Vraag

Vragenlijst over: fuckbudy/ friends with benefits

• 17 november 2016
  • 11 reacties
  • 1216 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hoii, dit is een vragenlijst over fuckbuddy's (Vrienden die geen relatie hebben, maar het puur en alleen voor de seks doen)

Vraag 1: Meisje of Jongen?

Vraag 2: Heb jij een beste vriend(in) van het andere geslacht?

Vraag 3: Heb je wel eens nagedacht/ gefantaseerd over "seks of vingeren etc" met je beste vriend(in) van het andere geslacht?

Vraag 4: Wat zou je doen, al ben je aan het chillen met je beste vriend(in). En hij/zei zit oppeens aan je gevoelige plekken?

Vraag 5: Zou je een FuckBudy willen?

Vraag 6: Wat zou je zeggen al vraagt je "beste vriend(in)" om fuckbudy's te worden?

Heb je ervaring hier mee, zou ik het er leuk vinden al deel je dit hier! Alvast bedankt

11 reacties

Jongen
Nope
Ja vaak
Lekker ook aanraken haha
Ja
Ja :)
Toen.ik acht was had mn buurjongen afgetrokken friends with benefits voor een tijdje.:P
Vraag 1: Meisje of Jongen?
Antwoord 1: Jongen

Vraag 2: Heb jij een beste vriend(in) van het andere geslacht?
Antwoord 2: Yep.

Vraag 3: Heb je wel eens nagedacht/ gefantaseerd over "seks of vingeren etc" met je beste vriend(in) van het andere geslacht?
Antwoord 3: Ja.

Vraag 4: Wat zou je doen, al ben je aan het chillen met je beste vriend(in). En hij/zei zit opeens aan je gevoelige plekken?
Antwoord 4: Vragen of zij wel mijn sleutels kan vinden :D

Antwoord 5: Zeker!!!. Had er eentje, alleen die ging niet meer goed...

Vraag 6: Wat zou je zeggen al vraagt je "beste vriend(in)" om fuckbudy's te worden?
Antwoord 6: Vragen waarom? En misschien doen we 't ook 😛
Vraag 1: Meisje of Jongen? Jongen

Vraag 2: Heb jij een beste vriend(in) van het andere geslacht? Niet per se Beste maar een goede vriendin....sure

Ja
Vraag 4: Wat zou je doen, al ben je aan het chillen met je beste vriend(in). En hij/zei zit oppeens aan je gevoelige plekken?
Ook doen
Ja en nee
Ja

Reageer