Vraag

[Vragenlijst] (jongens die van jongens houden)

  • 9 September 2017
  • 18 reacties
  • 1062 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, ik ben erg benieuwd naar mijn leeftijds genoten. Ik val zelf ook op zelfde geslacht
1.hoe oud ben je?
2.bi/homo?
3.masturbeer je jezelf?
4.heb je wel eens seks gahad?
5.zoja, met zelfde geslacht
6.hoevaak
7.vertel hoe het ging

18 reacties

Hi Thomas02,
hier mijn lijstje, ben trouwens wel benieuwd naar jouw antwoorden, dus als je wilt, vul hem in, please.

1.hoe oud ben je? - 14 (bijna 15) jaar
2.bi/homo? - homo
3.masturbeer je jezelf? - ja, tenzij een andere jongen het wil doen en ik die jongen leuk vind
4.heb je wel eens seks gehad? - ja
5.zoja, met zelfde geslacht - ja, gelukkig alleen maar met andere jongens
6.hoe vaak - bedoel je alles bij elkaar, dus aftrekken, pijpen en neuken?: paar honderd x, denk ik, paar dagen per week, meerdere keren per dag en dat een jaar lang, dan schiet het wel op :(
7.vertel hoe het ging: - meestal niet lekker, want ben samen met mijn tweelingbroertje een jaar lang misbruikt door een stel jongens. Stomme is dat het lichamelijk vaak wel lekker voelde, terwijl we het niet wilden en een hekel aan die jongens hadden. Nu met ons vriendje, waar we heel veel van houden, is het wel lekker lichamelijk en geestelijk of hoe zeg je dat. Bij elkaar zijn en kussen en strelen is fijn en daarna de rest ook, hij is super lief en nog (een beetje) onervaren en dat maakt het spannend en leuk, net of wij het ook pas ontdekken en das wel een goed gevoel. Dat andere kunnen we jammer genoeg nog niet vergeten
Vraagje? Hoe heb je een vriendje gevonden om dat soort dingen te doen?
@Qwertyd,

das een lang verhaal, dus als je geen leven hebt en dus niks beters te doen hebt 🙂, kun je het lezen in mijn topic onder relaties en liefde, eerste echte vakantieliefde.....

groetjes,
M&M's
Op verzoek van M EN MS. (Sorry dat ik zo lang niet aanwezig was)

1.hoe oud ben je? 13

2.bi/homo? Homo

3.masturbeer je jezelf? Ja, ik probeer zo vaak mogelijk. Laatste zondag 3x?

4.heb je wel eens seks gehad? Nee, dit voelt heel rottig want ik wil de laatste 3 jaar zooograaag seks. Heb enorme behoefte hieraan¡

5. Zoja met welk geslacht? -

6.hoevaak? -

7.vertel hoet ging. -

Pss. M EN MS: 6. Hoevaak seks?
Ik heb precies hetzelfde als jou Thomas02 zou je me willen ******
Hi Thomas02,

Bedankt voor het invullen. Geeft niks dat het even geduurd heeft. Je hebt vast meer te doen dan alleen KT Forum.
Ik snap dat je wel een keertje seks met een andere jongen wil. Aftrekken is ook wel lekker, zeker als je 3 x op een dag doet 🙂, maar met iemand anders is het nog leuker.

Ok, seks bij vraag 6, maar valt alles onder seks, dus aftrekken, pijpen en neuken of bedoel je alleen neuken?

Bij ons was sws allemaal het best vaak, vanwege een jaar misbruik natuurlijk en toen hebben we alles gedaan, nou ja, moeten doen.
Met Luca hebben we alleen nog maar afgetrokken en gepijpt, nog niet geneukt. Komt nog wel, we hebben nog niet zo lang en zo is het ook fijn met hem.

Groetjes,
M&M’s
@QWERTYD
Heeeeeeel graag. Ben je lid van jongenout?

@M EN MS
6. Neuken*??
Als ik jou verhalen lees word ik gewoon jaloers dat jij zo met iedereen het huis in kan en dat jij al zo'n beetje alles gedaan hebt.
Gr.Thomas02
Hi Thomas02,

Het lijkt misschien mooier dan het allemaal is. Ik en mijn twinbroertje natuurlijk ook, zouden willen dat we al die ervaringen nog niet gehad hebben en onze ontdekkingstocht nog zou moeten beginnen. Er zijn heel veel nare herinneringen aan het jaar dat mijn tweelingbroertje en ik misbruikt zijn. Herinneringen die we nooit kwijt zullen raken. De angst die we gekend hebben voor wat er die dag weer zou gebeuren etc., dat gunnen we niemand.

Waar we wel blij mee zijn, is dat we opgegroeid zijn bij de familie die we hebben. Ze hebben ons altijd gesteund in alles wat we meegemaakt hebben. Ze hadden gewild dat ze eerder van ons misbruik hadden geweten, dan had het niet zo lang geduurd, maar we durfden het niet eerder te vertellen. Nou ja, we hebben na een week of vier het wel bij hulpverleners proberen te vertellen, maar we werden niet serieus genomen en toen durfden we niet verder te vertellen en heeft het nog bijna een jaar langer geduurd. “We”, ja ik kan alleen maar over “we” praten, want als ik zeg dat ik misbruikt ben, zonder mijn tweelingbroertje te noemen, voelt dat alsof hij niet misbruikt is, terwijl we alles samen hebben meegemaakt.

Ik loop al een tijdje rond met het idee om er een topic over te maken. Ook als waarschuwing voor anderen, hoe geniepig we soort van in de val zijn gelokt. Maar het is best moeilijk om er over te praten en het op te schrijven. Ik probeer er hier (ook soort van namens mijn twin) zoveel als mogelijk open over te zijn en het geeft ons ook een bepaalde opluchting dat we het kunnen delen, maar makkelijk is het allemaal niet.

Wat we nu met Luca mee maken is heel mooi en we houden heel veel van hem en we zijn blij dat we met hem thuis mogen komen, maar het valt ook niet allemaal mee met hoe het gaat. Er zijn al zoveel dingen gebeurd, die best zwaar zijn, zoals dat Luca eerst niet geaccepteerd werd thuis en nu is het voor hem op school ook nog niet gemakkelijk en dat is niet alleen voor hem, maar ook voor ons best zwaar. We hebben alles voor hem over en krijgen ook veel liefde terug van hem en zijn familie, dus dat zit wel goed gelukkig. Maar we zouden, op onze leeftijd, liever minder meegemaakt hebben van al die seksdingen.

Ik snap dat je het niet verkeerd bedoelt met wat je zegt, maar ik zou niet op alle dingen jaloers zijn, die we meegemaakt hebben.

Groetjes en ❤️,
M&M’s
Nee ik heb geen jongenout account
@QWERTYD
Als je dat nou maakt kunne we daar elkaa spreke
1. 14 bijna 15
2. bi
3. ja
4. zeker
5. jaaa
6. 3 keer
7. 1 keer in het bos een blanke boy van 15 we ware buite en hij zei ik ga naar huis ik zei ik fiets wel mee en toen reed hij het bos in en ver in het bos stopte hij en pakte mijn lul en ging pijpe en toen man hij mee anaal en toen likte hij mijn reet af en toen dee ik da ook bij hem

een keer bij gym op school we hadde orgie het begon bij rukke naar toen kreeg ik een dick in mn reet enz

,een keer in het bed van mn ex vriende
1. 14
2. Bi, maar meer gay dan straight
3. Ja
4. Nee
5. N.v.t.
6. N.v.t.
7. N.v.t.
Badge +1
1.hoe oud ben je? 12

2.bi/homo? BI

3.masturbeer je jezelf? Ja bijna iedere dag wel eigenlijk

4.heb je wel eens seks gehad? Nee wel pijpen en aftrekken met Jongens uit mijn team.

5. Zoja met welk geslacht? dit was met allemaal jongens.

6.hoevaak? best wel vaak 2 seizoennen 3x in de week vaak..

7.vertel hoet ging
nou het begon met 2 jongens uit mijn team die begonnen af te trekken en daarna elkaar. er gingen steeds meer mensen meedoen en uiteindelijk hele team. op een gegeven moment kwam ook pijpen er lanszaam bij en nu doet iedereen ook dat bij elkaar.
1:12
2: homo
3: ja ofc
4: experiment
5: boy uit klas
6: 4-7 x?
7:fk lekker: we gingen pijpen zoenen knuffelen en zelf vorige week nog anaal

Reageer