Vraag

Vragenlijst meiden borsten


  • Anonymous
  • 0 reacties

Heey meiden. Hier een vragenlijst over jullie borsten. Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden.

  1. Hoe oud ben je?
  2. Wat is je cupmaat?
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.)
  4. Masturbeer je?
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee?
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen?
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken?
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)?
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks?
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten?
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien?
  12. Wat vond je daarvan?
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten?
  14. Slaap je met je borsten naakt?
  15. Wat vond je van deze vragenlijst?
  16. Ben je nu geil?
  17.  Wil je mij nog iets vragen?

43 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Heey meiden. Hier een vragenlijst over jullie borsten. Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden.

  1. Hoe oud ben je? 12
  2. Wat is je cupmaat? 70A
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.) Ik denk wel normaal
  4. Masturbeer je? Ja
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee? Nee
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen? Ben er heel tevreden mee
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? Niet echt fijn
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? Normale en soms beugelbh of sportbh
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? Geen idee nog nooit ervaren 
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? Nee
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? Mijn moeder en de dokter
  12. Wat vond je daarvan? Idc
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? Ja hoor
  14. Slaap je met je borsten naakt? Nee meestal draag ik een topje of sportbh ofzo
  15. Wat vond je van deze vragenlijst? Wel leuk
  16. Ben je nu geil? Nahh
  17.  Wil je mij nog iets vragen? Nee hoor :)

 

  1. Hoe oud ben je? 14
  2. Wat is je cupmaat? A ;(
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.) rond en gemiddelde maat tepels denk ik zo
  4. Masturbeer je? Yup
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee?  Nope
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen? Eigenlijk niet ik vindt ze te klein
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? Ligt eraan wie 
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? Voor gewone dagen beugel en voor sporten sportbh
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? Nooit seks gehad
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? Nee.
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? Me vriendin (ben lesbisch)
  12. Wat vond je daarvan? Wel gijl haha
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? Nope
  14. Slaap je met je borsten naakt? Nee ik draag gwn pjama
  15. Wat vond je van deze vragenlijst? Wel leuk hoor hahaha
  16. Ben je nu geil? Beetje
  17.  Wil je mij nog iets vragen? Nee hoor thx
Badge
  1. Hoe oud ben je? 14 
  2. Wat is je cupmaat? 85 b 
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.) rond, stevig 
  4. Masturbeer je? ja 
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee? soms,knijpen en kneden 
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen? mogen wat groter 
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? ligt eraan wie
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? beugel
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? ljikt me fijn 
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? als we hebben afgeproken om seks te hebben enz wel maar niet opeens
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? via mn naaktfots naar mensen 
  12. Wat vond je daarvan? wel chill 
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? jaaa
  14. Slaap je met je borsten naakt? nope
  15. Wat vond je van deze vragenlijst? leuk
  16. Ben je nu geil? beetje
  17.  Wil je mij nog iets vragen? nee

Ooeeh bedankt voor jullie goeie reacties, willen er nog meer leuke meiden reageren? 

Reputatie 1
Badge +1

Heey meiden. Hier een vragenlijst over jullie borsten. Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden.

  1. Hoe oud ben je?14
  2. Wat is je cupmaat? 80E  of 85b 
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.) En beetje hangend vooral onder borsten normaale tepels maar groote ding wat om je tepel heen zit. 
  4. Masturbeer je?ja
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee?over mijn Tepels vrijven , knijpen in mijn borsten, 
  6. Ben je tevreden met je borsten?ja. Zo niet, wat wil je eraan veranderen? 
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? Ik heb het nooi ge merkt
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? Begel,voorgevormd.
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? Lijk me geil
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten?over het algemeen niet. Er zijn uitzonderingen.  Als ik gekben opje dan mag het wel. En als ik gwoon gek ben door watvoor reden dan ook mag het mechin ook wel.
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien?vrouwelijke klasgenoten, moeder,zusje.
  12. Wat vond je daarvan? Niks
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? Als die jonge dat lekker vind ,
  14. Slaap je met je borsten naakt?nee
  15. Wat vond je van deze vragenlijst? Gwoon
  16. Ben je nu geil? Mechin en beetje 
  17.  Wil je mij nog iets vragen? Warom wil je dit allemaal weeten?niet gemeen bedoeld. 

 

Heey meiden. Hier een vragenlijst over jullie borsten. Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden.

  1. Hoe oud ben je?14
  2. Wat is je cupmaat? 80E  of 85b 
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.) En beetje hangend vooral onder borsten normaale tepels maar groote ding wat om je tepel heen zit. 
  4. Masturbeer je?ja
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee?over mijn Tepels vrijven , knijpen in mijn borsten, 
  6. Ben je tevreden met je borsten?ja. Zo niet, wat wil je eraan veranderen? 
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? Ik heb het nooi ge merkt
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? Begel,voorgevormd.
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? Lijk me geil
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten?over het algemeen niet. Er zijn uitzonderingen.  Als ik gekben opje dan mag het wel. En als ik gwoon gek ben door watvoor reden dan ook mag het mechin ook wel.
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien?vrouwelijke klasgenoten, moeder,zusje.
  12. Wat vond je daarvan? Niks
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? Als die jonge dat lekker vind ,
  14. Slaap je met je borsten naakt?nee
  15. Wat vond je van deze vragenlijst? Gwoon
  16. Ben je nu geil? Mechin en beetje 
  17.  Wil je mij nog iets vragen? Warom wil je dit allemaal weeten?niet gemeen bedoeld. 

 

Ik vraag dit alles omdat ik benieuwd ben naar informatie over jullie borstjes en om te weten te komen wat meiden lekker vinden om te doen met borsten tijdens seks:yum::cherries:

  1. Hoe oud ben je? 16
  2. Wat is je cupmaat? 95 d
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.) Stevige ronde borsten met groote tepels
  4. Masturbeer je? Ja
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee? Ja ik knijp in me tepels en duwde borsten tegen elkaar
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen? Grooten deels soms niet om dat ik genderdisforia heb dat betekend dat je je niet fijn voelt in het lichaam dat je hebt
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? Geen probleem
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? Beugel bh of een sport bh of binder
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? Lijkt me heel giel maar is nog nooit gebeurt
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? Nee
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? Niemand 
  12. Wat vond je daarvan?....
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? Ja en lijkt me ook heel geil
  14. Slaap je met je borsten naakt? Ja 
  15. Wat vond je van deze vragenlijst? Leuk
  16. Ben je nu geil? Nee
  17.  Wil je mij nog iets vragen? Wat voor cup maat heb je zelf en ben je blij met je borsten

Heey meiden. Hier een vragenlijst over jullie borsten. Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden.

  1. Hoe oud ben je? 17
  2. Wat is je cupmaat? 70C
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.) rond, kleine tepels
  4. Masturbeer je? ja
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee? ja, over tepels wrijven en een beetje knijpen en tegen elkaar duwen
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen? ben heel tevreden
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? mwa, niet heel erg tenzij het vieze mannen of jongens zijn
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? bijna altijd pushup en met sporten natuurlijk sportbh
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? wel fijn haha
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten?  lol nee
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? mn gezin, een jongen waarmee ik een keer heb gedate, de huisarts
  12. Wat vond je daarvan? verschilt per keer 
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten?  jawel, nog nooit gedaan
  14. Slaap je met je borsten naakt? nee altijd wel een hempje of tshirt
  15. Wat vond je van deze vragenlijst? leuk hoor
  16. Ben je nu geil?  nee haha
  17.  Wil je mij nog iets vragen?  niet echt

 

Heey meiden. Hier een vragenlijst over jullie borsten. Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden.

  1. Hoe oud ben je? 17
  2. Wat is je cupmaat? 75DD
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.) Hangend en zeer grote tepels
  4. Masturbeer je? Ja
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee? Ja, ik knijp licht in mijn tepels
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen? Ja, in principe wel
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? Grappig, het is wel fijn om iemand te betrappen op het spieken.
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? Pushup
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? Heel geil
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? Uh, liever niet
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? Mijn 2 afgelopen exen
  12. Wat vond je daarvan? Kei geil
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? Ja, best geil
  14. Slaap je met je borsten naakt? Ja
  15. Wat vond je van deze vragenlijst? Wel leuk om te beantwoorden
  16. Ben je nu geil? Ja, altijd
  17.  Wil je mij nog iets vragen?  .....

 

Badge

Heey meiden. Hier een vragenlijst over jullie borsten. Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden.

  1. Hoe oud ben je?  13
  2. Wat is je cupmaat?  95c
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.) zacht, rond, hele zachte en lichte “puffy” tepels
  4. Masturbeer je? Ja
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee? Knijpen en spelen met mn tepels
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen? Beetje groter (maar ze moeten nog groeien obv) en “puntigere” t​​​​​​tepels
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? Geil
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? Beugel
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? Nog niet ervaren maar lijkt me heel fijn
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? Nee
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien?  Mn zus
  12. Wat vond je daarvan?  Idk is al lang geleden
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? Duhh
  14. Slaap je met je borsten naakt? Als ik geil ben
  15. Wat vond je van deze vragenlijst? Leuk
  16. Ben je nu geil? Eig wel
  17.  Wil je mij nog iets vragen? Niet echt :)

 

Heey meiden. Hier een vragenlijst over jullie borsten. Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden.

  1. Hoe oud ben je?  13
  2. Wat is je cupmaat?  95c
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.) zacht, rond, hele zachte en lichte “puffy” tepels
  4. Masturbeer je? Ja
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee? Knijpen en spelen met mn tepels
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen? Beetje groter (maar ze moeten nog groeien obv) en “puntigere” t​​​​​​tepels
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? Geil
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? Beugel
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? Nog niet ervaren maar lijkt me heel fijn
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? Nee
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien?  Mn zus
  12. Wat vond je daarvan?  Idk is al lang geleden
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? Duhh
  14. Slaap je met je borsten naakt? Als ik geil ben
  15. Wat vond je van deze vragenlijst? Leuk
  16. Ben je nu geil? Eig wel
  17.  Wil je mij nog iets vragen? Niet echt :)

 

Heey, dankjewel voor je reactie! Ik denk dat je heel erg mooie lekkere borsten heb en dat je er maar lekker van mag genieten! 

Badge
  1. Hoe oud ben je? 15
  2. Wat is je cupmaat? 75 C
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.) stevige borsten, met normale tepels denk ik
  4. Masturbeer je? ja
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee? als ik zelf doe meestal niet, anders kneed en zuigt me vriend eraan
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen? ja
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? ligt eraan wie
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? sportbh (doe sportopleiding) en op de vrije dagen bh met beugel
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? lekker
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? nee
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? mn vriend, mn ma, het voetbalteam, mn vriendinnen en vrienden
  12. Wat vond je daarvan? is normaal
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? ja
  14. Slaap je met je borsten naakt? ja
  15. Wat vond je van deze vragenlijst? wel prim hoor
  16. Ben je nu geil? nee
  17.  Wil je mij nog iets vragen? nee
  1. Hoe oud ben je? 15
  2. Wat is je cupmaat? 75 C
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.) stevige borsten, met normale tepels denk ik
  4. Masturbeer je? ja
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee? als ik zelf doe meestal niet, anders kneed en zuigt me vriend eraan
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen? ja
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? ligt eraan wie
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? sportbh (doe sportopleiding) en op de vrije dagen bh met beugel
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? lekker
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? nee
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? mn vriend, mn ma, het voetbalteam, mn vriendinnen en vrienden
  12. Wat vond je daarvan? is normaal
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? ja
  14. Slaap je met je borsten naakt? ja
  15. Wat vond je van deze vragenlijst? wel prim hoor
  16. Ben je nu geil? nee
  17.  Wil je mij nog iets vragen? nee

Leuke reactie! ik denk dat je de perfecte borsten hebt om leuke dingetjes mee te doen!

Badge
  1. Hoe oud ben je? 14
  2. Wat is je cupmaat? 80 N
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.)  normaal
  4. Masturbeer je? Ja
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee? Nee
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen? Ben er heel tevreden mee
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? Niet fijn
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? Normale en soms beugelbh of sportbh
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? Geen idee nog nooit ervaren 
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? Nee
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? Mijn moeder
  12. Wat vond je daarvan? Niet erg
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? Ja hoor
  14. Slaap je met je borsten naakt? ja
  15. Wat vond je van deze vragenlijst? Wel leuk
  16. Ben je nu geil? Nahh
  17.  Wil je mij nog iets vragen? Nee hoor :)

 

 

Reputatie 1
Badge +2
  1. Hoe oud ben je? 14
  2. Wat is je cupmaat? 80 N
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.)  normaal
  4. Masturbeer je? Ja
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee? Nee
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen? Ben er heel tevreden mee
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? Niet fijn
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? Normale en soms beugelbh of sportbh
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? Geen idee nog nooit ervaren 
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? Nee
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? Mijn moeder
  12. Wat vond je daarvan? Niet erg
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? Ja hoor
  14. Slaap je met je borsten naakt? ja
  15. Wat vond je van deze vragenlijst? Wel leuk
  16. Ben je nu geil? Nahh
  17.  Wil je mij nog iets vragen? Nee hoor :)

 

 

Hzo heb je een n want da Ken ik ni 

 

Reputatie 2
Badge +1

Heey meiden. Hier een vragenlijst over jullie borsten. Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden.

  1. Hoe oud ben je? 12
  2. Wat is je cupmaat? 65 aa
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.) stevig, rond, tepels normaal 
  4. Masturbeer je? jaa
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee? nope
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen? iets groter, maar voor de rest wel tevreden
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? akward
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? gewoon een normale bh zonder beugel.
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? geil
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? alleen bij seks
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? familie
  12. Wat vond je daarvan? prima
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? neh
  14. Slaap je met je borsten naakt? soms. niet in de winter, dat is te koud. :p
  15. Wat vond je van deze vragenlijst? wel leuk bedacht
  16. Ben je nu geil? niet echt
  17.  Wil je mij nog iets vragen? kan je deze zelf ook invullen!? xd

 

Heey meiden. Hier een vragenlijst over jullie borsten. Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden.

  1. Hoe oud ben je? 12
  2. Wat is je cupmaat? 65 aa
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.) stevig, rond, tepels normaal 
  4. Masturbeer je? jaa
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee? nope
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen? iets groter, maar voor de rest wel tevreden
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? akward
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? gewoon een normale bh zonder beugel.
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? geil
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? alleen bij seks
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? familie
  12. Wat vond je daarvan? prima
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? neh
  14. Slaap je met je borsten naakt? soms. niet in de winter, dat is te koud. :p
  15. Wat vond je van deze vragenlijst? wel leuk bedacht
  16. Ben je nu geil? niet echt
  17.  Wil je mij nog iets vragen? kan je deze zelf ook invullen!? xd

 

Lieve schat ik zou hem heel graag ook voor je invullen maar ik ben een jongen hahaa dus dan lukt dat niet echt

Reputatie 1
Badge +1
  1. Hoe oud ben je? 15
  2. Wat is je cupmaat? 70C/D
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.)rond, stevig, grote tepels
  4. Masturbeer je? Ja
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee? Ja, masseren, tepels aaien
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen? Jawel
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? Moeten ze lekker zelf weten
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? Meestal beugel, met sporten sport bh, soms als mijn bhs in de was zitten pak ik die van mn zus mr die zijn push up
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? Geil
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? Nee
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? M’n beste vriendinnen, gezin, 2 jongens
  12. Wat vond je daarvan? Boeit me vrij weinig eigenlijk:)
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? Kan
  14. Slaap je met je borsten naakt? Jep
  15. Wat vond je van deze vragenlijst? Goeie vragen
  16. Ben je nu geil? Nope
  17.  Wil je mij nog iets vragen? Nope

Heey meiden. Hier een vragenlijst over jullie borsten. Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden.

  1. Hoe oud ben je? 16
  2. Wat is je cupmaat? 70g
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.) stevig, grote tepels
  4. Masturbeer je? soms
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee? Nvt
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen? Zoh graag wat kleiner willer
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? Uncomfy
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? Ik draag zonder vulling met beugel
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? wel goeie
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? nee
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? Moeder, mensen bij zwembad
  12. Wat vond je daarvan? Niet heel fijn
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? jawel
  14. Slaap je met je borsten naakt? ja
  15. Wat vond je van deze vragenlijst? wel grappig
  16. Ben je nu geil? meh
  17.  Wil je mij nog iets vragen? Nee

 

Badge
  1. Hoe oud ben je? 14
  2. Wat is je cupmaat?B
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.)ik denk wel gwn vrij normaal 
  4. Masturbeer je? tuulk
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee?soms gwn er in knijpen
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen?nee nie echt ze mogen van mij wel wat groter
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? sosm wel ranzig van die oude mannen 
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? vaak beugen en af en toe een push up
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks?nog nooit meegemaakt maar zou het nie erg vinden
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten?nee tuulk nie
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? alleen vriendinnen 
  12. Wat vond je daarvan?prima t zijn gwn vriendinnen
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten?als hij dat wilt vind k het prima
  14. Slaap je met je borsten naakt?ja altijd met bh ligt niet lekker
  15. Wat vond je van deze vragenlijst?wel oke
  16. Ben je nu geil?beetje maar moet zo weg dus kan niks doen
  17.  Wil je mij nog iets vragen? nueh nie echt
Badge
  1. Hoe oud ben je? 12
  2. Wat is je cupmaat? 75B
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.) salami tepels
  4. Masturbeer je? Zo nu en dan komt deze gebeurtenis nog wel eens voor.
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee? Ja ik knijp ze graag tot het punt van exploderen.
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen? Ja kei gijl.
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? Daar voel ik mij ongemakkelijk bij.
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? Sport BH
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? Alleen me papa
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? Nee vreemden niet ;P
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? Alleen me papa wil me soms naakt zien.
  12. Wat vond je daarvan? Kei geil
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? Nee ik houd alleen van kutten.
  14. Slaap je met je borsten naakt? JA
  15. Wat vond je van deze vragenlijst? Kei geil
  16. Ben je nu geil? Kei geil
  17.  Wil je mij nog iets vragen? *-*

Heey meiden. Hier een vragenlijst over jullie borsten. Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden.

  1. Hoe oud ben je? 16
  2. Wat is je cupmaat? C80
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.) stevig, rond, gem tepels
  4. Masturbeer je? zeker
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee? hmm bij me zelf vind k minder lekker 
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen? nee ik vind ze eif beetje te groot vergeleken met andere 
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? ligt dr aan wie maar best wel geil ((:
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? sportbh
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? oke maar dat klinkt zooooooo goed ugghhh
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? ​​​​​​​nou je klinkt wel leuk(: maar niet random mensen maar als we paar x elkaar zien yes zeker
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? moeder, friends
  12. Wat vond je daarvan? oke​​​​​
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? helll yes
  14. Slaap je met je borsten naakt? ja
  15. Wat vond je van deze vragenlijst? Zeee goed
  16. Ben je nu geil? Zeker
  17.  Wil je mij nog iets vragen? Hoe oud ben je?((:

 

Reputatie 2
Badge +2

Heey meiden. Hier een vragenlijst over jullie borsten. Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden.

  1. Hoe oud ben je?
  2. Wat is je cupmaat?
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.)
  4. Masturbeer je?
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee?
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen?
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken?
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)?a
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks?
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten?
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien?
  12. Wat vond je daarvan?
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten?
  14. Slaap je met je borsten naakt?
  15. Wat vond je van deze vragenlijst?
  16. Ben je nu geil?
  17.  Wil je mij nog iets vragen?

1 = 14

2= 90D of 85E

3= ?

4= ja

5= gebruik ze niet

6= te ver uit elkaar maar het groeit hoe het groeit

7= boeie

8= beugel bh

9= weet ik niet

10= nee 

11= me moeder en mensen van de lincherie winkel

12= maakt niet veel uit

13= kan weet ik niet of het fijn is

14 = ja 

15= prima 

16 = nee 

17= nee

 

 Wil je mij nog iets vragen? Hoe oud ben je?((:

 

Ik ben ook 16 net als jij ;)

Leuke antwoorden gaf je wel toppertje

@Lifesucksss 
Heey meidd, jij hebt denk ik echt de perfecte tietjes om heerlijk leuke dingetjes mee te doen😋 Als ze een lekkere stevige C zijn dan kunnen de meeste jongens daar zeker wel wat mee!😘

Reageer