Vragenlijst sex voor jongens (15 vragen)

  • 19 November 2018
  • 384 reacties
  • 54158 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo hier ben ik weer, dit is mijn tweede topic en misschien is het wel een beetje raar dat een meisje een vragenlijst voor jongens post maar alsnog ik ben gewoon nieuwsgierig.

  1. Hoe oud ben je.
  2. Hoe zie je eruit (bv: wat je oogkleur is).
  3. ben je homo, hetero of bi.
  4. Wat vind je leuk aan meisjes (of jongens).
  5. Hoe lang is je penis.
  6. Heb je schaamhaar.
  7. Wat vind je van schaamhaar bij meisjes (of andere jongens).
  8. heb je al seks gehad.
  9. zo nee wil je dat.
  10. ben je al afgetroken of gepijpt door iemand anders.
  11. wat vind je dat een meisje moet hebben voor de sex.
  12. wat vind je leuke standjes.
  13. hoe snel kom je klaar.
  14. Doe je anaal.
  15. zo ja hoe vind je dat.

Dit topic is gesloten

384 reacties

Hi Sophietje13,

hier komt mijn ingevulde lijstje:

  1. hoe oud ben je. - 16 jaar
  2. hoe zie je eruit (bv: wat je oogkleur is). - blauwe ogen, (donker) blonde haren, slank, atletisch en onbehaard lichaam, strak buikje en kontje, lange wimpers en verder super cute haha. Dat zeggen jongens dan die mij leuk vinden 😛
  3. ben je homo, hetero of bi. - homo, net als mijn twin en we zijn al ruim 3 jaar uit de kast
  4. wat vind je leuk aan meisjes (of jongens). - ik val op jongens en vind het leuk als ze cool haar hebben en een leuke uitstraling en als ze hun emoties durven te tonen
  5. hoe lang is je penis. - slap iets van 14 cm en stijf (12,5 cm omtrek) bijna 17 cm (ruim 14 cm omtrek)
  6. heb je schaamhaar. - nee, weggehaald met ontharingsschuim. Ik heb niet superveel als ik het laat groeien, maar ik haal het liever weg. We hebben sws bijna nergens lichaamshaar en dat vind ik wel nice
  7. wat vind je van schaamhaar bij meisjes (of andere jongens). - ik vind het wel mooi als jongens het een beetje bijhouden of weghalen. Dan komt hun piemel mooier uit. Meisjes moeten het zelf weten. Ik val op jongens dus maakt mij niet uit wat meisjes doen.
  8. heb je al seks gehad. - ja, twin en ik zijn vanaf ons 13e door een aantal iets oudere, maar nog wel minderjarige jongens verkracht en misbruikt, een jaar lang. Ik weet niet of ze ook gay waren of alleen geil, maar het waren en zijn gwn kl**tz*kk*n. We moesten ongeveer alles wat je kunt bedenken met die jongens en met elkaar doen en dat hebben we later ook aan onze ouders durven te vertellen en toen is het ook gestopt. Daarnaast hebben we toen ook (soort van vrijwillig, maar eigenlijk was het ook best raar) seks gehad met best veel jongens die we aftrokken en pijpten. Meestal op een vakantiepark na het zwemmen of voetballen ofzo en dan samen in de douche met die jongens. Wij konden die jongens wel zelf uitkiezen in tegenstelling tot tijdens ons misbruik. De laatste tijd hebben we een vriendje en hebben (bijna) alleen seks met hem
  9. zo nee wil je dat. - nou dat misbruik had van ons ook niet gehoeven. Liever hadden we zelf op het gemakje alles ontdekt en zouden we misschien alleen nog maar afgetrokken en gepijpt hebben met andere jongens, maar ja, gebeurd is gebeurd
  10. ben je al afgetrokken of gepijpt door iemand anders. - ja, door best veel jongens (ca. 14 tot 17-18 jaar) en wij hebben die jongens dan ook gepijpt en afgetrokken, soms meer dingen
  11. wat vind je dat een meisje moet hebben voor de sex. - sws niet mij, alleen sommige knijpen wel eens in onze piemels of kontjes op schoolfeesten of bij het wisselen van lokalen als we op de trap lopen en het is druk en dan weten we niet precies wie het doen
  12. wat vind je leuke standjes. - elkaar pijpen, dus 69 en verder als een jongen met opgetrokken benen uit elkaar op bed ligt en dan dat ik op mijn knieën tussen zijn benen zit en hem neuk of dat ik dan op hem lig en we tegelijk kunnen kussen of omgekeerd, dat hij mij neukt. Ik vind het fijn als we elkaar aan kunnen kijken en dat ik tegelijk met zijn piemel kan spelen of kan kussen
  13. hoe snel kom je klaar. – kan wel redelijk snel spuiten en soms doe ik dat, want soms moet het er gwn ff uit, toch? Meestal speel ik wat langer met mijn piemel, bv. tijdens huiswerk maken op mijn bureaustoel en dan later pas echt sneller trekken en spuiten. Dus dat kan wel meer dan een uur duren
  14. doe je anaal. - ja, maar alleen met (leuke) jongens van ongeveer mijn leeftijd
  15. zo ja hoe vind je dat. - fijn, als het is met iemand die van je houdt. Toen we misbruikt werden kwamen we ook wel klaar als we die jongens of elkaar neukten of afgetrokken of gepijpt werden. Maar das raar, want eigenlijk wilden we het niet. En toch kwamen we dan klaar. Daarom zeiden die jongens dat we het dan ook zelf wilden, maar das niet waar. Het was alleen een lichamelijke reactie op het strelen of likken aan onze piemels en dat is heel wat anders. Het was misbruik. Ze vroegen ons nooit wat en gingen gwn hun gang en kleedden ons uit of gingen met hun hand in onze broek of ze duwden hun piemel in onze monden of ergens anders
(deel tekst verwijderd door De Kindertelefoon)
Groetjes,
M&M’s
hey,

verwacht totaal geen gekke dingen bij miijn antwoorden maar denk ik vul m alsnog ff in


Hallo hier ben ik weer, dit is mijn tweede topic en misschien is het wel een beetje raar dat een meisje een vragenlijst voor jongens post maar alsnog ik ben gewoon nieuwschierig.

  1. Hoe oud ben je. 17
  2. Hoe zie je eruit (bv: wat je oogkleur is). 1,90 blauwe ogen, bruin haar, erg dun, bril
  3. ben je homo, hetero of bi. hetero
  4. Wat vind je leuk aan meisjes (of jongens). het innerlijk(als deze tenminste goed is)
  5. Hoe lang is je penis. 18 cm
  6. Heb je schaamhaar. ja
  7. Wat vind je van schaamhaar bij meisjes (of andere jongens). hun lichaam, dus maakt mij niet uit
  8. heb je al seks gehad. nope
  9. zo nee wil je dat. nope pas na het huwelij
  10. ben je al afgetroken of gepijpt door iemand anders. nope
  11. wat vind je dat een meisje moet hebben voor de sex. de wil(dus dat ze het zelf wil, daarnaast getrouwd zijn)
  12. wat vind je leuke standjes. Idk?
  13. hoe snel kom je klaar. Idk?
  14. Doe je anaal. nee
  15. zo ja hoe vind je dat.
Voor als je het niet snapt is hier een voorbeeld.
  1. Hoe oud ben je. 13
  2. Hoe zie je eruit (bv: wat je oogkleur is). 1.63, lang blond haar, blauwe ogen, slank, klein beetje blond schaamhaar, kleine kont en kleine borsten (aa cup)
  3. ben je homo, hetero of bi. hetero
  4. Wat vind je leuk aan meisjes (of jongens). ik vind kleine piemels leuk aan jongens
  5. Hoe lang is je penis.
  6. Heb je schaamhaar. ja
  7. Wat vind je van schaamhaar bij meisjes (of andere jongens). schaamhaar is cool
  8. heb je al seks gehad. ja
  9. zo nee wil je dat.
  10. ben je al afgetroken of gepijpt door iemand anders. (nee maar wel gebeft en gevingerd)
  11. wat vind je dat een meisje moet hebben voor de sex.
  12. wat vind je leuke standjes. doggystyle
  13. hoe snel kom je klaar.
  14. Doe je anaal. soms
  15. zo ja hoe vind je dat. best pijnlijk
dit was een voorbeeld dus niet zeggen van huh maar jij bent een meisje jij kan dit niet maken, ja dat weet ik maar het is een voorbeeld voor de jongens die het niet snappen
  1. Hoe oud ben je.  Ik ben 16 jaar.
  2. Hoe zie je eruit (bv: wat je oogkleur is). Groene ogen, blond haar.
  3. ben je homo, hetero of bi. Hetero
  4. Wat vind je leuk aan meisjes (of jongens). Hun lichaam en persoonlijkheid
  5. Hoe lang is je penis. Slap 10cm, stijf 16cm.
  6. Heb je schaamhaar. Nee, ik scheer het.
  7. Wat vind je van schaamhaar bij meisjes (of andere jongens). Als het er maar verzorgd uit ziet ;)
  8. heb je al seks gehad. Nee.
  9. zo nee wil je dat. Jawel hoor.
  10. ben je al afgetroken of gepijpt door iemand anders. Afgetrokken door een andere jongen ja.
  11. wat vind je dat een meisje moet hebben voor de sex. Niks bijzonders, als je maar plezier hebt ;)
  12. wat vind je leuke standjes. Ik heb nog nooit seks gehad, dus ik weet het niet.
  13. hoe snel kom je klaar. Als ik erg geil ben dan heel snel.
  14. Doe je anaal. Nee.
  15. zo ja hoe vind je dat. -
Reputatie 2
Badge +2
Onnodige quote verwijderd


1.13 over paar dagen 14,
2.bruin haar bruine ogen (k wil nii opscheppen maar meisjes vinden mij gauw knap)
3. Bi maar val voor 90% op meisjes
4. Alles
5. 13 stijf niet geweldig groot helaas
6. Ja maar dat kan altijd weg😉
7. Maakt nii uit opzich wel sexy geen schaam haar is ook oke (geloof me k ben totaaaal niet kieskeurig)
8. Nee
9. Jaaaaa
10. Nee
11. Een vagina al is ze super lelijk als ze lief is mag ze er zijn
12. Weet k nii maar dat valt altijdwel uit te testendrukken😉😉
13.Ligt er aan bij rukken niet super snel
14. Ja soms doe k mn vinger er in fso
15. Geil


Sophietje13 kan jij de vragen beantwoorden die bij jou nog passen
Badge +2
een aantal berichten is verwijderd ivm off topic. Het topic is de openingspost= de vragenlijst.
gr De Kindertelefoon
Badge
  1. Hoe oud ben je. bijna 13
  2. Hoe zie je eruit (bv: wat je oogkleur is). 1.52 donder blond haar beetje dun.
  3. ben je homo, hetero of bi. homo
  4. Wat vind je leuk aan meisjes (of jongens). naakt
  5. Hoe lang is je penis. 12 cm stijf. 😁
  6. Heb je schaamhaar. heb ik nog niet
  7. Wat vind je van schaamhaar bij meisjes. dom
  8. heb je al seks gehad. nee
  9. zo nee wil je dat. ja heel erg
  10. ben je al afgetroken of gepijpt door iemand anders. Ja dat wel
  11. wat vind je dat een meisje moet hebben voor de sex. niks
  12. wat vind je leuke standjes. geen idee
  13. hoe snel kom je klaar. ik heb nog niet echt sperma maar trek meestal 2 minuten
  14. Doe je anaal. nee hoe dan?
  15. zo ja hoe vind je dat. -
Badge

Hallo hier ben ik weer, dit is mijn tweede topic en misschien is het wel een beetje raar dat een meisje een vragenlijst voor jongens post maar alsnog ik ben gewoon nieuwsgierig.
 

  1. Hoe oud ben je. 12
  2. Hoe zie je eruit (bv: wat je oogkleur is). Blond en me oog kleur is blauw 
  3. ben je homo, hetero of bi. Hetero
  4. Wat vind je leuk aan meisjes (of jongens). Gw een beetje dat ze ook een beetje aan me zit en dat doe ik dat ook bij haar doe
  5. Hoe lang is je penis. 15cm
  6. Heb je schaamhaar. Ja
  7. Wat vind je van schaamhaar bij meisjes (of andere jongens). Ja niks😂
  8. heb je al seks gehad. Nee wil wel 
  9. zo nee wil je dat. Ja 
  10. ben je al afgetroken of gepijpt door iemand anders. Nee helaas niet 
  11. wat vind je dat een meisje moet hebben voor de sex. Ja klinkt stom maar moet wel eerst een goeie klik hebben en humor 
  12. wat vind je leuke standjes.ja op de tafel 
  13. hoe snel kom je klaar. Snel 
  14. Doe je anaal. Ja leuk 
  15. zo ja hoe vind je dat.

 

Reputatie 7
Badge +17
  1. Hoe oud ben je.   12
  2. Hoe zie je eruit (bv: wat je oogkleur is).  donkerbruin halflang haar donkerbruine ogen
  3. ben je homo, hetero of bi. denk hetero
  4. Wat vind je leuk aan meisjes (of jongens). persoon, sterk, lief, knap
  5. Hoe lang is je penis. 12 cm stijf geloof k
  6. Heb je schaamhaar. ja maar haal ik weg
  7. Wat vind je van schaamhaar bij meisjes (of andere jongens). mag hoor
  8. heb je al seks gehad. nee
  9. zo nee wil je dat. ooit wel
  10. ben je al afgetroken of gepijpt door iemand anders. ja in gr 8
  11. wat vind je dat een meisje moet hebben voor de sex.  liefde en genieten van mij en zij zegt wat ik moet doen
  12. wat vind je leuke standjes. haha daar weet ik nog niet genoeg van
  13. hoe snel kom je klaar. ligt eraan soms pas na 20 min soms heelsnel
  14. Doe je anaal. nee dat zou ik niet doen
  15. zo ja hoe vind je dat.

Grtz en liefs Julian X

Reputatie 1
Badge +1

Hallo hier ben ik weer, dit is mijn tweede topic en misschien is het wel een beetje raar dat een meisje een vragenlijst voor jongens post maar alsnog ik ben gewoon nieuwsgierig.
 

  1. Hoe oud ben je. 14
  2. Hoe zie je eruit (bv: wat je oogkleur is). Blauwe ogen, best gespierd, slank en sportief, blond
  3. ben je homo, hetero of bi. hetero
  4. Wat vind je leuk aan meisjes (of jongens). als een meid lang haar heeft, aardig is en begrip heeft
  5. Hoe lang is je penis. 15 cm
  6. Heb je schaamhaar. ja
  7. Wat vind je van schaamhaar bij meisjes (of andere jongens). bij meiden moet het niet te veel zijn
  8. heb je al seks gehad. Nee
  9. zo nee wil je dat. ja heel graag
  10. ben je al afgetroken of gepijpt door iemand anders. nee maar zou leuk zijn :)
  11. wat vind je dat een meisje moet hebben voor de sex. niet te overhaast
  12. wat vind je leuke standjes. weet ik niet 
  13. hoe snel kom je klaar. binnen 3-5 min
  14. Doe je anaal. als zij het wil dan ja
  15. zo ja hoe vind je dat. ik denk wel leuk

 

  1. Hoe oud ben je. 15
  2. Hoe zie je eruit (bv: wat je oogkleur is). 1.61, donkerbruin haar, grijsblauwe ogen
  3. ben je homo, hetero of bi. Pan
  4. Wat vind je leuk aan meisjes (of jongens). Als ze zichzelf zijn en het innerlijk
  5. Hoe lang is je penis. 17 cm
  6. Heb je schaamhaar. Ja
  7. Wat vind je van schaamhaar bij meisjes (of andere jongens). Maakt mij niet uit, je moet doen waar je jezelf fijn bij voelt.
  8. heb je al seks gehad. Nee
  9. zo nee wil je dat. Jawel, maar ben er niet wanhopig naar op zoek, zoals sommigen dat wel zijn.
  10. ben je al afgetroken of gepijpt door iemand anders. Nee.
  11. wat vind je dat een meisje moet hebben voor de sex. Behoefte aan seks, ik ga geen seks hebben met iemand die dat niet wil en voor de rest maakt mij het niet uit. Er zijn geen bepaalde verplichtingen die ik vind dat ze moeten hebben.
  12. wat vind je leuke standjes. Zou het niet weten.
  13. hoe snel kom je klaar. Ligt eraan, meestal wel na 10-20 minuten.
  14. Doe je anaal. Wil het wel, maar nog niet gedaan met iemand anders, zelf wel gedaan.
  15. zo ja hoe vind je dat. Zelf vind ik het wel nice.
Badge +1
  1. Hoe oud ben je. 13
  2. Hoe zie je eruit (bv: wat je oogkleur is). Ik ben best klein e dun. ik heb donker blond haar met een lok. ik heb moderne kleding en groen/blauwe ogen.
  3. ben je homo, hetero of bi. BI
  4. Wat vind je leuk aan meisjes (of jongens). Als een meisje mooi is en sportief!!
  5. Hoe lang is je penis. 11 cm ongeveer (best klein haah)
  6. Heb je schaamhaar. Nee
  7. Wat vind je van schaamhaar bij meisjes (of andere jongens). Maakt mij niks uit eigenlijk haha
  8. heb je al seks gehad. Nee geen sex wel pijpen.
  9. zo nee wil je dat. Jaa wil heel graag
  10. ben je al afgetroken of gepijpt door iemand anders. Ja ben gepijpt en afgetrokken door jongens.
  11. wat vind je dat een meisje moet hebben voor de sex. haha geen idee gewoon zin in.
  12. wat vind je leuke standjes. Geen idee ken er niet weel haha
  13. hoe snel kom je klaar. kom nog niet echt klaar!!
  14. Doe je anaal. Nooit
  15. zo ja hoe vind je dat. _________________
  • Hoe oud ben je.
  • 16
  • Hoe zie je eruit (bv: wat je oogkleur is).
  • half gespierd bruin groene ogen
  • ben je homo, hetero of bi.
  • hetero
  • Wat vind je leuk aan meisjes (of jongens).
  • atletisch lichaam
  • Hoe lang is je penis.
  • 13 cm slap 19 cm stijf
  • Heb je schaamhaar.
  • ja
  • Wat vind je van schaamhaar bij meisjes (of andere jongens).
  • wel normaal maar niet te veel
  • heb je al seks gehad.
  • nee helaas
  • zo nee wil je dat.
  • jaa heel graag
  • ben je al afgetroken of gepijpt door iemand anders.
  • ja door een vriend van me
  • wat vind je dat een meisje moet hebben voor de sex.
  • een lekker lichaam
  • wat vind je leuke standjes.
  • 69 en nog paar
  • hoe snel kom je klaar.
  • middelmatig
  • Doe je anaal.
  • nee
  • zo ja hoe vind je dat.
Badge
1 13
2 bruin en groen door elkaar
3 hetero
4 de borsten
5 nog niet gemeten
6 ja
7 niet erg
8 nee
9 ja
10 nee
11 dat ze geil is en zin in sex
12 doggy
13 5 min ongeveer
14 nee
15
  1. Hoe oud ben je. 13 jaar
  2. Hoe zie je eruit (bv: wat je oogkleur is). Bruine ogen, vrij lang, zwart haar
  3. ben je homo, hetero of bi. Hetero
  4. Wat vind je leuk aan meisjes (of jongens). Borsten, billen, gezicht, benen.
  5. Hoe lang is je penis. 9 cm stijf
  6. Heb je schaamhaar. Een beetje
  7. Wat vind je van schaamhaar bij meisjes (of andere jongens). Niet zo heel mooi
  8. heb je al seks gehad. Nee
  9. zo nee wil je dat. Ja, heel graag! Maar weet niet hoe.
  10. ben je al afgetroken of gepijpt door iemand anders. Nope, wil ik wel
  11. wat vind je dat een meisje moet hebben voor de sex. Mooi en aardig zijn
  12. wat vind je leuke standjes. NVT
  13. hoe snel kom je klaar. Verschilt
  14. Doe je anaal. Nee
  15. zo ja hoe vind je dat. NVT

ondanks het feit dat het antwoorden op een topic van 1 jaar oud miss niet zoveel zin heeft vind ik dit een leuke lijst, dus vul hem alsnog in 

Hallo hier ben ik weer, dit is mijn tweede topic en misschien is het wel een beetje raar dat een meisje een vragenlijst voor jongens post maar alsnog ik ben gewoon nieuwsgierig.
 

  1. Hoe oud ben je: 15
  2. Hoe zie je eruit (bv: wat je oogkleur is): bruine ogen, relatief lang (1,87cm), donkerblond/bruin haar met blonde highlights er in, heb een beugel, en ben relatief fors gebouwd (vrij gespierd in de benen, brede schouders, forse armen en daarnaast momenteel niet de slankste, ben ik wel mee bezig maar nu nog niet op dat punt xD)
  3. ben je homo, hetero of bi: gay of bi met een hele sterke voorkeur voor jongens, nog niet helemaal zeker van
  4. Wat vind je leuk aan meisjes (of jongens): persoonlijkheid (humor hebben is een must) en vind zeker bij jongens, een lekker kontje zeker een pré
  5. Hoe lang is je penis: slap 8/stijf 15
  6. Heb je schaamhaar: ja
  7. Wat vind je van schaamhaar bij meisjes (of andere jongens): niks op tegen
  8. heb je al seks gehad: nee, jammer genoeg niet
  9. zo nee wil je dat: JA
  10. ben je al afgetroken of gepijpt door iemand anders: jammer genoeg ook niet
  11. wat vind je dat een meisje moet hebben voor de sex: idk, nog geen ervaring mee gehad en zeker niet met meisjes
  12. wat vind je leuke standjes: /
  13. hoe snel kom je klaar: hangt ervanaf, heb dagen/momenten dat het in een minuutje of 5 is, heb dagen dat ik bijvoorbeeld een verhaaltje erbij aan het lezen ben en dus lekker rustig op mn gemak bezig ben en er een uur aan zit te lurken omdat ik genoeg doe om hem stijf te houden maar niet genoeg om klaar te komen
  14. Doe je anaal: nog nooit gedaan maar zou ik wel doen ja
  15. zo ja hoe vind je dat: nvt

 

Hallo hier ben ik weer, dit is mijn tweede topic en misschien is het wel een beetje raar dat een meisje een vragenlijst voor jongens post maar alsnog ik ben gewoon nieuwsgierig.
 

  1. Hoe oud ben je. 13
  2. Hoe zie je eruit (bv: wat je oogkleur is). Blauwe ogen bruinhaar 1,60 m
  3. ben je homo, hetero of bi. Hetro
  4. Wat vind je leuk aan meisjes (of jongens). Alles
  5. Hoe lang is je penis. 12cm
  6. Heb je schaamhaar. Ja
  7. Wat vind je van schaamhaar bij meisjes (of andere jongens). Leuk 
  8. heb je al seks gehad. Nope
  9. zo nee wil je dat. Jup
  10. ben je al afgetroken of gepijpt door iemand anders. Nope
  11. wat vind je dat een meisje moet hebben voor de sex. Natte kut
  12. wat vind je leuke strandjes. Denk doggy
  13. hoe snel kom je klaar. Snel
  14. Doe je anaal. Nee 
  15. zo ja hoe vind je dat.

 

Reputatie 1
Badge +1

Hallo hier ben ik weer, dit is mijn tweede topic en misschien is het wel een beetje raar dat een meisje een vragenlijst voor jongens post maar alsnog ik ben gewoon nieuwsgierig.
 

  1. Hoe oud ben je.13
  2. Hoe zie je eruit (bv: wat je oogkleur is). gespierd
  3. ben je homo, hetero of bi. Bi
  4. Wat vind je leuk aan meisjes (of  jongens). Bij meisjes een strak kontje en bij jongens een lekkere penis
  5. Hoe lang is je penis. 20 cm (stijf)
  6. Heb je schaamhaar. Ja veel
  7. Wat vind je van schaamhaar bij meisjes (of andere jongens).bij meisjes vind ik dat vies bij jongens vind ik dat niet vies
  8. heb je al seks gehad.ja
  9. zo nee wil je dat./
  10. ben je al afgetroken of gepijpt door iemand anders. Ja 
  11. wat vind je dat een meisje moet hebben voor de sex. 
  12. wat vind je leuke standjes.idk
  13. hoe snel kom je klaar. Snel
  14. Doe je anaal. Ja 
  15. zo ja hoe vind je dat.leuk

 

Reputatie 2
Badge +1

Hallo hier ben ik weer, dit is mijn tweede topic en misschien is het wel een beetje raar dat een meisje een vragenlijst voor jongens post maar alsnog ik ben gewoon nieuwsgierig.
 

  1. Hoe oud ben je. 15
  2. Hoe zie je eruit (bv: wat je oogkleur is). Bruine huid, bruine ogen
  3. ben je homo, hetero of bi. Homo
  4. Wat vind je leuk aan meisjes (of jongens). Gezicht, lichaam
  5. Hoe lang is je penis. 19
  6. Heb je schaamhaar. Ja
  7. Wat vind je van schaamhaar bij meisjes (of andere jongens). Wel geil
  8. heb je al seks gehad. Nee
  9. zo nee wil je dat. Ja
  10. ben je al afgetroken of gepijpt door iemand anders. Nee
  11. wat vind je dat een meisje moet hebben voor de sex. Een vagina
  12. wat vind je leuke standjes. Cowgirl
  13. hoe snel kom je klaar. Ligt eraan
  14. Doe je anaal. Nee
  15. zo ja hoe vind je dat.

 

Reputatie 1
Badge +1
  • Hoe oud ben je. 15
  • Hoe zie je eruit (bv: wat je oogkleur blauw is).
  • ben je homo, hetero of bi. Hetro
  • Wat vind je leuk aan meisjes (of jongens).alles
  • Hoe lang is je penis. 13 cm
  • Heb je schaamhaar. Yep
  • Wat vind je van schaamhaar bij meisjes (of andere jongens).idk
  • heb je al seks gehad.nope
  • zo nee wil je dat. Yep
  • ben je al afgetroken of gepijpt door iemand anders. Yep
  • wat vind je dat een meisje moet hebben voor de sex. Brede billen
  • wat vind je leuke standjes.missionary Diggy cowgirl 
  • hoe snel kom je klaar. 2 min tot 5
  • Doe je anaal..
  • zo ja hoe vind je dat.
Badge

Hallo hier ben ik weer, dit is mijn tweede topic en misschien is het wel een beetje raar dat een meisje een vragenlijst voor jongens post maar alsnog ik ben gewoon nieuwsgierig.
 

  1. Hoe oud ben je. 15
  2. Hoe zie je eruit (bv: wat je oogkleur is). Bruin krullig haar donkerblauwen ogen en een bril
  3. ben je homo, hetero of bi. Hetero
  4. Wat vind je leuk aan meisjes (of jongens). Ogen haar lach lichaam tieten billen 
  5. Hoe lang is je penis. 16,3
  6. Heb je schaamhaar. Nee scheer het
  7. Wat vind je van schaamhaar bij meisjes (of andere jongens). Ik vindt dat je het moet scheren
  8. heb je al seks gehad. Nee
  9. zo nee wil je dat. Ja heel graag
  10. ben je al afgetroken of gepijpt door iemand anders. Nee
  11. wat vind je dat een meisje moet hebben voor de sex. Niet te grote tieten maar ook weer niet te Klein een lekker kontje en Dikke lippen
  12. wat vind je leuke standjes. Heb ik nog niet 
  13. hoe snel kom je klaar. Ongeveer 30 min
  14. Doe je anaal. Ja als het kan
  15. zo ja hoe vind je dat. Nog nooit gedaan
  1. Hoe oud ben je. 15
  2. Hoe zie je eruit (bv: wat je oogkleur is). lichtbruine ogen
  3. ben je homo, hetero of bi. Biseksueel
  4. Wat vind je leuk aan meisjes (of jongens). Karakter, gezicht
  5. Hoe lang is je penis. -
  6. Heb je schaamhaar. Ja
  7. Wat vind je van schaamhaar bij meisjes (of andere jongens). I really don't care about it
  8. heb je al seks gehad. Nee
  9. zo nee wil je dat. Mij maakt het niet uit
  10. ben je al afgetroken of gepijpt door iemand anders. Nee
  11. wat vind je dat een meisje moet hebben voor de sex. Dat zij/hij het wilt en er zin in heeft
  12. wat vind je leuke standjes. Missionary, doggy
  13. hoe snel kom je klaar. 5 minuten
  14. Doe je anaal. Nee
  15. zo ja hoe vind je dat. -
  1. Hoe oud ben je. 14
  2. Hoe zie je eruit (bv: wat je oogkleur is). 1.74 m , zwart haar, en lelijk lol
  3. ben je homo, hetero of bi. hetero
  4. Wat vind je leuk aan meisjes (of jongens). strakke billen
  5. Hoe lang is je penis. 20
  6. Heb je schaamhaar. ja
  7. Wat vind je van schaamhaar bij meisjes (of andere jongens). gewoon
  8. heb je al seks gehad. nee
  9. zo nee wil je dat. momenteen niet
  10. ben je al afgetroken of gepijpt door iemand anders. nee wel bijna
  11. wat vind je dat een meisje moet hebben voor de sex. ???
  12. wat vind je leuke standjes. -
  13. hoe snel kom je klaar. hangt ervan af meestal 5-10 min
  14. Doe je anaal. nee
  15. zo ja hoe vind je dat. -
Badge

Hallo hier ben ik weer, dit is mijn tweede topic en misschien is het wel een beetje raar dat een meisje een vragenlijst voor jongens post maar alsnog ik ben gewoon nieuwsgierig.
 

  1. Hoe oud ben je.14
  2. Hoe zie je eruit grijs/blauw
  3. ben je homo, hetero of bi gwn hetero
  4. Wat vind je leuk aan meisjes hun lichaam
  5. Hoe lang is je penis.14cm
  6. Heb je schaamhaar.ja
  7. Wat vind je van schaamhaar bij meisjes maakt niet veel uit 
  8. heb je al seks gehad.ja
  9. zo nee wil je dat.
  10. ben je al afgetroken of gepijpt door iemand anders.ja
  11. wat vind je dat een meisje moet hebben voor de sex. Mooi lichaam, ervaring
  12. wat vind je leuke standjes.doggy 69
  13. hoe snel kom je klaar.10m
  14. Doe je anaal.nee
  15. zo ja hoe vind je dat.

 

Badge
Hoe oud ben je. 13
Hoe zie je eruit (bv: wat je oogkleur is). Grijsblauwe ogen, Blond haar, gespierd
ben je homo, hetero of bi. Hetero
Wat vind je leuk aan meisjes (of jongens). Als ze een beetje slim zijn en je er gesprekken mee kan voeren, maar ook de kont en de borsten
Hoe lang is je penis. 16cm stijf
Heb je schaamhaar. Ja, ik moet het af en toe scheren
Wat vind je van schaamhaar bij meisjes (of andere jongens). Niet heel mooi, het liefst niet
heb je al seks gehad. Ja
zo nee wil je dat. --
ben je al afgetroken of gepijpt door iemand anders. Ja
wat vind je dat een meisje moet hebben voor de sex. Ik citeer "Als ze een beetje slim zijn en je er gesprekken mee kan voeren, maar ook de kont en de borsten"
wat vind je leuke standjes. Doggy en Cowgirl (reverse)
hoe snel kom je klaar. Gemiddeld
Doe je anaal. Nee
zo ja hoe vind je dat. --
😘