Vraag

vragenlijst jongens en meisjes


Reputatie 1
Badge

hoi ik ben nieuw hier en zag wat vragenlijsten voorbij komen en wou er zelf ook een maken

eerst voor meisjes

eerst vraag 0. wat is je leeftijd

  1. val je op jongens of meisjes
  2. heb je grote tieten wat is je cupmaat
  3. heb je jezelf al ooit gevingerd zo ja wat vond je ervan
  4. heb je ooit seks gehad
  5. hoe vinger jij jezelf
  6. hoe voelt het om seks te hebben
  7. wat is de raarste plek waar je je hebt gevingerd en wat is de raarste plek waar je hebt gesekst
  8. heb je ooit naakt gezwommen
  9. heb je ooit een ander meisje gevingerd zo ja hoe was het zo nee zou je het willen
  10. heb je ooit seks gehad met een ander meisje zo ja hoe was het zo nee zou je het willen
  11. heb je ooit een jongen afgetrokken zo ja hoe was het zo nee zou je het wilen
  12. heb je ooit aan de penis van een jongen gelikt zo ja hoe was het zo nee zou je het willen
  13. heb je geprobeerd je eigen vagina ooit te likken  zo ja lukte het en hoe was het zo nee zou je het willen
  14. NU VOOR DE JONGENS
  15. hoe oud ben je
  16. val je op jongens of op meisjes
  17. heb je jezelf ooit afgetrokken zo ja hoe was het zo nee zou je het willen
  18. heb je ooit seks gehad zo ja hoe was het zo nee zou je het willen
  19. wat is de gekste plek waar je je hebt afgetrokken
  20. wat is de gekste plek waar je seks hebt gehad
  21. heb je ooit naakt gezwommen
  22. heb je ooit een andere jongen afgetrokken zo ja hoe was het zo nee zou je het graag willen
  23. heb je een grote penis hoe lang is ie ongeveer
  24. heb je ooit seks gehad met een andere jongen
  25. heb je ooit een meisje gevingerd
  26. heb je ooit een vagina gelikt zo ja hoe was het zo nee zou je het willen
  27. ben je ooit klaargekomen of heb je ooit een stijve gehad
  28. heb je je eigen penis ooit proberen te likken zo ja lukte het en hoe was het zo nee zou je het willen                            bedankt voor het invullen alvast

13 reacties

  1. wat is je leeftijd 
  2. val je op jongens of meisjes
  3. heb je grote tieten wat is je cupmaat
  4. heb je jezelf al ooit gevingerd zo ja wat vond je ervan
  5. heb je ooit seks gehad
  6. hoe vinger jij jezelf
  7. hoe voelt het om seks te hebben
  8. wat is de raarste plek waar je je hebt gevingerd en wat is de raarste plek waar je hebt gesekst
  9. heb je ooit naakt gezwommen
  10. heb je ooit een ander meisje gevingerd zo ja hoe was het zo nee zou je het willen
  11. heb je ooit seks gehad met een ander meisje zo ja hoe was het zo nee zou je het willen
  12. heb je ooit een jongen afgetrokken zo ja hoe was het zo nee zou je het wilen
  13. heb je ooit aan de penis van een jongen gelikt zo ja hoe was het zo nee zou je het willen
  14. heb je geprobeerd je eigen vagina ooit te likken  zo ja lukte het en hoe was het zo nee zou je het willen
  15. NU VOOR DE JONGENS
  16. hoe oud ben je 15
  17. val je op jongens of op meisjes MEISJES
  18. heb je jezelf ooit afgetrokken zo ja hoe was het zo nee zou je het willen JA ZOVAAK
  19. heb je ooit seks gehad zo ja hoe was het zo nee zou je het willen NEE MAAR WIL WEL
  20. wat is de gekste plek waar je je hebt afgetrokken SCHOOL
  21. wat is de gekste plek waar je seks hebt gehad X
  22. heb je ooit naakt gezwommen NIET DAT IK ME KAN HERINNEREN
  23. heb je ooit een andere jongen afgetrokken zo ja hoe was het zo nee zou je het graag willen NEE HOEF IK OOK NIET
  24. heb je een grote penis hoe lang is ie ongeveer STIJF 14CM
  25. heb je ooit seks gehad met een andere jongen NEE
  26. heb je ooit een meisje gevingerd NEE
  27. heb je ooit een vagina gelikt zo ja hoe was het zo nee zou je het willen NEE
  28. ben je ooit klaargekomen of heb je ooit een stijve gehad JA
  29. heb je je eigen penis ooit proberen te likken zo ja lukte het en hoe was het zo nee zou je het willen NOOIT GEPROBEERT EN GAAT ME OOK NOOIT LUKKEN

            bedankt voor het invullen alvast NP :)

val je op jongens of meisjes

heb je grote tieten wat is je cupmaat

heb je jezelf al ooit gevingerd zo ja wat vond je ervan

heb je ooit seks gehad

hoe vinger jij jezelf

hoe voelt het om seks te hebben

wat is de raarste plek waar je je hebt gevingerd en wat is de raarste plek waar je hebt gesekst

heb je ooit naakt gezwommen

heb je ooit een ander meisje gevingerd zo ja hoe was het zo nee zou je het willen

heb je ooit seks gehad met een ander meisje zo ja hoe was het zo nee zou je het willen

heb je ooit een jongen afgetrokken zo ja hoe was het zo nee zou je het wilen

heb je ooit aan de penis van een jongen gelikt zo ja hoe was het zo nee zou je het willen

heb je geprobeerd je eigen vagina ooit te likken zo ja lukte het en hoe was het zo nee zou je het willen

NU VOOR DE JONGENS

hoe oud ben je 15

val je op jongens of op meisjes MEISJES 

heb je jezelf ooit afgetrokken zo ja hoe was het zo nee zou je het willen JA ERG FIJN 

heb je ooit seks gehad zo ja hoe was het zo nee zou je het willen JA HET IS HEEL LEKKER OM TE DOEN 

wat is de gekste plek waar je je hebt afgetrokken IN EEN KLEEDHOKJE IN EEN ZWEMBAD 

wat is de gekste plek waar je seks hebt gehad IN EEN BOS

heb je ooit naakt gezwommen JA

heb je ooit een andere jongen afgetrokken zo ja hoe was het zo nee zou je het graag willen NEE EN NEE

heb je een grote penis hoe lang is ie ongeveer JA 23CM

heb je ooit seks gehad met een andere jongen NEE

heb je ooit een meisje gevingerd JA

heb je ooit een vagina gelikt zo ja hoe was het zo nee zou je het willen JA BEST WEL LEKKER 

ben je ooit klaargekomen of heb je ooit een stijve gehad JA HEEL VAAK

heb je je eigen penis ooit proberen te likken zo ja lukte het en hoe was het zo nee zou je het willen bedankt voor het invullen alvast JA HET LUKTE WEL JA BEETJE RAAR

Reputatie 2
Badge +1

NU VOOR DE JONGENS

  1. hoe oud ben je -14
  2. val je op jongens of op meisjes -beide
  3. heb je jezelf ooit afgetrokken zo ja hoe was het zo nee zou je het willen - jazeker dagelijks
  4. heb je ooit seks gehad zo ja hoe was het zo nee zou je het willen -nee mr wil wel
  5. wat is de gekste plek waar je je hebt afgetrokken -een la cubanita restaurant (op de wc)
  6. wat is de gekste plek waar je seks hebt gehad -faiofjrofijq
  7. heb je ooit naakt gezwommen -nee mr zou me wel sappig lijken
  8. heb je ooit een andere jongen afgetrokken zo ja hoe was het zo nee zou je het graag willen - nee mr wil wel
  9. heb je een grote penis hoe lang is ie ongeveer -nooit opgemeten tbh mr vgm is ie gwn gemiddeld niet heel groot of heel klein
  10. heb je ooit seks gehad met een andere jongen - nope
  11. heb je ooit een meisje gevingerd -nope
  12. heb je ooit een vagina gelikt zo ja hoe was het zo nee zou je het willen -nope geen idee mr vaginas en kontgaten likken voel ik me nooit comfortabel bij ofz
  13. ben je ooit klaargekomen of heb je ooit een stijve gehad - ja
  14. heb je je eigen penis ooit proberen te likken zo ja lukte het en hoe was het zo nee zou je het willen -ja maar het kon alleen met het puntje van mn tong oof                    
Badge

hoi ik ben nieuw hier en zag wat vragenlijsten voorbij komen en wou er zelf ook een maken

eerst voor meisjes

eerst vraag 0. wat is je leeftijd

  1. val je op jongens of meisjes
  2. heb je grote tieten wat is je cupmaat
  3. heb je jezelf al ooit gevingerd zo ja wat vond je ervan
  4. heb je ooit seks gehad
  5. hoe vinger jij jezelf
  6. hoe voelt het om seks te hebben
  7. wat is de raarste plek waar je je hebt gevingerd en wat is de raarste plek waar je hebt gesekst
  8. heb je ooit naakt gezwommen
  9. heb je ooit een ander meisje gevingerd zo ja hoe was het zo nee zou je het willen
  10. heb je ooit seks gehad met een ander meisje zo ja hoe was het zo nee zou je het willen
  11. heb je ooit een jongen afgetrokken zo ja hoe was het zo nee zou je het wilen
  12. heb je ooit aan de penis van een jongen gelikt zo ja hoe was het zo nee zou je het willen
  13. heb je geprobeerd je eigen vagina ooit te likken  zo ja lukte het en hoe was het zo nee zou je het willen
  14. NU VOOR DE JONGENS
  15. hoe oud ben je 14
  16. val je op jongens of op meisjes ALLEBEIDE
  17. heb je jezelf ooit afgetrokken zo ja hoe was het zo nee zou je het willen JA, GEWOON LEKKER DENK IK
  18. heb je ooit seks gehad zo ja hoe was het zo nee zou je het willen NEE, ZOU HET WEL WILLEN
  19. wat is de gekste plek waar je je hebt afgetrokken BUITEN EN MIJN BUREN KONDEN MIJ ZIEN
  20. wat is de gekste plek waar je seks hebt gehad --
  21. heb je ooit naakt gezwommen JA
  22. heb je ooit een andere jongen afgetrokken zo ja hoe was het zo nee zou je het graag willen NOPE, MAAR DAT WIL IK WEL HEEL GRAAG
  23. heb je een grote penis hoe lang is ie ongeveer SLAP 10 STIJF 16
  24. heb je ooit seks gehad met een andere jongen NOPE
  25. heb je ooit een meisje gevingerd OOK NOG NIET
  26. heb je ooit een vagina gelikt zo ja hoe was het zo nee zou je het willen NEE, MAAR ZOU WEL WILLEN
  27. ben je ooit klaargekomen of heb je ooit een stijve gehad WHAHA IEDEREEN HEFT WEL EEN STIJVE GEHAD, EN IK BEN AL EENS KLAARGEKOMEN
  28. heb je je eigen penis ooit proberen te likken zo ja lukte het en hoe was het zo nee zou je het willen? IK DENK DAT IEDERE JONGEN DIT WEL EENS HEEFT GEPROBEERD, EN JA HET LUKTE

 

Reputatie 4
Badge +3

hoi ik ben nieuw hier en zag wat vragenlijsten voorbij komen en wou er zelf ook een maken Hoi, ik ga hem even beantwoorden!

eerst voor meisjes

eerst vraag 0. wat is je leeftijd

  1. val je op jongens of meisjes
  2. heb je grote tieten wat is je cupmaat
  3. heb je jezelf al ooit gevingerd zo ja wat vond je ervan
  4. heb je ooit seks gehad
  5. hoe vinger jij jezelf
  6. hoe voelt het om seks te hebben
  7. wat is de raarste plek waar je je hebt gevingerd en wat is de raarste plek waar je hebt gesekst
  8. heb je ooit naakt gezwommen
  9. heb je ooit een ander meisje gevingerd zo ja hoe was het zo nee zou je het willen
  10. heb je ooit seks gehad met een ander meisje zo ja hoe was het zo nee zou je het willen
  11. heb je ooit een jongen afgetrokken zo ja hoe was het zo nee zou je het wilen
  12. heb je ooit aan de penis van een jongen gelikt zo ja hoe was het zo nee zou je het willen
  13. heb je geprobeerd je eigen vagina ooit te likken  zo ja lukte het en hoe was het zo nee zou je het willen
  14. NU VOOR DE JONGENS
  15. hoe oud ben je Ik ben 12 jaar oud.
  16. val je op jongens of op meisjes Weet ik niet, sowieso op meisjes, maar jongens weet ik niet.
  17. heb je jezelf ooit afgetrokken zo ja hoe was het zo nee zou je het willen Ja, gewoon door lekker af te trekken.
  18. heb je ooit seks gehad zo ja hoe was het zo nee zou je het willen Ja, het was echt zó lekker en geil.
  19. wat is de gekste plek waar je je hebt afgetrokken Geen idee, misschien een random WC?
  20. wat is de gekste plek waar je seks hebt gehad In een kleedhokje.
  21. heb je ooit naakt gezwommen Ja, dat doe ik heel vaak, is echt lekker.
  22. heb je ooit een andere jongen afgetrokken zo ja hoe was het zo nee zou je het graag willen Ja, dat hen ik wel vaak gedaan, is best geil.
  23. heb je een grote penis hoe lang is ie ongeveer Slap ongeveer 11 en stijf ongeveer 15 cm.
  24. heb je ooit seks gehad met een andere jongen Niet echt seks.
  25. heb je ooit een meisje gevingerd Ja.
  26. heb je ooit een vagina gelikt zo ja hoe was het zo nee zou je het willen Nee, dat nog niet, maar ik wil het wel een keer doen.
  27. ben je ooit klaargekomen of heb je ooit een stijve gehad Allebei heel vaak.
  28. heb je je eigen penis ooit proberen te likken zo ja lukte het en hoe was het zo nee zou je het willen Nee, nog nooit gelukt, maar het kan volgens mij ook niet.                            
  29. bedankt voor het invullen alvast Graag gedaan hoor!

Groetjes,

Anoniempje2222

Reputatie 2
Badge +2

hoi ik ben nieuw hier en zag wat vragenlijsten voorbij komen en wou er zelf ook een maken

eerst voor meisjes

eerst vraag 0. wat is je leeftijd    14

  1. val je op jongens of meisjes      jongens
  2. heb je grote tieten wat is je cupmaat    C
  3. heb je jezelf al ooit gevingerd zo ja wat vond je ervan  ja, is niet men ding maar als men vriendje t doet vind ik wel fijn 
  4. heb je ooit seks gehad   ja
  5. hoe vinger jij jezelf   doe ik niet  
  6. hoe voelt het om seks te hebben     super goed, ik kan het helaas niet beschrijven
  7. wat is de raarste plek waar je je hebt gevingerd en wat is de raarste plek waar je hebt gesekst   hmmmm nog niet echt iets geks gedaan haha
  8. heb je ooit naakt gezwommen  nee
  9. heb je ooit een ander meisje gevingerd zo ja hoe was het zo nee zou je het willen   nee en nee dankje
  10. heb je ooit seks gehad met een ander meisje zo ja hoe was het zo nee zou je het willen   nee en nee
  11. heb je ooit een jongen afgetrokken zo ja hoe was het zo nee zou je het wilen   ja, was wel fun!
  12. heb je ooit aan de penis van een jongen gelikt zo ja hoe was het zo nee zou je het willen   ja, was wel nice idk why maar i like that shit
  13. heb je geprobeerd je eigen vagina ooit te likken  zo ja lukte het en hoe was het zo nee zou je het willen     nee en nee haha
  14. NU VOOR DE JONGENS
  15. hoe oud ben je
  16. val je op jongens of op meisjes
  17. heb je jezelf ooit afgetrokken zo ja hoe was het zo nee zou je het willen
  18. heb je ooit seks gehad zo ja hoe was het zo nee zou je het willen
  19. wat is de gekste plek waar je je hebt afgetrokken
  20. wat is de gekste plek waar je seks hebt gehad
  21. heb je ooit naakt gezwommen
  22. heb je ooit een andere jongen afgetrokken zo ja hoe was het zo nee zou je het graag willen
  23. heb je een grote penis hoe lang is ie ongeveer
  24. heb je ooit seks gehad met een andere jongen
  25. heb je ooit een meisje gevingerd
  26. heb je ooit een vagina gelikt zo ja hoe was het zo nee zou je het willen
  27. ben je ooit klaargekomen of heb je ooit een stijve gehad
  28. heb je je eigen penis ooit proberen te likken zo ja lukte het en hoe was het zo nee zou je het willen                            bedankt voor het invullen alvast

 

  1. hoe oud ben je 16
  2. val je op jongens of op meisjes Meisjes.
  3. heb je jezelf ooit afgetrokken zo ja hoe was het zo nee zou je het willen Ja, het is erg fijn.
  4. heb je ooit seks gehad zo ja hoe was het zo nee zou je het willen Nee, ik zou het wel graag willen.
  5. wat is de gekste plek waar je je hebt afgetrokken Op school, bij mijn vriend op het toilet of in een vakantiehuisje, weet niet welke.
  6. wat is de gekste plek waar je seks hebt gehad -
  7. heb je ooit naakt gezwommen Nee
  8. heb je ooit een andere jongen afgetrokken zo ja hoe was het zo nee zou je het graag willen Nee, hoeft van mij ook niet.
  9. heb je een grote penis hoe lang is ie ongeveer Idk, is 18 groot?
  10. heb je ooit seks gehad met een andere jongen Nee.
  11. heb je ooit een meisje gevingerd Nee
  12. heb je ooit een vagina gelikt zo ja hoe was het zo nee zou je het willen Nee, lijkt me wel lekker.
  13. ben je ooit klaargekomen of heb je ooit een stijve gehad Ik masturbeer nu zo’n 3 jaar dus ja.
  14. heb je je eigen penis ooit proberen te likken zo ja lukte het en hoe was het zo nee zou je het willen Ja het lukte met moeite. Beetje raar.

Graag gedaan. 

Badge
  1. NU VOOR DE JONGENS
  2. hoe oud ben je: 13
  3. val je op jongens of op meisjes: meisjes
  4. heb je jezelf ooit afgetrokken zo ja hoe was het zo nee zou je het willen: Ja, het is een lekker gevoel
  5. heb je ooit seks gehad zo ja hoe was het zo nee zou je het willen: Nee, ik zou het misschien ook niet nu willen, wel gwn nieuwsgierig als je snapt wat ik bedoel
  6. wat is de gekste plek waar je je hebt afgetrokken: Op vakantie
  7. wat is de gekste plek waar je seks hebt gehad: -
  8. heb je ooit naakt gezwommen: ja
  9. heb je ooit een andere jongen afgetrokken zo ja hoe was het zo nee zou je het graag willen: Nee en zou ik ook niet willen
  10. heb je een grote penis hoe lang is ie ongeveer: Als ie stijf is ongeveer 14
  11. heb je ooit seks gehad met een andere jongen: Nee ook nooit van plan
  12. heb je ooit een meisje gevingerd: Nee, zou ik wel willen
  13. heb je ooit een vagina gelikt zo ja hoe was het zo nee zou je het willen: Nee, ook dit zou ik wel willen.
  14. ben je ooit klaargekomen of heb je ooit een stijve gehad: ja haha
  15. heb je je eigen penis ooit proberen te likken zo ja lukte het en hoe was het zo nee zou je het willen: wel geprobeerd, niet gelukt. is volgensmij ook niet mogelijk.                                      bedankt voor het invullen alvast. Geen dank :)
Reputatie 1
Badge

hoi ik ben nieuw hier en zag wat vragenlijsten voorbij komen en wou er zelf ook een maken

eerst voor meisjes

eerst vraag 0. wat is je leeftijd

  1. val je op jongens of meisjes
  2. heb je grote tieten wat is je cupmaat
  3. heb je jezelf al ooit gevingerd zo ja wat vond je ervan
  4. heb je ooit seks gehad
  5. hoe vinger jij jezelf
  6. hoe voelt het om seks te hebben
  7. wat is de raarste plek waar je je hebt gevingerd en wat is de raarste plek waar je hebt gesekst
  8. heb je ooit naakt gezwommen
  9. heb je ooit een ander meisje gevingerd zo ja hoe was het zo nee zou je het willen
  10. heb je ooit seks gehad met een ander meisje zo ja hoe was het zo nee zou je het willen
  11. heb je ooit een jongen afgetrokken zo ja hoe was het zo nee zou je het wilen
  12. heb je ooit aan de penis van een jongen gelikt zo ja hoe was het zo nee zou je het willen
  13. heb je geprobeerd je eigen vagina ooit te likken  zo ja lukte het en hoe was het zo nee zou je het willen
  14. NU VOOR DE JONGENS
  15. hoe oud ben je 13
  16. val je op jongens of op meisjes jongens
  17. heb je jezelf ooit afgetrokken zo ja hoe was het zo nee zou je het willen ja heel fijn
  18. heb je ooit seks gehad zo ja hoe was het zo nee zou je het willen nee ik zou het heel graag willen 
  19. wat is de gekste plek waar je je hebt afgetrokken op school 
  20. wat is de gekste plek waar je seks hebt gehad nog geen seks gehad😭
  21. heb je ooit naakt gezwommen nee
  22. heb je ooit een andere jongen  afgetrokken zo ja hoe was het zo nee zou je het graag willen nee dat zou ik niet willen
  23. heb je een grote penis hoe lang is ie ongeveer ja 17,5
  24. heb je ooit seks gehad met een andere jongen nee
  25. heb je ooit een meisje gevingerd nee helaas 
  26. heb je ooit een vagina gelikt zo ja hoe was het zo nee zou je het willen : nee
  27. ben je ooit klaargekomen of heb je ooit een stijve gehad ja zekker
  28. heb je je eigen penis ooit proberen te likken zo ja lukte het en hoe was het zo nee zou je het willen          Ja dat heb ik geprobeerd ik had dat zeg maar afgesproken dat alle boys dat zouden doen thuis en niemand lukte het behalve mij       bedankt voor het invullen alvast

 

Reputatie 1
Badge +2

hoi ik ben nieuw hier en zag wat vragenlijsten voorbij komen en wou er zelf ook een maken

eerst voor meisjes

eerst vraag 0. wat is je leeftijd 12

  1. val je op jongens of meisjes : beide
  2. heb je grote tieten wat is je cupmaat: redelijk groot

 

  1. heb je jezelf al ooit gevingerd zo ja wat vond je ervan:lekker
  2. heb je ooit seks gehad:ja
  3. hoe vinger jij jezelf
  4. hoe voelt het om seks te hebben:geil
  5. wat is de raarste plek waar je je hebt gevingerd en wat is de raarste plek waar je hebt gesekst:bos
  6. heb je ooit naakt gezwommen :al veel
  7. heb je ooit een ander meisje gevingerd zo ja hoe was het zo nee zou je het willen:was geil
  8. heb je ooit seks gehad met een ander meisje zo ja hoe was het zo nee zou je het willen was geil
  9. heb je ooit een jongen afgetrokken zo ja hoe was het zo nee zou je het wilen:het was lekker geil
  10. heb je ooit aan de penis van een jongen gelikt zo ja hoe was het zo nee zou je het willen :het was amazing
  11. heb je geprobeerd je eigen vagina ooit te likken  zo ja lukte het en hoe was het zo nee zou je het willen :ja het lukte ik was 10 het was mega geil
  12. daarnet was het me zus nu ik
  13. NU VOOR DE JONGENS
  14. hoe oud ben je :14
  15. val je op jongens of op meisjes: beide
  16. heb je jezelf ooit afgetrokken zo ja: hoe was het zo nee zou je het willen:al veel was lekker
  17. heb je ooit seks gehad zo ja hoe was het zo nee zou je het willen:ja was geil en amazing
  18. wat is de gekste plek waar je je hebt afgetrokken bos
  19. wat is de gekste plek waar je seks hebt gehad bos
  20. heb je ooit naakt gezwommen:al veel
  21. heb je ooit een andere jongen afgetrokken zo ja hoe was het zo nee zou je het graag willen :ja al mega veel en ook elkaar pijpen en neuken enz was mega leuk
  22. heb je een grote penis hoe lang is ie ongeveer : 16 cm stijf
  23. heb je ooit seks gehad met een andere jongen :al veel
  24. heb je ooit een meisje gevingerd:ja
  25. heb je ooit een vagina gelikt zo ja hoe was het zo nee zou je het willen:ja was lekker
  26. ben je ooit klaargekomen of heb je ooit een stijve gehad :elke dag
  27. heb je je eigen penis ooit proberen te likken zo ja lukte het en hoe was het zo nee zou je het willen : ja lukte was mega leuk                         bedankt voor het invullen alvast

 

Badge

hoi ik ben nieuw hier en zag wat vragenlijsten voorbij komen en wou er zelf ook een maken

eerst voor meisjes

eerst vraag 0. wat is je leeftijd 15

  1. val je op jongens of meisjes Beide maar meer op meisjes
  2. heb je grote tieten wat is je cupmaat D
  3. heb je jezelf al ooit gevingerd zo ja wat vond je ervan Ja,het ging moeilijk maar wel fijn
  4. heb je ooit seks gehad Nee
  5. hoe vinger jij jezelf Weet niet hoe ik hier op moet antwoorden
  6. hoe voelt het om seks te hebben -
  7. wat is de raarste plek waar je je hebt gevingerd en wat is de raarste plek waar je hebt gesekst Op een leeg straatje als dare
  8. heb je ooit naakt gezwommen Nee
  9. heb je ooit een ander meisje gevingerd zo ja hoe was het zo nee zou je het willen Nee maar zou het wel willen
  10. heb je ooit seks gehad met een ander meisje zo ja hoe was het zo nee zou je het willen Nee zou het wel willen
  11. heb je ooit een jongen afgetrokken zo ja hoe was het zo nee zou je het wilen Nee en ik denk het niet
  12. heb je ooit aan de penis van een jongen gelikt zo ja hoe was het zo nee zou je het willen Nee en ik denk niet dat ik het wil
  13. heb je geprobeerd je eigen vagina ooit te likken  zo ja lukte het en hoe was het zo nee zou je het willen Ja en het lukte maar alleen met het puntje van m'n tong​​​​​​

 

hoi ik ben nieuw hier en zag wat vragenlijsten voorbij komen en wou er zelf ook een maken

eerst voor meisjes

eerst vraag 0. wat is je leeftijd 12

  1. val je op jongens of meisjes IDK IK DENK DAN IK PAN BEN OFTEWEL IK VAL OP PERSOONLIJKHEID
  2. heb je grote tieten wat is je cupmaat IDK NIET ECHT GEOOT
  3. heb je jezelf al ooit gevingerd zo ja wat vond je ervan JA DOE HET GEREGELD, VIND HET LEKKER
  4. heb je ooit seks gehad NEE
  5. hoe vinger jij jezelf IDK
  6. hoe voelt het om seks te hebben -
  7. wat is de raarste plek waar je je hebt gevingerd en wat is de raarste plek waar je hebt gesekst -
  8. heb je ooit naakt gezwommen NEE
  9. heb je ooit een ander meisje gevingerd zo ja hoe was het zo nee zou je het willen NOG NOOIT GEDAAN LIJKT ME WEL OKE
  10. heb je ooit seks gehad met een ander meisje zo ja hoe was het zo nee zou je het willen SAME
  11. heb je ooit een jongen afgetrokken zo ja hoe was het zo nee zou je het wilen NOOIT GEDAAN, MAYBE
  12. heb je ooit aan de penis van een jongen gelikt zo ja hoe was het zo nee zou je het willen NEE VOORLOPIG NIET
  13. heb je geprobeerd je eigen vagina ooit te likken  zo ja lukte het en hoe was het zo nee zou je het willen?NEE HOEFT NIET

 

Reputatie 2
Badge +2

hoi ik ben nieuw hier en zag wat vragenlijsten voorbij komen en wou er zelf ook een maken

  1. NU VOOR DE JONGENS
  2. hoe oud ben je? 16
  3. val je op jongens of op meisjes? meisjesn en misschien ook jongens.
  4. heb je jezelf ooit afgetrokken zo ja hoe was het zo nee zou je het willen? Ik doe het een paar keer per week. Ik vind het wel lekker.
  5. heb je ooit seks gehad zo ja hoe was het zo nee zou je het willen? Ik heb nog nooit seks gehad. Ik heb er ook niet een hele grote behoefte aan.
  6. wat is de gekste plek waar je je hebt afgetrokken? In de keuken.
  7. wat is de gekste plek waar je seks hebt gehad? -
  8. heb je ooit naakt gezwommen? Ja.
  9. heb je ooit een andere jongen afgetrokken zo ja hoe was het zo nee zou je het graag willen? Ik heb het nog noit gedaan, maar ik wil het best graag.
  10. heb je een grote penis hoe lang is ie ongeveer? ~18 cm
  11. heb je ooit seks gehad met een andere jongen? nee
  12. heb je ooit een meisje gevingerd? nee
  13. heb je ooit een vagina gelikt zo ja hoe was het zo nee zou je het willen? Nog nooit gedaan, maar ik zou het zeker wel willen.
  14. ben je ooit klaargekomen of heb je ooit een stijve gehad? Natuurlijk
  15. heb je je eigen penis ooit proberen te likken zo ja lukte het en hoe was het zo nee zou je het willen? Ik heb het nog nooit geprobeert, maar het zou toch niet lukken. Ik ben totaal niet lenig. Ik ben wel een keer in mijn gezicht klaargekomen. 

 

Reageer