Vragenlijst voor jongens


  • Anonymous
  • 0 reacties
1. Leeftijd
2. Hetero/Gay/Bi
3. Lengte penis
4. Trek je jezelf af? Zo ja, sinds wanneer?
5. Hoe vaak trek jij jezelf af?
6. Heb je weleens seks gehad? Met wie?
7. Welk merk ondergoed draag je? Waarom?
8. Schaam je je voor je geslachtsdeel?
9. Als je gaat plassen, ga je dan in een hokje of bij een urinoir?
10. Als er geen tussenschotjes zijn bij het urinoir, zou je daar dan gaan staan?
11. Doe je aan sport?
12. Zo ja, douchen jullie naakt of met onderbroek aan?
13. Heb je al weleens met je team, of met een vriend afgetrokken?

Einde.

27 reacties

Ikzelf:
1. 14
2. Ik denk bi
3. 8 cm slap / 11.5 stijf
4. Ja, sinds ik net 13 was
5. Meestal 2 keer per dag
6. Nee, maar ik zou het wel graag willen
7. Muchachomalo, omdat het lekker zit en iedereen er mee loopt.
8. Nee
9. Urinoir
10. Ja
11. Ja, voetbal
12. Iedereen doucht naakt
13. Niet met het team, wel een keer met een vriend (we konden elkaars piemel niet zien, we deden het onder de dekens toen ik bij hem kwam logeren)
1 13 bijna 14
2 hetero
3 geen idee
4 ja sinds ik 12 ben
5 1 keer per dag
6 nee maar wil het heel graag
7 maakt mij niet uit
8 nee
9 wat vrij is
10 nee
11 ja klimmen
12 we douchen niet
13 nee
1. 13
2. K denk bi (weet het niet zeker)
3. 9 slap 15 erectie
4. Ja, sinds mn 10e
5. Om de 2 dagen
6. Nee
7. Zou graag calvin klein willen dragen, maar is duur... ze zijn mooi
8. Ja
9. Als het kan een hokje natuurlijk
10. Nee
11. Ja, aan zeilen en duiken(zou ook graag willen surfen
12. Vaak douche ik niet, maar zowel dan naakt. Niet bij duiken
13. Nee, dat lijkt me super awkward
Wat wil je eigenlijk doen met deze vragenlijst??
Hey ,
Wat een vage vragenlijst , maar ik zou het eerlijk voor je beantwoorden.
1. Ik ben 16
2. Hetro
3. Ik heb geen penis
4. Dat kan ik niet
5. kan ik niet
6. Ja , met mijn vriend
7. Ik heb geen bepaald ondergoed merk , maar ik draag ondergoed van de Hema en de Zeeman en al die andere simpele winkels
8. Nee hoor , waarom zou ik?
9. ik kan alleen maar in een hokje
10. huh ?
11. Ik ga soms fitnessen , maar meestal ben ik thuis. Sporten ben ik niet echt van.
12. Ik douch na het sporten gewoon thuis. Ik vind op de sportschool douchen ongemakkelijk
13. Nee en daar heb ik geen behoefte aan

Ik hoop dat je wat aan deze antwoorden op je vragen hebt.

groentjes ,
Miss.W
1. Leeftijd
12

2. Hetero/Gay/Bi
Weet ik nog niet zeker. Ik denk bi

3. Lengte penis
Slap 10.5, stijf 14

4. Trek je jezelf af? Zo ja, sinds wanneer?
Ja, al bijna een jaar denk ik

5. Hoe vaak trek jij jezelf af?
Meestal 1, soms 2, keer per dag

6. Heb je weleens seks gehad? Met wie?
Nee

7. Welk merk ondergoed draag je? Waarom?
Van de HEMA, dat koopt m'n moeder voor me ??

8. Schaam je je voor je geslachtsdeel?
Nee

9. Als je gaat plassen, ga je dan in een hokje of bij een urinoir?
Maakt mij niets uit

10. Als er geen tussenschotjes zijn bij het urinoir, zou je daar dan gaan staan?
Ik denk het niet

11. Doe je aan sport?
Ja, volleybal

12. Zo ja, douchen jullie naakt of met onderbroek aan?
Naakt

13. Heb je al weleens met je team, of met een vriend afgetrokken?
Nee, zou ik wel willen. Lijkt me super geil
Hi Anoniem674,

Hier is mijn ingevulde lijstje:

1. Leeftijd
15,5 jaar

2. Hetero/Gay/Bi
Gay

3. Lengte penis
slap 14 cm lang en 12,5 cm omtrek en stijf 16 cm lang en 14 cm omtrek

4. Trek je jezelf af? Zo ja, sinds wanneer?
Ik trek me af sinds groep 6, maar toen had ik nog geen sperma, vanaf groep 8 kreeg ik sperma

5. Hoe vaak trek jij jezelf af?
Bijna elke dag 1-2 keertjes, soms vaker, soms een dagje niet, maar dat gebeurt niet zo vaak

6. Heb je weleens seks gehad? Met wie?
Ik heb allerlei soorten seks (aftrekken, pijpen, neuken) gehad, maar altijd alleen met jongens.
Twin en ik waren 13 toen we samen, tegelijkertijd door een aantal jongens die iets ouder dan ons, maar nog wel onder de 18 waren, een jaar lang misbruikt werden. De eerste keer seks, als in neuken, was door 3 jongens tegelijk, die ons allebei achter elkaar neukten en ook moesten twin en ik elkaar neuken en pijpen enzo. Tijdens en na ons misbruik hebben we ook best veel andere jongens moeten aftrekken en pijpen en verder deden we het zelf (vraag ons niet waarom, misschien omdat wij dachten dat we dan de controle hadden ofzo itt het misbruik. Dat heeft onze psycholoog wel eens gezegd als mogelijke verklaring) met jongens die we toevallig tegen kwamen op een vakantiepark of op het strand. Die jongens waren allemaal beetje onze leeftijd, denk de oudste max 18-19 jaar was, maar dat weten we niet zeker, omdat we de meeste jongens niet echt kenden. Sinds we een vriendje hebben, hebben we bijna alleen met hem, maar soms met zijn allen ook wel met andere jongens erbij. Die jongens kennen we dan wel al van tevoren. Meestal zijn het al vrienden of jongens die we ergens van kennen.

7. Welk merk ondergoed draag je? Waarom?
Twin en ik hebben samen een kast vol kleren en dus ook ondergoed. We dragen meestal strakke boxers. We hebben veel verschillende merken, omdat we die soms cadeau krijgen bij een fotoshoot. Ons favo merk is Freegun, das lekkere gladde stof en ze hebben mooie vrolijke plaatjes met veel kleurtjes. Beetje soort stripverhaal enzo. Niet veel jongens uit onze klas hebben die, omdat je ze hier niet overal kunt kopen. Wij kopen ze vaak in Frankrijk of online. Verder hebben we No-Publik, Paul Frank (met apenkoppen), Jack&Jones, Vingino, Muchachomalo, Björn Borg, Stangata, Calvin Klein, Ziki (van de action), Puma, Brunotti, Eskimo, Tommy Hilfiger, Looney Tunes, Ten Cate, Zoïzo, Blue Ridge, CR7 en nog wat andere

8. Schaam je je voor je geslachtsdeel?
Nee, maar we krijgen er wel vaak opmerkingen over als andere jongens ons voor het eerst bloot zien, omdat die slap best groot is en als ie stijf is dan is het laatste stukje een beetje krom naar links, maar dat vinden we zelf wel mooi. Meeste jongens hebben wel iets speciaals aan hun piemel, maar das normaal. Uiteindelijk zijn het allemaal piemels. We komen al van kleins af aan op het naaktstrand en daar kijken ze er minder naar, want dan zijn die andere jongens ook bloot

9. Als je gaat plassen, ga je dan in een hokje of bij een urinoir?
Gwn bij het urinoir op school of ergens anders ook wel, maar we gaan niet echt tussen mannen staan, wel tussen andere jongens

10. Als er geen tussenschotjes zijn bij het urinoir, zou je daar dan gaan staan?
Als er alleen jongens zijn wel, maakt mij niet uit, alleen als ze (veel) ouder zijn dan liever niet, want sommige komen speciaal achter ons aan lopen bv. bij het dorpsfeest als we gaan plassen, want dan is er één hele brede pisbak van een paar meter zeg maar in zo’n mobiele wagen en dat doen ze alleen maar om naar onze piemels te kijken, want dan gaan ze zelf de hele tijd alleen zogenaamd hun handen wassen en kijken en soms zeggen ze dan dat we een grote of mooie hebben of dat ze m wel eens beet willen pakken en dat vinden we dan best wel stom. Meestal zijn dat jongens van 18-20 ofzo die al een beetje teveel gedronken hebben en die ons van het gewone strand kennen en kennelijk vinden ze ons leuk ofzo, idk. Vervelende is dat je als je aan het plassen bent niet ineens kunt stoppen met plassen om weg te lopen. Enige wat we (twin en ik) dan kunnen doen is naar elkaar toedraaien zodat ze onze piemels niet goed meer kunnen zien, das het voordeel van twins als je samen gaat plassen.

11. Doe je aan sport?
Ja, fietsen, hardlopen, beetje fitness, tennis, squash, dansen

12. Zo ja, douchen jullie naakt of met onderbroek aan?
Gewoon altijd bloot. Meestal zijn het gewoon jongens van onze leeftijd op school of bij het sporten. Soms als het een grote douche is komt er wel eens iemand anders bij staan. Op zich maakt ons dat niets uit, want die anderen gaan we gewoon douchen en verder niks. Maar op de sportschool is er een jongen van 19 ofzo die de laatste tijd eerst wacht tot we onder de douche staan en dan komt hij pas de kleedkamer in, kleedt zich dan snel uit en komt heel dicht bij ons staan en dan gaat ie als er verder niemand bij is zijn piemel stijf maken en naar ons lachen. Dan loopt ie soms zo dicht bij ons dat ie per ongeluk expres met zijn piemel tegen onze billen of benen aan komt. Hij is wel knap en heeft een mooie piemel, maar het is wel super raar. Meestal gaan twin en ik een beetje in een hoekje staan, beetje naar elkaar toe en gaan we gewoon verder met haren wassen en douchen. Ik denk dat hij een beetje verliefd op ons is ofzo. Verder, we weten het niet zeker, omdat we het niet gezien hebben, maar volgens ons heeft ie ook wel eens onderbroeken van ons gepikt toen we onder de douche stonden. Als we schoenen aan het aantrekken zijn en voorover gebukt op het bankje zitten komt ie soms vlak voor ons staan in zijn blootje met een stijve piemel en doet ie alsof ie aan het afdrogen is. Als er iemand komt doet ie zijn handdoek snel om.

13. Heb je al weleens met je team, of met een vriend afgetrokken?
Na het sporten trekken we ons eigenlijk nooit af of we moeten samen in een apart hokje staan. We hebben bij tennis wel eens met andere jongens onder de douche gestaan en elkaar afgetrokken en gepijpt, maar eigenlijk doen we dat anders nooit na het sporten. We hebben wel seks met jongens gehad op een vakantiepark als we na het voetballen of zwemmen samen onder de douche gingen, maar dan waren we in een afgesloten hokje met zijn allen.

Ik hoop dat je er iets aan hebt en leuk dat je zelf het lijstje ook hebt ingevuld.


@Ya-nick-2004,

Waarom schaam je je voor je piemel, met de grootte 9 cm slap, 15 cm stijf is niks mis volgens mij :)
en die van ons zijn allebei een beetje krom, maar dat hebben veel jongens, dus als jij dat ook hebt, idk, dan welkom bij de club :P

Groetjes,
M&M’s
Hey!

1. Bijna 16
2. Hetero
3. Slap: geen idee stijf: 17cm
4. Ja, volgensmij vanaf mijn twaalfde
5. Rond 1 keer per dag (weekend soms 2)
6. Nee
7. Verschillend, het maakt mij niet echt uit als het maar goed zit
8. Klein beetje, ik heb het gevoel dat hij wat dunnetjes is en hij hangt ook wat naar links maar verder vind ik hem goed
9. Hokje vind ik fijner, maar soms als ik even snel moet urinoir
10. Nope
11. Ja, een best wel intensieve sport (wil niet zeggen welke omdat het niet veel vaak voor komt)
12. Naakt
13. Nope
1. Leeftijd
15
2. Hetero/Gay/Bi
hetro
3. Lengte penis
geen idee
4. Trek je jezelf af? Zo ja, sinds wanneer?
-
5. Hoe vaak trek jij jezelf af?
6. Heb je weleens seks gehad? Met wie?
-
7. Welk merk ondergoed draag je? Waarom?
gewoon zo'n aldi merk
8. Schaam je je voor je geslachtsdeel?
nee
9. Als je gaat plassen, ga je dan in een hokje of bij een urinoir?
ligt eraan wat er bezet is allebij wel
10. Als er geen tussenschotjes zijn bij het urinoir, zou je daar dan gaan staan?
als je echt nodig moet of als er voor hokjes lange rijen staan wel maar dan liever hokje
11. Doe je aan sport?
nee
12. Zo ja, douchen jullie naakt of met onderbroek aan?
13. Heb je al weleens met je team, of met een vriend afgetrokken?
nee
1 15
2 hetro
3 19.cm slap 24 cm stijf
4 ja sind mijn 12e
5 nu niet zo vaak omdat ik een vriendin heb
6 ja met mijn vriendin
7 calvin klein omdat ze lekker zitten
8 nee
9 urinoir
10 ja dan kijken ze maar moeten ze zelf weten ik schaam mij niet voor mijn lul ik zou zelf niet gaan kijken naar andere lullen
11 ja
12 gewoon naakt
13 ja we rukken soms naar sport onder de douche ik altijd met twee de rest durft njet of zo wij 3 hebben ook grote lullen ik heb ze niet afgetrokken of gepijpt alleen zij mij wel omdat ze dat wouden nou ik vondt het prima zolang ik het niet bij hun hoef te doen
Badge +1
1. Leeftijd
12

2. Hetero/Gay/Bi
Ik ben Bi

3. Lengte penis
Slap 9 cm, stijf 12

4. Trek je jezelf af? Zo ja, sinds wanneer?
Ja, sinds ik 10 was

5. Hoe vaak trek jij jezelf af?
bijna iedere dag wel

6. Heb je weleens seks gehad? Met wie?
Nee zou wel heel erg graag willen.

7. Welk merk ondergoed draag je? Waarom?
Meestal wel merk ck of bjorn borg of tommy hilfinger. koopt mn moeder en vind t wel vet.

8. Schaam je je voor je geslachtsdeel?
Nee waarom zou ik

9. Als je gaat plassen, ga je dan in een hokje of bij een urinoir?
als het vrij is een urinoir.

10. Als er geen tussenschotjes zijn bij het urinoir, zou je daar dan gaan staan?
Ja waarom niet kan ik ook een beetje gluuren(;

11. Doe je aan sport?
Ja voetbal

12. Zo ja, douchen jullie naakt of met onderbroek aan?
ja we douchen gewoon naakt.

13. Heb je al weleens met je team, of met een vriend afgetrokken?
nu niet meer. vroger heb ik dat wel met mn team gedaan. dat was ook toen ik begon met aftrekken. maar ik zit nu in een ander team dus hier gebeurt het niet. In mijn oude team zaten een paar jongens die zich ouder voelden( we waren toen 10/11) dus die gingen een beetje spelen onder de douche en uiteindelijk de het hele team mee. 😃
1 13
2 hetro
3 11 stijf
4 ja 11 jaar
5 4 keer per week ofz kan verschillen
6 nee
7 gewoon action. Goedkoop en zit lekker??
8 ja hij is een beetje scheef
9 urinuair ofzo hoe je het schrijft?
10 ja en nee
11 ja aan dansen en toneel
12 daar hebben ze geen douches en tevens alleen maar meiden dus als gaan ze dat ooit doen ?
13 nee wil wel een keer doen ben bijna zo ver
Badge +2
1 13
2 hetro
3 slap 13cm stijf 15 cm
4 1 keer in de week 2 keer in het weekend
5 zie 4
6 nee
7 bjorn borg en kalvin klein
8 ik ben er net heel trots op dat die zo groot is
9 unirator
10 unirator
11 voetbal en karate
12 naakt en ik krijg altijd een stijve van die andere piemels te zien
13 één iemand begon bij mij en de rest deed het spontaan ook

1. Leeftijd

15
2. Hetero/Gay/Bi

bi
3. Lengte penis

slap 17,5 stijf 21,5
4. Trek je jezelf af? Zo ja, sinds wanneer?

Ja sinds m’n 12de 
5. Hoe vaak trek jij jezelf af?

1 of 2 keer per dag
6. Heb je weleens seks gehad? Met wie?

nee, wil het wel
7. Welk merk ondergoed draag je? Waarom?

Calvin Klein omdat ze lekker zitten voor die brede band vind ik fijn
8. Schaam je je voor je geslachtsdeel?

nee eerst wel maar nu niet meer
9. Als je gaat plassen, ga je dan in een hokje of bij een urinoir?

urinoir, en dan kijk ik ook soms bij anderen
10. Als er geen tussenschotjes zijn bij het urinoir, zou je daar dan gaan staan?

ja lijkt me wel geil
11. Doe je aan sport?

ja voetbal
12. Zo ja, douchen jullie naakt of met onderbroek aan?

naakt 
13. Heb je al weleens met je team, of met een vriend afgetrokken?

alleen onder de dekens en toen zagen we elkaar lullen niet maar ik heb wel een keer gevoeld.                   (En vond het heel fijn wou toen eigenlijk doorgaan maar durfde niet)

Einde.

 

@M en Ms 
Ben erg onder de indruk van jou en je broertje wil je misschien een keertje afspreken?

1. Leeftijd 14
2. Hetero/Gay/Bi hetero
3. Lengte penis 12 stijf
4. Trek je jezelf af? Zo ja, sinds wanneer? Ja sinds 12
5. Hoe vaak trek jij jezelf af? 1xper dag
6. Heb je weleens seks gehad? Met wie? Nee
7. Welk merk ondergoed draag je? Waarom? Merkloos
8. Schaam je je voor je geslachtsdeel? Nee
9. Als je gaat plassen, ga je dan in een hokje of bij een urinoir? Urinoir
10. Als er geen tussenschotjes zijn bij het urinoir, zou je daar dan gaan staan? Kdenkt wel
11. Doe je aan sport?nee
12. Zo ja, douchen jullie naakt of met onderbroek aan? Nvt
13. Heb je al weleens met je team, of met een vriend afgetrokken?nee

Einde.

 

@Guus321,

 

bedankt voor je belangstelling en je complimenten, maar we kunnen niet ingaan op dergelijke verzoeken.  We hebben het al druk genoeg met school en onze andere hobbies :joy:

Verder mag je hier geen contactgegevens uitwisselen. Ook spreken we nooit af met onbekenden via internet. Alleen met jongens die we irl ontmoeten en hebben leren kennen.

 

Ook anderen mogen hier geen contactgegevens uitwisselen. Je moet dus ergens anders je geluk proberen te vinden.

 

Btw je hebt wel een grote piemel :eggplant: , vinden wij dan toch. Of een slechte liniaal, kan ook :thinking:  :grin:

 

Groetjes,

M&M's

1. Leeftijd
Ik ben 15 jaar

2. Hetero/Gay/Bi
Hetero/Bi. Nooit verliefd geweest op een jongen maar zie me wel een keer seks hebben met een andere man

3. Lengte penis
Stijf 11-12 cm.

4. Trek je jezelf af? Zo ja, sinds wanneer?
Ik was er vroeg bij. Ik was bijna 11 toen ik het voor het eerst deed.

5. Hoe vaak trek jij jezelf af?
Sowieso 1 keer per dag. Soms meerdere keren.

6. Heb je weleens seks gehad? Met wie?
Helaas niet. Zou het heel graag willen.

7. Welk merk ondergoed draag je? Waarom?
Calvin Klein, Superdry, Bjorn borg. Ik hou van merk.

8. Schaam je je voor je geslachtsdeel?
Ik vind hem erg klein. Dat maakt me soms onzeker.

9. Als je gaat plassen, ga je dan in een hokje of bij een urinoir?
Een hokje maar dan plas ik nog steeds staand.
Ik vind het niet erg om een urinoir te pakken. Ik geef er echt niet om.


10. Als er geen tussenschotjes zijn bij het urinoir, zou je daar dan gaan staan?
Jawel.


11. Doe je aan sport?
Niet meer.

12. Zo ja, douchen jullie naakt of met onderbroek aan?
Naakt.

13. Heb je al weleens met je team, of met een vriend afgetrokken?
Helaas niet. Lijkt me echt SUPER geil en lekker. Ik wil het erg graag. Misschien wel pijpen.

1. Leeftijd

15
2. Hetero/Gay/Bi

Hetero
3. Lengte penis

22cm stijf
4. Trek je jezelf af? Zo ja, sinds wanneer?

Ja, sinds ik 10/11 ben 
5. Hoe vaak trek jij jezelf af?

Elke dag
6. Heb je weleens seks gehad? Met wie?

Alleen anaal met mijn vriendin
7. Welk merk ondergoed draag je? Waarom?

Björn Borg en Calvin Klein, goede kwaliteit en ziet er goed uit
8. Schaam je je voor je geslachtsdeel?

Nee
9. Als je gaat plassen, ga je dan in een hokje of bij een urinoir?

Urinoir
10. Als er geen tussenschotjes zijn bij het urinoir, zou je daar dan gaan staan?

Men rule, altijd 1 urinoir overslaan zodat je ruimte hebt
11. Doe je aan sport?

Ja, fitness en kickboksen
12. Zo ja, douchen jullie naakt of met onderbroek aan?

Ik douche altijd thuis
13. Heb je al weleens met je team, of met een vriend afgetrokken?

Vroeger met mijn beste vriend(en) maar niet met team

@Guus321,

 

bedankt voor je belangstelling en je complimenten, maar we kunnen niet ingaan op dergelijke verzoeken.  We hebben het al druk genoeg met school en onze andere hobbies :joy:

Verder mag je hier geen contactgegevens uitwisselen. Ook spreken we nooit af met onbekenden via internet. Alleen met jongens die we irl ontmoeten en hebben leren kennen.

Ook anderen mogen hier geen contactgegevens uitwisselen. Je moet dus ergens anders je geluk proberen te vinden. ​​

Heb jij dan wel misschien tips om andere jongens te benaderen vind dit zelf heel moeilijk en spannend

Aangezien jij zoveel ervaring hebt

@Guus321,

dat wij veel ervaring hebben, klinkt misschien leuk, maar dat is het niet echt. Achteraf had ik dat allemaal niet willen mee maken. Niet ons misbruik ofc, maar ook niet al die losse contacten met al die andere jongens.

 

Beter probeer je met leuke jongens in jouw omgeving in contact te komen. In eerste instantie gewoon als vrienden, zodat jullie leuke dingen kunnen doen en niet gelijk seks. Dat je elkaar leert kennen en dat je dan ook iets voor elkaar betekent. Dan kun je altijd bij een logeerpartijtje elkaar verder ontdekken. Niet iedereen zal dan gelijk seks met je willen hebben, maar als er toch jongens zijn die dat met je willen doen, dan heb je meer kans op een vervolg.

 

Als je echt alleen seks wilt met eender welke jongen, dan kom je al snel in een schimmig circuit terecht. Je weet dan niet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen. Ik zou die onzekerheid en mogelijk gevaarlijke situaties niet opzoeken als ik jou was.

 

Voor zover ik weet zijn er niet echt dating apps voor jongeren. Je komt dan al snel op 18+ sites en het is daar ook maar de vraag of die ander is, wie hij/zij zegt dat ie is.

 

Als je in contact wilt komen met andere jongens die op zoek zijn naar hun seksuele identiteit dan kun je altijd nog naar de site www.jongenout.nl.

Dat is een site speciaal voor jongeren tot en met 18 jaar. Je moet je daar wel registreren, maar dan weet je ook 100% zeker dat je contact hebt met andere jongeren tot en met 18 jaar. Daar kun je wel contact met elkaar leggen en eventueel afspreken. Ook organiseren ze meetings. Daar kun je dus andere gay/bi etc jongeren treffen op een feest of dagje naar de kermis en meer van die dingen.

 

Ik wens je het allerbeste en zeker ook een veilige ontdekkingstocht.

 

Groetjes,

M&M’s

1. Leeftijd 15
2. Hetero/Gay/Bi bi
3. Lengte penis 19cm stijf, 10cm slap
4. Trek je jezelf af? Zo ja, sinds wanneer? ja, sinds m’n 8ste
5. Hoe vaak trek jij jezelf af? meestal 2x per dag, vaak meer
6. Heb je weleens seks gehad? Met wie? ja, een meisje, was 1 jaar jonger
7. Welk merk ondergoed draag je? Waarom? gwn Hema, goedkoop maar zit niet slecht ofzo
8. Schaam je je voor je geslachtsdeel? nee
9. Als je gaat plassen, ga je dan in een hokje of bij een urinoir? hokjes zijn vaak vies dus… 
10. Als er geen tussenschotjes zijn bij het urinoir, zou je daar dan gaan staan? ja
11. Doe je aan sport? voetbal
12. Zo ja, douchen jullie naakt of met onderbroek aan? naakt
13. Heb je al weleens met je team, of met een vriend afgetrokken? met een vriend

Reputatie 1
Badge +1

1. Leeftijd

14
2. Hetero/Gay/Bi

Hetero
3. Lengte penis

Nooit gemeten
4. Trek je jezelf af? Zo ja, sinds wanneer?

Ja sinds mn 12e
5. Hoe vaak trek jij jezelf af?

bijna elke dag
6. Heb je weleens seks gehad? Met wie?

nee
7. Welk merk ondergoed draag je? Waarom?

Puma en Levis, eerst had k puma maar die beginnen te klein te worden dus draag k alleen nog de grootsten. Ik moest nieuwe hebben en toen had me moeder van levis gevonden
8. Schaam je je voor je geslachtsdeel?

nee
9. Als je gaat plassen, ga je dan in een hokje of bij een urinoir?

urinoir
10. Als er geen tussenschotjes zijn bij het urinoir, zou je daar dan gaan staan?

Ligt een beetje aan de afstand tussen de urinoirs en de drukte
11. Doe je aan sport?

ja voetbal
12. Zo ja, douchen jullie naakt of met onderbroek aan?

naakt, Ik weet nog wel dat we na de eerste wedstrijd in de D moesten douchen en toen ging iedereen in onderbroek. Dat was denk k maar 3 wedstrijden ofzo. Ik zit nu al een paar jaar met de meesten in het team dus dat is eigenlijk geen probleem.
13. Heb je al weleens met je team, of met een vriend afgetrokken?

nee altijd alleen in me kamer

1. Leeftijd 15
2. Hetero/Gay/Bi HETRO
3. Lengte penis SLAP: 11cm STIJF: 15cm
4. Trek je jezelf af? Zo ja, sinds wanneer? ja sins men 13e ofzo
5. Hoe vaak trek jij jezelf af? 6 keer per week
6. Heb je weleens seks gehad? Met wie? nee
7. Welk merk ondergoed draag je? Waarom? bjorn bjorg, is gwn mooi
8. Schaam je je voor je geslachtsdeel? niet echt
9. Als je gaat plassen, ga je dan in een hokje of bij een urinoir? maakt niet uit
10. Als er geen tussenschotjes zijn bij het urinoir, zou je daar dan gaan staan? weet ik niet denk het wel
11. Doe je aan sport? nee
12. Zo ja, douchen jullie naakt of met onderbroek aan? nvt
13. Heb je al weleens met je team, of met een vriend afgetrokken? nee

Einde.

 

Badge +1

1. Leeftijd 16
2. Hetero/Gay/Bi hetro tuurlijk
3. Lengte penis 21 stijf
4. Trek je jezelf af? Zo ja, sinds wanneer? ja duh, sinds ik 9 ben
5. Hoe vaak trek jij jezelf af? minimaal 2 keer per dag
6. Heb je weleens seks gehad? Met wie? nee 
7. Welk merk ondergoed draag je? Waarom? calvin, k krijg de oude van m’n broer en hij draagt ze altijd.
8. Schaam je je voor je geslachtsdeel?  nee hoor, k loop het liefst overal naakt
9. Als je gaat plassen, ga je dan in een hokje of bij een urinoir? urinoir waarom zou k moeilijk doen
10. Als er geen tussenschotjes zijn bij het urinoir, zou je daar dan gaan staan? ja waarom niet
11. Doe je aan sport? ja voetbal, school gym en kick box
12. Zo ja, douchen jullie naakt of met onderbroek aan? naakt, behalve 1 zo’n sukkel hij is sws gay
13. Heb je al weleens met je team, of met een vriend afgetrokken? yup

Reageer