vragenlijst naakt



Toon eerste bericht

88 reacties

1 jongen/meisje? Jongen
2 leeftijd? 16
3 slaap je naakt? Zo nee in wat wel? In onderbroek 
4 ga je vaak naakt waar andere mensen zijn? Zoals sauna, groepsdouches etc. Sauna wel
5 ga je wel eens naakt waar vrienden/vriendinnen bij zijn. Nee
6 heb je wel eens iemand van het andere geslacht en de zelfde leeftijd gezien? Nee
7 doe je aan masturbatie? Ja 
8 zo ja bij 7, waar en hoe? Verschillend en met mijn handen 

Reputatie 3
Badge +2

Vragenlijst naaktheid

1 jongen/meisje? Meisje
2 leeftijd? 15
3 slaap je naakt? Zo nee in wat wel? Ja ik slaap naakt 
4 ga je vaak naakt waar andere mensen zijn? Zoals sauna, groepsdouches etc. Ja redelijk vaak
5 ga je wel eens naakt waar vrienden/vriendinnen bij zijn. Ja 
6 heb je wel eens iemand van het andere geslacht en de zelfde leeftijd gezien? Ja 
7 doe je aan masturbatie? Ja
8 zo ja bij 7, waar en hoe? Gewoon clitoris en vingeren en eig echt op veel plekken

 

Vragenlijst naaktheid

1 jongen/meisje? J
2 leeftijd? 17
3 slaap je naakt? Zo nee in wat wel? In boxer of als het koud is joggingbroek zonder boxer
4 ga je vaak naakt waar andere mensen zijn? Zoals sauna, groepsdouches etc. Zo nu en dan sauna
5 ga je wel eens naakt waar vrienden/vriendinnen bij zijn. Ja
6 heb je wel eens iemand van het andere geslacht en de zelfde leeftijd gezien? JA
7 doe je aan masturbatie? Ja
8 zo ja bij 7, waar en hoe? Publieke wc of thuis

 

Vragenlijst naaktheid

1 jongen/meisje? jongen
2 leeftijd? 13
3 slaap je naakt? Zo nee in wat wel? meestal wel anders boxer
4 ga je vaak naakt waar andere mensen zijn? Zoals sauna, groepsdouches etc. douches bij sporten
5 ga je wel eens naakt waar vrienden/vriendinnen bij zijn.nee verder niet
6 heb je wel eens iemand van het andere geslacht en de zelfde leeftijd gezien? ik heb wel eens iemand van het andere geslacht en zelfde leeftijd gezien :P niet naakt helaas
7 doe je aan masturbatie? jazeker
8 zo ja bij 7, waar en hoe? rukken onder de douche of op mijn kamer

 

1 jongen/meisje?

jongen

2 leeftijd?

12


3 slaap je naakt? Zo nee in wat wel?

ja het hele jaar door wil niet anders meer


4 ga je vaak naakt waar andere mensen zijn? Zoals sauna, groepsdouches etc.

ja heel vaak welness, naaktstrand, naaktcamping en overal waar ik naakt mag zijn ben ik ook naakt


5 ga je wel eens naakt waar vrienden/vriendinnen bij zijn.

ja hoor geen probleem


6 heb je wel eens iemand van het andere geslacht en de zelfde leeftijd gezien?

ja heeeeeel vaak

7 doe je aan masturbatie?

ja wie niet van mijn leeftijd


8 zo ja bij 7, waar en hoe?

bed, douche buiten

Vragenlijst naaktheid

1 jongen/meisje? JONGEN
2 leeftijd? 14
3 slaap je naakt? Zo nee in wat wel? NOPE IN BOXER
4 ga je vaak naakt waar andere mensen zijn?  Zoals sauna, groepsdouches etc. NOPE
5 ga je wel eens naakt waar vrienden/vriendinnen bij zijn.NOPE
6 heb je wel eens iemand van het andere geslacht en de zelfde leeftijd gezien?NOPE
7 doe je aan masturbatie?HA
8 zo ja bij 7, waar en hoe? GWN OLDSCHOOL MET DE HAND IMME KAMER

 

Reputatie 2
Badge +1



1 jongen/meisje? Jongen
2 leeftijd? 13
3 slaap je naakt? Zo nee in wat wel? In een onderbroek meestal
4 ga je vaak naakt waar andere mensen zijn? Zoals sauna, groepsdouches etc. bij het zwembad omkleden met vrienden maar dat is t ook wel
5 ga je wel eens naakt waar vrienden/vriendinnen bij zijn. Ja hoor maar dan moeten hun ooit naakt zijn
6 heb je wel eens iemand van het andere geslacht en de zelfde leeftijd gezien? Ja
7 doe je aan masturbatie? Jazekers 
8 zo ja bij 7, waar en hoe? Meestal doe ik t gwn in mijn kamer maar soms ook bij vrienden thuis 

 

 

1 jongen/meisje?jongen 
2 leeftijd?15(bijna 16)
3 slaap je naakt? Zo nee in wat wel?nee, ik slaap niet naakt nee, ik slaap meestal gewoon in mijn ondergoed .
4 ga je vaak naakt waar andere mensen zijn? Zoals sauna, groepsdouches etc.nee, dat niet nee. Het maakt mij niet uit , maar ik ga nooit naar de sauna,  als ik naar de sauna wil ,dan ga ik wel naar een vriend , die heeft een heel soort van welness resort in zijn achtertuin voor zichzelf en 2 zwembaden en een paar jacuzzi's waaronder een zwem jacuzzi, dus als ik ga , dan naar een vriend. 
5 ga je wel eens naakt waar vrienden/vriendinnen bij zijn.nou, niet heel vaak. Het is wel een aantal keren voorgekomen,  maar niet heel vaak.
6 heb je wel eens iemand van het andere geslacht en de zelfde leeftijd gezien?niet van mijn leeftijd nu.
7 doe je aan masturbatie?ja hoor , net als veel andere jongens. Das heel normaal hoor.
8 zo ja bij 7, waar en hoe?gewoon thuis.(ouders zijn toch nooit thuis😅) en hoe? Gewoon Zorgen dat je een stijve krijgt en dan gebeurt de rest zelf.

 

Groetjes Gebruiker c 

Vragenlijst naaktheid

1 jongen/meisje? Jongen
2 leeftijd? 15
3 slaap je naakt? Zo nee in wat wel? Soms, en anders met alleen een onderbroek
4 ga je vaak naakt waar andere mensen zijn? Zoals sauna, groepsdouches etc. Nee
5 ga je wel eens naakt waar vrienden/vriendinnen bij zijn. Ja
6 heb je wel eens iemand van het andere geslacht en de zelfde leeftijd gezien? Ja
7 doe je aan masturbatie? Ja
8 zo ja bij 7, waar en hoe? Bed, met me hand
Vragenlijst naaktheid

1 jongen/meisje? Jongen
2 leeftijd? 16
3 slaap je naakt? Zo nee in wat wel? Nee, in m'n onderbroek
4 ga je vaak naakt waar andere mensen zijn? Zoals sauna, groepsdouches etc. Nee
5 ga je wel eens naakt waar vrienden/vriendinnen bij zijn. Af en toe
6 heb je wel eens iemand van het andere geslacht en de zelfde leeftijd gezien? Jaa
7 doe je aan masturbatie? Ja
8 zo ja bij 7, waar en hoe? Nou thuis en gewoon op en neer met die hand ;)
  1. jongen/meisje? Meisje
  2. leeftijd? 14
  3. slaap je naakt? zo nee in wat dan wel? nop oversized shirt
  4. ga je vaak naakt waar andere mensen zijn? zoals sauna, groepsdouches etc. ja met volleybal na een wedstrijd.
  5. Ga je wel eens naakt waar vrienden/vriendinnen zijn? ja met volleybal dus hahah
  6. heb je wel eens iemand van het andere geslacht en de zelfde leeftijd gezien? nopp
  7. doe je aan masturbatie? ja
  8. zo ja bij 7 waar en hoe? meestal in bed 

Vragenlijst naaktheid

1 jongen/meisje? Jongen 
2 leeftijd? 16
3 slaap je naakt? Zo nee in wat wel? Terwijl ik dit bericht je typ ga ik het voor het eerst proberen
4 ga je vaak naakt waar andere mensen zijn? Zoals sauna, groepsdouches etc. Nee 
5 ga je wel eens naakt waar vrienden/vriendinnen bij zijn. Als het moet prima
6 heb je wel eens iemand van het andere geslacht en de zelfde leeftijd gezien? Ja
7 doe je aan masturbatie? ja
8 zo ja bij 7, waar en hoe? Aftrekken en heel af en toe komt vingeren, Meestal in bed en badkamer. laatst op de game kamer (soort open plek tussen elke slaap kamer in 

het was erg spannend want straks werd ik betrapt 

 

Badge

1 jongen/meisje?                                                                                                                                              

Meisje
2 leeftijd?                                                                                                                                                             

14
3 slaap je naakt? Zo nee in wat wel?                                                                                                     

Gewoon in mijn pyjama
4 ga je vaak naakt waar andere mensen zijn? Zoals sauna, groepsdouches etc.        

Alleen  na voetbal.
5 ga je wel eens naakt waar vrienden/vriendinnen bij zijn.                                                    

Bij mijn vriendje, en heel soms met vriendinnen.
6 heb je wel eens iemand van het andere geslacht en de zelfde leeftijd gezien?

Wel jongens maar meestal ouder.
7 doe je aan masturbatie?

Nee, niet echt wel eens gedaan maar kom dan niet klaar.
8 zo ja bij 7, waar en hoe

N.V.T

Reageer