Vraag

Vragenlijst Jongens [Douchen Bij voetbal]

  • 6 February 2020
  • 70 reacties
  • 24202 Bekeken

Reputatie 3
Badge

 Hey!

 

Dit is mijn eerste vragenlijst en ik heb er een gemaakt over een onderwerp waar ik nieuwsgierig naar ben.
Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 9

 

1.Sport je? =
2.Welke sport doe je? =
3.Douche je bij jouw sport? =
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) =
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? =
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) =
7.Lengte van de piemel ( slap ) =
8.Lengte van de piemel ( stijf ) =
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? =
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen?  =
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? =

 

Hopelijk vonden jullie het een leuke vragenlijst en beantwoorden jullie hem eerlijk!

 

ik beantwoord zelf de vragen ook

 

Een deel van vraag 10 is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 10: 

Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Topics en reacties mogen niet het doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. 

Anne - De Kindertelefoon


70 reacties

Reputatie 3
Badge

1.Sport je? = Jazeker!
2.Welke sport doe je? = Voetbal
3.Douche je bij jouw sport? = Ja
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = Normaal
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vriend en? = fijn!
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = het begon met aftrekken en later gingen we pijpen wat enorm lekker is, sinds twee weken komt er wel is een idee voor een vluggertje anaal.
7.Lengte van de piemel ( slap ) = 8cm
8.Lengte van de piemel ( stijf ) = 15cm
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? = ja maar daar lachen we om we hebben namelijk altijd ( iedereen ) een erectie
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? (uitgebreid vertellen graag) = met elkaar op seks-kamp fantaseer zelf maar hoe dat eruit ziet ( de film WIJ op Videoland is zoiets )
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? = Anaal toen de trainer er nog was ( wel om het muurtje ) en verder hebben ik en 3 teamgenoten wel is gerukt in de sauna op de club ( is best een luxe club en moeilijk in te komen )

 

 

groetjesss

 

1.Sport je? = ja
2.Welke sport doe je? = voetbal
3.Douche je bij jouw sport? = jah
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = leuk
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? = normaal
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = helaas niks
7.Lengte van de piemel ( slap ) = 11
8.Lengte van de piemel ( stijf ) = 15
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? = nee niemand helaas nog maar ik vind een paar wel den geile kont en lul hebben
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) = dat een iemand een stijve krijgt en dan een ander van die gene enzovoort tot dat iedereen stijf is en dat we dan gaan rukken/pijpen/neuken
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? = we hebben een gat in onze kleedkamer muur naar een andere kleedkamer en daar onze lul in stoppen als andere mensen (soms een meiden elftal) een het douchen/omkleden zijn

1.Sport je? = met school
2.Welke sport doe je? = van a lles
3.Douche je bij jouw sport? = ja
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = stom( zie we waarom)
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? = beschamend
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = geen
7.Lengte van de piemel ( slap ) = 6,4 cm
8.Lengte van de piemel ( stijf ) = 11,2 cm
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? = ja( ze lachen me vaak uit door de groote van mn lul. Ik ben de oudsde en 16 maar de jongste 14 heeft zelfs een grotere)
 

 Hey!

 

Dit is mijn eerste vragenlijst en ik heb er een gemaakt over een onderwerp waar ik nieuwsgierig naar ben.
Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 9

 

1.Sport je? = ja
2.Welke sport doe je? = voetbal 
3.Douche je bij jouw sport? = jazeker 
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = normaal 
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? = normaal want ik ben heel vaak met vrienden naakt
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = aftrekken 
7.Lengte van de piemel ( slap ) = 12
8.Lengte van de piemel ( stijf ) = 16
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? = niet vanzelf 
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) = trio 
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? = elkaar aftrekken en afdrogen 

 

Hopelijk vonden jullie het een leuke vragenlijst en beantwoorden jullie hem eerlijk!

 

ik beantwoord zelf de vragen ook

 

 1.Sport je? Ja

2.Welke sport doe je? = Atletiek

3.Douche je bij jouw sport? = Ja

4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) =Ik vind het wel leuk .

5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? = In de kleedkamer is er veel in en uit geloop Op onze sport club zijn we onder teamgenoten en dat is leuk . Als we op een ander club ga veldlopen of atletiek hebben kan het zijn dat je met vreemden naakt in de kleedkamer of onder de douch sta . En het is dan wel geil .

6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = Nog nooit voorgekomen daar dat er veel in en uit geloop is .

7.Lengte van de piemel ( slap ) =9 cm

8.Lengte van de piemel ( stijf ) =14 cm

9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? = Dat val wel is voor en ook bij mijn teamgenoten . Na de atletiek  training word er onder ons wel is over gepraat en gelachen .

10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) =  Met mijn leeftijdgenootjes van 14 en 15 jarigen eens fappen pijpen en ik wil de ander wel is zien neuken . Zelf zou ik nooit kontneuken .

11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? = Met een klasgenootje de helle nacht gevreeën gepijpt knuffelen tongen .

Reputatie 5
Badge +5

1.Sport je? = ja
2.Welke sport doe je? = veldhockey en turnen
3.Douche je bij jouw sport? = ja altijd
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = is super lekker, niemand doet bij ons moeilijk
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? = lekkerste wat er is, vaak ook lekker dollen met elkaar
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = soms heeft iemand wel een stijve, en dat gaat iemand stiekem achter hem staan en pakt dan zijn piemel vast voor een paar seconden meer niet.
7.Lengte van de piemel ( slap ) = 8,5cm
8.Lengte van de piemel ( stijf ) = 10cm
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? = nee ik ben wel wat gewend als naturist
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) = sex met meerdere in het openbaar
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? = Ik heb wel eens met een campingvriend (naturistencamping) s avonds laat een heel stuk buiten de camping-terein naakt gelopen, was best spannend ja

 

Hopelijk vonden jullie het een leuke vragenlijst en beantwoorden jullie hem eerlijk!

Badge

1.Sport je? =ja
2.Welke sport doe je? = voetbal en boksen
3.Douche je bij jouw sport? = ja, bij voetbal
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = gewoon het moet he
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? = het zijn meer teamgenoten
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = ??!! Douchen
7.Lengte van de piemel ( slap ) = 9cm
8.Lengte van de piemel ( stijf ) = 14cm
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? = nooit
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) = geen halloooooo??
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? = niks onder de douche 

Reputatie 5
Badge +5

 

1.Sport je? = ja
2.Welke sport doe je? = veldhochey en turnen
3.Douche je bij jouw sport? = ja tuurlijk
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = gewoon normaal
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? = normaal
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = wassen
7.Lengte van de piemel ( slap ) =8,5
8.Lengte van de piemel ( stijf ) = 10
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? = nee ben gewend om naakt te zijn bij andere
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) = met meerdere in het openbaar 
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? = pijpen en aftrekken in het open

 Hey!

 

Dit is mijn eerste vragenlijst en ik heb er een gemaakt over een onderwerp waar ik nieuwsgierig naar ben.
Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 9

 

1.Sport je? = ja
2.Welke sport doe je? = tennis
3.Douche je bij jouw sport? = ja
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = prima, ben samen met 1 jongen en iets van 9 meiden
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? = prima hoor
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = 1 en 1 is 2, er wordt van alles gedaan. vaak nastruberen we elkaar of orale seks (pijpen en beffen) ook soms naam met die jongen
7.Lengte van de piemel ( slap ) = 5/6 cm
8.Lengte van de piemel ( stijf ) = 16/17 cn
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? = Ja, met die meiden bij mij w
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) = Veel wordt al gedaan alleen nog een keer met zn alle wat doen vaak zijn het 1 of 2 duootjes die samen wat doen maar liever een keer steeds wisselen met elkaar
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? = Seks

 

Hopelijk vonden jullie het een leuke vragenlijst en beantwoorden jullie hem eerlijk!

 

ik beantwoord zelf de vragen ook

 

Sport je? = jaa
2.Welke sport doe je? = handbal
3.Douche je bij jouw sport? = jaa 
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = lekker
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? = ik zit met allemaal meisjes in t team dus ik vind t wel lekker
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = vaak sta ik te douchen en dan komt iemand tegen me aan en die zit aan mijn lul dan, elke training eigenlijk wel word ik gezogen getrokken of geneujt
7.Lengte van de piemel ( slap ) =8
8.Lengte van de piemel ( stijf ) =16
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? =jaa
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid  eigenlijk is alles wel gebeurd, het geilste was wel dat er een grote gangbang was

vertellen graag ) =
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? = gangbang

 

Badge

1.Sport je? Ja
2.Welke sport doe je? Zwemmen
3.Douche je bij jouw sport? Ja
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) leuk
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? Normaal (we douchen al allemaal samen vanaf 6 jaar) 
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) meestal pijpen en aftrekken 
7.Lengte van de piemel ( slap ) 9cm
8.Lengte van de piemel ( stijf ) 16cm
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? Meestal krijt iemand anders een erectie en dan krijgt de rest er één 
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) anaal seks geven bij een van mijn teamgenoten 
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? Gepijpt/gevingerd in het omkleedhokje

1.Sport je? =  ja
2.Welke sport doe je? = zwemmen
3.Douche je bij jouw sport? = ja + kleedkotje
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = leuk
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? = lekker
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = tijdens het douchen niets, tijdens het omkleden wel
7.Lengte van de piemel ( slap ) = 7 cm
8.Lengte van de piemel ( stijf ) =  19 cm
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? = douchen niet (we hebben een zwembroek) kleedhokje wel
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) = ik heb er al zoveel mee gedaan
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? = ik ga altijd met mijn beste vriend in het kleedhokje. super leuk. we hebben mekaar al gepijpt en 1 keer bij hem thuis hebben wee anaal gedaan

Badge

 

1.Sport je? =  ja
2.Welke sport doe je? = groepsfitness
3.Douche je bij jouw sport? = ja 
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = fucking lekker
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? = geil 
6.Wat doen jullie tijdens het douchen?

helaas niks want niemand wilt wat doen behalve ik!
7.Lengte van de piemel ( slap ) = 10.3
8.Lengte van de piemel ( stijf ) =  15,4
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen… JA altijd
10.Wat is jouw seks-fantasie
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden?

toen er nog een paar andere jongens waren gingen we elke keer na het sporten douchen en omkleden met 3 jongens en 1 meisje naar buiten en in de bosjes bij een muurtje gingen we eerst opwarmen door af te trekken en te pijpen 2 jongens bij elkaar en 1 iemand de meisje! Later wisselen en anaal met elkaar en gewone sex met de meisje

Reputatie 2
Badge +2

1.Sport je? = ja
2.Welke sport doe je? = voetbal
3.Douche je bij jouw sport? = ja, naakt
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = ik voel me dan goed want preuts zijn is echt voor mietjes en kinderachtig. 
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? = volwassen
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = niks raars
7.Lengte van de piemel ( slap ) = 11
8.Lengte van de piemel ( stijf ) = 14
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? = nooit hij is altijd mini door de kou
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je  vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) = ik zou er wel een paar doen
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? = niets maar een op een met elkaar onder de douche is toch net even wat anders dan met een groot deel van team. En we douchen ook bij elkaar thuis naakt. 

Badge

Ik vraag me af. Bij mij in het team gebeurd wat hier staat nooit.. lijkt mij heel normaal.. maar weet niet hie dat bij jullie zit haha

1.Sport je? =ja
2.Welke sport doe je? =voetbal
3.Douche je bij jouw sport? =ja
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) =gezellig
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? =ja niks mis mee moet kunne als je vrienden bent toch.
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) =wast maar zoon feest dat het aftrekken was wij kletsen gwn .
7.Lengte van de piemel ( slap ) =14
8.Lengte van de piemel ( stijf ) =16
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? =niet echt
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) =ja aftrekken en gepijpt worden elke keer dat we moeten douchen.
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? =een team genoot keer getrokken en gepijpt.

 Hey!

 

Dit is mijn eerste vragenlijst en ik heb er een gemaakt over een onderwerp waar ik nieuwsgierig naar ben.
Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 9

 

1.Sport je? = Ja
2.Welke sport doe je? = Hockey
3.Douche je bij jouw sport? = Jup
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = Lekker
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? = Beetje ongemakkelijk maar toch geil
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = We beginnen altijd met knuffelen, pijpem daarna en hebben daarna seks
7.Lengte van de piemel ( slap ) = 5 cm
8.Lengte van de piemel ( stijf ) = 7cm 
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? = Js
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) = TrainFuck, in een reitje elkaar neuken en telkens afwisselen wie wie neukt
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? = Seks achter de kantine in de bosjes

 

Hopelijk vonden jullie het een leuke vragenlijst en beantwoorden jullie hem eerlijk!

 

ik beantwoord zelf de vragen ook

 

Reputatie 1
Badge

10: ik zit aan een meisje onder de douche en alles sluit niemand merkt ons op het gaat een week dicht en we neuken heel veel we betasten elkaar en neuken in alle standjes

Reputatie 1
Badge

.Sport je? =ja
2.Welke sport doe je? =voetbal
3.Douche je bij jouw sport? =ja
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) =prima
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? =niks ergs aan
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) =ik vinger meiden en lik hun vagina
7.Lengte van de piemel ( slap ) =12
8.Lengte van de piemel ( stijf ) =18
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? =soms als ik neuk
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) =ik douch te lang en alles is dicht maar er is een superheet meisje we weten dat de vereniging 4 weken dichtgaat en beginnen te neuken dat blijven we weken doen dan gaan we naar huis maar blijven dit doen.1.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? =een grote gangbang met naast mij alleen maar meiden

Ik vraag me af. Bij mij in het team gebeurd wat hier staat nooit.. lijkt mij heel normaal.. maar weet niet hie dat bij jullie zit haha

Same

Alles is dicht dus geen sport  ivm pandemie.

-Dr8gon99

Reputatie 1
Badge +1

1.Sport je? = ja 
2.Welke sport doe je? =voetbal
3.Douche je bij jouw sport? = ja
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = best geil
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? = ook geil
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = wel eens afgetrokken
7.Lengte van de piemel ( slap ) = 4 denk ik
8.Lengte van de piemel ( stijf ) =14cn
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? = nee, maar 1x gehad zonder af te trekken
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) = samen anaal neuken en elkaar pijpen
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? = ik heb dus afgetrokken maar dat was het

ben 15 trouwens

Reputatie 1
Badge +1

1.Sport je? =jep
2.Welke sport doe je? =voetbal
3.Douche je bij jouw sport? =jep
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) =ik ken die jongens al vrij lang en we zijn gewoon relaxt met elkaar. Ik vind het ook wel gezellig om na de wedstrijd nog ff te kutten samen
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? =in mn team zitten maar een paar vrienden maar niet mn beste vrienden. Mn beste vrienden heb k nog 0x naakt gezien
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) =wat dacht je van gwn douchen en slap lullen haha
7.Lengte van de piemel ( slap ) =nooit gemeten
8.Lengte van de piemel ( stijf ) =nooit gemeten
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? =nee
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) =niks
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? =met teamgenoten niet zo veel en niks op de manier die jij bedoelt. Met mn vrienden ook niks op de manier die jij bedoelt

Badge

1.Sport je? =ja
2.Welke sport doe je? =badminton
3.Douche je bij jouw sport? =ja
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) =gezellig
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? =heel erg fijn
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) =Dat hangt er vanaf soms trekken we alleen af en soms pijpen we ook wat en heel erg soms een klein neukje.
7.Lengte van de piemel ( slap ) =?
8.Lengte van de piemel ( stijf ) =15
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? =nee
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) =lekker lang met elkaar zijn en goed aftrekken en pijpen en misschien ook wel neuken.
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? =We hadden toernooi en na afloop hebben we lekker sex gehad.

Badge

1.Sport je? =ja heel veel
2.Welke sport doe je? =wielrennen 
3.Douche je bij jouw sport? =ja
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) =is goed voor de spieren dus moet wel
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? =niet erg
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) =niks soms een competitie wie de grootste heeft
7.Lengte van de piemel ( slap ) =13
8.Lengte van de piemel ( stijf ) =17,3
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? =nee
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) =in een villa gevuld met lekkere dames 
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? =rukken

 

Reageer