Vragenlijst meisjes/jongens

  • 30 September 2012
  • 94 reacties
  • 8363 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
VRAGENLIJST JONGENS/MEISJES:

1: Wat is het eerste waar je naar kijkt bij een jongen/meisje?
2: Wat vind je sexy aan een jongen/meisje?
3: Wat zou je een jongen/meisje het liefst in zien? (qua kleding)
4: Welke 3 karaktereigenschappen zou een jongen/meisje van jou moeten hebben? (lief/knap/beschermend ect.)
5: Wat zijn jou flirt tips/ trics?
6: Hoe pak je het aan als je iemand leuk vind?

94 reacties

VRAGENLIJST JONGENS/MEISJES:

1: Wat is het eerste waar je naar kijkt bij een jongen? gezicht, lichaamsbouw
2: Wat vind je sexy aan een jongen? dikke mooie lippen, getinte jongens
3: Wat zou je een jongen/meisje het liefst in zien? (qua kleding) spijkerbroek, leuke shirt of bloesje
4: Welke 3 karaktereigenschappen zou een jongen/meisje van jou moeten hebben? (lief/knap/beschermend ect.) heel lief en gevoelig, beetje een badboy en durft voor zichzelf op te staan en beetje jaloers vind ik altijd wel lief
5: Wat zijn jou flirt tips/ trics? beetje aankijken of mee praten beetje lachen, complimentje geven
6: Hoe pak je het aan als je iemand leuk vind?
laten zien dat ik intresse heb door met hem te praten beetje te flirten en dan kijken wat hij doet
1: Wat is het eerste waar je naar kijkt bij een jongen/meisje? Gezichtsstructuur :P
2: Wat vind je sexy aan een jongen/meisje? een kleurtje mag wel :P
3: Wat zou je een jongen/meisje het liefst in zien? (qua kleding) Meisje: De laatste trend. Jongen: iets wat meer volwassener minder hippe kleren. Dus niet denken aan de jaren 80 kleding. Maar ook niet aan yoggingbroeken...
4: Welke 3 karaktereigenschappen zou een jongen/meisje van jou moeten hebben? (lief/knap/beschermend ect.) Lief, geïnteresseerd, leuke uitstraling. idk 😛
5: Wat zijn jou flirt tips/ trics? Idk... :o
6: Hoe pak je het aan als je iemand leuk vind? Gewoon, praatje maken en je gaat vanzelf.
1 uiterlijk
2 knap koppie en 6pack
3 een zwembroek
4 knap grappig lief
5 ik stap op die gene af
1 haar gezicht
2 ik hou van een mooi figuur niet te dik maar echt niet graat mager ofzo maar een buikje maakt niet uit maar het liefst een mooi gezicht en mooie ogen
3 wat ze zelf fijn vindt
4 grappig zorgzaam slim
5 geen idee
6 jezelf blijfen
1: Wat is het eerste waar je naar kijkt bij een jongen/meisje? Borsten en of je haar vagina een beetje ziet zitten
2: Wat vind je sexy aan een jongen/meisje? Kleine tiener tietjes die je kan zien. EN geiligheid
3: Wat zou je een jongen/meisje het liefst in zien? (qua kleding) Bikini (nat het liefst)
4: Welke 3 karaktereigenschappen zou een jongen/meisje van jou moeten hebben? (lief/knap/beschermend ect.) Geil sexy en verlegen
5: Wat zijn jou flirt tips/ trics? Geen xD
6: Hoe pak je het aan als je iemand leuk vind? Gwn zeggen
VRAGENLIJST JONGENS/MEISJES:
Ik ben meisje ik val op jongens (weet niet of dit nuttig is)
1: Wat is het eerste waar je naar kijkt bij een jongen/meisje?
Hoofd/gezicht
2: Wat vind je sexy aan een jongen/meisje?
Idk
3: Wat zou je een jongen/meisje het liefst in zien? (qua kleding)
Gewoon basic T-shirt of hoodie met spijkerbroek (liever niet te strak)
4: Welke 3 karaktereigenschappen zou een jongen/meisje van jou moeten hebben? (lief/knap/beschermend ect.)
Lief, grappig, niet impulsief
5: Wat zijn jou flirt tips/ trics?
Heb ik niet, ik ben al m'n hele leven single en zeer introvert
6: Hoe pak je het aan als je iemand leuk vind?

Ik doe niks en droom s nachts over diegene en denk aan hoe het zou zijn om met diegene te hebben
(Ik zal 4 ever single blijven, ik weet het)
1: Wat is het eerste waar je naar kijkt bij een jongen/meisje?
- Ik denk zijn haar.

2: Wat vind je sexy aan een jongen/meisje?
- Een beetje gespierd denk ik? Hoeft geen sixpack te zijn maar ook niet super mager.

3: Wat zou je een jongen/meisje het liefst in zien? (qua kleding)
- Dat maakt mij echt niks uit. Als het er maar gewoon verzorgd uitziet.

4: Welke 3 karaktereigenschappen zou een jongen/meisje van jou moeten hebben? (lief/knap/beschermend ect.)
- Sinds wanneer is ''knap'' een KARAKTEReigenschap? smh.

5: Wat zijn jou flirt tips/ trics?
- Uuum, een beetje hard to get spelen misschien? Als je zo'n makkelijk type bent trek je vaak de verkeerde types aan.
1: Wat is het eerste waar je naar kijkt bij een jongen/meisje?
Gezicht
2: Wat vind je sexy aan een jongen/meisje?
Strakke jeans
3: Wat zou je een jongen/meisje het liefst in zien? (qua kleding)
Kort broekje, wit shirt
4: Welke 3 karaktereigenschappen zou een jongen/meisje van jou moeten hebben? (lief/knap/beschermend ect.)
Aardig, grappig, knap
5: Wat zijn jou flirt tips/ tricks
Heb ik niet echt ofzo
6: Hoe pak je het aan als je iemand leuk vind?
Aardig/Grappig zijn.
1. Ik kijk naar gezicht en karakter meestal 2. Kont/borsten 3. Zo'n kort spijkerbroekje en een tank top ofzo shirt maakt me opzich niet zoveel uit (broekje ook niet maar ik vind die korte spijkerbroekjes best wel sexy hoor) 4. Lief knap behulpzaam ofzo 5. Heb ik niet echt 6. Geeoon aardig blijven soms chillen ofzo en dan miss met haar vriendinnen praten of ze je leuk vind en dan uit vragen of wachten tot ze vraagt
VRAGENLIJST JONGENS/MEISJES:

quote verwijderd

1: Wat is het eerste waar je naar kijkt bij een jongen/meisje? gezicht
2: Wat vind je sexy aan een jongen/meisje? sixpack, mooie haren die die goed gedaan heeft, horloge om
3: Wat zou je een jongen/meisje het liefst in zien? (qua kleding) spijkerbroek/jeans met een merk shirtje ofzo
4: Welke 3 karaktereigenschappen zou een jongen/meisje van jou moeten hebben? (lief/knap/beschermend ect.) grappig,knap lief,behulpzaam kan niet kiezen dus dan maar 4
5: Wat zijn jou flirt tips/ trics? geen idee
6: Hoe pak je het aan als je iemand leuk vind? aardig, grappig zijn vaak aankijken
ANTWOORDENBLAD MEISJE
1: Wat is het eerste waar je naar kijkt bij een jongen? : gezicht ( mooi ogen?)
2: Wat vind je sexy aan een jongen? als hij een stijve krijgt wanneer je met hem bent
3: Wat zou je een jongen/meisje het liefst in zien? broek en blouse
4: Welke 3 karaktereigenschappen zou een jongen/meisje van jou moeten hebben? gevoel voor humor, trouw en houdt van knuffelen ofs
5: Wat zijn jou flirt tips/ trics? diep in de ogen kijken, heel vaak glimlachen en lichaamstaal verduidelijken
6: Hoe pak je het aan als je iemand leuk vind? afstand nemen... ( iknow i'm weird)
Ik ben een meisje en k val op jongens dus alle dingen zijn over jongens

1. Lippen en uiterlijk
2. Sixpack
3. Een unicorn onesie (gewoon omdat die swag hebben en ik dan pink fluffy unicorns kan spelen op mn ukulele)
4. Lief, muzikaal en begripvol
5. Mezelf zijn, maar op feestjes beetje sexy kleden...
6. Ik blijf aardig, ik ga niet overdreven doen, maar ik speel geen hard to get (dat begrijpen sommige jongens nie)
1: Wat is het eerste waar je naar kijkt bij een jongen/meisje? het gezicht xD
2: Wat vind je sexy aan een jongen/meisje? kaaklijn
3: Wat zou je een jongen/meisje het liefst in zien? (qua kleding) spijkbroek, leuk shirtje
4: Welke 3 karaktereigenschappen zou een jongen/meisje van jou moeten hebben? (lief/knap/beschermend ect.) knap/lief/behulpzaam
5: Wat zijn jou flirt tips/ trics? complimentjes geven
6: Hoe pak je het aan als je iemand leuk vind? rustig beginnen en niet te vol er op zitten. ga gezellig kletsen en leer elkaar beter kennen. doe je ook zeker niet anders voor!
xx radeloosmeisje
1: Wat is het eerste waar je naar kijkt bij een jongen? Idk gwn gezicht ofzo
2: Wat vind je sexy aan een jongen? Innerlijk
3: Wat zou je een jongen het liefst in zien? (qua kleding) Mnu
4: Welke 3 karaktereigenschappen zou een jongen/meisje van jou moeten hebben? (lief/knap/beschermend ect.) Dat hij kan luisteren, een beetje humor is altijd leuk, lief mag er altijd bij :3
5: Wat zijn jou flirt tips/ trics? Idfk
6: Hoe pak je het aan als je iemand leuk vind? Uhh, vaak gewoon tegen iemand vertellen & vaak met diegene appen
1: Wat is het eerste waar je naar kijkt bij een jongen?
Gezicht, ogen
2: Wat vind je sexy aan een jongen?
gezicht, buik en voeten
3: Wat zou je een jongen/meisje het liefst in zien? (qua kleding)
zwembroek of t-shirt en broek maakt niet veel uit
4: Welke 3 karaktereigenschappen zou een jongen/meisje van jou moeten hebben? (lief/knap/beschermend ect.)
Beschermend, zorgzaam en knap.
5: Wat zijn jou flirt tips/ trics?
geen idee
6: Hoe pak je het aan als je iemand leuk vind?
1.Ik ben een meisje, ik kijk bij jongens en meisjes naar het gezicht (mond, ogen) en bij meisjes vaak toch stiekem naar haar borsten:)
2. Geen idee, ik vind het wel leuk als ze veel tijd met je doorbrengen, knuffelen enzo
3. Jongen= spijkerbroek en een wit 't shirt
Meisje= ook een broek en 't shirt hahaha
4. Zorgzaam(maar niet te), lief, grappig
5. Ja die heb ik geen, ben niet zo goed in dit soort dingen.
6. Stress, stress, stress, stress, en dan vervolgens een appje sturen ofzo... En dan mijn vrienden of vriendinnen om hulp vragen omdat ik dan zelf meestal niet meer helder denk Hahaha
1. Het uiterlijk en gezicht
2. Sixpack ?
3. Gewoon stoere kleding dat hij er verzorgd uit ziet
4. Lief knap behulpzaam
5. Idk
6. Ik doe gewoon gezellig praat leuk met hem ben gewoon mezelf en dan zie ik wel of hij mij ook leuk vind
1 de ogen, en dan de mond.
2 bij een jongen vaak zijn bouw, want een jongen die te dun is is niet echt sexy, net zoals te dik, maar ik geef daar niet zo veel om.
3 Iets waar diegene zichzelf ook fijn bij voelt.
4 lief/behulpzaam/sociaal
5 mijn crush zit schuin achter me, en dan kijk ik wel eens achterom en lach naar hem. En als iemand bvb. Bij jou in de klas zit op de zelfde rij is het veel makkelijker om oogcontact te zoeken. En respecteer hem.
6 In iedergeval aardig tegen hem doen, zorgen dat hij zich bij je op zijn gemak voelt.
Reputatie 1
Badge +1

1: Wat is het eerste waar je naar kijkt bij een jongen/meisje? Het kruis natuurlijk
2: Wat vind je sexy aan een jongen/meisje? De kont en tieten
3: Wat zou je een jongen/meisje het liefst in zien? (qua kleding)  Topje
4: Welke 3 karaktereigenschappen zou een jongen/meisje van jou moeten hebben? (lief/knap/beschermend ect.) Knap, sexy, aardig, grappig
5: Wat zijn jou flirt tips/ trics? Gewoon aardig doen tegen diegene.
6: Hoe pak je het aan als je iemand leuk vind? Gwn verkering vragen

Reageer