Vragenlijst sex voor jongens (15 vragen)

  • 19 November 2018
  • 384 reacties
  • 54160 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo hier ben ik weer, dit is mijn tweede topic en misschien is het wel een beetje raar dat een meisje een vragenlijst voor jongens post maar alsnog ik ben gewoon nieuwsgierig.

  1. Hoe oud ben je.
  2. Hoe zie je eruit (bv: wat je oogkleur is).
  3. ben je homo, hetero of bi.
  4. Wat vind je leuk aan meisjes (of jongens).
  5. Hoe lang is je penis.
  6. Heb je schaamhaar.
  7. Wat vind je van schaamhaar bij meisjes (of andere jongens).
  8. heb je al seks gehad.
  9. zo nee wil je dat.
  10. ben je al afgetroken of gepijpt door iemand anders.
  11. wat vind je dat een meisje moet hebben voor de sex.
  12. wat vind je leuke standjes.
  13. hoe snel kom je klaar.
  14. Doe je anaal.
  15. zo ja hoe vind je dat.

Dit topic is gesloten

384 reacties

Voor als je het niet snapt is hier een voorbeeld.
  1. Hoe oud ben je. 13
  2. Hoe zie je eruit (bv: wat je oogkleur is). 1.63, lang blond haar, blauwe ogen, slank, klein beetje blond schaamhaar, kleine kont en kleine borsten (aa cup)
  3. ben je homo, hetero of bi. hetero
  4. Wat vind je leuk aan meisjes (of jongens). ik vind kleine piemels leuk aan jongens
  5. Hoe lang is je penis.
  6. Heb je schaamhaar. ja
  7. Wat vind je van schaamhaar bij meisjes (of andere jongens). schaamhaar is cool
  8. heb je al seks gehad. ja
  9. zo nee wil je dat.
  10. ben je al afgetroken of gepijpt door iemand anders. (nee maar wel gebeft en gevingerd)
  11. wat vind je dat een meisje moet hebben voor de sex.
  12. wat vind je leuke standjes. doggystyle
  13. hoe snel kom je klaar.
  14. Doe je anaal. soms
  15. zo ja hoe vind je dat. best pijnlijk
dit was een voorbeeld dus niet zeggen van huh maar jij bent een meisje jij kan dit niet maken, ja dat weet ik maar het is een voorbeeld voor de jongens die het niet snappen
hey,

verwacht totaal geen gekke dingen bij miijn antwoorden maar denk ik vul m alsnog ff in


Hallo hier ben ik weer, dit is mijn tweede topic en misschien is het wel een beetje raar dat een meisje een vragenlijst voor jongens post maar alsnog ik ben gewoon nieuwschierig.

  1. Hoe oud ben je. 17
  2. Hoe zie je eruit (bv: wat je oogkleur is). 1,90 blauwe ogen, bruin haar, erg dun, bril
  3. ben je homo, hetero of bi. hetero
  4. Wat vind je leuk aan meisjes (of jongens). het innerlijk(als deze tenminste goed is)
  5. Hoe lang is je penis. 18 cm
  6. Heb je schaamhaar. ja
  7. Wat vind je van schaamhaar bij meisjes (of andere jongens). hun lichaam, dus maakt mij niet uit
  8. heb je al seks gehad. nope
  9. zo nee wil je dat. nope pas na het huwelij
  10. ben je al afgetroken of gepijpt door iemand anders. nope
  11. wat vind je dat een meisje moet hebben voor de sex. de wil(dus dat ze het zelf wil, daarnaast getrouwd zijn)
  12. wat vind je leuke standjes. Idk?
  13. hoe snel kom je klaar. Idk?
  14. Doe je anaal. nee
  15. zo ja hoe vind je dat.
  1. Hoe oud ben je. 14
  2. Hoe zie je eruit (bv: wat je oogkleur is). Licht blauw
  3. ben je homo, hetero of bi. Hetero
  4. Wat vind je leuk aan meisjes (of jongens). Gezelligheid en liefde
  5. Hoe lang is je penis. 14cm
  6. Heb je schaamhaar. heb het wel maar scheer het
  7. Wat vind je van schaamhaar bij meisjes (of andere jongens). Minder aantrekkelijk
  8. heb je al seks gehad. Nee
  9. zo nee wil je dat. Wil het heel graag
  10. ben je al afgetroken of gepijpt door iemand anders. Nee wil het wel graag
  11. wat vind je dat een meisje moet hebben voor de sex. Dikke billen en beetje tieten
  12. wat vind je leuke standjes. Dogy
  13. hoe snel kom je klaar. 1 min
  14. Doe je anaal. Nog nooit gedaan maar sa er wel voor open
  15. zo ja hoe vind je dat. Weet nog niet
  1. Hoe oud ben je. 15
  2. Hoe zie je eruit (bv: wat je oogkleur is). 1.61, donkerbruin haar, grijsblauwe ogen
  3. ben je homo, hetero of bi. Pan
  4. Wat vind je leuk aan meisjes (of jongens). Als ze zichzelf zijn en het innerlijk
  5. Hoe lang is je penis. 17 cm
  6. Heb je schaamhaar. Ja
  7. Wat vind je van schaamhaar bij meisjes (of andere jongens). Maakt mij niet uit, je moet doen waar je jezelf fijn bij voelt.
  8. heb je al seks gehad. Nee
  9. zo nee wil je dat. Jawel, maar ben er niet wanhopig naar op zoek, zoals sommigen dat wel zijn.
  10. ben je al afgetroken of gepijpt door iemand anders. Nee.
  11. wat vind je dat een meisje moet hebben voor de sex. Behoefte aan seks, ik ga geen seks hebben met iemand die dat niet wil en voor de rest maakt mij het niet uit. Er zijn geen bepaalde verplichtingen die ik vind dat ze moeten hebben.
  12. wat vind je leuke standjes. Zou het niet weten.
  13. hoe snel kom je klaar. Ligt eraan, meestal wel na 10-20 minuten.
  14. Doe je anaal. Wil het wel, maar nog niet gedaan met iemand anders, zelf wel gedaan.
  15. zo ja hoe vind je dat. Zelf vind ik het wel nice.
Reputatie 2
Badge +2
Onnodige quote verwijderd


1.13 over paar dagen 14,
2.bruin haar bruine ogen (k wil nii opscheppen maar meisjes vinden mij gauw knap)
3. Bi maar val voor 90% op meisjes
4. Alles
5. 13 stijf niet geweldig groot helaas
6. Ja maar dat kan altijd weg😉
7. Maakt nii uit opzich wel sexy geen schaam haar is ook oke (geloof me k ben totaaaal niet kieskeurig)
8. Nee
9. Jaaaaa
10. Nee
11. Een vagina al is ze super lelijk als ze lief is mag ze er zijn
12. Weet k nii maar dat valt altijdwel uit te testendrukken😉😉
13.Ligt er aan bij rukken niet super snel
14. Ja soms doe k mn vinger er in fso
15. Geil


Sophietje13 kan jij de vragen beantwoorden die bij jou nog passen
  • Hoe oud ben je.
  • 16
  • Hoe zie je eruit (bv: wat je oogkleur is).
  • half gespierd bruin groene ogen
  • ben je homo, hetero of bi.
  • hetero
  • Wat vind je leuk aan meisjes (of jongens).
  • atletisch lichaam
  • Hoe lang is je penis.
  • 13 cm slap 19 cm stijf
  • Heb je schaamhaar.
  • ja
  • Wat vind je van schaamhaar bij meisjes (of andere jongens).
  • wel normaal maar niet te veel
  • heb je al seks gehad.
  • nee helaas
  • zo nee wil je dat.
  • jaa heel graag
  • ben je al afgetroken of gepijpt door iemand anders.
  • ja door een vriend van me
  • wat vind je dat een meisje moet hebben voor de sex.
  • een lekker lichaam
  • wat vind je leuke standjes.
  • 69 en nog paar
  • hoe snel kom je klaar.
  • middelmatig
  • Doe je anaal.
  • nee
  • zo ja hoe vind je dat.
  1. Hoe oud ben je. 14 jaar
  2. Hoe zie je eruit (bv: wat je oogkleur is). 1.62, blauwe ogen, klein😂
  3. ben je homo, hetero of bi. Hetero
  4. Wat vind je leuk aan meisjes (of jongens). Alles,
  5. Hoe lang is je penis. 14 cm
  6. Heb je schaamhaar. Ja
  7. Wat vind je van schaamhaar bij meisjes (of andere jongens). Als het maar verzorgd is en niet TE veel
  8. heb je al seks gehad. Nee
  9. zo nee wil je dat. Ja maar niet nu al
  10. ben je al afgetroken of gepijpt door iemand anders. Nee
  11. wat vind je dat een meisje moet hebben voor de sex. Een goed humeur
  12. wat vind je leuke standjes. Idk
  13. hoe snel kom je klaar. Tussen 2 en 5 minuten als ik me best doe maar kan ook langer
  14. Doe je anaal. Nee
  15. zo ja hoe vind je dat. —
  1. Hoe oud ben je . 14
  2. Hoe zie je eruit (bv: wat je oogkleur is). Licht blauw
  3. ben je homo, hetero of bi. Hetero
  4. Wat vind je leuk aan meisjes (of jongens). Gezelligheid en liefde
  5. Hoe lang is je penis. 14cm
  6. Heb je schaamhaar . heb het wel maar scheer het
  7. Wat vind je van schaamhaar bij meisjes (of andere jongens). Minder aantrekkelijk
  8. heb je al seks gehad. Nee
  9. zo nee wil je dat. Wil het heel graag
  10. ben je al afgetroken of gepijpt door iemand anders. Nee wil het wel graag
  11. wat vind je dat een meisje moet hebben voor de sex. Dikke billen en beetje tieten
  12. wat vind je leuke standjes. Dogy
  13. hoe snel kom je klaar. 1 min
  14. Doe je anaal. Nog nooit gedaan maar sa er wel voor open
  15. zo ja hoe vind je dat. Weet nog niet

tekst aangepast kindertelefoon ivm off topic
Hi Sophietje13,

hier komt mijn ingevulde lijstje:

  1. hoe oud ben je. - 16 jaar
  2. hoe zie je eruit (bv: wat je oogkleur is). - blauwe ogen, (donker) blonde haren, slank, atletisch en onbehaard lichaam, strak buikje en kontje, lange wimpers en verder super cute haha. Dat zeggen jongens dan die mij leuk vinden 😛
  3. ben je homo, hetero of bi. - homo, net als mijn twin en we zijn al ruim 3 jaar uit de kast
  4. wat vind je leuk aan meisjes (of jongens). - ik val op jongens en vind het leuk als ze cool haar hebben en een leuke uitstraling en als ze hun emoties durven te tonen
  5. hoe lang is je penis. - slap iets van 14 cm en stijf (12,5 cm omtrek) bijna 17 cm (ruim 14 cm omtrek)
  6. heb je schaamhaar. - nee, weggehaald met ontharingsschuim. Ik heb niet superveel als ik het laat groeien, maar ik haal het liever weg. We hebben sws bijna nergens lichaamshaar en dat vind ik wel nice
  7. wat vind je van schaamhaar bij meisjes (of andere jongens). - ik vind het wel mooi als jongens het een beetje bijhouden of weghalen. Dan komt hun piemel mooier uit. Meisjes moeten het zelf weten. Ik val op jongens dus maakt mij niet uit wat meisjes doen.
  8. heb je al seks gehad. - ja, twin en ik zijn vanaf ons 13e door een aantal iets oudere, maar nog wel minderjarige jongens verkracht en misbruikt, een jaar lang. Ik weet niet of ze ook gay waren of alleen geil, maar het waren en zijn gwn kl**tz*kk*n. We moesten ongeveer alles wat je kunt bedenken met die jongens en met elkaar doen en dat hebben we later ook aan onze ouders durven te vertellen en toen is het ook gestopt. Daarnaast hebben we toen ook (soort van vrijwillig, maar eigenlijk was het ook best raar) seks gehad met best veel jongens die we aftrokken en pijpten. Meestal op een vakantiepark na het zwemmen of voetballen ofzo en dan samen in de douche met die jongens. Wij konden die jongens wel zelf uitkiezen in tegenstelling tot tijdens ons misbruik. De laatste tijd hebben we een vriendje en hebben (bijna) alleen seks met hem
  9. zo nee wil je dat. - nou dat misbruik had van ons ook niet gehoeven. Liever hadden we zelf op het gemakje alles ontdekt en zouden we misschien alleen nog maar afgetrokken en gepijpt hebben met andere jongens, maar ja, gebeurd is gebeurd
  10. ben je al afgetrokken of gepijpt door iemand anders. - ja, door best veel jongens (ca. 14 tot 17-18 jaar) en wij hebben die jongens dan ook gepijpt en afgetrokken, soms meer dingen
  11. wat vind je dat een meisje moet hebben voor de sex. - sws niet mij, alleen sommige knijpen wel eens in onze piemels of kontjes op schoolfeesten of bij het wisselen van lokalen als we op de trap lopen en het is druk en dan weten we niet precies wie het doen
  12. wat vind je leuke standjes. - elkaar pijpen, dus 69 en verder als een jongen met opgetrokken benen uit elkaar op bed ligt en dan dat ik op mijn knieën tussen zijn benen zit en hem neuk of dat ik dan op hem lig en we tegelijk kunnen kussen of omgekeerd, dat hij mij neukt. Ik vind het fijn als we elkaar aan kunnen kijken en dat ik tegelijk met zijn piemel kan spelen of kan kussen
  13. hoe snel kom je klaar. – kan wel redelijk snel spuiten en soms doe ik dat, want soms moet het er gwn ff uit, toch? Meestal speel ik wat langer met mijn piemel, bv. tijdens huiswerk maken op mijn bureaustoel en dan later pas echt sneller trekken en spuiten. Dus dat kan wel meer dan een uur duren
  14. doe je anaal. - ja, maar alleen met (leuke) jongens van ongeveer mijn leeftijd
  15. zo ja hoe vind je dat. - fijn, als het is met iemand die van je houdt. Toen we misbruikt werden kwamen we ook wel klaar als we die jongens of elkaar neukten of afgetrokken of gepijpt werden. Maar das raar, want eigenlijk wilden we het niet. En toch kwamen we dan klaar. Daarom zeiden die jongens dat we het dan ook zelf wilden, maar das niet waar. Het was alleen een lichamelijke reactie op het strelen of likken aan onze piemels en dat is heel wat anders. Het was misbruik. Ze vroegen ons nooit wat en gingen gwn hun gang en kleedden ons uit of gingen met hun hand in onze broek of ze duwden hun piemel in onze monden of ergens anders
(deel tekst verwijderd door De Kindertelefoon)
Groetjes,
M&M’s
Hallo hier ben ik weer, dit is mijn tweede topic en misschien is het wel een beetje raar dat een meisje een vragenlijst voor jongens post maar alsnog ik ben gewoon nieuwschierig.

  1. Hoe oud ben je. 17
  2. Hoe zie je eruit (bv: wat je oogkleur is). 185, niet heel gespierd tbh, oogkleur blauw
  3. ben je homo, hetero of bi. hetero
  4. Wat vind je leuk aan meisjes (of jongens). alles vind ik geweldig aan meisjes
  5. Hoe lang is je penis. 16 cm
  6. Heb je schaamhaar. ja maar dat word geschoren
  7. Wat vind je van schaamhaar bij meisjes (of andere jongens). het kan opzicht wel bij meisjes maar niet teveel
  8. heb je al seks gehad. ja
  9. zo nee wil je dat.
  10. ben je al afgetroken of gepijpt door iemand anders. zeker
  11. wat vind je dat een meisje moet hebben voor de sex. zin in seks
  12. wat vind je leuke standjes. gewoon missionaris
  13. hoe snel kom je klaar. bij seks ik denk 20 min inc voorspel
  14. Doe je anaal. nee
  15. zo ja hoe vind je dat.
Badge
16
Slank/atlethisch gebouwd bruine ogen donker bruin haar
Hetero denkik?
Dit is mischien cliche maar ik vind het leukste aan een meid dr lach
Ong 17cm(wel erect hé. Im a grower not a shower)
Ja afentoe trim ik het of scheer ik het
Bij meiden vind ik het wel lekker? Soortvan niet een bos maar gwn klein misschien vormpje ofso?
Ja ik heb drie keer seks gehad
-
Jup
Ze moet er zin in hebben?
Ook weer zon cliche dingetje maar doggy of wnr de dame on top gaat
M eerste keer tering snel. Maar ik kom best vaak klaar dus het is niet na een keer stoppen.
Ik wil het wel proberen
Badge +2
een aantal berichten is verwijderd ivm off topic. Het topic is de openingspost= de vragenlijst.
gr De Kindertelefoon
  1. Hoe oud ben je. 17
  2. Hoe zie je eruit (bv: wat je oogkleur is). Donker haar, getint, bruine ogen en krullen
  3. ben je homo, hetero of bi. Hetero
  4. Wat vind je leuk aan meisjes (of jongens). Heel veel dingen
  5. Hoe lang is je penis. 17cm
  6. Heb je schaamhaar. Ja maar haal t weg
  7. Wat vind je van schaamhaar bij meisjes heb t liever niet om eerlijk te zijn
  8. heb je al seks gehad. Ja
  9. zo nee wil je dat.
  10. ben je al afgetroken of gepijpt door iemand anders. Ja ook
  11. wat vind je dat een meisje moet hebben voor de sex. Ze moet zin hebben en het ook moeten willen natuurlijk
  12. wat vind je leuke standjes. Cowboy en missionary
  13. hoe snel kom je klaar. Ligt eraan, soms na 5 minuten al soms na 30 min
  14. Doe je anaal. Nee
  15. zo ja hoe vind je dat.
Badge +1
  1. Hoe oud ben je. net 13
  2. Hoe zie je eruit (bv: wat je oogkleur is). klein denk 1.55 ofzo. gladde huid. beetje donder blond haar met n lok. sportieve kleding. beetje dun. denk dat dit het is hhah
  3. ben je homo, hetero of bi. bi
  4. Wat vind je leuk aan meisjes (of jongens). als ze sportief is en leuke moderne kleding draagt. en als ze een beetje knap is natuurlijk
  5. Hoe lang is je penis. 11 cm stijf. (te klein gewoon)😁
  6. Heb je schaamhaar. heb ik nog niet
  7. Wat vind je van schaamhaar bij meisjes. maakt mij niks uit eigenlijk ahaha
  8. heb je al seks gehad. nee helaas
  9. zo nee wil je dat. ja heel erg graag hahaha
  10. ben je al afgetroken of gepijpt door iemand anders. Ja dat wel met vriende elkaar afgetrokken en gepijpt.
  11. wat vind je dat een meisje moet hebben voor de sex. gewoon geil zijn en ze moet het willen haha
  12. wat vind je leuke standjes. geen idee
  13. hoe snel kom je klaar. ik heb nog niet echt sperma maar trek meestal 5 minuten af ofzo.
  14. Doe je anaal. nee hoe dan?
  15. zo ja hoe vind je dat. --------------------------------------
Hallo hier ben ik weer, dit is mijn tweede topic en misschien is het wel een beetje raar dat een meisje een vragenlijst voor jongens post maar alsnog ik ben gewoon nieuwschierig.

  1. Hoe oud ben je. 16
  2. Hoe zie je eruit (bv: wat je oogkleur is). Zwart haar bruine oge
  3. ben je homo, hetero of bi. Hetero
  4. Wat vind je leuk aan meisjes (of jongens). Allee
  5. Hoe lang is je penis. Idk nooit gemeten
  6. Heb je schaamhaar. Nee
  7. Wat vind je van schaamhaar bij meisjes (of andere jongens). Moet kunnen
  8. heb je al seks gehad. Ja
  9. zo nee wil je dat. Kan altijd
  10. ben je al afgetroken of gepijpt door iemand anders. Ja me ex
  11. wat vind je dat een meisje moet hebben voor de sex. Goeie kreun
  12. wat vind je leuke standjes. Doggy
  13. hoe snel kom je klaar. Half uur
  14. Doe je anaal. Nee
  15. zo ja hoe vind je dat. Idk
het is nogsteeds verboden om je contactgegevens uit te wisselen...

bericht aangepast door kindertelefoon. Deze reactie was naar aanleiding van een nu verwijderd bericht.
Hallo hier ben ik weer, dit is mijn tweede topic en misschien is het wel een beetje raar dat een meisje een vragenlijst voor jongens post maar alsnog ik ben gewoon nieuwschierig.

  1. Hoe oud ben je. 16
  2. Hoe zie je eruit (bv: wat je oogkleur is). Blauwe ogen, Blond haar, 1,95 m, gespierd lichaam en sixpack.
  3. ben je homo, hetero of bi. Hetero
  4. Wat vind je leuk aan meisjes (of jongens). Als ze spontaan zijn en knap, en natuurlijk seks
  5. Hoe lang is je penis. Stijf 26 cm
  6. Heb je schaamhaar. Ja
  7. Wat vind je van schaamhaar bij meisjes (of andere jongens). Het liefst geschoren
  8. heb je al seks gehad. Ja
  9. zo nee wil je dat.
  10. ben je al afgetroken of gepijpt door iemand anders. Ja door ong 10 meisjes
  11. wat vind je dat een meisje moet hebben voor de sex. Mooi lichaam en zin
  12. wat vind je leuke standjes. Doggy, 69 en twist
  13. hoe snel kom je klaar. Kan ik 5 min maar ook 20 mij tijden seks
  14. Doe je anaal. Wel paar keer gedaan met meisjes
  15. zo ja hoe vind je dat. Heerlijk
Reputatie 1
Badge +1
  1. Hoe oud ben je. 13
  2. Hoe zie je eruit (bv: wat je oogkleur is). 1.63,zwart haar, bruine ogen,schaamhaar, slank
  3. ben je homo, hetero of bi.hetero
  4. Wat vind je leuk aan meisjes (of jongens). Als ze zichzelf zijn en het innerlijk
  5. Hoe lang is je penis.stijf 17 cm
  6. Heb je schaamhaar. Ja
  7. Wat vind je van schaamhaar bij meisjes (of andere jongens). Maakt mij niet uit, je moet doen waar je jezelf fijn bij voelt.
  8. heb je al seks gehad. Nee
  9. zo nee wil je dat. Jawel, maar ben er niet wanhopig naar op zoek, zoals sommigen dat wel zijn.
  10. ben je al afgetroken of gepijpt door iemand anders. Nee.
  11. wat vind je dat een meisje moet hebben voor de sex. Behoefte aan seks, ik ga geen seks hebben met iemand die dat niet wil en zijn lichaam moet niet stinken voor de rest maakt mij het niet uit.
  12. wat vind je leuke standjes. Zou het niet weten.
  13. hoe snel kom je klaar. meestal 5 minuten.
  14. Doe je anaal. Wil het wel, maar nog niet gedaan.
  15. zo ja hoe vind je dat. Zelf vind ik het wel nice
  1. Hoe oud ben je. 13, bijna 14
  2. Hoe zie je eruit (bv: wat je oogkleur is). Blauwe ogen, bruin haar
  3. ben je homo, hetero of bi. Hetero
  4. Wat vind je leuk aan meisjes (of jongens). Meisjes zijn lief en mooi
  5. Hoe lang is je penis. Niet gemeten
  6. Heb je schaamhaar. ja
  7. Wat vind je van schaamhaar bij meisjes (of andere jongens). Niet geweldig, maar ze moeten het zelf weten
  8. heb je al seks gehad. Nee
  9. zo nee wil je dat. Ja
  10. ben je al afgetroken of gepijpt door iemand anders. Nee
  11. wat vind je dat een meisje moet hebben voor de sex. Lief zijn, niet te dik
  12. wat vind je leuke standjes. /
  13. hoe snel kom je klaar. Kwartier
  14. Doe je anaal. Nee
  15. zo ja hoe vind je dat. /
Badge
Hallo hier ben ik weer, dit is mijn tweede topic en misschien is het wel een beetje raar dat een meisje een vragenlijst voor jongens post maar alsnog ik ben gewoon nieuwschierig.

  1. Hoe oud ben je - 15
  2. Hoe zie je eruit - donkere haren, blauwe ogen, beetje gespierd
  3. ben je homo, hetero of bi - hetero
  4. Wat vind je leuk aan meisjes - als ze lief zijn, mooi zijn en een lekkere kont hebben
  5. Hoe lang is je penis - 16/17 cm
  6. Heb je schaamhaar.
  7. Wat vind je van schaamhaar bij meisjes - best wel geil
  8. heb je al seks gehad - ja
  9. zo nee wil je dat.
  10. ben je al afgetroken of gepijpt door iemand anders. - ja
  11. wat vind je dat een meisje moet hebben voor de sex. - zin en een lekkere kont
  12. wat vind je leuke standjes. - meisje op rug, doggy en 69
  13. hoe snel kom je klaar. - soms snel soms duurt het lang
  14. Doe je anaal. - ja
  15. zo ja hoe vind je dat. - super lekker
Hallo hier ben ik weer, dit is mijn tweede topic en misschien is het wel een beetje raar dat een meisje een vragenlijst voor jongens post maar alsnog ik ben gewoon nieuwschierig.

  1. Hoe oud ben je.
  2. Hoe zie je eruit (bv: wat je oogkleur is).
  3. ben je homo, hetero of bi.
  4. Wat vind je leuk aan meisjes (of jongens).
  5. Hoe lang is je penis.
  6. Heb je schaamhaar.
  7. Wat vind je van schaamhaar bij meisjes (of andere jongens).
  8. heb je al seks gehad.
  9. zo nee wil je dat.
  10. ben je al afgetroken of gepijpt door iemand anders.
  11. wat vind je dat een meisje moet hebben voor de sex.
  12. wat vind je leuke standjes.
  13. hoe snel kom je klaar.
  14. Doe je anaal.
  15. zo ja hoe vind je dat.

1 14 jaar
2 bruin groene ogen en bruin haar
3 hetero
4 billen, borsten ogen etc.
5 17 cm
6 ja best veel
7 niet zo mooi
8 nee
9 ja graag
10 nee
11 maakt mij helemaal niks uit
12 alles wel
13 als ik snel ben 2 of 3 minuten en als ik niet snel ben 5-10 minuten
14 zelf niet
15 -
  1. Hoe oud ben je.18
  2. Hoe zie je eruit (bv: wat je oogkleur is).blond haar, blauwe ogen
  3. ben je homo, hetero of bi.hetro
  4. Wat vind je leuk aan meisjes (of jongens).meisjes moeten lief, aardig, mooi enz zijn
  5. Hoe lang is je penis.24 cm ( als ge niet gelooft kijk andere topics)
  6. Heb je schaamhaar.ja, maar ik scheer het
  7. Wat vind je van schaamhaar bij meisjes (of andere jongens).meisjes: moeten het scheren jongens: persoonlijk vindt ik ook scheren of trimmen
  8. heb je al seks gehad. jupp
  9. zo nee wil je dat. nvt
  10. ben je al afgetroken of gepijpt door iemand anders. jupp
  11. wat vind je dat een meisje moet hebben voor de sex. mooie boste en een lekkere kont
  12. wat vind je leuke standjes.doggy , 69, amazone
  13. hoe snel kom je klaar. 15 min ong
  14. Doe je anaal.juppp
  15. zo ja hoe vind je dat.wel lekker
  1. Hoe oud ben je. -13 jaar.
  2. Hoe zie je eruit (bv: wat je oogkleur is). -1.60m, donkerblond, bruingroene ogen.
  3. ben je homo, hetero of bi. -Hetero, maar een beetje gay is OK, dus ook een beetje BI.
  4. Wat vind je leuk aan meisjes (of jongens). -Als ze een mooie lach en ogen heeft, en als ze het leuk vind om met jou samen te werken en leuke dingen doen.
  5. Hoe lang is je penis. -10cm stijf.
  6. Heb je schaamhaar. -Een beetje.
  7. Wat vind je van schaamhaar bij meisjes (of andere jongens). -Ik vind het niet echt heel geweldig, maar het maakt mij niet zo veel uit.
  8. heb je al seks gehad. -Telt orale seks mee?
  9. zo nee wil je dat. -Ja, ik zou het best eens willen doen met iemand.
  10. ben je al afgetroken of gepijpt door iemand anders. -Ja, ik en mijn neef hebben samen eens gefapt.
  11. wat vind je dat een meisje moet hebben voor de sex. -Een geil humeur, en ze moet nat zijn.
  12. wat vind je leuke standjes. -Mij lijkt doggy wel leuk.
  13. hoe snel kom je klaar. -Iets rond de 2min.
  14. Doe je anaal. -Nope.
  15. zo ja hoe vind je dat. -
  1. Hoe oud ben je. 17
  2. Hoe zie je eruit (bv: wat je oogkleur is). Bruine ogen, bruine huid, colombiaanse afkomst
  3. ben je homo, hetero of bi. Hetero
  4. Wat vind je leuk aan meisjes (of jongens). Vooral de lach en stem☺️
  5. Hoe lang is je penis. 20,3cm
  6. Heb je schaamhaar. Scheer het altijd
  7. Wat vind je van schaamhaar bij meisjes (of andere jongens). Zolang het niet te veel is, geen probleem
  8. heb je al seks gehad. Ja
  9. zo nee wil je dat. 🙏🏾
  10. ben je al afgetroken of gepijpt door iemand anders. Ja
  11. wat vind je dat een meisje moet hebben voor de sex. Zin in sex, als ze geen zin heeft is er geen sex🤷🏾‍♂️
  12. wat vind je leuke standjes. Doggy en er bovenop
  13. hoe snel kom je klaar. 3de/4de ronde hou ik het gemiddeld 20 minuten vol, eerste
  14. Doe je anaal. Nee, heb het wel gewild maar mn ex vond het pijnlijk lijken
  15. zo ja hoe vind je dat. 🙏🏾
Badge
1 13
2 bruin en groen door elkaar
3 hetero
4 de borsten
5 nog niet gemeten
6 ja
7 niet erg
8 nee
9 ja
10 nee
11 dat ze geil is en zin in sex
12 doggy
13 5 min ongeveer
14 nee
15