Vragenlijst meisjes/jongens

  • 30 September 2012
  • 94 reacties
  • 8357 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
VRAGENLIJST JONGENS/MEISJES:

1: Wat is het eerste waar je naar kijkt bij een jongen/meisje?
2: Wat vind je sexy aan een jongen/meisje?
3: Wat zou je een jongen/meisje het liefst in zien? (qua kleding)
4: Welke 3 karaktereigenschappen zou een jongen/meisje van jou moeten hebben? (lief/knap/beschermend ect.)
5: Wat zijn jou flirt tips/ trics?
6: Hoe pak je het aan als je iemand leuk vind?

94 reacties

VRAGENLIJST JONGENS/MEISJES:

1: Wat is het eerste waar je naar kijkt bij een jongen/meisje?
het gezicht
2: Wat vind je sexy aan een jongen/meisje?
alles wel
3: Wat zou je een jongen/meisje het liefst in zien? (qua kleding)
zichzelf
4: Welke 3 karaktereigenschappen zou een jongen/meisje van jou moeten hebben?
zichzelf lief en grappig(lief/knap/beschermend ect.)
5: Wat zijn jou flirt tips/ trics?
heb ik niet echt:$
6: Hoe pak je het aan als je iemand leuk vind?
ik zie het dan wel

groeten mark 
VRAGENLIJST JONGENS/MEISJES:

1: Wat is het eerste waar je naar kijkt bij een jongen/meisje?
Ogen
2: Wat vind je sexy aan een jongen/meisje?
Alles zowal innerlijk als uiterlijk
3: Wat zou je een jongen/meisje het liefst in zien? (qua kleding)
waarin ze zich fijn voeld
4: Welke 3 karaktereigenschappen zou een jongen/meisje van jou moeten hebben? (lief/knap/beschermend ect.)
lief,open en dat ze zichzelf is
5: Wat zijn jou flirt tips/ trics?
gewoon jezelf zijn en niet als iemand anders voor doen
6: Hoe pak je het aan als je iemand leuk vind?
contact met diegene maken en interesse tonen
ANTWOORDENLIJST VAN EEN JONGEN VOOR EEN MEISJE
1. innerlijk
2. de ogen en vorm
3. gwn mooie kleding geen gothic of andere dingen. iets wat ze mooi vind 
4. lief, zorgzaam (dus dat ze wil luisteren naar wat ik zeg maar ze moet ook over haar eigen problemen vertellen), eerlijk.
5. diep in de ogen kijken en een beetje aan de ander zitten
6. vaker met die persoon zijn (alleen)

succes met het versieren
1. Waar zou hij nu aan denken..? ;s
2. Euh.. Ik vind jongens met iets langer bruin haar best wel geil.. ;s
3. Heel simpel; Stoere broek, shirt + vest. Maybe Vans ?
4. Lief, beschermend, vertrouwd.
5. Heb ik nie echt eigenlijk.. ;s Meestal ga ik gwn naast hem zitten en hou ik zn hand vast. ;d
6. Ik laat in het begin het gewoon een beetje los. Kijken hoe hij mij vind, hoe hij op mij reageert. Uiteindelijk vraag ik hem na een week ofso, of via een vriend.
1:  de mond
2: (van een jongen) brede schouders plat buikje :)
3: basic shirt sprijkerbroek
4: bertrouwbaar, knap, grappig en eerlijk
5: heb ik nog nooit nodig gehad :P
6: ik zeg het of tegen hemzelf of via mijn bf

groetjes, namen
1: Wat is het eerste waar je naar kijkt bij een jongen?
Ik kijk vaak het eerste naar wat hij aan heeft, het moet er wel verzorgt en leuk uit zijn, daarbij is ook het kapsel erg belangrijk.
2: Wat vind je sexy aan een jongen?
Ik vind jongens die vrolijk over komen, lekker gespiert en een mooi koppie natuurlijk erg sexy!
3: Wat zou je een jongen het liefst in zien? (qua kleding)
Het lieftste zou ik zien, een zelfverzekerde jongen, in stoere kleding, dat houd voor mij in, een leuke spijkerbroek, met gewoon een vrolijk tshirtje er op en stoere gymen. Echt geen ugs bij jongens, dat staat zo gay!
4: Welke 3 karaktereigenschappen zou een jongen van jou moeten hebben? (lief/knap/beschermend ect.)
Hij moet vooral lief zijn, verder goed te vertrouwen en dan knap, is ook wel een leuk extraatje ;)
5: Wat zijn jou flirt tips/ trics?
Mijn flirt tips en trics zijn denk ik, laten merken dat je de ander leuk vind, en zelf verzekerd overkomen.
6: Hoe pak je het aan als je iemand leuk vind?
Hoe ik het aan pak, als ik een jongen leuk vind kijk ik of hij mij leuk vind, een beetje zijn aandacht trekken en als hij daarop reageert zorg ik er gewoon voor een gesprek te beginnen en meestal lijd dat zich dan vanzelf.

Ik hoop dat je er wat aan hebt!
xxx Sam
1: Wat is het eerste waar je naar kijkt bij een jongen/meisje? gezicht, borsten
2: Wat vind je sexy aan een jongen/meisje? lang bruin haar, grote borsten (niet te groot)
3: Wat zou je een jongen/meisje het liefst in zien? (qua kleding) ik vind het sexy bij een meisje als ze zo'n shirt heeft waarbij haar schouder helemaal zichtbaar is. 
4: Welke 3 karaktereigenschappen zou een jongen/meisje van jou moeten hebben? (lief/knap/beschermend ect.) lief, knap, gek (gwn grappig gek zoals veel grappen maken en een beetje gek doen)
5: Wat zijn jou flirt tips/ trics? iemand in de ogen aankijken, perongeluk aanraken
6: Hoe pak je het aan als je iemand leuk vind? Reageer: flirten. en als ik zeker weet dat ze me leuk vind het vragen (anders niet ben kwa meisjes vragen heel verlegen)
1: Wat is het eerste waar je naar kijkt bij een jongen?
de ogen 
2: Wat vind je sexy aan een jongen?
de buik
3: Wat zou je een jongen het liefst in zien? (qua kleding)
een zwembroek
4: Welke 3 karaktereigenschappen zou een jongen van jou moeten hebben? (lief/knap/beschermend ect.)
grappig, lief, leuk
5: Wat zijn jou flirt tips/ trics?
oogcontact
6: Hoe pak je het aan als je iemand leuk vind? Reageer
als ik hem leuk vind terug flirten.
1: Wat is het eerste waar je naar kijkt bij een jongen/meisje?
 Ogen
2: Wat vind je sexy aan een jongen/meisje?
Beetje gespierd (hoeft niet)  en een mooie ogen ;)
3: Wat zou je een jongen/meisje het liefst in zien? (qua kleding
gewoon, maakt me niet echt uit, zolang het niet te kinderachtig is)
4: Welke 3 karaktereigenschappen zou een jongen/meisje van jou moeten hebben? (lief/knap/beschermend ect.)
beschermend/humor/lief
5: Wat zijn jou flirt tips/ trics?
heb ik niet
6: Hoe pak je het aan als je iemand leuk vind?
veel aandag besteden aan hem
1.Wat is het eerste waar je naar kijkt bij een jongen/meisje: Eerst naar zijn gezicht,daarna zijn haar daarna zijn body.
2.Wat vind je sexy aan een jongen/meisje: Zijn body(niet dik)
3.Wat zou je een jongen/meisje het liefst in zien: (qua kleding) :Zo broek die laag zit, met een cool shirt ,coole pet en schoenen
4.Welke 3 karaktereigenschappen zou een jongen/meisje van jou moeten hebben: (lief/knap/beschermend ect.) : Betrouwbaar,lief,knap,beschermend eigenlijk alle goeie dingen
5.Wat zijn jou flirt tips/ trics: Lachen en diep in zijn ogen kijken,en als we praten goed luisteren
6.Hoe pak je het aan als je iemand leuk vind: Eerst pieker ik er heel lang over:S uit eindelijk zeg ik het dat ik hem leuk vind,een beetje flirten ,en hoop dat ik ooit hem ga vragen of hij mij.(Dat laast is nogal een prombleem)

X Charlotte
1: Wat is het eerste waar je naar kijkt bij een jongen/meisje? naar het uiterlijk en kleiding
2: Wat vind je sexy aan een jongen/meisje? wat denk je zelf bij een vrouw?
3: Wat zou je een jongen/meisje het liefst in zien? iets wat in de mode is
4: Welke 3 karaktereigenschappen zou een jongen/meisje van jou moeten hebben? lief knap aardig etc
5: Wat zijn jou flirt tips/ trics? loop er op stel je voor en ga zo verder
6: Hoe pak je het aan als je iemand leuk vind? ik zou niet weten bij mij gaat het vanzelf
1. Gezicht.

2. Een mooi figuur. bijv. een zandloper figuur. De ogen zijn ook erg belangrijk!

3. Het liefste wat donkerder. ( Kleding xD Niet de huidskleur, lol.) Kinda' scene-achtig. Maar ik vind een basic-look ook goed.

4. Begripvol, Lief, humor.

5. Geen, ik heb ook nog nooit verkering/what ever gehad.

6. Niet. Aangezien ik momenteel voornamelijk op meiden val (mijn eigen geslacht!) kan ik het bijna niet laten zien, aangezien er in mijn buurt niet zo goed word gereageerd op homoseksualiteit.
1: Wat is het eerste waar je naar kijkt bij een jongen? Ogen, lichaambouw en gezicht.
2: Wat vind je sexy aan een jongen? Als hij een beetje gespierd is, en mooie ogen heeft!
3: Wat zou je een jongen het liefst in zien? (qua kleding) Ik denk wel een beetje hip om zo te zeggen, maar wel zichzelf! Niet kinderachtig.
4: Welke 3 karaktereigenschappen zou een jongen van jou moeten hebben? aardig, humor, beschermend.
5: Wat zijn jou flirt tips/ trics? Mezelf zijn, en aardig zijn.
6: Hoe pak je het aan als je iemand leuk vind? Aandacht aan hem besteden, en er gewoon op af gaan!
VRAGENLIJST JONGENS/MEISJES:

1: Wat is het eerste waar je naar kijkt bij een jongen? een heel klein beetje uiterlijk, maar het gaat bij mij om het innerlijk 
2: Wat vind je sexy aan een jongen? mooie ogen en een lieve lach
3: Wat zou je een jongenhet liefst in zien? (qua kleding) mooie kleding maakt niet uit wat 
4: Welke 3 karaktereigenschappen zou een jongenvan jou moeten hebben? (lief/knap/beschermend ect.) lief betrouwbaar en iemand die het niet doet om stoer te doen
5: Wat zijn jou flirt tips/ trics? blijf gewoon jezelf 
6: Hoe pak je het aan als je iemand leuk vind? Reageer heel vaak hem helpen en met 'm praten over de dingen die hij leuk vind

xxx
1. Ogen/mond.
2. mooie (het liefst donkere) ogen.
3. gewoon een shirt en een spijkerbroek.
4. grappig, lief, betrouwbaar.
5. -
6. lachen om zijn grapjes, diep in de ogen kijken en veel met hem omgaan.
1: Wat is het eerste waar je naar kijkt bij een jongen/meisje?
de ogen en het karakter

2: Wat vind je sexy aan een jongen/meisje?
bij een meisje (ik ben lesbi namelijk) als ze zo sexy lopen en kwa blik als je ze in dr ogen aankijkt

3: Wat zou je een jongen/meisje het liefst in zien? (qua kleding)
simpel en niet de diva uithangen

4: Welke 3 karaktereigenschappen zou een jongen/meisje van jou moeten hebben? (lief/knap/beschermend ect.)
betrouwbaar,
lief,
oprecht.

5: Wat zijn jou flirt tips/ trics?
geen idee 

6: Hoe pak je het aan als je iemand leuk vind?
heel vaak bij haar in de buurt rondhangen, vaak langs haar heen lopen, gesprek aanknopen, informatie verzamelen.


xoxo:o
1. gezicht
2. mooie ogen, beetje gespierd, sixpack enzo
3. goedzittende kleding dat hem leuk staat, en kleding die hij zelf leuk vind, niet omdat alle jongens het dragen.
4. lief, veel praten (ik hou nniet zo van stille jongens)
5. heb ik niet echt
6. veel tegen hem praten.
1: Wat is het eerste waar je naar kijkt bij een jongen/meisje?
2: Wat vind je sexy aan een jongen/meisje?
3: Wat zou je een jongen/meisje het liefst in zien? (qua kleding)
4: Welke 3 karaktereigenschappen zou een jongen/meisje van jou moeten hebben? (lief/knap/beschermend ect.)
5: Wat zijn jou flirt tips/ trics?
6: Hoe pak je het aan als je iemand leuk vind?

1. ogen 
2. een platte/gespierde buik
3. niks
4. lief, grappig, en betrouwbaar
5. jezelf blijven en veel oogcontact maken
6. gewoon naar hem toe gaan en een gesprek beginnen, langzaam opbouwen natuurlijk, niet gelijk voor zijn neus gaan staan en hoi ik vind je leuk!
1: Wat is het eerste waar je naar kijkt bij een jongen. 
het eerste waar ik naar kijk is hoe hij eruit ziet, als ik hem beter leer kennen kijk ik naar wat voor persoonlijkheid hij heeft & als hij humor heeft.
2: Wat vind je sexy aan een jongen.
ik vind je broek laag dragen sws een afknapper, een sixpack is sexy maar hoeft niet
3: Wat zou je een jongene het liefst in zien? (qua kleding) 
een spijkerbroek met een shirt en sneakers of sommige jongens werkschoenen 
4: Welke 3 karaktereigenschappen zou een jongen van jou moeten hebben? (lief/knap/beschermend ect.)
hij moet lief voor me zijn, ik vind het leuk dat hij me kan beschermen (b.v ergens of bij een film lekker tegen hem aan) & grappig vind ik altijd belangrijk.
5: Wat zijn jou flirt tips.
als ik met hem praat maak ik oogcontact of ik maak grapjes en vrolijk zijn niet altijd chagarijnig kijken of arogant kijken gewoon vrolijk kijken :)
6: Hoe pak je het aan als je iemand leuk vind?
vooral bij hem in de buurt komen, ergens heen gaan en hem daar toevallig tegen komen dan vind hij dat je misschien de zelfde intresses heeft en dat vinden jongens leuk
VRAGENLIJST JONGENS/MEISJES:

1: Wat is het eerste waar je naar kijkt bij een jongen/meisje?
Bij een jongen, gezicht en kleding eerst,
2: Wat vind je sexy aan een jongen/meisje?
Als ie grappig is, er is niks sexier dan een grappige jongen
3: Wat zou je een jongen/meisje het liefst in zien? (qua kleding)
Uhm, jeans en een tshirt haha, een open blous over t shirt is ook leuk
4: Welke 3 karaktereigenschappen zou een jongen/meisje van jou moeten hebben? (lief/knap/beschermend ect.)
Lief, grappig, eerlijk
5: Wat zijn jou flirt tips/ trics?
Gewoon lief zijn, Lekker plagen, en zorgen dat ie zich op zn gemak voelt bij je
6: Hoe pak je het aan als je iemand leuk vind?
Gewoon flirten en kijken of het werkt
1: Wat is het eerste waar je naar kijkt bij een jongen/meisje?
de ogen het haar en het innerlijk
2: Wat vind je sexy aan een jongen/meisje?
sixpack, mooie ogen, een belangerijkste: mooi innerlijk
3: Wat zou je een jongen/meisje het liefst in zien? (qua kleding)
jongen: baggie broek met trui blouse shirt, bij meisje(ikbenbi) gewoon een skinnibroek en en leuk truitje
4: Welke 3 karaktereigenschappen zou een jongen/meisje van jou moeten hebben? (lief/knap/beschermend ect.)
jongen, lief, eerlijk, speels, meisje, speels, aardig eerlijk
5: Wat zijn jou flirt tips/ trics?
niet, ja vrienden worden, knuffelen, op schoot gaan zitten, grappen maken, bij meisjes niet zoveel allen grappen
6: Hoe pak je het aan als je iemand leuk vind?
  diegene laten wten en hopen


ow ja, bij 1234 grappig echt alles voor humor!!!
Xxx
VRAGENLIJST JONGENS/MEISJES:

1: Wat is het eerste waar je naar kijkt bij een jongen/meisje?
2: Wat vind je sexy aan een jongen/meisje?
3: Wat zou je een jongen/meisje het liefst in zien? (qua kleding)
4: Welke 3 karaktereigenschappen zou een jongen/meisje van jou moeten hebben? (lief/knap/beschermend ect.)
5: Wat zijn jou flirt tips/ trics?
6: Hoe pak je het aan als je iemand leuk vind?


1:gezicht en dan veder kijken
2: getinte huid
3:spijkerbroek en t-shirt
4: respect vol, aardig, zichzelf
5: ???? gewoon me zelf zijn en mezelf niet anders voor doen.
6: weet niet. heel vaak na hem kijken en hopen dat ie t door krijgt 😛
1: ogen, en hoe hij er uit ziet
2: six pack is altijd goed!
3: leuke kleding, dat hij er verzorgd uitziet
4: lief, grappig, sportief
5: -lach om zijn grapjes
 - niet desperate doen
 - niet een vriendje zoeken, maar vinden
 - laat hem het contact zoeken (boys jullie moeten echt het gesprek beginnen)
6: afwachten, kijken en een klein beetje duidelijk maken dat je geinteresseerd bent.
1: ik kijk naar het gezicht. (of ik moet een meisje leuk vinde dan kijk ik naar: gezicht, kontje en borste)

2: een mooi figuur mooie lippen donkere ogen en misterieus

3: gw wa ze dragen, maar dan het lefste in een sexy strak jurkje

4: aandacht schenkent, lief hebbent, dier vriendelijk

5: wees misterieus maar niet vreemt... komplumentjes, maar niet slijmen.

6: ik word eerst vriende, dan zeg ik da ik over haar gedroomt heb etc,, ik zorg er voor dat we un keer aleen zijn (als je bv een keer gaat trainen of als je graffiti spuit gaan spuite) ik ga n beetje slijmen, ik betrek haar met wa we doen en dan als zij ook gaat slijmen en lief doen vraag je of hij/zij je leuk vind.
je kunt geen blauwtje lopen, het is een hele normalen vraag!

dit zijn mijn tips enzz... hoop da je er wa aan hebt OJAA wees grappig en lag om je ijgen fouten!! 
1: Wat is het eerste waar je naar kijkt bij een jongen/meisje? het uiterlijk& gezicht
2: Wat vind je sexy aan een jongen/meisje? 6pack haha:P
3: Wat zou je een jongen/meisje het liefst in zien? (qua kleding) wit bloesje,spijkerbroek, jeans
4: Welke 3 karaktereigenschappen zou een jongen/meisje van jou moeten hebben? (lief/knap/beschermend ect.) lief/behulpzaam/knap
6: Hoe pak je het aan als je iemand leuk vind? ik blijf gewoon aardig. ik wacht af tot dat hij me vraagt :)

xxnaamloosmeisje

Reageer