Vragenlijst puberteit & seks (50 vragen)


Reputatie 4
Badge +5

Ha! Alweer een vragenlijstje sorry ik vind t gewoon leuk om te doen vragenlijstjes dit keer over puberteit & seks

1: Hoe oud ben je?

2: Geslacht?

3: (Jongens): Zou je ooit seks willen met een onbekende vrouw?

4: (Meisjes): Wanneer was je voor het eerst ongesteld?

5: Wanneer was je eerste x seks? Hoe oud was je toen?

6: Doe je aan masturberen? Zo ja? Hoe vaak per week?

7: (Jongens): Wanneer kreeg je je eerste zaadlozing? Hoe oud was je toen?

8: (Meisjes): Welke cupmaat heb je? Hoe groot zijn je tieten?

9: (Jongens): Hoe groot is je pik?

10: Heeft iemand je ooit afgetrokken of gepijpt? Zo ja? Wie was dat? En hoe voelde dat? Zo nee? Wil je dat wel?

11: Wanneer begon je met aftrekken?

12: (Meisjes): Wat vind je aantrekkelijk bij jongens?

13: (Jongens): Wat vind je aantrekkelijk bij meisjes?

14: Beschrijf het moment waarop je voor het eerst echt héél erg geil werd en je bijna klaarkwam

15: Ga je vaak uit met vrienden? Zo ja? Waar ga je heen dan en wat doen jullie dan? Zo nee? Waarom niet?

16: Hoe oud was je toen je voor het eerst verkering kreeg?

17: Hoe lang heb je nu al verkering?

18: Zou je ooit een keer jezelf in het openbaar willen aftrekken? (bijvoorbeeld: zwembad, park, etc.)

19: (Jongens): Op welke leeftijd kreeg je voor het eerst een stijve? En waarvan?

20: (Meisjes): Waar koop je je bh´s?

21: (Jongens): Wat voor soort ondergoed draag je? En waar koop je je ondergoed?

22: Wanneer kreeg je voor het eerst lichaamshaar? Hoe oud was je toen?

23: Scheer je je lichaamshaar? 

24: Ben je tevreden met je lichaam?

25: (Meisjes): Heb je jezelf ooit een keer gevingerd? Zo ja? Hoe oud was je toen en hoe voelde het?

26: Maak je weleens naaktfoto´s van jezelf (bijvoorbeeld stijve pik)?

27: Heb je ooit eens een van je vrienden/vriendinnen bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij?

28: Hebben jouw vrienden/vriendinnen jou ooit een keer bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij?

29: Als je moedervlekken hebt, verberg je die dan zo goed mogelijk?

30: (Jongens): Beschrijf je seksdroom

31: Ga je vaak zwemmen? Zo ja? Waar? En met wie? Zo nee? Waarom niet?

32: Zou je ooit een keer seks willen met Kim Kardashian?

33: Zou je een keertje anale seks willen?

34: Gebruik je deo?

35: Zo ja? Welk merk?

36: (Jongens): Hoe groot zijn je ballen?

37: Wat vind je van de hele situatie rondom corona?

38: Ben je al ontmaagd?

39: Zo nee? Waarom niet?

40: Zo ja? Hoe voelde dat?

41: Ben je weleens depressief of ben je ooit depressief geweest?

42: Zijn je ouders nog bij elkaar?

43: Zo nee? Waarom gingen ze uit elkaar? En heeft je moeder/vader al een ander?

44: Zo ja? Hoe lang al?

45: Als je één vrouw zou mogen kiezen waarmee je voor één keer seks mag hebben wie zou je kiezen?

46: Speel je op dit moment een instrument?

47: Zo ja? Welk instrument?

48: Zo nee? Wat heb je gespeeld?

49: (Jongens): Hoe groot is je pik in slappe stand en hoe groot is je pik in stijve stand?

50: Wat vond je ervan?


90 reacties

Badge

1: Hoe oud ben je? 14

2: Geslacht? Jongen

3: (Jongens): Zou je ooit seks willen met een onbekende vrouw? Nee denk het niet

4: (Meisjes): Wanneer was je voor het eerst ongesteld?

5: Wanneer was je eerste x seks? Hoe oud was je toen? 11

6: Doe je aan masturberen? Zo ja? Hoe vaak per week?ja 5 keer per week

7: (Jongens): Wanneer kreeg je je eerste zaadlozing? Hoe oud was je toen? 11

8: (Meisjes): Welke cupmaat heb je? Hoe groot zijn je tieten?

9: (Jongens): Hoe groot is je pik? Slap 11 cm stijf 18 cm

10: Heeft iemand je ooit afgetrokken of gepijpt? Zo ja? Wie was dat? En hoe voelde dat? Zo nee? Wil je dat wel? Ja ik was 11 en ik maar een vriend toe -Tekst verwijderd i.v.m. forumregel 9)

11: Wanneer begon je met aftrekken? 11

12: (Meisjes): Wat vind je aantrekkelijk bij jongens?

13: (Jongens): Wat vind je aantrekkelijk bij meisjes? Een grote kut

14: Beschrijf het moment waarop je voor het eerst echt héél erg geil werd en je bijna klaarkwam ja het verhaal hierboven

15: Ga je vaak uit met vrienden? Zo ja? Waar ga je heen dan en wat doen jullie dan? Zo nee? Waarom niet? Ja jk ga heel vaak met vrienden naar de stad en dan daarna thuis volebak zuipen en daarna dronken naar bed en de volgende dag een kater

16: Hoe oud was je toen je voor het eerst verkering kreeg? 12

17: Hoe lang heb je nu al verkering? Ja bijna 2 jaar

18: Zou je ooit een keer jezelf in het openbaar willen aftrekken? (bijvoorbeeld: zwembad, park, etc.) heb het al een keer in het zwembad gezien toen ik een challenge had verloren

19: (Jongens): Op welke leeftijd kreeg je voor het eerst een stijve? En waarvan? 11 van die vriend

20: (Meisjes): Waar koop je je bh´s?

21: (Jongens): Wat voor soort ondergoed draag je? En waar koop je je ondergoed? Boxershort meestal gewoon online

22: Wanneer kreeg je voor het eerst lichaamshaar? Hoe oud was je toen? Bij mij pik ik was 13

23: Scheer je je lichaamshaar?  Ja

24: Ben je tevreden met je lichaam? Ja

25: (Meisjes): Heb je jezelf ooit een keer gevingerd? Zo ja? Hoe oud was je toen en hoe voelde het?

26: Maak je weleens naaktfoto´s van jezelf (bijvoorbeeld stijve pik)? Nee

27: Heb je ooit eens een van je vrienden/vriendinnen bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? Na mijn beste vrienden en mijn vriendin

28: Hebben jouw vrienden/vriendinnen jou ooit een keer bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? Ja

29: Als je moedervlekken hebt, verberg je die dan zo goed mogelijk? Nee

30: (Jongens): Beschrijf je seksdroom met al mijn vriendin en vriendinnen gewoon een groot seksfeest

31: Ga je vaak zwemmen? Zo ja? Waar? En met wie? Zo nee? Waarom niet? Ja heb thuis een zwembad in te tuin dus met warm weer elke dag

32: Zou je ooit een keer seks willen met Kim Kardashian? Nee

33: Zou je een keertje anale seks willen? Heb ik al gehad

34: Gebruik je deo? Ja tuurlijk

35: Zo ja? Welk merk? Axe

36: (Jongens): Hoe groot zijn je ballen? Best groot

37: Wat vind je van de hele situatie rondom corona? KUT want ik kan niet meer naar de stad met vrienden

38: Ben je al ontmaagd? Ja

39: Zo nee? Waarom niet?

40: Zo ja? Hoe voelde dat? Heel lekker

41: Ben je weleens depressief of ben je ooit depressief geweest? Nee

42: Zijn je ouders nog bij elkaar? Nee

43: Zo nee? Waarom gingen ze uit elkaar? En heeft je moeder/vader al een ander? Vroeger ging mij vader te veel op stap en moest mijn alleen voor mij zorgen mijn vader heeft een nieuwe vriendin mijn moeder niet maar dat hoeft ook niet zegt ze

44: Zo ja? Hoe lang al? Weet ik niet

45: Als je één vrouw zou mogen kiezen waarmee je voor één keer seks mag hebben wie zou je kiezen? Weet ik niet

46: Speel je op dit moment een instrument? Nee

47: Zo ja? Welk instrument?

48: Zo nee? Wat heb je gespeeld?

49: (Jongens): Hoe groot is je pik in slappe stand en hoe groot is je pik in stijve stand? Slap 11 stijf 18

50: Wat vond je ervan? Leuke vragen

1: Hoe oud ben je?17

2: Geslacht? Jongen

3: (Jongens): Zou je ooit seks willen met een onbekende vrouw? Ja

4: (Meisjes): Wanneer was je voor het eerst ongesteld? -/

5: Wanneer was je eerste x seks? Hoe oud was je toen? ik was 13 en zat in de 2e klas

6: Doe je aan masturberen? Zo ja? Hoe vaak per week?Ja, vaak wel ongeveer 7x per week

7: (Jongens): Wanneer kreeg je je eerste zaadlozing? Hoe oud was je toen? Rond mn 11/12e

8: (Meisjes): Welke cupmaat heb je? Hoe groot zijn je tieten? -/

9: (Jongens): Hoe groot is je pik? slap 13cm, stijf 20cm 

10: Heeft iemand je ooit afgetrokken of gepijpt? Zo ja? Wie was dat? En hoe voelde dat? Zo nee? Wil je dat wel? ja, een vriendin, een klasgenote en een aantal exen. Het is allebei heel lekker, zolang de meid het maar goed doet

11: Wanneer begon je met aftrekken? 11/12 jaar

12: (Meisjes): Wat vind je aantrekkelijk bij jongens?-/

13: (Jongens): Wat vind je aantrekkelijk bij meisjes? Humor, een mooi lichaam en een mooi gezicht

14: Beschrijf het moment waarop je voor het eerst echt héél erg geil werd en je bijna klaarkwam Toen ik in de eerste klas zat had ik verkering met een meid die heel grote borsten had voor haar leeftijd (12 jaar en cup D). Toen we bij haar thuis waren viel ze in slaap en in haar slaap kwam haar borst uit haar t-shirt en bh. Ik heb me toen, terwijl ze sliep, afgetrokken tot ik klaarkwam 

15: Ga je vaak uit met vrienden? Zo ja? Waar ga je heen dan en wat doen jullie dan? Zo nee? Waarom niet? Ja, gewoon in de plaats waar ik vandaan kom

16: Hoe oud was je toen je voor het eerst verkering kreeg? 12

17: Hoe lang heb je nu al verkering? -/

18: Zou je ooit een keer jezelf in het openbaar willen aftrekken? (bijvoorbeeld: zwembad, park, etc.) Al vaker gedaan in bijvoorbeeld het zwembad, buiten op een afgelegen plek of in de douche bij de sportschool

19: (Jongens): Op welke leeftijd kreeg je voor het eerst een stijve? En waarvan? geen idee meer

20: (Meisjes): Waar koop je je bh´s? -/

21: (Jongens): Wat voor soort ondergoed draag je? En waar koop je je ondergoed? Boxers van Scotch & Soda of Muchachomalo

22: Wanneer kreeg je voor het eerst lichaamshaar? Hoe oud was je toen? 11/12?

23: Scheer je je lichaamshaar? Ja, soms

24: Ben je tevreden met je lichaam? ja

25: (Meisjes): Heb je jezelf ooit een keer gevingerd? Zo ja? Hoe oud was je toen en hoe voelde het? -/

26: Maak je weleens naaktfoto´s van jezelf (bijvoorbeeld stijve pik)? Ja, vaak

27: Heb je ooit eens een van je vrienden/vriendinnen bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? Ja, een vriendin (die me later heeft afgetrokken) en een andere vriendin die niet wist dat haar kamer deur niet op slot zat, zij zat zonder bovenkleding aan op bed en ik zag haar borsten dus. Beide ervaringen vond ik heel geil.

28: Hebben jouw vrienden/vriendinnen jou ooit een keer bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? Ja, de eerste vriendin van hierboven trok me toen af en een andere vriendin zag me naakt in de kleedkamer. Vond beide keren geil

29: Als je moedervlekken hebt, verberg je die dan zo goed mogelijk? nee, waarom zou ik

30: (Jongens): Beschrijf je seksdroom: seks met meerdere meiden tegelijk of seks terwijl andere meid(en) toekijken

31: Ga je vaak zwemmen? Zo ja? Waar? En met wie? Zo nee? Waarom niet? Niet heel vaak maar vind het wel leuk en ook opwindend soms

32: Zou je ooit een keer seks willen met Kim Kardashian? Nee, veel te nep

33: Zou je een keertje anale seks willen? Nee was te strak

34: Gebruik je deo? JAAA, wie niet?!

35: Zo ja? Welk merk? Rexona, Nivea

36: (Jongens): Hoe groot zijn je ballen? redelijk groot 

37: Wat vind je van de hele situatie rondom corona?

38: Ben je al ontmaagd? Ja

39: Zo nee? Waarom niet? -/

40: Zo ja? Hoe voelde dat? Heerlijk, geen pijn voor beiden en heel spannend

41: Ben je weleens depressief of ben je ooit depressief geweest? nee

42: Zijn je ouders nog bij elkaar? ja

43: Zo nee? Waarom gingen ze uit elkaar? En heeft je moeder/vader al een ander? -/

44: Zo ja? Hoe lang al? -/

45: Als je één vrouw zou mogen kiezen waarmee je voor één keer seks mag hebben wie zou je kiezen?

TE veel om te kiezen...

46: Speel je op dit moment een instrument? Ja

47: Zo ja? Welk instrument? gitaar

48: Zo nee? Wat heb je gespeeld? -/

49: (Jongens): Hoe groot is je pik in slappe stand en hoe groot is je pik in stijve stand? slap 13cm, stijf 20cm

50: Wat vond je ervan? lang maar prima

Reputatie 5
Badge +5

Ha! Alweer een vragenlijstje sorry ik vind t gewoon leuk om te doen vragenlijstjes dit keer over puberteit & seks

1: Hoe oud ben je? 14

2: Geslacht? Jongen

3: (Jongens): Zou je ooit seks willen met een onbekende vrouw? Als ze mooi is sure...

4: (Meisjes): Wanneer was je voor het eerst ongesteld?

5: Wanneer was je eerste x seks? Hoe oud was je toen? X

6: Doe je aan masturberen? Zo ja? Hoe vaak per week?ja, bijna elke dag

7: (Jongens): Wanneer kreeg je je eerste zaadlozing? Hoe oud was je toen? 12 ofzo

8: (Meisjes): Welke cupmaat heb je? Hoe groot zijn je tieten?

9: (Jongens): Hoe groot is je pik? 18 ofzo

10: Heeft iemand je ooit afgetrokken of gepijpt? Zo ja? Wie was dat? En hoe voelde dat? Zo nee? Wil je dat wel? X

11: Wanneer begon je met aftrekken? 13 ofzo idk

12: (Meisjes): Wat vind je aantrekkelijk bij jongens?

13: (Jongens): Wat vind je aantrekkelijk bij meisjes? Bruin haar, bruine ogen... vooral lang haar en humor

14: Beschrijf het moment waarop je voor het eerst echt héél erg geil werd en je bijna klaarkwam idk dacht aan een docent waarvan ik die dag haar slipje had gezien

15: Ga je vaak uit met vrienden? Zo ja? Waar ga je heen dan en wat doen jullie dan? Zo nee? Waarom niet? Ja,Gwn naar een vast pleintje

16: Hoe oud was je toen je voor het eerst verkering kreeg? 12 ofzo ook toen ik 5 was maaf dat tel ik niet mee

17: Hoe lang heb je nu al verkering? 0 jaar

18: Zou je ooit een keer jezelf in het openbaar willen aftrekken? (bijvoorbeeld: zwembad, park, etc.) Nee niet echt denk ik

19: (Jongens): Op welke leeftijd kreeg je voor het eerst een stijve? En waarvan? Idk 6 ofzo... gwn toen ik opstond om te plassen vlgm

20: (Meisjes): Waar koop je je bh´s?

21: (Jongens): Wat voor soort ondergoed draag je? En waar koop je je ondergoed? Meestal dubel relax

22: Wanneer kreeg je voor het eerst lichaamshaar? Hoe oud was je toen? Idk... 12 ofzo... het hele paket oksels schaamhaar enz.

23: Scheer je je lichaamshaar? Jazeker

24: Ben je tevreden met je lichaam? Jawel...

25: (Meisjes): Heb je jezelf ooit een keer gevingerd? Zo ja? Hoe oud was je toen en hoe voelde het?

26: Maak je weleens naaktfoto´s van jezelf (bijvoorbeeld stijve pik)? Nee zeker niet

27: Heb je ooit eens een van je vrienden/vriendinnen bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? Ja een vriendin van me bij het zwembad tijdens het omkleden... was niet heel erg ofzo

28: Hebben jouw vrienden/vriendinnen jou ooit een keer bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? Ja... bij het omkleden bij het zwembad

29: Als je moedervlekken hebt, verberg je die dan zo goed mogelijk? Neu 

30: (Jongens): Beschrijf je seksdroom sex met me crush nadat ik haar had betrapt

31: Ga je vaak zwemmen? Zo ja? Waar? En met wie? Zo nee? Waarom niet? Nee niet echt

32: Zou je ooit een keer seks willen met Kim Kardashian? Wel een keer denk ik

33: Zou je een keertje anale seks willen? Jazeker

34: Gebruik je deo? Offcourse

35: Zo ja? Welk merk? Axe

36: (Jongens): Hoe groot zijn je ballen? Idk 

37: Wat vind je van de hele situatie rondom corona? Irritant

38: Ben je al ontmaagd? Nope

39: Zo nee? Waarom niet? Gwn geen haast

40: Zo ja? Hoe voelde dat? X

41: Ben je weleens depressief of ben je ooit depressief geweest? Ja...

42: Zijn je ouders nog bij elkaar? Nope

43: Zo nee? Waarom gingen ze uit elkaar? En heeft je moeder/vader al een ander? Ja gwn de koek was op ofzo... me vader heeft nu met iemand anderd

44: Zo ja? Hoe lang al? Idk al 14 jaar uit elkaar... 

45: Als je één vrouw zou mogen kiezen waarmee je voor één keer seks mag hebben wie zou je kiezen? Me crush of miljuska witschenhausen

46: Speel je op dit moment een instrument? Nope

47: Zo ja? Welk instrument? X

48: Zo nee? Wat heb je gespeeld? Niks

49: (Jongens): Hoe groot is je pik in slappe stand en hoe groot is je pik in stijve stand? X

50: Wat vond je ervan? Okay

 

Reputatie 1
Badge

Ha! Alweer een vragenlijstje sorry ik vind t gewoon leuk om te doen vragenlijstjes dit keer over puberteit & seks

1: Hoe oud ben je? 16

2: Geslacht? Meisje 

3: (Jongens): Zou je ooit seks willen met een onbekende vrouw?/

4: (Meisjes): Wanneer was je voor het eerst ongesteld? 11

5: Wanneer was je eerste x seks? Hoe oud was je toen? 13 

6: Doe je aan masturberen? Zo ja? Hoe vaak per week? Ja 4 keer

7: (Jongens): Wanneer kreeg je je eerste zaadlozing? Hoe oud was je toen?/

8: (Meisjes): Welke cupmaat heb je? Hoe groot zijn je tieten? D best groot

9: (Jongens): Hoe groot is je pik?/

10: Heeft iemand je ooit afgetrokken of gepijpt? Zo ja? Wie was dat? En hoe voelde dat? Zo nee? Wil je dat wel?/

11: Wanneer begon je met aftrekken?/

12: (Meisjes): Wat vind je aantrekkelijk bij jongens? Blauwe ogen

13: (Jongens): Wat vind je aantrekkelijk bij meisjes?/

14: Beschrijf het moment waarop je voor het eerst echt héél erg geil werd en je bijna klaarkwam in de les ik heb echt een knappe leraar

15: Ga je vaak uit met vrienden? Zo ja? Waar ga je heen dan en wat doen jullie dan? Zo nee? Waarom niet? Nope 

16: Hoe oud was je toen je voor het eerst verkering kreeg? 11

17: Hoe lang heb je nu al verkering? Nvt

18: Zou je ooit een keer jezelf in het openbaar willen aftrekken? (bijvoorbeeld: zwembad, park, etc.)ntv

19: (Jongens): Op welke leeftijd kreeg je voor het eerst een stijve? En waarvan?/

20: (Meisjes): Waar koop je je bh´s? Online 

21: (Jongens): Wat voor soort ondergoed draag je? En waar koop je je ondergoed?/

22: Wanneer kreeg je voor het eerst lichaamshaar? Hoe oud was je toen? 11

23: Scheer je je lichaamshaar? Ja

24: Ben je tevreden met je lichaam?ja

25: (Meisjes): Heb je jezelf ooit een keer gevingerd? Zo ja? Hoe oud was je toen en hoe voelde het? 11 en was geil

26: Maak je weleens naaktfoto´s van jezelf (bijvoorbeeld stijve pik)? Ja

27: Heb je ooit eens een van je vrienden/vriendinnen bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? Ja was op de wc en uiteindelijk heb ik haar gevingert en zij mij gebeft we zijn geen LESBI maar waren allebei gewoon heel geil

28: Hebben jouw vrienden/vriendinnen jou ooit een keer bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij?  Ja zelfde zoals ik net zij 

29: Als je moedervlekken hebt, verberg je die dan zo goed mogelijk? Heb er geen 

30: (Jongens): Beschrijf je seksdroom/

31: Ga je vaak zwemmen? Zo ja? Waar? En met wie? Zo nee? Waarom niet? Ja vrienden

32: Zou je ooit een keer seks willen met Kim Kardashian? Nee

33: Zou je een keertje anale seks willen? Lekkehqer

34: Gebruik je deo?ja

35: Zo ja? Welk merk?dove 

36: (Jongens): Hoe groot zijn je ballen?nvt

37: Wat vind je van de hele situatie rondom corona? Kut

38: Ben je al ontmaagd?ja

39: Zo nee? Waarom niet?nvt

40: Zo ja? Hoe voelde dat? Lekker

41: Ben je weleens depressief of ben je ooit depressief geweest? Nee

42: Zijn je ouders nog bij elkaar? Ja

43: Zo nee? Waarom gingen ze uit elkaar? En heeft je moeder/vader al een ander?nvt

44: Zo ja? Hoe lang al?nvt

45: Als je één vrouw zou mogen kiezen waarmee je voor één keer seks mag hebben wie zou je kiezen?nvt

46: Speel je op dit moment een instrument? Nee 

47: Zo ja? Welk instrument?nee

48: Zo nee? Wat heb je gespeeld?nee 

49: (Jongens): Hoe groot is je pik in slappe stand en hoe groot is je pik in stijve stand?

50: Wat vond je ervan?

 

Reputatie 7
Badge +7

Ha! Alweer een vragenlijstje sorry ik vind t gewoon leuk om te doen vragenlijstjes dit keer over puberteit & seks

1: Hoe oud ben je?

15

2: Geslacht? Jongen 

3: (Jongens): Zou je ooit seks willen met een onbekende vrouw? Als ze heel lekker is en grote tieten heeft 

4: (Meisjes): Wanneer was je voor het eerst ongesteld? X

5: Wanneer was je eerste x seks? Hoe oud was je toen? Vorig jaar 2021 in juli

6: Doe je aan masturberen? Zo ja? Hoe vaak per week? Ja, om de 3 dagen

7: (Jongens): Wanneer kreeg je je eerste zaadlozing? Hoe oud was je toen? Toen ik 11 was 

8: (Meisjes): Welke cupmaat heb je? Hoe groot zijn je tieten? X

9: (Jongens): Hoe groot is je pik? 15,5 a 16 cm

10: Heeft iemand je ooit afgetrokken of gepijpt? Zo ja? Wie was dat? En hoe voelde dat? Zo nee? Wil je dat wel? Mijn vriendin heeft mij afgetrokken en gepijpt, het was zo lekker. Al mijn sperma kwam in haar gezicht 🤤

11: Wanneer begon je met aftrekken? Toen ik 8 was

12: (Meisjes): Wat vind je aantrekkelijk bij jongens? X

13: (Jongens): Wat vind je aantrekkelijk bij meisjes? Tieten, gezicht en innerlijk 

14: Beschrijf het moment waarop je voor het eerst echt héél erg geil werd en je bijna klaarkwam toen ik mijn vriend de moeder uit de douche kwam lopen en haar grote tieten zag

15: Ga je vaak uit met vrienden? Zo ja? Waar ga je heen dan en wat doen jullie dan? Zo nee? Waarom niet? Nee niet echt, ze willen nergens naartoe

16: Hoe oud was je toen je voor het eerst verkering kreeg? 15 jaar dus gwn nu

17: Hoe lang heb je nu al verkering? 8 maanden

18: Zou je ooit een keer jezelf in het openbaar willen aftrekken? (bijvoorbeeld: zwembad, park, etc.) ja, in de tram of bus 

19: (Jongens): Op welke leeftijd kreeg je voor het eerst een stijve? En waarvan? Toen ik 8 was, ik denk gwn vanzelf

20: (Meisjes): Waar koop je je bh´s? X

21: (Jongens): Wat voor soort ondergoed draag je? En waar koop je je ondergoed? Ik draag echt die lekkere geile uitrekbare ondergoed dat heel lekker zit 

22: Wanneer kreeg je voor het eerst lichaamshaar? Hoe oud was je toen? 9 jaar

23: Scheer je je lichaamshaar? Nee

24: Ben je tevreden met je lichaam? Ja alleen ik wil meer haar hebben op mijn armen en handen en borst 

25: (Meisjes): Heb je jezelf ooit een keer gevingerd? Zo ja? Hoe oud was je toen en hoe voelde het? X

26: Maak je weleens naaktfoto´s van jezelf (bijvoorbeeld stijve pik)? 1x maar heb het gelijk verwijderd

27: Heb je ooit eens een van je vrienden/vriendinnen bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij?

Ja, een vriend van mij, het was in de 1e klas toen we hadden gezwommen en daarna gingen omkleden toen zag ik zijn penis. Ik voelde me zo ingemakkelijk dat ik sinds die dag steeds denk dat ik gay ben terwijl ik dat helemaal niet ben. Het maakt mij zo verdrietig, want ik ben helemaal niet gay en als ik dat zou zijn dan zou ik gelijk zelfmoord plegen want dat ga ik nooit worden en zal ik ook never nooit zijn 😫😫😭😭

28: Hebben jouw vrienden/vriendinnen jou ooit een keer bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? Kijk vraag 27, behalve dat laatste stukje dat niet voor de rest wel

29: Als je moedervlekken hebt, verberg je die dan zo goed mogelijk? Nee

30: (Jongens): Beschrijf je seksdroom 1x een jongen zijn grote dikke penis zuigen ( ik ben niet gay maar zou een x willen proberen) 

31: Ga je vaak zwemmen? Zo ja? Waar? En met wie? Zo nee? Waarom niet? Nee, zwemmen doe ik alleen als het zomer is 

32: Zou je ooit een keer seks w​​​​​​illen met Kim Kardashian? Nee, ze is te dik en haar billen zijn heel nep

33: Zou je een keertje anale seks willen? Al gedaan bij mijn meisje 

34: Gebruik je deo? Ja 

35: Zo ja? Welk merk? Axe

36: (Jongens): Hoe groot zijn je ballen? Best groot omdat mijn lul ook best groot is vandaar

37: Wat vind je van de hele situatie rondom corona? Best vervelend maar corona gaat toch weg dus ben wel soort van blij ik had laatst helaas corona gekregen maar werd er niet doodziek van of iets maar het is kut om het te hebben maar ik ben gelukkig weer beter en kan ik me focussen op school en mijn vrije tijd 

38: Ben je al ontmaagd? Ja

39: Zo nee? Waarom niet? X

40: Zo ja? Hoe voelde dat? Het voelde zo lekker

41: Ben je weleens depressief of ben je ooit depressief geweest? Ja helaas

42: Zijn je ouders nog bij elkaar? Ja

43: Zo nee? Waarom gingen ze uit elkaar? En heeft je moeder/vader al een ander? X

44: Zo ja? Hoe lang al? X

45: Als je één vrouw zou mogen kiezen waarmee je voor één keer seks mag hebben wie zou je kiezen?  Scarlet Johansson

46: Speel je op dit moment een instrument?

Nee

47: Zo ja? Welk instrument? X

48: Zo nee? Wat heb je gespeeld? Gitaar een beetje

49: (Jongens): Hoe groot is je pik in slappe stand en hoe groot is je pik in stijve stand? 13 cm slap en 18 cm stijf

50: Wat vond je ervan? Een hele leuke vragenlijst. Ik hoop dat je meer van zulke vragenlijsten gaat maken. Ga zo door!!! 

 

Reputatie 7
Badge +17

1: Hoe oud ben je?  12

2: Geslacht?  jongen

3: (Jongens): Zou je ooit seks willen met een onbekende vrouw?  nee

4: (Meisjes): Wanneer was je voor het eerst ongesteld?

5: Wanneer was je eerste x seks? Hoe oud was je toen? nog niet

6: Doe je aan masturberen? Zo ja? Hoe vaak per week? verschilt, doe het wel

7: (Jongens): Wanneer kreeg je je eerste zaadlozing? Hoe oud was je toen? 11,5

8: (Meisjes): Welke cupmaat heb je? Hoe groot zijn je tieten?

9: (Jongens): Hoe groot is je pik? 12 cm max

10: Heeft iemand je ooit afgetrokken of gepijpt? Zo ja? Wie was dat? En hoe voelde dat? Zo nee? Wil je dat wel? met een klasgenoot uitproberen in gr 8

11: Wanneer begon je met aftrekken? jaar geleden

12: (Meisjes): Wat vind je aantrekkelijk bij jongens?

13: (Jongens): Wat vind je aantrekkelijk bij meisjes? ogen, haar, hele lijf en vooral of ze aardig en sterk persoon is en lief

14: Beschrijf het moment waarop je voor het eerst echt héél erg geil werd en je bijna klaarkwam...toen een meisje een heel tijdje naar mij keek en zei dat mijn speedo mij lekker stond ( voor mijn training boottechnieken was dat )

15: Ga je vaak uit met vrienden? Zo ja? Waar ga je heen dan en wat doen jullie dan? Zo nee? Waarom niet? nee ben  12, ga nog niet uit

16: Hoe oud was je toen je voor het eerst verkering kreeg? nog niet

17: Hoe lang heb je nu al verkering? geen, wel crush

18: Zou je ooit een keer jezelf in het openbaar willen aftrekken? (bijvoorbeeld: zwembad, park, etc.)nee zeker niet openbaar dat betekent dat ze je kunnen zien. dus nee

19: (Jongens): Op welke leeftijd kreeg je voor het eerst een stijve? En waarvan? 8 ofzo, vanzelf  , betekende nog niks

20: (Meisjes): Waar koop je je bh´s?

21: (Jongens): Wat voor soort ondergoed draag je? En waar koop je je ondergoed? simpel gewoon hema ofzo

22: Wanneer kreeg je voor het eerst lichaamshaar? Hoe oud was je toen? 11,5

23: Scheer je je lichaamshaar?  ja

24: Ben je tevreden met je lichaam? jawel

25: (Meisjes): Heb je jezelf ooit een keer gevingerd? Zo ja? Hoe oud was je toen en hoe voelde het?

26: Maak je weleens naaktfoto´s van jezelf (bijvoorbeeld stijve pik)? nee zeker niet

27: Heb je ooit eens een van je vrienden/vriendinnen bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? ja bij omkleden bij het zeilen en bij sport, was heel gewoon

28: Hebben jouw vrienden/vriendinnen jou ooit een keer bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? zelfde :)

29: Als je moedervlekken hebt, verberg je die dan zo goed mogelijk? heb ik niet

30: (Jongens): Beschrijf je seksdroom...dat ik voor mijn droommeisje zit op mn kn ieën en dat zij mij veryelt wat ze fijn vind en dan doe ik wat ze wil. En we vinden het allebei fijn

31: Ga je vaak zwemmen? Zo ja? Waar? En met wie? Zo nee? Waarom niet? ja nogal :) met de scouts ( water) en soms alleen als ik wandel of hardloop

32: Zou je ooit een keer seks willen met Kim Kardashian? neuh

33: Zou je een keertje anale seks willen? nee dat lijkt me niks

34: Gebruik je deo? ja

35: Zo ja? Welk merk? heel gewoon van de action of Jumbo

36: (Jongens): Hoe groot zijn je ballen? ik denk normaal, zijn wel goed te voelen

37: Wat vind je van de hele situatie rondom corona? blij dat het bijna voorbij is

38: Ben je al ontmaagd? nee

39: Zo nee? Waarom niet?  ben 12

40: Zo ja? Hoe voelde dat?  x

41: Ben je weleens depressief of ben je ooit depressief geweest? jawel

42: Zijn je ouders nog bij elkaar? ja :)

43: Zo nee? Waarom gingen ze uit elkaar? En heeft je moeder/vader al een ander? x

44: Zo ja? Hoe lang al?  x

45: Als je één vrouw zou mogen kiezen waarmee je voor één keer seks mag hebben wie zou je kiezen? voor 1 keer en dan niet meer bedoel je ? geen , en anders een leuk meisje waar ik van droom maar we zijn nog maar 12 dus dat kan wel wachten

46: Speel je op dit moment een instrument? nee zou ik wel willen. wel eens op een trommel gemept bij de scouts haha

47: Zo ja? Welk instrument? x

48: Zo nee? Wat heb je gespeeld? geen helaas

49: (Jongens): Hoe groot is je pik in slappe stand en hoe groot is je pik in stijve stand? eerste weet ik niet tweede 12 cm

50: Wat vond je ervan? leuke lijst :)

Grtz liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Ha! Alweer een vragenlijstje sorry ik vind t gewoon leuk om te doen vragenlijstjes dit keer over puberteit & seks

1: Hoe oud ben je? 12

2: Geslacht?meisje

3: (Jongens): Zou je ooit seks willen met een onbekende vrouw? Nee

4: (Meisjes): Wanneer was je voor het eerst ongesteld? Ben ik nog niet

5: Wanneer was je eerste x seks? Hoe oud was je toen? Heb ik nog niet gehad

6: Doe je aan masturberen? Zo ja? Hoe vaak per week? Ja verschilt per keer

7: (Jongens): Wanneer kreeg je je eerste zaadlozing? Hoe oud was je toen? -

8: (Meisjes): Welke cupmaat heb je? Hoe groot zijn je tieten? 75A

9: (Jongens): Hoe groot is je pik? -

10: Heeft iemand je ooit afgetrokken of gepijpt? Zo ja? Wie was dat? En hoe voelde dat? Zo nee? Wil je dat wel? Nee niemand heeft mij ooit gebeft of ik iemand anders

11: Wanneer begon je met aftrekken? 11 begon ik met vingeren

12: (Meisjes): Wat vind je aantrekkelijk bij jongens? Haar  innerlijk gezicht

13: (Jongens): Wat vind je aantrekkelijk bij meisjes? Borsten kont haar

14: Beschrijf het moment waarop je voor het eerst echt héél erg geil werd en je bijna klaarkwam? Ehh heb ik niet echt

15: Ga je vaak uit met vrienden? Zo ja? Waar ga je heen dan en wat doen jullie dan? Zo nee? Waarom niet? Nee omdat mensen me niet mogen ofzo

16: Hoe oud was je toen je voor het eerst verkering kreeg? 4

17: Hoe lang heb je nu al verkering? Heb geen verkering behalve Julian12

18: Zou je ooit een keer jezelf in het openbaar willen aftrekken? (bijvoorbeeld: zwembad, park, etc.) nee

19: (Jongens): Op welke leeftijd kreeg je voor het eerst een stijve? En waarvan? -

20: (Meisjes): Waar koop je je bh´s? Decatlon HEMA ehh ook ergens anders maar ik weet niet meer waar

21: (Jongens): Wat voor soort ondergoed draag je? En waar koop je je ondergoed? -

22: Wanneer kreeg je voor het eerst lichaamshaar? Hoe oud was je toen? 10

23: Scheer je je lichaamshaar? Ja behalve benen mijn moeder vind me daar nog te jong voor

24: Ben je tevreden met je lichaam? Mag beetje dunner maar verder zeer tevreden

25: (Meisjes): Heb je jezelf ooit een keer gevingerd? Zo ja? Hoe oud was je toen en hoe voelde het? Ja 10 lekker

26: Maak je weleens naaktfoto´s van jezelf (bijvoorbeeld stijve pik)? Nee

27: Heb je ooit eens een van je vrienden/vriendinnen bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? Ja doen durven of de waarheid extreem heel ongemakkelijk

28: Hebben jouw vrienden/vriendinnen jou ooit een keer bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? Ja vast wel denk ik

29: Als je moedervlekken hebt, verberg je die dan zo goed mogelijk? Nee het is doodnormaal iedereen heeft dat

30: (Jongens): Beschrijf je seksdroom? Dat een jongen voor me zit en vraagt wat hij moet doen en dat als hij dat doet wat ik vraag dat hij dat fijn vind

31: Ga je vaak zwemmen? Zo ja? Waar? En met wie? Zo nee? Waarom niet? Nee heb vaak weinig tijd

32: Zou je ooit een keer seks willen met Kim Kardashian? Nee

33: Zou je een keertje anale seks willen? Mij maakt niet echt uit

34: Gebruik je deo? Ja

35: Zo ja? Welk merk? Ehh happy soaps goed voor de natuur

36: (Jongens): Hoe groot zijn je ballen? -

37: Wat vind je van de hele situatie rondom corona?raar

38: Ben je al ontmaagd? Nee

39: Zo nee? Waarom niet? Idk

40: Zo ja? Hoe voelde dat? -

41: Ben je weleens depressief of ben je ooit depressief geweest? Nee soms wel sombere buien

42: Zijn je ouders nog bij elkaar? Ja

43: Zo nee? Waarom gingen ze uit elkaar? En heeft je moeder/vader al een ander? -

44: Zo ja? Hoe lang al? -

45: Als je één vrouw zou mogen kiezen waarmee je voor één keer seks mag hebben wie zou je kiezen? En het is een jongen en als het gebeurd niet voor maar 1 keer maar we zijn nog maar 12

46: Speel je op dit moment een instrument? Ja stembanden

47: Zo ja? Welk instrument? Stembanden

48: Zo nee? Wat heb je gespeeld? Stembanden

49: (Jongens): Hoe groot is je pik in slappe stand en hoe groot is je pik in stijve stand? -

50: Wat vond je ervan? Leuk

 

Reputatie 2
Badge +3

Ha! Alweer een vragenlijstje sorry ik vind t gewoon leuk om te doen vragenlijstjes dit keer over puberteit & seks

1: Hoe oud ben je? 13

2: Geslacht? Jongen

3: (Jongens): Zou je ooit seks willen met een onbekende vrouw? Maybe

4: (Meisjes): Wanneer was je voor het eerst ongesteld? /

5: Wanneer was je eerste x seks? Hoe oud was je toen? /

6: Doe je aan masturberen? Zo ja? Hoe vaak per week? 6 keer

7: (Jongens): Wanneer kreeg je je eerste zaadlozing? Hoe oud was je toen? 11 jaar opeens tijdens rukken

8: (Meisjes): Welke cupmaat heb je? Hoe groot zijn je tieten? /

9: (Jongens): Hoe groot is je pik? Idk

10: Heeft iemand je ooit afgetrokken of gepijpt? Zo ja? Wie was dat? En hoe voelde dat? Zo nee? Wil je dat wel? Nee

11: Wanneer begon je met aftrekken? 10,5 jaar

12: (Meisjes): Wat vind je aantrekkelijk bij jongens? /

13: (Jongens): Wat vind je aantrekkelijk bij meisjes? Bovenlichaam

14: Beschrijf het moment waarop je voor het eerst echt héél erg geil werd en je bijna klaarkwam.  Porno

15: Ga je vaak uit met vrienden? Zo ja? Waar ga je heen dan en wat doen jullie dan? Zo nee? Waarom niet? Ja, maar niks met sexy ofz

16: Hoe oud was je toen je voor het eerst verkering kreeg? Ha 6

17: Hoe lang heb je nu al verkering? /

18: Zou je ooit een keer jezelf in het openbaar willen aftrekken? (bijvoorbeeld: zwembad, park, etc.) Ja

19: (Jongens): Op welke leeftijd kreeg je voor het eerst een stijve? En waarvan? Porno 10 jaar

20: (Meisjes): Waar koop je je bh´s? /

21: (Jongens): Wat voor soort ondergoed draag je? En waar koop je je ondergoed? Gwen kweenie

22: Wanneer kreeg je voor het eerst lichaamshaar? Hoe oud was je toen? 13 jaar 

23: Scheer je je lichaamshaar?  Knip aan geslachtsdeel

24: Ben je tevreden met je lichaam? 7/10

25: (Meisjes): Heb je jezelf ooit een keer gevingerd? Zo ja? Hoe oud was je toen en hoe voelde het? /

26: Maak je weleens naaktfoto´s van jezelf (bijvoorbeeld stijve pik)? Ja, nu net

27: Heb je ooit eens een van je vrienden/vriendinnen bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? Ja het eerste leerjaar, geen emoties

28: Hebben jouw vrienden/vriendinnen jou ooit een keer bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? Idk

29: Als je moedervlekken hebt, verberg je die dan zo goed mogelijk? Nee

30: (Jongens): Beschrijf je seksdroom. Bed met vrouw rond twintig, ochtend, lang

31: Ga je vaak zwemmen? Zo ja? Waar? En met wie? Zo nee? Waarom niet? Soms

32: Zou je ooit een keer seks willen met Kim Kardashian? Nee

33: Zou je een keertje anale seks willen? Maybe

34: Gebruik je deo? Nee

35: Zo ja? Welk merk? /

36: (Jongens): Hoe groot zijn je ballen? Uhhhhh

37: Wat vind je van de hele situatie rondom corona? Moet strenger aangepakt worden door de regering

38: Ben je al ontmaagd? /

39: Zo nee? Waarom niet? Te jong, klas haat mij bijna allemaal

40: Zo ja? Hoe voelde dat? /

41: Ben je weleens depressief of ben je ooit depressief geweest? Ja

42: Zijn je ouders nog bij elkaar? Ja

43: Zo nee? Waarom gingen ze uit elkaar? En heeft je moeder/vader al een ander? /

44: Zo ja? Hoe lang al? /

45: Als je één vrouw zou mogen kiezen waarmee je voor één keer seks mag hebben wie zou je kiezen? Bab Buelens😂

 

46: Speel je op dit moment een instrument? Blokfluit ma geen les

47: Zo ja? Welk instrument? Zie boven

48: Zo nee? Wat heb je gespeeld? /

49: (Jongens): Hoe groot is je pik in slappe stand en hoe groot is je pik in stijve stand? /

50: Wat vond je ervan? Goede test

 

Badge

1: Hoe oud ben je? 14

2: Geslacht? Meisje

3: (Jongens): Zou je ooit seks willen met een onbekende vrouw? -

4: (Meisjes): Wanneer was je voor het eerst ongesteld? 12

5: Wanneer was je eerste x seks? Hoe oud was je toen? Op mijn 14de verjaardag 

6: Doe je aan masturberen? Zo ja? Hoe vaak per week? Soms

7: (Jongens): Wanneer kreeg je je eerste zaadlozing? Hoe oud was je toen? -

8: (Meisjes): Welke cupmaat heb je? Hoe groot zijn je tieten? Ik denk 80B

9: (Jongens): Hoe groot is je pik? -

10: Heeft iemand je ooit afgetrokken of gepijpt? Zo ja? Wie was dat? En hoe voelde dat? Zo nee? Wil je dat wel? -

11: Wanneer begon je met aftrekken? -

12: (Meisjes): Wat vind je aantrekkelijk bij jongens? Handen en beschermend

13: (Jongens): Wat vind je aantrekkelijk bij meisjes? -

14: Beschrijf het moment waarop je voor het eerst echt héél erg geil werd en je bijna klaarkwam: toen ik seks had met mijn vriend 

15: Ga je vaak uit met vrienden? Zo ja? Waar ga je heen dan en wat doen jullie dan? Zo nee? Waarom niet? Ja, we gaan vaak drinken of gewoon leuke dingen doen

16: Hoe oud was je toen je voor het eerst verkering kreeg? Ongeveer 10

17: Hoe lang heb je nu al verkering? Bijna 5 maanden

18: Zou je ooit een keer jezelf in het openbaar willen aftrekken? (bijvoorbeeld: zwembad, park, etc.) -

19: (Jongens): Op welke leeftijd kreeg je voor het eerst een stijve? En waarvan? -

20: (Meisjes): Waar koop je je bh´s? Meestal een gewone kledingwinkel

21: (Jongens): Wat voor soort ondergoed draag je? En waar koop je je ondergoed? -

22: Wanneer kreeg je voor het eerst lichaamshaar? Hoe oud was je toen? Op mijn benen, 9 ongeveer 

23: Scheer je je lichaamshaar? Ja

24: Ben je tevreden met je lichaam? Kan beter 

25: (Meisjes): Heb je jezelf ooit een keer gevingerd? Zo ja? Hoe oud was je toen en hoe voelde het? 11, vond het eerst een beetje raar maar daarna wel leuk 

26: Maak je weleens naaktfoto´s van jezelf (bijvoorbeeld stijve pik)? Nee

27: Heb je ooit eens een van je vrienden/vriendinnen bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? Half, bij haar thuis en was niet raar want we waren vriendinnen 

28: Hebben jouw vrienden/vriendinnen jou ooit een keer bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? Nee

29: Als je moedervlekken hebt, verberg je die dan zo goed mogelijk? Nee

30: (Jongens): Beschrijf je seksdroom -

31: Ga je vaak zwemmen? Zo ja? Waar? En met wie? Zo nee? Waarom niet? Vooral in de zomer bij zwembaden en dan met vrienden 

32: Zou je ooit een keer seks willen met Kim Kardashian? -

33: Zou je een keertje anale seks willen? Nee

34: Gebruik je deo? Ja

35: Zo ja? Welk merk? Vogue 

36: (Jongens): Hoe groot zijn je ballen? -

37: Wat vind je van de hele situatie rondom corona? Kut

38: Ben je al ontmaagd? Ja

39: Zo nee? Waarom niet? -

40: Zo ja? Hoe voelde dat? Weet ik niet meer want ik was dronken 

41: Ben je weleens depressief of ben je ooit depressief geweest? Ja

42: Zijn je ouders nog bij elkaar? Nee

43: Zo nee? Waarom gingen ze uit elkaar? En heeft je moeder/vader al een ander? Mijn vader ging weg

44: Zo ja? Hoe lang al? 12 jaar

45: Als je één vrouw zou mogen kiezen waarmee je voor één keer seks mag hebben wie zou je kiezen? -

46: Speel je op dit moment een instrument? Soms 

47: Zo ja? Welk instrument? Piano

48: Zo nee? Wat heb je gespeeld? -

49: (Jongens): Hoe groot is je pik in slappe stand en hoe groot is je pik in stijve stand? -

50: Wat vond je ervan? Leuke quiz

Reputatie 1
Badge

1: Hoe oud ben je?13

2: Geslacht?V

3: (Jongens): Zou je ooit seks willen met een onbekende vrouw?

4: (Meisjes): Wanneer was je voor het eerst ongesteld?12

5: Wanneer was je eerste x seks? Hoe oud was je toen?Dat hangt er vanaf wat je onder sex verstaat

6: Doe je aan masturberen? Zo ja? Hoe vaak per week? 12

7: (Jongens): Wanneer kreeg je je eerste zaadlozing? Hoe oud was je toen?

8: (Meisjes): Welke cupmaat heb je? Hoe groot zijn je tieten? b75

9: (Jongens): Hoe groot is je pik?

10: Heeft iemand je ooit afgetrokken of gepijpt? Zo ja? Wie was dat? En hoe voelde dat? Zo nee? Wil je dat wel?

11: Wanneer begon je met aftrekken?

12: (Meisjes): Wat vind je aantrekkelijk bij jongens? stoerheid

13: (Jongens): Wat vind je aantrekkelijk bij meisjes?

14: Beschrijf het moment waarop je voor het eerst echt héél erg geil werd en je bijna klaarkwam Only for me...

15: Ga je vaak uit met vrienden? Zo ja? Waar ga je heen dan en wat doen jullie dan? Zo nee? Waarom niet?

16: Hoe oud was je toen je voor het eerst verkering kreeg?7

17: Hoe lang heb je nu al verkering?

18: Zou je ooit een keer jezelf in het openbaar willen aftrekken? (bijvoorbeeld: zwembad, park, etc.)

19: (Jongens): Op welke leeftijd kreeg je voor het eerst een stijve? En waarvan?

20: (Meisjes): Waar koop je je bh´s? h.m.

21: (Jongens): Wat voor soort ondergoed draag je? En waar koop je je ondergoed?

22: Wanneer kreeg je voor het eerst lichaamshaar? Hoe oud was je toen? 11

23: Scheer je je lichaamshaar?  ja

24: Ben je tevreden met je lichaam? nee

25: (Meisjes): Heb je jezelf ooit een keer gevingerd? Zo ja? Hoe oud was je toen en hoe voelde het? vanaf kleutertijd maar niet er in

26: Maak je weleens naaktfoto´s van jezelf (bijvoorbeeld stijve pik)?nee

27: Heb je ooit eens een van je vrienden/vriendinnen bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? altijd mooi/geil

28: Hebben jouw vrienden/vriendinnen jou ooit een keer bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? zie het vorige antwoord

29: Als je moedervlekken hebt, verberg je die dan zo goed mogelijk?heb ik niet

30: (Jongens): Beschrijf je seksdroom

31: Ga je vaak zwemmen? Zo ja? Waar? En met wie? Zo nee? Waarom niet?

32: Zou je ooit een keer seks willen met Kim Kardashian?

33: Zou je een keertje anale seks willen?

34: Gebruik je deo?

35: Zo ja? Welk merk?

36: (Jongens): Hoe groot zijn je ballen?

37: Wat vind je van de hele situatie rondom corona?

38: Ben je al ontmaagd?

39: Zo nee? Waarom niet?

40: Zo ja? Hoe voelde dat?

41: Ben je weleens depressief of ben je ooit depressief geweest?

42: Zijn je ouders nog bij elkaar?

43: Zo nee? Waarom gingen ze uit elkaar? En heeft je moeder/vader al een ander?

44: Zo ja? Hoe lang al?

45: Als je één vrouw zou mogen kiezen waarmee je voor één keer seks mag hebben wie zou je kiezen?

46: Speel je op dit moment een instrument?

47: Zo ja? Welk instrument?

48: Zo nee? Wat heb je gespeeld?

49: (Jongens): Hoe groot is je pik in slappe stand en hoe groot is je pik in stijve stand?

50: Wat vond je ervan?

Reputatie 5
Badge +3

Ha! Alweer een vragenlijstje sorry ik vind t gewoon leuk om te doen vragenlijstjes dit keer over puberteit & seks

1: Hoe oud ben je? 13

2: Geslacht?Meisje

3: (Jongens): Zou je ooit seks willen met een onbekende vrouw?

4: (Meisjes): Wanneer was je voor het eerst ongesteld? 11 jaar

5: Wanneer was je eerste x seks? Hoe oud was je toen?

6: Doe je aan masturberen? Zo ja? Hoe vaak per week? Ja 6 keer ofzo

7: (Jongens): Wanneer kreeg je je eerste zaadlozing? Hoe oud was je toen?

8: (Meisjes): Welke cupmaat heb je? Hoe groot zijn je tieten? B cup

9: (Jongens): Hoe groot is je pik?

10: Heeft iemand je ooit afgetrokken of gepijpt? Zo ja? Wie was dat? En hoe voelde dat? Zo nee? Wil je dat wel? nope

11: Wanneer begon je met aftrekken? 12 Jaar

12: (Meisjes): Wat vind je aantrekkelijk bij jongens? Knap hoofd sex pack

13: (Jongens): Wat vind je aantrekkelijk bij meisjes?

14: Beschrijf het moment waarop je voor het eerst echt héél erg geil werd en je bijna klaarkwam heb geen zin 

15: Ga je vaak uit met vrienden? Zo ja? Waar ga je heen dan en wat doen jullie dan? Zo nee? Waarom niet? ja pretpark bios frituur centrum 

16: Hoe oud was je toen je voor het eerst verkering kreeg? 7 jaar 

17: Hoe lang heb je nu al verkering? Ik had 3 jaar verkering maar nu is het uit maar ik heb een super htte jongen lere kenne en ik denk dat hij me wel knap vind dsu (;

18: Zou je ooit een keer jezelf in het openbaar willen aftrekken? (bijvoorbeeld: zwembad, park, etc.) nee

19: (Jongens): Op welke leeftijd kreeg je voor het eerst een stijve? En waarvan?

20: (Meisjes): Waar koop je je bh´s? aale winkels waar bh’s zijn

21: (Jongens): Wat voor soort ondergoed draag je? En waar koop je je ondergoed?

22: Wanneer kreeg je voor het eerst lichaamshaar? Hoe oud was je toen? 11 

23: Scheer je je lichaamshaar?  sommige lichaams delen wel

24: Ben je tevreden met je lichaam? ja best wel

25: (Meisjes): Heb je jezelf ooit een keer gevingerd? Zo ja? Hoe oud was je toen en hoe voelde het? ja 11 jaar vies/ lekker

26: Maak je weleens naaktfoto´s van jezelf (bijvoorbeeld stijve pik)? nope

27: Heb je ooit eens een van je vrienden/vriendinnen bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? Ja bij het zwemmen ik voelde me wel geil ofzo 

28: Hebben jouw vrienden/vriendinnen jou ooit een keer bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? ja zwembad normaal

29: Als je moedervlekken hebt, verberg je die dan zo goed mogelijk? nee ik heb geen zichtbare moedervlekken

30: (Jongens): Beschrijf je seksdroom

31: Ga je vaak zwemmen? Zo ja? Waar? En met wie? Zo nee? Waarom niet? ja zwembad vriendinne jongens 

32: Zou je ooit een keer seks willen met Kim Kardashian? nee 

33: Zou je een keertje anale seks willen? ja lijkt me wel eng ofzo 

34: Gebruik je deo? yep

35: Zo ja? Welk merk? soft

36: (Jongens): Hoe groot zijn je ballen?

37: Wat vind je van de hele situatie rondom corona? merk er ni veel van wel vervelend 

38: Ben je al ontmaagd? nope

39: Zo nee? Waarom niet? ben te jong

40: Zo ja? Hoe voelde dat?

41: Ben je weleens depressief of ben je ooit depressief geweest? nope altijd tevreden voor het leven staan

42: Zijn je ouders nog bij elkaar? yep 

43: Zo nee? Waarom gingen ze uit elkaar? En heeft je moeder/vader al een ander?

44: Zo ja? Hoe lang al? 14 jaar ofzo heb eigenlijk geen flauw idee

45: Als je één vrouw zou mogen kiezen waarmee je voor één keer seks mag hebben wie zou je kiezen? geen een ik wil seks met een man

46: Speel je op dit moment een instrument? ja

47: Zo ja? Welk instrument? okelele

48: Zo nee? Wat heb je gespeeld?

49: (Jongens): Hoe groot is je pik in slappe stand en hoe groot is je pik in stijve stand?

50: Wat vond je ervan? toff

xxx

1: Hoe oud ben je? 16

2: Geslacht? Jongen

3: (Jongens): Zou je ooit seks willen met een onbekende vrouw? 🤷🏻‍♂️

4: (Meisjes): Wanneer was je voor het eerst ongesteld?

5: Wanneer was je eerste x seks? Hoe oud was je toen? Nog niet gehad

6: Doe je aan masturberen? Zo ja? Hoe vaak per week? Elke dag, soms meerdere keren per dag

7: (Jongens): Wanneer kreeg je je eerste zaadlozing? Hoe oud was je toen? 12

8: (Meisjes): Welke cupmaat heb je? Hoe groot zijn je tieten?

9: (Jongens): Hoe groot is je pik? 15 cm

10: Heeft iemand je ooit afgetrokken of gepijpt? Zo ja? Wie was dat? En hoe voelde dat? Zo nee? Wil je dat wel? Nee, wil het absoluut

11: Wanneer begon je met aftrekken? 12

12: (Meisjes): Wat vind je aantrekkelijk bij jongens?

13: (Jongens): Wat vind je aantrekkelijk bij meisjes? Iets dikker dus geen stok waarvan je elk bot ziet

14: Beschrijf het moment waarop je voor het eerst echt héél erg geil werd en je bijna klaarkwam 

15: Ga je vaak uit met vrienden? Zo ja? Waar ga je heen dan en wat doen jullie dan? Zo nee? Waarom niet? Soms

16: Hoe oud was je toen je voor het eerst verkering kreeg?

17: Hoe lang heb je nu al verkering?

18: Zou je ooit een keer jezelf in het openbaar willen aftrekken? (bijvoorbeeld: zwembad, park, etc.) Denk het niet, maar klinkt wel geil

19: (Jongens): Op welke leeftijd kreeg je voor het eerst een stijve? En waarvan? Weet ik niet meer 

20: (Meisjes): Waar koop je je bh´s?

21: (Jongens): Wat voor soort ondergoed draag je? En waar koop je je ondergoed? Calvin Klein

22: Wanneer kreeg je voor het eerst lichaamshaar? Hoe oud was je toen? 13

23: Scheer je je lichaamshaar? Ja

24: Ben je tevreden met je lichaam? Opzich wel

25: (Meisjes): Heb je jezelf ooit een keer gevingerd? Zo ja? Hoe oud was je toen en hoe voelde het?

26: Maak je weleens naaktfoto´s van jezelf (bijvoorbeeld stijve pik)? Ja

27: Heb je ooit eens een van je vrienden/vriendinnen bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? Nee, maar zou dat niet raar vinden

28: Hebben jouw vrienden/vriendinnen jou ooit een keer bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? Vroeger misschien 

29: Als je moedervlekken hebt, verberg je die dan zo goed mogelijk? Nee

30: (Jongens): Beschrijf je seksdroom  Überhaupt seks hebben eerst

31: Ga je vaak zwemmen? Zo ja? Waar? En met wie? Zo nee? Waarom niet? Nee

32: Zou je ooit een keer seks willen met Kim Kardashian? Nee niet per se

33: Zou je een keertje anale seks willen? Ja

34: Gebruik je deo? Ja

35: Zo ja? Welk merk? Axe 

36: (Jongens): Hoe groot zijn je ballen? Ik heb niet per se mega ballen maar wel een grote balzak

37: Wat vind je van de hele situatie rondom corona? Boeit me niet echt

38: Ben je al ontmaagd? Nee

39: Zo nee? Waarom niet? Geen idee

40: Zo ja? Hoe voelde dat?

41: Ben je weleens depressief of ben je ooit depressief geweest? Soms

42: Zijn je ouders nog bij elkaar? Nee

43: Zo nee? Waarom gingen ze uit elkaar? En heeft je moeder/vader al een ander? Gewoon liep niet meer

44: Zo ja? Hoe lang al? 10 jaar ofzo

45: Als je één vrouw zou mogen kiezen waarmee je voor één keer seks mag hebben wie zou je kiezen? Iemand die ik echt leuk vind

46: Speel je op dit moment een instrument? Nee

47: Zo ja? Welk instrument?

48: Zo nee? Wat heb je gespeeld?

49: (Jongens): Hoe groot is je pik in slappe stand en hoe groot is je pik in stijve stand? Slap misschien 7 cm stijf 15 cm

50: Wat vond je ervan? Goeie

Badge

1: Hoe oud ben je? 14

2: Geslacht? jongen

3: (Jongens): Zou je ooit seks willen met een onbekende vrouw? ja ligt er aan hoe oud ze is

4: (Meisjes): Wanneer was je voor het eerst ongesteld?

5: Wanneer was je eerste x seks? Hoe oud was je toen? nog niet

6: Doe je aan masturberen? Zo ja? Hoe vaak per week? ja elke dag een of twee keer

7: (Jongens): Wanneer kreeg je je eerste zaadlozing? Hoe oud was je toen? toen ik 12 was ofzo

8: (Meisjes): Welke cupmaat heb je? Hoe groot zijn je tieten?

9: (Jongens): Hoe groot is je pik? slap 4.5 cm stijf 13.7cm

10: Heeft iemand je ooit afgetrokken of gepijpt? Zo ja? Wie was dat? En hoe voelde dat? Zo nee? Wil je dat wel? nee maar zou het wel willen

11: Wanneer begon je met aftrekken? toen ik 12 was ofzo of 11

12: (Meisjes): Wat vind je aantrekkelijk bij jongens?

13: (Jongens): Wat vind je aantrekkelijk bij meisjes? aardig, mooie kont, geschoren kut, en redelijke borsten

14: Beschrijf het moment waarop je voor het eerst echt héél erg geil werd en je bijna klaarkwam geen idee gewoon de eerste keer aftrekken

15: Ga je vaak uit met vrienden? Zo ja? Waar ga je heen dan en wat doen jullie dan? Zo nee? Waarom niet? nope nooit gevraagd door hun of mij

16: Hoe oud was je toen je voor het eerst verkering kreeg? het was gewoon zon basisschool verkering dus eigenlijk niet

17: Hoe lang heb je nu al verkering? nope single

18: Zou je ooit een keer jezelf in het openbaar willen aftrekken? (bijvoorbeeld: zwembad, park, etc.) nee dat zou ik haten

19: (Jongens): Op welke leeftijd kreeg je voor het eerst een stijve? En waarvan? like 10

20: (Meisjes): Waar koop je je bh´s?

21: (Jongens): Wat voor soort ondergoed draag je? En waar koop je je ondergoed? ik draag boxers van on that ass

22: Wanneer kreeg je voor het eerst lichaamshaar? Hoe oud was je toen? like 13

23: Scheer je je lichaamshaar?  ja soms mn balhaar wel mn schaamhaar meestal niet

24: Ben je tevreden met je lichaam? nee te dik maar heb geen reden om voor af te vallen if you know what i mean

25: (Meisjes): Heb je jezelf ooit een keer gevingerd? Zo ja? Hoe oud was je toen en hoe voelde het?

26: Maak je weleens naaktfoto´s van jezelf (bijvoorbeeld stijve pik)? ja een keer maar nu niet meer het is gwoon een pik niks speciaals aan 

27: Heb je ooit eens een van je vrienden/vriendinnen bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? ja bij het zwembad ik werg heel geil en kreeg een stijve ze zag het

28: Hebben jouw vrienden/vriendinnen jou ooit een keer bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? ja bij het zwembad dus ze zag dat ik een stijve had

29: Als je moedervlekken hebt, verberg je die dan zo goed mogelijk? nee ik kan er niks aan doen al heb ik niet van die grote het is gewoon normaal

30: (Jongens): Beschrijf je seksdroom. mijn seksdroom is dat ik met een van mn beste vriendinnen bij haar thuis het missionairis standje ga doen dat lijkt me egt heel geil

31: Ga je vaak zwemmen? Zo ja? Waar? En met wie? Zo nee? Waarom niet? nu niet meer en er een beetje uitgegroeid

32: Zou je ooit een keer seks willen met Kim Kardashian? nee niet echt te fake

33: Zou je een keertje anale seks willen? lijkt me wel een keer geinig maar moet het wel goed schoon zijn

34: Gebruik je deo? ja maar niet zo vaak

35: Zo ja? Welk merk? om eerlijk te zijn geen idee

36: (Jongens): Hoe groot zijn je ballen? mid denk ik heb nooit echt ballen van een leeftijds genoot gezien maakt mij ook niet heel veel uit hoor.

37: Wat vind je van de hele situatie rondom corona? echt kut

38: Ben je al ontmaagd? nope

39: Zo nee? Waarom niet? gwoon nog niet kunnen uitproberen

40: Zo ja? Hoe voelde dat?

41: Ben je weleens depressief of ben je ooit depressief geweest? ja echt een keer heel heftig ik had er gwoon echt geen zin meer in

42: Zijn je ouders nog bij elkaar? ja

43: Zo nee? Waarom gingen ze uit elkaar? En heeft je moeder/vader al een ander?

44: Zo ja? Hoe lang al? ze zijn al echt 20 jaar bij elkaar

45: Als je één vrouw zou mogen kiezen waarmee je voor één keer seks mag hebben wie zou je kiezen? mn spaans docent

46: Speel je op dit moment een instrument? ja de ukalele

47: Zo ja? Welk instrument?de ukalele

48: Zo nee? Wat heb je gespeeld?

49: (Jongens): Hoe groot is je pik in slappe stand en hoe groot is je pik in stijve stand? slap 4.5 stijf 13.5/14.5

50: Wat vond je ervan? ja wel geinig wil er nog wel een paar

Badge +1

Ha! Alweer een vragenlijstje sorry ik vind t gewoon leuk om te doen vragenlijstjes dit keer over puberteit & seks

1: Hoe oud ben je? 17

2: Geslacht? Jongen

3: (Jongens): Zou je ooit seks willen met een onbekende vrouw? Ja 

4: (Meisjes): Wanneer was je voor het eerst ongesteld? Nvt

5: Wanneer was je eerste x seks? Hoe oud was je toen? 17

6: Doe je aan masturberen? Zo ja? Hoe vaak per week? Ja 2x per week 

7: (Jongens): Wanneer kreeg je je eerste zaadlozing? Hoe oud was je toen? Ik denk 11 

8: (Meisjes): Welke cupmaat heb je? Hoe groot zijn je tieten? Nvt 

9: (Jongens): Hoe groot is je pik? Slaap 14cm stijf 18cm 

10: Heeft iemand je ooit afgetrokken of gepijpt? Zo ja? Wie was dat? En hoe voelde dat? Zo nee? Wil je dat wel? Nee wil het ook niet 

11: Wanneer begon je met aftrekken? 11 

12: (Meisjes): Wat vind je aantrekkelijk bij jongens? Nvt 

13: (Jongens): Wat vind je aantrekkelijk bij meisjes? Billen en tieten 

14: Beschrijf het moment waarop je voor het eerst echt héél erg geil werd en je bijna klaarkwam ik was naar een zwembad gegaan en daar moet je je natuurlijk omkleden en toen trok ik een hokje open en daar zag ik iemand vingeren want ze had het hokje niet op slot gedaan 

15: Ga je vaak uit met vrienden? Zo ja? Waar ga je heen dan en wat doen jullie dan? Zo nee? Waarom niet? Nee maar vaak in een garage bij een vriend van me 

16: Hoe oud was je toen je voor het eerst verkering kreeg? 16 

17: Hoe lang heb je nu al verkering? Bijna 1,5 jaar 

18: Zou je ooit een keer jezelf in het openbaar willen aftrekken? (bijvoorbeeld: zwembad, park, etc.) Ja in een pashokje ofzo 

19: (Jongens): Op welke leeftijd kreeg je voor het eerst een stijve? En waarvan? 10 ofzo van porno 

20: (Meisjes): Waar koop je je bh´s? Nvt 

21: (Jongens): Wat voor soort ondergoed draag je? En waar koop je je ondergoed? Gewoon onderbroeken van de action ofzo

22: Wanneer kreeg je voor het eerst lichaamshaar? Hoe oud was je toen? 12

23: Scheer je je lichaamshaar? Ja alleen we schaamhaar 

24: Ben je tevreden met je lichaam? Beetje 

25: (Meisjes): Heb je jezelf ooit een keer gevingerd? Zo ja? Hoe oud was je toen en hoe voelde het? Nvt 

26: Maak je weleens naaktfoto´s van jezelf (bijvoorbeeld stijve pik)? Nee 

27: Heb je ooit eens een van je vrienden/vriendinnen bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? Ja vriendin in me slaapkamer en werdt daar geil van 

28: Hebben jouw vrienden/vriendinnen jou ooit een keer bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? Ja me vriendin werdt daar ook geil van 

29: Als je moedervlekken hebt, verberg je die dan zo goed mogelijk? Nee maakt me niet uit 

30: (Jongens): Beschrijf je seksdroom auto seks ergens op een parkeerplaats 

31: Ga je vaak zwemmen? Zo ja? Waar? En met wie? Zo nee? Waarom niet? Nee heb daar nooit zin in 

32: Zou je ooit een keer seks willen met Kim Kardashian? Ja

33: Zou je een keertje anale seks willen? Ja 

34: Gebruik je deo? Ja 

35: Zo ja? Welk merk? Axe 

36: (Jongens): Hoe groot zijn je ballen? Normaal 

37: Wat vind je van de hele situatie rondom corona? Ik geloof er niet in 

38: Ben je al ontmaagd? Ja 

39: Zo nee? Waarom niet? Nvt

40: Zo ja? Hoe voelde dat? Lekker 

41: Ben je weleens depressief of ben je ooit depressief geweest? Nee 

42: Zijn je ouders nog bij elkaar? Ja 

43: Zo nee? Waarom gingen ze uit elkaar? En heeft je moeder/vader al een ander? Nvt 

44: Zo ja? Hoe lang al? Nvt 

45: Als je één vrouw zou mogen kiezen waarmee je voor één keer seks mag hebben wie zou je kiezen? Katie sigmond 

46: Speel je op dit moment een instrument? Nee 

47: Zo ja? Welk instrument? Nvt 

48: Zo nee? Wat heb je gespeeld? Niks 

49: (Jongens): Hoe groot is je pik in slappe stand en hoe groot is je pik in stijve stand? Slap 14cm stijf 18cm 

50: Wat vond je ervan? Wel lache 

 

Badge

Ha! Alweer een vragenlijstje sorry ik vind t gewoon leuk om te doen vragenlijstjes dit keer over puberteit & seks

1: Hoe oud ben je? 12

2: Geslacht? jongen

3: (Jongens): Zou je ooit seks willen met een onbekende vrouw? mischien

4: (Meisjes): Wanneer was je voor het eerst ongesteld?

5: Wanneer was je eerste x seks? Hoe oud was je toen?  geen idee wat het is

6: Doe je aan masturberen? Zo ja? Hoe vaak per week? niet

7: (Jongens): Wanneer kreeg je je eerste zaadlozing? Hoe oud was je toen? geen idee wat het is

8: (Meisjes): Welke cupmaat heb je? Hoe groot zijn je tieten?

9: (Jongens): Hoe groot is je pik? 

10: Heeft iemand je ooit afgetrokken of gepijpt? Zo ja? Wie was dat? En hoe voelde dat? Zo nee? Wil je dat wel? nooit gedaan wil wel

11: Wanneer begon je met aftrekken?  nooit gedaan

12: (Meisjes): Wat vind je aantrekkelijk bij jongens?

13: (Jongens): Wat vind je aantrekkelijk bij meisjes?grote tieten en billen

14: Beschrijf het moment waarop je voor het eerst echt héél erg geil werd en je bijna klaarkwam geen idee

15: Ga je vaak uit met vrienden? Zo ja? Waar ga je heen dan en wat doen jullie dan? Zo nee? Waarom niet? ga nooit heb bijna geen vrienden maar komt nog wel

16: Hoe oud was je toen je voor het eerst verkering kreeg? niet gehad

17: Hoe lang heb je nu al verkering? 0

18: Zou je ooit een keer jezelf in het openbaar willen aftrekken? (bijvoorbeeld: zwembad, park, etc.) ja op een camping of speeltuin

19: (Jongens): Op welke leeftijd kreeg je voor het eerst een stijve? En waarvan? 8 of 9 jaar weet niet meer

20: (Meisjes): Waar koop je je bh´s?

21: (Jongens): Wat voor soort ondergoed draag je? En waar koop je je ondergoed? gowoon onder =broeken en helmpjes uit de winkel

22: Wanneer kreeg je voor het eerst lichaamshaar? Hoe oud was je toen? 12

23: Scheer je je lichaamshaar?  nee

24: Ben je tevreden met je lichaam? beetje

25: (Meisjes): Heb je jezelf ooit een keer gevingerd? Zo ja? Hoe oud was je toen en hoe voelde het?

26: Maak je weleens naaktfoto´s van jezelf (bijvoorbeeld stijve pik)? nee

27: Heb je ooit eens een van je vrienden/vriendinnen bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? nee

28: Hebben jouw vrienden/vriendinnen jou ooit een keer bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? nee

29: Als je moedervlekken hebt, verberg je die dan zo goed mogelijk? nee

30: (Jongens): Beschrijf je seksdroom in bed met een mooi meisje met grote tieten enzo

31: Ga je vaak zwemmen? Zo ja? Waar? En met wie? Zo nee? Waarom niet? nee wel vaak op de camping

32: Zou je ooit een keer seks willen met Kim Kardashian? ja

33: Zou je een keertje anale seks willen? geen idee wat het is

34: Gebruik je deo? ja

35: Zo ja? Welk merk? axe

36: (Jongens): Hoe groot zijn je ballen? geen idee

37: Wat vind je van de hele situatie rondom corona? raar

38: Ben je al ontmaagd? nee

39: Zo nee? Waarom niet? ben pas 12 geen seks gehad

40: Zo ja? Hoe voelde dat?

41: Ben je weleens depressief of ben je ooit depressief geweest? ja 5 minuten ofzo

42: Zijn je ouders nog bij elkaar? nee

43: Zo nee? Waarom gingen ze uit elkaar? En heeft je moeder/vader al een ander? allebij

44: Zo ja? Hoe lang al? vader heel lang moeder 3 jaar

45: Als je één vrouw zou mogen kiezen waarmee je voor één keer seks mag hebben wie zou je kiezen? een mooi naakte vrouw met grote tieten en kont die nederlands praat

46: Speel je op dit moment een instrument? nee

47: Zo ja? Welk instrument?

48: Zo nee? Wat heb je gespeeld? niks

49: (Jongens): Hoe groot is je pik in slappe stand en hoe groot is je pik in stijve stand? stijf 6 cm slappe ongeveer 4

50: Wat vond je ervan? lang

 

1: Hoe oud ben je? 14

2: Geslacht? jongen

3: (Jongens): Zou je ooit seks willen met een onbekende vrouw? ja lijkt me geil

4: (Meisjes): Wanneer was je voor het eerst ongesteld? nvp

5: Wanneer was je eerste x seks? Hoe oud was je toen? ben jammer genoeg noch maagd

6: Doe je aan masturberen? Zo ja? Hoe vaak per week? 4/5 keer

7: (Jongens): Wanneer kreeg je je eerste zaadlozing? Hoe oud was je toen? 12

8: (Meisjes): Welke cupmaat heb je? Hoe groot zijn je tieten? nvp

9: (Jongens): Hoe groot is je pik? stijf 13.5 cm slap 6 cm

10: Heeft iemand je ooit afgetrokken of gepijpt? Zo ja? Wie was dat? En hoe voelde dat? Zo nee? Wil je dat wel? nee zou dat heel graag willen

11: Wanneer begon je met aftrekken? 11 jaar oud

12: (Meisjes): Wat vind je aantrekkelijk bij jongens? nvp

13: (Jongens): Wat vind je aantrekkelijk bij meisjes? als ze grote en strake kont hebben goede borsten blauwe ogen en niet hc

14: Beschrijf het moment waarop je voor het eerst echt héél erg geil werd en je bijna klaarkwam toen ik een keer zon lijst aan het invullen was

15: Ga je vaak uit met vrienden? Zo ja? Waar ga je heen dan en wat doen jullie dan? Zo nee? Waarom niet? nee ben pas 14 

16: Hoe oud was je toen je voor het eerst verkering kreeg? 11 ging wel al na 10 wken uit

17: Hoe lang heb je nu al verkering? heb nu met niemand

18: Zou je ooit een keer jezelf in het openbaar willen aftrekken? (bijvoorbeeld: zwembad, park, etc.) ja hoor lijkt me best gijl

19: (Jongens): Op welke leeftijd kreeg je voor het eerst een stijve? En waarvan? ik denk 9 of 8 kreeg het gewoon niet echt van iets

20: (Meisjes): Waar koop je je bh´s? nvp

21: (Jongens): Wat voor soort ondergoed draag je? En waar koop je je ondergoed? gewoon boxershort en gewoon online of in winkel

22: Wanneer kreeg je voor het eerst lichaamshaar? Hoe oud was je toen? 12 rond mijn penis

23: Scheer je je lichaamshaar? ja

24: Ben je tevreden met je lichaam? ja vinf mezelf alleen iets te lang

25: (Meisjes): Heb je jezelf ooit een keer gevingerd? Zo ja? Hoe oud was je toen en hoe voelde het? nvp

26: Maak je weleens naaktfoto´s van jezelf (bijvoorbeeld stijve pik)? nee wil ik wel gaan doen

27: Heb je ooit eens een van je vrienden/vriendinnen bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? ja bij school zwemmen op basisschool iets van 2 jaar geleden vond het toen gewoon normaal deed zelf alleen met handoek om omkleden

28: Hebben jouw vrienden/vriendinnen jou ooit een keer bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? nee

29: Als je moedervlekken hebt, verberg je die dan zo goed mogelijk? nee veberg ze niet

30: (Jongens): Beschrijf je seksdroom een trio met twee jongens en een meisje en dan een iemand in vagina en een iemand in komt en twee penisen in haar mond

31: Ga je vaak zwemmen? Zo ja? Waar? En met wie? Zo nee? Waarom niet? ja mt vriennden bij een zwembad in de buurt

32: Zou je ooit een keer seks willen met Kim Kardashian? ja zij is kapot gijl

33: Zou je een keertje anale seks willen? ja 

34: Gebruik je deo? ja 

35: Zo ja? Welk merk? axe

36: (Jongens): Hoe groot zijn je ballen? momenteel nog redelijk klein maar ben pas 14 

37: Wat vind je van de hele situatie rondom corona? ja is vervelend maar gaat vast wel weer over

38: Ben je al ontmaagd? nee was het maar zo

39: Zo nee? Waarom niet? is er gwn noch niet van gekomen

40: Zo ja? Hoe voelde dat? nvp

41: Ben je weleens depressief of ben je ooit depressief geweest? nee zat er wel eens bijna tegen aan gelukkig ben ik optijd tegen gehouden

42: Zijn je ouders nog bij elkaar? ja

43: Zo nee? Waarom gingen ze uit elkaar? En heeft je moeder/vader al een ander? nvp

44: Zo ja? Hoe lang al? nvp

45: Als je één vrouw zou mogen kiezen waarmee je voor één keer seks mag hebben wie zou je kiezen? een meisje in mijn klas zij heeft goede tieten en strake kont

46: Speel je op dit moment een instrument? nope

47: Zo ja? Welk instrument? nvp

48: Zo nee? Wat heb je gespeeld? trompet

49: (Jongens): Hoe groot is je pik in slappe stand en hoe groot is je pik in stijve stand? slap 5 cm stijf 13.5 cm

50: Wat vond je ervan? geil en leuk

1: Hoe oud ben je?11

2: Geslacht?meisje

3: (Jongens): Zou je ooit seks willen met een onbekende vrouw?

4: (Meisjes): Wanneer was je voor het eerst ongesteld?10

5: Wanneer was je eerste x seks? Hoe oud was je toen?nog niet

6: Doe je aan masturberen? Zo ja? Hoe vaak per week?2keer per dag soms meer

7: (Jongens): Wanneer kreeg je je eerste zaadlozing? Hoe oud was je toen?

8: (Meisjes): Welke cupmaat heb je? Hoe groot zijn je tieten?A

9: (Jongens): Hoe groot is je pik?

10: Heeft iemand je ooit afgetrokken of gepijpt? Zo ja? Wie was dat? En hoe voelde dat? Zo nee? Wil je dat wel?

11: Wanneer begon je met aftrekken?

12: (Meisjes): Wat vind je aantrekkelijk bij jongens?gewoon zijn

13: (Jongens): Wat vind je aantrekkelijk bij meisjes?

14: Beschrijf het moment waarop je voor het eerst echt héél erg geil werd en je bijna klaarkwamtoen ik me broer met een stijve zag

15: Ga je vaak uit met vrienden? Zo ja? Waar ga je heen dan en wat doen jullie dan? Zo nee? Waarom niet?

16: Hoe oud was je toen je voor het eerst verkering kreeg?10

17: Hoe lang heb je nu al verkering?niet meer

18: Zou je ooit een keer jezelf in het openbaar willen aftrekken? (bijvoorbeeld: zwembad, park, etc.)

19: (Jongens): Op welke leeftijd kreeg je voor het eerst een stijve? En waarvan?

20: (Meisjes): Waar koop je je bh´s?overal

21:  Wat voor soort ondergoed draag je? En waar koop je je ondergoed?strings

22: Wanneer kreeg je voor het eerst lichaamshaar? Hoe oud was je toen?10

23: Scheer je je lichaamshaar? sins een tijdje ff kijken of het wat is 

24: Ben je tevreden met je lichaam?ja

25: (Meisjes): Heb je jezelf ooit een keer gevingerd? Zo ja? Hoe oud was je toen en hoe voelde het?7 of 8 was ik lekker

26: Maak je weleens naaktfoto´s van jezelf (bijvoorbeeld stijve pik)?ja

27: Heb je ooit eens een van je vrienden/vriendinnen bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij?ja zo vaak we helpen elkaar zeg maar vingeren en likken

28: Hebben jouw vrienden/vriendinnen jou ooit een keer bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij?zie vorige vraag

29: Als je moedervlekken hebt, verberg je die dan zo goed mogelijk?nee

30: (Jongens): Beschrijf je seksdroom

31: Ga je vaak zwemmen? Zo ja? Waar? En met wie? Zo nee? Waarom niet?nee

32: Zou je ooit een keer seks willen met Kim Kardashian?nee

33: Zou je een keertje anale seks willen?ja zeker

34: Gebruik je deo?ja

35: Zo ja? Welk merk?fa

36: (Jongens): Hoe groot zijn je ballen?

37: Wat vind je van de hele situatie rondom corona?kut

38: Ben je al ontmaagd?nee

39: Zo nee? Waarom niet?gewoon niet

40: Zo ja? Hoe voelde dat?

41: Ben je weleens depressief of ben je ooit depressief geweest?als ik ongesteld ben hahah

42: Zijn je ouders nog bij elkaar?ja

43: Zo nee? Waarom gingen ze uit elkaar? En heeft je moeder/vader al een ander?

44: Zo ja? Hoe lang al?geen iedee

45: Als je één vrouw zou mogen kiezen waarmee je voor één keer seks mag hebben wie zou je kiezen?geen iedee

46: Speel je op dit moment een instrument?nee

47: Zo ja? Welk instrument?

48: Zo nee? Wat heb je gespeeld?

49: (Jongens): Hoe groot is je pik in slappe stand en hoe groot is je pik in stijve stand?

50: Wat vond je ervan?leuk

Badge

1: Hoe oud ben je? 14

2: Geslacht? jongen

3: (Jongens): Zou je ooit seks willen met een onbekende vrouw? ja

4: (Meisjes): Wanneer was je voor het eerst ongesteld?

5: Wanneer was je eerste x seks? Hoe oud was je toen? -

6: Doe je aan masturberen? Zo ja? Hoe vaak per week? eens per dag

7: (Jongens): Wanneer kreeg je je eerste zaadlozing? Hoe oud was je toen? idk

8: (Meisjes): Welke cupmaat heb je? Hoe groot zijn je tieten?

9: (Jongens): Hoe groot is je pik? 15cm

10: Heeft iemand je ooit afgetrokken of gepijpt? Zo ja? Wie was dat? En hoe voelde dat? Zo nee? Wil je dat wel? me ex toen het al uit was dat was pas geil

11: Wanneer begon je met aftrekken? met 10 of 11 jaar

12: (Meisjes): Wat vind je aantrekkelijk bij jongens?

13: (Jongens): Wat vind je aantrekkelijk bij meisjes? klein kontje weinig tieten dun en geil

14: Beschrijf het moment waarop je voor het eerst echt héél erg geil werd en je bijna klaarkwam toen in onder het pas hokje door keek en een meisje haar kut zag zij vroeg of ik wilde voelen dus ik voelden en toen ging zei mein broek om laag trekkken en mij aftrekken dus dat was zeg maar wanneer ik mijn zus geneukt heb op 6 jarige leeftijd

15: Ga je vaak uit met vrienden? Zo ja? Waar ga je heen dan en wat doen jullie dan? Zo nee? Waarom niet? niet

16: Hoe oud was je toen je voor het eerst verkering kreeg? 1p

17: Hoe lang heb je nu al verkering? nvt

18: Zou je ooit een keer jezelf in het openbaar willen aftrekken? (bijvoorbeeld: zwembad, park, etc.) ja

19: (Jongens): Op welke leeftijd kreeg je voor het eerst een stijve? En waarvan? idk

20: (Meisjes): Waar koop je je bh´s?

21: (Jongens): Wat voor soort ondergoed draag je? En waar koop je je ondergoed?

22: Wanneer kreeg je voor het eerst lichaamshaar? Hoe oud was je toen?

23: Scheer je je lichaamshaar? 

24: Ben je tevreden met je lichaam?

25: (Meisjes): Heb je jezelf ooit een keer gevingerd? Zo ja? Hoe oud was je toen en hoe voelde het?

26: Maak je weleens naaktfoto´s van jezelf (bijvoorbeeld stijve pik)?

27: Heb je ooit eens een van je vrienden/vriendinnen bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij?

28: Hebben jouw vrienden/vriendinnen jou ooit een keer bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij?

29: Als je moedervlekken hebt, verberg je die dan zo goed mogelijk?

30: (Jongens): Beschrijf je seksdroom

31: Ga je vaak zwemmen? Zo ja? Waar? En met wie? Zo nee? Waarom niet?

32: Zou je ooit een keer seks willen met Kim Kardashian?

33: Zou je een keertje anale seks willen?

34: Gebruik je deo?

35: Zo ja? Welk merk?

36: (Jongens): Hoe groot zijn je ballen?

37: Wat vind je van de hele situatie rondom corona?

38: Ben je al ontmaagd?

39: Zo nee? Waarom niet?

40: Zo ja? Hoe voelde dat?

41: Ben je weleens depressief of ben je ooit depressief geweest?

42: Zijn je ouders nog bij elkaar?

43: Zo nee? Waarom gingen ze uit elkaar? En heeft je moeder/vader al een ander?

44: Zo ja? Hoe lang al?

45: Als je één vrouw zou mogen kiezen waarmee je voor één keer seks mag hebben wie zou je kiezen?

46: Speel je op dit moment een instrument?

47: Zo ja? Welk instrument?

48: Zo nee? Wat heb je gespeeld?

49: (Jongens): Hoe groot is je pik in slappe stand en hoe groot is je pik in stijve stand?

50: Wat vond je ervan?

Badge

1: Hoe oud ben je? 14

2: Geslacht? Jongen

3: (Jongens): Zou je ooit seks willen met een onbekende vrouw? Nee

4: (Meisjes): Wanneer was je voor het eerst ongesteld?

5: Wanneer was je eerste x seks? Hoe oud was je toen? Nog niet

6: Doe je aan masturberen? Zo ja? Hoe vaak per week? Ja, 3/4 x per week

7: (Jongens): Wanneer kreeg je je eerste zaadlozing? Hoe oud was je toen? Als ik het me goed herinner 11.

8: (Meisjes): Welke cupmaat heb je? Hoe groot zijn je tieten? 

9: (Jongens): Hoe groot is je pik? Slap: 13/14 cm Stijf: 15/16 cm

10: Heeft iemand je ooit afgetrokken of gepijpt? Zo ja? Wie was dat? En hoe voelde dat? Zo nee? Wil je dat wel? Nee, ik zou het wel eens willen maar heb er nu niet per se behoefte aan.

11: Wanneer begon je met aftrekken? Ik denk ook rond mijn 11e.

12: (Meisjes): Wat vind je aantrekkelijk bij jongens?

13: (Jongens): Wat vind je aantrekkelijk bij meisjes? Stevige ronde kont en stevige ronde borsten. Hoeft niet per se heel groot te zijn. 

14: Beschrijf het moment waarop je voor het eerst echt héél erg geil werd en je bijna klaarkwam​​​​​​​​​​​. Kan ik me niet goed herinneren. 

15: Ga je vaak uit met vrienden? Zo ja? Waar ga je heen dan en wat doen jullie dan? Zo nee? Waarom niet? Ik ga vaak na school naar het centrum, en soms gewoon thuis afspreken en dan vaak ook blijven eten. Logeren doe ik niet vaak. 

16: Hoe oud was je toen je voor het eerst verkering kreeg? Vgm 7 of 8 maar dat stelde niet zoveel voor. Inde eerste klas had ik wel "echte" verkering zover je dat zo kunt noemen op die leeftijd. 

17: Hoe lang heb je nu al verkering? 

18: Zou je ooit een keer jezelf in het openbaar willen aftrekken? (bijvoorbeeld: zwembad, park, etc.) Soms als ik in een, nou ja zeg maar geile bui ben wel. Maar als ik wat rationeler ben: bepaald niet. 

19: (Jongens): Op welke leeftijd kreeg je voor het eerst een stijve? En waarvan? Weet ik niet meer. Ik was er denk ik niet echt mee bezig maarik denk rond mijn 8e ofzo.

20: (Meisjes): Waar koop je je bh´s?

21: (Jongens): Wat voor soort ondergoed draag je? En waar koop je je ondergoed? Ik draag geen bijzonder ondergoed, geen dure merken als Bjorn borg ofzo maar als ik nieuwe nodig heb gewoon in de kledingwinkel of online. 

22: Wanneer kreeg je voor het eerst lichaamshaar? Hoe oud was je toen? Ik denk toen ik 11 of 12 was. 

23: Scheer je je lichaamshaar? Wel eens gedaan maar ik vind het eigenlijk teveel werk en er is toch nog niemand die het interesseert dus: nee. 

24: Ben je tevreden met je lichaam? ​​​​​​Best wel, ik vind dat ik een best wel atletisch lichaam heb ookal verdien ik het niet per se. En als dat is wat je interesseert, ik maak me niet echt zorgen over de lengte van mijn penis. 

25: (Meisjes): Heb je jezelf ooit een keer gevingerd? Zo ja? Hoe oud was je toen en hoe voelde het?

26: Maak je weleens naaktfoto´s van jezelf (bijvoorbeeld stijve pik)? Nee, geen behoefte aan. En dan is er ook geen kans dat ze uitlekken. 

27: Heb je ooit eens een van je vrienden/vriendinnen bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? Ja, met douchen bij de training en bijv. omkleden bij het zwemmen. 

28: Hebben jouw vrienden/vriendinnen jou ooit een keer bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? In dezelfde situaties als ik hiervoor benoemde. 

29: Als je moedervlekken hebt, verberg je die dan zo goed mogelijk? Ik heb drie grote moedervlekken rondom mijn schaamstreek, daar schaam ik me niet echt voor en ik verberg ze eigenlijk automatisch. 

30: (Jongens): Beschrijf je seksdroom. Gewoon liefdevol met mijn crush, op een tropische plek. 

31: Ga je vaak zwemmen? Zo ja? Waar? En met wie? Zo nee? Waarom niet? Niet heel vaak soms met uitjes van organisaties of gewoon met mijn ouders en broertje. 

32: Zou je ooit een keer seks willen met Kim Kardashian? Ik zou het wel willen, maar ookal krijg ik de kans ik hoop dat ik het toch niet zou doen omdat ik het onverstandig vind. 

33: Zou je een keertje anale seks willen? Nouja als ik daar tijdens de seks ooit aan toe kom misschien maar dat is niet mijn grote seksdroom. 

34: Gebruik je deo? Ja

35: Zo ja? Welk merk? Weet ik niet eens zeker maar vgm Nivea

36: (Jongens): Hoe groot zijn je ballen? Vind ik lastig te zeggen ik weet niet waar ik ze mee moet vergelijken maar ik denk niet dat het veel verschilt tussen mannen. 

37: Wat vind je van de hele situatie rondom corona? Kut, maar in de tijd dat ik dit schrijf is het alweer ongeveer over. 

38: Ben je al ontmaagd? Nee

39: Zo nee? Waarom niet? Lijkt me onverstandig om als wilde puber onbedachtzaam seks te hebben, als ik ontmaagd wordt wil ik dat in ieder geval met mijn vriendin doen (als ik die heb). En als ik er niet zo over dacht zou ik het ook niet voor elkaar krijgen :(

40: Zo ja? Hoe voelde dat? 

41: Ben je weleens depressief of ben je ooit depressief geweest? Echt depressief weet ik niet maar wel dagen achter elkaar dat ik me echt down voel en dat was vooral zo in de lockdown en ik denk sowieso als tiener wel. 

42: Zijn je ouders nog bij elkaar? Nee

43: Zo nee? Waarom gingen ze uit elkaar? En heeft je moeder/vader al een ander? Mijn vader vond mijn moeder niet meer leuk. Ze hebben nog niet echt een nieuwe vriend of vriendin maar ik heb het idee dat mijn vader wel iemand leuk vind (en daar wordt ik niet zo blij van, zacht uitgedrukt). 

44: Zo ja? Hoe lang al?

45: Als je één vrouw zou mogen kiezen waarmee je voor één keer seks mag hebben wie zou je kiezen? Mijn crush

46: Speel je op dit moment een instrument? Ja

47: Zo ja? Welk instrument? Gitaar

48: Zo nee? Wat heb je gespeeld? 

49: (Jongens): Hoe groot is je pik in slappe stand en hoe groot is je pik in stijve stand? Vraag 9

50: Wat vond je ervan? Wel leuk. 

Reputatie 2
Badge +3

 

Ha! Alweer een vragenlijstje sorry ik vind t gewoon leuk om te doen vragenlijstjes dit keer over puberteit & seks

1: Hoe oud ben je? 13

2: Geslacht? Jongen 

3: (Jongens): Zou je ooit seks willen met een onbekende vrouw? Hangt ervan af

4: (Meisjes): Wanneer was je voor het eerst ongesteld?

5: Wanneer was je eerste x seks? Hoe oud was je toen? /

6: Doe je aan masturberen? Zo ja? Hoe vaak per week?bijna elke dag

7: (Jongens): Wanneer kreeg je je eerste zaadlozing? Hoe oud was je toen?11j

8: (Meisjes): Welke cupmaat heb je? Hoe groot zijn je tieten?

9: (Jongens): Hoe groot is je pik? 10cm gwn, 12 stijf

10: Heeft iemand je ooit afgetrokken of gepijpt? Zo ja? Wie was dat? En hoe voelde dat? Zo nee? Wil je dat wel? Nee, Wil wel

11: Wanneer begon je met aftrekken? 11j

12: (Meisjes): Wat vind je aantrekkelijk bij jongens?

13: (Jongens): Wat vind je aantrekkelijk bij meisjes? (raar) buik, gezicht, glimlach 

14: Beschrijf het moment waarop je voor het eerst echt héél erg geil werd en je bijna klaarkwam mn crush in bikini 

15: Ga je vaak uit met vrienden? Zo ja? Waar ga je heen dan en wat doen jullie dan? Zo nee? Waarom niet?  Gwn afspreke wa rondhange

16: Hoe oud was je toen je voor het eerst verkering kreeg?  5j ofz haja

17: Hoe lang heb je nu al verkering? /

18: Zou je ooit een keer jezelf in het openbaar willen aftrekken? (bijvoorbeeld: zwembad, park, etc.) ja

19: (Jongens): Op welke leeftijd kreeg je voor het eerst een stijve? En waarvan? Gwn random in de klas

20: (Meisjes): Waar koop je je bh´s?

21: (Jongens): Wat voor soort ondergoed draag je? En waar koop je je ondergoed? Boeit nie

22: Wanneer kreeg je voor het eerst lichaamshaar? Hoe oud was je toen? 13j

23: Scheer je je lichaamshaar? Knip

24: Ben je tevreden met je lichaam? N beetje

 

 

25: (Meisjes): Heb je jezelf ooit een keer gevingerd? Zo ja? Hoe oud was je toen en hoe voelde het?

26: Maak je weleens naaktfoto´s van jezelf (bijvoorbeeld stijve pik)? Ja

27: Heb je ooit eens een van je vrienden/vriendinnen bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? Ja ma al 5 jaar gelede

28: Hebben jouw vrienden/vriendinnen jou ooit een keer bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij?

5 jaaf gelede, waren nog te jong 

29: Als je moedervlekken hebt, verberg je die dan zo goed mogelijk? Nee

30: (Jongens): Beschrijf je seksdroom 

Random sex met een onbekende vrouw haha

31: Ga je vaak zwemmen? Zo ja? Waar? En met wie? Zo nee? Waarom niet? Met school

32: Zou je ooit een keer seks willen met Kim Kardashian? NEE

33: Zou je een keertje anale seks willen? Lijkt me niet zo leuk

34: Gebruik je deo? Nee

35: Zo ja? Welk merk?

36: (Jongens): Hoe groot zijn je ballen? Kga da nie mete hoor😂

37: Wat vind je van de hele situatie rondom corona? Regering moest strenger

38: Ben je al ontmaagd? Nee

39: Zo nee? Waarom niet? Nog geen lief 

40: Zo ja? Hoe voelde dat?

41: Ben je weleens depressief of ben je ooit depressief geweest? Ja

42: Zijn je ouders nog bij elkaar? Ja

43: Zo nee? Waarom gingen ze uit elkaar? En heeft je moeder/vader al een ander?

44: Zo ja? Hoe lang al?15j ofz

45: Als je één vrouw zou mogen kiezen waarmee je voor één keer seks mag hebben wie zou je kiezen? Bab buelens

46: Speel je op dit moment een instrument? Nie echt 

47: Zo ja? Welk instrument?

48: Zo nee? Wat heb je gespeeld?

49: (Jongens): Hoe groot is je pik in slappe stand en hoe groot is je pik in stijve stand? Al gezegd

50: Wat vond je ervan?

 

K

​​​​​

​​​​

 

Reputatie 2
Badge +1

Ha! Alweer een vragenlijstje sorry ik vind t gewoon leuk om te doen vragenlijstjes dit keer over puberteit & seks

1: Hoe oud ben je? 15

2: Geslacht? man

3: (Jongens): Zou je ooit seks willen met een onbekende vrouw? nah, one night stand lijkt me wel leuke ervaring 

4: (Meisjes): Wanneer was je voor het eerst ongesteld? n.v.t.

5: Wanneer was je eerste x seks? Hoe oud was je toen? nog niet gehad :)

6: Doe je aan masturberen? Zo ja? Hoe vaak per week? yes, op dit moment wel dagelijks ivm examens en door masturberen krijg je minder stress. Maar normaal om de 2/3 dagen

7: (Jongens): Wanneer kreeg je je eerste zaadlozing? Hoe oud was je toen? oehh, ik denk rond een jaar of 13, was toen wel benieuwd hoe het is om een zaadlozing te hebben

8: (Meisjes): Welke cupmaat heb je? Hoe groot zijn je tieten? n.v.t.

9: (Jongens): Hoe groot is je pik? stijf ergens rond de 15 cm I guess

10: Heeft iemand je ooit afgetrokken of gepijpt? Zo ja? Wie was dat? En hoe voelde dat? Zo nee? Wil je dat wel? ja wil het eigenlijk wel graag, heb het nognooit iemand anders laten doen bij mij

11: Wanneer begon je met aftrekken? toen ik 13 was denk ik

12: (Meisjes): Wat vind je aantrekkelijk bij jongens? n.v.t.

13: (Jongens): Wat vind je aantrekkelijk bij meisjes? loyaal, humor, gewoon goed innerlijke en rond de 1.65. Dus wat kleiner

14: Beschrijf het moment waarop je voor het eerst echt héél erg geil werd en je bijna klaarkwam onthoud ik echt niet hahaha

15: Ga je vaak uit met vrienden? Zo ja? Waar ga je heen dan en wat doen jullie dan? Zo nee? Waarom niet? nope, wil ik wel graag over een jaartje ofzo

16: Hoe oud was je toen je voor het eerst verkering kreeg? groep 4 ofzo, sinds dien nooit meer gehad 

17: Hoe lang heb je nu al verkering? n.v.t.

18: Zou je ooit een keer jezelf in het openbaar willen aftrekken? (bijvoorbeeld: zwembad, park, etc.) oehh ja, lijkt me wel spannend

19: (Jongens): Op welke leeftijd kreeg je voor het eerst een stijve? En waarvan? idk, denk rond mn 3e

20: (Meisjes): Waar koop je je bh´s? n.v.t.

21: (Jongens): Wat voor soort ondergoed draag je? En waar koop je je ondergoed? australian boxershorts en kappa boxershort. Koopt mn moeder voor me dus idk

22: Wanneer kreeg je voor het eerst lichaamshaar? Hoe oud was je toen? echt al best vroeg, ergens rond 12/13 I guess

23: Scheer je je lichaamshaar?  nope, wil t wel snel een keer doen

24: Ben je tevreden met je lichaam? nope, heb een aandoening waar ik wel moeite mee heb 

25: (Meisjes): Heb je jezelf ooit een keer gevingerd? Zo ja? Hoe oud was je toen en hoe voelde het? n.v.t.

26: Maak je weleens naaktfoto´s van jezelf (bijvoorbeeld stijve pik)? jup, wel spijt van dat ik die heb gemaakt 

27: Heb je ooit eens een van je vrienden/vriendinnen bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? na voetbal douchen en wel is tijdens logeren met omkleden. Gewoon normaal, niks mis mee

28: Hebben jouw vrienden/vriendinnen jou ooit een keer bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? yes, zelfde antwoord als hierboven

29: Als je moedervlekken hebt, verberg je die dan zo goed mogelijk? heb er 1, gewoon geen aandacht aan geven

30: (Jongens): Beschrijf je seksdroom die heb ik tbh niet echt

31: Ga je vaak zwemmen? Zo ja? Waar? En met wie? Zo nee? Waarom niet? nee liever niet, ivm mn aandoening

32: Zou je ooit een keer seks willen met Kim Kardashian? oh ja tuurlijk

33: Zou je een keertje anale seks willen? nah, liever niet

34: Gebruik je deo? ja ofc

35: Zo ja? Welk merk? AXE 

36: (Jongens): Hoe groot zijn je ballen? idk, meet ik niet hahaha

37: Wat vind je van de hele situatie rondom corona?  op dit moment wel goed, had er wel moeite mee

38: Ben je al ontmaagd? nopee

39: Zo nee? Waarom niet? geen vriendin ofzo 

40: Zo ja? Hoe voelde dat? n.v.t.

41: Ben je weleens depressief of ben je ooit depressief geweest? yes, in de corona tijd 

42: Zijn je ouders nog bij elkaar? jup, hopelijk nog voor altijd 

43: Zo nee? Waarom gingen ze uit elkaar? En heeft je moeder/vader al een ander? n.v.t.

44: Zo ja? Hoe lang al? uhh echt al 25 jaar getrouwd ofzo

45: Als je één vrouw zou mogen kiezen waarmee je voor één keer seks mag hebben wie zou je kiezen? Eva elfie for sure

46: Speel je op dit moment een instrument? nope

47: Zo ja? Welk instrument? n.v.t.

48: Zo nee? Wat heb je gespeeld? van alles op school met muziek. Drum, piano, gitaar, ukelele

49: (Jongens): Hoe groot is je pik in slappe stand en hoe groot is je pik in stijve stand? nooit opgemeten

50: Wat vond je ervan? eerste keer dat ik dit invul, best wel leuk :)

 

Reputatie 5
Badge +3

1: Hoe oud ben je? 16

2: Geslacht? jongen

3: (Jongens): Zou je ooit seks willen met een onbekende vrouw? misschien wel, het lijkt me wel spannend

4: (Meisjes): Wanneer was je voor het eerst ongesteld?

5: Wanneer was je eerste x seks? Hoe oud was je toen? op m'n 15e en dat was op m'n slaapkamer in mijn bed

6: Doe je aan masturberen? Zo ja? Hoe vaak per week? jazeker, ik denk zo'n 5 keer per week

7: (Jongens): Wanneer kreeg je je eerste zaadlozing? Hoe oud was je toen? weet ik niet precies meer 11/12 ofzo

8: (Meisjes): Welke cupmaat heb je? Hoe groot zijn je tieten?

9: (Jongens): Hoe groot is je pik? 17cm

10: Heeft iemand je ooit afgetrokken of gepijpt? Zo ja? Wie was dat? En hoe voelde dat? Zo nee? Wil je dat wel? ja twee meiden waarmee ik toen een relatie had, ik vond het eerst wel wennen want ze doen het niet zoals je gewend bent, maar uiteindelijk wel erg lekker

11: Wanneer begon je met aftrekken? 11 jaar ongeveer

12: (Meisjes): Wat vind je aantrekkelijk bij jongens?

13: (Jongens): Wat vind je aantrekkelijk bij meisjes? grote borsten maken mij heel geil, mooie strakke billen in zo'n yoga broek

14: Beschrijf het moment waarop je voor het eerst echt héél erg geil werd en je bijna klaarkwam? pff geen idee...

15: Ga je vaak uit met vrienden? Zo ja? Waar ga je heen dan en wat doen jullie dan? Zo nee? Waarom niet? ja best vaak, we gaan stappen in de stad, naar de kroeg of we zitten bij iemand thuis

16: Hoe oud was je toen je voor het eerst verkering kreeg? 13 jaar

17: Hoe lang heb je nu al verkering? niet want ik heb op dit moment geen vriendin

18: Zou je ooit een keer jezelf in het openbaar willen aftrekken? (bijvoorbeeld: zwembad, park, etc.) ja en heb ik ook al vaker gedaan, kleedhokje bij het zwembad, in de duinen, in het bos, dat maakt het extra spannend omdat je betrapt kunt worden

19: (Jongens): Op welke leeftijd kreeg je voor het eerst een stijve? En waarvan? 11 jaar denk ik, waarschijnlijk door een foto van een blote dame

20: (Meisjes): Waar koop je je bh´s?

21: (Jongens): Wat voor soort ondergoed draag je? En waar koop je je ondergoed? boxers, ik heb een online abo bij onthatass

22: Wanneer kreeg je voor het eerst lichaamshaar? Hoe oud was je toen? ik denk jaartje of 12

23: Scheer je je lichaamshaar? ik scheer mijn ballen glad en de rest van m'n schaamhaar trim ik kort

24: Ben je tevreden met je lichaam? yep

25: (Meisjes): Heb je jezelf ooit een keer gevingerd? Zo ja? Hoe oud was je toen en hoe voelde het?

26: Maak je weleens naaktfoto´s van jezelf (bijvoorbeeld stijve pik)? ja best vaak, ik vind het geil om te doen en later terug te kijken, ook weleens filmpjes hoe ik mezelf aftrek of klaarkom

27: Heb je ooit eens een van je vrienden/vriendinnen bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? ja tijdens douchen met sporten, ik kijk wel altijd naar de andere piemels en vraag me dan altijd af hoe die eruit zien als ze stijf zijn

28: Hebben jouw vrienden/vriendinnen jou ooit een keer bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? ja ook tijdens gezamenlijk douchen

29: Als je moedervlekken hebt, verberg je die dan zo goed mogelijk? nee hoor, die horen er gewoon bij

30: (Jongens): Beschrijf je seksdroom? eentje maar? haha, nee even denken, dat ik een goeie vriendin van me mag insmeren met zonnebrand en dat uiteindelijk haar bikini ook uitgaat om overal bij te kunnen, en de rest kun je wel verzinnen

31: Ga je vaak zwemmen? Zo ja? Waar? En met wie? Zo nee? Waarom niet? in de zomer wel ja!

32: Zou je ooit een keer seks willen met Kim Kardashian? nee

33: Zou je een keertje anale seks willen? heb ik al eens gedaan, vond het heel spannend en geil, zou het graag nog eens willen doen

34: Gebruik je deo? ja

35: Zo ja? Welk merk? verschillende merken

36: (Jongens): Hoe groot zijn je ballen? gewoon normale grootte

37: Wat vind je van de hele situatie rondom corona? balen maar het is niet anders

38: Ben je al ontmaagd? ja

39: Zo nee? Waarom niet?

40: Zo ja? Hoe voelde dat? heel spanend maar toen ik klaarkwam had ik het beste gevoel wat ik ken

41: Ben je weleens depressief of ben je ooit depressief geweest? nee

42: Zijn je ouders nog bij elkaar? ja

43: Zo nee? Waarom gingen ze uit elkaar? En heeft je moeder/vader al een ander?

44: Zo ja? Hoe lang al? jaartje of 40

45: Als je één vrouw zou mogen kiezen waarmee je voor één keer seks mag hebben wie zou je kiezen? Tessa Fowler

46: Speel je op dit moment een instrument? nee

47: Zo ja? Welk instrument?

48: Zo nee? Wat heb je gespeeld? nee

49: (Jongens): Hoe groot is je pik in slappe stand en hoe groot is je pik in stijve stand? 11/17

50: Wat vond je ervan? leuke vragen!

Ha! Alweer een vragenlijstje sorry ik vind t gewoon leuk om te doen vragenlijstjes dit keer over puberteit & seks

1: Hoe oud ben je? 18

2: Geslacht?man

3: (Jongens): Zou je ooit seks willen met een onbekende vrouw? Ja

4: (Meisjes): Wanneer was je voor het eerst ongesteld?

5: Wanneer was je eerste x seks? Hoe oud was je toen? Nog niet gedaan

6: Doe je aan masturberen? Zo ja? Hoe vaak per week? Ja elke dag

7: (Jongens): Wanneer kreeg je je eerste zaadlozing? Hoe oud was je toen? 13

8: (Meisjes): Welke cupmaat heb je? Hoe groot zijn je tieten?

9: (Jongens): Hoe groot is je pik?18

10: Heeft iemand je ooit afgetrokken of gepijpt? Zo ja? Wie was dat?  Een vriendEn hoe voelde dat? LekkerZo nee? Wil je dat wel?ja

11 waarneer begon je met mastruberen 10     

12: (Meisjes): Wat vind je aantrekkelijk bij jongens?

13: (Jongens): Wat vind je aantrekkelijk bij meisjes? Dat ze knap zijn

14: Beschrijf het moment waarop je voor het eerst echt héél erg geil werd en je bijna klaarkwam

15: Ga je vaak uit met vrienden? Zo ja? Waar ga je heen dan en wat doen jullie dan? Zo nee? Waarom niet?

16: Hoe oud was je toen je voor het eerst verkering kreeg? 10

17: Hoe lang heb je nu al verkering? Niet

18: Zou je ooit een keer jezelf in het openbaar willen aftrekken? (bijvoorbeeld: zwembad, park, etc.) ja

19: (Jongens): Op welke leeftijd kreeg je voor het eerst een stijve? En waarvan?

20: (Meisjes): Waar koop je je bh´s?

21: (Jongens): Wat voor soort ondergoed draag je? En waar koop je je ondergoed? Van de action

22: Wanneer kreeg je voor het eerst lichaamshaar? Hoe oud was je toen? 13

23: Scheer je je lichaamshaar? Nee

24: Ben je tevreden met je lichaam? Ik zou wel een grotere lul willen

25: (Meisjes): Heb je jezelf ooit een keer gevingerd? Zo ja? Hoe oud was je toen en hoe voelde het?

26: Maak je weleens naaktfoto´s van jezelf (bijvoorbeeld stijve pik)? Ja

27: Heb je ooit eens een van je vrienden/vriendinnen bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? Lekker

28: Hebben jouw vrienden/vriendinnen jou ooit een keer bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? Ja

29: Als je moedervlekken hebt, verberg je die dan zo goed mogelijk? Nee

30: (Jongens): Beschrijf je seksdroom

31: Ga je vaak zwemmen? Zo ja? Waar? En met wie? Zo nee? Waarom niet?

32: Zou je ooit een keer seks willen met Kim Kardashian? Ken ik niet

33: Zou je een keertje anale seks willen?ja

34: Gebruik je deo?ja

35: Zo ja? Welk merk? Nivea

36: (Jongens): Hoe groot zijn je ballen?groot

37: Wat vind je van de hele situatie rondom corona?

38: Ben je al ontmaagd?nee

39: Zo nee? Waarom niet?

40: Zo ja? Hoe voelde dat?

41: Ben je weleens depressief of ben je ooit depressief geweest?

42: Zijn je ouders nog bij elkaar?

43: Zo nee? Waarom gingen ze uit elkaar? En heeft je moeder/vader al een ander?

44: Zo ja? Hoe lang al?

45: Als je één vrouw zou mogen kiezen waarmee je voor één keer seks mag hebben wie zou je kiezen?

46: Speel je op dit moment een instrument?

47: Zo ja? Welk instrument?

48: Zo nee? Wat heb je gespeeld?

49: (Jongens): Hoe groot is je pik in slappe stand en hoe groot is je pik in stijve stand?

50: Wat vond je ervan?

 

1: Hoe oud ben je? 16

2: Geslacht? Jongen 

3: (Jongens): Zou je ooit seks willen met een onbekende vrouw? Ja

4: (Meisjes): Wanneer was je voor het eerst ongesteld?

5: Wanneer was je eerste x seks? Hoe oud was je toen?

6: Doe je aan masturberen? Zo ja? Hoe vaak per week? 5/6x

7: (Jongens): Wanneer kreeg je je eerste zaadlozing? Hoe oud was je toen? Idk denk 12/13

8: (Meisjes): Welke cupmaat heb je? Hoe groot zijn je tieten?

9: (Jongens): Hoe groot is je pik? 16/17cm

10: Heeft iemand je ooit afgetrokken of gepijpt? Zo ja? Wie was dat? En hoe voelde dat? Zo nee? Wil je dat wel? Ja een vriend was geil

11: Wanneer begon je met aftrekken? 11/12

12: (Meisjes): Wat vind je aantrekkelijk bij jongens?

13: (Jongens): Wat vind je aantrekkelijk bij meisjes? Goed lichaam mooi gezicht 

14: Beschrijf het moment waarop je voor het eerst echt héél erg geil werd en je bijna klaarkwam geen idee

15: Ga je vaak uit met vrienden? Zo ja? Waar ga je heen dan en wat doen jullie dan? Zo nee? Waarom niet? Nee

16: Hoe oud was je toen je voor het eerst verkering kreeg?

17: Hoe lang heb je nu al verkering?

18: Zou je ooit een keer jezelf in het openbaar willen aftrekken? (bijvoorbeeld: zwembad, park, etc.) Al gedaan

19: (Jongens): Op welke leeftijd kreeg je voor het eerst een stijve? En waarvan? 11/12 idk

20: (Meisjes): Waar koop je je bh´s?

21: (Jongens): Wat voor soort ondergoed draag je? En waar koop je je ondergoed? Boxers gewoon online

22: Wanneer kreeg je voor het eerst lichaamshaar? Hoe oud was je toen? 12

23: Scheer je je lichaamshaar?  Ja

24: Ben je tevreden met je lichaam? Beetje 

25: (Meisjes): Heb je jezelf ooit een keer gevingerd? Zo ja? Hoe oud was je toen en hoe voelde het?

26: Maak je weleens naaktfoto´s van jezelf (bijvoorbeeld stijve pik)? Ja

27: Heb je ooit  eens een van je vrienden/vriendinnen bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? Ja normaal

28: Hebben jouw vrienden/vriendinnen jou ooit een keer bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? Ja normaal we kleden gewoon om naast elkaar

29: Als je moedervlekken hebt, verberg je die dan zo goed mogelijk?

30: (Jongens): Beschrijf je seksdroom

31: Ga je vaak zwemmen? Zo ja? Waar? En met wie? Zo nee? Waarom niet? Valt mee 

32: Zou je ooit een keer seks willen met Kim Kardashian?

33: Zou je een keertje anale seks willen? Jawel

34: Gebruik je deo? Ja meestal axe/rituals

35: Zo ja? Welk merk?

36: (Jongens): Hoe groot zijn je ballen? Idk best groot 

37: Wat vind je van de hele situatie rondom corona?

38: Ben je al ontmaagd? Nee

39: Zo nee? Waarom niet?

40: Zo ja? Hoe voelde dat?

41: Ben je weleens depressief of ben je ooit depressief geweest?

42: Zijn je ouders nog bij elkaar? Nee

43: Zo nee? Waarom gingen ze uit elkaar? En heeft je moeder/vader al een ander? Moeder wel  vader laatst gescheiden 

44: Zo ja? Hoe lang al? 11 jaar

45: Als je één vrouw zou mogen kiezen waarmee je voor één keer seks mag hebben wie zou je kiezen?

46: Speel je op dit moment een instrument?

47: Zo ja? Welk instrument?

48: Zo nee? Wat heb je gespeeld?

49: (Jongens): Hoe groot is je pik in slappe stand en hoe groot is je pik in stijve stand? Slap 8/10 stij 16/17

50: Wat vond je ervan?

Badge

1: Hoe oud ben je? 13

2: Geslacht? Jongen

3: (Jongens): Zou je ooit seks willen met een onbekende vrouw? nee

4: (Meisjes): Wanneer was je voor het eerst ongesteld? -

5: Wanneer was je eerste x seks? Hoe oud was je toen? -

6: Doe je aan masturberen? Zo ja? Hoe vaak per week? ja, ongeveer 5x per week

7: (Jongens): Wanneer kreeg je je eerste zaadlozing? Hoe oud was je toen? 12, tijdens het aftrekken

8: (Meisjes): Welke cupmaat heb je? Hoe groot zijn je tieten? -

9: (Jongens): Hoe groot is je pik? 10/11.5

10: Heeft iemand je ooit afgetrokken of gepijpt? Zo ja? Wie was dat? En hoe voelde dat? Zo nee? Wil je dat wel? ikzelf wel, heerlijk.

11: Wanneer begon je met aftrekken?1 keer toen ik 12 was en toen ik 13 werd meerdere keren

12: (Meisjes): Wat vind je aantrekkelijk bij jongens? 

13: (Jongens): Wat vind je aantrekkelijk bij meisjes? aardig, mooi (hoeft niet), sociaal.

14: Beschrijf het moment waarop je voor het eerst echt héél erg geil werd en je bijna klaarkwamja ik had gewoon zin in sex, en ja….ik ging mastruberen, en ik werd blij, en had een lekker gevoel.

15: Ga je vaak uit met vrienden? Zo ja? Waar ga je heen dan en wat doen jullie dan? Zo nee? Waarom niet?-

16: Hoe oud was je toen je voor het eerst verkering kreeg? helaas nog nooit

17: Hoe lang heb je nu al verkering?

18: Zou je ooit een keer jezelf in het openbaar willen aftrekken? (bijvoorbeeld: zwembad, park, etc.) heb ooit in het bos gedaan maar daar was vrijwel niemand. maar heb niet echt de neiging nee.

19: (Jongens): Op welke leeftijd kreeg je voor het eerst een stijve? En waarvan? echt geen idee, lang geleden

20: (Meisjes): Waar koop je je bh´s?

21: (Jongens): Wat voor soort ondergoed draag je? En waar koop je je ondergoed?boxers. hema lol

22: Wanneer kreeg je voor het eerst lichaamshaar? Hoe oud was je toen? 13

23: Scheer je je lichaamshaar?  nee nog niet

24: Ben je tevreden met je lichaam?, ja 

25: (Meisjes): Heb je jezelf ooit een keer gevingerd? Zo ja? Hoe oud was je toen en hoe voelde het?

26: Maak je weleens naaktfoto´s van jezelf (bijvoorbeeld stijve pik)?nee

27: Heb je ooit eens een van je vrienden/vriendinnen bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij?nops

28: Hebben jouw vrienden/vriendinnen jou ooit een keer bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij?nops

29: Als je moedervlekken hebt, verberg je die dan zo goed mogelijk?nee.

30: (Jongens): Beschrijf je seksdroom….eeeeeeh hoe? geen idee

31: Ga je vaak zwemmen? Zo ja? Waar? En met wie? Zo nee? Waarom niet?ja, in zwembad in de buurt, met vrienden

32: Zou je ooit een keer seks willen met Kim Kardashian? miss, wel ja

33: Zou je een keertje anale seks willen?mmm, misschien

34: Gebruik je deo?ja

35: Zo ja? Welk merk?lovely

36: (Jongens): Hoe groot zijn je ballen? hoe de floep moet ik dat meten...maar gewoon prima combinatie met mn penis

37: Wat vind je van de hele situatie rondom corona? vervelend

38: Ben je al ontmaagd? Nee helaas niet

39: Zo nee? Waarom niet? ja heb geen liefde en heb eigenlijk ook gewoon niemand ie ik ken die het zou willen, met mij...ofzo...weet ik eigenlijk nie.

40: Zo ja? Hoe voelde dat?

41: Ben je weleens depressief of ben je ooit depressief geweest?ja ben, maar word wel beter

42: Zijn je ouders nog bij elkaar?ja

43: Zo nee? Waarom gingen ze uit elkaar? En heeft je moeder/vader al een ander?

44: Zo ja? Hoe lang al?14 jaar ofzo

45: Als je één vrouw zou mogen kiezen waarmee je voor één keer seks mag hebben wie zou je kiezen?mn crush

46: Speel je op dit moment een instrument?ja ik zing, speel drums en xylofoon

47: Zo ja? Welk instrument? 

48: Zo nee? Wat heb je gespeeld?

49: (Jongens): Hoe groot is je pik in slappe stand en hoe groot is je pik in stijve stand? 10-11,5

50: Wat vond je ervan? fijn

Reageer