vragenlijst v

  • 6 April 2021
  • 4 reacties
  • 192 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

1 Hoe oud ben je

2 Hoe identificeer je jezelf (vrouw/man/non-binair etc)

3 Ben je al ontmaagd (zo ja hoe oud was je) (zo nee, wanneer wil je dit het liefst)

4 Hoe was je eerste zoen

5 Waarom is seks zo persoonlijk

6 zou je het erg vinden als je partner liever het licht uit houd tijdens seks

7 Wat moet je doen als iemand van je houd, maar seks wilt omdat hij er al klaar voor is

8 Wat zijn je toekomst dromen>

9 Is het raar om bang te zijn voor zoenen en seks

10 Hoe is het met je? Laat hier achter hoe het echt met je gaat en laten we elkaar helpen!


4 reacties

Reputatie 4
Badge +3

1 Hoe oud ben je 14

2 Hoe identificeer je jezelf (vrouw/man/non-binair etc) vrouw

3 Ben je al ontmaagd (zo ja hoe oud was je) (zo nee, wanneer wil je dit het liefst) nee ik wel het lieft nu.

4 Hoe was je eerste zoen nog niet gehad

5 Waarom is seks zo persoonlijk omdat het naakt gebeud, en het gebeurd tuse 2 personen.

6 zou je het erg vinden als je partner liever het licht uit houd tijdens seks en betje. Ik en onzeker over mijn lichaam.

7 Wat moet je doen als iemand van je houd, maar seks wilt omdat hij er al klaar voor is

Ik snap de vraag niet hele maal maar ik denk gwoon doen wat je wilt . In mijn geval seks hebben met hem.

8 Wat zijn je toekomst dromen>

 2de kamer led woorden. Verkering  met de gene waar ik verlieft op ben en zoenen ,strillen en seks hebben,afvallen.

Is het raar om bang te zijn voor zoenen en seks nee

10 Hoe is het met je? Laat hier achter hoe het echt met je gaat en laten we elkaar helpen!

Gwoon goed

 

Reputatie 2
Badge +2

1 Hoe oud ben je  14

2 Hoe identificeer je jezelf (vrouw/man/non-binair etc)    vrouw

3 Ben je al ontmaagd (zo ja hoe oud was je) (zo nee, wanneer wil je dit het liefst) ja ik was 13 hij was 17 (nu 18 en ik 14).

4 Hoe was je eerste zoen  top haha

5 Waarom is seks zo persoonlijk   je hebt een connectie ofz.

6 zou je het erg vinden als je partner liever het licht uit houd tijdens seks neej

7 Wat moet je doen als iemand van je houd, maar seks wilt omdat hij er al klaar voor is   jou eigen grenzen aanblijvengeven

8 Wat zijn je toekomst dromen> wedstrijd kickbokser worden haha

9 Is het raar om bang te zijn voor zoenen en seks nee

10 Hoe is het met je? Laat hier achter hoe het echt met je gaat en laten we elkaar helpen!   niet perfect maar gaat ernee door

 

Badge

1 Hoe oud ben je 15

2 Hoe identificeer je jezelf (vrouw/man/non-binair etc) man

3 Ben je al ontmaagd (zo ja hoe oud was je) (zo nee, wanneer wil je dit het liefst) nee, zo snel mogelijk haha

4 Hoe was je eerste zoen idk was gewoon een zoen xD

5 Waarom is seks zo persoonlijk omdat je letterlijk in elkaar gaat haha 

6 zou je het erg vinden als je partner liever het licht uit houd tijdens seks nah

7 Wat moet je doen als iemand van je houd, maar seks wilt omdat hij er al klaar voor is als je seks gaat hebben moet je het allebei willen 

8 Wat zijn je toekomst dromen weet ik niet tbh

9 Is het raar om bang te zijn voor zoenen en seks nee joh, iedereen is toch anders 

10 Hoe is het met je? Laat hier achter hoe het echt met je gaat en laten we elkaar helpen! Gaat prima, beetje jammer dat we nu weer naar school moeten want ik vond de hele dag gamen wel leuk maar ja haha 

1 Hoe oud ben je. Ik ben 16

2 Hoe identificeer je jezelf (vrouw/man/non-binair etc). Man

3 Ben je al ontmaagd (zo ja hoe oud was je) (zo nee, wanneer wil je dit het liefst). Hangt ervan af hoe je het ziet. heb wel seks gehad.

4 Hoe was je eerste zoen. Prachtig, en met de tweede persoon ook. Is zoiezo erg mooi met de juiste personen.

5 Waarom is seks zo persoonlijk. Het zorgt voor een sterke connectie, een uniek gevoel.

6 zou je het erg vinden als je partner liever het licht uit houd tijdens seks. Nee totaal niet

7 Wat moet je doen als iemand van je houd, maar seks wilt omdat hij er al klaar voor is. Zelf beslissen en jezelf zeker niet laten dwingen.

8 Wat zijn je toekomst dromen. Ik kijk waar ik uit kom.

9 Is het raar om bang te zijn voor zoenen en seks. Nee

10 Hoe is het met je? Laat hier achter hoe het echt met je gaat en laten we elkaar helpen!. Redelijk :)

 

Reageer