Vragenlijst MEIDEN

  • 26 February 2015
  • 10 reacties
  • 1995 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Vragenlijstje -


Vind je het lekker waarneer een jongen op je kont slaat -


Wat doe je als een jongen op je kont slaat -


Wat vind je knap aan een jongen - 


Tips voor jongens


Afraders voor jongens


BEDANKT VOOR HET INVULLEN 

-Misterientje 😛

10 reacties

Vind je het lekker waarneer een jongen op je kont slaat: Ligt aan de situatie, als je mijn vriendje niet bent kun je echt een mep op je gezicht krijgen.

Wat doe je als een jongen op je kont slaat - Ik denk dat ik deze vraag al heb beantwoord.

Wat vind je knap aan een jongen - Als deze aardig is tegen iedereen, niet onnodig stoer is en als deze je gewoon steunt. Ik hoef geen super knappe jongen met een sixpack. Als de jongen maar een goed hart heeft.

Tips voor jongens: Als je een meisje leuk vindt ga ervoor, veel meisjes voelen zich echt gevleid als een jongen lief tegen hen is/ verkering vraagt.

Afraders voor jongens: Ga niet oversekst lopen doen en ga meisjes niet op hun uiterlijk/lichaam beoordelen. Ookal heeft iemand niet veel vormen of als iemand overgewicht heeft, je moet naar het innerlijk kijken, veel meiden doen dat ook gewoon. Ga ook niet stoer lopen doen, dat haten sommige meiden echt.
Vragenlijstje -


Vind je het lekker waarneer een jongen op je kont slaat - Jaahoor, Maar moet wel van mijn leeftijd zijn ;)


Wat doe je als een jongen op je kont slaat - Lachen en tegen hem Flirten.


Wat vind je knap aan een jongen -  Ik heb een hele aparte smaak, Vind niet alle jongens leuk. Mijn type is een Jongen met donkere wenkbrauwen, Lief kijkt, Donkere kleur ogen heeft (Groen, Bruin) ,Niet lang is, Donker haar heeft.  


Tips voor jongens -  Mijn Tips? Laat merken dat je een meisje leuk vind, Ga niet alleen steeds naar haar kijken maar klets ook met haar op Social media, of stap gewoon op haar af. Met een of andere Smoes. Onthoud.. Meisjes zijn ook verlegen, En de meeste vinden dat jongens de eerste stap moeten zetten (Waar ik het niet mee eens ben)  & Wees jezelf bij een meisje, Want iedereen leert elkaar toch wel kennen, Lieg niet tegen haar tenzij je een verassing hebt. 😛 Be a Gentlemen !


Afraders voor jongens:Luister niet naar wat meiden zeggen over elkaar, Het enige wat ze kunnen is roddelen. Hoe erger ze haar een **** noemen hoe normaler het meisje meestal is.. Roddelen uit jaloezie.. Erg vervelend -_-


BEDANKT VOOR HET INVULLEN Graaggedaan x
Vragenlijstje -


Vind je het lekker waarneer een jongen op je kont slaat -
Tuurlijk word ik lekker geil van

Wat doe je als een jongen op je kont slaat -
Ligt eraan hoe hijneruit ziet anders vraag ik of hij zo effe meekomt

Wat vind je knap aan een jongen - 
Sixpack, en de grote van lul

Tips voor jongens
Neem altijd condooms mee

Afraders voor jongens
Kleine lul

BEDANKT VOOR HET INVULLEN 
Vind je het lekker waarneer een jongen op je kont slaat -
Licht r aan wie, als t me vriendje is heb niet echt probleem mee ofzo, maar als t een random iemand was, had ik echt geslagen en mn vriendin gebeld

Wat doe je als een jongen op je kont slaat -
Vriendje: Lachen en knffelen
Rndom man: Geslagen en gevraagd wat ie deed, hhah0a

Wat vind je knap aan een jongen - 
Bruine haar met veel volume, hele licht blauwe ogen, scherpste kaaklijn ever (halelujaa) sixpack en iets groter als mij!!

Tips voor jongens
Wees jezelf en heb al je respect voor meisjes, ze zijn echt heel onzeker en ze houden ervan beschermd te worden. Wees altijd eerlijk dan zijn ze dat ook voor jou & bekijk een meisje NOOIT van top tot teen en roddel dan ook niet over haar. Dat doe je alleen over jongens, maar meiden wooohw NO WAYY

Afraders voor jongens
Ga meiden niks over sex of lichaamsdelen vragen en doe niet stoer, daar vallen we echt niet op

BEDANKT VOOR HET INVULLEN 
doe t graag xxxx
Vind je het lekker waarneer een jongen op je kont slaat -
Hangt ervan af wie het is

Wat doe je als een jongen op je kont slaat -
als het iemand is die ik leuk vind ofz gwn lachen denk ik en verder boos aankijken ofzo idk eigenlijk

Wat vind je knap aan een jongen -
-blond/donker haar
-getint
-blauwe ogen of hele donkere ogen
-langer dan ik!!!!!!!

Tips voor jongens:
-heb respect voor meisjes denk ik gwn

Afraders voor jongens:
-NIET OPSCHEPPEN!!
1 licht er aan wie het is
2 ik vraag wat the fack i van me wilt
3 langer dan ik,sterk,mooie ogen
4 doe geen dingen die meisjes niet willen want daar krijg je spijt van geloof me
5 je kan stoer doen maar overdrijven is ook een vak
Vragenlijstje -


Vind je het lekker waarneer een jongen op je kont slaat -
Tuurlijk word ik lekker geil van

Wat doe je als een jongen op je kont slaat -
Ligt eraan hoe hijneruit ziet anders vraag ik of hij zo effe meekomt

Wat vind je knap aan een jongen - 
Sixpack, en de grote van lul

Tips voor jongens
Neem altijd condooms mee

Afraders voor jongens
Kleine lul

BEDANKT VOOR HET INVULLEN 

wat vind jij groot, en wat klein?
Vragenlijstje -


Vind je het lekker waarneer een jongen op je kont slaat - Jaahoor, Maar moet wel van mijn leeftijd zijn ;)


Wat doe je als een jongen op je kont slaat - Lachen en tegen hem Flirten.


Wat vind je knap aan een jongen -  Ik heb een hele aparte smaak, Vind niet alle jongens leuk. Mijn type is een Jongen met donkere wenkbrauwen, Lief kijkt, Donkere kleur ogen heeft (Groen, Bruin) ,Niet lang is, Donker haar heeft.  


Tips voor jongens -  Mijn Tips? Laat merken dat je een meisje leuk vind, Ga niet alleen steeds naar haar kijken maar klets ook met haar op Social media, of stap gewoon op haar af. Met een of andere Smoes. Onthoud.. Meisjes zijn ook verlegen, En de meeste vinden dat jongens de eerste stap moeten zetten (Waar ik het niet mee eens ben)  & Wees jezelf bij een meisje, Want iedereen leert elkaar toch wel kennen, Lieg niet tegen haar tenzij je een verassing hebt. 😛 Be a Gentlemen !


Afraders voor jongens:Luister niet naar wat meiden zeggen over elkaar, Het enige wat ze kunnen is roddelen. Hoe erger ze haar een **** noemen hoe normaler het meisje meestal is.. Roddelen uit jaloezie.. Erg vervelend -_-


BEDANKT VOOR HET INVULLEN Graaggedaan x


Dus je vindt me type leuk:8:?
Het maakt mij eigenlijk niet uit als mijn vriendje op me komt slaat maar als het een onbekende is dan wel

Zoals ik net al zei

Hij moet mooie ogen hebben en een leuke lach, natuurlijk ook aardig en lief maar bij uiterlijk: een grote piemel, mooie ogen, lach en haar
Als het een onbende is maakt het me wel uit en anders neit

Idk is nog nooit gebeurt

Mooit ogen, leuke lach, aardig, lief, grote piemel, grappig

Idk


Idk

Reageer