Vragenlijst masturberen

  • 16 February 2015
  • 79 reacties
  • 18597 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey ik masturbeer best vaak en vraag me af wat jullie antwoorden zijn.
  1. Ben je een jongen/meisje?
  2. leeftijd?
  3. Hoe oud was je toen je voor het eerst jezelf vingerde/aftrok?
  4. Ooit iemand anders gevingerd/afgetrokken? Zo ja hoe oud was je toen dan je eerste keer? Hoe was het voor diegene? Waar? Spijt?
  5. Ben je wel eens gevingerd/afgetrokken? Zo ja hoe oud was je toen dan je eerste keer? Hoe vond jij het? Waar? Spijt?
  6. Waar zijn de raarste plekken waar je jezelf hebt gevingerd/afgetrokken?
  7. Waar fantaseer je over tijdens het vingeren/aftrekken?
  8. Heb je een fetish? Zo ja, waarvan?
  9. Hoevaak vinger je/trek je af?
  10. Durf je open te praten over masturberen tegen je vrienden?
  11. Ben je hetro? zo niet, wat dan?
  12. Gebruik je speciale techieken of heb je speeltjes voor bij het vingeren/aftrekken?

79 reacties

Badge
  1. Ben je een jongen/meisje? jongen
  2. leeftijd? 14
  3. Hoe oud was je toen je voor het eerst jezelf vingerde/aftrok? 10 of 11
  4. Ooit iemand anders gevingerd/afgetrokken? Zo ja hoe oud was je toen dan je eerste keer? Hoe was het voor diegene? Waar? Spijt? nope nvt nvt nvt
  5. Ben je wel eens gevingerd/afgetrokken? Zo ja hoe oud was je toen dan je eerste keer? Hoe vond jij het? Waar? Spijt? ja het voelde zo zalig
  6. Waar zijn de raarste plekken waar je jezelf hebt gevingerd/afgetrokken?  in de slaap kamer van me ex, op de wc, op de bank van vrienden van ons ben ook een keer klaar gekomen op onderbroeken van me ex dat was pas lekker
  7. Waar fantaseer je over tijdens het vingeren/aftrekken?
  8. Heb je een fetish? Zo ja, waarvan?
  9. Hoevaak vinger je/trek je af? eens per dag
  10. Durf je open te praten over masturberen tegen je vrienden? soms
  11. Ben je hetro? zo niet, wat dan? bi
  12. Gebruik je speciale techieken of heb je speeltjes voor bij het vingeren/aftrekken? nope
  1. Jongen
  2. 17
  3. Waarschijnlijk 12-13 jaar
  4. Nee
  5. Nee
  6. Ik heb mijzelf tot nu toe op heel veel plekken afgetrokken: in het bos, op de wc, soms zelfs in een klaslokaal waar niemand is!
  7. Ik fantaseer vaak over
  8. Nee
  9. Tot nu toe elke dag in ieder geval 1  keer, ik probeer dat inn deze weken te minderen.
  10. Een beetje
  11. Weet ik niet, was 1 keer verliefd geworden op een meisje
  12. Ik ken best veel technieken bij het aftrekken, en heb ze ook vaak gebruikt:
  • Soms lig ik op mijn buik met mijn piemel in mijn rechterhand waarbij de bekken en daarmee de piemel op en neer in de hand gaan;
  • Piemel zo vasthouden dat de eikel naar de handpalm toe wijst en dan de eikel tegen de handpalm aan stoten
  • Piemel tegen mijn buik aan en (glijmiddel!) met de vlakke hand eroverheen wrijven
  • enzovoort...
  1. Jongen
  2. 17
  3. Waarschijnlijk 12-13 jaar
  4. Nee
  5. Nee
  6. Ik heb mijzelf tot nu toe op heel veel plekken afgetrokken: in het bos, op de wc, soms zelfs in een klaslokaal waar niemand is!
  7. Ik fantaseer vaak over
  8. Nee
  9. Tot nu toe elke dag in ieder geval 1  keer, ik probeer dat inn deze weken te minderen.
  10. Een beetje
  11. Weet ik niet, was 1 keer verliefd geworden op een meisje
  12. Ik ken best veel technieken bij het aftrekken, en heb ze ook vaak gebruikt:
  • Soms lig ik op mijn buik met mijn piemel in mijn rechterhand waarbij de bekken en daarmee de piemel op en neer in de hand gaan;
  • Piemel zo vasthouden dat de eikel naar de handpalm toe wijst en dan de eikel tegen de handpalm aan stoten
  • Piemel tegen mijn buik aan en (glijmiddel!) met de vlakke hand eroverheen wrijven
  • enzovoort...

Waar fantaseer je vaak over?

Badge

Hey ik masturbeer best vaak en vraag me af wat jullie antwoorden zijn.

  1. Ben je een jongen/meisje? Meisje
  2. leeftijd? 12
  3. Hoe oud was je toen je voor het eerst jezelf vingerde/aftrok? 11
  4. Ooit iemand anders gevingerd/afgetrokken? Zo ja hoe oud was je toen dan je eerste keer? Hoe was het voor diegene? Waar? Spijt? Nipe
  5. Ben je wel eens gevingerd/afgetrokken? Zo ja hoe oud was je toen dan je eerste keer? Hoe vond jij het? Waar? Spijt? Nope 
  6. Waar zijn de raarste plekken waar je jezelf hebt gevingerd/afgetrokken? Op visite ip de bank daar
  7. Waar fantaseer je over tijdens het vingeren/aftrekken? Verschillende dingen
  8. Heb je een fetish? Zo ja, waarvan? 
  9. Hoevaak vinger je/trek je af? 3-7 x per week
  10. Durf je open te praten over masturberen tegen je vrienden? Sommige 
  11. Ben je hetro? zo niet, wat dan? Hetero
  12. Gebruik je speciale techieken of heb je speeltjes voor bij het vingeren/aftrekken? Nee alleen tandenborstel 

 

Reageer