Vraag

vragenlijst seks voor meisjes

  • 26 May 2021
  • 3 reacties
  • 367 Bekeken

Reputatie 1
Badge

ja daar ben ik weer nu een over seks je kan hem alleen invullen als je al ooit seks hebt gehad  alvast bedankt voor het invullen 

1 hoe oud ben je en ben je een jongen of meisje 

2 heb je seks gehad met een jongen of  meisje of allebei

3 hoe voelde/ging de eerste keer

4 hoe oud was je bij de eerste keer

5 hoe vaak heb je ongeveer al seks gehad

6  probeer het gevoel zo goed mogelijk te beschrijven

7 wat is de gekste plek waar je het hebt gedaan

8 heb je tips voor de eerste keer

9 heb je het liefste een grote piemel of een kleine

10 doet het veel pijn


3 reacties

ja daar ben ik weer nu een over seks je kan hem alleen invullen als je al ooit seks hebt gehad  alvast bedankt voor het invullen 

1 hoe oud ben je en ben je een jongen of meisje  jongen 16

2 heb je seks gehad met een jongen of  meisje of allebei meisje

3 hoe voelde/ging de eerste keer voelde geweldig we deden rustigaan

4 hoe oud was je bij de eerste keer 15

5 hoe vaak heb je ongeveer al seks gehad 2

6  probeer het gevoel zo goed mogelijk te beschrijven`--

7 wat is de gekste plek waar je het hebt gedaan gwn slaap kamer

8 heb je tips voor de eerste keer praten en zogen dat je bijde op je gemak bent

9 heb je het liefste een grote piemel of een kleine __________

10 doet het veel pijn

Reputatie 2
Badge +2

ja daar ben ik weer nu een over seks je kan hem alleen invullen als je al ooit seks hebt gehad  alvast bedankt voor het invullen 

1 hoe oud ben je en ben je een jongen of meisje      14 en een meisje

2 heb je seks gehad met een jongen of  meisje of allebei     Jongen

3 hoe voelde/ging de eerste keer    it was amaazing!! maar ik werd ontmaag door iemand die heel veel ervaring had dus that was a big deal!

4 hoe oud was je bij de eerste keer     13 en hij 18

5 hoe vaak heb je ongeveer al seks gehad     13x

6  probeer het gevoel zo goed mogelijk te beschrijven    je word opgevuld door iets warms, je stress gaat weg, je gedachten worden leeg en je voelt een goed gevoel door heel je lichaam net zoals je iets hebt gewonnen of je een grote doel hebt berreikt! 

7 wat is de gekste plek waar je het hebt gedaan    nog niks geks

8 heb je tips voor de eerste keer     leg niet teveel druk op jezelf, overleg goed en lees je een beetje in :D als je er nog niet klaar voor bent moet je het zeker niet doen!

9 heb je het liefste een grote piemel of een kleine     groot is best!

10 doet het veel pijn   als hij voorzichtig is en rekening houd dan *NEE* ik had er helemaal GEEN last van dus maak je niet te veel zorgen. zorg dat je nat genoeg bent en gebruik anders speeksel/glijmiddel. ontspan en begin niet eerder tot je je echt kan ontspannen anders span je je aan waardoor het pijn kan gaan doen. 

Goodluck girl!

 

Badge

ja daar ben ik weer nu een over seks je kan hem alleen invullen als je al ooit seks hebt gehad  alvast bedankt voor het invullen 

1 hoe oud ben je en ben je een jongen of meisje      14 en een meisje

2 heb je seks gehad met een jongen of  meisje of allebei     Jongen

3 hoe voelde/ging de eerste keer    it was amaazing!! maar ik werd ontmaag door iemand die heel veel ervaring had dus that was a big deal!

4 hoe oud was je bij de eerste keer     13 en hij 18

5 hoe vaak heb je ongeveer al seks gehad     13x

6  probeer het gevoel zo goed mogelijk te beschrijven    je word opgevuld door iets warms, je stress gaat weg, je gedachten worden leeg en je voelt een goed gevoel door heel je lichaam net zoals je iets hebt gewonnen of je een grote doel hebt berreikt! 

7 wat is de gekste plek waar je het hebt gedaan    nog niks geks

8 heb je tips voor de eerste keer     leg niet teveel druk op jezelf, overleg goed en lees je een beetje in :D als je er nog niet klaar voor bent moet je het zeker niet doen!

9 heb je het liefste een grote piemel of een kleine     groot is best!

10 doet het veel pijn   als hij voorzichtig is en rekening houd dan *NEE* ik had er helemaal GEEN last van dus maak je niet te veel zorgen. zorg dat je nat genoeg bent en gebruik anders speeksel/glijmiddel. ontspan en begin niet eerder tot je je echt kan ontspannen anders span je je aan waardoor het pijn kan gaan doen. 

Goodluck girl!

 

Vonden jouw ouders het goed dat je seks had?

Reageer