in je onderbroek?: links 
  9. Draag je boxers of slips?: boxers 
  10. Ga je wel eens zonder boxer/slip in je gewone broek?: nee 
  11. Ga je wel eens voor de “fun” met kleren aan in bad of douche?: nee 
  12. Wat voor een lichaam heb je, dun/normaal/gezet/dik?: dun/normaal 
  13. Vind het fijn/geil om naakt te zijn?: Opzich wel 
  14. Zo ja hoe en waar doe je dat?: In bed soms 
  15. Zo nee waarom niet?: -
  16. Wie mag jouw allemaal naakt zien?: iedereen wel 
  17. Als je wilt gaan rukken doen je dat dan alleen met je handen of heb je nog andere manieren?: Meestal gewoon met m’n handen 
  18. Wat lijkt je de geilste plek om te rukken waar binnen en waar buiten?: Bed is het fijnste maar in openbaar kan wel spannend zijn
  19. Heb je weleens geprobeerd om je piemel ergens in te stoppen?: Ja 
  20. Heb je weleens geprobeerd om iets in je kont te stoppen (iets dat in huis ligt)?: Ja 
  21. Heb je wel eens iets heftigs op internet gezien waar je van schrok, iets van seks of iets anders?: Nee 
  22.  Wat heb je aan lichaamsbeharing?: Gewoon normaal maar scheer m’n schaamhaar
  23. Hoevaak zit je (on)gemerkt in of aan je broek tegen je piemel te frunniken?: Alleen als hij niet goed zit ofz 
  24. Ben je vaak alleen thuis zodat je kunt doen wat je wilt?: Ja  
  25. En wat doe je het liefst als je alleen thuis bent?: Gewoon wat ik normaal ook doe 
  26. Wat voor een zwemkleding draag je, en heb je daar nog een onderbroek onder aan?: Normale halflange en ja 
  27. Als het druk is bij het zwembad kleed je je dan altijd alleen omkleden of mag er iemand bij in het kleedhokje?: Meestal alleen maar als ik een vriendin heb samen 
  28. Als je naar het strand gaat kleed je je dan daar om of doe je dat thuis?: thuis 
  29. Als je van het strand weer naar huis gaat kleed je je dan om op het strand of doe je dat thuis?: thuis 
  30. Heb je schaamhaar, ben je kaal of alleen donshaartjes?: schaamhaar 
  31. Zo ja waar zit je schaamhaar allemaal?: overal 
  32. Houd je het bij, laat je het staan of knip/scheer je het?: scheer het 
  33. Als je geen onderbroek aan hebt wat is dan de vorm van je piemel, recht of met een boogje?: recht 
  34. Valt het op als je een stijve hebt in je broek en wat doe je dan?: Ja maar heb nooit stijve in openbaar en anders verstop je hem door je shirt erover te doen 
  35. Valt het op als je een stijve hebt in je zwembroek en wat doe je dan?: ja maar heb het nooit 
  36. Ik word snel opgewonden als ik …. zie/doe?: Denk aan seks enz 
  37. Als er helemaal geen regels zouden bestaan in Nederland wat zou je dat het liefst doen, wat je niet laten kan, dus alles mag en alles kan?: Seks hebben in openbare plekken zoals winkels en bioscopen enz 
  38. Ben je trots op je eigen lichaam/figuur?: ja 
  39. Zo nee wat zou je anders willen hebben?: -
  40. Welk cijfer geef je je lichaam?: 8
  41. Wat zou je qua seks nog willen doen?: trio 
  42. Schrijf/type je wel eens iets wat je meegemaakt hebt en wat je niet wilt vergeten?: nee  
  43. Wat zijn het dan voor een dingen?: -
  44. Wat is je grootste fantasie?: trio
  45. Hoe en wanner ben je er achter gekomen dat je met je piemel meer kan dan alleen plassen?: toen ik 10 was en porno zag werd ik hard en deed ik de video na 
  46. Heb je wel eens foto’s/filmpjes gestuurd via kik of snap, en zo ja met wie?: ja zovaak met heel veel mensen al 
  47. Douche je bij gym/sport naakt of heb je iets aan?: douche daar nooit
  48. Is daar een keer iets gebeurt, stijve krijgen of iets anders?: - 
  49. Schaam je je voor je naakte lichaam waar andere bij zijn?: Nope  
  50. Zit je nog op andere leuke forum-sites?: nee 
  51. Wat is je ervaring met naturisme/nudisme?: 0 maar lijkt me wel leuk
  52. Heb je een goede/slechte ervaring bij de schoolarts?: prima 
  53. Als je bij iemand blijf logeren wat heb je dan aan?: boxer 
  54. Ga je wel een naar de sauna of naakt welness?: nee 
  55. Heb je wel eens een vriend naakt gezien?: ja 
  56. Hoe slaap je?: boxer of naakt 
  57. Heb je wel eens een stijve gehad in een onmakkelijke situatie?: in een zwembad maar bleef gwn in het water tot het over was
  58. Heb je wel eens last van een ODOL?: soms 
  59. Hoe draag je je broek normaal/laag en zien ze dan ook je onderbroek?: normaal nee 
  60. Hoever ben je ontwikkeld van je geslacht?: Idk 
  61. Heb je erectieproblemen, krijg je snel een stijve of juist niet?: nee 
  62. Zou je het willen doen met bekende tieners en zo ja wie?: ken geen bekende tieners tbh
  63. Hoe vrij is je opvoeding, hoe makkelijk praat je over bepaalde onderwerpen?: vrij maar praat amper met m’n ouders over ‘ongemakkelijke onderwerpen’ maar zou wel kunnen als ik daar behoefte aan heb
Badge
  1. Leeftijd?: 15
  2. Kleur haar en ogen?: bruin, bruin/groen
  3. Maat van je onderbroek?: ?
  4. Omschrijf je piemel slap en stijf lengte en omtrek?:slap gewoon normaal stijf strak en lekker lang 
  5. Besneden, heb je nog een voorhuid, hoelang?:nee, ja 1cm
  6. Zitten je ballen strak onder je piemel of hangen ze?: stijf strak slap hangen 
  7. Hoe groot zijn je ballen, vergelijk met….?: golfballen 
  8. Hoe ligt je piemel in je onderbroek?: omhoog 
  9. Draag je boxers of slips?:nee 
  10. Ga je wel eens zonder boxer/slip in je gewone broek?:ja
  11. Ga je wel eens voor de “fun” met kleren aan in bad of douche?: nee
  12. Wat voor een lichaam heb je, dun/normaal/gezet/dik?:normaal
  13. Vind het fijn/geil om naakt te zijn?: ja
  14. Zo ja hoe en waar doe je dat?: in bed aftrekken 
  15. Zo nee waarom niet?:x
  16. Wie mag jouw allemaal naakt zien?: gezin 
  17. Als je wilt gaan rukken doen je dat dan alleen met je handen of heb je nog andere manieren?:alleen handen 
  18. Wat lijkt je de geilste plek om te rukken waar binnen en waar buiten?: binnen in het bed van mijn cruch en buiten x
  19. Heb je weleens geprobeerd om je piemel ergens in te stoppen?: ja
  20. Heb je weleens geprobeerd om iets in je kont te stoppen (iets dat in huis ligt)?: ja 
  21. Heb je wel eens iets heftigs op internet gezien waar je van schrok, iets van seks of iets anders?: ja
  22.  Wat heb je aan lichaamsbeharing?: niks
  23. Hoevaak zit je (on)gemerkt in of aan je broek tegen je piemel te frunniken?: vaak
  24. Ben je vaak alleen thuis zodat je kunt doen wat je wilt?: redelijk
  25. En wat doe je het liefst als je alleen thuis bent?: filmpie kijken 
  26. Wat voor een zwemkleding draag je, en heb je daar nog een onderbroek onder aan?: normale zwembroek zonder onderbroek
  27. Als het druk is bij het zwembad kleed je je dan altijd alleen omkleden of mag er iemand bij in het kleedhokje?: iemand bij me 
  28. Als je naar het strand gaat kleed je je dan daar om of doe je dat thuis?: strand
  29. Als je van het strand weer naar huis gaat kleed je je dan om op het strand of doe je dat thuis?: thuis
  30. Heb je schaamhaar, ben je kaal of alleen donshaartjes?:ja, volle bos
  31. Zo ja waar zit je schaamhaar allemaal?: kont, oksel, ballen 
  32. Houd je het bij, laat je het staan of knip/scheer je het?:nee 
  33. Als je geen onderbroek aan hebt wat is dan de vorm van je piemel, recht of met een boogje?:recht
  34. Valt het op als je een stijve hebt in je broek en wat doe je dan?: ja, niks
  35. Valt het op als je een stijve hebt in je zwembroek en wat doe je dan?: nee 
  36. Ik word snel opgewonden als ik …. zie/doe?: ja als ik mensen zie aftrekken/sex hebben 
  37. Als er helemaal geen regels zouden bestaan in Nederland wat zou je dat het liefst doen, wat je niet laten kan, dus alles mag en alles kan?:x
  38. Ben je trots op je eigen lichaam/figuur?: ja mag iets gespierder 
  39. Zo nee wat zou je anders willen hebben?: iets gespierder
  40. Welk cijfer geef je je lichaam?: 8
  41. Wat zou je qua seks nog willen doen?: sex 
  42. Schrijf/type je wel eens iets wat je meegemaakt hebt en wat je niet wilt vergeten?: nee
  43. Wat zijn het dan voor een dingen?: x
  44. Wat is je grootste fantasie?:x
  45. Hoe en wanner ben je er achter gekomen dat je met je piemel meer kan dan alleen plassen?: 12
  46. Heb je wel eens foto’s/filmpjes gestuurd via kik of snap, en zo ja met wie?: x
  47. Douche je bij gym/sport naakt of heb je iets aan?: ik douche niet m bij de sport of gym 
  48. Is daar een keer iets gebeurt, stijve krijgen of iets anders?:x
  49. Schaam je je voor je naakte lichaam waar andere bij zijn?:nee 
  50. Zit je nog op andere leuke forum-sites?:nee 
  51. Wat is je ervaring met naturisme/nudisme?: ?
  52. Heb je een goede/slechte ervaring bij de schoolarts?: goede 
  53. Als je bij iemand blijf logeren wat heb je dan aan?:onderbroek bij een meisje niks :)
  54. Ga je wel een naar de sauna of naakt welness?: nee 
  55. Heb je wel eens een vriend naakt gezien?:ja 
  56. Hoe slaap je?: onderbroek of naakt 
  57. Heb je wel eens een stijve gehad in een onmakkelijke situatie?: ja 
  58. Heb je wel eens last van een ODOL?:?
  59. Hoe draag je je broek normaal/laag en zien ze dan ook je onderbroek?:normaal 
  60. Hoever ben je ontwikkeld van je geslacht?: ver 
  61. Heb je erectieproblemen, krijg je snel een stijve of juist niet?:snel een stijve maar geen probleem 
  62. Zou je het willen doen met bekende tieners en zo ja wie?:x
  63. Hoe vrij is je opvoeding, hoe makkelijk praat je over bepaalde onderwerpen?:best vrij onder tafel alleen niet over sexuele dingen 
Badge

Reactie aangepast door De Kindertelefoon vanwege overtreding forumregel 2. Ga respectvol met elkaar om.

 

Ik heb wat vragen bedacht zodat ik wat kan vergelijken en wat gewoon in me opkwam. Graag eerlijk invullen dank jullie

  1. Leeftijd?: 15
  2. Kleur haar en ogen?: donkerblond en blauw
  3. Maat van je onderbroek?: bruh idk
  4. Omschrijf je piemel slap en stijf lengte en omtrek?: bruhh idfk
  5. Besneden, heb je nog een voorhuid, hoelang?: denk je srs dat ik dat meet
  6. Zitten je ballen strak onder je piemel of hangen ze?: tot de vloer
  7. Hoe groot zijn je ballen, vergelijk met….?: bowlingbal
  8. Hoe ligt je piemel in je onderbroek?: gewoon
  9. Draag je boxers of slips?: boxers
  10. Ga je wel eens zonder boxer/slip in je gewone broek?: die shit schuurt dus nah
  11. Ga je wel eens voor de “fun” met kleren aan in bad of douche?: tuurlijk is grappig
  12. Wat voor een lichaam heb je, dun/normaal/gezet/dik?: dun
  13. Vind het fijn/geil om naakt te zijn?: nah is oncomfy asf
  14. Zo ja hoe en waar doe je dat?: huh
  15. Zo nee waarom niet?: is oncomfy man meestal koud ook nog
  16. Wie mag jouw allemaal naakt zien?: niemand 
  17. Als je wilt gaan rukken doen je dat dan alleen met je handen of heb je nog andere manieren?: normaal
  18. Wat lijkt je de geilste plek om te rukken waar binnen en waar buiten?: bruh
  19. Heb je weleens geprobeerd om je piemel ergens in te stoppen?: [Reactie verwijderd door De Kindertelefoon]
  20. Heb je weleens geprobeerd om iets in je kont te stoppen (iets dat in huis ligt)?:  [Reactie verwijderd door De Kindertelefoon]
  21. Heb je wel eens iets heftigs op internet gezien waar je van schrok, iets van seks of iets anders?: onthoofdings vid, best wel last van gehad kan niet tegen dat spul
  22.  Wat heb je aan lichaamsbeharing?: anus haar
  23. Hoevaak zit je (on)gemerkt in of aan je broek tegen je piemel te frunniken?: als ie vaag zit 
  24. Ben je vaak alleen thuis zodat je kunt doen wat je wilt?: zo vaak mogelijk lekker vr ofzo
  25. En wat doe je het liefst als je alleen thuis bent?: vr beatsaber enzo
  26. Wat voor een zwemkleding draag je, en heb je daar nog een onderbroek onder aan?: gwn zwembroek met onderbroek er onder aan
  27. Als het druk is bij het zwembad kleed je je dan altijd alleen omkleden of mag er iemand bij in het kleedhokje?: nah man wil alleen 
  28. Als je naar het strand gaat kleed je je dan daar om of doe je dat thuis?:  thuis meestal
  29. Als je van het strand weer naar huis gaat kleed je je dan om op het strand of doe je dat thuis?: thuis
  30. Heb je schaamhaar, ben je kaal of alleen donshaartjes?: 
  31. Zo ja waar zit je schaamhaar allemaal?: op mn armen
  32. Houd je het bij, laat je het staan of knip/scheer je het?: scheer beetje 
  33. Als je geen onderbroek aan hebt wat is dan de vorm van je piemel, recht of met een boogje?: 
  34. Valt het op als je een stijve hebt in je broek en wat doe je dan?: gwn geen stijve krijgen 
  35. Valt het op als je een stijve hebt in je zwembroek en wat doe je dan?:  zwemmen
  36. Ik word snel opgewonden als ik …. zie/doe?: [Reactie verwijderd door De Kindertelefoon]
  37. Als er helemaal geen regels zouden bestaan in Nederland wat zou je dat het liefst doen, wat je niet laten kan, dus alles mag en alles kan?: graffiti 
  38. Ben je trots op je eigen lichaam/figuur?: eh
  39. Zo nee wat zou je anders willen hebben?: langer en wat minder dun ig
  40. Welk cijfer geef je je lichaam?: 6,7
  41. Wat zou je qua seks nog willen doen?:  zie dan wel
  42. Schrijf/type je wel eens iets wat je meegemaakt hebt en wat je niet wilt vergeten?:  ja mn school werk
  43. Wat zijn het dan voor een dingen?: school
  44. Wat is je grootste fantasie?: dat ik gekke auto drifter ben 
  45. Hoe en wanner ben je er achter gekomen dat je met je piemel meer kan dan alleen plassen?: 12 ofzo
  46. Heb je wel eens foto’s/filmpjes gestuurd via kik of snap, en zo ja met wie?: nahh
  47. Douche je bij gym/sport naakt of heb je iets aan?: nahh
  48. Is daar een keer iets gebeurt, stijve krijgen of iets anders?: nahh
  49. Schaam je je voor je naakte lichaam waar andere bij zijn?: zekers ga weg bro zit te schijten
  50. Zit je nog op andere leuke forum-sites?: nah
  51. Wat is je ervaring met naturisme/nudisme?: gekke opa lul
  52. Heb je een goede/slechte ervaring bij de schoolarts?: schoolarts? als je hier je nek breekt krijg je miss een beetje ijs
  53. Als je bij iemand blijf logeren wat heb je dan aan?: ligt eraan wie sws wel wat aan
  54. Ga je wel een naar de sauna of naakt welness?: nah
  55. Heb je wel eens een vriend naakt gezien?: nah
  56. Hoe slaap je?:met mn ogen dicht
  57. Heb je wel eens een stijve gehad in een onmakkelijke situatie?: zekers kan je niks aan doen
  58. Heb je wel eens last van een ODOL?: een wat?
  59. Hoe draag je je broek normaal/laag en zien ze dan ook je onderbroek?: laag 
  60. Hoever ben je ontwikkeld van je geslacht?: alles behalve lengte 😞 midget moment
  61. Heb je erectieproblemen, krijg je snel een stijve of juist niet?: nah vgm niet 
  62. Zou je het willen doen met bekende tieners en zo ja wie?: nah
  63. Hoe vrij is je opvoeding, hoe makkelijk praat je over bepaalde onderwerpen?: best we vrij tbh kan wel over alles praten

 

Reputatie 3
Badge +2
  1. Leeftijd?: 14
  2. Kleur haar en ogen?: haarkleur blond, en oogkleur bruin
  3. Maat van je onderbroek?: niet zeker
  4. Omschrijf je piemel slap en stijf lengte en omtrek?: slap ergens rond 4 stijf 13 12
  5. Besneden, heb je nog een voorhuid, hoelang?: nog voorhuid
  6. Zitten je ballen strak onder je piemel of hangen ze?: meestal hangen ze
  7. Hoe groot zijn je ballen, vergelijk met….?: redelijk groot
  8. Hoe ligt je piemel in je onderbroek?: soms naar links en soms gewoon
  9. Draag je boxers of slips?: boxers
  10. Ga je wel eens zonder boxer/slip in je gewone broek?: nee
  11. Ga je wel eens voor de “fun” met kleren aan in bad of douche?: nee
  12. Wat voor een lichaam heb je, dun/normaal/gezet/dik?: normaal
  13. Vind het fijn/geil om naakt te zijn?: ja 
  14. Zo ja hoe en waar doe je dat?: als ik alleen thuis ben, en niemand kan het zien
  15. Zo nee waarom niet?: /
  16. Wie mag jouw allemaal naakt zien?: sommige vrienden
  17. Als je wilt gaan rukken doen je dat dan alleen met je handen of heb je nog andere manieren?: meestal met handen
  18. Wat lijkt je de geilste plek om te rukken waar binnen en waar buiten?: binnen hmm weet niet zeker en buiten in de auto
  19. Heb je weleens geprobeerd om je piemel ergens in te stoppen?: ja
  20. Heb je weleens geprobeerd om iets in je kont te stoppen (iets dat in huis ligt)?: nee
  21. Heb je wel eens iets heftigs op internet gezien waar je van schrok, iets van seks of iets anders?: ja zo die ene site dat iemand met een boor in zijn piemel zit 
  22.  Wat heb je aan lichaamsbeharing?: snap de vraag nie
  23. Hoevaak zit je (on)gemerkt in of aan je broek tegen je piemel te frunniken?: best vaak, als niemand het ziet om hem goed te leggen ofzo
  24. Ben je vaak alleen thuis zodat je kunt doen wat je wilt?: in het weekend redelijk vaak ja
  25. En wat doe je het liefst als je alleen thuis bent?: soms gewoon doen wat ik normaal doe als ik geil ben andere dingen
  26. Wat voor een zwemkleding draag je, en heb je daar nog een onderbroek onder aan?: gewoon zwemshorts, in het zwembad draag ik geen onderbroek onder anders wel
  27. Als het druk is bij het zwembad kleed je je dan altijd alleen omkleden of mag er iemand bij in het kleedhokje?: meestal alleen, soms met een vriend
  28. Als je naar het strand gaat kleed je je dan daar om of doe je dat thuis?: ga niet zwemmen in de zee
  29. Als je van het strand weer naar huis gaat kleed je je dan om op het strand of doe je dat thuis?: /
  30. Heb je schaamhaar, ben je kaal of alleen donshaartjes?: schaamhaar
  31. Zo ja waar zit je schaamhaar allemaal?: op mn ballen, en er rond
  32. Houd je het bij, laat je het staan of knip/scheer je het?: ik knip het wat 
  33. Als je geen onderbroek aan hebt wat is dan de vorm van je piemel, recht of met een boogje?: tussen de 2
  34. Valt het op als je een stijve hebt in je broek en wat doe je dan?: soms wel, ik wacht tot het over is om recht te staan
  35. Valt het op als je een stijve hebt in je zwembroek en wat doe je dan?: nog niet vaak een stijve gehad tijdens het zwemmen 
  36. Ik word snel opgewonden als ik …. zie/doe?: porno, erotische verhalen, etc
  37. Als er helemaal geen regels zouden bestaan in Nederland wat zou je dat het liefst doen, wat je niet laten kan, dus alles mag en alles kan?: neuken in public, etc
  38. Ben je trots op je eigen lichaam/figuur?: nee
  39. Zo nee wat zou je anders willen hebben?: grotere piemel
  40. Welk cijfer geef je je lichaam?: 7
  41. Wat zou je qua seks nog willen doen?: gangbang
  42. Schrijf/type je wel eens iets wat je meegemaakt hebt en wat je niet wilt vergeten?: in het zwembad had ik gedaan met zwemmen heb toen in een kleedhokje gepijpt en afgetrokken met een vriend
  43. Wat zijn het dan voor een dingen?: zie 42
  44. Wat is je grootste fantasie?: groepssex met vrienden
  45. Hoe en wanner ben je er achter gekomen dat je met je piemel meer kan dan alleen plassen?: rond 9 jaar
  46. Heb je wel eens foto’s/filmpjes gestuurd via kik of snap, en zo ja met wie?: nee
  47. Douche je bij gym/sport naakt of heb je iets aan?: moet niet douchen bij sport
  48. Is daar een keer iets gebeurt, stijve krijgen of iets anders?: /
  49. Schaam je je voor je naakte lichaam waar andere bij zijn?: te zien bij wie natuurlijk
  50. Zit je nog op andere leuke forum-sites?: nee
  51. Wat is je ervaring met naturisme/nudisme?: niet echt zo
  52. Heb je een goede/slechte ervaring bij de schoolarts?: goed
  53. Als je bij iemand blijf logeren wat heb je dan aan?: pyjama 
  54. Ga je wel een naar de sauna of naakt welness?: nee
  55. Heb je wel eens een vriend naakt gezien?: ja
  56. Hoe slaap je?: met een pyjama
  57. Heb je wel eens een stijve gehad in een onmakkelijke situatie?: ja 
  58. Heb je wel eens last van een ODOL?: ja vaak
  59. Hoe draag je je broek normaal/laag en zien ze dan ook je onderbroek?: normaal, nee 
  60. Hoever ben je ontwikkeld van je geslacht?: nog niet helemaal
  61. Heb je erectieproblemen, krijg je snel een stijve of juist niet?: ik krijg heel snel een stijve
  62. Zou je het willen doen met bekende tieners en zo ja wie?: weet niet wie
  63. Hoe vrij is je opvoeding, hoe makkelijk praat je over bepaalde onderwerpen?: word niet echt vaak over seks gepraat

Ik heb wat vragen bedacht zodat ik wat kan vergelijken en wat gewoon in me opkwam. Graag eerlijk invullen dank jullie

  1. Leeftijd?: 16
  2. Kleur haar en ogen?: blond en blauw 
  3. Maat van je onderbroek?: S
  4. Omschrijf je piemel slap en stijf lengte en omtrek?: Slap: 4 cm heel dik, en een klein tuitje voorhuid die uitsteekt omdat me penis slap te klein is voor de voorhuid. Stijf: 16 cm, heel erge aders bochtje naar boven en me top van me penis is goed te zien omdat me voorhuid daar iets onder zit
  5. Besneden, heb je nog een voorhuid, hoelang?: nee
  6. Zitten je ballen strak onder je piemel of hangen ze?: hangen
  7. Hoe groot zijn je ballen, vergelijk met….?: Bonbon 
  8. Hoe ligt je piemel in je onderbroek?: naar benedem
  9. Draag je boxers of slips?: beide
  10. Ga je wel eens zonder boxer/slip in je gewone broek?: ja
  11. Ga je wel eens voor de “fun” met kleren aan in bad of douche?: nee
  12. Wat voor een lichaam heb je, dun/normaal/gezet/dik?: normaal
  13. Vind het fijn/geil om naakt te zijn?: ja tuurlijk
  14. Zo ja hoe en waar doe je dat?: Maakt niet uit
  15. Zo nee waarom niet?:
  16. Wie mag jouw allemaal naakt zien?: Bedpartners, liefst buiten dat niemand
  17. Als je wilt gaan rukken doen je dat dan alleen met je handen of heb je nog andere manieren?: Handen
  18. Wat lijkt je de geilste plek om te rukken waar binnen en waar buiten?: school en openbaar, strand of op een pleintje 
  19. Heb je weleens geprobeerd om je piemel ergens in te stoppen?: vast wel
  20. Heb je weleens geprobeerd om iets in je kont te stoppen (iets dat in huis ligt)?: ja, een borstel maar ook vingers
  21. Heb je wel eens iets heftigs op internet gezien waar je van schrok, iets van seks of iets anders?: nee
  22.  Wat heb je aan lichaamsbeharing?: overal wel beetje haar
  23. Hoevaak zit je (on)gemerkt in of aan je broek tegen je piemel te frunniken?: paar keer per dag
  24. Ben je vaak alleen thuis zodat je kunt doen wat je wilt?: Soms
  25. En wat doe je het liefst als je alleen thuis bent?: Rukken
  26. Wat voor een zwemkleding draag je, en heb je daar nog een onderbroek onder aan?: lang en soms 
  27. Als het druk is bij het zwembad kleed je je dan altijd alleen omkleden of mag er iemand bij in het kleedhokje?: Maakt me niet veel uit 
  28. Als je naar het strand gaat kleed je je dan daar om of doe je dat thuis?: beide
  29. Als je van het strand weer naar huis gaat kleed je je dan om op het strand of doe je dat thuis?: beide
  30. Heb je schaamhaar, ben je kaal of alleen donshaartjes?: donshaartjes paar lange
  31. Zo ja waar zit je schaamhaar allemaal?: op me ballen en boven me piemel
  32. Houd je het bij, laat je het staan of knip/scheer je het?: ja
  33. Als je geen onderbroek aan hebt wat is dan de vorm van je piemel, recht of met een boogje?: recht
  34. Valt het op als je een stijve hebt in je broek en wat doe je dan?: ja, wel een dikke bult
  35. Valt het op als je een stijve hebt in je zwembroek en wat doe je dan?: ja, zwembroek gaat tegen he lichaam aan zitten en je pik is hard
  36. Ik word snel opgewonden als ik …. zie/doe?: Seks verhalen  of alleen thuis ben
  37. Als er helemaal geen regels zouden bestaan in Nederland wat zou je dat het liefst doen, wat je niet laten kan, dus alles mag en alles kan?: seks met lekkere chicks en grote orgies
  38. Ben je trots op je eigen lichaam/figuur?: beetje 
  39. Zo nee wat zou je anders willen hebben?: geen idee
  40. Welk cijfer geef je je lichaam?: 6
  41. Wat zou je qua seks nog willen doen?: bijna alles
  42. Schrijf/type je wel eens iets wat je  meegemaakt hebt en wat je niet wilt vergeten?: soms
  43. Wat zijn het dan voor een dingen?: gewoon verhalen
  44. Wat is je grootste fantasie?: groepseks man en vrouw ook zelf een keer proberen om anaal genomen te worden.
  45. Hoe en wanner ben je er achter gekomen dat je met je piemel meer kan dan alleen plassen?: Toen ik er aan zat
  46. Heb je wel eens foto’s/filmpjes gestuurd via kik of snap, en zo ja met wie?: wel is op reddit gezet 
  47. Douche je bij gym/sport naakt of heb je iets aan?: naakt
  48. Is daar een keer iets gebeurt, stijve krijgen of iets anders?: nee
  49. Schaam je je voor je naakte lichaam waar andere bij zijn?: nee
  50. Zit je nog op andere leuke forum-sites?: nee
  51. Wat is je ervaring met naturisme/nudisme?: niet
  52. Heb je een goede/slechte ervaring bij de schoolarts?: geen idee
  53. Als je bij iemand blijf logeren wat heb je dan aan?: ligt eraan wje
  54. Ga je wel een naar de sauna of naakt welness?: jammer genoeg niet
  55. Heb je wel eens een vriend naakt gezien?: ja
  56. Hoe slaap je?: goed
  57. Heb je wel eens een stijve gehad in een onmakkelijke situatie?: ja
  58. Heb je wel eens last van een ODOL?: zovaak
  59. Hoe draag je je broek normaal/laag en zien ze dan ook je onderbroek?: normaal
  60. Hoever ben je ontwikkeld van je geslacht?: wat?
  61. Heb je erectieproblemen, krijg je snel een stijve of juist niet? beetje
  62. Zou je het willen doen met bekende tieners en zo ja wie?: ja zoveel
  63. Hoe vrij is je opvoeding, hoe makkelijk praat je over bepaalde onderwerpen?: niet echt

 

  1. Leeftijd?: 16
  2. Kleur haar en ogen?: bruin haar, groene ogen
  3. Maat van je onderbroek?: M
  4. Omschrijf je piemel slap en stijf lengte en omtrek?: slap 15cm, stijf 17cm
  5. Besneden, heb je nog een voorhuid, hoelang?: onbesneden
  6. Zitten je ballen strak onder je piemel of hangen ze?: hangen
  7. Hoe groot zijn je ballen, vergelijk met….?: idk
  8. Hoe ligt je piemel in je onderbroek?: naar boven
  9. Draag je boxers of slips?: boxers
  10. Ga je wel eens zonder boxer/slip in je gewone broek?: nee
  11. Ga je wel eens voor de “fun” met kleren aan in bad of douche?: nee
  12. Wat voor een lichaam heb je, dun/normaal/gezet/dik?: normaal
  13. Vind het fijn/geil om naakt te zijn?: ja, is wel geil
  14. Zo ja hoe en waar doe je dat?: in mijn kamer en douche
  15. Zo nee waarom niet?: /
  16. Wie mag jouw allemaal naakt zien?: beste vrienden, lief
  17. Als je wilt gaan rukken doen je dat dan alleen met je handen of heb je nog andere manieren?: gwn handen
  18. Wat lijkt je de geilste plek om te rukken waar binnen en waar buiten?: in een trein
  19. Heb je weleens geprobeerd om je piemel ergens in te stoppen?: nee
  20. Heb je weleens geprobeerd om iets in je kont te stoppen (iets dat in huis ligt)?: ja
  21. Heb je wel eens iets heftigs op internet gezien waar je van schrok, iets van seks of iets anders?: niet echt
  22.  Wat heb je aan lichaamsbeharing?: oksels, piemel
  23. Hoevaak zit je (on)gemerkt in of aan je broek tegen je piemel te frunniken?: te vaak
  24. Ben je vaak alleen thuis zodat je kunt doen wat je wilt?: ja
  25. En wat doe je het liefst als je alleen thuis bent?:  aftrekken
  26. Wat voor een zwemkleding draag je, en heb je daar nog een onderbroek onder aan?: zwemshort, nee
  27. Als het druk is bij het zwembad kleed je je dan altijd alleen omkleden of mag er iemand bij in het kleedhokje?: er mag iemand bij
  28. Als je naar het strand gaat kleed je je dan daar om of doe je dat thuis?: thuis
  29. Als je van het strand weer naar huis gaat kleed je je dan om op het strand of doe je dat thuis?: thuis
  30. Heb je schaamhaar, ben je kaal of alleen donshaartjes?: ja
  31. Zo ja waar zit je schaamhaar allemaal?:
  32. Houd je het bij, laat je het staan of knip/scheer je het?: trim het
  33. Als je geen onderbroek aan hebt wat is dan de vorm van je piemel, recht of met een boogje?: recht
  34. Valt het op als je een stijve hebt in je broek en wat doe je dan?: meestal niet
  35. Valt het op als je een stijve hebt in je zwembroek en wat doe je dan?: ja
  36. Ik word snel opgewonden als ik …. zie/doe?: (half)naakte jongens zie
  37. Als er helemaal geen regels zouden bestaan in Nederland wat zou je dat het liefst doen, wat je niet laten kan, dus alles mag en alles kan?: niets
  38. Ben je trots op je eigen lichaam/figuur?: ja
  39. Zo nee wat zou je anders willen hebben?: niets
  40. Welk cijfer geef je je lichaam?: 8/10
  41. Wat zou je qua seks nog willen doen?:  
  42. Schrijf/type je wel eens iets wat je meegemaakt hebt en wat je niet wilt vergeten?: nee
  43. Wat zijn het dan voor een dingen?: /
  44. Wat is je grootste fantasie?:
  45. Hoe en wanner ben je er achter gekomen dat je met je piemel meer kan dan alleen plassen?: weet ik niet meer
  46. Heb je wel eens foto’s/filmpjes gestuurd via kik of snap, en zo ja met wie?: ja, meerdere jongens
  47. Douche je bij gym/sport naakt of heb je iets aan?: douch niet
  48. Is daar een keer iets gebeurt, stijve krijgen of iets anders?: /
  49. Schaam je je voor je naakte lichaam waar andere bij zijn?: beetje
  50. Zit je nog op andere leuke forum-sites?: geen idee
  51. Wat is je ervaring met naturisme/nudisme?: geen
  52. Heb je een goede/slechte ervaring bij de schoolarts?: goede
  53. Als je bij iemand blijf logeren wat heb je dan aan?: gwn onderbroek
  54. Ga je wel een naar de sauna of naakt welness?: nee
  55. Heb je wel eens een vriend naakt gezien?: ja
  56. Hoe slaap je?:naakt
  57. Heb je wel eens een stijve gehad in een onmakkelijke situatie?: wrs wel
  58. Heb je wel eens last van een ODOL?:ja
  59. Hoe draag je je broek normaal/laag en zien ze dan ook je onderbroek?: hoog
  60. Hoever ben je ontwikkeld van je geslacht?: vrij ver
  61. Heb je erectieproblemen, krijg je snel een stijve of juist niet?: snel stijf
  62. Zou je het willen doen met bekende tieners en zo ja wie?: nee
  63. Hoe vrij is je opvoeding, hoe makkelijk praat je over bepaalde onderwerpen?: middelmatig 
Reputatie 2
Badge +2

Ik heb wat vragen bedacht zodat ik wat kan vergelijken en wat gewoon in me opkwam. Graag eerlijk invullen dank jullie

  1. Leeftijd?: 12
  2. Kleur haar en ogen?: blondbruin en blauw 
  3. Maat van je onderbroek?: 146 - 152
  4. Omschrijf je piemel slap en stijf lengte en omtrek?: slap geen idee, omtrek geen idee stijf 16,5 cm mijn piemel staat in een klein boogje, lichtjes naar links
  5. Besneden, heb je nog een voorhuid, hoelang?: besneden
  6. Zitten je ballen strak onder je piemel of hangen ze?: ze hangen
  7. Hoe groot zijn je ballen, vergelijk met….?: als je ze naar boven tilt zijn ze zo groot als een tennisbal
  8. Hoe ligt je piemel in je onderbroek?: naar links of recht
  9. Draag je boxers of slips?: boxers
  10. Ga je wel eens zonder boxer/slip in je gewone broek?: nee maar wil proberen, ben bang da iemand mij betrapt
  11. Ga je wel eens voor de “fun” met kleren aan in bad of douche?: nog nooit gedaan
  12. Wat voor een lichaam heb je, dun/normaal/gezet/dik?: normaal/dun
  13. Vind het fijn/geil om naakt te zijn?: fijn en geil, krijg direct een stijve
  14. Zo ja hoe en waar doe je dat?: als ik bij mijn opa uit het zwembad kom en in de sauna ga dan leg ik een handdoek over mijn piemel en plas terwijl ik naakt ben onder de handdoek
  15. Zo nee waarom niet?: /
  16. Wie mag jouw allemaal naakt zien?: mijn zus, hebben al vaak seks gehad, iedereen die wil aftrekekn/pijpen/neuken
  17. Als je wilt gaan rukken doen je dat dan alleen met je handen of heb je nog andere manieren?: wil speeltjes kopen enzo maar kan geen manier vinden zonder dat ouders het weten dus alleen met handen
  18. Wat lijkt je de geilste plek om te rukken waar binnen en waar buiten?: heb alleen nog maar thuis gedaan maar denk dat op de straat in het midden van de speelplaats of de klas en in het bos wel geil lijkt
  19. Heb je weleens geprobeerd om je piemel ergens in te stoppen?: kan niks gepast vinden dus heb alleen nog maar in kont en vagina van mijn zus gedaan
  20. Heb je weleens geprobeerd om iets in je kont te stoppen (iets dat in huis ligt)?: nog niks gevonden, heb alleen potlood en vingers gedaan
  21. Heb je wel eens iets heftigs op internet gezien waar je van schrok, iets van seks of iets anders?: nee, niks schrikwekkends alleen geil
  22.  Wat heb je aan lichaamsbeharing?: zocht al superlang om haar aan piemel en ballen weg te doen heb uiteindelijk met moeders scheermachien gedaan heb 2 dagen jeuk gehad, nu witte pelletjes op ballen maar haar is wel weg en jeuk nu ook
  23. Hoevaak zit je (on)gemerkt in of aan je broek tegen je piemel te frunniken?: 50 keer per dag ofzo
  24. Ben je vaak alleen thuis zodat je kunt doen wat je wilt?: nee, echt bijna nooit
  25. En wat doe je het liefst als je alleen thuis bent?: aftrekken
  26. Wat voor een zwemkleding draag je, en heb je daar nog een onderbroek onder aan?: zwemshorts en geen onderbroek
  27. Als het druk is bij het zwembad kleed je je dan altijd alleen omkleden of mag er iemand bij in het kleedhokje?: ben nog nooit met ouders naar openbaar zwembad geweest
  28. Als je naar het strand gaat kleed je je dan daar om of doe je dat thuis?: daar
  29. Als je van het strand weer naar huis gaat kleed je je dan om op het strand of doe je dat thuis?: in de auto
  30. Heb je schaamhaar, ben je kaal of alleen donshaartjes?: nu net geschoren dus donshaartjes
  31. Zo ja waar zit je schaamhaar allemaal?: piemel, zo het stuk van je buik waar de piemel opligt, het stuk tussen je ballen en je benen, en mijn ballen
  32. Houd je het bij, laat je het staan of knip/scheer je het?: scheer
  33. Als je geen onderbroek aan hebt wat is dan de vorm van je piemel, recht of met een boogje?: met een boogje
  34. Valt het op als je een stijve hebt in je broek en wat doe je dan?: broek niet onderbroek wel
  35. Valt het op als je een stijve hebt in je zwembroek en wat doe je dan?: ja, aftrekken
  36. Ik word snel opgewonden als ik …. zie/doe?: ook maar iets da me seks te maken heeft hoor/zie en als ik er alleen al maar aan denk
  37. Als er helemaal geen regels zouden bestaan in Nederland wat zou je dat het liefst doen, wat je niet laten kan, dus alles mag en alles kan?: met iedere jongen neuken en pijpen en samen aftrekken vaak in groep en overal naakt zijn
  38. Ben je trots op je eigen lichaam/figuur?: ja
  39. Zo nee wat zou je anders willen hebben?:/
  40. Welk cijfer geef je je lichaam?: 8
  41. Wat zou je qua seks nog willen doen?: alles heb nog nooit seks gehad buiten zus die 4 jaar jonger is
  42. Schrijf/type je wel eens iets wat je meegemaakt hebt en wat je niet wilt vergeten?: niet echt
  43. Wat zijn het dan voor een dingen?:/
  44. Wat is je grootste fantasie?: seks me allemaal jongens in groep, klaar komen op en in elkaar en in de mond, elkaar pijpen en aftrekken daarna me allemaal in een emmer klaarkomen tot die vol is en ons dan daarmee wassen me sperma dat da helemaal over jou druipt
  45. Hoe en wanner ben je er achter gekomen dat je met je piemel meer kan dan alleen plassen?: sinds ik porno begon te kijken omda een vriendin van mij da keek
  46. Heb je wel eens foto’s/filmpjes gestuurd via kik of snap, en zo ja met wie?: heb het nie
  47. Douche je bij gym/sport naakt of heb je iets aan?: wij douchen daar nie
  48. Is daar een keer iets gebeurt, stijve krijgen of iets anders?: /
  49. Schaam je je voor je naakte lichaam waar andere bij zijn?: nee
  50. Zit je nog op andere leuke forum-sites?: omegle
  51. Wat is je ervaring met naturisme/nudisme?: heb het nog nie echt kunnen doen
  52. Heb je een goede/slechte ervaring bij de schoolarts?: /
  53. Als je bij iemand blijf logeren wat heb je dan aan?: is echt lang gelden, was toen nog kleuter en dan was da me een pyjama en een broek en een T-shirt
  54. Ga je wel een naar de sauna of naakt welness?: nee
  55. Heb je wel eens een vriend naakt gezien?: jammer genoeg nie
  56. Hoe slaap je?: me een onderbroek en rol mij in allemaal verschillende posities
  57. Heb je wel eens een stijve gehad in een onmakkelijke situatie?: vooraan in de klas
  58. Heb je wel eens last van een ODOL?: elke ochtend
  59. Hoe draag je je broek normaal/laag en zien ze dan ook je onderbroek?: normaal en nee
  60. Hoever ben je ontwikkeld van je geslacht?: ver
  61. Heb je erectieproblemen, krijg je snel een stijve of juist niet?: heel snel
  62. Zou je het willen doen met bekende tieners en zo ja wie?: iedereen
  63. Hoe vrij is je opvoeding, hoe makkelijk praat je over bepaalde onderwerpen?: heel makkelijk over elk onderwerp

 

  1. Leeftijd?: 16
  2. Kleur haar en ogen?: blond, blauwgroen
  3. Maat van je onderbroek?: M
  4. Omschrijf je piemel slap en stijf lengte en omtrek?: lengte slap: 12cm, omtrek slap: 11cm, lengte stijf: 18cm, omtrek stijf 14.5cm
  5. Besneden, heb je nog een voorhuid, hoelang?: onbesneden, weet niet hoelang mn voorhuid is
  6. Zitten je ballen strak onder je piemel of hangen ze?: hangen
  7. Hoe groot zijn je ballen, vergelijk met….?: uhh idk, heb net ff gemeten en ze zijn allebei 4cm lol
  8. Hoe ligt je piemel in je onderbroek?: naar beneden
  9. Draag je boxers of slips?: boxers
  10. Ga je wel eens zonder boxer/slip in je gewone broek?: eigenlijk alleen als ik alleen thuis ben
  11. Ga je wel eens voor de “fun” met kleren aan in bad of douche?: nee
  12. Wat voor een lichaam heb je, dun/normaal/gezet/dik?: dun en lang
  13. Vind het fijn/geil om naakt te zijn?: ja, soms
  14. Zo ja hoe en waar doe je dat?: snachts of als ik alleen thuis ben
  15. Zo nee waarom niet?: -
  16. Wie mag jouw allemaal naakt zien?: vrienden
  17. Als je wilt gaan rukken doen je dat dan alleen met je handen of heb je nog andere manieren?: handen
  18. Wat lijkt je de geilste plek om te rukken waar binnen en waar buiten?: gymdouches en op een balkon ofzo
  19. Heb je weleens geprobeerd om je piemel ergens in te stoppen?: ja, stofzuiger lol. ging er niet helemaal soepel in
  20. Heb je weleens geprobeerd om iets in je kont te stoppen (iets dat in huis ligt)?: ja, maar ik vond het niet fijn
  21. Heb je wel eens iets heftigs op internet gezien waar je van schrok, iets van seks of iets anders?: laten we zeggen dat een hele hoop op dit forum en op reddit nogal choquerend is
  22.  Wat heb je aan lichaamsbeharing?: een hele bos boven mn penis, wat op mn ballen en reet. ook onder mn oksels en sinds een paar maanden ook op mn borst.
  23. Hoevaak zit je (on)gemerkt in of aan je broek tegen je piemel te frunniken?: best vaak, maar alleen als ik alleen ben. vind het bizar vies als mensen dat doen terwijl er anderen bij zijn
  24. Ben je vaak alleen thuis zodat je kunt doen wat je wilt?: niet heel vaak door lockdowns, maar hopelijk nu alles weer open gaat steeds meer
  25. En wat doe je het liefst als je alleen thuis bent?: zingen lol. kan totaal niet zingen en vind het awkward om dat te doen als er anderen bij zijn. 
  26. Wat voor een zwemkleding draag je, en heb je daar nog een onderbroek onder aan?: gwn zwembroek zonder onderbroek ofzo, maar heb al heel lang niet meer gezwommen
  27. Als het druk is bij het zwembad kleed je je dan altijd alleen omkleden of mag er iemand bij in het kleedhokje?: in principe altijd alleen, maar zou het niet heel erg vinden om te delen
  28. Als je naar het strand gaat kleed je je dan daar om of doe je dat thuis?: ben nog nooit op het strand geweest om te zonnen/zwemmen. wel vaak bij strandtentjes enzo, maar daar hoef je je niet voor om te kleden
  29. Als je van het strand weer naar huis gaat kleed je je dan om op het strand of doe je dat thuis?: zelfde als 28
  30. Heb je schaamhaar, ben je kaal of alleen donshaartjes?: heb redelijk lang schaamhaar 
  31. Zo ja waar zit je schaamhaar allemaal?: een hele bos boven mn penis, wat op mn ballen en reet. ook onder mn oksels en sinds een paar maanden ook op mn borst.
  32. Houd je het bij, laat je het staan of knip/scheer je het?: knip het soms een beetje bij, maar scheer het niet
  33. Als je geen onderbroek aan hebt wat is dan de vorm van je piemel, recht of met een boogje?: als hij slap is, hangt hij gewoon naar beneden. als hij stijf is, is hij recht. 
  34. Valt het op als je een stijve hebt in je broek en wat doe je dan?: niet echt denk ik. ik stop hem dan onder mn riem enzo
  35. Valt het op als je een stijve hebt in je zwembroek en wat doe je dan?: zoals ik al zei, zwem ik niet zo veel, maar ik kan me voorstellen dat dat wel op zou vallen. kan we wel herinneren dat het best opviel toen ik een semi had in sport broekje, dus in zwembroek zou het waarschijnlijk ook opvallen.
  36. Ik word snel opgewonden als ik …. zie/doe?: porno kijk, erotische verhalen lees, shirtless mannen zie
  37. Als er helemaal geen regels zouden bestaan in Nederland wat zou je dat het liefst doen, wat je niet laten kan, dus alles mag en alles kan?: idk ik ben heel braaf lol. heb nog nooit gedronken enzo. 
  38. Ben je trots op je eigen lichaam/figuur?: nee, ben enorm onzeker over m'n lichaam
  39. Zo nee wat zou je anders willen hebben?: kleinere neus, andere lippen, andere ogen, sommige moedervlekken weg, iets minder lang, minder dun, meer gespierd
  40. Welk cijfer geef je je lichaam?: 4???
  41. Wat zou je qua seks nog willen doen?: zou heel graag met andere jongens willen rukken
  42. Schrijf/type je wel eens iets wat je meegemaakt hebt en wat je niet wilt vergeten?: ja, ik heb een journal waarin ik soms schijf over wat me bezig houd
  43. Wat zijn het dan voor een dingen?: wanneer ik bijvoorbeeld down of gestrest ben, helpt het om daarover te schrijven. 
  44. Wat is je grootste fantasie?: normaal? zo snel mogelijk weg uit het dorp waarin ik woon en mn eigen leven leiden. seksueel? met vrienden rukken
  45. Hoe en wanner ben je er achter gekomen dat je met je piemel meer kan dan alleen plassen?: weet nog dat ik na seksuele voorlichting in groep acht snachts ging googlen op mn telefoon. laten we zeggen dat ik toen een hele hoop geleerd heb
  46. Heb je wel eens foto’s/filmpjes gestuurd via kik of snap, en zo ja met wie?: ja, heel vaak via omegle op snap. heb ook een keer een langere tijd contact met iemand gehad waarmee ik, naast gwn chatten, ook weleens foto's mee heb gewisseld
  47. Douche je bij gym/sport naakt of heb je iets aan?: sport nu niet meer, maar toen ik nog wel sportte, douchten we gwn naakt
  48. Is daar een keer iets gebeurt, stijve krijgen of iets anders?: ik heb een keer een semi gekregen. toen vroeg iemand "ben je nou hard of ben je gwn nog groter dan m'n vader?" ik weet niet wat hij daarmee bedoelde en dat wil ik ook liever niet...
  49. Schaam je je voor je naakte lichaam waar andere bij zijn?: niet met leeftijdsgenoten
  50. Zit je nog op andere leuke forum-sites?: reddit
  51. Wat is je ervaring met naturisme/nudisme?: geen
  52. Heb je een goede/slechte ervaring bij de schoolarts?: nope
  53. Als je bij iemand blijf logeren wat heb je dan aan?: heb nog nooit bij iemand gelogeerd en ook niemand bij mij
  54. Ga je wel een naar de sauna of naakt welness?: nee
  55. Heb je wel eens een vriend naakt gezien?: ja soort van. onder douches na sport. 
  56. Hoe slaap je?: swinters met pyjama en szomers in onderbroek of naakt
  57. Heb je wel eens een stijve gehad in een onmakkelijke situatie?: vast wel, maar nooit terwijl ik iets moest presenteren ofzo, zoals je vaker leest
  58. Heb je wel eens last van een ODOL?: ja, heel vaak
  59. Hoe draag je je broek normaal/laag en zien ze dan ook je onderbroek?: normaal, denk het niet
  60. Hoever ben je ontwikkeld van je geslacht?: idk, gwn ok denk ik 
  61. Heb je erectieproblemen, krijg je snel een stijve of juist niet?: ja best snel
  62. Zou je het willen doen met bekende tieners en zo ja wie?: er zijn wel een hoop die ik hot vind, maar zou ze wel goed moeten kennen om iets met ze te doen vind ik
  63. Hoe vrij is je opvoeding, hoe makkelijk praat je over bepaalde onderwerpen?: met m'n gezin praat ik bijna nergens over. met vrienden over alles eigenlijk
Reputatie 1
Badge +3

Leeftijd?: 16

Kleur haar en ogen?: Blond/rossig. Grijs/blauw

Maat van je onderbroek?: L

Omschrijf je piemel slap en stijf lengte en omtrek?: Slap klein stijf 14 cm met dikke aderen er op

Besneden, heb je nog een voorhuid, hoelang?: Niet besneden gwn nog voorhuid

Zitten je ballen strak onder je piemel of hangen ze?: Dat ligt aan de temperatuur als het warm is hangen ze en wat kouder zitten ze er strak tegen aan

Hoe groot zijn je ballen, vergelijk met….?:  Moeilijk geen idee

Hoe ligt je piemel in je onderbroek?: Naar links

Draag je boxers of slips?: Boxers

Ga je wel eens zonder boxer/slip in je gewone broek?: Nee

Ga je wel eens voor de “fun” met kleren aan in bad of douche?: Nee nog nooit gedaan

Wat voor een lichaam heb je, dun/normaal/gezet/dik?: Wat steviger

Vind het fijn/geil om naakt te zijn?: Ja heel fijn

Zo ja hoe en waar doe je dat?: Niet vaak maar als ik het doe doe ik het alleen thuis

Zo nee waarom niet?: 

Wie mag jouw allemaal naakt zien?: Goeie vrienden

Als je wilt gaan rukken doen je dat dan alleen met je handen of heb je nog andere manieren?: Nee alleen handen

Wat lijkt je de geilste plek om te rukken waar binnen en waar buiten?: Binnen in ben buiten nog nooit buiten afgetrokken

Heb je weleens geprobeerd om je piemel ergens in te stoppen?: Ja 

Heb je weleens geprobeerd om iets in je kont te stoppen (iets dat in huis ligt)?: Ja dat is zeker gebeurt

Heb je wel eens iets heftigs op internet gezien waar je van schrok, iets van seks of iets anders?: Ja dingen zoals bdsm enzo

 Wat heb je aan lichaamsbeharing?: Schaamhaar okselhaar en buiksnor

Hoevaak zit je (on)gemerkt in of aan je broek tegen je piemel te frunniken?: Best vaak denk 3 x per dag

Ben je vaak alleen thuis zodat je kunt doen wat je wilt?: Nee niet vaak echt alleen 1.5 uur per dag ofzo

En wat doe je het liefst als je alleen thuis bent?: Het liefst loop ik naakt door huis rond

Wat voor een zwemkleding draag je, en heb je daar nog een onderbroek onder aan?: lange mannen zwembroek met onderbroek eronder

Als het druk is bij het zwembad kleed je je dan altijd alleen omkleden of mag er iemand bij in het kleedhokje?: Dat maakt me niks uit iedereen is naakt geboren dus doe ik het altijd openbare hokje en als het een privé hok is en er is er geen vrij mag een vriend van me er best bij

Als je naar het strand gaat kleed je je dan daar om of doe je dat thuis?: Dat doe ik vaak thuis

Als je van het strand weer naar huis gaat kleed je je dan om op het strand of doe je dat thuis?: Nee gwn met zwembroek op de fiets

Heb je schaamhaar, ben je kaal of alleen donshaartjes?: Ja vaak een volle bos behalve als het net geschoren is

Zo ja waar zit je schaamhaar allemaal?: Oksel buik schaamstreek rond de anus

Houd je het bij, laat je het staan of knip/scheer je het?: Scheer het vaak weg behalve rond de anus.

Als je geen onderbroek aan hebt wat is dan de vorm van je piemel, recht of met een boogje?: Slap recht naar beneden stijf recht vooruit met een kromming naar links

Valt het op als je een stijve hebt in je broek en wat doe je dan?: Nee niet erg heb vaak spijker broeken aan die vrij strak zitten

Valt het op als je een stijve hebt in je zwembroek en wat doe je dan?: Ja dat wel doe in het zwembad chillen tot ie weg is

Ik word snel opgewonden als ik …. zie/doe?: Naakte mensen zie

Als er helemaal geen regels zouden bestaan in Nederland wat zou je dat het liefst doen, wat je niet laten kan, dus alles mag en alles kan?: Ik zou overal naakt gaan lopen en alles doen wat je normaal doet

Ben je trots op je eigen lichaam/figuur?: Niet echt

Zo nee wat zou je anders willen hebben?: Zou van mijn lichaams vet afwillen

Welk cijfer geef je je lichaam?: 6

Wat zou je qua seks nog willen doen?: Een orgy en 69

Schrijf/type je wel eens iets wat je meegemaakt hebt en wat je niet wilt vergeten?: Nee eigenlijk niet moet ik wel doen

Wat zijn het dan voor een dingen?: Gewoon gekke gebeurtenissen

Wat is je grootste fantasie?: Een orgy met heel veel mensen

Hoe en wanner ben je er achter gekomen dat je met je piemel meer kan dan alleen plassen?: 12 denk ik

Heb je wel eens foto’s/filmpjes gestuurd via kik of snap, en zo ja met wie?: Ja 

Douche je bij gym/sport naakt of heb je iets aan?: Nee 

Is daar een keer iets gebeurt, stijve krijgen of iets anders?: Nee

Schaam je je voor je naakte lichaam waar andere bij zijn?: Ligt eraan wie erbij zij

Zit je nog op andere leuke forum-sites?: Nee nog niet

Wat is je ervaring met naturisme/nudisme?: helemaal niks

Heb je een goede/slechte ervaring bij de schoolarts?: Goed

Als je bij iemand blijf logeren wat heb je dan aan?: In bed  ligt het eraan wat de ander vind als die het goed vind dat ik naakt slaap die ik dat

Ga je wel een naar de sauna of naakt welness?: Nee wil ik wel

Heb je wel eens een vriend naakt gezien?: Ja

Hoe slaap je?: Naakt

Heb je wel eens een stijve gehad in een onmakkelijke situatie?: Ja op school of in de sportschool

Heb je wel eens last van een ODOL?: Ja heel vaak

Hoe draag je je broek normaal/laag en zien ze dan ook heel onderbroek?: Normaal denk ik

Hoever ben je ontwikkeld van je geslacht?: Ver denk ik

Heb je erectieproblemen, krijg je snel een stijve of juist niet?: Denk niet dat ik erectie problemen heb

Zou je het willen doen met bekende tieners en zo ja wie?: Nee niet iemand die ik zo op kan komen

Hoe vrij is je opvoeding, hoe makkelijk praat je over bepaalde onderwerpen?: Nee niet heel vrij maar wil mijn kinderen wel vrij opvoeden 

Reputatie 5
Badge +3
  1. Leeftijd?: 16
  2. Kleur haar en ogen?: blond en blauw
  3. Maat van je onderbroek?: M
  4. Omschrijf je piemel slap en stijf lengte en omtrek?: 11cm / 17cm / 15cm
  5. Besneden, heb je nog een voorhuid, hoelang?: ik heb nog een voorhuid, als mijn piemel slap is dan bedekt ‘ie mijn eikel helemaal, als ik een stijve heb dan komt mijn eikel gedeeltelijk tevoorschijn
  6. Zitten je ballen strak onder je piemel of hangen ze?: als het koud is strak onder mijn piemel, en als het lekker warm is hangen ze laag in mijn zak
  7. Hoe groot zijn je ballen, vergelijk met….?: geen idee, ze hebben een goed formaat maar kan ze niet echt ergens mee vergelijken
  8. Hoe ligt je piemel in je onderbroek?: links
  9. Draag je boxers of slips?: boxers
  10. Ga je wel eens zonder boxer/slip in je gewone broek?: ja doe ik weleens, geeft een vrij gevoel en ook wel opwindend om zo rond te lopen, nog leuker om dat te doen in een joggingbroek
  11. Ga je wel eens voor de “fun” met kleren aan in bad of douche?: nee nog nooit gedaan
  12. Wat voor een lichaam heb je, dun/normaal/gezet/dik?: normaal
  13. Vind het fijn/geil om naakt te zijn?: ja dat vind ik wel geil
  14. Zo ja hoe en waar doe je dat?: thuis naakt rondlopen, mezelf fotograferen of filmen tijdens masturberen als ik helemaal naakt ben, ik heb ook weleens naakt gemasturbeerd in de duinen, en ik vind het heerlijk om helemaal naakt rond te lopen in de sauna
  15. Zo nee waarom niet?:
  16. Wie mag jouw allemaal naakt zien?: iedereen, ik ben trots op m'n lichaam en het windt me ook wel een beetje op als mensen naar mijn naakte lichaam kijken
  17. Als je wilt gaan rukken doen je dat dan alleen met je handen of heb je nog andere manieren?: eigenlijk alleen met mijn handen, soms gebruik ik een speeltje als een Tenga Egg of Tenga Cup, en heb een keer een plastic zakje gevuld met een beetje olijfolie deze tussen mijn matras en topper gestopt en toen mijn lul erin gestoken zodat ik een beetje neuk bewegingen kon maken.
  18. Wat lijkt je de geilste plek om te rukken waar binnen en waar buiten?: kleedhokje zwembad, bij het raam thuis, of buiten in de duinen of in het bos. Ergens waar je de kans hebt om betrapt te kunnen worden maakt het wel extra spannend
  19. Heb je weleens geprobeerd om je piemel ergens in te stoppen?: een plastic zakje gevuld met een beetje olijfolie deze tussen mijn matras en topper gestopt en toen mijn lul erin gestoken zodat ik een beetje neuk bewegingen kon maken. En ik heb mijn lul al eens in een Tenga Egg en Tenga Cup gestoken.
  20. Heb je weleens geprobeerd om iets in je kont te stoppen (iets dat in huis ligt)?: ja, het begon met een vinger, al snel twee vingers, inmiddels heb ik een dildo met zuignap online gekocht die ik nog weleens gebruik, en ik zit eraan te denken om een grotere dildo te gaan bestellen
  21. Heb je wel eens iets heftigs op internet gezien waar je van schrok, iets van seks of iets anders?: ja poepseks is wel echt extreem, ooit 5sec gezien per ongeluk, nooit meer :)
  22.  Wat heb je aan lichaamsbeharing?: oksels / borst / piemel / benen / billen
  23. Hoevaak zit je (on)gemerkt in of aan je broek tegen je piemel te frunniken?: geen idee, gaat ongemerkt ;)
  24. Ben je vaak alleen thuis zodat je kunt doen wat je wilt?: niet zo vaak, een keer per week ofzo
  25. En wat doe je het liefst als je alleen thuis bent?: mijn kleren uittrekken en echt de tijd nemen om lekker te gaan masturberen en experimenteren
  26. Wat voor een zwemkleding draag je, en heb je daar nog een onderbroek onder aan?: een lange zwembroek, nee daar doe ik niks onder aan
  27. Als het druk is bij het zwembad kleed je je dan altijd alleen omkleden of mag er iemand bij in het kleedhokje?: er mag gerust iemand bij, ik vind het niet erg als iemand me naakt ziet
  28. Als je naar het strand gaat kleed je je dan daar om of doe je dat thuis?: ligt eraan, soms kleed ik me ook om op het strand
  29. Als je van het strand weer naar huis gaat kleed je je dan om op het strand of doe je dat thuis?: soms op het strand, soms thuis
  30. Heb je schaamhaar, ben je kaal of alleen donshaartjes?: ik heb schaamhaar maar trim het kort
  31. Zo ja waar zit je schaamhaar allemaal?: boven mijn piemel, op het begin van mijn piemel en op mijn ballen
  32. Houd je het bij, laat je het staan of knip/scheer je het?: boven mijn piemel trim ik het kort, op mijn piemel en ballen scheer ik het helemaal kaal
  33. Als je geen onderbroek aan hebt wat is dan de vorm van je piemel, recht of met een boogje?: als ik een stijve heb staat ‘ie een beetje naar links
  34. Valt het op als je een stijve hebt in je broek en wat doe je dan?: nee ik draag strakke boxers dus dat valt niet zo op.
  35. Valt het op als je een stijve hebt in je zwembroek en wat doe je dan?: ja dat valt wel op, dan staat er een mooie tent haha, dan wacht ik meestal even voordat ik opsta of het water uit kom.
  36. Ik word snel opgewonden als ik …. zie/doe?: meiden zie met grote borsten, in bikini of naakt.
  37. Als er helemaal geen regels zouden bestaan in Nederland wat zou je dat het liefst doen, wat je niet laten kan, dus alles mag en alles kan?: geen flauw idee eigenlijk….
  38. Ben je trots op je eigen lichaam/figuur?: ja, ik ben best sportief gebouwd en ben er trots op
  39. Zo nee wat zou je anders willen hebben?: ---
  40. Welk cijfer geef je je lichaam?: 8
  41. Wat zou je qua seks nog willen doen?: een trio met twee goeie vriendinnen en  met een vriend samen masturberen
  42. Schrijf/type je wel eens iets wat je meegemaakt hebt en wat je niet wilt vergeten?: mijn eerste keer seks natuurlijk, dat gaf zo'n lekker gevoel dat ik nooit meer ga vergeten.
  43. Wat zijn het dan voor een dingen?: eerste keer seks
  44. Wat is je grootste fantasie?: een trio met twee goeie vriendinnen van me
  45. Hoe en wanner ben je er achter gekomen dat je met je piemel meer kan dan alleen plassen?: ik denk ergens rond 11/12 jaar
  46. Heb je wel eens foto’s/filmpjes gestuurd via kik of snap, en zo ja met wie?: ik heb weleens naakt foto's gedeeld met een vriendin met wie ik een “friends-with-benefits” relatie had
  47. Douche je bij gym/sport naakt of heb je iets aan?: naakt
  48. Is daar een keer iets gebeurt, stijve krijgen of iets anders?: nee
  49. Schaam je je voor je naakte lichaam waar andere bij zijn?: nee totaal niet, ik vind het juist wel leuk om naakt te zijn waar anderen bij zijn
  50. Zit je nog op andere leuke forum-sites?: nog niet gevonden
  51. Wat is je ervaring met naturisme/nudisme?: nog nooit gedaan, alleen in een sauna complex
  52. Heb je een goede/slechte ervaring bij de schoolarts?: prima
  53. Als je bij iemand blijf logeren wat heb je dan aan?: meestal een boxershort, of diegene moet zelf ook naakt slapen, dan doe ik dat ook
  54. Ga je wel een naar de sauna of naakt welness?: ja geregeld, ik vind het heerlijk!
  55. Heb je wel eens een vriend naakt gezien?: ja weleens gezien tijdens douchen
  56. Hoe slaap je?: altijd naakt
  57. Heb je wel eens een stijve gehad in een onmakkelijke situatie?: ja als je net het zwembad of de zee uit wilt komen haha
  58. Heb je wel eens last van een ODOL?: ja bijna iedere dag, altijd lastig als je wakker wordt en nodig moet plassen ;)
  59. Hoe draag je je broek normaal/laag en zien ze dan ook je onderbroek?: normaal
  60. Hoever ben je ontwikkeld van je geslacht?:  ik denk helemaal ontwikkeld
  61. Heb je erectieproblemen, krijg je snel een stijve of juist niet?: ik krijg erg snel een stijve, soms iets te snel
  62. Zou je het willen doen met bekende tieners en zo ja wie?: geen idee met wie eigenlijk..
  63. Hoe vrij is je opvoeding, hoe makkelijk praat je over bepaalde onderwerpen?: ik praat er zelf makkelijk over maar thuis wordt er eigenlijk niet over gesproken
Reputatie 2
Badge +1

Ik heb wat vragen bedacht zodat ik wat kan vergelijken en wat gewoon in me opkwam. Graag eerlijk invullen dank jullie

  1. Leeftijd?:15
  2. Kleur haar en ogen?: donkerblond blauwe ogen 
  3. Maat van je onderbroek?: M
  4. Omschrijf je piemel slap en stijf lengte en omtrek?: bloedlul dus slap niet super groot maar stijf beetje naar links en heel erg hard, gewoon normale lengte 15  en omtrek 14
  5. Besneden, heb je nog een voorhuid, hoelang?: nog voorhuid
  6. Zitten je ballen strak onder je piemel of hangen ze?: ligt eraan
  7. Hoe groot zijn je ballen, vergelijk met….?: tomaten 
  8. Hoe ligt je piemel in je onderbroek?:nu omhoog, maar kan alle kanten op 
  9. Draag je boxers of slips?: boxers
  10. Ga je wel eens zonder boxer/slip in je gewone broek?: ja 
  11. Ga je wel eens voor de “fun” met kleren aan in bad of douche?: nope 
  12. Wat voor een lichaam heb je, dun/normaal/gezet/dik?: dun/normaal
  13. Vind het fijn/geil om naakt te zijn?: ja 
  14. Zo ja hoe en waar doe je dat?: thuis 
  15. Zo nee waarom niet?:
  16. Wie mag jouw allemaal naakt zien?: vriendin, familie en beste vrienden 
  17. Als je wilt gaan rukken doen je dat dan alleen met je handen of heb je nog andere manieren?: meestal met hand, maar soms ook tussen matrassen klemmen 
  18. Wat lijkt je de geilste plek om te rukken waar binnen en waar buiten?: binnen, in een uitzicht over strand, buiten in het bos
  19. Heb je weleens geprobeerd om je piemel ergens in te stoppen?: ja
  20. Heb je weleens geprobeerd om iets in je kont te stoppen (iets dat in huis ligt)?: ja 
  21. Heb je wel eens iets heftigs op internet gezien waar je van schrok, iets van seks of iets anders?: nee
  22.  Wat heb je aan lichaamsbeharing?: beetje snor, oksels, lul en benen, haren enz
  23. Hoevaak zit je (on)gemerkt in of aan je broek tegen je piemel te frunniken?: vaak
  24. Ben je vaak alleen thuis zodat je kunt doen wat je wilt?: best wel 
  25. En wat doe je het liefst als je alleen thuis bent?: rukken natuurlijk
  26. Wat voor een zwemkleding draag je, en heb je daar nog een onderbroek onder aan?: gewoon zwembroek van tommy hilfiger en dan met onderbroek
  27. Als het druk is bij het zwembad kleed je je dan altijd alleen omkleden of mag er iemand bij in het kleedhokje?: er mag iemand bij hoor
  28. Als je naar het strand gaat kleed je je dan daar om of doe je dat thuis?: ligt eraan
  29. Als je van het strand weer naar huis gaat kleed je je dan om op het strand of doe je dat thuis?: ligt eraan
  30. Heb je schaamhaar, ben je kaal of alleen donshaartjes?: geschoren 
  31. Zo ja waar zit je schaamhaar allemaal?: ballen lul en oksels
  32. Houd je het bij, laat je het staan of knip/scheer je het?: geschoren 
  33. Als je geen onderbroek aan hebt wat is dan de vorm van je piemel, recht of met een boogje?:met een boogje 
  34. Valt het op als je een stijve hebt in je broek en wat doe je dan?: valt meestla niet op, behalve bij joggingbroek 
  35. Valt het op als je een stijve hebt in je zwembroek en wat doe je dan?: op buik draaien 
  36. Ik word snel opgewonden als ik …. zie/doe?: vriendin zonder kleren, of af ga trekken
  37. Als er helemaal geen regels zouden bestaan in Nederland wat zou je dat het liefst doen, wat je niet laten kan, dus alles mag en alles kan?:  ik zou met een grote groep mensen buiten sex hebben. 
  38. Ben je trots op je eigen lichaam/figuur?: ja prima 
  39. Zo nee wat zou je anders willen hebben?: puistjes mogen weg 
  40. Welk cijfer geef je je lichaam?: 7,5 
  41. Wat zou je qua seks nog willen doen?: ehm uberhaupt sex en beffen, maar sws nog titty fuck
  42. Schrijf/type je wel eens iets wat je meegemaakt hebt en wat je niet wilt vergeten?: ja soms
  43. Wat zijn het dan voor een dingen?: grappige momenten
  44. Wat is je grootste fantasie?: door twee vrouwen 
  45. Hoe en wanner ben je er achter gekomen dat je met je piemel meer kan dan alleen plassen?: 10 jaar
  46. Heb je wel eens foto’s/filmpjes gestuurd via kik of snap, en zo ja met wie?: ja met ex
  47. Douche je bij gym/sport naakt of heb je iets aan?: heb iets aan 
  48. Is daar een keer iets gebeurt, stijve krijgen of iets anders?: nee niet bij mij, wel bij vriend
  49. Schaam je je voor je naakte lichaam waar andere bij zijn?: niet echt
  50. Zit je nog op andere leuke forum-sites?:
  51. Wat is je ervaring met naturisme/nudisme?: niet groot 
  52. Heb je een goede/slechte ervaring bij de schoolarts?: nope 
  53. Als je bij iemand blijf logeren wat heb je dan aan?: meestal shirt met onderbroek en sport broekje
  54. Ga je wel een naar de sauna of naakt  welness: nee 
  55. Heb je wel eens een vriend naakt gezien?: ja
  56. Hoe slaap je?: met onderbroek of naakt
  57. Heb je wel eens een stijve gehad in een onmakkelijke situatie?: ja 
  58. Heb je wel eens last van een ODOL?: haha elke ochtend 
  59. Hoe draag je je broek normaal/laag en zien ze dan ook je onderbroek?: randje onderbroek 
  60. Hoever ben je ontwikkeld van je geslacht?: nog niet klaar
  61. Heb je erectieproblemen, krijg je snel een stijve of juist niet?: krijg best snel een stijve
  62. Zou je het willen doen met bekende tieners en zo ja wie?: ja waarom niet
  63. Hoe vrij is je opvoeding, hoe makkelijk praat je over bepaalde onderwerpen?: best wel makkelijk gelukkig 

 

  1. Leeftijd?: 16
  2. Kleur haar en ogen?:blond en blauw
  3. Maat van je onderbroek?: xl
  4. Omschrijf je piemel slap en stijf lengte en omtrek?: slap idk stijf 15/16cm
  5. Besneden, heb je nog een voorhuid, hoelang?: voorhuid
  6. Zitten je ballen strak onder je piemel of hangen ze?: aftrekken strak eronder anders hangen
  7. Hoe groot zijn je ballen, vergelijk met….?: idk
  8. Hoe ligt je piemel in je onderbroek?: normaal
  9. Draag je boxers of slips?: boxer
  10. Ga je wel eens zonder boxer/slip in je gewone broek?: nee
  11. Ga je wel eens voor de “fun” met kleren aan in bad of douche?: nee
  12. Wat voor een lichaam heb je, dun/normaal/gezet/dik?: normaal
  13. Vind het fijn/geil om naakt te zijn?: ja
  14. Zo ja hoe en waar doe je dat?: slaapkamer of badkamer
  15. Zo nee waarom niet?:
  16. Wie mag jouw allemaal naakt zien?: beste vrienden
  17. Als je wilt gaan rukken doen je dat dan alleen met je handen of heb je nog andere manieren?: handen
  18. Wat lijkt je de geilste plek om te rukken waar binnen en waar buiten?: slaapkamer badkamer of bos
  19. Heb je weleens geprobeerd om je piemel ergens in te stoppen?: nee
  20. Heb je weleens geprobeerd om iets in je kont te stoppen (iets dat in huis ligt)?: nee
  21. Heb je wel eens iets heftigs op internet gezien waar je van schrok, iets van seks of iets anders?: nee
  22.  Wat heb je aan lichaamsbeharing?: balhaar op de penis op m'n buik onder m'n oksels 
  23. Hoevaak zit je (on)gemerkt in of aan je broek tegen je piemel te frunniken?: vaak
  24. Ben je vaak alleen thuis zodat je kunt doen wat je wilt?: ja
  25. En wat doe je het liefst als je alleen thuis bent?: aftrekken
  26. Wat voor een zwemkleding draag je, en heb je daar nog een onderbroek onder aan?: zwembroek ja
  27. Als het druk is bij het zwembad kleed je je dan altijd alleen omkleden of mag er iemand bij in het kleedhokje?: maakt niet uit
  28. Als je naar het strand gaat kleed je je dan daar om of doe je dat thuis?: thuis
  29. Als je van het strand weer naar huis gaat kleed je je dan om op het strand of doe je dat thuis?: thuis
  30. Heb je schaamhaar, ben je kaal of alleen donshaartjes?: ja
  31. Zo ja waar zit je schaamhaar allemaal?: overal
  32. Houd je het bij, laat je het staan of knip/scheer je het?: Scheer het
  33. Als je geen onderbroek aan hebt wat is dan de vorm van je piemel, recht of met een boogje?: recht 
  34. Valt het op als je een stijve hebt in je broek en wat doe je dan?: ja naar boven leggen 
  35. Valt het op als je een stijve hebt in je zwembroek en wat doe je dan?: ja naar boven leggen
  36. Ik word snel opgewonden als ik …. zie/doe?: naakte mensen zie
  37. Als er helemaal geen regels zouden bestaan in Nederland wat zou je dat het liefst doen, wat je niet laten kan, dus alles mag en alles kan?: idk
  38. Ben je trots op je eigen lichaam/figuur?: opzich 
  39. Zo nee wat zou je anders willen hebben?:
  40. Welk cijfer geef je je lichaam?: 7
  41. Wat zou je qua seks nog willen doen?: alles
  42. Schrijf/type je wel eens iets wat je meegemaakt hebt en wat je niet wilt vergeten?: idk
  43. Wat zijn het dan voor een dingen?:
  44. Wat is je grootste fantasie?: seks
  45. Hoe en wanner ben je er achter gekomen dat je met je piemel meer kan dan alleen plassen?: met m'n neef toen k 11 was ofz
  46. Heb je wel eens foto’s/filmpjes gestuurd via kik of snap, en zo ja met wie?: ja vrienden
  47. Douche je bij gym/sport naakt of heb je iets aan?: nee
  48. Is daar een keer iets gebeurt, stijve krijgen of iets anders?: 
  49. Schaam je je voor je naakte lichaam waar andere bij zijn?: nee
  50. Zit je nog op andere leuke forum-sites?: nee
  51. Wat is je ervaring met naturisme/nudisme?:
  52. Heb je een goede/slechte ervaring bij de schoolarts?: idk
  53. Als je bij iemand blijf logeren wat heb je dan aan?: onderbroek of niks
  54. Ga je wel een naar de sauna of naakt welness?: nee 
  55. Heb je wel eens een vriend naakt gezien?: ja
  56. Hoe slaap je?: naakt of onderbroek
  57. Heb je wel eens een stijve gehad in een onmakkelijke situatie?: ja
  58. Heb je wel eens last van een ODOL?: ja
  59. Hoe draag je je broek normaal/laag en zien ze dan ook je onderbroek?: nee
  60. Hoever ben je ontwikkeld van je geslacht?: idk
  61. Heb je erectieproblemen, krijg je snel een stijve of juist niet?: snel 
  62. Zou je het willen doen met bekende tieners en zo ja wie?: idk
  63. Hoe vrij is je opvoeding, hoe makkelijk praat je over bepaalde onderwerpen?: met vrienden snel
Badge +1

Ik heb wat vragen bedacht zodat ik wat kan vergelijken en wat gewoon in me opkwam. Graag eerlijk invullen dank jullie

  1. Leeftijd?: 14
  2. Kleur haar en ogen?: haar: bruin ogen: idk
  3. Maat van je onderbroek?: m
  4. Omschrijf je piemel slap en stijf lengte en omtrek?: slap: 5,7 stijf: 12,1 omtrek: idk
  5. Besneden, heb je nog een voorhuid, hoelang?: Heb nog een voorhuid 
  6. Zitten je ballen strak onder je piemel of hangen ze?: hangen 
  7. Hoe groot zijn je ballen, vergelijk met….?: het is een volle hand laten we het daar op houden 
  8. Hoe ligt je piemel in je onderbroek?: beetje naar beneden 
  9. Draag je boxers of slips?: gewoon normale onderbroeken 
  10. Ga je wel eens zonder boxer/slip in je gewone broek?: nee 
  11. Ga je wel eens voor de “fun” met kleren aan in bad of douche?: soms 
  12. Wat voor een lichaam heb je, dun/normaal/gezet/dik?: normaal 
  13. Vind het fijn/geil om naakt te zijn?: ja 
  14. Zo ja hoe en waar doe je dat?: thuis 
  15. Zo nee waarom niet?:
  16. Wie mag jouw allemaal naakt zien?: me vriendin en beste vriend 
  17. Als je wilt gaan rukken doen je dat dan alleen met je handen of heb je nog andere manieren?: met handen 
  18. Wat lijkt je de geilste plek om te rukken waar binnen en waar buiten?: binnen in bed gewoon en buiten ergens in een parkje 
  19. Heb je weleens geprobeerd om je piemel ergens in te stoppen?: ja 
  20. Heb je weleens geprobeerd om iets in je kont te stoppen (iets dat in huis ligt)?: ja 
  21. Heb je wel eens iets heftigs op internet gezien waar je van schrok, iets van seks of iets anders?: nee 
  22.  Wat heb je aan lichaamsbeharing?: bal haar alleen trim dat 
  23. Hoevaak zit je (on)gemerkt in of aan je broek tegen je piemel te frunniken?: idk
  24. Ben je vaak alleen thuis zodat je kunt doen wat je wilt?: ja 
  25. En wat doe je het liefst als je alleen thuis bent?: rukken en naakt rond lopen 
  26. Wat voor een zwemkleding draag je, en heb je daar nog een onderbroek onder aan?: gewoon en zwembroek en daar en onderbroek onderaan ja 
  27. Als het druk is bij het zwembad kleed je je dan altijd alleen omkleden of mag er iemand bij in het kleedhokje?: meestal alleen 
  28. Als je naar het strand gaat kleed je je dan daar om of doe je dat thuis?: thuis 
  29. Als je van het strand weer naar huis gaat kleed je je dan om op het strand of doe je dat thuis?: daar 
  30. Heb je schaamhaar, ben je kaal of alleen donshaartjes?: getrimd 
  31. Zo ja waar zit je schaamhaar allemaal?: op me ballen en iets boven me pik 
  32. Houd je het bij, laat je het staan of knip/scheer je het?: trim het 
  33. Als je geen onderbroek aan hebt wat is dan de vorm van je piemel, recht of met een boogje?: recht 
  34. Valt het op als je een stijve hebt in je broek en wat doe je dan?: spijkerbroek minder en trainings broek leg ik hem naar beneden 
  35. Valt het op als je een stijve hebt in je zwembroek en wat doe je dan?: nee valt niet echt op 
  36. Ik word snel opgewonden als ik …. zie/doe?: naakt ben en porno kijk 
  37. Als er helemaal geen regels zouden bestaan in Nederland wat zou je dat het liefst doen, wat je niet laten kan, dus alles mag en alles kan?: idk 
  38. Ben je trots op je eigen lichaam/figuur?: beetje 
  39. Zo nee wat zou je anders willen hebben?: iets meer spieren 
  40. Welk cijfer geef je je lichaam?: nu een 7,5 
  41. Wat zou je qua seks nog willen doen?: een gangbang 
  42. Schrijf/type je wel eens iets wat je  meegemaakt hebt en wat je niet wilt vergeten?: sex gehad met een vriend en zijn moeder kwam binnen en toen hebben we een trio gedaan 
  43. Wat zijn het dan voor een dingen?: die snap ik niet helemaal 
  44. Wat is je grootste fantasie?: een gangbang 
  45. Hoe en wanner ben je er achter gekomen dat je met je piemel meer kan dan alleen plassen?: ik denk 12 ofzo 
  46. Heb je wel eens foto’s/filmpjes gestuurd via kik of snap, en zo ja met wie?: nee 
  47. Douche je bij gym/sport naakt of heb je iets aan?: ik douche thuis 
  48. Is daar een keer iets gebeurt, stijve krijgen of iets anders?: ner 
  49. Schaam je je voor je naakte lichaam waar andere bij zijn?: soms 
  50. Zit je nog op andere leuke forum-sites?: nee 
  51. Wat is je ervaring met naturisme/nudisme?: idk
  52. Heb je een goede/slechte ervaring bij de schoolarts?: nooit geweest 
  53. Als je bij iemand blijf logeren wat heb je dan aan?: gewoon een broek met een shirtje 
  54. Ga je wel een naar de sauna of naakt welness?: nee 
  55. Heb je wel eens een vriend naakt gezien?: ja 
  56. Hoe slaap je?: naakt 
  57. Heb je wel eens een stijve gehad in een onmakkelijke situatie?: ja 
  58. Heb je wel eens last van een ODOL?: ja 
  59. Hoe draag je je broek normaal/laag en zien ze dan ook je onderbroek?: normaal nee ze zien me onderbroek niet 
  60. Hoever ben je ontwikkeld van je geslacht?: idk
  61. Heb je erectieproblemen, krijg je snel een stijve of juist niet?: denk t niet 
  62. Zou je het willen doen met bekende tieners en zo ja wie?: ja jade 
  63. Hoe vrij is je opvoeding, hoe makkelijk praat je over bepaalde onderwerpen?: idk

 

Badge
  1. Leeftijd?: 14
  2. Kleur haar en ogen?: bruin
  3. Maat van je onderbroek?: idk
  4. Omschrijf je piemel slap en stijf lengte en omtrek?: 12-15.5
  5. Besneden, heb je nog een voorhuid, hoelang?:ja idk
  6. Zitten je ballen strak onder je piemel of hangen ze?: hangt af van het seizoen
  7. Hoe groot zijn je ballen, vergelijk met….?: idk
  8. Hoe ligt je piemel in je onderbroek?: omhoog
  9. Draag je boxers of slips?: boxer
  10. Ga je wel eens zonder boxer/slip in je gewone broek?: nee
  11. Ga je wel eens voor de “fun” met kleren aan in bad of douche?: nee
  12. Wat voor een lichaam heb je, dun/normaal/gezet/dik?: dun
  13. Vind het fijn/geil om naakt te zijn?: nee
  14. Zo ja hoe en waar doe je dat?: /
  15. Zo nee waarom niet?: daarom
  16. Wie mag jouw allemaal naakt zien?: niemand i guess buiten speciale mensen… ;p
  17. Als je wilt gaan rukken doen je dat dan alleen met je handen of heb je nog andere manieren?: handen
  18. Wat lijkt je de geilste plek om te rukken waar binnen en waar buiten?: binnen = kelder buiten = school
  19. Heb je weleens geprobeerd om je piemel ergens in te stoppen?: ja
  20. Heb je weleens geprobeerd om iets in je kont te stoppen (iets dat in huis ligt)?: nee
  21. Heb je wel eens iets heftigs op internet gezien waar je van schrok, iets van seks of iets anders?: nee
  22.  Wat heb je aan lichaamsbeharing?: schaamhaar
  23. Hoevaak zit je (on)gemerkt in of aan je broek tegen je piemel te frunniken?: om de 10 min.
  24. Ben je vaak alleen thuis zodat je kunt doen wat je wilt?: ja
  25. En wat doe je het liefst als je alleen thuis bent?: gwn rukken
  26. Wat voor een zwemkleding draag je, en heb je daar nog een onderbroek onder aan?: gwne en ja 
  27. Als het druk is bij het zwembad kleed je je dan altijd alleen omkleden of mag er iemand bij in het kleedhokje?: Altijd plaats voor 2
  28. Als je naar het strand gaat kleed je je dan daar om of doe je dat thuis?: ik ga niet naar het strand
  29. Als je van het strand weer naar huis gaat kleed je je dan om op het strand of doe je dat thuis?: 
  30. Heb je schaamhaar, ben je kaal of alleen donshaartjes?: ja schaamhaar 
  31. Zo ja waar zit je schaamhaar allemaal?: eronder en erboven
  32. Houd je het bij, laat je het staan of knip/scheer je het?: ik scheer het
  33. Als je geen onderbroek aan hebt wat is dan de vorm van je piemel, recht of met een boogje?: gebogen
  34. Valt het op als je een stijve hebt in je broek en wat doe je dan?: wegduwen
  35. Valt het op als je een stijve hebt in je zwembroek en wat doe je dan?: nee
  36. Ik word snel opgewonden als ik …. zie/doe?: porno zie
  37. Als er helemaal geen regels zouden bestaan in Nederland wat zou je dat het liefst doen, wat je niet laten kan, dus alles mag en alles kan?: idk
  38. Ben je trots op je eigen lichaam/figuur?: cava
  39. Zo nee wat zou je anders willen hebben?:/
  40. Welk cijfer geef je je lichaam?: 7
  41. Wat zou je qua seks nog willen doen?: 
  42. Schrijf/type je wel eens iets wat je meegemaakt hebt en wat je niet wilt vergeten?:
  43. Wat zijn het dan voor een dingen?:
  44. Wat is je grootste fantasie?: zoveel mogelijk experimenteren
  45. Hoe en wanner ben je er achter gekomen dat je met je piemel meer kan dan alleen plassen?: 6 jaar
  46. Heb je wel eens foto’s/filmpjes gestuurd via kik of snap, en zo ja met wie?: nee
  47. Douche je bij gym/sport naakt of heb je iets aan?: nvt
  48. Is daar een keer iets gebeurt, stijve krijgen of iets anders?: nvt
  49. Schaam je je voor je naakte lichaam waar andere bij zijn?: nee
  50. Zit je nog op andere leuke forum-sites?: ja lekker geil. (nee)
  51. Wat is je ervaring met naturisme/nudisme?: 
  52. Heb je een goede/slechte ervaring bij de schoolarts?: 
  53. Als je bij iemand blijf logeren wat heb je dan aan?: niets
  54. Ga je wel een naar de sauna of naakt welness?: ja
  55. Heb je wel eens een vriend naakt gezien?: ja
  56. Hoe slaap je?: op de rug
  57. Heb je wel eens een stijve gehad in een onmakkelijke situatie?: ja
  58. Heb je wel eens last van een ODOL?: ja
  59. Hoe draag je je broek normaal/laag en zien ze dan ook je onderbroek?: nee
  60. Hoever ben je ontwikkeld van je geslacht?:2/3
  61. Heb je erectieproblemen, krijg je snel een stijve of juist niet?: ja heel snel
  62. Zou je het willen doen met bekende tieners en zo ja wie?: nee tuurlijk niet
  63. Hoe vrij is je opvoeding, hoe makkelijk praat je over bepaalde onderwerpen?: heel makkelijk geen taboes hier allemaal een losse bedoeling alles is bespreekbaar buiten bij mijn kaboutervriendjes en die zijn vriend heeft hier ook moeite mee.
Reputatie 2
Badge +3

Ik heb wat vragen bedacht zodat ik wat kan vergelijken en wat gewoon in me opkwam. Graag eerlijk invullen dank jullie

  1. Leeftijd?: 13
  2. Kleur haar en ogen?: Bruin, en grijsachtig
  3. Maat van je onderbroek?: IDK
  4. Omschrijf je piemel slap en stijf lengte en omtrek?:  Slap 10, stijf 12
  5. Besneden, heb je nog een voorhuid, hoelang?: Besneden(geek hood) 
  6. Zitten je ballen strak onder je piemel of hangen ze?: hang ervan af
  7. Hoe groot zijn je ballen, vergelijk met….?:  Pff idk
  8. Hoe ligt je piemel in je onderbroek?: Naar beneden? 
  9. Draag je boxers of slips?: Boxer 
  10. Ga je wel eens zonder boxer/slip in je gewone broek?: nee
  11. Ga je wel eens voor de “fun” met kleren aan in bad of douche?: nee
  12. Wat voor een lichaam heb je, dun/normaal/gezet/dik?: gezet
  13. Vind het fijn/geil om naakt te zijn?: ja
  14. Zo ja hoe en waar doe je dat?: op mn slaapkamer
  15. Zo nee waarom niet?:
  16. Wie mag jouw allemaal naakt zien?:  niemand behave ev  mn lief
  1. Als je wilt gaan rukken doen je dat dan alleen met je handen of heb je nog andere manieren?:  handen?? 
  2. Wat lijkt je de geilste plek om te rukken waar binnen en waar buiten?: binnen boeit me niet
  3. Heb je weleens geprobeerd om je piemel ergens in te stoppen?: ja
  4. Heb je weleens geprobeerd om iets in je kont te stoppen (iets dat in huis ligt)?: nee
  5. Heb je wel eens iets heftigs op internet gezien waar je van schrok, iets van seks of iets anders?: beetje
  6.  Wat heb je aan lichaamsbeharing?:? 
  7. Hoevaak zit je (on)gemerkt in of aan je broek tegen je piemel te frunniken?: om de 2 dage
  8. Ben je vaak alleen thuis zodat je kunt doen wat je wilt?: ja
  9. En wat doe je het liefst als je alleen thuis bent?: rukken met glijmidde'l Vader 
  10. Wat voor een zwemkleding draag je, en heb je daar nog een onderbroek onder aan?: gwn korte zwembroek
  11. Als het druk is bij het zwembad kleed je je dan altijd alleen omkleden of mag er iemand bij in het kleedhokje?: alleen
  12. Als je naar het strand gaat kleed je je dan daar om of doe je dat thuis?:daar
  13. Als je van het strand weer naar huis gaat kleed je je dan om op het strand of doe je dat thuis?:
  14. Heb je schaamhaar, ben je kaal of alleen donshaartjes?: schaamhaar
  15. Zo ja waar zit je schaamhaar allemaal?: boven mn penis
  16. Houd je het bij, laat je het staan of knip/scheer je het?: knip
  17. Als je geen onderbroek aan hebt wat is dan de vorm van je piemel, recht of met een boogje?: recht
  18. Valt het op als je een stijve hebt in je broek en wat doe je dan?: mn benen plooien
  19. Valt het op als je een stijve hebt in je zwembroek en wat doe je dan?: mn hand drop drukken
  20. Ik word snel opgewonden als ik …. zie/doe?: nr borsten kijk
  21. Als er helemaal geen regels zouden bestaan in Nederland wat zou je dat het liefst doen, wat je niet laten kan, dus alles mag en alles kan?: tja... 
  22. Ben je trots op je eigen lichaam/figuur?: n beetje

 

 

  1. Zo nee wat zou je anders willen hebben?:
  2. Welk cijfer geef je je lichaam?:
  3. Wat zou je qua seks nog willen doen?:
  4. Schrijf/type je wel eens iets wat je meegemaakt hebt en wat je niet wilt vergeten?:
  5. Wat zijn het dan voor een dingen?:
  6. Wat is je grootste fantasie?:
  7. Hoe en wanner ben je er achter gekomen dat je met je piemel meer kan dan alleen plassen?:
  8. Heb je wel eens foto’s/filmpjes gestuurd via kik of snap, en zo ja met wie?:
  9. Douche je bij gym/sport naakt of heb je iets aan?:
  10. Is daar een keer iets gebeurt, stijve krijgen of iets anders?:
  11. Schaam je je voor je naakte lichaam waar andere bij zijn?:
  12. Zit je nog op andere leuke forum-sites?:
  13. Wat is je ervaring met naturisme/nudisme?:
  14. Heb je een goede/slechte ervaring bij de schoolarts?:
  15. Als je bij iemand blijf logeren wat heb je dan aan?:
  16. Ga je wel een naar de sauna of naakt welness?:
  17. Heb je wel eens een vriend naakt gezien?:
  18. Hoe slaap je?:
  19. Heb je wel eens een stijve gehad in een onmakkelijke situatie?:
  20. Heb je wel eens last van een ODOL?:
  21. Hoe draag je je broek normaal/laag en zien ze dan ook je onderbroek?:
  22. Hoever ben je ontwikkeld van je geslacht?:
  23. Heb je erectieproblemen, krijg je snel een stijve of juist niet?:
  24. Zou je het willen doen met bekende tieners en zo ja wie?:
  25. Hoe vrij is je opvoeding, hoe makkelijk praat je over bepaalde onderwerpen?:

 

Badge +1
  1. Leeftijd?: 16
  2. Kleur haar en ogen?: bruin en bruin
  3. Maat van je onderbroek?: k draag bijna geen onderbroek maar anders s en de oude van m’n broer.
  4. Omschrijf je piemel slap en stijf lengte en omtrek?: slap 12 stijf 21
  5. Besneden, heb je nog een voorhuid, hoelang?: onbesneden en m’n eikel is langer dan m’n voorhuid zegmaar 
  6. Zitten je ballen strak onder je piemel of hangen ze?: ze hangen een beetje
  7. Hoe groot zijn je ballen, vergelijk met….?: horizontale kiwi
  8. Hoe ligt je piemel in je onderbroek?:
  9. Draag je boxers of slips?: boxers ofc
  10. Ga je wel eens zonder boxer/slip in je gewone broek?: k heb alleen een onderbroek aan als ik naar de dochter moet ofzo
  11. Ga je wel eens voor de “fun” met kleren aan in bad of douche?: nee 
  12. Wat voor een lichaam heb je, dun/normaal/gezet/dik?: normaal
  13. Vind het fijn/geil om naakt te zijn?: ja
  14. Zo ja hoe en waar doe je dat?: k ben thuis altijd naakt en ook bij m’n vrienden
  15. Zo nee waarom niet?:
  16. Wie mag jouw allemaal naakt zien?: m’n broer, vrienden en crush
  17. Als je wilt gaan rukken doen je dat dan alleen met je handen of heb je nog andere manieren?: met m’n handen of ik leg m’n pik ergens op en druk hem een beetje aan met m’n hand en ga heen en weer
  18. Wat lijkt je de geilste plek om te rukken waar binnen en waar buiten?: buiten
  19. Heb je weleens geprobeerd om je piemel ergens in te stoppen?: ja in m’n kussen
  20. Heb je weleens geprobeerd om iets in je kont te stoppen (iets dat in huis ligt)?: nee
  21. Heb je wel eens iets heftigs op internet gezien waar je van schrok, iets van seks of iets anders?: k zat op omegle en ik zag m’n oom m’n neef neuken zonder dat m’n neef het wou
  22.  Wat heb je aan lichaamsbeharing?: okselhaar, haar op m’n lul, happy trail, been en arm haar, kont haar, en gewoon haar
  23. Hoevaak zit je (on)gemerkt in of aan je broek tegen je piemel te frunniken?: k zit altijd wel aan m’n lul
  24. Ben je vaak alleen thuis zodat je kunt doen wat je wilt?: k ben altijd alleen thuis met m’n broer omdat m’n ouders een baan hebben waardoor ze nooit thuis zijn 
  25. En wat doe je het liefst als je alleen thuis bent?: op tv porno kijken en op elke manier ooit aftrekken
  26. Wat voor een zwemkleding draag je, en heb je daar nog een onderbroek onder aan?: k ben naakt of ik draag onderbroek alleen
  27. Als het druk is bij het zwembad kleed je je dan altijd alleen omkleden of mag er iemand bij in het kleedhokje?: m’n vrienden en broer staan altijd samen als we gaan omkleden 
  28. Als je naar het strand gaat kleed je je dan daar om of doe je dat thuis?: k ben dan naakt
  29. Als je van het strand weer naar huis gaat kleed je je dan om op het strand of doe je dat thuis?: k trek dan gewoon een onderbroek aan op het strand
  30. Heb je schaamhaar, ben je kaal of alleen donshaartjes?: k heb schaamhaar
  31. Zo ja waar zit je schaamhaar allemaal?: pik, oksels, kont
  32. Houd je het bij, laat je het staan of knip/scheer je het?: k laat het staan
  33. Als je geen onderbroek aan hebt wat is dan de vorm van je piemel, recht of met een boogje?: boog over m’n ballen
  34. Valt het op als je een stijve hebt in je broek en wat doe je dan?: tuurlijk valt het op k ben altijd naakt of ik heb geen onderbroek aan. m draag altijd joggings broeken dus als ik stijf ben zonder onderbroek dan zie je dat precies, als ik het heb doe ik mijn lul omhoog en dan die je het niet meer
  35. Valt het op als je een stijve hebt in je zwembroek en wat doe je dan?: k heb nooit zwembroeken aan k ben naakt bij het zwembad of het is een onderbroek, als ik dat heb loopt ik gewoon door.
  36. Ik word snel opgewonden als ik …. zie/doe?: aan m’n tepels zit
  37. Als er helemaal geen regels zouden bestaan in Nederland wat zou je dat het liefst doen, wat je niet laten kan, dus alles mag en alles kan?: overal naakt zijn en neuken wie ik maar wil
  38. Ben je trots op je eigen lichaam/figuur?: ja 
  39. Zo nee wat zou je anders willen hebben?:
  40. Welk cijfer geef je je lichaam?: 7
  41. Wat zou je qua seks nog willen doen?: m’n buurmeisje 69
  42. Schrijf/type je wel eens iets wat je meegemaakt hebt en wat je niet wilt vergeten?: ja
  43. Wat zijn het dan voor een dingen?: dingen met m’n vriendin
  44. Wat is je grootste fantasie?: op het dak staan van een flat en klaar komen en alles naar beneden spuiten
  45. Hoe en wanner ben je er achter gekomen dat je met je piemel meer kan dan alleen plassen?: toen ik 11 was heeft m’n broer me verteld wat fappen was toen ik hem een keer betrapte
  46. Heb je wel eens foto’s/filmpjes gestuurd via kik of snap, en zo ja met wie?: snap, met de boys voor de jokes, met m’n gym buddie gewoon om m’n body te laten zien, naar m’n crush, en naar m’n broer perongeluk 
  47. Douche je bij gym/sport naakt of heb je iets aan?: naakt
  48. Is daar een keer iets gebeurt, stijve krijgen of iets anders?: k werd daar stijf en m’n gym buddie ( die ik toen nog niet kende ) had me afgetrokken omdat de sportschool ging sluiten en ik eerst wou klaar komen en het lukte mezelf niet om te spuiten.
  49. Schaam je je voor je naakte lichaam waar andere bij zijn?: nee helemaal niet
  50. Zit je nog op andere leuke forum-sites?: nee k zoek er wel wat
  51. Wat is je ervaring met naturisme/nudisme?: ik en m’n broer zijn dat een soort van
  52. Heb je een goede/slechte ervaring bij de schoolarts?: heel toevallig gister kreeg ik een boner want ze was fucking mooi en toen vond ze het ook wel leuk en toen hadden we een beetje fix
  53. Als je bij iemand blijf logeren wat heb je dan aan?: bij m’n vrienden en neef en niks bij vrouwen een onderbroek en shirt 
  54. Ga je wel een naar de sauna of naakt welness?: yes
  55. Heb je wel eens een vriend naakt gezien?: altijd
  56. Hoe slaap je?: naakt
  57. Heb je wel eens een stijve gehad in een onmakkelijke situatie?: tijdens een presentatie en een keer toen m’n neef aan het omkleden was dus het leek alsof ik op hem geilde
  58. Heb je wel eens last van een ODOL?: van wat?
  59. Hoe draag je je broek normaal/laag en zien ze dan ook je onderbroek?: als ik een onderbroek aan hem doe k hem iets lager zodat je het randje ziet een een klein beetje m’n onderbroek. zonder onderbroek doe k het ook ietsjes lager zodat je m’n v line ziet haha
  60. Hoever ben je ontwikkeld van je geslacht?: wat betekent dit? ik ben gewoon man als je dat bedoelt
  61. Heb je erectieproblemen, krijg je snel een stijve of juist niet?: gewoon normaal
  62. Zou je het willen doen met bekende tieners en zo ja wie?: die jade van gio, stefania ofzo 
  63. Hoe vrij is je opvoeding, hoe makkelijk praat je over bepaalde onderwerpen?: m’n ouders zijn er amper en m’n broer en ik zijn heel chill en doen alles met elkaar no shame at all

Ik heb wat vragen bedacht zodat ik wat kan vergelijken en wat gewoon in me opkwam. Graag eerlijk invullen dank jullie

  1. Leeftijd?: 14
  2. Kleur haar en ogen?blond/bruin haar, grijze ogen
  3. Maat van je onderbroek?: M
  4. Omschrijf je piemel slap en stijf lengte en omtrek?:slap redelijk klein 5cm ofzo, stijf 10 cm
  5. Besneden, heb je nog een voorhuid, hoelang?: niet besneden 
  6. Zitten je ballen strak onder je piemel of hangen ze?:hangen
  7. Hoe groot zijn je ballen, vergelijk met….?: geen idee
  8. Hoe ligt je piemel in je onderbroek?: slap gewoon naar beneden, stijf naar rechts
  9. Draag je boxers of slips?: boxers
  10. Ga je wel eens zonder boxer/slip in je gewone broek?: heb het eens voor de lol gedaan toen ik alleen thuis was maar voor de rest niet.
  11. Ga je wel eens voor de “fun” met kleren aan in bad of douche?:neen, zou wel eens met m’n onderbroek onder de douche willen gaan.
  12. Wat voor een lichaam heb je, dun/normaal/gezet/dik?:gezet :(
  13. Vind het fijn/geil om naakt te zijn?:ja
  14. Zo ja hoe en waar doe je dat?:op mijn kamer
  15. Zo nee waarom niet?: /
  16. Wie mag jouw allemaal naakt zien?:vrienden, neef als ze ook naakt zijn anders is het een beetje raar, vrienden (als ik die heb) 
  17. Als je wilt gaan rukken doen je dat dan alleen met je handen of heb je nog andere manieren?: alleen handen
  18. Wat lijkt je de geilste plek om te rukken waar binnen en waar buiten?: binnen: kleedkamer van een zwembad, buiten in het bos of de duinen.
  19. Heb je weleens geprobeerd om je piemel ergens in te stoppen?:ja 
  20. Heb je weleens geprobeerd om iets in je kont te stoppen (iets dat in huis ligt)?:ja
  21. Heb je wel eens iets heftigs op internet gezien waar je van schrok, iets van seks of iets anders?:jep
  22.  Wat heb je aan lichaamsbeharing?: oksels, armen, benen, boven mijn lul, op mijn balzak, kont, onder mijn navel, snor een beetje, baart gwn paar donshaartjes 
  23. Hoevaak zit je (on)gemerkt in of aan je broek tegen je piemel te frunniken?:idk
  24. Ben je vaak alleen thuis zodat je kunt doen wat je wilt?: niet echt
  25. En wat doe je het liefst als je alleen thuis bent?: naakt gaan
  26. Wat voor een zwemkleding draag je, en heb je daar nog een onderbroek onder aan?:ga niet vaak zwemmen maar zwembroek
  27. Als het druk is bij het zwembad kleed je je dan altijd alleen omkleden of mag er iemand bij in het kleedhokje?:een vriend of neef
  28. Als je naar het strand gaat kleed je je dan daar om of doe je dat thuis?:als we naar het strand gaan, gaan we in onze gewone kleren maar zou het daar doen
  29. Als je van het strand weer naar huis gaat kleed je je dan om op het strand of doe je dat thuis?:zou het daar doen
  30. Heb je schaamhaar, ben je kaal of alleen donshaartjes?:schaamhaar
  31. Zo ja waar zit je schaamhaar allemaal?:ballen, rond mijn lul en op kont
  32. Houd je het bij, laat je het staan of knip/scheer je het?:hou het nog bij maar wil het wel scheren/knippen
  33. Als je geen onderbroek aan hebt wat is dan de vorm van je piemel, recht of met een boogje?:een boogje naar rechts
  34. Valt het op als je een stijve hebt in je broek en wat doe je dan?:ja, hem goed doen zodat het minder opvalt
  35. Valt het op als je een stijve hebt in je zwembroek en wat doe je dan?:heb al een paar jaar niet meer gezwommen dus geen idee
  36. Ik word snel opgewonden als ik …. zie/doe?: knappe/naakte meisjes/jongens zie
  37. Als er helemaal geen regels zouden bestaan in Nederland wat zou je dat het liefst doen, wat je niet laten kan, dus alles mag en alles kan?: mensen direct neuken
  38. Ben je trots op je eigen lichaam/figuur?:niet echt
  39. Zo nee wat zou je anders willen hebben?: dunner zijn
  40. Welk cijfer geef je je lichaam?:6
  41. Wat zou je qua seks nog willen doen?:gwn neuken 
  42. Schrijf/type je wel eens iets wat je meegemaakt hebt en wat je niet wilt vergeten?:neen 
  43. Wat zijn het dan voor een dingen?: /
  44. Wat is je grootste fantasie?:geen idee
  45. Hoe en wanner ben je er achter gekomen dat je met je piemel meer kan dan alleen plassen?: weet ik niet meer
  46. Heb je wel eens foto’s/filmpjes gestuurd via kik of snap, en zo ja met wie?:neen
  47. Douche je bij gym/sport naakt of heb je iets aan?:douchen niet en doe geen sport 
  48. Is daar een keer iets gebeurt, stijve krijgen of iets anders?: /
  49. Schaam je je voor je naakte lichaam waar andere bij zijn?: hangt er vanaf wie
  50. Zit je nog op andere leuke forum-sites?: neen 
  51. Wat is je ervaring met naturisme/nudisme?:geen
  52. Heb je een goede/slechte ervaring bij de schoolarts?: 
  53. Als je bij iemand blijf logeren wat heb je dan aan?:pyjama 
  54. Ga je wel een naar de sauna of naakt welness?:neen
  55. Heb je wel eens een vriend naakt gezien?:ja
  56. Hoe slaap je?:pyjama maar zou wel in mijn onderbroek of naakt willen slapen
  57. Heb je wel eens een stijve gehad in een onmakkelijke situatie?:denk van niet
  58. Heb je wel eens last van een ODOL?:weet niet wat dat is
  59. Hoe draag je je broek normaal/laag en zien ze dan ook je onderbroek?:normaal, soms kan je misschien is de rekker zien maar normaal niet.
  60. Hoever ben je ontwikkeld van je geslacht?:redelijk ver denk ik
  61. Heb je erectieproblemen, krijg je snel een stijve of juist niet?:neen, krijg snel stijve
  62. Zou je het willen doen met bekende tieners en zo ja wie?:ja, maar weet hun naam niet meer😅
  63. Hoe vrij is je opvoeding, hoe makkelijk praat je over bepaalde onderwerpen? Ik schaam mij daar een beetje voor, dus we praten daar niet echt over.

 

Reputatie 2
Badge +3

Ik heb wat vragen bedacht zodat ik wat kan vergelijken en wat gewoon in me opkwam. Graag eerlijk invullen dank jullie

  1. Leeftijd?: 14
  2. Kleur haar en ogen?: donkerbruin, blauw
  3. Maat van je onderbroek?: 164
  4. Omschrijf je piemel slap en stijf lengte en omtrek?: 10 slap, 12 stijf, omtrek /
  5. Besneden, heb je nog een voorhuid, hoelang?: besneden door ontsteking ofz
  6. Zitten je ballen strak onder je piemel of hangen ze?: idk hahah
  7. Hoe groot zijn je ballen, vergelijk met….?: bro idk met wat te vergelijke
  8. Hoe ligt je piemel in je onderbroek?: da verschilt
  9. Draag je boxers of slips?: boxers
  10. Ga je wel eens zonder boxer/slip in je gewone broek?: amper
  11. Ga je wel eens voor de “fun” met kleren aan in bad of douche?: nee
  12. Wat voor een lichaam heb je, dun/normaal/gezet/dik?: normaal/gezet
  13. Vind het fijn/geil om naakt te zijn?: ja
  14. Zo ja hoe en waar doe je dat?: mn kamer
  15. Zo nee waarom niet?:
  16. Wie mag jouw allemaal naakt zien?: mn crush, en da ist n beetje
  17. Als je wilt gaan rukken doen je dat dan alleen met je handen of heb je nog andere manieren?: alleen handen
  18. Wat lijkt je de geilste plek om te rukken waar binnen en waar buiten?:binnen: bed vader en moeder, buiten: idk
  19. Heb je weleens geprobeerd om je piemel ergens in te stoppen?: ja
  20. Heb je weleens geprobeerd om iets in je kont te stoppen (iets dat in huis ligt)?: nee
  21. Heb je wel eens iets heftigs op internet gezien waar je van schrok, iets van seks of iets anders?: ja n paard da…. je weet wel
  22.  Wat heb je aan lichaamsbeharing?: hbj, ik heb veel schaamhaar
  23. Hoevaak zit je (on)gemerkt in of aan je broek tegen je piemel te frunniken?: gemiddeld 1x per dag
  24. Ben je vaak alleen thuis zodat je kunt doen wat je wilt?:  soms
  25. En wat doe je het liefst als je alleen thuis bent?: tv kijke, aftrekken
  26. Wat voor een zwemkleding draag je, en heb je daar nog een onderbroek onder aan?: strakke zwembroek geen onderbroek
  27. Als het druk is bij het zwembad kleed je je dan altijd alleen omkleden of mag er iemand bij in het kleedhokje?: alleen (jammer)
  28. Als je naar het strand gaat kleed je je dan daar om of doe je dat thuis?: verschilt
  29. Als je van het strand weer naar huis gaat kleed je je dan om op het strand of doe je dat thuis?: strandhokje
  30. Heb je schaamhaar, ben je kaal of alleen donshaartjes?: schaamhaar
  31. Zo ja waar zit je schaamhaar allemaal?:boven en naast mn penis
  32. Houd je het bij, laat je het staan of knip/scheer je het?: knippen soms
  33. Als je geen onderbroek aan hebt wat is dan de vorm van je piemel, recht of met een boogje?: recht
  34. Valt het op als je een stijve hebt in je broek en wat doe je dan?: soms, ik druk erop met mn hand en zet kracht om hem naar boven te drukken (en dat lukt niet, is de bedoeling) en word slap
  35. Valt het op als je een stijve hebt in je zwembroek en wat doe je dan?:ja, tzelfde
  36. Ik word snel opgewonden als ik …. zie/doe?: croptops
  37. Als er helemaal geen regels zouden bestaan in Belgie wat zou je dat het liefst doen, wat je niet laten kan, dus alles mag en alles kan?: ainnna liever geen antwoord dan
  38. Ben je trots op je eigen lichaam/figuur?: n beetje
  39. Zo nee wat zou je anders willen hebben?: dunner, sterker
  40. Welk cijfer geef je je lichaam?: 7
  41. Wat zou je qua seks nog willen doen?: oraal, NIET anaal
  42. Schrijf/type je wel eens iets wat je meegemaakt hebt en wat je niet wilt vergeten?: nope
  43. Wat zijn het dan voor een dingen?:
  44. Wat is je grootste fantasie?: aiinaaa, ook liever geen antwoord
  45. Hoe en wanner ben je er achter gekomen dat je met je piemel meer kan dan alleen plassen?: 11j ofz
  46. Heb je wel eens foto’s/filmpjes gestuurd via kik of snap, en zo ja met wie?: ja, met iemand van op internet (betrouwbaar)
  47. Douche je bij gym/sport naakt of heb je iets aan?: met onderbroek
  48. Is daar een keer iets gebeurt, stijve krijgen of iets anders?: niet gezien
  49. Schaam je je voor je naakte lichaam waar andere bij zijn?: ja
  50. Zit je nog op andere leuke forum-sites?: nee
  51. Wat is je ervaring met naturisme/nudisme?: niks iedereen is zo preuts, wij mannen laten al iets zien de vrouwen laten niks zien
  52. Heb je een goede/slechte ervaring bij de schoolarts?: tot nog toe goed, maar moet volgend jaar gaan
  53. Als je bij iemand blijf logeren wat heb je dan aan?: onderbroek/ pyjama
  54. Ga je wel een naar de sauna of naakt welness?: nee
  55. Heb je wel eens een vriend naakt gezien?: int 1ste leerjaar ja
  56. Hoe slaap je?:met pyjama of naakt (hitte)
  57. Heb je wel eens een stijve gehad in een onmakkelijke situatie?: ja
  58. Heb je wel eens last van een ODOL?: bijna elke dag
  59. Hoe draag je je broek normaal/laag en zien ze dan ook je onderbroek?:laag, soms
  60. Hoever ben je ontwikkeld van je geslacht?: idk
  61. Heb je erectieproblemen, krijg je snel een stijve of juist niet?:snel, maar niet overdreven
  62. Zou je het willen doen met bekende tieners en zo ja wie?: crush, en da ist
  63. Hoe vrij is je opvoeding, hoe makkelijk praat je over bepaalde onderwerpen?: nooit

 

Reputatie 1
Badge +4

Leeftijd?: 13 

Kleur haar en ogen?: bruin 

Maat van je onderbroek?: geen idee 

Omschrijf je piemel slap en stijf lengte en omtrek?: slap 5cm stijf 15 cm lengte en omtrek weet ik niet 

Besneden, heb je nog een voorhuid, hoelang?: ja 

Zitten je ballen strak onder je piemel of hangen ze?: Als het warm is hangen als het kauwt is strak 

Hoe groot zijn je ballen, vergelijk met….?: geen idee 

Hoe ligt je piemel in je onderbroek?: langs mijn regter been 

Draag je boxers of slips?: boxers 

Ga je wel eens zonder boxer/slip in je gewone broek?: nee 

Ga je wel eens voor de “fun” met kleren aan in bad of douche?: nee 

Wat voor een lichaam heb je, dun/normaal/gezet/dik?: breed schouders 

Vind het fijn/geil om naakt te zijn?: soms 

Zo ja hoe en waar doe je dat?:- 

Zo nee waarom niet?:-

Wie mag jouw allemaal naakt zien?: vrienden 

Als je wilt gaan rukken doen je dat dan alleen met je handen of heb je nog andere manieren?: handen 

Wat lijkt je de geilste plek om te rukken waar binnen en waar buiten?: geen idee 

Heb je weleens geprobeerd om je piemel ergens in te stoppen?: ja 

Heb je weleens geprobeerd om iets in je kont te stoppen (iets dat in huis ligt)?: nee 

Heb je wel eens iets heftigs op internet gezien waar je van schrok, iets van seks of iets anders?: nee 

 Wat heb je aan lichaamsbeharing?: boven mijn lul tussen mijn lul en navol oksels hooft benen 

Hoevaak zit je (on)gemerkt in of aan je broek tegen je piemel te frunniken?: ni vaak 

Ben je vaak alleen thuis zodat je kunt doen wat je wilt?: nee 

En wat doe je het liefst als je alleen thuis bent?: porno kijken 

Wat voor een zwemkleding draag je, en heb je daar nog een onderbroek onder aan?: strakke zwemshort nee 

Als het druk is bij het zwembad kleed je je dan altijd alleen omkleden of mag er iemand bij in het kleedhokje?: hangt er van af wie 

Als je naar het strand gaat kleed je je dan daar om of doe je dat thuis?: thuis

Als je van het strand weer naar huis gaat kleed je je dan om op het strand of doe je dat thuis?: liefst thuis 

Heb je schaamhaar, ben je kaal of alleen donshaartjes?:ja lange haartjes 

Zo ja waar zit je schaamhaar allemaal?: boven mijn lul en een beetje van onder op mijn balzak 

Houd je het bij, laat je het staan of knip/scheer je het?: staan 

Als je geen onderbroek aan hebt wat is dan de vorm van je piemel, recht of met een boogje?: slap boogje stijf recht 

Valt het op als je een stijve hebt in je broek en wat doe je dan?: ja mijn hand in mijn zak steken en mijn lul verplaatsen zodat je hem niet meer ziet 

Valt het op als je een stijve hebt in je zwembroek en wat doe je dan?: ja mijn lul onopvallend verplaatsen 

Ik word snel opgewonden als ik …. zie/doe?: porno kijk

Als er helemaal geen regels zouden bestaan in Nederland wat zou je dat het liefst doen, wat je niet laten kan, dus alles mag en alles kan?: niks want ik woon in België 

Ben je trots op je eigen lichaam/figuur?: ja

Zo nee wat zou je anders willen hebben?: minder puisten 

Welk cijfer geef je je lichaam?: 9/10

Wat zou je qua seks nog willen doen?: geen idee 

Schrijf/type je wel eens iets wat je meegemaakt hebt en wat je niet wilt vergeten?: nee

Wat zijn het dan voor een dingen?: -

Wat is je grootste fantasie?: dat iedereen in mijn klas elkaar neukt 

Hoe en wanner ben je er achter gekomen dat je met je piemel meer kan dan alleen plassen?: doordat vrienden dat zijden ik denk dat ik 6 was 

Heb je wel eens foto’s/filmpjes gestuurd via kik of snap, en zo ja met wie?: nee 

Douche je bij gym/sport naakt of heb je iets aan?: ik moet dan ni douche 

Is daar een keer iets gebeurt, stijve krijgen of iets anders?: -

Schaam je je voor je naakte lichaam waar andere bij zijn?: nee 

Zit je nog op andere leuke forum-sites?: nee 

Wat is je ervaring met naturisme/nudisme?: nee

Heb je een goede/slechte ervaring bij de schoolarts?: nee 

Als je bij iemand blijf logeren wat heb je dan aan?: een joggingbroek 

Ga je wel een naar de sauna of naakt welness?: nee 

Heb je wel eens een vriend naakt gezien?:ja

Hoe slaap je?: met een joggingbroek 

Heb je wel eens een stijve gehad in een onmakkelijke situatie?: ja

Heb je wel eens last van een ODOL?: geen idee wat dat is maar ik denk het niet 

Hoe draag je je broek normaal/laag en zien ze dan ook je onderbroek?: normaal soms 

Hoever ben je ontwikkeld van je geslacht?: geen idee 

Heb je erectieproblemen, krijg je snel een stijve of juist niet?: snel 

Zou je het willen doen met bekende tieners en zo ja wie?: nee

Hoe vrij is je opvoeding, hoe makkelijk praat je over bepaalde onderwerpen?: heel gemakkelijk 

Reageer