Vraag

Vragenlijst over beffen

  • 8 February 2019
  • 13 reacties
  • 5347 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal ik ben heel nieuwsgierig over dit onderwerp en merk dat hier (helaas) niet veel over wordt gepost, dus hier een vragenlijstje. Hopelijk hebben jullie hier ook wat aan ;)

Voor meisjes:
  1. Zou je eens gebeft willen worden door een jongen, waarom wel/niet?
  2. Zou je eens gebeft willen worden door een meisje, waarom wel/niet??
  3. Ben je al eens gebeft door een jongen/meisje?
  4. Als je ervaring hebt met beide: wie kan het beste beffen?
  5. Zou je zelf een meisje beffen, waarom wel/niet?
  6. Als je ervaring hiermee zou hebben: waar vind je het naar smaken?
  7. Wat was je eerste gedachte tijdens je gebeft werd?
  8. Hoe ging je eerste keer beffen?
  9. Vind je het belangrijk om gebeft te worden in een relatie?
  10. Wat vond je vriendje/fix van het beffen?
  11. Zou je andere meisjes het aanraden om gebeft te worden?
  12. Wat is een ''not done'' tijdens het gebeft worden?
  13. Welke tip wil je meegeven aan een jongen/meisje om jou goed te beffen?
  14. Stelling: Nooit meer seks of nooit meer gebeft worden?
  15. Wat is jouw mening over beffen?
Voor jongens:
  1. Zou je eens een meisje willen beffen, waarom wel/niet?
  2. Zo ja, hoe ging je eerste keer beffen?
  3. Vind je het belangrijk om je vriendin te beffen in een relatie?
  4. Waar vind je beffen naar smaken?
  5. Wat was je eerste gedachten tijdens je eerste keer beffen?
  6. Zou je het andere jongens/meisjes aanraden om te beffen?
  7. Welke tip wil je meegeven om een meisje goed te beffen?
  8. Stelling: Nooit meer seks of nooit meer beffen?
  9. Wat is jouw mening over beffen?

13 reacties

Jongen:
1. Zou je eens een meisje willen beffen, waarom wel/niet?
-Ja, het lijkt me super lekker ook omdat je als jongen geen vagina hebt dus heb je iets nieuws om te ontdekken :p
2. Zo ja, hoe ging je eerste keer beffen?
- n.v.t. , Helaas nooit gedaan
3. Vind je het belangrijk om je vriendin te beffen in een relatie?
- Ja, ik zou het heel belangrijk vinden dat mijn vriendin hier van zou kunnen genieten.
4. Waar vind je beffen naar smaken?
- n.v.t. , lekker denk ik ?
5. Wat was je eerste gedachten tijdens je eerste keer beffen?
- n.v.t. , maar waarschijnlijk: " ik heb een nieuwe verslaving te pakken." haha
6. Zou je het andere jongens/meisjes aanraden om te beffen?
- Nog nooit gedaan maar hoe ik verwacht dat het zal zijn ga ik het zeker aanraden 🤗
7. Welke tip wil je meegeven om een meisje goed te beffen?
- n.v.t.
8. Stelling: Nooit meer seks of nooit meer beffen?
- Is voor mij een moeilijke vraag maar ik denk nooit meer seks?
9. Wat is jouw mening over beffen?
- Het lijkt me super lekker om te doen, zeker in een relatie. Je zit dan met je hoofd tussen de benen van je vriendin en qua gevoel is er geen close-ere of veiligere plek dan daar 🙂 . Als je verliefd bent doe je het natuurlijk ook met veel liefde en passie om je vriendin te verwennen 🙂
  1. Zou je eens gebeft willen worden door een jongen, waarom wel/niet? (Ja duuh!!! Het lijkt me erg lekker!)
  2. Zou je eens gebeft willen worden door een meisje, waarom wel/niet?? (Kan maar liever niet ik weet dat ze dan weet wat ze moet doen maar ik val niet op meiden :))
  3. Ben je al eens gebeft door een jongen/meisje? (Nope)
  4. Als je ervaring hebt met beide: wie kan het beste beffen? (---)
  5. Zou je zelf een meisje beffen, waarom wel/niet? (Nee ik denk niet dat ik dat ooit zal doen het lijkt me niet lekker om te doen als meid zijnde)
  6. Als je ervaring hiermee zou hebben: waar vind je het naar smaken? (---)
  7. Wat was je eerste gedachte tijdens je gebeft werd? (----)
  8. Hoe ging je eerste keer beffen? (-----)
  9. Vind je het belangrijk om gebeft te worden in een relatie? (Nee het gaat om de liefde en de sfeer seks en beffen vind ik niet belangerijk!)
  10. Wat vond je vriendje/fix van het beffen? (-- Single AF)
  11. Zou je andere meisjes het aanraden om gebeft te worden? (denk het wel!)
  12. Wat is een ''not done'' tijdens het gebeft worden? (Denk als i zn tanden opeens gaat gebruiken lijkt me pijn doen!)
  13. Welke tip wil je meegeven aan een jongen/meisje om jou goed te beffen? (Zachtjes bewegen en me erna zoenen)
  14. Stelling: Nooit meer seks of nooit meer gebeft worden? (Nooit meer gebeft worden)
  15. Wat is jouw mening over beffen? (Lijkt me lekker)
Voor jongens: me💁🏻‍♂️
  1. Zou je eens een meisje willen beffen, waarom wel/niet? Ik ben homo dus nee😂
  2. Zo ja, hoe ging je eerste keer beffen? -
  3. Vind je het belangrijk om je vriendin te beffen in een relatie? -
  4. Waar vind je beffen naar smaken? -
  5. Wat was je eerste gedachten tijdens je eerste keer beffen? -
  6. Zou je het andere jongens/meisjes aanraden om te beffen? -
  7. Welke tip wil je meegeven om een meisje goed te beffen? -
  8. Stelling: Nooit meer seks of nooit meer beffen? Nooit beffen
  9. Wat is jouw mening over beffen? Lijkt mij vies

Ik ben een jongen!

  1. Zou je eens een meisje willen beffen, waarom wel/niet? Ja ik wil het wel eens proberen en het lijkt me geil
  2. Zo ja, hoe ging je eerste keer beffen? Nog nooit gedaan
  3. Vind je het belangrijk om je vriendin te beffen in een relatie? Niet perse
  4. Waar vind je beffen naar smaken? -
  5. Wat was je eerste gedachten tijdens je eerste keer beffen? -
  6. Zou je het andere jongens/meisjes aanraden om te beffen? -
  7. Welke tip wil je meegeven om een meisje goed te beffen? -
  8. Stelling: Nooit meer seks of nooit meer beffen? Nooit meer beffen
  9. Wat is jouw mening over beffen? Het is prima
  10. Zou je eens een meisje willen beffen, waarom wel/niet? Ja
Hallo allemaal ik ben heel nieuwsgierig over dit onderwerp en merk dat hier (helaas) niet veel over wordt gepost, dus hier een vragenlijstje. Hopelijk hebben jullie hier ook wat aan ;)

Voor meisjes:
  1. Zou je eens gebeft willen worden door een jongen, waarom wel/niet? Ja dat lijkt me lekker
  2. Zou je eens gebeft willen worden door een meisje, waarom wel/niet?? Ben al gebeft
  3. Ben je al eens gebeft door een jongen/meisje. Alleen door een vriendin
  4. Als je ervaring hebt met beide: wie kan het beste beffen? Nog geen ervaring met een jongen maar denk meisjes want die hebben ook een clitoris en vagina dus die weten beter de lekkere plekjes te vinden
  5. Zou je zelf een meisje beffen, waarom wel/niet? Heb ik al gedaan en het is heerlijk
  6. Als je ervaring hiermee zou hebben: waar vind je het naar smaken? Naar vagina en clitoris haha
  7. Wat was je eerste gedachte tijdens je gebeft werd? Ohhh wat is dit heerlijk
  8. Hoe ging je eerste keer beffen. Vrij goed het was heel lekker
  9. Vind je het belangrijk om gebeft te worden in een relatie? Ja als voorspel tijdens de seks
  10. Wat vond je vriendje/fix van het beffen? Heel lekkee
  11. Zou je andere meisjes het aanraden om gebeft te worden? JAAAA echt doennn!!!
  12. Wat is een ''not done'' tijdens het gebeft worden? Eigenlijk is alles wel lekker maar ook aan de binnenkant van de benen likken heel dicht naast je vagina
  13. Welke tip wil je meegeven aan een jongen/meisje om jou goed te beffen? Besteed veel tijd aan het likken aan de binnenkant van de benen en clitoris. Het is ook fijner als je met het puntje van je tong beft want dat stimuleert de clitoris beter. En het is ook fijn als degene die beft kreunt want dan gaat je tong trillen wat als een soort van vibrator werkt en de clitoris nog meer stimuleert
  14. Stelling: Nooit meer seks of nooit meer gebeft worden? Nooit meer seks
  15. Wat is jouw mening over beffen? Het is heerlijk om gebeft te worden maar ook om een ander meisje te beffen
Bedankt voor alle reacties tot nu toe! Het valt me op dat deze topic veel gelezen wordt maar als nog niet ingevuld wordt. Ook voor diegene die geen ervaring hebben met beffen kunnen dit invullen, dit kan handig zijn voor mensen die dit willen proberen of er onzeker over zijn. Hopelijk nemen jullie hier ook de tijd voor, alvast bedankt !
  1. Zou je eens gebeft willen worden door een jongen, waarom wel/niet? Ja lijkt mij heel fijn
  2. Zou je eens gebeft willen worden door een meisje, waarom wel/niet?? Ja lijkt mij wel spannend
  3. Ben je al eens gebeft door een jongen/meisje? Ja door een meisje
  4. Als je ervaring hebt met beide: wie kan het beste beffen? /
  5. Zou je zelf een meisje beffen, waarom wel/niet? Ja is wel spannend
  6. Als je ervaring hiermee zou hebben: waar vind je het naar smaken? Zoetzuur achtig
  7. Wat was je eerste gedachte tijdens je gebeft werd? Dat voelt goed
  8. Hoe ging je eerste keer beffen? Ja gwn likken...
  9. Vind je het belangrijk om gebeft te worden in een relatie? Beetje wel
  10. Wat vond je vriendje/fix van het beffen? Lekker
  11. Zou je andere meisjes het aanraden om gebeft te worden? Jaa!
  12. Wat is een ''not done'' tijdens het gebeft worden? Alles is wel goed
  13. Welke tip wil je meegeven aan een jongen/meisje om jou goed te beffen? Gebruik je toch heeeel veel
  14. Stelling: Nooit meer seks of nooit meer gebeft worden? Nooit meer seks
  15. Wat is jouw mening over beffen? Ik vind het wel heel erg fijn
Het wordt misschien tijd voor nieuwe reacties :)
Alvast bedankt tot zover!
Jongen

1. Ja, lijkt me lekker(wie wilt)
2. N.V.T.
3. Ja want dat toont de liefde naar haar aan
4. Naar liefde😍
5. N.V.T.
6. Natuurlijk
7. Ook lekker tongen tussendoor
8. Moeilijk maar toch nooit meer beffen
9. Ik wil zo snel mogelijk iemand beffen omdat het mij super lekker lijkt
Badge +5
  1. Zou je eens gebeft willen worden door een jongen, waarom wel/niet? Ja hoor, omdat het (als het goed gedaan wordt) en fijn gevoel is.
  2. Zou je eens gebeft willen worden door een meisje, waarom wel/niet?? Zie 1.
  3. Ben je al eens gebeft door een jongen/meisje? Ja
  4. Als je ervaring hebt met beide: wie kan het beste beffen? Dat verschilt per persoon, en ligt er niet aan of het een jongen of een meisje is die het doet.
  5. Zou je zelf een meisje beffen, waarom wel/niet? Gedaan, en ik kan het best goed.
  6. Als je ervaring hiermee zou hebben: waar vind je het naar smaken? En beetje zout.
  7. Wat was je eerste gedachte tijdens je gebeft werd? De eerste keer bedoel je? Toen dacht ik "wat gaat ie nou doen? En daarna was het alleen nog genieten.
  8. Hoe ging je eerste keer beffen? Ontvangen: zie 7. Geven: dat ging prima, ik vind het geil om te doen en zij kwam er keihard op klaar.
  9. Vind je het belangrijk om gebeft te worden in een relatie? Nee.
  10. Wat vond je vriendje/fix van het beffen? Sommigen vinden het leuk om te doen, anderen niet.
  11. Zou je andere meisjes het aanraden om gebeft te worden? Ja, maar experimenteren met seks is altijd leuk.
  12. Wat is een ''not done'' tijdens het gebeft worden? Niet kaal en niet fris gewassen zijn.
  13. Welke tip wil je meegeven aan een jongen/meisje om jou goed te beffen? Dat ik het ook fijn vind als ik een tong langs mijn poepertje voel glijden.
  14. Stelling: Nooit meer seks of nooit meer gebeft worden? Nooit meer gebeft.
  15. Wat is jouw mening over beffen? Het ligt aan de persoon of hij/zij het leuk vindt om te doen, maar het is zeker geen must.
Reputatie 1
Badge
Jongen
1. Ja, lijkt me echt lekker om te doen
2. /
3. Ja, als zij dat wilt wel, zij mag ook genieten
4. /
5. /
6. /
7. /
8. Nooit meer beffen dan heb je meer variatie qua standjes en kan je meer
9. Iets moois wat je deelt met je meisje, lekker close en samen genieten ( vooral zij ofc)
Reputatie 1

Hallo allemaal ik ben heel nieuwsgierig over dit onderwerp en merk dat hier (helaas) niet veel over wordt gepost, dus hier een vragenlijstje. Hopelijk hebben jullie hier ook wat aan ;)

Voor meisjes:

  1. Zou je eens gebeft willen worden door een jongen, waarom wel/niet? Jaa het voel echt super goed
  2. Zou je eens gebeft willen worden door een meisje, waarom wel/niet?? Ja zelfde reden
  3. Ben je al eens gebeft door een jongen/meisje?ja
  4. Als je ervaring hebt met beide: wie kan het beste beffen?jongens
  5. Zou je zelf een meisje beffen, waarom wel/niet?ja heb ik al gedaan
  6. Als je ervaring hiermee zou hebben: waar vind je het naar smaken?heeft niet echt smaak vind ik 
  7. Wat was je eerste gedachte tijdens je gebeft werd?uhm ik weet het niet meer maar ik was wel heel hard aan het kreunen
  8. Hoe ging je eerste keer beffen?goed was echt leuk
  9. Vind je het belangrijk om gebeft te worden in een relatie?ja
  10. Wat vond je vriendje/fix van het beffen?hij vond het goed
  11. Zou je andere meisjes het aanraden om gebeft te worden?ja
  12. Wat is een ''not done'' tijdens het gebeft worden?
  13. Welke tip wil je meegeven aan een jongen/meisje om jou goed te beffen?je moet eerst rond de clit en na een tijdje op de clit en gewoon snel en veel bewegen met je tong en tegelijk ook vinger incur vagina
  14. Stelling: Nooit meer seks of nooit meer gebeft worden?nooit meer gebeft worden
  15. Wat is jouw mening over beffen?lekker 

Voor jongens:

  1. Zou je eens een meisje willen beffen, waarom wel/niet?
  2. Zo ja, hoe ging je eerste keer beffen?
  3. Vind je het belangrijk om je vriendin te beffen in een relatie?
  4. Waar vind je beffen naar smaken?
  5. Wat was je eerste gedachten tijdens je eerste keer beffen?
  6. Zou je het andere jongens/meisjes aanraden om te beffen?
  7. Welke tip wil je meegeven om een meisje goed te beffen?
  8. Stelling: Nooit meer seks of nooit meer beffen?
  9. Wat is jouw mening over beffen?

 

Reputatie 4
Badge +3

Voor meisjes:

  1. Zou je eens gebeft willen worden door een jongen, waarom wel/niet? Ja, dat lijkt me echt heel lekker en geil. 
  2. Zou je eens gebeft willen worden door een meisje, waarom wel/niet?? Ja, dat wil ik wel. Ik ga het ook een keer vragen aan een vriendin waar ik ook wel mee heb gevingerd en gekust.
  3. Ben je al eens gebeft door een jongen/meisje? Nee
  4. Als je ervaring hebt met beide: wie kan het beste beffen? week ik dus niet
  5. Zou je zelf een meisje beffen, waarom wel/niet? Ja, lijkt me lekker en heel geil. Ik vind ook mijn sap uit mijn vagina heel lekker en geil en ben ook benieuwd naar hoe dat bij een ander meisje smaakt. Of je dat dan ook geil en lekker gaat vinden
  6. Als je ervaring hiermee zou hebben: waar vind je het naar smaken? Het smaakt apart en een heel klein beetje zoutig. Maar het gaat hoe ik zelf vind dat mijn vagina smaakt
  7. Wat was je eerste gedachte tijdens je gebeft werd? -
  8. Hoe ging je eerste keer beffen? -
  9. Vind je het belangrijk om gebeft te worden in een relatie? Ik denk het wel, want het is wel speciaal als je iemand laat doen
  10. Wat vond je vriendje/fix van het beffen? -
  11. Zou je andere meisjes het aanraden om gebeft te worden? -
  12. Wat is een ''not done'' tijdens het gebeft worden? beffen als je ongesteld bent?
  13. Welke tip wil je meegeven aan een jongen/meisje om jou goed te beffen? -
  14. Stelling: Nooit meer seks of nooit meer gebeft worden? Echt geen idee hoor
  15. Wat is jouw mening over beffen? Lijkt me super geil

Fleur

Reageer