vragenlijst over sexting

  • 26 February 2020
  • 11 reacties
  • 1224 Bekeken

Badge

Wat is je geslacht?

Wat is je leeftijd?

Welk niveau doe je?

Welke apps gebruik je het meest?

Waar kijk je het liefst naar? (Denk aan films, series, documentaires)

Via wat kijk je dat het liefst? (Denk aan YouTube, Netflix etc.)

Welke documentaire genres vind je het interessantst?

Wat weet je over sexting?

Weet je wat je moet doen zodra je foto wordt verspreid?

Wat vind je van sexting?

Denk je dat het strafbaar is?

Bespreek je dit weleens op school?

Vind je dat dit meer besproken moet worden?

Als je over dit onderwerp meer kwijt wilt, dan kan dat altijd!


11 reacties

Wat is je geslacht? JONGEN

Wat is je leeftijd? 14

Welk niveau doe je? ASO

Welke apps gebruik je het meest? SNAP&YOUTUBE

Waar kijk je het liefst naar? (Denk aan films, series, documentaires) FILMS( divergent, harry potter, maze runner, hunger games, marvel)

Via wat kijk je dat het liefst? (Denk aan YouTube, Netflix etc.) YOUTUBE&NETFLIX

Welke documentaire genres vind je het interessantst? KIJK NOOIT DOCUMENTAIRES

Wat weet je over sexting? NIET ZO VEEL

Weet je wat je moet doen zodra je foto wordt verspreid? DOE NIET AAN SEXTING :)

Wat vind je van sexting? BEETJE VREEMD

Denk je dat het strafbaar is? GEEN IDEE

Bespreek je dit weleens op school? NOPE

Vind je dat dit meer besproken moet worden? JA

Als je over dit onderwerp meer kwijt wilt, dan kan dat altijd!

KAAS

Wat is je geslacht? jongen

Wat is je leeftijd? 15

Welk niveau doe je? havo

Welke apps gebruik je het meest? twitter

Waar kijk je het liefst naar? (Denk aan films, series, documentaires) eh van alles 

Via wat kijk je dat het liefst? (Denk aan YouTube, Netflix etc.) youtube

Welke documentaire genres vind je het interessantst? X

Wat weet je over sexting? dat je geile foto's naar elkaar verstuurt en dirty talk doet via een social media platform

Weet je wat je moet doen zodra je foto wordt verspreid? nou ik zorg ervoor dat die gene niet uit mijn omgeving komt en dat er niks herkenbaar van mij opstaat behalve mn lul en reet dus laat maar leaken😉

Wat vind je van sexting? super geil

Denk je dat het strafbaar is? het is pas strafbaar als je foto's van iemand krijgt en die weer door stuurt naar anderen 

Bespreek je dit weleens op school? nope

Vind je dat dit meer besproken moet worden? mag maar hoeft niet

Als je over dit onderwerp meer kwijt wilt, dan kan dat altijd! zorg dat niemand je kan herkennen aan dingen zoals tattoos, piercings, kleding, gezicht of achtergrond 

Wat is je geslacht? jongen

Wat is je leeftijd? 15

Welk niveau doe je? aso

Welke apps gebruik je het meest? als ik kijk naar schermtijd; tiktok en snap

Waar kijk je het liefst naar? (Denk aan films, series, documentaires) the 100, miss americana, sex education

Via wat kijk je dat het liefst? (Denk aan YouTube, Netflix etc.) netflix

Welke documentaire genres vind je het interessantst? horror of actie

Wat weet je over sexting?  seksueel getinte foto sturen denkk

Weet je wat je moet doen zodra je foto wordt verspreid? POLITIE

Wat vind je van sexting? idrk

Denk je dat het strafbaar is? ja

Bespreek je dit weleens op school? ja

Vind je dat dit meer besproken moet worden? nee we doen het genoeg

Wat is je geslacht? Jongen

Wat is je leeftijd?14 (bijna 15)

Welk niveau doe je? Havo

Welke apps gebruik je het meest? Whatsap

Waar kijk je het liefst naar? (Denk aan films, series, documentaires) Riverdale❤️

Via wat kijk je dat het liefst? (Denk aan YouTube, Netflix etc.) Via Netflix want daar staat het op ( hoe heeft dit iets te maken met sexting)

Welke documentaire genres vind je het interessantst? WW2

Wat weet je over sexting? Nooit gevoelige content versturen waar je hoofd ook op staat

Weet je wat je moet doen zodra je foto wordt verspreid? Naar de politie toe gaan

Wat vind je van sexting? Niks mis mee

Denk je dat het strafbaar is? Nee, niet als het niet om een minderjarige en een meerderjarige met elkaar gaat

Bespreek je dit weleens op school? Nee, daar zie ik geen reden toe

Vind je dat dit meer besproken moet worden? Nee

Als je over dit onderwerp meer kwijt wilt, dan kan dat altijd! Ok

 

Badge +1

Wat is je geslacht? man

Wat is je leeftijd? 18

Welk niveau doe je? Beroeps

Welke apps gebruik je het meest? whatsapp, facebook

Waar kijk je het liefst naar? horror films, vlaamse series

Via wat kijk je dat het liefst? dvd, youtube,

Welke documentaire genres vind je het interessantst? horror films

Wat weet je over sexting? alles

Weet je wat je moet doen zodra je foto wordt verspreid? persoonlijk zelf geen problemen mee, iedereen mag hem zien, ik vind het een eer als ze over mijn penis praten of doorsturen, stiekem wind me dat wel op, al besef ik dat het niet voor iedereen zo is

Wat vind je van sexting? moet kunnen, straffer zelfs nog, misschien zelfs verplichten bij de tiener jeugd, toen ik 13 was kwam ik voor het eerst klaar, en dat waren maar een paar drupjes toen, de wereld veranderd, zo ook de tieners, het is de dag van vandaag geen uitzondering meer om een 13 jarige, witte sperma te zien SPUITEN tot op zijn borst! als je weet dat er vorige maand nog in de krant heeft gestaan dat een 10 jarige jongen zijn zus heeft verkracht, en op de koop toe nog zwanger van hem was! dan wil ik er niet over nadenken wanneer ze tegenwoordig sperma beginnen krijgen, en zo een dingen gebeuren, naar mijn mening, omdat de ouders te streng zijn, en ze niet meer mogen ontdekken, of vrij zijn, (je mag enkel op de pc als wij er bij zijn in de woonkamer) (en sexting, ik moet er niet van weten, je kan maken dat je dat nooit doet), ja tieners en jongeren doen nu eenmaal het omgekeerde wat ouders willen en zeggen, als ze geen vrijheid hebben, raken ze seksueel gefrustreerd, met alle gevolgen van dien, want er is niets dat hun seksuele behoeften kan wegnemen, dus gaan ze veel sneller in het echt seks zoeken, en niet nadenkend zo een meisje zwanger maken, tis mijn mening natuurlijk, maar als je de tieners hun vrijheid geeft, waar ze aan sexting kunnen doen, of webcamseks, hun eigen ontdekken zeg maar, zo raken ze hun frustratie kwijt, en gaan ze veel minder snel echte seks in het echt zoeken, dus mensen, ouders die het verbieden, ik vind het een dubbel op zijn kantje, ik vind het geen goed idee om te gaan verbieden

Wat is je geslacht? meisje

Wat is je leeftijd? 17

Welk niveau doe je? kader

Welke apps gebruik je het meest? Whatsapp

Waar kijk je het liefst naar? (Denk aan films, series, documentaires) Die drama liefdes programaas denk maar aan temtesion eiland

Via wat kijk je dat het liefst? (Denk aan YouTube, Netflix etc.)  temtesion eiland

Welke documentaire genres vind je het interessantst? drama

Wat weet je over sexting? wat is dat

Weet je wat je moet doen zodra je foto wordt verspreid? janken in een hoekje niet meer uit komen

Wat vind je van sexting? wat is het

Denk je dat het strafbaar is? ja maar ze doen er niks aan ben zelf aangerand 1 jaar lang en er komt geem rechtzaak

Bespreek je dit weleens op school? nee

Vind je dat dit meer besproken moet worden? ja

Als je over dit onderwerp meer kwijt wilt, dan kan dat altijd!

Wat is je geslacht? man

Wat is je leeftijd? 18

Welk niveau doe je? Beroeps

Welke apps gebruik je het meest? whatsapp, facebook

Waar kijk je het liefst naar? horror films, vlaamse series

Via wat kijk je dat het liefst? dvd, youtube,

Welke documentaire genres vind je het interessantst? horror films

Wat weet je over sexting? alles

Weet je wat je moet doen zodra je foto wordt verspreid? persoonlijk zelf geen problemen mee, iedereen mag hem zien, ik vind het een eer als ze over mijn penis praten of doorsturen, stiekem wind me dat wel op, al besef ik dat het niet voor iedereen zo is

Wat vind je van sexting? als je weet dat er vorige maand nog in de krant heeft gestaan dat een 10 jarige jongen zijn zus heeft verkracht, en op de koop toe nog zwanger van hem was! dan wil ik er niet over nadenken wanneer ze tegenwoordig sperma beginnen krijgen, en zo een dingen gebeuren, naar mijn mening, omdat de ouders te streng zijn, en ze niet meer mogen ontdekken, of vrij zijn, (je mag enkel op de pc als wij er bij zijn in de woonkamer) (en sexting, ik moet er niet van weten, je kan maken dat je dat nooit doet), ja tieners en jongeren doen nu eenmaal het omgekeerde wat ouders willen en zeggen, als ze geen vrijheid hebben, raken ze seksueel gefrustreerd, met alle gevolgen van dien, want er is niets dat hun seksuele behoeften kan wegnemen, dus gaan ze veel sneller in het echt seks zoeken, en niet nadenkend zo een meisje zwanger maken, tis mijn mening natuurlijk, maar als je de tieners hun vrijheid geeft, waar ze aan sexting kunnen doen, of webcamseks, hun eigen ontdekken zeg maar, zo raken ze hun frustratie kwijt, en gaan ze veel minder snel echte seks in het echt zoeken, dus mensen, ouders die het verbieden, ik vind het een dubbel op zijn kantje, ik vind het geen goed idee om te gaan verbieden


Ik denk dat het toeval is , dat een   jongen van 10 zijn zus zwanger maakte . Ik ben nu 14 maar ik had ook mijn eerste sperma druppeltjes  twee maand voor mijn 13de . Ik lees hier heel veel dat jongens op 13de of ouder nog geen druppeljes sperma  hebben .

 Hopelijk heb je iets aan mijn antwoorden xx!

Wat is je geslacht? meisje

Wat is je leeftijd? 14

Welk niveau doe je? vwo

Welke apps gebruik je het meest? insta, snap , yt

Waar kijk je het liefst naar? (Denk aan films, series, documentaires): films

Via wat kijk je dat het liefst? (Denk aan YouTube, Netflix etc.): netflix en yt

Welke documentaire genres vind je het interessantst? kijk ik nie

Wat weet je over sexting?: -

Weet je wat je moet doen zodra je foto wordt verspreid? er achterkomen wie het heeft gedaan en de politie inlichten (ookal weet je niet wie het gedaan heeft)

Wat vind je van sexting? stom

Denk je dat het strafbaar is? ja

Bespreek je dit weleens op school? ja we krijgen voorlichtingen

Vind je dat dit meer besproken moet worden? ja

 

 

Badge

Wat is je geslacht? Meisje

Wat is je leeftijd? 13 jaar

Welk niveau doe je? Gymnasium

Welke apps gebruik je het meest? Tiktok, snap, insta en weerwolven online

Waar kijk je het liefst naar? (Denk aan films, series, documentaires) Series

Via wat kijk je dat het liefst? (Denk aan YouTube, Netflix etc.)  Netflix (Riverdale, Strangerthings, La casa de papel) YouTube (Amerikaanse tiener vlogs)

Welke documentaire genres vind je het interessantst? Ik kijk vrij weinig documentaires

Wat weet je over sexting? Niet echt veel

Weet je wat je moet doen zodra je foto wordt verspreid? Het tegen een vertrouwenspersoon  vertellen?

Wat vind je van sexting? Een beetje dom lol

Denk je dat het strafbaar is?  Ja duh

Bespreek je dit weleens op school? Soms

Vind je dat dit meer besproken moet worden?  Ja

Als je over dit onderwerp meer kwijt wilt, dan kan dat altijd!

 

Wat is je geslacht? Jongen 

Wat is je leeftijd?  14

Welk niveau doe je? Mavo/havo

Welke apps gebruik je het meest? Snapchat TikTok YouTube 

Waar kijk je het liefst naar? (Denk aan films, series, documentaires) YouTube filmpjes en tiktok

Via wat kijk je dat het liefst? (Denk aan YouTube, Netflix etc.) YouTube/TikTok 

Welke documentaire genres vind je het interessantst?idk

Wat weet je over sexting? Dat je geile foto’s stuurt en geil praat

Weet je wat je moet doen zodra je foto wordt verspreid? Idk als je zorgt dat je niet te herkennen bent op de foto en het doet bij mensen die te vertrouwen zijn kan het wel

Wat vind je van sexting? Geil

Denk je dat het strafbaar is? Volgens mij officieel wel maar als je het doen of via een anoniem account of als iemand het zelf wil dan is het helemaal prima 

Bespreek je dit weleens op school? Nee niet echt

Vind je dat dit meer besproken moet worden?kan

Als je over dit onderwerp meer kwijt wilt, dan kan dat altijd!

 

Wat is je geslacht? Meisje

Wat is je leeftijd? 13

Welk niveau doe je? VMBO-TL

Welke apps gebruik je het meest? TikTok 

Waar kijk je het liefst naar? (Denk aan films, series, documentaires) Filmpjes van grappige dieren. Vaak katten.

Via wat kijk je dat het liefst? (Denk aan YouTube, Netflix etc.) Netflix en TikTok

Welke documentaire genres vind je het interessantst? Over dieren en over geschiedenis

Wat weet je over sexting? Dat je naaktfoto's stuurt. En dat je berichtjes stuurt over sexy enzo.

Weet je wat je moet doen zodra je foto wordt verspreid? Iemand vragen om te helpen. Ouders of leraren of politie.

Wat vind je van sexting? Niet handig. Als het uit gaat of je ruzie krijgt. Dan kunnen je foto's verstuurd worden.

Denk je dat het strafbaar is? Ja.

Bespreek je dit weleens op school? Nee

Vind je dat dit meer besproken moet worden? Ja. Ik weet niet echt goed wat wel en niet handig is. En wat he miet doen als het verspreid wordt.

Als je over dit onderwerp meer kwijt wilt, dan kan dat altijd!

 

Reageer