Vraag

Vragenlijst veel vragen 30 + algemeen politiek racisme seks


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey ik heb een vragenlijst voor jullie als je zin hebt: vul m in.

Algemene algemene vragen

1 Geslacht

2 seksualiteit

3 leeftijd

 

vragen over jezelf

1 Ben je gelukkig met je lichaam?

2, wat zou je veranderen aan jezelf?

3 Wat vind je het mooiste bij jezelf?

4 Ben je bang voor insecten?

5 Ben je soms verdrietig/voel je je heel slecht omdat je niet wil opgroeien (of de oude tijden mist) 

6 Ben je soms bang om langs een grote groep jongeren (van dezelfde leeftijd, jonger of ouder) te lopen?

7 Zo ja, waarom? 

8 Heb je ambities (profvoetballer worden, zanger etc)? 

9 Heb je wel eens een kind in je klas gehad die geen vrienden had?

9b Heb je diegene vervolgens in je vriendengroep betrokken? hoe reageerde hij/zij?

10 Heb je wel eens iemand gepest, en waarom

10b was dat online?

10c Heb je wel eens een nep account aangemaakt om online te pesten?

10d Heb je spijt van pesten?

11 Denk je soms dat je leven beter zou zijn als je iemand anders was (bijvoorbeeld een beroemdheid zoals Will Smith, Noah schnapp, Billie Eilish)?

12 Welke wet vind je dat er een nieuwe moet komen/ een weg moet in Nederland (bijvoorbeeld bank beroven is legaal vanaf nu) en waarom?
Over je familie

1 Heb je broers/ zussen

2 Zo nee, zou je een broer/zus willen?

3 Zo ja, ben je close? of zou je close willen zijn?

4 Geef ze een cijfer

5 Wat haat je het meest aan je ouders?

6 Wat haat je het meest aan je broers/zussen?

 

Over jouw mening, geef aub ook uitleg bij de vragen, ik wil graag je motieven weten 

respecteer elkaars mening aub ik wil geen discussies starten BLIJF RESPECTVOL MET JE MENING

1 Denk je dat white privilige bestaat?

2 Hoeveel genders zijn er volgens jou?

3 Wat vind je van dat de meeste bosbranden in de amazone aangestoken worden door de Braziliaanse bevolking zodat ze akkers etc kunnen bouwen?

4 Zou je je op je gemak voelen als er een transgender in je kleedkamer zit?

5 Zou je een transgender daten?

6 Wat vind je van Trump als president?

7 Welke complottheorie geloof jij/ heb je geloofd? (area 51, corona door 5g etc etc)

8 Geloof je in '’reversed racism?'’ (racisme tegen witte mensen) 

9 Vind je dat witte mensen op mogen komen voor zwarte mensen op het gebied van racisme? En wat vind je van het n-woord? gebruik je het zelf? 

 

Over je ervaring/gebeurtenissen in je leven

1 Heb je wel eens wat gedaan met hetzelfde geslacht (zoenen, aftrekken, vingeren, seks etc) zo ja wat?

2 Ben je wel eens buitengesloten door je eigen vrienden?

3  Ben je gepest? waarmee? 

4 Heb je wel eens een depressieve vriend/vriendin gehad? Hoe ging je er mee om?

5 vertel je alles aan je ouders? Waarom wel/niet?

6 Word er iemand in je omgeving gepest? neem je het voor diegene op?

7 Ben je ooit onzeker geworden over iets omdat iemand er een opmerking over maakte( bijvoorbeeld, je was nooit onzeker over je neus, totdat iemand zei dat je neus echt vet groot was)

 

Seks vragen/ naakt vragen (sla deze over als je er geen zin in hebt)

  1 Waar word je geil van?

2 Ben je tevreden met je piemel/vagina/borsten?

3 Heb je je wel eens gemasturbeerd bij dit forum op een verhaal of ben je er geil van geworden?

4 Wat klinkt beter '’geil'’ of '’horny'’ (Engelse variant voor geil)

5 Zou je ooit buiten (in een bos of op het strand ofzo) seks willen hebben? waarom wel/niet?\

6 Heb je ooit '’doktertje'’ gespeeld toen je klein was(geslachtsdelen van vriendjes/vriendinnetjes broertjes/zusjes bekijken tijdens het spelen). Welk geslacht had diegene, en wat vond je van het spel( werd je gedwongen of niet)

6b Hoe vaak heb je het gespeeld? En schaam je je voor het feit dat je het speelde? weten je ouders het? (ze zullen een vermoeden hebben veel kinderen hebben dit ooit gedaan)

7 ben je wel eens naakt thuis? zien je ouders/broer/zus dat?

8 Heeft iemand op school wel eens je broek naar beneden getrokken? (dat was een trend op onze school vroeger lol)

Wil je nog iets anders kwijt?

 

Moet ik dit vaker doen trouwens?

Joejoe 

 

 

 

 


46 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hey ik heb een vragenlijst voor jullie als je zin hebt: vul m in.

Algemene algemene vragen

1 Geslacht

2 seksualiteit

3 leeftijd

 

vragen over jezelf

1 Ben je gelukkig met je lichaam?

2, wat zou je veranderen aan jezelf?

3 Wat vind je het mooiste bij jezelf?

4 Ben je bang voor insecten?

5 Ben je soms verdrietig/voel je je heel slecht omdat je niet wil opgroeien (of de oude tijden mist) 

6 Ben je soms bang om langs een grote groep jongeren (van dezelfde leeftijd, jonger of ouder) te lopen?

7 Zo ja, waarom? 

8 Heb je ambities (profvoetballer worden, zanger etc)? 

9 Heb je wel eens een kind in je klas gehad die geen vrienden had?

9b Heb je diegene vervolgens in je vriendengroep betrokken? hoe reageerde hij/zij?

10 Heb je wel eens iemand gepest, en waarom

10b was dat online?

10c Heb je wel eens een nep account aangemaakt om online te pesten?

10d Heb je spijt van pesten?

11 Denk je soms dat je leven beter zou zijn als je iemand anders was (bijvoorbeeld een beroemdheid zoals Will Smith, Noah schnapp, Billie Eilish)?

12 Welke wet vind je dat er een nieuwe moet komen/ een weg moet in Nederland (bijvoorbeeld bank beroven is legaal vanaf nu) en waarom?
Over je familie

1 Heb je broers/ zussen

2 Zo nee, zou je een broer/zus willen?

3 Zo ja, ben je close? of zou je close willen zijn?

4 Geef ze een cijfer

5 Wat haat je het meest aan je ouders?

6 Wat haat je het meest aan je broers/zussen?

 

Over jouw mening, geef aub ook uitleg bij de vragen, ik wil graag je motieven weten 

respecteer elkaars mening aub ik wil geen discussies starten BLIJF RESPECTVOL MET JE MENING

1 Denk je dat white privilige bestaat?

2 Hoeveel genders zijn er volgens jou?

3 Wat vind je van dat de meeste bosbranden in de amazone aangestoken worden door de Braziliaanse bevolking zodat ze akkers etc kunnen bouwen?

4 Zou je je op je gemak voelen als er een transgender in je kleedkamer zit?

5 Zou je een transgender daten?

6 Wat vind je van Trump als president?

7 Welke complottheorie geloof jij/ heb je geloofd? (area 51, corona door 5g etc etc)

8 Geloof je in '’reversed racism?'’ (racisme tegen witte mensen) 

9 Vind je dat witte mensen op mogen komen voor zwarte mensen op het gebied van racisme? En wat vind je van het n-woord? gebruik je het zelf? 

 

Over je ervaring/gebeurtenissen in je leven

1 Heb je wel eens wat gedaan met hetzelfde geslacht (zoenen, aftrekken, vingeren, seks etc) zo ja wat?

2 Ben je wel eens buitengesloten door je eigen vrienden?

3  Ben je gepest? waarmee? 

4 Heb je wel eens een depressieve vriend/vriendin gehad? Hoe ging je er mee om?

5 vertel je alles aan je ouders? Waarom wel/niet?

6 Word er iemand in je omgeving gepest? neem je het voor diegene op?

7 Ben je ooit onzeker geworden over iets omdat iemand er een opmerking over maakte( bijvoorbeeld, je was nooit onzeker over je neus, totdat iemand zei dat je neus echt vet groot was)

 

Seks vragen/ naakt vragen (sla deze over als je er geen zin in hebt)

  1 Waar word je geil van?

2 Ben je tevreden met je piemel/vagina/borsten?

3 Heb je je wel eens gemasturbeerd bij dit forum op een verhaal of ben je er geil van geworden?

4 Wat klinkt beter '’geil'’ of '’horny'’ (Engelse variant voor geil)

5 Zou je ooit buiten (in een bos of op het strand ofzo) seks willen hebben? waarom wel/niet?\

6 Heb je ooit '’doktertje'’ gespeeld toen je klein was(geslachtsdelen van vriendjes/vriendinnetjes broertjes/zusjes bekijken tijdens het spelen). Welk geslacht had diegene, en wat vond je van het spel( werd je gedwongen of niet)

6b Hoe vaak heb je het gespeeld? En schaam je je voor het feit dat je het speelde? weten je ouders het? (ze zullen een vermoeden hebben veel kinderen hebben dit ooit gedaan)

7 ben je wel eens naakt thuis? zien je ouders/broer/zus dat?

8 Heeft iemand op school wel eens je broek naar beneden getrokken? (dat was een trend op onze school vroeger lol)

Wil je nog iets anders kwijt?

 

Moet ik dit vaker doen trouwens?

Joejoe 

 

 

 

 

lgemene algemene vragen

 

1 Geslacht. Man

 

2 seksualiteit man

 

3 leeftijd 13

 

 

 

vragen over jezelf

 

1 Ben je gelukkig met je lichaam ? Ja

 

2, wat zou je veranderen aan jezelf? Grotere lul lol

 

3 Wat vind je het mooiste bij jezelf? Idj

 

4 Ben je bang voor insecten? Nee

 

5 Ben je soms verdrietig/voel je je heel slecht omdat je niet wil opgroeien (of de oude tijden mist)  ja exact dit

 

6 Ben je soms bang om langs een grote groep jongeren (van dezelfde leeftijd, jonger of ouder) te lopen? Nee

 

7 Zo ja, waarom? 

 

8 Heb je ambities (profvoetballer worden, zanger etc)?  

 

9 Heb je wel eens een kind in je klas gehad die geen vrienden had? Ja toen werd ik zin.vriend

 

9b Heb je diegene vervolgens in je vriendengroep betrokken? hoe reageerde hij/zij? Nee

 

10 Heb je wel eens iemand gepest, en waarom nee nog nooit

 

10b was dat online? Nde

 

10c Heb je wel eens een nep account aangemaakt om online te pesten? Nee

 

10d Heb je spijt van pesten?

 

11 Denk je soms dat je leven beter zou zijn als je iemand anders was (bijvoorbeeld een beroemdheid zoals Will Smith, Noah schnapp, Billie Eilish)? Nee dan word ik gek

 

12 Welke wet vind je dat er een nieuwe moet komen/ een weg moet in Nederland (bijvoorbeeld bank beroven is legaal vanaf nu) en waarom? Dat online gokken verboden is

Over je familie

 

1 Heb je broers/ zussen ja 

 

2 Zo nee, zou je een broer/zus willen?

 

3 Zo ja, ben je close? of zou je close willen zijn? Nee

 

4 Geef ze een cijfer 3 en voor mij zus 5.5

 

5 Wat haat je het meest aan je ouders? Als ze streng zijn

 

6 Wat haat je het meest aan je broers/zussen? Dat mij. Broertje random binnenkomt

 

 

 

Over jouw mening, geef aub ook uitleg bij de vragen, ik wil graag je motieven weten 

 

respecteer elkaars mening aub ik wil geen discussies starten BLIJF RESPECTVOL MET JE MENING

 

1 Denk je dat white privilige bestaat? Weer niet wat het is

 

2 Hoeveel genders zijn er volgens jou? Ik vind dat er vier zijn. Man en geboren als man, vrouw en geboren als vrouw, man en geboren als vrouw, vrouw en geboren als man

 

3 Wat vind je van dat de meeste bosbranden in de amazone aangestoken worden door de Braziliaanse bevolking zodat ze akkers etc kunnen bouwen? Triest echt debiel triest

 

4 Zou je je op je gemak voelen als er een transgender in je kleedkamer zit? Laten we eerlijk zijn nee

 

5 Zou je een transgender daten? Nee

 

6 Wat vind je van Trump als president? Hij is nu weg lol maar hij was een hond

 

7 Welke complottheorie geloof jij/ heb je geloofd? (area 51, corona door 5g etc etc) niks

 

8 Geloof je in '’reversed racism?'’ (racisme tegen witte mensen)  ja

 

9 Vind je dat witte mensen op mogen komen voor zwarte mensen op het gebied van racisme? En wat vind je van het n-woord? gebruik je het zelf?  Ja ik weet niet wat het n woord is lol

 

 

 

Over je ervaring/gebeurtenissen in je leven

 

1 Heb je wel eens wat gedaan met hetzelfde geslacht (zoe nen, aftrekken, vingeren, seks etc) zo ja wat? Nee

 

2 Ben je wel eens buitengesloten door je eigen vrienden? Ja

 

3 Ben je gepest? waarmee?  Ja vier jaar lang met dat ik klein was nu ben.ik.nog steeds klein

 

4 Heb je wel eens een depressieve vriend/vriendin gehad? Hoe ging je er mee om? Nee

 

5 vertel je alles aan je ouders? Waarom wel/niet?

Niet alles maar meeste wel

6 Word er iemand in je omgeving gepest? neem je het voor diegene op? Ja maar ik neem het voor.sommife wel op voor sommige niet

 

7 Ben je ooit onzeker geworden over iets omdat iemand er een opmerking over maakte( bijvoorbeeld, je was nooit onzeker over je neus, totdat iemand zei dat je neus echt vet groot was)

Nee

 

 

Seks vragen/ naakt vragen (sla deze over als je er geen zin in hebt)

 

  1 Waar word je geil van?

 

2 Ben je tevreden met je piemel/vagina/borsten?

 

3 Heb je je wel eens gemasturbeerd bij dit forum op een verhaal of ben je er geil van geworden?

 

4 Wat klinkt beter '’geil'’ of '’horny'’ (Engelse variant voor geil)

 

5 Zou je ooit buiten (in een bos of op het strand ofzo) seks willen hebben? waarom wel/niet?\

 

6 Heb je ooit '’doktertje'’ gespeeld toen je klein was(geslachtsdelen van vriendjes/vriendinnetjes broertjes/zusjes bekijken tijdens het spelen). Welk geslacht had diegene, en wat vond je van het spel( werd je gedwongen of niet)

 

6b Hoe vaak heb je het gespeeld? En schaam je je voor het feit dat je het speelde? weten je ouders het? (ze zullen een vermoeden hebben veel kinderen hebben dit ooit gedaan)

 

7 ben je wel eens naakt thuis? zien je ouders/broer/zus dat?

 

8 Heeft iemand op school wel eens je broek naar beneden getrokken? (dat was een trend op onze school vroeger lol)

 

Wil je nog iets anders kwijt

Badge

jij bent cool

Reputatie 1
Badge +1

1.  Man

2. Hetero

3. 13

 

1. Ja

2. geen zijkant vetjes

3.  mijn handzame kop

4. nee

5. soms

6. beetje

7. pas

8. vroeger wou ik profvoetballer worden maar nu weet ik dat dat nooit zou lukken

9. ik

9b pas

10. gewoon terugpesten

11. nee

12. grenzen dicht, criminele (tekst verwijderd door KT regel 3) terugsturen

 

1. ja

2. pas

3. ze zijn jonger dus nee

4. allemaal een 7.5

5. als ze weer gaan zeuren 

6. als ze keihard schreeuwen

 

1. zeker niet. Er isbijna zwarte privilege

2. 2, man en vrouw

3. Intelligent sinds dat amazone woud al heeel groot is kan er wat vanaf

4. met alle respect: ik zou kotsen

5. zeker niet

6. beste president die de VS heeft gehad

7. niks

8. jazeker

9. Ik vind dat iedereen voor elkaar mag opkomen. Zelf zeg ik af en toe het n-woord tegen een zwarte die me niet aanstaat (BLM'ers voornamelijk).

 

1.  nee bah

2.  ja

3. ja vroeger

4. niet alles

5.  nee

6. te veel moeite

7. nee

 

1. van mooie meisjes, van me zelf

2. ja

3. nee

4. horny

5. ja kinda

6. ja, was een jongen maar nooit zijn pik aangeraakt

6b. 1 keer

7. ja maar alleen op me kamer

8. nee

 

Reputatie 1
Badge +1

Hey ik heb een vragenlijst voor jullie als je zin hebt: vul m in.

Algemene algemene vragen

1 Geslacht man

2 seksualiteit hetero

3 leeftijd 15

 

vragen over jezelf

1 Ben je gelukkig met je lichaam? niet echt

2, wat zou je veranderen aan jezelf? afvallen

3 Wat vind je het mooiste bij jezelf? hoe lang ik ben (1.85m)

4 Ben je bang voor insecten?nee, wel voor spinnen maar dat zijn geen insecten

5 Ben je soms verdrietig/voel je je heel slecht omdat je niet wil opgroeien (of de oude tijden mist) nee,

6 Ben je soms bang om langs een grote groep jongeren (van dezelfde leeftijd, jonger of ouder) te lopen?ja

7 Zo ja, waarom? weet ik eigenlijk niet

8 Heb je ambities (profvoetballer worden, zanger etc)? programeren

9 Heb je wel eens een kind in je klas gehad die geen vrienden had?jja

9b Heb je diegene vervolgens in je vriendengroep betrokken? hoe reageerde hij/zij?/

10 Heb je wel eens iemand gepest, en waarom? ja omdat hij fucking irritant was en vaak met mij ging vechten (ik had hem wel elleboogje verkocht)

10b was dat online? nee

10c Heb je wel eens een nep account aangemaakt om online te pesten? nee

10d Heb je spijt van pesten? nee

11 Denk je soms dat je leven beter zou zijn als je iemand anders was (bijvoorbeeld een beroemdheid zoals Will Smith, Noah schnapp, Billie Eilish)? nee

12 Welke wet vind je dat er een nieuwe moet komen/ een weg moet in Nederland (bijvoorbeeld bank beroven is legaal vanaf nu) en waarom? wiet legaliseren voor 16+, gewoon omdat je er niet op kan overdosen en het je kan helpen met school en motivatie
Over je familie

1 Heb je broers/ zussen 1 zusje

2 Zo nee, zou je een broer/zus willen?

3 Zo ja, ben je close? of zou je close willen zijn? echt totaal niet close, ik heb haar al 3 jaar geen knuffel gegeven

4 Geef ze een cijfer 3

5 Wat haat je het meest aan je ouders? niks

6 Wat haat je het meest aan je broers/zussen? dat ze zo kut doet altijd

 

Over jouw mening, geef aub ook uitleg bij de vragen, ik wil graag je motieven weten 

respecteer elkaars mening aub ik wil geen discussies starten BLIJF RESPECTVOL MET JE MENING

1 Denk je dat white privilige bestaat?nee

2 Hoeveel genders zijn er volgens jou?2

3 Wat vind je van dat de meeste bosbranden in de amazone aangestoken worden door de Braziliaanse bevolking zodat ze akkers etc kunnen bouwen?als het gecontrolleerd gebeurt is het prima

4 Zou je je op je gemak voelen als er een transgender in je kleedkamer zit?jahoor

5 Zou je een transgender daten? als ik aangetrokken ben wel

6 Wat vind je van Trump als president? goed

7 Welke complottheorie geloof jij/ heb je geloofd? (area 51, corona door 5g etc etc) niks, maar aliens bestaan wel simpelweg omdat als iets oneindig is moet het wel een keertje gebeuren

8 Geloof je in '’reversed racism?'’ (racisme tegen witte mensen)  het feit dat het reversed racism heet zegt al genoeg, en ja.

9 Vind je dat witte mensen op mogen komen voor zwarte mensen op het gebied van racisme? En wat vind je van het n-woord? gebruik je het zelf?  het n-woord is gewoon volkomen bullshit, het is racisme dat word gebruikt om te discrimineren, nee

 

Over je ervaring/gebeurtenissen in je leven

1 Heb je wel eens wat gedaan met hetzelfde geslacht (zoenen, aftrekken, vingeren, seks etc) zo ja wat?neee

2 Ben je wel eens buitengesloten door je eigen vrienden?denk het niet

3  Ben je gepest? waarmee? gewicht en stotteren, maar meer plagen

4 Heb je wel eens een depressieve vriend/vriendin gehad? Hoe ging je er mee om?nee

5 vertel je alles aan je ouders? Waarom wel/niet?nee, omdat ze niet alles hoeven te weten

6 Word er iemand in je omgeving gepest? neem je het voor diegene op?nee,ja

7 Ben je ooit onzeker geworden over iets omdat iemand er een opmerking over maakte( bijvoorbeeld, je was nooit onzeker over je neus, totdat iemand zei dat je neus echt vet groot was)nee

 

Seks vragen/ naakt vragen (sla deze over als je er geen zin in hebt)

  1 Waar word je geil van?als een meisje tijdens de les of als we aan het praten zijn tegen me aan gaat leunen

2 Ben je tevreden met je piemel/vagina/borsten?ja

3 Heb je je wel eens gemasturbeerd bij dit forum op een verhaal of ben je er geil van geworden?helaas wel

4 Wat klinkt beter '’geil'’ of '’horny'’ (Engelse variant voor geil)geil

5 Zou je ooit buiten (in een bos of op het strand ofzo) seks willen hebben? waarom wel/niet? in het bos wel, op het strand ook wel, maar niet in het openbaar

6 Heb je ooit '’doktertje'’ gespeeld toen je klein was(geslachtsdelen van vriendjes/vriendinnetjes broertjes/zusjes bekijken tijdens het spelen). Welk geslacht had diegene, en wat vond je van het spel( werd je gedwongen of niet)nee

6b Hoe vaak heb je het gespeeld? En schaam je je voor het feit dat je het speelde? weten je ouders het? (ze zullen een vermoeden hebben veel kinderen hebben dit ooit gedaan)

7 ben je wel eens naakt thuis? zien je ouders/broer/zus dat?heel soms, nee

8 Heeft iemand op school wel eens je broek naar beneden getrokken? (dat was een trend op onze school vroeger lol)nee

Wil je nog iets anders kwijt? nee

 

Moet ik dit vaker doen trouwens?

Joejoe 

 

 

 

 

 

Reputatie 1
Badge +1

1.  Man

2. Hetero

3. 13

 

1. Ja

2. geen zijkant vetjes

3.  mijn handzame kop

4. nee

5. soms

6. beetje

7. pas

8. vroeger wou ik profvoetballer worden maar nu weet ik dat dat nooit zou lukken

9. ik

9b pas

10. gewoon terugpesten

11. nee

12. grenzen dicht, criminele (tekst verwijderd door KT regel 3) terugsturen

 

1. ja

2. pas

3. ze zijn jonger dus nee

4. allemaal een 7.5

5. als ze weer gaan zeuren 

6. als ze keihard schreeuwen

 

1. zeker niet. Er isbijna zwarte privilege

2. 2, man en vrouw

3. Intelligent sinds dat amazone woud al heeel groot is kan er wat vanaf

4. met alle respect: ik zou kotsen

5. zeker niet

6. beste president die de VS heeft gehad

7. niks

8. jazeker

9. Ik vind dat iedereen voor elkaar mag opkomen. Zelf zeg ik af en toe het n-woord tegen een zwarte die me niet aanstaat (BLM'ers voornamelijk).

 

1.  nee bah

2.  ja

3. ja vroeger

4. niet alles

5.  nee

6. te veel moeite

7. nee

 

1. van mooie meisjes, van me zelf

2. ja

3. nee

4. horny

5. ja kinda

6. ja, was een jongen maar nooit zijn pik aangeraakt

6b. 1 keer

7. ja maar alleen op me kamer

8. nee

 


ik mag jou wel makker

Reputatie 4
Badge +3

Algemene algemene vragen

1 Geslacht

man

2 seksualiteit 

gay

3 leeftijd

15

 

vragen over jezelf

1 Ben je gelukkig met je lichaam?

nee

2, wat zou je veranderen aan jezelf?

meer spieren

3 Wat vind je het mooiste bij jezelf?

mn ogen

4 Ben je bang voor insecten?

nee

5 Ben je soms verdrietig/voel je je heel slecht omdat je niet wil opgroeien (of de oude tijden mist) 

Ja

6 Ben je soms bang om langs een grote groep jongeren (van dezelfde leeftijd, jonger of ouder) te lopen?

ja

7 Zo ja, waarom? 
Pts

8 Heb je ambities (profvoetballer worden, zanger etc)? 
niet echt miss docter

9 Heb je wel eens een kind in je klas gehad die geen vrienden had?

ja

9b Heb je diegene vervolgens in je vriendengroep betrokken? hoe reageerde hij/zij?

zeker geprobeerd ze wilden alleen zijn of ik was  het

10 Heb je wel eens iemand gepest, en waarom

nee in ieder geval niet met opzet

10b was dat online?

-

10c Heb je wel eens een nep account aangemaakt om online te pesten?

nee

10d Heb je spijt van pesten?

ik pest niet

11 Denk je soms dat je leven beter zou zijn als je iemand anders was (bijvoorbeeld een beroemdheid zoals Will Smith, Noah schnapp, Billie Eilish)?

ja maar niet iemand die bekend is ofzo

12 Welke wet vind je dat er een nieuwe moet komen/ een weg moet in Nederland (bijvoorbeeld bank beroven is legaal vanaf nu) en waarom?

corona wet moet weg  het is onzin mensen die zig niet willen vaccineren prima die willen dat niet laat het virus een beetje razen en we zij er van af

De burqa wet 
Over je familie

1 Heb je broers/ zussen

ja

2 Zo nee, zou je een broer/zus willen?

3 Zo ja, ben je close? of zou je close willen zijn?

ja

4 Geef ze een cijfer

Zus is 8 broer is een 6

5 Wat haat je het meest aan je ouders?

arrogantie

6 Wat haat je het meest aan je broers/zussen?

Mn broer pest me altijd

Over jouw mening, geef aub ook uitleg bij de vragen, ik wil graag je motieven weten 

respecteer elkaars mening aub ik wil geen discussies starten BLIJF RESPECTVOL MET JE MENING

1 Denk je dat white privilige bestaat?

ja de cijfers bewijzen dat witte mensen hogere beroepen en sneller gekozen worden voor een baan dan getinte mensen

2 Hoeveel genders zijn er volgens jou?

1 mensen of ∞ zoveel als nodig zijn

3 Wat vind je van dat de meeste bosbranden in de amazone aangestoken worden door de Braziliaanse bevolking zodat ze akkers etc kunnen bouwen?

Vreselijk maar ze worden meestal betaald door groote corporaties als shell

4 Zou je je op je gemak voelen als er een transgender in je kleedkamer zit?

ja waarom niet

5 Zou je een transgender daten?

ja waarom niet

6 Wat vind je van Trump als president?

vreselijk slecht

7 Welke complottheorie geloof jij/ heb je geloofd? (area 51, corona door 5g etc etc)

Geen een

8 Geloof je in '’reversed racism?'’ (racisme tegen witte mensen) 

tuurlijk racisme is tegen alle rassen maar dit gebeurt wel minder

9 Vind je dat witte mensen op mogen komen voor zwarte mensen op het gebied van racisme? En wat vind je van het n-woord? gebruik je het zelf? 

Jazeker ik kom ook op tegen racisme

het n-woord mag niet gebruikt worden door witten

absoluut niet

Over je ervaring/gebeurtenissen in je leven

1 Heb je wel eens wat gedaan met hetzelfde geslacht (zoenen, aftrekken, vingeren, seks etc) zo ja wat?

 Helaas niet

2 Ben je wel eens buitengesloten door je eigen vrienden?

 die mensen zij nu mn vrienden niet meer

3  Ben je gepest? waarmee? 
nooit echt als er iets was zorgte ik dat ze het niet konden gebruiken door sterker te doen hoeft niet zo te zijn maar ze pesten je niet

4 Heb je wel eens een depressieve vriend/vriendin gehad? Hoe ging je er mee om?

Ja maakte suicide pakt en praten veel over onze depressies

5 vertel je alles aan je ouders? Waarom wel/niet?

nee mijn leven niet hun

6 Word er iemand in je omgeving gepest? neem je het voor diegene op?

niet echt

7 Ben je ooit onzeker geworden over iets omdat iemand er een opmerking over maakte( bijvoorbeeld, je was nooit onzeker over je neus, totdat iemand zei dat je neus echt vet groot was)

Nee 

Seks vragen/ naakt vragen (sla deze over als je er geen zin in hebt)

 1 Waar word je geil van?

Een goeie lange pik

2 Ben je tevreden met je piemel/vagina/borsten?

ja

3 Heb je je wel eens gemasturbeerd bij dit forum op een verhaal of ben je er geil van geworden?

nee

4 Wat klinkt beter '’geil'’ of '’horny'’ (Engelse variant voor geil)

weet nie 

5 Zou je ooit buiten (in een bos of op het strand ofzo) seks willen hebben? waarom wel/niet?\

ja spannend

6 Heb je ooit '’doktertje'’ gespeeld toen je klein was(geslachtsdelen van vriendjes/vriendinnetjes broertjes/zusjes bekijken tijdens het spelen). Welk geslacht had diegene, en wat vond je van het spel( werd je gedwongen of niet)

ja

jongen en meisje
nee 

6b Hoe vaak heb je het gespeeld? En schaam je je voor het feit dat je het speelde? weten je ouders het? (ze zullen een vermoeden hebben veel kinderen hebben dit ooit gedaan)

best vaak

nee

hoogst waarschijnlijk

7 ben je wel eens naakt thuis? zien je ouders/broer/zus dat?

Ja 

nee

8 Heeft iemand op school wel eens je broek naar beneden getrokken? (dat was een trend op onze school vroeger lol)

Ja

nee

Wil je nog iets anders kwijt?

Nee

Moet ik dit vaker doen trouwens?

Ja is wel leuk

Hey ik heb een vragenlijst voor jullie als je zin hebt: vul m in.

Algemene algemene vragen

1 Geslacht jongen

2 seksualiteit hetero

3 leeftijd 16

 

vragen over jezelf

1 Ben je gelukkig met je lichaam? redelijk

2, wat zou je veranderen aan jezelf? minder vet meer spier

3 Wat vind je het mooiste bij jezelf? idk

4 Ben je bang voor insecten? naja allergisch voor wespen

5 Ben je soms verdrietig/voel je je heel slecht omdat je niet wil opgroeien (of de oude tijden mist)  niet echt verdrietig maar wel jammer

6 Ben je soms bang om langs een grote groep jongeren (van dezelfde leeftijd, jonger of ouder) te lopen? niet bang maar gwn oncomfortabel

7 Zo ja, waarom? 

8 Heb je ambities (profvoetballer worden, zanger etc)?  

9 Heb je wel eens een kind in je klas gehad die geen vrienden had? ja ik

9b Heb je diegene vervolgens in je vriendengroep betrokken? hoe reageerde hij/zij? /

10 Heb je wel eens iemand gepest, en waarom nee

10b was dat online?

10c Heb je wel eens een nep account aangemaakt om online te pesten?

10d Heb je spijt van pesten?

11 Denk je soms dat je leven beter zou zijn als je iemand anders was (bijvoorbeeld een beroemdheid zoals Will Smith, Noah schnapp, Billie Eilish)? nee

12 Welke wet vind je dat er een nieuwe moet komen/ een weg moet in Nederland (bijvoorbeeld bank beroven is legaal vanaf nu) en waarom? ben geen politicus
Over je familie

1 Heb je broers/ zussen zus

2 Zo nee, zou je een broer/zus willen?

3 Zo ja, ben je close? of zou je close willen zijn? gewoon

4 Geef ze een cijfer

5 Wat haat je het meest aan je ouders?

6 Wat haat je het meest aan je broers/zussen?

 

Over jouw mening, geef aub ook uitleg bij de vragen, ik wil graag je motieven weten 

respecteer elkaars mening aub ik wil geen discussies starten BLIJF RESPECTVOL MET JE MENING

1 Denk je dat white privilige bestaat? dat is gwn zo dat is geen mening

2 Hoeveel genders zijn er volgens jou? mijn mening in dat debat is niet belangrijk

3 Wat vind je van dat de meeste bosbranden in de amazone aangestoken worden door de Braziliaanse bevolking zodat ze akkers etc kunnen bouwen? ze weten niet beter

4 Zou je je op je gemak voelen als er een transgender in je kleedkamer zit? mwa na een tijd niet

5 Zou je een transgender daten? nee

6 Wat vind je van Trump als president? /

7 Welke complottheorie geloof jij/ heb je geloofd? (area 51, corona door 5g etc etc) niks

8 Geloof je in '’reversed racism?'’ (racisme tegen witte mensen) bestaat vast

9 Vind je dat witte mensen op mogen komen voor zwarte mensen op het gebied van racisme? En wat vind je van het n-woord? gebruik je het zelf?  tuurlijk mag je opkomen, en nwoord zou ik niet gebruiken in slechte context dat ik het echt meen

 

Over je ervaring/gebeurtenissen in je leven

1 Heb je wel eens wat gedaan met hetzelfde geslacht (zoenen, aftrekken, vingeren, seks etc) zo ja wat? nee

2 Ben je wel eens buitengesloten door je eigen vrienden? neu

3  Ben je gepest? waarmee? 

4 Heb je wel eens een depressieve vriend/vriendin gehad? Hoe ging je er mee om? ja, helpen en dan verlaat ze je

5 vertel je alles aan je ouders? Waarom wel/niet? nee, ze hoeven niet alles te weten

6 Word er iemand in je omgeving gepest? neem je het voor diegene op? /

7 Ben je ooit onzeker geworden over iets omdat iemand er een opmerking over maakte( bijvoorbeeld, je was nooit onzeker over je neus, totdat iemand zei dat je neus echt vet groot was) kan er wel tegen

 

Seks vragen/ naakt vragen (sla deze over als je er geen zin in hebt)

  1 Waar word je geil van? idk veel dingen wel

2 Ben je tevreden met je piemel/vagina/borsten? jahoor

3 Heb je je wel eens gemasturbeerd bij dit forum op een verhaal of ben je er geil van geworden? ja

4 Wat klinkt beter '’geil'’ of '’horny'’ (Engelse variant voor geil) idk

5 Zou je ooit buiten (in een bos of op het strand ofzo) seks willen hebben? waarom wel/niet?\ miss wel is spannender

6 Heb je ooit '’doktertje'’ gespeeld toen je klein was(geslachtsdelen van vriendjes/vriendinnetjes broertjes/zusjes bekijken tijdens het spelen). Welk geslacht had diegene, en wat vond je van het spel( werd je gedwongen of niet) tuurlijk maar niet heftig ofzo

6b Hoe vaak heb je het gespeeld? En schaam je je voor het feit dat je het speelde? weten je ouders het? (ze zullen een vermoeden hebben veel kinderen hebben dit ooit gedaan) idk

7 ben je wel eens naakt thuis? zien je ouders/broer/zus dat? mwa soms ben vaak alleen dus niemand ziet dat

8 Heeft iemand op school wel eens je broek naar beneden getrokken? (dat was een trend op onze school vroeger lol) nee

Wil je nog iets anders kwijt?

 

Moet ik dit vaker doen trouwens?

Joejoe 

 

 

 

 

 

Badge

Hey ik heb een vragenlijst voor jullie als je zin hebt: vul m in.

Algemene algemene vragen

1 Geslacht  jongen

2 seksualiteit  vrouw 

3 leeftijd 15

 

vragen over jezelf

1 Ben je gelukkig met je lichaam? Beetje 

2, wat zou je veranderen aan jezelf? Me gezicht 

3 Wat vind je het mooiste bij jezelf? Me ogen 

4 Ben je bang voor insecten? Nee

5 Ben je soms verdrietig/voel je je heel slecht omdat je niet wil opgroeien (of de oude tijden mist) alle 3 

6 Ben je soms bang om langs een grote groep jongeren (van dezelfde leeftijd, jonger of ouder) te lopen? Soms

7 Zo ja, waarom? Al eens bedreigd daarom 

8 Heb je ambities (profvoetballer worden, zanger etc)?  Idk 

9 Heb je wel eens een kind in je klas gehad die geen vrienden had? Ja

9b Heb je diegene vervolgens in je vriendengroep betrokken? hoe reageerde hij/zij? Nee

10 Heb je wel eens iemand gepest, en waarom nee

10b was dat online? Nee 

10c Heb je wel eens een nep account aangemaakt om online te pesten? Nee 

10d Heb je spijt van pesten? Nee 

11 Denk je soms dat je leven beter zou zijn als je iemand anders was (bijvoorbeeld een beroemdheid zoals Will Smith, Noah schnapp, Billie Eilish)? Idk

12 Welke wet vind je dat er een nieuwe moet komen/ een weg moet in Nederland (bijvoorbeeld bank beroven is legaal vanaf nu) en waarom?
Over je familie seks kunnen hebben met fam 

1 Heb je broers/ zussen ja 1 broer 

2 Zo nee, zou je een broer/zus willen? Een zus erbij

3 Zo ja, ben je close? of zou je close willen zijn? Nee

4 Geef ze een cijfer 3

5 Wat haat je het meest aan je ouders? Alles 

6 Wat haat je het meest aan je broers/zussen? Alles 

 

Over jouw mening, geef aub ook uitleg bij de vragen, ik wil graag je motieven weten 

respecteer elkaars mening aub ik wil geen discussies starten BLIJF RESPECTVOL MET JE MENING

1 Denk je dat white privilige bestaat? Idk 

2 Hoeveel genders zijn er volgens jou? 2

3 Wat vind je van dat de meeste bosbranden in de amazone aangestoken worden door de Braziliaanse bevolking zodat ze akkers etc kunnen bouwen? Idk

4 Zou je je op je gemak voelen als er een transgender in je kleedkamer zit? Nee totaal niet 

5 Zou je een transgender daten? Nee 

6 Wat vind je van Trump als president? Legend

7 Welke complottheorie geloof jij/ heb je geloofd? (area 51, corona door 5g etc etc) idk

8 Geloof je in '’reversed racism?'’ (racisme tegen witte mensen)  Nee 

9 Vind je dat witte mensen op mogen komen voor zwarte mensen op het gebied van racisme? En wat vind je van het n-woord? gebruik je het zelf?  Nee en ja  

 

Over je ervaring/gebeurtenissen in je leven

1 Heb je wel eens wat gedaan met hetzelfde geslacht (zoenen, aftrekken, vingeren, seks etc) zo ja wat? Bijna zoenen en aftrekken en pijpen 

2 Ben je wel eens buitengesloten door je eigen vrienden? Nee

3  Ben je gepest? waarmee?  Nee

4 Heb je wel eens een depressieve vriend/vriendin gehad? Hoe ging je er mee om? Helpen

5 vertel je alles aan je ouders? Waarom wel/niet? Nee daarom

6 Word er iemand in je omgeving gepest? neem je het voor diegene op? Nee

7 Ben je ooit onzeker geworden over iets omdat iemand er een opmerking over maakte( bijvoorbeeld, je was nooit onzeker over je neus, totdat iemand zei dat je neus echt vet groot was) Nee 

 

Seks vragen/ naakt vragen (sla deze over als je er geen zin in hebt)

  1 Waar word je geil van? Lesbian seks en me beste vriend 

2 Ben je tevreden met je piemel/vagina/borsten? Ja 

3 Heb je je wel eens gemasturbeerd bij dit forum op een verhaal of ben je er geil van geworden? Niet dit forum andere wel 

4 Wat klinkt beter '’geil'’ of '’horny'’ (Engelse variant voor geil) geil

5 Zou je ooit buiten (in een bos of op het strand ofzo) seks willen hebben? waarom wel/niet?\ Nee daarom is dom

6 Heb je ooit '’doktertje'’ gespeeld toen je klein was(geslachtsdelen van vriendjes/vriendinnetjes broertjes/zusjes bekijken tijdens het spelen). Welk geslacht had diegene, en wat vond je van het spel( werd je gedwongen of niet) ja zovaak en niet gedwongen 

6b Hoe vaak heb je het gespeeld? En schaam je je voor het feit dat je het speelde? weten je ouders het? (ze zullen een vermoeden hebben veel kinderen hebben dit ooit gedaan) vaak gespeeld nee

7 ben je wel eens naakt thuis? zien je ouders/broer/zus dat? Nee

8 Heeft iemand op school wel eens je broek naar beneden getrokken? (dat was een trend op onze school vroeger lol) nee

Wil je nog iets anders kwijt? Nee

 

Moet ik dit vaker doen trouwens?

Joejoe 

 

 

 

 

 

Reputatie 1
Badge +1

Hey ik heb een vragenlijst voor jullie als je zin hebt: vul m in.

Algemene algemene vragen

1 Geslacht

2 seksualiteit

3 leeftijd 13

 

vragen over jezelf

1 Ben je gelukkig met je lichaam? Nee 

2, wat zou je veranderen aan jezelf? Dunner 

3 Wat vind je het mooiste bij jezelf? Haar en ogen 

4 Ben je bang voor insecten? Ja 

5 Ben je soms verdrietig/voel je je heel slecht omdat je niet wil opgroeien (of de oude tijden mist)ja 

6 Ben je soms bang om langs een grote groep jongeren (van dezelfde leeftijd, jonger of ouder) te lopen? Ja 

7 Zo ja, waarom?  Bang dat ze gekke dingen zeggen 

8 Heb je ambities (profvoetballer worden, zanger etc)?  De wereld rond zeilen 

9 Heb je wel eens een kind in je klas gehad die geen vrienden had? Ja 

9b Heb je diegene vervolgens in je vriendengroep betrokken? hoe reageerde hij/zij? Nee 

10 Heb je wel eens iemand gepest, en waarom

10b was dat online?

10c Heb je wel eens een nep account aangemaakt om online te pesten?

10d Heb je spijt van pesten?

11 Denk je soms dat je leven beter zou zijn als je iemand anders was (bijvoorbeeld een beroemdheid zoals Will Smith, Noah schnapp, Billie Eilish)? Nee 

12 Welke wet vind je dat er een nieuwe moet komen/ een weg moet in Nederland (bijvoorbeeld bank beroven is legaal vanaf nu) en waarom?
Over je familie 

sex onder 18 is legaal 

1 Heb je broers/ zussen ja 

2 Zo nee, zou je een broer/zus willen?

3 Zo ja, ben je close? of zou je close willen zijn? Best close 

4 Geef ze een cijfer 6 en een 8,5

5 Wat haat je het meest aan je ouders? Dat ze niet kunnen omgaan met opgroeien en sexualiteit 

6 Wat haat je het meest aan je broers/zussen? Dat ze zich overal mee bemoeien 

 

Over jouw mening, geef aub ook uitleg bij de vragen, ik wil graag je motieven weten 

respecteer elkaars mening aub ik wil geen discussies starten BLIJF RESPECTVOL MET JE MENING

1 Denk je dat white privilige bestaat? Nee 

2 Hoeveel genders zijn er volgens jou? Heel veel 

3 Wat vind je van dat de meeste bosbranden in de amazone aangestoken worden door de Braziliaanse bevolking zodat ze akkers etc kunnen bouwen? Slecht 

4 Zou je je op je gemak voelen als er een transgender in je kleedkamer zit? Ja 

5 Zou je een transgender daten? Ja 

6 Wat vind je van Trump als president? Stom 

7 Welke complottheorie geloof jij/ heb je geloofd? (area 51, corona door 5g etc etc) geen een 

8 Geloof je in '’reversed racism?'’ (racisme tegen witte mensen) ja ik geloof dat dat er is 

9 Vind je dat witte mensen op mogen komen voor zwarte mensen op het gebied van racisme? En wat vind je van het n-woord? gebruik je het zelf?  Ja 

 

Over je ervaring/gebeurtenissen in je leven

1 Heb je wel eens wat gedaan met hetzelfde geslacht (zoenen, aftrekken, vingeren, seks etc) zo ja wat? Ja met een jongen getongzoend 

2 Ben je wel eens buitengesloten door je eigen vrienden? Nee 

3  Ben je gepest? waarmee? 

4 Heb je wel eens een depressieve vriend/vriendin gehad? Hoe ging je er mee om? Ja ik heb er het niet te veel over gehad daar wordt je verdrietig van

5 vertel je alles aan je ouders? Waarom wel/niet? Nee dat mogen ze niet weten 

6 Word er iemand in je omgeving gepest? neem je het voor diegene op? Nee 

7 Ben je ooit onzeker geworden over iets omdat iemand er een opmerking over maakte( bijvoorbeeld, je was nooit onzeker over je neus, totdat iemand zei dat je neus echt vet groot was)

Ja 

Seks vragen/ naakt vragen (sla deze over als je er geen zin in hebt)

  1 Waar word je geil van? Knappe jongens 

2 Ben je tevreden met je piemel/vagina/borsten?

nee 

3 Heb je je wel eens gemasturbeerd bij dit forum op een verhaal of ben je er geil van geworden?

bijna 

4 Wat klinkt beter '’geil'’ of '’horny'’ (Engelse variant voor geil)  Horny 

5 Zou je ooit buiten (in een bos of op het strand ofzo) seks willen hebben? waarom wel/niet?\

ja  is spannend 

6 Heb je ooit '’doktertje'’ gespeeld toen je klein was(geslachtsdelen van vriendjes/vriendinnetjes broertjes/zusjes bekijken tijdens het spelen). Welk geslacht had diegene, en wat vond je van het spel( werd je gedwongen of niet) jongen en niet gedwongen 

6b Hoe vaak heb je het gespeeld? En schaam je je voor het feit dat je het speelde? weten je ouders het? (ze zullen een vermoeden hebben veel kinderen hebben dit ooit gedaan) Nee 

7 ben je wel eens naakt thuis? zien je ouders/broer/zus dat? Nee 

8 Heeft iemand op school wel eens je broek naar beneden getrokken? (dat was een trend op onze school vroeger lol) nee wel half tijden gym toen ik klein was 

Wil je nog iets anders kwijt?

ik ben 13 jaar en gay 

 

Moet ik dit vaker doen trouwens?

Joejoe 

 

 

Badge +1

1 Ben je gelukkig met je lichaam? Ja

2, wat zou je veranderen aan jezelf? Niets

3 Wat vind je het mooiste bij jezelf? Ogen

4 Ben je bang voor insecten? Sommige

5 Ben je soms verdrietig/voel je je heel slecht omdat je niet wil opgroeien (of de oude tijden mist)  Nee

6 Ben je soms bang om langs een grote groep jongeren (van dezelfde leeftijd, jonger of ouder) te lopen? Nee

7 Zo ja, waarom?  X

8 Heb je ambities (profvoetballer worden, zanger etc)?  Nee

9 Heb je wel eens een kind in je klas gehad die geen vrienden had? Nee

9b Heb je diegene vervolgens in je vriendengroep betrokken? hoe reageerde hij/zij? X

10 Heb je wel eens iemand gepest, en waarom Nee hou ik niet van

10b was dat online? X

10c Heb je wel eens een nep account aangemaakt om online te pesten? Nee

10d Heb je spijt van pesten? X

11 Denk je soms dat je leven beter zou zijn als je iemand anders was (bijvoorbeeld een beroemdheid zoals Will Smith, Noah schnapp, Billie Eilish)? Nee totaal niet

12 Welke wet vind je dat er een nieuwe moet komen/ een weg moet in Nederland (bijvoorbeeld bank beroven is legaal vanaf nu) en waarom? Wet dat mensen zelf mogen bepalen wat goed en slecht voor hun zelf is.
Over je familie

1 Heb je broers/ zussen Ja

2 Zo nee, zou je een broer/zus willen? X

3 Zo ja, ben je close? of zou je close willen zijn? Ja

4 Geef ze een cijfer 8

5 Wat haat je het meest aan je ouders? Niet veel ze zijn chill

6 Wat haat je het meest aan je broers/zussen? Dat ze lang in de WC of douche  zitten

 

Over jouw mening, geef aub ook uitleg bij de vragen, ik wil graag je motieven weten 

respecteer elkaars mening aub ik wil geen discussies starten BLIJF RESPECTVOL MET JE MENING

1 Denk je dat white privilige bestaat? Nee

2 Hoeveel genders zijn er volgens jou? 2 en als bijvoorbeeld iemand vind dat hij geen jongen maar meisje is dan is dat zijn goed recht. Maar biologisch gezien zijn er voor mij maar 2 genders

3 Wat vind je van dat de meeste bosbranden in de amazone aangestoken worden door de Braziliaanse bevolking zodat ze akkers etc kunnen bouwen? idk maar zoals met zoveel dingen zal er ook wel een financiële belangen spelen waar mensen alleen maar beter van willen worden.

4 Zou je je op je gemak voelen als er een transgender in je kleedkamer zit? Ja

5 Zou je een transgender daten? Nee

6 Wat vind je van Trump als president? idk woon niet in USA maar Biden vind ik een lummel

7 Welke complottheorie geloof jij/ heb je geloofd? (area 51, corona door 5g etc etc) Vind ik moeilijk te beantwoorden maar er zijn veel dingen die niet kloppen wat ons word verteld als de waarheid.

8 Geloof je in '’reversed racism?'’ (racisme tegen witte mensen)  Nee

9 Vind je dat witte mensen op mogen komen voor zwarte mensen op het gebied van racisme? En wat vind je van het n-woord? gebruik je het zelf?  Ik vind dat ongeacht welke kleur, afkomts, religie of sexen iedereen voor elkaar moet opkomen en mensen niet in hokjes geplaatst moeten worden. N woord heb ik persoonlijk niks mee en gebruik ik nooit.

 

Over je ervaring/gebeurtenissen in je leven

1 Heb je wel eens wat gedaan met hetzelfde geslacht (zoenen, aftrekken, vingeren, seks etc) zo ja wat? Nee

2 Ben je wel eens buitengesloten door je eigen vrienden? Nee

3  Ben je gepest? waarmee?  Nee

4 Heb je wel eens een depressieve vriend/vriendin gehad? Hoe ging je er mee om? Nee

5 vertel je alles aan je ouders? Waarom wel/niet? Bijna alles sommige dingen zijn ook prive

6 Word er iemand in je omgeving gepest? neem je het voor diegene op? Nee maar zou het wel opnemen.

7 Ben je ooit onzeker geworden over iets omdat iemand er een opmerking over maakte( bijvoorbeeld, je was nooit onzeker over je neus, totdat iemand zei dat je neus echt vet groot was) Nee

 

Seks vragen/ naakt vragen (sla deze over als je er geen zin in hebt)

  1 Waar word je geil van? Mijn bijna vriendje

2 Ben je tevreden met je piemel/vagina/borsten? Ja

3 Heb je je wel eens gemasturbeerd bij dit forum op een verhaal of ben je er geil van geworden? Ja

4 Wat klinkt beter '’geil'’ of '’horny'’ (Engelse variant voor geil) Allebei niks

5 Zou je ooit buiten (in een bos of op het strand ofzo) seks willen hebben? waarom wel/niet?\ Ja

6 Heb je ooit '’doktertje'’ gespeeld toen je klein was(geslachtsdelen van vriendjes/vriendinnetjes broertjes/zusjes bekijken tijdens het spelen). Welk geslacht had diegene, en wat vond je van het spel( werd je gedwongen of niet) Nee

6b Hoe vaak heb je het gespeeld? En schaam je je voor het feit dat je het speelde? weten je ouders het? (ze zullen een vermoeden hebben veel kinderen hebben dit ooit gedaan) X

7 ben je wel eens naakt thuis? zien je ouders/broer/zus dat? Ja

8 Heeft iemand op school wel eens je broek naar beneden getrokken? (dat was een trend op onze school vroeger lol) Nee

Reputatie 3
Badge +1

Algemene algemene vragen

1 Geslacht Mannelijk

2 seksualiteit pan romantisch

3 leeftijd 14

 

vragen over jezelf

1 Ben je gelukkig met je lichaam? Nee

2, wat zou je veranderen aan jezelf? ik zou wel graag een mannelijk lichaam willen hebben

3 Wat vind je het mooiste bij jezelf? Geen flauw idee

4 Ben je bang voor insecten? Voor wespen

5 Ben je soms verdrietig/voel je je heel slecht omdat je niet wil opgroeien (of de oude tijden mist) Nee

6 Ben je soms bang om langs een grote groep jongeren (van dezelfde leeftijd, jonger of ouder) te lopen? Ja

7 Zo ja, waarom?  Ik ben introvert

8 Heb je ambities (profvoetballer worden, zanger etc)?  Nee

9 Heb je wel eens een kind in je klas gehad die geen vrienden had? Ja, dat was ik

9b Heb je diegene vervolgens in je vriendengroep betrokken? hoe reageerde hij/zij? 

10 Heb je wel eens iemand gepest, en waarom. Alleen mijn broertje

10b was dat online? Nee

10c Heb je wel eens een nep account aangemaakt om online te pesten? Nee

10d Heb je spijt van pesten? Nee

11 Denk je soms dat je leven beter zou zijn als je iemand anders was (bijvoorbeeld een beroemdheid zoals Will Smith, Noah schnapp, Billie Eilish)? Nee

12 Welke wet vind je dat er een nieuwe moet komen/ een weg moet in Nederland (bijvoorbeeld bank beroven is legaal vanaf nu) en waarom? 
Over je familie

1 Heb je broers/ zussen. Een broertje

2 Zo nee, zou je een broer/zus willen?

3 Zo ja, ben je close? of zou je close willen zijn? nee

4 Geef ze een cijfer 6

5 Wat haat je het meest aan je ouders? dat ze mij vaak niet kunnen begrijpen

6 Wat haat je het meest aan je broers/zussen? Dat hij zo vervelend kan zijn

 

Over jouw mening, geef aub ook uitleg bij de vragen, ik wil graag je motieven weten 

respecteer elkaars mening aub ik wil geen discussies starten BLIJF RESPECTVOL MET JE MENING

1 Denk je dat white privilige bestaat? Ja

2 Hoeveel genders zijn er volgens jou? Geen flauw idee, ik vind het idee van gender een beetje raar

3 Wat vind je van dat de meeste bosbranden in de amazone aangestoken worden door de Braziliaanse bevolking zodat ze akkers etc kunnen bouwen? Daar moeten ze mee stoppen

4 Zou je je op je gemak voelen als er een transgender in je kleedkamer zit? Ik ben transgender

5 Zou je een transgender daten? Ja

6 Wat vind je van Trump als president? Beetje vreemd

7 Welke complottheorie geloof jij/ heb je geloofd? (area 51, corona door 5g etc etc) 

8 Geloof je in '’reversed racism?'’ (racisme tegen witte mensen) ik denk dat op sommige plaatsen witte mensen wel degelijk racisme ervaren.

9 Vind je dat witte mensen op mogen komen voor zwarte mensen op het gebied van racisme? En wat vind je van het n-woord? gebruik je het zelf? Ik vind zeker dat witte mensen zich mogen opnemen voor zwarte mensen. Ik vind het vreemd hoe de zwarte bevolking het n woord gebruikt als iets stoers terwijl het een vreselijk woord is met veel geschiedenis.

 

Over je ervaring/gebeurtenissen in je leven

1 Heb je wel eens wat gedaan met hetzelfde geslacht (zoenen, aftrekken, vingeren, seks etc) zo ja wat? Gezoend, maar dat was een beetje sullig

2 Ben je wel eens buitengesloten door je eigen vrienden? Nee

3  Ben je gepest? waarmee? Ik ben joods en ik zat op een christelijke basisschool, dus ja

4 Heb je wel eens een depressieve vriend/vriendin gehad? Hoe ging je er mee om? Ik heb haar proberen te helpen, volgens mij gaat het nu beter met haar

5 vertel je alles aan je ouders? Waarom wel/niet? Nee, want er zijn dingen die ze niet kunnen begrijpen

6 Word er iemand in je omgeving gepest? neem je het voor diegene op? Nee

7 Ben je ooit onzeker geworden over iets omdat iemand er een opmerking over maakte( bijvoorbeeld, je was nooit onzeker over je neus, totdat iemand zei dat je neus echt vet groot was) Nee, het boeide me niet

Reputatie 4
Badge +2

Hey ik heb een vragenlijst voor jullie als je zin hebt: vul m in.

Algemene algemene vragen

1 Geslacht Meisje

2 seksualiteit Bi

3 leeftijd 12

 

vragen over jezelf

1 Ben je gelukkig met je lichaam? Ja

2, wat zou je veranderen aan jezelf? Mijn haar

3 Wat vind je het mooiste bij jezelf? mijn ogen

4 Ben je bang voor insecten? nope

5 Ben je soms verdrietig/voel je je heel slecht omdat je niet wil opgroeien (of de oude tijden mist) nee

6 Ben je soms bang om langs een grote groep jongeren (van dezelfde leeftijd, jonger of ouder) te lopen? nee

7 Zo ja, waarom?  ...

8 Heb je ambities (profvoetballer worden, zanger etc)?  modeontwerpster

9 Heb je wel eens een kind in je klas gehad die geen vrienden had? ja

9b Heb je diegene vervolgens in je vriendengroep betrokken? hoe reageerde hij/zij? nee

10 Heb je wel eens iemand gepest, en waarom nooit

10b was dat online? ...

10c Heb je wel eens een nep account aangemaakt om online te pesten? tuurlijk niet!

10d Heb je spijt van pesten? ….

11 Denk je soms dat je leven beter zou zijn als je iemand anders was (bijvoorbeeld een beroemdheid zoals Will Smith, Noah schnapp, Billie Eilish)? Nee, omdat beroemdheden ook veel stress en veel meer problemen hebben dan wij

12 Welke wet vind je dat er een nieuwe moet komen/ een weg moet in Nederland (bijvoorbeeld bank beroven is legaal vanaf nu) en waarom? ...
Over je familie

1 Heb je broers/ zussen ja, een broer en een zus. ik ben de jongste

2 Zo nee, zou je een broer/zus willen?

3 Zo ja, ben je close? of zou je close willen zijn? jaaaaa

4 Geef ze een cijfer zus: 9 broer: 8, 5

5 Wat haat je het meest aan je ouders? het is best een lijstje, maar ik hou van mijn moeder

6 Wat haat je het meest aan je broers/zussen? mijn zus is superduper egoistisch en mijn broer is een seksist

 

Over jouw mening, geef aub ook uitleg bij de vragen, ik wil graag je motieven weten 

respecteer elkaars mening aub ik wil geen discussies starten BLIJF RESPECTVOL MET JE MENING

1 Denk je dat white privilige bestaat?  Ja, en heel veel mensen hebben dat. 

2 Hoeveel genders zijn er volgens jou? ik ben bang om het te zeggen omdat mensen altijd helemaal gek worden maar ik denk gwn 2.

3 Wat vind je van dat de meeste bosbranden in de amazone aangestoken worden door de Braziliaanse bevolking zodat ze akkers etc kunnen bouwen? uh

4 Zou je je op je gemak voelen als er een transgender in je kleedkamer zit? ja, het kan me niks schelen. ik kijk toch nooit naar mensen als ze omkleden, ik vind dat onrespectvol.

5 Zou je een transgender daten? dat weet ik eigenlijk niet. ik zou bet vastzitten met het feit dat dat persoon eerst een jongen of meisje was, maar ik ben bi dus het kan wel ja.

6 Wat vind je van Trump als president? hij is geen president meer!

7 Welke complottheorie geloof jij/ heb je geloofd? (area 51, corona door 5g etc etc) huh?

8 Geloof je in '’reversed racism?'’ (racisme tegen witte mensen)  ja, dat is er zeker. het komt voor in Afrika. ik heb het nog niet zelf gehoord of gezien maar het is er zeker.

9 Vind je dat witte mensen op mogen komen voor zwarte mensen op het gebied van racisme? En wat vind je van het n-woord? gebruik je het zelf?  ik ben donker, maar gebruik het woord niet. ik weet de betekenis die erachter zit, het is walgelijk. sommige donkere mensen gebruiken het onder elkaar ik doe dat niet. en natuurlijk mogen blanke mensen opkomen voor donkere mensen. we moeten racisme met z'n allen bestrijden. ook blanken mensen moeten iets doen aan racisme.

 

Over je ervaring/gebeurtenissen in je leven

1 Heb je wel eens wat gedaan met hetzelfde geslacht (zoenen, aftrekken, vingeren, seks etc) zo ja wat? alleen zoenen

2 Ben je wel eens buitengesloten door je eigen vrienden? nope

3  Ben je gepest? waarmee?  huidskleur, haar, kleren, gedrag

4 Heb je wel eens een depressieve vriend/vriendin gehad? Hoe ging je er mee om? nee

5 vertel je alles aan je ouders? Waarom wel/niet? niet alles, mijn moeder is heel streng. 

6 Word er iemand in je omgeving gepest? neem je het voor diegene op? NATUURLIJK! ik ben zelf gepest en ik zou never nooit toekijken als het een ander overkomt.

7 Ben je ooit onzeker geworden over iets omdat iemand er een opmerking over maakte( bijvoorbeeld, je was nooit onzeker over je neus, totdat iemand zei dat je neus echt vet groot was) ik ben onzeker over mijn haar, ik heb kroeshaar (altijd geweest) en het wordt altijd erger als mensen opmerkingen maken.

 

Seks vragen/ naakt vragen (sla deze over als je er geen zin in hebt)

  1 Waar word je geil van? uhm….

2 Ben je tevreden met je piemel/vagina/borsten? ja

3 Heb je je wel eens gemasturbeerd bij dit forum op een verhaal of ben je er geil van geworden? niet gemastubeerd, wel geil geworden.

4 Wat klinkt beter '’geil'’ of '’horny'’ (Engelse variant voor geil) HORNYYYY

5 Zou je ooit buiten (in een bos of op het strand ofzo) seks willen hebben? waarom wel/niet?\ Ja, maar plakt dat zand niet op je lichaam? Anders in een klaslokaal ofzo.

6 Heb je ooit '’doktertje'’ gespeeld toen je klein was(geslachtsdelen van vriendjes/vriendinnetjes broertjes/zusjes bekijken tijdens het spelen). Welk geslacht had diegene, en wat vond je van het spel( werd je gedwongen of niet) Ik heb jarenlang doktertje gespeeld en we moesten ons nooit uitkleden.

6b Hoe vaak heb je het gespeeld? En schaam je je voor het feit dat je het speelde? weten je ouders het? (ze zullen een vermoeden hebben veel kinderen hebben dit ooit gedaan) ik heb het vaak gespeeld, maar gwn heel normaal

7 ben je wel eens naakt thuis? zien je ouders/broer/zus dat? alleen mijn zus, we delen een kamer. en alleen in mijn kamer.

8 Heeft iemand op school wel eens je broek naar beneden getrokken? (dat was een trend op onze school vroeger lol) ja, een meisje die mij pestte. trok mijn rok naar beneden 

Wil je nog iets anders kwijt?

 

Moet ik dit vaker doen trouwens?

Joejoe 

 

 

 

 

 

Reputatie 1
Badge +3

Hey ik heb een vragenlijst voor jullie als je zin hebt: vul m in.

Algemene algemene vragen

1 Geslacht 

Man

2 seksualiteit

Hetero

3 leeftijd

17

vragen over jezelf

1 Ben je gelukkig met je lichaam?

Nee

2, wat zou je veranderen aan jezelf?

Lager vetpercentage 

3 Wat vind je het mooiste bij jezelf?

Mijn biceps

4 Ben je bang voor insecten?

Nee

5 Ben je soms verdrietig/voel je je heel slecht omdat je niet wil opgroeien (of de oude tijden mist)  

Ja

6 Ben je soms bang om langs een grote groep jongeren (van dezelfde leeftijd, jonger of ouder) te lopen?

Ja

7 Zo ja, waarom? 

Omdat weet waar jongeren van mijn leeftijd toe instaat zijn

8 Heb je ambities (profvoetballer worden, zanger etc)? 

Ja ik wil fysiotherapeut worden

9 Heb je wel eens een kind in je klas gehad die geen vrienden had?

Ja

9b Heb je diegene vervolgens in je vriendengroep betrokken? hoe reageerde hij/zij?

Volgens mij vind ie het leuk

10 Heb je wel eens iemand gepest, en waarom

Ja heel vroeger eens

10b was dat online?

Nee

10c Heb je wel eens een nep accountaangemaakt om online te pesten?

nee

10d Heb je spijt van pesten?

Ja

11 Denk je soms dat je leven beter zou zijn als je iemand anders was (bijvoorbeeld een beroemdheid zoals Will Smith, Noah schnapp, Billie Eilish)?

Nee

12 Welke wet vind je dat er een nieuwe moet komen/ een weg moet in Nederland (bijvoorbeeld bank beroven is legaal vanaf nu) en waarom?

Idk 
Over je familie

1 Heb je broers/ zussen 

1 broertje

2 Zo nee, zou je een broer/zus willen?

-

3 Zo ja, ben je close? of zou je close willen zijn?

Ja tot op zekere hoogte

4 Geef ze een cijfer

7

5 Wat haat je het meest aan je ouders?

Heel beschermend mn moeder vooral 

6 Wat haat je het meest aan je broers/zussen?

Heel irritant af en toe

 

Over jouw mening, geef aub ook uitleg bij de vragen, ik wil graag je motieven weten 

respecteer elkaars mening aub ik wil geen discussies starten BLIJF RESPECTVOL MET JE MENING

1 Denk je dat white privilige bestaat?

Ja

2 Hoeveel genders zijn er volgens jou?

2

3 Wat vind je van dat de meeste bosbranden in de amazone aangestoken worden door de Braziliaanse bevolking zodat ze akkers etc kunnen bouwen?

Echt facking bizar je verbrand letterlijk de planeet

4 Zou je je op je gemak voelen als er een transgender in je kleedkamer zit?

Ja

5 Zou je een transgender daten?

Ik denk het wel als ik het niet wist maar niet als ik het weet maar daarintegen als het echte liefde is zou het me niet echt uitmaken

6 Wat vind je van Trump als president?

Niet echt een mening over

7 Welke complottheorie geloof jij/ heb je geloofd? (area 51, corona door 5g etc etc)

Dat er buitenaards leven is

8 Geloof je in '’reversed racism?'’ (racisme tegen witte mensen) 

Nee eigenlijk niet

9 Vind je dat witte mensen op mogen komen voor zwarte mensen op het gebied van racisme? En wat vind je van het n-woord? gebruik je het zelf? 

Vind ik dat ze het mogen ja. Maar niet als de zwarte community er niet op tegen is.

Van het n woord, ja het is een woord ik gebruik het wel eens maar niet op een racistische manier maar gwn onder vrienden en kloten.

 

Over je ervaring/gebeurtenissen in je leven

1 Heb je wel eens wat gedaan met hetzelfde geslacht (zoenen, aftrekken, vingeren, seks etc) zo ja wat? 

Ja aftrekken pijlen en sex

2 Ben je wel eens buitengesloten door je eigen vrienden?

Ja

3  Ben je gepest? waarmee? 

Ja omdat ik vroeger wat dikker was

4 Heb je wel eens een depressieve vriend/vriendin gehad? Hoe ging je er mee om?

Ja die heb ik geholpen door er veel over te praten

5 vertel je alles aan je ouders? Waarom wel/niet?

Nee ze hoeven niet alles te weten

6 Word er iemand in je omgeving gepest? neem je het voor diegene op?

Niet dat ik weetq

7 Ben je ooit onzeker geworden over iets omdat iemand er een opmerking over maakte( bijvoorbeeld, je was nooit onzeker over je neus, totdat iemand zei dat je neus echt vet groot was)

Ja ik was nooit onzeker over mijn lichaamsgewicht/vetpercentage

Seks vragen/ naakt vragen (sla deze over als je er geen zin in hebt)

  1 Waar word je geil van?

Naakte mensen

2 Ben je tevreden met je piemel/vagina/borsten?

Ja wel een beetje

3 Heb je je wel eens gemasturbeerd bij dit forum op een verhaal of ben je er geil van geworden?

Ja wel eens

4 Wat klinkt beter '’geil'’ of '’horny'’ (Engelse variant voor geil)

Geil

5 Zou je ooit buiten (in een bos of op het strand ofzo) seks willen hebben? waarom wel/niet?\

Ja het liefst in een donker bos omdat je dan naar iedereen kan kijken zonder dat ze jou goed kunnen zien 

6 Heb je ooit '’doktertje'’ gespeeld toen je klein was(geslachtsdelen van vriendjes/vriendinnetjes broertjes/zusjes bekijken tijdens het spelen). Welk geslacht had diegene, en wat vond je van het spel( werd je gedwongen of niet)

Nee nooit gedaan 

6b Hoe vaak heb je het gespeeld? En schaam je je voor het feit dat je het speelde? weten je ouders het? (ze zullen een vermoeden hebben veel kinderen hebben dit ooit gedaan)

-

7 ben je wel eens naakt thuis? zien je ouders/broer/zus dat?

Ja af en toe

8 Heeft iemand op school wel eens je broek naar beneden getrokken? (dat was een trend op onze school vroeger lol)

Nee nooit gebeurd

Wil je nog iets anders kwijt?

 

Moet ik dit vaker doen trouwens?

Joejoe 

Badge

Hey ik heb een vragenlijst voor jullie als je zin hebt: vul m in.

Algemene algemene vragen

1 Geslacht jongen

2 seksualiteit default settings

3 leeftijd 14

 

vragen over jezelf

1 Ben je gelukkig met je lichaam? Nee

2, wat zou je veranderen aan jezelf? Mn flap oren

3 Wat vind je het mooiste bij jezelf? Niks

4 Ben je bang voor insecten? Beetje

5 Ben je soms verdrietig/voel je je heel slecht omdat je niet wil opgroeien (of de oude tijden mist)  ben alles kwijt dus nee.

6 Ben je soms bang om langs een grote groep jongeren (van dezelfde leeftijd, jonger of ouder) te lopen? Ja 

7 Zo ja, waarom? Want ik ben lelijk

8 Heb je ambities (profvoetballer worden, zanger etc)?  X

9 Heb je wel eens een kind in je klas gehad die geen vrienden had? Ja 

9b Heb je diegene vervolgens in je vriendengroep betrokken? hoe reageerde hij/zij? Nee 

10 Heb je wel eens iemand gepest, en waarom. Nee 

10b was dat online? X

10c Heb je wel eens een nep account aangemaakt om online te pesten?  nee ben niet zo zielig

10d Heb je spijt van pesten? x​​​​​​​​

11 Denk je soms dat je leven beter zou zijn als je iemand anders was (bijvoorbeeld een beroemdheid zoals Will Smith, Noah schnapp, Billie Eilish)?  waarschijnlijk 

12 Welke wet vind je dat er een nieuwe moet komen/ een weg moet in Nederland (bijvoorbeeld bank beroven is legaal vanaf nu) en waarom? ik haat het leven toch heb geen reden om iemand anders te zijn
Over je familie

1 Heb je broers/ zussen ja 1 broer 1 zus

2 Zo nee, zou je een broer/zus willen? X

3 Zo ja, ben je close? of zou je close willen zijn? jawel ik ben meer close met mn zus dan broer 

4 Geef ze een cijfer zus 9/10 broer 9/10

5 Wat haat je het meest aan je ouders?  dat ze over alles moeilijk doen

6 Wat haat je het meest aan je broers/zussen? dat ze alles opvreten

 

Over jouw mening, geef aub ook uitleg bij de vragen, ik wil graag je motieven weten  geen zin

respecteer elkaars mening aub ik wil geen discussies starten BLIJF RESPECTVOL MET JE MENING 

1 Denk je dat white privilige bestaat? wat?

2 Hoeveel genders zijn er volgens jou? 2 er is geen andere optie 

3 Wat vind je van dat de meeste bosbranden in de amazone aangestoken worden door de Braziliaanse bevolking zodat ze akkers etc kunnen bouwen?  niks is niet mijn probleem 🤷‍♂️

4 Zou je je op je gemak voelen als er een transgender in je kleedkamer zit?  heb er geen mening over

5 Zou je een transgender daten? nee 

6 Wat vind je van Trump als president? goeie president

7 Welke complottheorie geloof jij/ heb je geloofd? (area 51, corona door 5g etc etc) dat virus kon me eig niks schelen had schijt eraan had ook niet corona gehad

8 Geloof je in '’reversed racism?'’ (racisme tegen witte mensen)  nee beetje bullshit eig. Racism is een ziekte dat witte mensen hebben

9 Vind je dat witte mensen op mogen komen voor zwarte mensen op het gebied van racisme? En wat vind je van het n-woord? gebruik je het zelf? Nee gebruik t nie

 

Over je ervaring/gebeurtenissen in je leven jawel

1 Heb je wel eens wat gedaan met hetzelfde geslacht nee​​​​​​ (zoenen, aftrekken, vingeren, seks etc) zo ja wat?

2 Ben je wel eens buitengesloten door je eigen vrienden? tuurlijk. 

3  Ben je gepest? waarmee? mn oren natuurlijk

4 Heb je wel eens een depressieve vriend/vriendin gehad? Hoe ging je er mee om? ja ik praatte veel met haar maar later was ze uit dr depressie dus verbrak ze de vriendschap 

5 vertel je alles aan je ouders? Waarom wel/niet? nooit wat kan hun dat schelen

6 Word er iemand in je omgeving gepest? neem je het voor diegene op? nee, pesten is soms nodig maar als ik het zelf zie dan doe ik wss niks heb geen zin om die shit optelossen en wat moet ik ermee. En ik weet niet wat er aan de hand 

7 Ben je ooit onzeker geworden over iets omdat iemand er een opmerking over maakte( bijvoorbeeld, je was nooit onzeker over je neus, totdat iemand zei dat je neus echt vet groot was) ja over mn oren, ben aap genoemd olifant vlinder

 

Seks vragen/ naakt vragen (sla deze over als je er geen zin in hebt) 

  1 Waar word je geil van? meiden want ik ben straight

2 Ben je tevreden met je piemel/vagina/borsten? niet echt

3 Heb je je wel eens gemasturbeerd bij dit forum op een verhaal of ben je er geil van geworden? waar slaat deze vraag op

4 Wat klinkt beter '’geil'’ of '’horny'’ (Engelse variant voor geil) e horny?

5 Zou je ooit buiten (in een bos of op het strand ofzo) seks willen hebben? waarom wel/niet?\ maakt mij niet echt uit

6 Heb je ooit '’doktertje'’ gespeeld toen je klein was(geslachtsdelen van vriendjes/vriendinnetjes 

 broertjes/zusjes bekijken tijdens het spelen). Welk geslacht had diegene, en wat vond je van het spel( werd je gedwongen of niet) nee

6b Hoe vaak heb je het gespeeld? En schaam je je voor het feit dat je het speelde? weten je ouders het? (ze zullen een vermoeden hebben veel kinderen hebben dit ooit gedaan)

7 ben je wel eens naakt thuis? zien je ouders/broer/zus dat? nee

8 Heeft iemand op school wel eens je broek naar beneden getrokken? (dat was een trend op onze school vroeger lol) j​​​​​​ja toen mn vriend allemaal boeken droeg maar niet zn ondergoed erbij naar onder getrokken dat zou raar zijn

Wil je nog iets anders kwijt? Nee

 

Moet ik dit vaker doen trouwens? 

Joejoe 

 

 

 

 

 

Reputatie 2
Badge +1

Hey ik heb een vragenlijst voor jullie als je zin hebt: vul m in.

Algemene algemene vragen

1 Geslacht jongen

2 seksualiteit gewoon hetero

3 leeftijd 16

 

vragen over jezelf

1 Ben je gelukkig met je lichaam? Mja opzich wel maar zou wel wat meer spieren willen hebben. Daarom ga ik nu ook sinds een paar weken naar de sportschool. 

2, wat zou je veranderen aan jezelf? Ik denk dat ik dingen minder vaak uitstel enzo. Dat is echt een probleem. 

3 Wat vind je het mooiste bij jezelf? Ik vind de vraag een beetje vaag, maar goed. Ik denk m'n ogen ofzo. Ze zijn wel mooi blauw vind ik. 

4 Ben je bang voor insecten? Jaa. Voor alle insecten wel. Maar vooral die kutwespen. Ze verpesten m'n leven. 

5 Ben je soms verdrietig/voel je je heel slecht omdat je niet wil opgroeien (of de oude tijden mist) ik hier oprecht echt heel erg vaak over na en ik vind de tijd idd veel te snel gaan. 

6 Ben je soms bang om langs een grote groep jongeren (van dezelfde leeftijd, jonger of ouder) te lopen? Nee nooit

7 Zo ja, waarom? 

8 Heb je ambities (profvoetballer worden, zanger etc)? Nah niet echt. 

9 Heb je wel eens een kind in je klas gehad die geen vrienden had? Ja vgm wel maar met hun ging ik niet zo veel om

9b Heb je diegene vervolgens in je vriendengroep betrokken? hoe reageerde hij/zij? Nee ook niet.

10 Heb je wel eens iemand gepest, en waarom nee zou ik ook nooit doen

10b was dat online?

10c Heb je wel eens een nep account aangemaakt om online te pesten?

10d Heb je spijt van pesten?

11 Denk je soms dat je leven beter zou zijn als je iemand anders was (bijvoorbeeld een beroemdheid zoals Will Smith, Noah schnapp, Billie Eilish)? Nee eerder slechter. Al die mensen die handtekeningen vragen enzo. Ik zou er gek van worden. En je veiligheid gaat ook achteruit als je dure spullen hebt. 

12 Welke wet vind je dat er een nieuwe moet komen/ een weg moet in Nederland (bijvoorbeeld bank beroven is legaal vanaf nu) en waarom? Idk ik vind de wetten wel prima zo
Over je familie

1 Heb je broers/ zussen nee

2 Zo nee, zou je een broer/zus willen? Ja lijkt me wel grappig

3 Zo ja, ben je close? of zou je close willen zijn? Ja ALS ik een broer of zus had zou het natuurlijk leuk zijn als je ook close bent. 

4 Geef ze een cijfer

5 Wat haat je het meest aan je ouders? Best wel veel dingen. Ze zijn erg verschillend, maar bij m'n moeder vooral dat ze soms een beetje overbezorgd is. 

6 Wat haat je het meest aan je broers/zussen? Dat ik ze niet heb. 

 

Over jouw mening, geef aub ook uitleg bij de vragen, ik wil graag je motieven weten 

respecteer elkaars mening aub ik wil geen discussies starten BLIJF RESPECTVOL MET JE MENING

1 Denk je dat white privilige bestaat? Jawel het bestaat wel denk ik, maar het wordt gelukkig steeds minder. 

2 Hoeveel genders zijn er volgens jou? Ik zou het echt niet weten. Het maakt me ook niet heel veel uit, want zelf ben ik er niet zo mee bezig. Als anderen weer een nieuw gender hebben bedacht vind ik het prima. 

3 Wat vind je van dat de meeste bosbranden in de amazone aangestoken worden door de Braziliaanse bevolking zodat ze akkers etc kunnen bouwen? Interessante vragen stel je. Kijk het zorgt natuurlijk wel voor meer werk, maar dat al die bossen worden gekapt is niet goed voor het milieu. Braziliaanse economie draait voor het grootste deel ook om dit soort kleine bedrijfjes die voedsel verbouwen, maar eigenlijk kunnen ze het best gewoon ander werk zoeken, want er zijn echt ziek veel dieren en plantensoorten die hierdoor en bedrijging komen. 

4 Zou je je op je gemak voelen als er een transgender in je kleedkamer zit? Ik zou het wel vreemd vinden, maar ik er geen probleem van maken ofzo. 

5 Zou je een transgender daten? Nee. Gewoon de gedachte dat ze eerst een pik had is niet echt chill. 

6 Wat vind je van Trump als president? Ja gestoord

7 Welke complottheorie geloof jij/ heb je geloofd? (area 51, corona door 5g etc etc) geen enkele complottheorie. Dat soort dingen zijn zo dom en ook heel erg gevaarlijk. Nu met social media krijgen domme mensen ook een groot publiek. Vroeger had je de krant en tv en als je daarnaar keek kreeg je alleen informatie van geleerden. 

8 Geloof je in '’reversed racism?'’ (racisme tegen witte mensen) ja in sommige culturen is dat wel een ding. Heb je die film van eminem '' eight miles'' gezien? In die rapcultuur wordt je belachelijk gemaakt als een lichte huidskleur hebt. 

9 Vind je dat witte mensen op mogen komen voor zwarte mensen op het gebied van racisme? En wat vind je van het n-woord? gebruik je het zelf? Het is wel beter als donkere mensen daarvoor opkomen, maar maakt niet heel veel uit. Nope ik gebruik geen n woord. 

 

Over je ervaring/gebeurtenissen in je leven

1 Heb je wel eens wat gedaan met hetzelfde geslacht (zoenen, aftrekken, vingeren, seks etc) zo ja wat? Nee ik ben bang voor meisjes 😁

2 Ben je wel eens buitengesloten door je eigen vrienden? Nee ook niet

3  Ben je gepest? waarmee? Nee

4 Heb je wel eens een depressieve vriend/vriendin gehad? Hoe ging je er mee om? Een van m'n beste vrienden heeft nu een moeilijke situatie, dus ik probeer gewoon plezier met hem te hebben, zodat ie daar niet aan hoeft te denken. 

5 vertel je alles aan je ouders? Waarom wel/niet? M'n moeder is wel redelijk chill, maar niet op het gebied van drugs en roken. Maar ze weet niet dat ik eigenlijk wel geïnteresseerd ben in het roken van wiet en dat waarschijnlijk binnen een paar weken het een keer ga uitproberen. Dus ik moet het wel ziek goed verstoppen anders komt ze erachter en dan ga ik dood. 

6 Word er iemand in je omgeving gepest? neem je het voor diegene op?  Nee

7 Ben je ooit onzeker geworden over iets omdat iemand er een opmerking over maakte( bijvoorbeeld, je was nooit onzeker over je neus, totdat iemand zei dat je neus echt vet groot was) nee ook niet

 

Seks vragen/ naakt vragen (sla deze over als je er geen zin in hebt)

  1 Waar word je geil van? Tieten

2 Ben je tevreden met je piemel/vagina/borsten? Jawel alleen kan die voorhuid van mij niet achter de eikel worden geschoven. Dat is wel kut. 

3 Heb je je wel eens gemasturbeerd bij dit forum op een verhaal of ben je er geil van geworden? Soms word ik wel geil van topics, maar nooit ergens op gefapt. 

4 Wat klinkt beter '’geil'’ of '’horny'’ (Engelse variant voor geil) weet ik veel man. 

5 Zou je ooit buiten (in een bos of op het strand ofzo) seks willen hebben? waarom wel/niet?\ nah gewoon thuis is prima hoor. 

6 Heb je ooit '’doktertje'’ gespeeld toen je klein was(geslachtsdelen van vriendjes/vriendinnetjes broertjes/zusjes bekijken tijdens het spelen). Welk geslacht had diegene, en wat vond je van het spel( werd je gedwongen of niet) nee nooit gedaan. 

6b Hoe vaak heb je het gespeeld? En schaam je je voor het feit dat je het speelde? weten je ouders het? (ze zullen een vermoeden hebben veel kinderen hebben dit ooit gedaan)

7 ben je wel eens naakt thuis? zien je ouders/broer/zus dat? Alleen op m'n kamer. Nee zien m'n ouders niet. 

8 Heeft iemand op school wel eens je broek naar beneden getrokken? (dat was een trend op onze school vroeger lol) gelukkig niet

Wil je nog iets anders kwijt?

Ja was oprecht een ziek leuke vragenlijst met veel vragen over dingen waar ik veel mee bezig ben in m'n leven.

Moet ik dit vaker doen trouwens? Ja kan je doen

Joejoe 

Ciao

 

 

 

 

Reputatie 5
Badge +2

1 Geslacht meid

2 seksualiteit  hetero

3 leeftijd 13

 

vragen over jezelf

1 Ben je gelukkig met je lichaam? ja

2, wat zou je veranderen aan jezelf?  mn neus

3 Wat vind je het mooiste bij jezelf? mn sproeten

4 Ben je bang voor insecten? nee

5 Ben je soms verdrietig/voel je je heel slecht omdat je niet wil opgroeien (of de oude tijden mist)  ja

6 Ben je soms bang om langs een grote groep jongeren (van dezelfde leeftijd, jonger of ouder) te lopen? ja

7 Zo ja, waarom?  onzekerheid.

8 Heb je ambities (profvoetballer worden, zanger etc)?  oncoloog worden. 

9 Heb je wel eens een kind in je klas gehad die geen vrienden had? ja

9b Heb je diegene vervolgens in je vriendengroep betrokken? hoe reageerde hij/zij? nee, was jongen

10 Heb je wel eens iemand gepest, en waarom nooit

10b was dat online? - 

10c Heb je wel eens een nep account aangemaakt om online te pesten? nooit

10d Heb je spijt van pesten? - 

11 Denk je soms dat je leven beter zou zijn als je iemand anders was (bijvoorbeeld een beroemdheid zoals Will Smith, Noah schnapp, Billie Eilish)? nee

12 Welke wet vind je dat er een nieuwe moet komen/ een weg moet in Nederland (bijvoorbeeld bank beroven is legaal vanaf nu) en waarom?   maandverband en tampons gratis, geen uitleg nodig.
Over je familie

1 Heb je broers/ zussen ja, broertje

2 Zo nee, zou je een broer/zus willen? ik wil nog wel een oudere broer

3 Zo ja, ben je close? of zou je close willen zijn? ja, k ben close

4 Geef ze een cijfer 9

5 Wat haat je het meest aan je ouders? ik haat niet

6 Wat haat je het meest aan je broers/zussen? - 

 

Over jouw mening, geef aub ook uitleg bij de vragen, ik wil graag je motieven weten 

respecteer elkaars mening aub ik wil geen discussies starten BLIJF RESPECTVOL MET JE MENING

1 Denk je dat white privilige bestaat?

2 Hoeveel genders zijn er volgens jou? ik kan ze niet tellen,

3 Wat vind je van dat de meeste bosbranden in de amazone aangestoken worden door de Braziliaanse bevolking zodat ze akkers etc kunnen bouwen? ik vind het slecht, maar ik snap het ook weer wel, omdat die mensen ook geld moeten verdienen.

4 Zou je je op je gemak voelen als er een transgender in je kleedkamer zit? nee

5 Zou je een transgender daten? nee, ik val op jongens als in, biologisch en nu nog steeds 

6 Wat vind je van Trump als president? geen mening

7 Welke complottheorie geloof jij/ heb je geloofd? (area 51, corona door 5g etc etc) k ben nie zo van de complottheorieën

8 Geloof je in '’reversed racism?'’ (racisme tegen witte mensen)  ja

9 Vind je dat witte mensen op mogen komen voor zwarte mensen op het gebied van racisme? En wat vind je van het n-woord? gebruik je het zelf? ik vind dat iedereen mag opkomen voor zijn/haar eigen meining, ik gebruik het n-woord eigenlijk niet heel vaak maar soms wel, ik vind het persoonlijk niet zo erg. 

 

Over je ervaring/gebeurtenissen in je leven

1 Heb je wel eens wat gedaan met hetzelfde geslacht (zoenen, aftrekken, vingeren, seks etc) zo ja wat? nee

2 Ben je wel eens buitengesloten door je eigen vrienden? als je hier ja op antwoord zijn het geen vrienden. 

3  Ben je gepest? waarmee?  kweenie of het pesten is dus nee.

4 Heb je wel eens een depressieve vriend/vriendin gehad? Hoe ging je er mee om? nee

5 vertel je alles aan je ouders? Waarom wel/niet? nee, wel veel maar soms zijn dingen gwn te awkward om te vertellen

6 Word er iemand in je omgeving gepest? neem je het voor diegene op? op dit moment niet

7 Ben je ooit onzeker geworden over iets omdat iemand er een opmerking over maakte( bijvoorbeeld, je was nooit onzeker over je neus, totdat iemand zei dat je neus echt vet groot was) ja

 

Seks vragen/ naakt vragen (sla deze over als je er geen zin in hebt)

  1 Waar word je geil van?    

2 Ben je tevreden met je vagina/borsten?

3 Heb je je wel eens gemasturbeerd bij dit forum op een verhaal of ben je er geil van geworden?

4 Wat klinkt beter '’geil'’ of '’horny'’ (Engelse variant voor geil)

5 Zou je ooit buiten (in een bos of op het strand ofzo) seks willen hebben? waarom wel/niet?\

6 Heb je ooit '’doktertje'’ gespeeld toen je klein was(geslachtsdelen van vriendjes/vriendinnetjes broertjes/zusjes bekijken tijdens het spelen). Welk geslacht had diegene, en wat vond je van het spel( werd je gedwongen of niet)

6b Hoe vaak heb je het gespeeld? En schaam je je voor het feit dat je het speelde? weten je ouders het? (ze zullen een vermoeden hebben veel kinderen hebben dit ooit gedaan)

7 ben je wel eens naakt thuis? zien je ouders/broer/zus dat?

8 Heeft iemand op school wel eens je broek naar beneden getrokken? (dat was een trend op onze school vroeger lol)

Wil je nog iets anders kwijt?

Badge

Hey ik heb een vragenlijst voor jullie als je zin hebt: vul m in.

Algemene algemene vragen

1 Geslacht  man 

2 seksualiteit hetero (normaal) 

3 leeftijd 15

 

vragen over jezelf

1 Ben je gelukkig met je lichaam? Ja

2, wat zou je veranderen aan jezelf? Niks

3 Wat vind je het mooiste bij jezelf?  Mijn wenkbrauwen 

4 Ben je bang voor insecten? Sommigen

5 Ben je soms verdrietig/voel je je heel slecht omdat je niet wil opgroeien (of de oude tijden mist)  Nee

6 Ben je soms bang om langs een grote groep jongeren (van dezelfde leeftijd, jonger of ouder) te lopen? Nee

7 Zo ja, waarom? -

8 Heb je ambities (profvoetballer worden, zanger etc)? 
Mijn doel is zoveel mogelijk geld op mijn bankrekening te krijgen.

9 Heb je wel eens een kind in je klas gehad die geen vrienden had? Ja

9b Heb je diegene vervolgens in je vriendengroep betrokken? hoe reageerde hij/zij? Nee

10 Heb je wel eens iemand gepest, en waarom

Ja omdat ik mij verveelde

10b was dat online? Nee

10c Heb je wel eens een nep account aangemaakt om online te pesten? Ja

10d Heb je spijt van pesten? Nee 

11 Denk je soms dat je leven beter zou zijn als je iemand anders was (bijvoorbeeld een beroemdheid zoals Will Smith, Noah schnapp, Billie Eilish)? Nee ik ben blij met mijzelf.

12 Welke wet vind je dat er een nieuwe moet komen/ een weg moet in Nederland (bijvoorbeeld bank beroven is legaal vanaf nu) en waarom?
Over je familie  Geen asielzoekers meer binnenlaten omdat Nederland al vol zit.

1 Heb je broers/ zussen ja 

2 Zo nee, zou je een broer/zus willen? -

3 Zo ja, ben je close? of zou je close willen zijn? Niet heel close

4 Geef ze een cijfer 7/10

5 Wat haat je het meest aan je ouders? Dat ze over een onderwerp heel lang kunnen doorzeuren

6 Wat haat je het meest aan je broers/zussen?

Dat ze steeds een slachtofferrol speelt

Over jouw mening, geef aub ook uitleg bij de vragen, ik wil graag je motieven weten 

respecteer elkaars mening aub ik wil geen discussies starten BLIJF RESPECTVOL MET JE MENING

1 Denk je dat white privilige bestaat? Nee ik denk juist dat zwarte mensen tegenwoordig meer privileges hebben want zij kunnen witte mensen wel kaaskop noemen enzo maar andersom is dat een no go.

2 Hoeveel genders zijn er volgens jou? 2 omdat ik een realistisch persoon ben.

3 Wat vind je van dat de meeste bosbranden in de amazone aangestoken worden door de Braziliaanse bevolking zodat ze akkers etc kunnen bouwen?

Ik heb daar geen mening over.

4 Zou je je op je gemak voelen als er een transgender in je kleedkamer zit?  - Reactie aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 2

5 Zou je een transgender daten? Nee 

6 Wat vind je van Trump als president? Goed want de economie ging Veel beter toen hij president was en Biden is dement.

7 Welke complottheorie geloof jij/ heb je geloofd? (area 51, corona door 5g etc etc) dat Corona nep is

8 Geloof je in '’reversed racism?'’ (racisme tegen witte mensen) ja  want zwarte mensen kunnen ook witte mensen belachelijk maken

9 Vind je dat witte mensen op mogen komen voor zwarte mensen op het gebied van racisme? En wat vind je van het n-woord? gebruik je het zelf?  Mij boeit het niet wie voor wie opkomt en ik gebruik het n-woord wel

 

Over je ervaring/gebeurtenissen in je leven

1 Heb je wel eens wat gedaan met hetzelfde geslacht (zoenen, aftrekken, vingeren, seks etc) zo ja wat? Nee niks

2 Ben je wel eens buitengesloten door je eigen vrienden?

nee 

3  Ben je gepest? waarmee?  Nee

4 Heb je wel eens een depressieve vriend/vriendin gehad? Hoe ging je er mee om? Nee

5 vertel je alles aan je ouders? Waarom wel/niet? Nee ik heb mijn eigen leven ze hoeven niet alles te weten

6 Word er iemand in je omgeving gepest? neem je het voor diegene op? Nee en nee

7 Ben je ooit onzeker geworden over iets omdat iemand er een opmerking over maakte( bijvoorbeeld, je was nooit onzeker over je neus, totdat iemand zei dat je neus echt vet groot was) nee

 

Seks vragen/ naakt vragen (sla deze over als je er geen zin in hebt)

  1 Waar word je geil van? Tieten

2 Ben je tevreden met je piemel/vagina/borsten? Ja

3 Heb je je wel eens gemasturbeerd bij dit forum op een verhaal of ben je er geil van geworden? Nee

4 Wat klinkt beter '’geil'’ of '’horny'’ (Engelse variant voor geil)  horny

5 Zou je ooit buiten (in een bos of op het strand ofzo) seks willen hebben? waarom wel/niet?\  Ja omdat dat spannender is.

6 Heb je ooit '’doktertje'’ gespeeld toen je klein was(geslachtsdelen van vriendjes/vriendinnetjes broertjes/zusjes bekijken tijdens het spelen). Welk geslacht had diegene, en wat vond je van het spel( werd je gedwongen of niet)  Ja toen was ik 4 ofz met zo’n dochter van de vriendin van mijn moeder zij was toen ook 4 en niemand werd gedwongen 

6b Hoe vaak heb je het gespeeld? En schaam je je voor het feit dat je het speelde? weten je ouders het? (ze zullen een vermoeden hebben veel kinderen hebben dit ooit gedaan)

1 keer, een beetje, ja

7 ben je wel eens naakt thuis? zien je ouders/broer/zus dat? Nee dus nee

8 Heeft iemand op school wel eens je broek naar beneden getrokken? (dat was een trend op onze school vroeger lol)

nee

Wil je nog iets anders kwijt?

Nee

Moet ik dit vaker doen trouwens?

idk

Joejoe 

 

 

 

 

 

Badge

Hey ik heb een vragenlijst voor jullie als je zin hebt: vul m in.

Algemene algemene vragen

1 Geslacht

2 seksualiteit

3 leeftijd

 

vragen over jezelf

1 Ben je gelukkig met je lichaam?

2, wat zou je veranderen aan jezelf?

3 Wat vind je het mooiste bij jezelf?

4 Ben je bang voor insecten?

5 Ben je soms verdrietig/voel je je heel slecht omdat je niet wil opgroeien (of de oude tijden mist) 

6 Ben je soms bang om langs een grote groep jongeren (van dezelfde leeftijd, jonger of ouder) te lopen?

7 Zo ja, waarom? 

8 Heb je ambities (profvoetballer worden, zanger etc)? 

9 Heb je wel eens een kind in je klas gehad die geen vrienden had?

9b Heb je diegene vervolgens in je vriendengroep betrokken? hoe reageerde hij/zij?

10 Heb je wel eens iemand gepest, en waarom

10b was dat online?

10c Heb je wel eens een nep account aangemaakt om online te pesten?

10d Heb je spijt van pesten?

11 Denk je soms dat je leven beter zou zijn als je iemand anders was (bijvoorbeeld een beroemdheid zoals Will Smith, Noah schnapp, Billie Eilish)?

12 Welke wet vind je dat er een nieuwe moet komen/ een weg moet in Nederland (bijvoorbeeld bank beroven is legaal vanaf nu) en waarom?
Over je familie

1 Heb je broers/ zussen

2 Zo nee, zou je een broer/zus willen?

3 Zo ja, ben je close? of zou je close willen zijn?

4 Geef ze een cijfer

5 Wat haat je het meest aan je ouders?

6 Wat haat je het meest aan je broers/zussen?

 

Over jouw mening, geef aub ook uitleg bij de vragen, ik wil graag je motieven weten 

respecteer elkaars mening aub ik wil geen discussies starten BLIJF RESPECTVOL MET JE MENING

1 Denk je dat white privilige bestaat?

2 Hoeveel genders zijn er volgens jou?

3 Wat vind je van dat de meeste bosbranden in de amazone aangestoken worden door de Braziliaanse bevolking zodat ze akkers etc kunnen bouwen?

4 Zou je je op je gemak voelen als er een transgender in je kleedkamer zit?

5 Zou je een transgender daten?

6 Wat vind je van Trump als president?

7 Welke complottheorie geloof jij/ heb je geloofd? (area 51, corona door 5g etc etc)

8 Geloof je in '’reversed racism?'’ (racisme tegen witte mensen) 

9 Vind je dat witte mensen op mogen komen voor zwarte mensen op het gebied van racisme? En wat vind je van het n-woord? gebruik je het zelf? 

 

Over je ervaring/gebeurtenissen in je leven

1 Heb je wel eens wat gedaan met hetzelfde geslacht (zoenen, aftrekken, vingeren, seks etc) zo ja wat?

2 Ben je wel eens buitengesloten door je eigen vrienden?

3  Ben je gepest? waarmee? 

4 Heb je wel eens een depressieve vriend/vriendin gehad? Hoe ging je er mee om?

5 vertel je alles aan je ouders? Waarom wel/niet?

6 Word er iemand in je omgeving gepest? neem je het voor diegene op?

7 Ben je ooit onzeker geworden over iets omdat iemand er een opmerking over maakte( bijvoorbeeld, je was nooit onzeker over je neus, totdat iemand zei dat je neus echt vet groot was)

 

Seks vragen/ naakt vragen (sla deze over als je er geen zin in hebt)

  1 Waar word je geil van?

2 Ben je tevreden met je piemel/vagina/borsten?

3 Heb je je wel eens gemasturbeerd bij dit forum op een verhaal of ben je er geil van geworden?

4 Wat klinkt beter '’geil'’ of '’horny'’ (Engelse variant voor geil)

5 Zou je ooit buiten (in een bos of op het strand ofzo) seks willen hebben? waarom wel/niet?\

6 Heb je ooit '’doktertje'’ gespeeld toen je klein was(geslachtsdelen van vriendjes/vriendinnetjes broertjes/zusjes bekijken tijdens het spelen). Welk geslacht had diegene, en wat vond je van het spel( werd je gedwongen of niet)

6b Hoe vaak heb je het gespeeld? En schaam je je voor het feit dat je het speelde? weten je ouders het? (ze zullen een vermoeden hebben veel kinderen hebben dit ooit gedaan)

7 ben je wel eens naakt thuis? zien je ouders/broer/zus dat?

8 Heeft iemand op school wel eens je broek naar beneden getrokken? (dat was een trend op onze school vroeger lol)

Wil je nog iets anders kwijt?

 

Moet ik dit vaker doen trouwens?

Joejoe 

 

 

 

 

Hey ik heb een vragenlijst voor jullie als je zin hebt: vul m in.

Algemene algemene vragen

1 Geslacht

2 seksualiteit

3 leeftijd

 

vragen over jezelf

1 Ben je gelukkig met je lichaam?

2, wat zou je veranderen aan jezelf?

3 Wat vind je het mooiste bij jezelf?

4 Ben je bang voor insecten?

5 Ben je soms verdrietig/voel je je heel slecht omdat je niet wil opgroeien (of de oude tijden mist) 

6 Ben je soms bang om langs een grote groep jongeren (van dezelfde leeftijd, jonger of ouder) te lopen?

7 Zo ja, waarom? 

8 Heb je ambities (profvoetballer worden, zanger etc)? 

9 Heb je wel eens een kind in je klas gehad die geen vrienden had?

9b Heb je diegene vervolgens in je vriendengroep betrokken? hoe reageerde hij/zij?

10 Heb je wel eens iemand gepest, en waarom

10b was dat online?

10c Heb je wel eens een nep account aangemaakt om online te pesten?

10d Heb je spijt van pesten?

11 Denk je soms dat je leven beter zou zijn als je iemand anders was (bijvoorbeeld een beroemdheid zoals Will Smith, Noah schnapp, Billie Eilish)?

12 Welke wet vind je dat er een nieuwe moet komen/ een weg moet in Nederland (bijvoorbeeld bank beroven is legaal vanaf nu) en waarom?
Over je familie

1 Heb je broers/ zussen

2 Zo nee, zou je een broer/zus willen?

3 Zo ja, ben je close? of zou je close willen zijn?

4 Geef ze een cijfer

5 Wat haat je het meest aan je ouders?

6 Wat haat je het meest aan je broers/zussen?

 

Over jouw mening, geef aub ook uitleg bij de vragen, ik wil graag je motieven weten 

respecteer elkaars mening aub ik wil geen discussies starten BLIJF RESPECTVOL MET JE MENING

1 Denk je dat white privilige bestaat?

2 Hoeveel genders zijn er volgens jou?

3 Wat vind je van dat de meeste bosbranden in de amazone aangestoken worden door de Braziliaanse bevolking zodat ze akkers etc kunnen bouwen?

4 Zou je je op je gemak voelen als er een transgender in je kleedkamer zit?

5 Zou je een transgender daten?

6 Wat vind je van Trump als president?

7 Welke complottheorie geloof jij/ heb je geloofd? (area 51, corona door 5g etc etc)

8 Geloof je in '’reversed racism?'’ (racisme tegen witte mensen) 

9 Vind je dat witte mensen op mogen komen voor zwarte mensen op het gebied van racisme? En wat vind je van het n-woord? gebruik je het zelf? 

 

Over je ervaring/gebeurtenissen in je leven

1 Heb je wel eens wat gedaan met hetzelfde geslacht (zoenen, aftrekken, vingeren, seks etc) zo ja wat?

2 Ben je wel eens buitengesloten door je eigen vrienden?

3  Ben je gepest? waarmee? 

4 Heb je wel eens een depressieve vriend/vriendin gehad? Hoe ging je er mee om?

5 vertel je alles aan je ouders? Waarom wel/niet?

6 Word er iemand in je omgeving gepest? neem je het voor diegene op?

7 Ben je ooit onzeker geworden over iets omdat iemand er een opmerking over maakte( bijvoorbeeld, je was nooit onzeker over je neus, totdat iemand zei dat je neus echt vet groot was)

 

Seks vragen/ naakt vragen (sla deze over als je er geen zin in hebt)

  1 Waar word je geil van?

2 Ben je tevreden met je piemel/vagina/borsten?

3 Heb je je wel eens gemasturbeerd bij dit forum op een verhaal of ben je er geil van geworden?

4 Wat klinkt beter '’geil'’ of '’horny'’ (Engelse variant voor geil)

5 Zou je ooit buiten (in een bos of op het strand ofzo) seks willen hebben? waarom wel/niet?\

6 Heb je ooit '’doktertje'’ gespeeld toen je klein was(geslachtsdelen van vriendjes/vriendinnetjes broertjes/zusjes bekijken tijdens het spelen). Welk geslacht had diegene, en wat vond je van het spel( werd je gedwongen of niet)

6b Hoe vaak heb je het gespeeld? En schaam je je voor het feit dat je het speelde? weten je ouders het? (ze zullen een vermoeden hebben veel kinderen hebben dit ooit gedaan)

7 ben je wel eens naakt thuis? zien je ouders/broer/zus dat?

8 Heeft iemand op school wel eens je broek naar beneden getrokken? (dat was een trend op onze school vroeger lol)

Wil je nog iets anders kwijt?

 

Moet ik dit vaker doen trouwens?

Joejoe 

 

 

 

 

Van Boaz.

Ben een jongen van 13 en ben hetero.

Doe alleen sexvragen.

 

: bij mezelf is het aftrekken en vingeren.

: ja en nee hij mag van mij wel wat groter worden.

: Ja

: geil

: Ja dat lijkt me wel leuk

: nog niet gespeeld.

: nooit

: Ja

: Nee

Reputatie 1
Badge +1

Algemene algemene vragen

1 Geslacht Jongen

2 seksualiteit? Hetero

3 leeftijd 14 jaar

 

vragen over jezelf

1 Ben je gelukkig met je lichaam? Redelijk

2, wat zou je veranderen aan jezelf? Gespierder

3 Wat vind je het mooiste bij jezelf? Ogen

4 Ben je bang voor insecten? Nee

5 Ben je soms verdrietig/voel je je heel slecht omdat je niet wil opgroeien (of de oude tijden mist) Nee

6 Ben je soms bang om langs een grote groep jongeren (van dezelfde leeftijd, jonger of ouder) te lopen? Nee

7 Zo ja, waarom? /

8 Heb je ambities (profvoetballer worden, zanger etc)?  Profvoetballer

9 Heb je wel eens een kind in je klas gehad die geen vrienden had? Ja

9b Heb je diegene vervolgens in je vriendengroep betrokken? hoe reageerde hij/zij? Nee

10 Heb je wel eens iemand gepest, en waarom? Nee

10b was dat online?/

10c Heb je wel eens een nep account aangemaakt om online te pesten? Nee

10d Heb je spijt van pesten? /

11 Denk je soms dat je leven beter zou zijn als je iemand anders was (bijvoorbeeld een beroemdheid zoals Will Smith, Noah schnapp, Billie Eilish)?Ja

12 Welke wet vind je dat er een nieuwe moet komen/ een weg moet in Nederland (bijvoorbeeld bank beroven is legaal vanaf nu) en waarom? Naakt moet meer normaal worden.
Over je familie

1 Heb je broers/ zussen? Ja

2 Zo nee, zou je een broer/zus willen? /

3 Zo ja, ben je close? of zou je close willen zijn? Close

4 Geef ze een cijfer. 9

5 Wat haat je het meest aan je ouders? Niets

6 Wat haat je het meest aan je broers/zussen? Niets

 

Over jouw mening, geef aub ook uitleg bij de vragen, ik wil graag je motieven weten 

respecteer elkaars mening aub ik wil geen discussies starten BLIJF RESPECTVOL MET JE MENING

1 Denk je dat white privilige bestaat? Ja

2 Hoeveel genders zijn er volgens jou? 2

3 Wat vind je van dat de meeste bosbranden in de amazone aangestoken worden door de Braziliaanse bevolking zodat ze akkers etc kunnen bouwen? Ik ben zelf tegen de bosbranden en vind dat de bossen moeten blijven. 

4 Zou je je op je gemak voelen als er een transgender in je kleedkamer zit? Nee

5 Zou je een transgender daten? Nee

6 Wat vind je van Trump als president? Niet goed

7 Welke complottheorie geloof jij/ heb je geloofd? (area 51, corona door 5g etc etc) Geen

8 Geloof je in '’reversed racism?'’ (racisme tegen witte mensen)  Nee

9 Vind je dat witte mensen op mogen komen voor zwarte mensen op het gebied van racisme? En wat vind je van het n-woord? gebruik je het zelf? Ik gebruik het zelf tegen mijn vrienden ook zijn zij blank. Meer om mee te plagen.

 

Over je ervaring/gebeurtenissen in je leven

1 Heb je wel eens wat gedaan met hetzelfde geslacht (zoenen, aftrekken, vingeren, seks etc) zo ja wat? Aftrekken

2 Ben je wel eens buitengesloten door je eigen vrienden? Nee

3  Ben je gepest? waarmee? Nee

4 Heb je wel eens een depressieve vriend/vriendin gehad? Hoe ging je er mee om? Nee

5 vertel je alles aan je ouders? Waarom wel/niet? Nee, dingen hou ik liever voor mezelf

6 Word er iemand in je omgeving gepest? neem je het voor diegene op? Nee, er wordt niemand gepest.

7 Ben je ooit onzeker geworden over iets omdat iemand er een opmerking over maakte( bijvoorbeeld, je was nooit onzeker over je neus, totdat iemand zei dat je neus echt vet groot was)

Mager

Seks vragen/ naakt vragen (sla deze over als je er geen zin in hebt)

  1 Waar word je geil van? Meisjes en piemels, ondanks dat ik zelf een jongen ben.

2 Ben je tevreden met je piemel/vagina/borsten? Nee

3 Heb je je wel eens gemasturbeerd bij dit forum op een verhaal of ben je er geil van geworden? Ja

4 Wat klinkt beter '’geil'’ of '’horny'’ (Engelse variant voor geil) Geil

5 Zou je ooit buiten (in een bos of op het strand ofzo) seks willen hebben? waarom wel/niet? Ja, lijkt me opwindend

6 Heb je ooit '’doktertje'’ gespeeld toen je klein was(geslachtsdelen van vriendjes/vriendinnetjes broertjes/zusjes bekijken tijdens het spelen). Welk geslacht had diegene, en wat vond je van het spel( werd je gedwongen of niet) Nee, nooit gespeeld. 

6b Hoe vaak heb je het gespeeld? En schaam je je voor het feit dat je het speelde? weten je ouders het? (ze zullen een vermoeden hebben veel kinderen hebben dit ooit gedaan) Nooit

7 ben je wel eens naakt thuis? zien je ouders/broer/zus dat? Ja, als niemand thuis is.

8 Heeft iemand op school wel eens je broek naar beneden getrokken? (dat was een trend op onze school vroeger lol) Nee

Wil je nog iets anders kwijt? Nee

Reputatie 5
Badge +5

Hey ik heb een vragenlijst voor jullie als je zin hebt: vul m in.

Algemene algemene vragen

1 Geslacht Man

2 seksualiteit Hetro

3 leeftijd 16

 

vragen over jezelf

1 Ben je gelukkig met je lichaam? uiterlijk wel, conditioneel niet

2, wat zou je veranderen aan jezelf? Omgang met anderen

3 Wat vind je het mooiste bij jezelf?  Niks opvallends eig

4 Ben je bang voor insecten? alleen spinnen, echtwaar 8 poten is teveel

5 Ben je soms verdrietig/voel je je heel slecht omdat je niet wil opgroeien (of de oude tijden mist)  Ik mis het niet hebben van een sociale baterij. Heb nu wel eens wat aclimatisatie nodig

6 Ben je soms bang om langs een grote groep jongeren (van dezelfde leeftijd, jonger of ouder) te lopen? In het openbaar ben ik al bijna onherkenbaar dus nee

7 Zo ja, waarom?  x

8 Heb je ambities (profvoetballer worden, zanger etc)?  ​​​​​​Ik weet al sinds me 6de wat ik wil doen voor werk en streef dat nogsteeds na

9 Heb je wel eens een kind in je klas gehad die geen vrienden had? ofc

9b Heb je diegene vervolgens in je vriendengroep betrokken? hoe reageerde hij/zij? Ja. We kregen een relatie en toen het uit ging was ik niet verdrietig en had zij vrienden. Win win

10 Heb je wel eens iemand gepest, en waarom vast wel maar niet langere tijd

10b was dat online? nope

10c Heb je wel eens een nep account aangemaakt om online te pesten? nopee

10d Heb je spijt van pesten? als ik echt mensen getraumatiseerd wel maar eigelijk nu niey

11 Denk je soms dat je leven beter zou zijn als je iemand anders was (bijvoorbeeld een beroemdheid zoals Will Smith, Noah schnapp, Billie Eilish)? Ik geniet wel van me leventje zo eigenlijk. Dit is me leven en ik heb er vrede en veel teveel lol mee

12 Welke wet vind je dat er een nieuwe moet komen/ een weg moet in Nederland (bijvoorbeeld bank beroven is legaal vanaf nu) en waarom?  hottake maar ik vind dat we pedofielen mogen kiezen: levenslang of pillen die je libido voor altijd weghalen (dat spul wat ze aan homos gaven in ww2)
Over je familie

1 Heb je broers/ zussen een klein broertje

2 Zo nee, zou je een broer/zus willen? na, vind het primaa

3 Zo ja, ben je close? of zou je close willen zijn? X

4 Geef ze een cijfer een 7.5, haat het als ie me in de ochtend wakker schreeuwt maar hou van hem met heel me hart

5 Wat haat je het meest aan je ouders? ik kan ze wel opschepen met me problemen maar ik krijg nooot het advies dat ik wil.

6 Wat haat je het meest aan je broers/zussen?

gezien het grote leeftijdsverschil schreeuwt, bijt en slaat hij nogal vaak

Over jouw mening, geef aub ook uitleg bij de vragen, ik wil graag je motieven weten 

respecteer elkaars mening aub ik wil geen discussies starten BLIJF RESPECTVOL MET JE MENING

1 Denk je dat white privilige bestaat? jazeker, feit is gewoon zo blijkt uit teveel onderzoeken.

2 Hoeveel genders zijn er volgens jou? 2, man en vrouw.

3 Wat vind je van dat de meeste bosbranden in de amazone aangestoken worden door de Braziliaanse bevolking zodat ze akkers etc kunnen bouwen? heel erg maar als ik me verplaats in hun schoenen heel begrijpelijk

4 Zou je je op je gemak voelen als er een transgender in je kleedkamer zit? afhankelijk van hoe diegene is. Als hij zich gedraagt vind ik het prima. Laat het er alleen niet zo vanaf druipen als je snapt wat ik bedoel.

5 Zou je een transgender daten? nee, ik zou het niet aan kunnen...

6 Wat vind je van Trump als president? lekker doen joh, heb geen last van hem

7 Welke complottheorie geloof jij/ heb je geloofd? (area 51, corona door 5g etc etc) das echt veel maar ik begon met 9/11 die staged is gezien het feit hoe de toren in elkaar storte enz. en het feit dat siri altijd meeluisterd en ik tevaak hoor dat deze data word verkocht

8 Geloof je in '’reversed racism?'’ (racisme tegen witte mensen)  eigelijk niet. Ik vind het meer een slachtofferrol voor witte mensen die zichzelf neu vinden

9 Vind je dat witte mensen op mogen komen voor zwarte mensen op het gebied van racisme? En wat vind je van het n-woord? gebruik je het zelf?  Ik vind het eeg netjes als witte mensen opkomen voor donkere mensen. Ik heb zelf een kleurtje en gebruik de N-word erg vaak maar meer voor de grap

 

Over je ervaring/gebeurtenissen in je leven

1 Heb je wel eens wat gedaan met hetzelfde geslacht (zoenen, aftrekken, vingeren, seks etc) zo ja wat? x

2 Ben je wel eens buitengesloten door je eigen vrienden? gevoelsmatig wel

3  Ben je gepest? waarmee?  was in groep 1 echt dik dusja...

4 Heb je wel eens een depressieve vriend/vriendin gehad? Hoe ging je er mee om? ik heb een deprisieve vriend gehad die zichzelf wou ophangen enz. Ik heb hem geholpen en krijg tot op de dag vandaag nog berichtjes dat ie me bedankt voor het er voor hem zijn

5 vertel je alles aan je ouders? Waarom wel/niet? minder... ben altijd al een lonewolf geweest

6 Word er iemand in je omgeving gepest? neem je het voor diegene op? op dit moment niemand

7 Ben je ooit onzeker geworden over iets omdat iemand er een opmerking over maakte( bijvoorbeeld, je was nooit onzeker over je neus, totdat iemand zei dat je neus echt vet groot was) op den duur werd voorhoofd een ding en dat heeft er wel voor gezorgd dat ik een ander kapsel heb genomen ja

 

Seks vragen/ naakt vragen (sla deze over als je er geen zin in hebt)

  1 Waar word je geil van?

2 Ben je tevreden met je piemel/vagina/borsten?

3 Heb je je wel eens gemasturbeerd bij dit forum op een verhaal of ben je er geil van geworden?

4 Wat klinkt beter '’geil'’ of '’horny'’ (Engelse variant voor geil)

5 Zou je ooit buiten (in een bos of op het strand ofzo) seks willen hebben? waarom wel/niet?\

6 Heb je ooit '’doktertje'’ gespeeld toen je klein was(geslachtsdelen van vriendjes/vriendinnetjes broertjes/zusjes bekijken tijdens het spelen). Welk geslacht had diegene, en wat vond je van het spel( werd je gedwongen of niet)

6b Hoe vaak heb je het gespeeld? En schaam je je voor het feit dat je het speelde? weten je ouders het? (ze zullen een vermoeden hebben veel kinderen hebben dit ooit gedaan)

7 ben je wel eens naakt thuis? zien je ouders/broer/zus dat?

8 Heeft iemand op school wel eens je broek naar beneden getrokken? (dat was een trend op onze school vroeger lol)

Wil je nog iets anders kwijt?

 

Moet ik dit vaker doen trouwens?

Joejoe 

 

Leuke lijst, seks gedeelte hoeft niet persee maar tof, tot de volgende

 

 

 

 

Badge +2

Geslacht jongen

2 seksualiteit hetero

3 leeftijd 14

 

vragen over jezelf

1 Ben je gelukkig met je lichaam?ja

2, wat zou je veranderen aan jezelf?niks

3 Wat vind je het mooiste bij jezelf?idk

4 Ben je bang voor insecten?nee

5 Ben je soms verdrietig/voel je je heel slecht omdat je niet wil opgroeien (of de oude tijden mist) nee

6 Ben je soms bang om langs een grote groep jongeren (van dezelfde leeftijd, jonger of ouder) te lopen?ja

7 Zo ja, waarom? Idk

8 Heb je ambities (profvoetballer worden, zanger etc)? Melk boer worden

9 Heb je wel eens een kind in je klas gehad die geen vrienden had?ja

9b Heb je diegene vervolgens in je vriendengroep betrokken? hoe reageerde hij/zij?nee

10 Heb je wel eens iemand gepest, en waarom nee

10b was dat online?nee

10c Heb je wel eens een nep account aangemaakt om online te pesten?nee

10d Heb je spijt van pesten?nee

11 Denk je soms dat je leven beter zou zijn als je iemand anders was (bijvoorbeeld een beroemdheid zoals Will Smith, Noah schnapp, Billie Eilish)?nee

12 Welke wet vind je dat er een nieuwe moet komen/ een weg moet in Nederland (bijvoorbeeld bank beroven is legaal vanaf nu) en waarom?
Over je familie dat de boeren weer hun gang mogen gaan

1 Heb je broers/ zussenja 3 broers

2 Zo nee, zou je een broer/zus willen?nee

3 Zo ja, ben je close? of zou je close willen zijn?ben close

4 Geef ze een cijfer7,5

5 Wat haat je het meest aan je ouders?hoe bezorgt ze zij 

6 Wat haat je het meest aan je broers/zussen?als ze me kamer in komen

 

Over jouw mening, geef aub ook uitleg bij de vragen, ik wil graag je motieven weten 

respecteer elkaars mening aub ik wil geen discussies starten BLIJF RESPECTVOL MET JE MENING

1 Denk je dat white privilige bestaat?xx

2 Hoeveel genders zijn er volgens jou?2

3 Wat vind je van dat de meeste bosbranden in de amazone aangestoken worden door de Braziliaanse bevolking zodat ze akkers etc kunnen bouwen?is slecht voor millieu

4 Zou je je op je gemak voelen als er een transgender in je kleedkamer zit?nee

5 Zou je een transgender daten?nee

6 Wat vind je van Trump als president?slecht

7 Welke complottheorie geloof jij/ heb je geloofd? (area 51, corona door 5g etc etc)geen

8 Geloof je in '’reversed racism?'’ (racisme tegen witte mensen) nee

9 Vind je dat witte mensen op mogen komen voor zwarte mensen op het gebied van racisme? En wat vind je van het n-woord? gebruik je het zelf? Ja,prima

 

Over je ervaring/gebeurtenissen in je leven

1 Heb je wel eens wat gedaan met hetzelfde geslacht (zoenen, aftrekken, vingeren, seks etc) zo ja wat?ja aftrekken 

2 Ben je wel eens buitengesloten door je eigen vrienden?nee

3  Ben je gepest? waarmee? Nee

4 Heb je wel eens een depressieve vriend/vriendin gehad? Hoe ging je er mee om?nee

5 vertel je alles aan je ouders? Waarom wel/niet?nee zkr nie

6 Word er iemand in je omgeving gepest? neem je het voor diegene op?ja,nee

7 Ben je ooit onzeker geworden over iets omdat iemand er een opmerking over maakte( bijvoorbeeld, je was nooit onzeker over je neus, totdat iemand zei dat je neus echt vet groot was)nee

 

Seks vragen/ naakt vragen (sla deze over als je er geen zin in hebt)

  1 Waar word je geil van?porno

2 Ben je tevreden met je piemel/vagina/borsten?ja

3 Heb je je wel eens gemasturbeerd bij dit forum op een verhaal of ben je er geil van geworden?ja,nee

4 Wat klinkt beter '’geil'’ of '’horny'’ (Engelse variant voor geil)gw geil

5 Zou je ooit buiten (in een bos of op het strand ofzo) seks willen hebben? waarom wel/niet? Ja lijkt me spannend

6 Heb je ooit '’doktertje'’ gespeeld toen je klein was(geslachtsdelen van vriendjes/vriendinnetjes broertjes/zusjes bekijken tijdens het spelen). Welk geslacht had diegene, en wat vond je van het spel( werd je gedwongen of niet)ja,nee

6b Hoe vaak heb je het gespeeld? En schaam je je voor het feit dat je het speelde? weten je ouders het? (ze zullen een vermoeden hebben veel kinderen hebben dit ooit gedaan)te vaak ,nee

7 ben je wel eens naakt thuis? zien je ouders/broer/zus dat?ja,nee

8 Heeft iemand op school wel eens je broek naar beneden getrokken? (dat was een trend op onze school vroeger lol)ja 

Wil je nog iets anders kwijt?nee

 

Moet ik dit vaker doen trouwens?

Joejoe 

 

Reageer