Vragenlijst homoseksualiteit *ALLEEN VOOR HETERO'S*

  • 2 September 2014
  • 31 reacties
  • 4005 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Voor de hetero's:

1. Ben je een jongen of een meisje?
2. Vanaf welke leeftijd denk je dat mensen minimaal kunnen merken dat ze homo- of biseksueel zijn?
3. Denk je dat homoseksualiteit een keuze is, en dat iedereen dus geboren wordt als heteroseksueel persoon, of dat homoseksualiteit een aangeboren eigenschap is?
4. Denk je dat homoseksualiteit geneeslijk is?
5. Vind je homoseks vies en zo ja, is dat voor jou een reden om homo's te haten?
6. Wat vind je ervan als je twee jongens of twee meisjes hand in hand ziet lopen?
7. Wat vind je ervan als je twee jongens of twee meisjes ziet zoenen?
8. Ken je homoseksuele leerlingen bij jou op school?
9. Heeft jullie school een GSA? (gaystraightalliance.nl)
10. Wat vind je van de Gay Pride?
11. Als je beste vriend(in) zou zeggen dat hij/zij homo- of biseksueel is, wat zou dan je reactie zijn?
12. Als later je zoon/dochter zou zeggen dat hij/zij homo- of biseksueel is, wat zou dan je reactie zijn?
13. Heb je wel eens gedacht dat je zelf homo- of biseksueel was?
14. Heb je wel eens enige vorm van seks gehad met iemand van hetzelfde geslacht of zou je dit willen?
15. Scheld je wel eens met homo?
16. Zou je een relatie aandurven met een biseksueel iemand en waarom wel/niet?
17. Vind je het bij jou op school veilig genoeg om uit de kast te komen?
18. Corrigeer je homofoob gedrag in jouw omgeving?
19. Wat vind je van anti-homowetgevingen in 75 landen op de wereld + landen zoals Rusland, die restricties op 'homopropaganda' stellen?
20. Wat vind je van het homohuwelijk?
21. Wat zou je willen zeggen tegen homo- of biseksuele leeftijdsgenoten?

31 reacties

1. Ben je een jongen of een meisje?
Meisje
2. Vanaf welke leeftijd denk je dat mensen minimaal kunnen merken dat ze homo- of biseksueel zijn?
Dat ligt aan t persoon. Bij jongens merk je t denk ik sneller dan bij meisjes. Maar vanaf een jaar of toen kan je t sowieso serieus nemen denk ik.
3. Denk je dat homoseksualiteit een keuze is, en dat iedereen dus geboren wordt als heteroseksueel persoon, of dat homoseksualiteit een aangeboren eigenschap is?
Een mengeling denk ik. Een deel is denk ik aangeboren. Je kan er aanleg voor hebben. Een deel heeft denk ik ook met opvoeding te maken.
4. Denk je dat homoseksualiteit geneeslijk is?
Geneeselijk!?! T is toch geen ziekte ofzo? Ik denk dat je niet 'normaal' iemand die homo is hetero kan maken,
5. Vind je homoseks vies en zo ja, is dat voor jou een reden om homo's te haten?
Ik vond t een vieze gedachte. Maar ik haat niemand. Ook homo's niet.
6. Wat vind je ervan als je twee jongens of twee meisjes hand in hand ziet lopen?
Dan denk ik 'wat zien ze er gelukkig uit' of ik denk er niks bij. Iedereen z'n eigen keuze toch?
7. Wat vind je ervan als je twee jongens of twee meisjes ziet zoenen?
Ik moet dan wel even slikken maar vind t geen probleem. T idee is wennen want voor mij voelt t onnatuurlijk om te zien. Maar ik vond t niet verkeerd.
8. Ken je homoseksuele leerlingen bij jou op school?
Ja, meerdere. Een van m'n vrienden is bi en een jongen uit m'n klas homo.
9. Heeft jullie school een GSA? (gaystraightalliance.nl)
Niet dat ik weet.
10. Wat vind je van de Gay Parade?
De wat?
11. Als je beste vriend(in) zou zeggen dat hij/zij homo- of biseksueel is, wat zou dan je reactie zijn?
Ik reageerde van 'dat dacht ik al aan je te merken. Wat vind je er zelf van?'
12. Als later je zoon/dochter zou zeggen dat hij/zij homo- of biseksueel is, wat zou dan je reactie zijn?
Ik ben christelijk dus ik zou liever niet willen dat ze een relatie begonnen. Maar ik zou onvoorwaardelijk van m'n kind houden. Zoiets als homo zou d'r niks aan veranderen.
13. Heb je wel eens gedacht dat je zelf homo- of biseksueel was?
Nee
14. Heb je wel eens enige vorm van seks gehad met iemand van hetzelfde geslacht of zou je dit willen?
Nee, en nee.
15. Scheld je wel eens met homo?
Nee, dat vind ik niet respectvol.
16. Zou je een relatie aandurven met een biseksueel iemand en waarom wel/niet?
Ja, diegene valt dan ook op mijn geslacht dus waarom niet? Bi mensen zijn niet gevaarlijk. Ik zou t er wel met diegene over hebben.
17. Vind je het bij jou op school veilig genoeg om uit de kast te komen?
Ja, er zitten wel meer bi of homo's bij ons op school en daar wordt gewoon neutraal op gereageerd. Nooit gepest ofzo.
18. Corrigeer je homofoob gedrag in jouw omgeving?
Homofoob? Is dat tegen homo's? Ik zeg er zeker wat van als er negatief over homo's wordt gedaan. Maar dat doe ik bij elke mensen groep als die benadeeld wordt.
19. Wat vind je van anti-homowetgevingen in 75 landen op de wereld + landen zoals Rusland, die restricties op 'homopropaganda' stellen?
Slecht! Homo's zijn net als ons mensen. Daar moet je respect voor hebben.
20. Wat zou je willen zeggen tegen homo- of biseksuele leeftijdsgenoten?
Kom hit voor wie je bent! Zo ben je goed! Perfect! Je hoeft je niet te schamen voor wie je bent!
Wie om je geven maakt t niet uit. En wie t uitmaakt geven niet echt om je.

Hopelijk heb je hier iets aan.
1. Ben je een jongen of een meisje?
= Meisje 

2. Vanaf welke leeftijd denk je dat mensen minimaal kunnen merken dat ze homo- of biseksueel zijn?
=kwni.... is per persoon anders bij sommige al heel jong en bij sommige pas als ze in de 25 zijn enzo. so yeah 

3. Denk je dat homoseksualiteit een keuze is, en dat iedereen dus geboren wordt als heteroseksueel persoon, of dat homoseksualiteit een aangeboren eigenschap is?
= aangeboren eigenschap

4. Denk je dat homoseksualiteit geneeslijk is?
= deze vraag slaat nergens op eigenlijk , want homoseksualiteit is niet een ziekte ofzo dus, tis iets natuurlijks vind ik 


5. Vind je homoseks vies en zo ja, is dat voor jou een reden om homo's te haten?
=nee ik vind da niet vies .

6. Wat vind je ervan als je twee jongens of twee meisjes hand in hand ziet lopen?
= cute
7. Wat vind je ervan als je twee jongens of twee meisjes ziet zoenen?
= cute

8. Ken je homoseksuele leerlingen bij jou op school?
= ja 

9. Heeft jullie school een GSA? (gaystraightalliance.nl) 
= weet k eerlijk gezegd ni. 

10. Wat vind je van de Gay Pride?
= gezellig 

11. Als je beste vriend(in) zou zeggen dat hij/zij homo- of biseksueel is, wat zou dan je reactie zijn?
= ik zou het respecteren en het juist leuk vinden als ze het mij vertellen en ze steunen

12. Als later je zoon/dochter zou zeggen dat hij/zij homo- of biseksueel is, wat zou dan je reactie zijn?
= ik zou ze steunen en respecteren 

13. Heb je wel eens gedacht dat je zelf homo- of biseksueel was?
= ik twijfel nog steeds of ik hetero of bi ben.. om eerlijk te zijn. 

14. Heb je wel eens enige vorm van seks gehad met iemand van hetzelfde geslacht of zou je dit willen?
= nee 

15. Scheld je wel eens met homo?
= ik zeg soms wel eens HA GAYYY maar dat is dan niet naar iemand toe maar gwn omdat ik dat leuk vind klinken en nee ik bedoel dat niet beledigent voor alle homo's 

16. Zou je een relatie aandurven met een biseksueel iemand en waarom wel/niet?
= tuurlijk liefde is liefde 

17. Vind je het bij jou op school veilig genoeg om uit de kast te komen?
= nope , er word best wel veel gepest enzo dus ik denk voor de mensjes die uit de kast willen komen op school dat da ni veilig is bij de pesters 
maar als nog zou ik wel uit de kast komen er zullen altijd wel mensen zijn die hate van wege op welk geslacht ik val..  



18. Corrigeer je homofoob gedrag in jouw omgeving? 
=ik snap deze vraag ni echt eigenlijk.

19. Wat vind je van anti-homowetgevingen in 75 landen op de wereld + landen zoals Rusland, die restricties op 'homopropaganda' stellen? 
= dikke onzin want ik vind dat iedereen zich zelf mag kunnen zijn !  

20. Wat vind je van het homohuwelijk? 
= gwn het zelfde als een hetero huwelijk en een bi huwelijk of lesbi huwelijk ... tis gwn menselijk

21. Wat zou je willen zeggen tegen homo- of biseksuele leeftijdsgenoten?
= wees gwn je zelf verberg je voor niemand en wees gelukkig ! :) 
ik heb echt super veel respect voor jullie mensjes ? 
1. Ben je een jongen of een meisje?----------------------------------Jongen

2. Vanaf welke leeftijd denk je dat mensen minimaal kunnen merken dat ze homo- of biseksueel zijn?---- Dat ligt aan verschillende factoren en niet aan leeftijd. Dit ligt aan vooral aan de hormonale ontwikkeling, maar ook invloeden van buitenaf hoe je naar een bepaald geslacht kijkt. en er mee omgaat (sociaal milieu). Echter is er wel onderzoek naar gedaan en als resultaat kwam een gemiddelde leeftijd van 16 (dit onderzoek is alleen bij jongeren afgenomen).

3. Denk je dat homoseksualiteit een keuze is, en dat iedereen dus geboren wordt als heteroseksueel persoon, of dat homoseksualiteit een aangeboren eigenschap is?--------------------------------------------- Naar mijn mening is het een keuze al zijn er hier ook weer een paar punten tegenin te brengen.

4. Denk je dat homoseksualiteit geneeslijk is? -----------------------------------------------------------------------------
Aangezien ik van mening ben dat seksuele oriëntatie een keuze is, beschouw ik het niet als een één of andere ziekte of beperking.

5. Vind je homoseks vies en zo ja, is dat voor jou een reden om homo's te haten?-------------------------------
Zolang ze van mij af blijven vind ik het geen probleem. Hand schudden bij een ontmoeting ofzo is prima natuurlijk, maar je snapt wat ik bedoel.

6. Wat vind je ervan als je twee jongens of twee meisjes hand in hand ziet lopen?-------------------------------Niks bijzonders.

7. Wat vind je ervan als je twee jongens of twee meisjes ziet zoenen?----------------------------------------------Ik vind het eigenlijk sowieso vreemd als mensen in het openbaar zoenen. In een nachtclub of bar vind ik het niet erg. 

8. Ken je homoseksuele leerlingen bij jou op school?---------------------------------------------------------------------Ik studeer maar ja, bij mij op de uni zijn er wel homoseksuelen.

9. Heeft jullie school een GSA? (gaystraightalliance.nl)------------------------------------------------------------------Nee

10. Wat vind je van de Gay Pride?---------------------------------------------------------------------------------------------Van mij hoeft het niet, maar als zij dat willen maakt het me niet veel uit. 

11. Als je beste vriend(in) zou zeggen dat hij/zij homo- of biseksueel is, wat zou dan je reactie zijn?-------Ik zou geen idee hebben hoe ik zou moeten reageren. Ik denk dat ik met een heel droog antwoord kom zoals: Okee...dus?

12. Als later je zoon/dochter zou zeggen dat hij/zij homo- of biseksueel is, wat zou dan je reactie zijn?----Aangezien ik wel een fan ben van het oudere man-vrouw patroon ben, zou ik in het begin wel een beetje telleurgesteld zijn, maar na een week om het te verwerken is het wel weer goed.

13. Heb je wel eens gedacht dat je zelf homo- of biseksueel was?----------------------------------------------------Ja, ik heb in een onzekere fase gezeten waarin ik wel heb getwijfeld, maar naderhand bleek het gewoon nieuwsgierigheid te zijn geweest en heb ik een vriendin gekregen.

14. Heb je wel eens enige vorm van seks gehad met iemand van hetzelfde geslacht of zou je dit willen?-Nee, geen sex.

15. Scheld je wel eens met homo?---------------------------------------------------------------------------------------------Nee, eigenlijk nooit. Ik deed het twee jaar geleden nog wel.

16. Zou je een relatie aandurven met een biseksueel iemand en waarom wel/niet?------------------------------Nee, ik val op vrouwen die 100% op mannen vallen. Al moet ik toegeven dat het zien van twee zoenende meiden heel geil is XD.

17. Vind je het bij jou op school veilig genoeg om uit de kast te komen?--------------------------------------------Op de uni hier zou iemand dat best kunnen doen. Zo volwassen zijn ze hier wel.

18. Corrigeer je homofoob gedrag in jouw omgeving?--------------------------------------------------------------------Nee, maar ik doe zeker niet mee.

19. Wat vind je van anti-homowetgevingen in 75 landen op de wereld + landen zoals Rusland, die restricties op 'homopropaganda' stellen?-------------------------------------------------------------------------------------Ik vind het een schending van de internationale mensenrechten. Helaas zijn deze wetten beperkt.

20. Wat vind je van het homohuwelijk?---------------------------------------------------------------------------------------Geen problemen mee.

21. Wat zou je willen zeggen tegen homo- of biseksuele leeftijdsgenoten?-----------------------------------------Volg je hart klinkt een beetje afgezaagd maar is wel passend.

R1
1. Ben je een jongen of een meisje?
Ik ben een meisje.
2. Vanaf welke leeftijd denk je dat mensen minimaal kunnen merken dat ze homo- of biseksueel zijn?
Hangt ervan af. Ik denk dat 16 gemiddeld wel oké is, maar zoals ik net al zei; hangt af van het individu.
3. Denk je dat homoseksualiteit een keuze is, en dat iedereen dus geboren wordt als heteroseksueel persoon, of dat homoseksualiteit een aangeboren eigenschap is?
Ik denk dat het een aangeboren eigenschap is, anders zou je niet zo veel homo's hebben op plekken waar mensen ze niet willen hebben (gelovigen bijvoorbeeld)
4. Denk je dat homoseksualiteit geneeslijk is?
Nee, zie 3
5. Vind je homoseks vies en zo ja, is dat voor jou een reden om homo's te haten?
Nee, allemaal mens, allemaal gelijk. Ik heb 2 buren die homo zijn, en die zijn geweldig. Homohaat snap ik niet, dat is niet aan mij besteed.
6. Wat vind je ervan als je twee jongens of twee meisjes hand in hand ziet lopen?
Net zoals een jongen en een meisje hand in hand zien lopen, leuk, lief en ik ben dan blij voor ze dat ze iemand gevonden hebben.
7. Wat vind je ervan als je twee jongens of twee meisjes ziet zoenen?
Zie 6, maar verander hand in hand zie lopen voor zoenen.
8. Ken je homoseksuele leerlingen bij jou op school?
Nope.
9. Heeft jullie school een GSA? (gaystraightalliance.nl)
Nee, ik geloof van niet,
10. Wat vind je van de Gay Pride?
Goed. Daar hebben ze helemaal gelijk in, en alle recht toe.
11. Als je beste vriend(in) zou zeggen dat hij/zij homo- of biseksueel is, wat zou dan je reactie zijn?
Wat leuk!! En wat dapper dat je uit de kast gekomen bent! Ik zou zo veel respect voo hem of haar hebben.
12. Als later je zoon/dochter zou zeggen dat hij/zij homo- of biseksueel is, wat zou dan je reactie zijn?
Zie 11.
13. Heb je wel eens gedacht dat je zelf homo- of biseksueel was?
Ja, maar datwas ook heel snel weer over toen ik merkte dat het alleen maar bewondering was, geen verliefdheid.
14. Heb je wel eens enige vorm van seks gehad met iemand van hetzelfde geslacht of zou je dit willen?
Nee. Ik ben zo hetero als een koe, of hoe dat ook heet.
15. Scheld je wel eens met homo?
Nee, en ik vind het belachelijk dat sommige  mensen dat wel doen. Ik bedoel, homo's schelden toch ook niet met hetero?
16. Zou je een relatie aandurven met een biseksueel iemand en waarom wel/niet?
Ja. Als ik van diegene houd en diegene houdt van mij, dan boeit het mij niet of diegene hetero of biseksueel is.
17. Vind je het bij jou op school veilig genoeg om uit de kast te komen?
Nee. Te veel "mannelijke" haantjes.
18. Corrigeer je homofoob gedrag in jouw omgeving?
Nope.
19. Wat vind je van anti-homowetgevingen in 75 landen op de wereld + landen zoals Rusland, die restricties op 'homopropaganda' stellen?
Belachelijk. Dan kun je net zo goed alle schrijvers wegdoen, om een voorbeeld te noemen.
20. Wat vind je van het homohuwelijk?
Leuk. Net zoals een heterohuwlijk.
21. Wat zou je willen zeggen tegen homo- of biseksuele leeftijdsgenoten?
Boeit jou het wat andere mensen van je denken? Vooral de mensen die jou afkeuren. Laat die vooral links liggen. Jij bent wie je bent en daar hebben zij niet over te oordelen. Wie denken ze wel niet dat ze zijn?Wees trots op jezelf en laat daar nooit ook maar enige barst in komen.

Hopelijk hebben jullie hier wat aan! :)

Xxx Morithu (Yin)
Voor de hetero's:

meisje 16

1. Ben je een jongen of een meisje?meisje
2. Vanaf welke leeftijd denk je dat mensen minimaal kunnen merken dat ze homo- of biseksueel zijn?vanaf de pubertijd/ vanaf je "belangstelling" voor het ander geslacht begint te voelen denk ik
3. Denk je dat homoseksualiteit een keuze is, en dat iedereen dus geboren wordt als heteroseksueel persoon, of dat homoseksualiteit een aangeboren eigenschap is?ik denk niet dat je er besust voor kiest,je valt voor iemand of niet/ dus eerder "aangeboren" volgens mij iets in de hersenen die "fout" is gelopen (niet slecht bedoelt) waardoor ze op het ander geslacht vallen 
4. Denk je dat homoseksualiteit geneeslijk is?nee, aangezien het geen ziekte is
5. Vind je homoseks vies en zo ja, is dat voor jou een reden om homo's te haten?bij mannen best wel,Maar ik haat geen homo's
6. Wat vind je ervan als je twee jongens of twee meisjes hand in hand ziet lopen?leuk ik heb er geen probleem mee,als ze maar gelukkig zijn samen
7. Wat vind je ervan als je twee jongens of twee meisjes ziet zoenen?bij mannen raarder dan bij vrouwen, maar kvind het niet erg ofzo
8. Ken je homoseksuele leerlingen bij jou op school?ik denk in dat er bij ons in de 5des en 6des wel zitten (ong 17-18jaar) 
degene die jonger zijn komen er nog niet voor uit (op mijn school dan toch)
9. Heeft jullie school een GSA? (gaystraightalliance.nl)nog nooit van gehoord,ik denk van niet
10. Wat vind je van de Gay Pride?weet niet precies wat het inhoud 
11. Als je beste vriend(in) zou zeggen dat hij/zij homo- of biseksueel is, wat zou dan je reactie zijn?eerst zo van wow en zo kijken en verbaasd zijn
(maar wel positief,ik zou hem/haar steunen)

en er wat vragen over stellen hoe diegene erachter is gekomen enzo
ja en het geheim bewaren en niet opvallend doen erover
12. Als later je zoon/dochter zou zeggen dat hij/zij homo- of biseksueel is, wat zou dan je reactie zijn?dat het zijn-haar keuze is en dat die altijd welkom is 
hem-haar laten weten dat ik het niet erg vind,zolang die maar gelukkig is
Zolang het een goed persoon is natuurlijk

13. Heb je wel eens gedacht dat je zelf homo- of biseksueel was?ja ik denk er soms over, maar achteraf vind ik het belachelijk dat ik het dacht
14. Heb je wel eens enige vorm van seks gehad met iemand van hetzelfde geslacht of zou je dit willen?een soort van,maar het is lang geleden en ik zou het niet meer willen
15. Scheld je wel eens met homo?nee nooit
16. Zou je een relatie aandurven met een biseksueel iemand en waarom wel/niet?niet echt
17. Vind je het bij jou op school veilig genoeg om uit de kast te komen?ja en nee/ als ze je "af kunnen" zullen ze je aanvaarden maar mijn school zit vol met achterbakse mensen dus sws gaat de hele school een volle maand non-stop over je roddelen, hoe jammer het ook is
18. Corrigeer je homofoob gedrag in jouw omgeving?sorry?
19. Wat vind je van anti-homowetgevingen in 75 landen op de wereld + landen zoals Rusland, die restricties op 'homopropaganda' stellen?belachelijk kvind het niet kunnen, die mensen worden constant gediscrimineerd
20. Wat vind je van het homohuwelijk?een beetje over the top,maar het zijn ook mensen
ik heb er ook geen zaken mee wat een ander doet
21. Wat zou je willen zeggen tegen homo- of biseksuele leeftijdsgenoten?ik vind het spijtig dat er nog zoveel mensen lullig over doen 
oh en ik vind het meestal gezellige mensen :)
1. Ben je een jongen of een meisje?
- Meisje
2. Vanaf welke leeftijd denk je dat mensen minimaal kunnen merken dat ze homo- of biseksueel zijn?
- 15
3. Denk je dat homoseksualiteit een keuze is, en dat iedereen dus geboren wordt als heteroseksueel persoon, of dat homoseksualiteit een aangeboren eigenschap is?
- Een aangeboren eigenschap
4. Denk je dat homoseksualiteit geneeslijk is?
- Nee, je bent het of je bent het niet.
5. Vind je homoseks vies en zo ja, is dat voor jou een reden om homo's te haten?
- Ik vind het niet erg fijn om er naar te kijken. Maar ik respecteer hen wel gewoon.
6. Wat vind je ervan als je twee jongens of twee meisjes hand in hand ziet lopen?
- Gewoon, zoals een jongens en een meisje ook kunnen doen.
7. Wat vind je ervan als je twee jongens of twee meisjes ziet zoenen?
- Ik respecteer ze. Ze mogen doen van mij wat zij willen.
8. Ken je homoseksuele leerlingen bij jou op school?
- Nee, niet dat ik weet. Maar wel een jongen die een meisje wil worden. 
9. Heeft jullie school een GSA? (gaystraightalliance.nl)
- Nee
10. Wat vind je van de Gay Pride?
- Ik vind het mooi om te zien dat men hier in Nederland toch nog wat voor homoseksuelen organiseerd.
11. Als je beste vriend(in) zou zeggen dat hij/zij homo- of biseksueel is, wat zou dan je reactie zijn?
- Ik zal er aan moeten wennen, maar naar mate ik er aan gewend ben accepteer en respecteer ik hem/haar. Ik beschouw ik hem/haar gewoon nog als vriend/vriendin.
12. Als later je zoon/dochter zou zeggen dat hij/zij homo- of biseksueel is, wat zou dan je reactie zijn?
- Hetzelfde als bij vriend/vriendin.
13. Heb je wel eens gedacht dat je zelf homo- of biseksueel was?
- Nee, eigenlijk niet.
14. Heb je wel eens enige vorm van seks gehad met iemand van hetzelfde geslacht of zou je dit willen?
- Nee.
15. Scheld je wel eens met homo?
- Ja, maar meer vriendschappelijk en niet gemeend; Ik zeg altijd dat ik vaak allerlei dingen zeg, en als dat te ver gaat dan kunnen ze dat gewoon bij mij kwijt zodat ik daar rekening mee kan houden
16. Zou je een relatie aandurven met een biseksueel iemand en waarom wel/niet?
- Nee, want ik weet bijna wel zeker dat ik niet biseksueel ben en ik wil niet iemand aan het lijntje houden, omdat ik niet van diegene houdt. Als het een jongen zou zijn wel. Want anders geschapen is hij nou ook alweer niet, alleen een ander geslachtsdeel haha :P
17. Vind je het bij jou op school veilig genoeg om uit de kast te komen?
- Ja en nee. Niet door de hele school als het ware, maar in een klas zelf wel.
18. Corrigeer je homofoob gedrag in jouw omgeving?
- Als het echt tot pestgedrag lijdt wel. Maar ik heb eigenlijk nooit echt meegemaakt met homoseksuelen hier in de buurt. 
19. Wat vind je van anti-homowetgevingen in 75 landen op de wereld + landen zoals Rusland, die restricties op 'homopropaganda' stellen?
- De grootste onzin. 
20. Wat vind je van het homohuwelijk?
- Ik respecteer de keuze van hen.
21. Wat zou je willen zeggen tegen homo- of biseksuele leeftijdsgenoten
- Laat je niet kennen, wees gewoon jezelf ga je niet anders voordoen dan je werkelijk bent. Ga gerust naar iemand toe waar je terecht kan met je verhaal en naar iemand die je vertrouwt.
1. Ben je een jongen of een meisje?
Ik ben een jongen

2. Vanaf welke leeftijd denk je dat mensen minimaal kunnen merken dat ze homo- of biseksueel zijn?
Ligt een beetje aan wanneer je in de puberteit komt, maar ik denk tussen de 13-17. Dit kan natuurlijk altijd eerder of later zijn.

3. Denk je dat homoseksualiteit een keuze is, en dat iedereen dus geboren wordt als heteroseksueel persoon, of dat homoseksualiteit een aangeboren eigenschap is?
Homoseksualitiet is voor zover ik weet aangeboren, het is iets wat in je hersenen zit (Dit is op geen enkele manier fout of gemeen bedoeld, ik behandel iedereen met evenveel respect)

4. Denk je dat homoseksualiteit geneeslijk is?
Nee dat denk ik niet, ik zie het ook absoluut niet als een ziekte.

5. Vind je homoseks vies en zo ja, is dat voor jou een reden om homo's te haten?
Absoluut niet

6. Wat vind je ervan als je twee jongens of twee meisjes hand in hand ziet lopen?
Dan denk ik, aaaaahw hopelijk is dat de ware voor hem/haar en worden ze samen gelukkig (mits het een stel is, goede vriendinnen kunnen natuurlijk ook gewoon hand in hand lopen)

7. Wat vind je ervan als je twee jongens of twee meisjes ziet zoenen?
Dan hoop ik dat ze samen blijven en heel veel van elkaar houden.

8. Ken je homoseksuele leerlingen bij jou op school?
Nee bij ons op school eigenlijk niet, maar ik heb genoeg homeseksuele vrienden

9. Heeft jullie school een GSA? (gaystraightalliance.nl)
Nee die hebben we niet, ik wist eigenlijk ook niet dat deze op scholen voorkwamen.

10. Wat vind je van de Gay Pride?
Ik vind het een leuk evenement om te laten zien dat homos in onze samenleving horen en ze niet gediscrimineerd mogen worden.

11. Als je beste vriend(in) zou zeggen dat hij/zij homo- of biseksueel is, wat zou dan je reactie zijn?
Ik zou hem of haar niet anders behandelen dan daarvoor en als hij/zij het zou vragen zou ik hem/haar overal mee helpen

12. Als later je zoon/dochter zou zeggen dat hij/zij homo- of biseksueel is, wat zou dan je reactie zijn?
Ik zou er absoluut geen probleem mee hebben en blij zijn als hij/zij een partner vind, ik zou het alleen vervelend voor hem/haar vinden omdat het helaas in ons land nog steeds niet volledig getollereerd word.

13. Heb je wel eens gedacht dat je zelf homo- of biseksueel was?
ja

14. Heb je wel eens enige vorm van seks gehad met iemand van hetzelfde geslacht of zou je dit willen?
nooit gehad, wel over gedacht hoe het zou zijn

15. Scheld je wel eens met homo?
Weet ik eigenlijk niet, ik ben bang van wel

16. Zou je een relatie aandurven met een biseksueel iemand en waarom wel/niet?
Ja dat zou ik zeker, als hij/zij van mij houd dan is het goed. dat is het allerbelangrijkst

17. Vind je het bij jou op school veilig genoeg om uit de kast te komen?
Ja dat kan bij ons op school goed.

18. Corrigeer je homofoob gedrag in jouw omgeving?
Ja ik wijs mensen erop als zij homofoob gedrag vertonen en probeer ze uit te leggen dat er niks mis is met homos/lesbos

19. Wat vind je van anti-homowetgevingen in 75 landen op de wereld + landen zoals Rusland, die restricties op 'homopropaganda' stellen?
Heel erg fout en ik ben er heel fel op tegen

20. Wat vind je van het homohuwelijk?
Goed, ook homos moeten gewoon kunnen trouwen met degene van wie ze houden

21. Wat zou je willen zeggen tegen homo- of biseksuele leeftijdsgenoten?
Blijf wie je bent en blijf jezelf! Je bent een mens en je bent perfect zoals je bent!
1. Ben je een jongen of een meisje? Meisje
2. Vanaf welke leeftijd denk je dat mensen minimaal kunnen merken dat ze homo- of biseksueel zijn? Idk, 15-20 ofzo
3. Denk je dat homoseksualiteit een keuze is, en dat iedereen dus geboren wordt als heteroseksueel persoon, of dat homoseksualiteit een aangeboren eigenschap is? Homoseksualiteit is een aangeboren eigenschap, maar miss ook deels een keuze
4. Denk je dat homoseksualiteit geneeslijk is? Nee, het is geen ziekte!!!
5. Vind je homoseks vies en zo ja, is dat voor jou een reden om homo's te haten? Nee, het is best opwindend
6. Wat vind je ervan als je twee jongens of twee meisjes hand in hand ziet lopen? Prima, ben ik blij voor ze 🙂 en goed dat ze ervoor uit durven te komen
7. Wat vind je ervan als je twee jongens of twee meisjes ziet zoenen? Prima, hetzelfde als hierboven 
8. Ken je homoseksuele leerlingen bij jou op school? Nee
9. Heeft jullie school een GSA? (gaystraightalliance.nl) Jep
10. Wat vind je van de Gay Pride? Leuk haha
11. Als je beste vriend(in) zou zeggen dat hij/zij homo- of biseksueel is, wat zou dan je reactie zijn? Goed dat je het zegt! Hoe weet je dat? Hoe lang? 
12. Als later je zoon/dochter zou zeggen dat hij/zij homo- of biseksueel is, wat zou dan je reactie zijn? Fijn dat je het zegt, trek je niks van anderen aan, enz.
13. Heb je wel eens gedacht dat je zelf homo- of biseksueel was? Ja
14. Heb je wel eens enige vorm van seks gehad met iemand van hetzelfde geslacht of zou je dit willen? Nooit gehad, wil ik best. Ik weet niet of dit is omdat ik bi ben of gewoon om te experimenteren?
15. Scheld je wel eens met homo? Nee!!
16. Zou je een relatie aandurven met een biseksueel iemand en waarom wel/niet? Ja tuurlijk, die kunen niet zo leuk en lekker en lief zijn als heteroseksuele mensen
17. Vind je het bij jou op school veilig genoeg om uit de kast te komen? Ja, maar ik zou het niet aan de hele school bekend maken maar je wordt wel gwn geaccepteerd enzo
18. Corrigeer je homofoob gedrag in jouw omgeving? Nee
19. Wat vind je van anti-homowetgevingen in 75 landen op de wereld + landen zoals Rusland, die restricties op 'homopropaganda' stellen? Dom, onzin laat ze gewoon homo zijn als ze dat willen, het is niet besmettelijk of raar ofzo
20. Wat vind je van het homohuwelijk? Super dat het mag in nederland
21. Wat zou je willen zeggen tegen homo- of biseksuele leeftijdsgenoten? Trek je niet te veel aan van mensen die tegen homo- of biseksuele mensen zijn, als jij dat bent moet je dat lekker zo laten, er zijn genoeg mensen zoals jij
elleuw
1. Ben je een jongen of een meisje?meisje
2. Vanaf welke leeftijd denk je dat mensen minimaal kunnen merken dat ze homo- of biseksueel zijn?ergens in de puberteit
3. Denk je dat homoseksualiteit een keuze is, en dat iedereen dus geboren wordt als heteroseksueel persoon, of dat homoseksualiteit een aangeboren eigenschap is?homo en hetero is inprincipe het zelfde je wordt er gewoon mee geboren ;)
4. Denk je dat homoseksualiteit geneeslijk is?het is geen ziekte denk jij dat hetero geneeselijk is?
5. Vind je homoseks vies en zo ja, is dat voor jou een reden om homo's te haten?nee juist heel leuk en gezellig ;D
6. Wat vind je ervan als je twee jongens of twee meisjes hand in hand ziet lopen?het zelfde als een jongen en een meisje
7. Wat vind je ervan als je twee jongens of twee meisjes ziet zoenen?ik vind het ook niet zo fijn om een jongen en een meisje samen te zien zoenen ;P
8. Ken je homoseksuele leerlingen bij jou op school?voor zover ik weet niet
9. Heeft jullie school een GSA? (gaystraightalliance.nl)geen idee wat het is, vast niet.
10. Wat vind je van de Gay Pride?super leuk en gezellig
11. Als je beste vriend(in) zou zeggen dat hij/zij homo- of biseksueel is, wat zou dan je reactie zijn?ik denk eerst beetje stil omdat je het misschien niet achter hem of haar had geazocht maar het wel gewoon accepteren
12. Als later je zoon/dochter zou zeggen dat hij/zij homo- of biseksueel is, wat zou dan je reactie zijn?zelfde^^^^
13. Heb je wel eens gedacht dat je zelf homo- of biseksueel was?soms
14. Heb je wel eens enige vorm van seks gehad met iemand van hetzelfde geslacht of zou je dit willen?nee, nee ;P
15. Scheld je wel eens met homo?niet echt denk ik
16. Zou je een relatie aandurven met een biseksueel iemand en waarom wel/niet?het gaat erom hoeveel hij of zij van je houd niet of hij of zij verliefd kan worden op bijde geslachten.
17. Vind je het bij jou op school veilig genoeg om uit de kast te komen?nee
18. Corrigeer je homofoob gedrag in jouw omgeving?alleen als ze er zelf zwaar tegen zijn.
19. Wat vind je van anti-homowetgevingen in 75 landen op de wereld + landen zoals Rusland, die restricties op 'homopropaganda' stellen?die zijn een beetje gek
20. Wat vind je van het homohuwelijk?zelfde als een heterohuwelijk ;P
21. Wat zou je willen zeggen tegen homo- of biseksuele leeftijdsgenoten? bestfriends worden? ;D
18 had ik verkeerd gelezen ;P
even opnieuw

18.corrigeer je homofoob gedrag in jouw omgeving?niet echt omdat het ongelovelijk veel gebuerd bij mij op school/in de buurt
1. Ben je een jongen of een meisje? Jongen
2. Vanaf welke leeftijd denk je dat mensen minimaal kunnen merken dat ze homo- of biseksueel zijn? 12 tot 15?
3. Denk je dat homoseksualiteit een keuze is, en dat iedereen dus geboren wordt als heteroseksueel persoon, of dat homoseksualiteit een aangeboren eigenschap is? Het is genetisch en dat word op dit moment wetens happelijk bewezen
4. Denk je dat homoseksualiteit geneeslijk is? Hah tuurlijk niey
5. Vind je homoseks vies en zo ja, is dat voor jou een reden om homo's te haten? Vies? Ja. Haten? Nee
6. Wat vind je ervan als je twee jongens of twee meisjes hand in hand ziet lopen? Euhm dat boeit me helemaal niks
7. Wat vind je ervan als je twee jongens of twee meisjes ziet zoenen? Leuk voor ze.. Weetikveel xD gewoon ofzo
8. Ken je homoseksuele leerlingen bij jou op school? Nee
9. Heeft jullie school een GSA? (gaystraightalliance.nl) nee
10. Wat vind je van de Gay Pride? Lollig maar beetje apart
11. Als je beste vriend(in) zou zeggen dat hij/zij homo- of biseksueel is, wat zou dan je reactie zijn? "So what? No problemo :D"
12. Als later je zoon/dochter zou zeggen dat hij/zij homo- of biseksueel is, wat zou dan je reactie zijn? Ach lieverd dat is geen probleem hoor
13. Heb je wel eens gedacht dat je zelf homo- of biseksueel was? Euuuhm... Nee
14. Heb je wel eens enige vorm van seks gehad met iemand van hetzelfde geslacht of zou je dit willen? Nee
15. Scheld je wel eens met homo? Soms met gay. Alleen tegen vrienden.
16. Zou je een relatie aandurven met een biseksueel iemand en waarom wel/niet? Ja ik zou niet weten waarom niet.
17. Vind je het bij jou op school veilig genoeg om uit de kast te komen? Zekers niet
18. Corrigeer je homofoob gedrag in jouw omgeving? Op school niet.. Verder denk ik wel.
19. Wat vind je van anti-homowetgevingen in 75 landen op de wereld + landen zoals Rusland, die restricties op 'homopropaganda' stellen? Primitief. 3e werelslanden. Ontwikkelingslanden.
20. Wat vind je van het homohuwelijk? Homohuwelijk? Ik noem t gewoon huwelijk.
21. Wat zou je willen zeggen tegen homo- of biseksuele leeftijdsgenoten? Euhmm. Hoi? Haha helemaal niks...


Ik ben 100% hetero maar vind homo lesbi bi 0% problemo
Thanks voor de reacties! De antwoorden op vraag 17 schokken me wel, maar dat dacht ik zelf ook eigenlijk, vóór ik uit de kast kwam.
1. Ben je een jongen of een meisje? Meisje.
2. Vanaf welke leeftijd denk je dat mensen minimaal kunnen merken dat ze homo- of biseksueel zijn? 16 jaar.
3. Denk je dat homoseksualiteit een keuze is, en dat iedereen dus geboren wordt als heteroseksueel persoon, of dat homoseksualiteit een aangeboren eigenschap is? Geen van beide. Het is iets dat zich ontwikkeld door de jaren heen.
4. Denk je dat homoseksualiteit geneeslijk is? Dit vind ik een heel beledigende vraag, het is geen ziekte.
5. Vind je homoseks vies en zo ja, is dat voor jou een reden om homo's te haten? Het is irritant als ze de hele tijd aan elkaar zitten, maar dat vind ik ook bij een hetero koppel. Dus nee.
6. Wat vind je ervan als je twee jongens of twee meisjes hand in hand ziet lopen? Geen probleem.
7. Wat vind je ervan als je twee jongens of twee meisjes ziet zoenen? Een kusje, oke. Maar niet de hele tijd waar iedereen bij is.
8. Ken je homoseksuele leerlingen bij jou op school? Ja.
9. Heeft jullie school een GSA? (gaystraightalliance.nl) Nee.
10. Wat vind je van de Gay Pride? Redelijk irritant.
11. Als je beste vriend(in) zou zeggen dat hij/zij homo- of biseksueel is, wat zou dan je reactie zijn? Is me al gebeurd en toen dacht ik gewoon; oke succes ermee.
12. Als later je zoon/dochter zou zeggen dat hij/zij homo- of biseksueel is, wat zou dan je reactie zijn? Weet ik niet, maar ik zou het wel accepteren.
13. Heb je wel eens gedacht dat je zelf homo- of biseksueel was? Ja.
14. Heb je wel eens enige vorm van seks gehad met iemand van hetzelfde geslacht of zou je dit willen? Zou ik wel willen maar dan gewoon om te experimenteren.
15. Scheld je wel eens met homo? Ik gebruik het woord wel, maar alleen om te plagen, dus grappig bedoeld.
16. Zou je een relatie aandurven met een biseksueel iemand en waarom wel/niet? Heb ik al gedaan, het zou niet uit moeten maken maar dat liep niet goed af.
17. Vind je het bij jou op school veilig genoeg om uit de kast te komen? Ja.
18. Corrigeer je homofoob gedrag in jouw omgeving? Nee.
19. Wat vind je van anti-homowetgevingen in 75 landen op de wereld + landen zoals Rusland, die restricties op 'homopropaganda' stellen? Het doet me vrij weinig.
20. Wat vind je van het homohuwelijk? Doet me ook vrij weinig, als 2 mannen of vrouwen gelukkig zijn mogen ze dat van mij best vastleggen.
21. Wat zou je willen zeggen tegen homo- of biseksuele leeftijdsgenoten? Doe niet alsof je het iedereen moet vertellen en ga niet in iedereens gezicht zitten zoenen. Maar dat zou ik ook tegen heteroseksuele koppels zeggen.
Hee,

Ik vul hem even voor je in! :)

1. Ben je een jongen of een meisje? - Jongen.

2. Vanaf welke leeftijd denk je dat mensen minimaal kunnen merken dat ze homo- of biseksueel zijn? - In de Puberteit. 12-17 jaar.

3. Denk je dat homoseksualiteit een keuze is, en dat iedereen dus geboren wordt als heteroseksueel persoon, of dat homoseksualiteit een aangeboren eigenschap is? - Ik sta volledig achter dat je zo bent geboren, het is geen ziekte. Je hebt het of je hebt het niet. ( Net zoals je huidskleur. )

4. Denk je dat homoseksualiteit geneeslijk is? Nee? Het is toch geen ziekte! 

5. Vind je homoseks vies en zo ja, is dat voor jou een reden om homo's te haten? Nee, Het zijn ook maar mensen met gevoelens. Ik vind het juist leuk voor ze.

6. Wat vind je ervan als je twee jongens of twee meisjes hand in hand ziet lopen? Niet raar ofzo.

7. Wat vind je ervan als je twee jongens of twee meisjes ziet zoenen? Ook niet raar eigenlijk. VIndt het wel normaal.

8. Ken je homoseksuele leerlingen bij jou op school? Jep.

9. Heeft jullie school een GSA? (gaystraightalliance.nl) Nee, weet niet wat het is?.

10. Wat vind je van de Gay Pride? Grappig & Gezellig. De Homo's voelen zich daar helemaal vrij!

11. Als je beste vriend(in) zou zeggen dat hij/zij homo- of biseksueel is, wat zou dan je reactie zijn? Ik zou het dapper van hem/haar vinden. En zou het niet raar vinden. De vriendschap zou er niet door veranderen. Misschien alleen maar hechter..

12. Als later je zoon/dochter zou zeggen dat hij/zij homo- of biseksueel is, wat zou dan je reactie zijn? Wel even schrikken, maar erg vinden? nee.

13. Heb je wel eens gedacht dat je zelf homo- of biseksueel was? Nou,, Ik werd verliefd op een meisje. Dus vanaf moment eigenlijk..

14. Heb je wel eens enige vorm van seks gehad met iemand van hetzelfde geslacht of zou je dit willen? Niet gehad & Wil het ook niet.

15. Scheld je wel eens met homo? Nee, ik merk dat dit wel veel bij de Voetbal gebeurd. Maar zelf doe ik er niet aan mee. ( Vind het onzin om dat te zeggen )

16. Zou je een relatie aandurven met een biseksueel iemand en waarom wel/niet? Ja, als zei verliefd op je is? Waarom niet.

17. Vind je het bij jou op school veilig genoeg om uit de kast te komen? Nee, ze helpen je wel enzo. Maar op mijn school zijn nogal wat Pestkoppen. En dan blijft het niet alleen bij schelden. Maar ook bij schoppen/slaan/stalken. Kijk ff me nieuwe topic voor uitleg. ( • Gevochten! Help!? • )

18. Corrigeer je homofoob gedrag in jouw omgeving? Weet ik niet.

19. Wat vind je van anti-homowetgevingen in 75 landen op de wereld + landen zoals Rusland, die restricties op 'homopropaganda' stellen? Totale onzin!

20. Wat vind je van het homohuwelijk? Leuk! Het is toch gewoon normaal?

21. Wat zou je willen zeggen tegen homo- of biseksuele leeftijdsgenoten? Nou nu komt het hoor..:
Hee, Je bent dus Homo.
Ik begrijp je als je het hier moeilijk mee hebt.
Alleen als je maar weet. 
Stel je voor. Er zijn 10-15 mensen tegen jou.
Ga maar is na hoeveel dat zijn vergeleken met de hele wereld!
Je mag zijn zoals je bent!
Je bent goed zoals je bent!

Greetz.

21. Wat zou je willen zeggen tegen homo- of biseksuele leeftijdsgenoten? Doe niet alsof je het iedereen moet vertellen en ga niet in iedereens gezicht zitten zoenen. Maar dat zou ik ook tegen heteroseksuele koppels zeggen.

Hey Hypnotized,

Als je dit niet begrijpt, moet je "Ashley Mardell - We Get It, You're Gay" misschien eens opzoeken op YouTube :)

Groetjes,
alfa77
1. Ben je een jongen of een meisje?
          Meisje.
2. Vanaf welke leeftijd denk je dat mensen minimaal kunnen merken dat ze homo- of biseksueel zijn?
          Ik denk dat je dat altijd wel kunt merken. Welke leeftijd dan ook.
3. Denk je dat homoseksualiteit een keuze is, en dat iedereen dus geboren wordt als heteroseksueel persoon, of dat homoseksualiteit een aangeboren eigenschap is?
          Een aangeboren eigenschap.
4. Denk je dat homoseksualiteit geneeslijk is?
          Nee, Het is een eigenschap dus het valt niet te veranderen of te genezen.
5. Vind je homoseks vies en zo ja, is dat voor jou een reden om homo's te haten?
          Nee.
6. Wat vind je ervan als je twee jongens of twee meisjes hand in hand ziet lopen?
          Hartstikke schattig :)
7. Wat vind je ervan als je twee jongens of twee meisjes ziet zoenen?
          Nog schattiger. :o
8. Ken je homoseksuele leerlingen bij jou op school?
          Ja.
9. Heeft jullie school een GSA? (gaystraightalliance.nl)
          Nee.
10. Wat vind je van de Gay Pride?
          Een leuk evenement, ook goed dat er aandacht aan word besteed!
11. Als je beste vriend(in) zou zeggen dat hij/zij homo- of biseksueel is, wat zou dan je reactie zijn?
          Ik zou het accepteren, ik bedoel, het is niet dat ze opeens veranderd en zolang zij maar gelukkig is he.
12. Als later je zoon/dochter zou zeggen dat hij/zij homo- of biseksueel is, wat zou dan je reactie zijn?
          Ik zou het zelfs leuk vinden.
13. Heb je wel eens gedacht dat je zelf homo- of biseksueel was?
          Ja.
14. Heb je wel eens enige vorm van seks gehad met iemand van hetzelfde geslacht of zou je dit willen?
          Ik ben er wel nieuwsierig naar en als ik de kans zou hebben zou ik het denk ik wel proberen. Heb wel eens een meisje op haar intieme zones aangeraakt (met kleren aan)
15. Scheld je wel eens met homo?
          NOOIT, mensen die met homo schelden klinkt net zo erg als met kk schelden.
16. Zou je een relatie aandurven met een biseksueel iemand en waarom wel/niet?
          Waarom niet? Het zijn ook maar gewoon mensen, als ik degiene leuk vind maakt het toch niet uit of hij hetreo of bi is.
17. Vind je het bij jou op school veilig genoeg om uit de kast te komen?
          Nee.
18. Corrigeer je homofoob gedrag in jouw omgeving?
          Nee.
19. Wat vind je van anti-homowetgevingen in 75 landen op de wereld + landen zoals Rusland, die restricties op 'homopropaganda' stellen?
          Verschrikkelijk, die mensen kunnen niet samen zijn met diegene van wie ze houden. Het komt op hetzelfde neer als je zou zeggen 'moslims mogen geen moslims meer zijn'.
20. Wat vind je van het homohuwelijk?
          Waarom zouden homo's niet mogen trouwen en mannen en vrouwen wel? Dus ik ben 200% voor.
21. Wat zou je willen zeggen tegen homo- of biseksuele leeftijdsgenoten?
          Wees wie je bent en laat je niet aan de kant duwen door mensen die tegen homo's of biseksuele zijn!
Reputatie 2
Badge +2

1. Ben je een jongen of een meisje? Jongen

2. Vanaf welke leeftijd denk je dat mensen minimaal kunnen merken dat ze homo- of biseksueel zijn? Vanaf de puberteit

3. Denk je dat homoseksualiteit een keuze is, en dat iedereen dus geboren wordt als heteroseksueel persoon, of dat homoseksualiteit een aangeboren eigenschap is? Als het een keuze was geweest was niemand gay, niemand kiest ervoor om gediscrimineerd te worden.

4. Denk je dat homoseksualiteit geneeslijk is? Nee natuurlijk niet

5. Vind je homoseks vies en zo ja, is dat voor jou een reden om homo's te haten? Ik vind seks over het algemeen vies 🤣

6. Wat vind je ervan als je twee jongens of twee meisjes hand in hand ziet lopen? Hun probleem

7. Wat vind je ervan als je twee jongens of twee meisjes ziet zoenen? Ik ga weg want daar word ik oncomfortabel van, zoenen in het algemeen.

8. Ken je homoseksuele leerlingen bij jou op school? Ja een paar

9. Heeft jullie school een GSA? (gaystraightalliance.nl) nee

10. Wat vind je van de Gay Pride? Prachtig, ze verdienen het.

11. Als je beste vriend(in) zou zeggen dat hij/zij homo- of biseksueel is, wat zou dan je reactie zijn? Ik zou trots zijn dat ze of hij het durft te vertellen.

12. Als later je zoon/dochter zou zeggen dat hij/zij homo- of biseksueel is, wat zou dan je reactie zijn? Hetzelfde

13. Heb je wel eens gedacht dat je zelf homo- of biseksueel was? Jazeker, ik twijfel eigenlijk nog steeds haha.

14. Heb je wel eens enige vorm van seks gehad met iemand van hetzelfde geslacht of zou je dit willen? Nee

15. Scheld je wel eens met homo? Op een sarcastische manier.

16. Zou je een relatie aandurven met een biseksueel iemand en waarom wel/niet? Ja is goed, het veranderd niet veel.

17. Vind je het bij jou op school veilig genoeg om uit de kast te komen? Wel bij de leerlingen

18. Corrigeer je homofoob gedrag in jouw omgeving? Ja

19. Wat vind je van anti-homowetgevingen in 75 landen op de wereld + landen zoals Rusland, die restricties op 'homopropaganda' stellen? Afschuwelijk

20. Wat vind je van het homohuwelijk? Moet normaal zijn

21. Wat zou je willen zeggen tegen homo- of biseksuele leeftijdsgenoten? Hallo

1. Ben je een jongen of een meisje? Jongen
2. Vanaf welke leeftijd denk je dat mensen minimaal kunnen merken dat ze homo- of biseksueel zijn? 12 maar ligt aan de persoon
3. Denk je dat homoseksualiteit een keuze is, en dat iedereen dus geboren wordt als heteroseksueel persoon, of dat homoseksualiteit een aangeboren eigenschap is? Het is een seksuele voorkeur en voorkeuren kunnen veranderen d.m.v. ervaringen dus ik denk niet dat het een keuze is maar ook niet aangeboren. Er zijn genoeg mensen die 30 jaar gelukkig getrouwd zijn in een hetero relatie en pas na 50 jaar erachter komen dat ze ook vallen op hetzelfde geslacht. 
4. Denk je dat homoseksualiteit geneeslijk is? Zou het niet zo noemen maar nee 
5. Vind je homoseks vies en zo ja, is dat voor jou een reden om homo's te haten? Nee is exact hetzelfde als elke vorm van seks 
6. Wat vind je ervan als je twee jongens of twee meisjes hand in hand ziet lopen? Prima hetzelfde als jongen en meisje 
7. Wat vind je ervan als je twee jongens of twee meisjes ziet zoenen? Prima zoals ik net ook zei 
8. Ken je homoseksuele leerlingen bij jou op school? Ja
9. Heeft jullie school een GSA? (gaystraightalliance.nl) Ja
10. Wat vind je van de Gay Pride? Overbodig en onnodig maar het zit mij niet in de weg 
11. Als je beste vriend(in) zou zeggen dat hij/zij homo- of biseksueel is, wat zou dan je reactie zijn? Blij zijn dat ze kunnen zijn wie ze willen zijn
12. Als later je zoon/dochter zou zeggen dat hij/zij homo- of biseksueel is, wat zou dan je reactie zijn? Zelfde als ene vriend dat zou zijn
13. Heb je wel eens gedacht dat je zelf homo- of biseksueel was? Niet als in een relatie, maar seksuele dingen met een man kan opwindend zijn
14. Heb je wel eens enige vorm van seks gehad met iemand van hetzelfde geslacht of zou je dit willen? Ja vroeger wel eens geëxperimenteerd 
15. Scheld je wel eens met homo? Ja onderling als vrienden want niemand vind het erg. Als iemand er een probleem mee zou hebben zouden we er niet mee schelden
16. Zou je een relatie aandurven met een biseksueel iemand en waarom wel/niet? Ja tuurlijk is hetzelfde als hetero relatie. Loyaal ben je of ben je niet maakt niet uit met wie je dan vreemd gaat lijkt mij.
17. Vind je het bij jou op school veilig genoeg om uit de kast te komen? Ja overal in Nederland
18. Corrigeer je homofoob gedrag in jouw omgeving? Nog nooit meegemaakt 
19. Wat vind je van anti-homowetgevingen in 75 landen op de wereld + landen zoals Rusland, die restricties op 'homopropaganda' stellen? Mensen overdrijven en snappen vaak de regels niet. Daarnaast kan je altijd emigreren als je je niet veilig voelt.
20. Wat vind je van het homohuwelijk? Prima 
21. Wat zou je willen zeggen tegen homo- of biseksuele leeftijdsgenoten? Fijne dag 

Reputatie 2
Badge +2

1. Ben je een jongen of een meisje? jongen
2. Vanaf welke leeftijd denk je dat mensen minimaal kunnen merken dat ze homo- of biseksueel zijn? is voor iedereen anders
3. Denk je dat homoseksualiteit een keuze is, en dat iedereen dus geboren wordt als heteroseksueel persoon, of dat homoseksualiteit een aangeboren eigenschap is? pff lastig, het is een gevoel wat je hebt, maar ja ik denk dat je ervoor kiest
4. Denk je dat homoseksualiteit geneeslijk is? het is geen ziekte
5. Vind je homoseks vies en zo ja, is dat voor jou een reden om homo's te haten? nee ik vind het wel geil om te zien
6. Wat vind je ervan als je twee jongens of twee meisjes hand in hand ziet lopen? mooi
7. Wat vind je ervan als je twee jongens of twee meisjes ziet zoenen? kan het alleen maar bewonderen
8. Ken je homoseksuele leerlingen bij jou op school? ja
9. Heeft jullie school een GSA? (gaystraightalliance.nl) niet dat ik weet
10. Wat vind je van de Gay Pride? hoeft van mij niet, maar het is wel een leuk feest
11. Als je beste vriend(in) zou zeggen dat hij/zij homo- of biseksueel is, wat zou dan je reactie zijn? ik zou het alleen maar bewonderen dat hij ervoor uitkomt
12. Als later je zoon/dochter zou zeggen dat hij/zij homo- of biseksueel is, wat zou dan je reactie zijn? prima, juist goed dat hij/zij de gevoelens volgt
13. Heb je wel eens gedacht dat je zelf homo- of biseksueel was? soms denk ik wel dat ik bi kan zijn, ik ben wel heel benieuwd om met jongens te experimenteren en seks te hebben
14. Heb je wel eens enige vorm van seks gehad met iemand van hetzelfde geslacht of zou je dit willen? nee, alleen een keer samen aftrekken
15. Scheld je wel eens met homo? gebeurd weleens ja, zonder dat je er echt bij nadenkt
16. Zou je een relatie aandurven met een biseksueel iemand en waarom wel/niet? ja hoor, lijkt me ook leuk om eens een trio te hebben met twee dames
17. Vind je het bij jou op school veilig genoeg om uit de kast te komen? ja
18. Corrigeer je homofoob gedrag in jouw omgeving? als ik het merk dan zeg ik er wel wat van
19. Wat vind je van anti-homowetgevingen in 75 landen op de wereld + landen zoals Rusland, die restricties op 'homopropaganda' stellen? heel slecht
20. Wat vind je van het homohuwelijk? goed
21. Wat zou je willen zeggen tegen homo- of biseksuele leeftijdsgenoten? volg je gevoel en durf het te laten weten aan je vrienden en familie

Badge

1. Ben je een jongen of een meisje? Jongen 

2. Vanaf welke leeftijd denk je dat mensen minimaal kunnen merken dat ze homo- of biseksueel zijn? 6 of 7 maar ik denk dat je het pas zeker weet in de puberteit. 

3. Denk je dat homoseksualiteit een keuze is, en dat iedereen dus geboren wordt als heteroseksueel persoon, of dat homoseksualiteit een aangeboren eigenschap is? Nee, we leven in 2022 kom aan.

4. Denk je dat homoseksualiteit geneeslijk is? Nee 

5. Vind je homoseks vies en zo ja, is dat voor jou een reden om homo's te haten? Ja, ik vind het inderdaad een beetje vies maar dat vind ik ook van hetero seks.

6. Wat vind je ervan als je twee jongens of twee meisjes hand in hand ziet lopen? Ik kijk er niet van op

7. Wat vind je ervan als je twee jongens of twee meisjes ziet zoenen? Het is niet alsof ik ga applaudisseren ofzo, gewoon verder gaan met waar ik mee bezig was.

8. Ken je homoseksuele leerlingen bij jou op school? Ja

9. Heeft jullie school een GSA? (gaystraightalliance.nl) Nee 

10. Wat vind je van de Gay Pride? Ik zelf zou er nooit heen gaan want ik ben introvert, ik heb er daarentegen geen problemen mee.

11. Als je beste vriend(in) zou zeggen dat hij/zij homo- of biseksueel is, wat zou dan je reactie zijn? Waarschijnlijk iets droogs zoals "gefeliciteerd"

12. Als later je zoon/dochter zou zeggen dat hij/zij homo- of biseksueel is, wat zou dan je reactie zijn? Ik zou duidelijk maken dat ik hem of haar altijd zal supporten

13. Heb je wel eens gedacht dat je zelf homo- of biseksueel was? Leonardo dicaprio was mijn crush toen ik 10 was.

14. Heb je wel eens enige vorm van seks gehad met iemand van hetzelfde geslacht of zou je dit willen? Nee

15. Scheld je wel eens met homo? Nauwelijks 

16. Zou je een relatie aandurven met een biseksueel iemand en waarom wel/niet? Jawel, ik zie geen probleem 

17. Vind je het bij jou op school veilig genoeg om uit de kast te komen? Ligt aan de klas

18. Corrigeer je homofoob gedrag in jouw omgeving? Jazeker 

19. Wat vind je van anti-homowetgevingen in 75 landen op de wereld + landen zoals Rusland, die restricties op 'homopropaganda' stellen? Het afschuwelijk dat ze de rechten van mensen afnemen puur omdat ze op een ander geslacht vallen.

20. Wat vind je van het homohuwelijk? Mooi

21. Wat zou je willen zeggen tegen homo- of biseksuele leeftijdsgenoten? Ik support je

 

 

 

Badge

Voor de hetero's:

1. Ben je een jongen of een meisje?
2. Vanaf welke leeftijd denk je dat mensen minimaal kunnen merken dat ze homo- of biseksueel zijn?
3. Denk je dat homoseksualiteit een keuze is, en dat iedereen dus geboren wordt als heteroseksueel persoon, of dat homoseksualiteit een aangeboren eigenschap is? Ja
4. Denk je dat homoseksualiteit geneeslijk is? Nee
5. Vind je homoseks vies en zo ja, is dat voor jou een reden om homo's te haten? Nee
6. Wat vind je ervan als je twee jongens of twee meisjes hand in hand ziet lopen? Prima
7. Wat vind je ervan als je twee jongens of twee meisjes ziet zoenen? Prima
8. Ken je homoseksuele leerlingen bij jou op school? Ja
9. Heeft jullie school een GSA? (gaystraightalliance.nl) nee
10. Wat vind je van de Gay Pride?n.v.t
11. Als je beste vriend(in) zou zeggen dat hij/zij homo- of biseksueel is, wat zou dan je reactie zijn? ???
12. Als later je zoon/dochter zou zeggen dat hij/zij homo- of biseksueel is, wat zou dan je reactie zijn? ????
13. Heb je wel eens gedacht dat je zelf homo- of biseksueel was? Nee
14. Heb je wel eens enige vorm van seks gehad met iemand van hetzelfde geslacht of zou je dit willen? Nee
15. Scheld je wel eens met homo? Ja 
16. Zou je een relatie aandurven met een biseksueel iemand en waarom wel/niet? Nee
17. Vind je het bij jou op school veilig genoeg om uit de kast te komen? Nee
18. Corrigeer je homofoob gedrag in jouw omgeving? Nee
19. Wat vind je van anti-homowetgevingen in 75 landen op de wereld + landen zoals Rusland, die restricties op 'homopropaganda' stellen? Slecht
20. Wat vind je van het homohuwelijk? Prima
21. Wat zou je willen zeggen tegen homo- of biseksuele leeftijdsgenoten? Dat het oké is.

 

Badge

Voor de hetero's:



1. Ben je een jongen of een meisje?jongen

2. Vanaf welke leeftijd denk je dat mensen minimaal kunnen merken dat ze homo- of biseksueel zijn?13

3. Denk je dat homoseksualiteit een keuze is, en dat iedereen dus geboren wordt als heteroseksueel persoon, of dat homoseksualiteit een aangeboren eigenschap is?keuze

4. Denk je dat homoseksualiteit geneeslijk is?ja

5. Vind je homoseks vies en zo ja, is dat voor jou een reden om homo's te haten?nee ik heb het zelf ook al gedaan

6. Wat vind je ervan als je twee jongens of twee meisjes hand in hand ziet lopen?debiel

7. Wat vind je ervan als je twee jongens of twee meisjes ziet zoenen?niks

8. Ken je homoseksuele leerlingen bij jou op school?nee

9. Heeft jullie school een GSA? (gaystraightalliance.nl)nee

10. Wat vind je van de Gay Pride?niks

11. Als je beste vriend(in) zou zeggen dat hij/zij homo- of biseksueel is, wat zou dan je reactie zijn?mss vragen om te experimenteren

12. Als later je zoon/dochter zou zeggen dat hij/zij homo- of biseksueel is, wat zou dan je reactie zijn?adoptiehuis

13. Heb je wel eens gedacht dat je zelf homo- of biseksueel was?nee

14. Heb je wel eens enige vorm van seks gehad met iemand van hetzelfde geslacht of zou je dit willen?ja

15. Scheld je wel eens met homo?ja

16. Zou je een relatie aandurven met een biseksueel iemand en waarom wel/niet?ja gwn

17. Vind je het bij jou op school veilig genoeg om uit de kast te komen?ja

18. Corrigeer je homofoob gedrag in jouw omgeving?nee

19. Wat vind je van anti-homowetgevingen in 75 landen op de wereld + landen zoals Rusland, die restricties op 'homopropaganda' stellen?niks

20. Wat vind je van het homohuwelijk?niks

21. Wat zou je willen zeggen tegen homo- of biseksuele leeftijdsgenoten?kom experimenteren

 

Voor de hetero's:



1. Ben je een jongen of een meisje? Meisje

2. Vanaf welke leeftijd denk je dat mensen minimaal kunnen merken dat ze homo- of biseksueel zijn? Dat weet ik niet maar ik vind dat ik er geen leeftijd aan kan hangen,  sommige mensen weten het als ze 8 zijn anderen als ze 28 zijn en dat is beide goed. 

3. Denk je dat homoseksualiteit een keuze is, en dat iedereen dus geboren wordt als heteroseksueel persoon, of dat homoseksualiteit een aangeboren eigenschap is?

Het is een aangeboren voorkeur geen eigenschap denk ik.

4. Denk je dat homoseksualiteit geneeslijk is?

Nee

5. Vind je homoseks vies en zo ja, is dat voor jou een reden om homo's te haten?

 Nee ik vind het niet vies en ik ga sowieso niet oordelen over wat mensen in hun slaapkamer doen.  

6. Wat vind je ervan als je twee jongens of twee meisjes hand in hand ziet lopen?

 Niks gewoon hetzelfde als een jongen en een meisje

7. Wat vind je ervan als je twee jongens of twee meisjes ziet zoenen?

Niet nodig perse maar dat vind ik ook van het hetero koppel. 

8. Ken je homoseksuele leerlingen bij jou op school?

Ja

9. Heeft jullie school een GSA? (gaystraightalliance.nl)

Geen idee

10. Wat vind je van de Gay Pride?

 lijkt me leuk om een keer te gaan.  Lijkt me een gezellig feestje

11. Als je beste vriend(in) zou zeggen dat hij/zij homo- of biseksueel is, wat zou dan je reactie zijn?

ws oh oke. Het zou me mss wel shocken maar dat is met omdat ik het niet verwacht van mij beste vriendin maar voor mij zou het verder geen issue zijn. 

12. Als later je zoon/dochter zou zeggen dat hij/zij homo- of biseksueel is, wat zou dan je reactie zijn? Ligt aan hun reactie als ze het zelf moeilijk vinden zou ik bevestigen dat het voor mij niet uitmaakt en dat ik nog steeds van ze hou,  maar ik hoop dat mijn kinderen dat al weten voordat ze uit de kast komen.  Ik weet namelijk dat mijn ouders er geen moeite mee zouden hebben als ik gay was geweest. 

13. Heb je wel eens gedacht dat je zelf homo- of biseksueel was? Nee

14. Heb je wel eens enige vorm van seks gehad met iemand van hetzelfde geslacht of zou je dit willen? Nee

15. Scheld je wel eens met homo? Nee 

16. Zou je een relatie aandurven met een biseksueel iemand en waarom wel/niet? Ja, als we naar wel trouw aan elkaar blijven. 

17. Vind je het bij jou op school veilig genoeg om uit de kast te komen? Geen idee

18. Corrigeer je homofoob gedrag in jouw omgeving? Ik heb het nog nooit meegemaakt maar denk het wel. 

19. Wat vind je van anti-homowetgevingen in 75 landen op de wereld + landen zoals Rusland, die restricties op 'homopropaganda' stellen?

Heel erg,  maar dat zijn landen waar sowieso veel zaken plaatsvinden waar ik niet mee eens ben. 

20. Wat vind je van het homohuwelijk?

Voor de mensen die willen trouwen fijn dat het kan. Ik heb zelf niks met het huwelijk, hetero of homo. 

21. Wat zou je willen zeggen tegen homo- of biseksuele leeftijdsgenoten?

Veel plezier

 

Reputatie 7
Badge +9

1. Ben je een jongen of een meisje?

JONGUHHHH

2. Vanaf welke leeftijd denk je dat mensen minimaal kunnen merken dat ze homo- of biseksueel zijn?

13  ongeveer, denk ik dan. maar bij iedereen is het anders er zijn ook mensen die pas weten dat ze homo zijn wanneer ze bijna dood gaan.

3. Denk je dat homoseksualiteit een keuze is, en dat iedereen dus geboren wordt als heteroseksueel persoon, of dat homoseksualiteit een aangeboren eigenschap is?

Ik denk persoonlijk dat het aangeboren is maar dat je ook een keuze kan maken, iemand die gay is kan ook zeggen dat ie biseksueel, panseksueel en al die andere termen die ik niet ken.

4. Denk je dat homoseksualiteit geneeslijk is?

Wie heeft deze vraag gemaakt, Jan Antigay?

5. Vind je homoseks vies en zo ja, is dat voor jou een reden om homo's te haten?

Nah is prima toch, nee man ik haat niemand die LGBTQ is, zolang ze maar geen kinderen en / of dieren neuken vind ik het prima.

6. Wat vind je ervan als je twee jongens of twee meisjes hand in hand ziet lopen?

Waarom zou mij dat boeien?

7. Wat vind je ervan als je twee jongens of twee meisjes ziet zoenen?

Helemaal goed tuchhhh

8. Ken je homoseksuele leerlingen bij jou op school?

jazeker tenminste denk ik wel


9. Heeft jullie school een GSA? (gaystraightalliance.nl)

Ja uhhhhhhhhhhhhhhh


10. Wat vind je van de Gay Pride?

Kleurig feestje of ni, zolang er drank is of NIIIII

11. Als je beste vriend(in) zou zeggen dat hij/zij homo- of biseksueel is, wat zou dan je reactie zijn?

tja ni mijn keuze, ga liever niet naar de gay bar (ik ben ni gay) maarja voor de rest vind ik het helemaal prima

12. Als later je zoon/dochter zou zeggen dat hij/zij homo- of biseksueel is, wat zou dan je reactie zijn?

Helemaal prima toch, is wel fijn dat ze de moet hebben om het tegen mij te zeggen



13. Heb je wel eens gedacht dat je zelf homo- of biseksueel was?

nah

14. Heb je wel eens enige vorm van seks gehad met iemand van hetzelfde geslacht of zou je dit willen?

Nee man hoeft ook ni

15. Scheld je wel eens met homo?

Nee en als ik het zou doen zou ik het naar iemand doen die begrijpt dat het een grap is.

16. Zou je een relatie aandurven met een biseksueel iemand en waarom wel/niet?

Ja van mij part prima.

17. Vind je het bij jou op school veilig genoeg om uit de kast te komen?

Er hangen overal regenboog vlaggen, het is letterlijk de eerste plek waar je uit de kast komt

18. Corrigeer je homofoob gedrag in jouw omgeving?

Die zijn er niet echt omdat ik met de juiste mensen omga

19. Wat vind je van anti-homowetgevingen in 75 landen op de wereld + landen zoals Rusland, die restricties op 'homopropaganda' stellen?
Beetje gay


20. Wat vind je van het homohuwelijk?

prima

21. Wat zou je willen zeggen tegen homo- of biseksuele leeftijdsgenoten?

 

Kaas? weet ik veel wat hoor ik te zeggen

Reputatie 1
Badge +3

Ben je een jongen of een meisje? jongen
2. Vanaf welke leeftijd denk je dat mensen minimaal kunnen merken dat ze homo- of biseksueel zijn? 14
3. Denk je dat homoseksualiteit een keuze is, en dat iedereen dus geboren wordt als heteroseksueel persoon, of dat homoseksualiteit een aangeboren eigenschap is? aangeboren maar soms keus
4. Denk je dat homoseksualiteit geneeslijk is? nee
5. Vind je homoseks vies en zo ja, is dat voor jou een reden om homo's te haten? nee
6. Wat vind je ervan als je twee jongens of twee meisjes hand in hand ziet lopen? prima 
7. Wat vind je ervan als je twee jongens of twee meisjes ziet zoenen? prima 
8. Ken je homoseksuele leerlingen bij jou op school? ja 
9. Heeft jullie school een GSA?  (gaystraightalliance.nl) ja
10. Wat vind je van de Gay Pride? fun
11. Als je beste vriend(in) zou zeggen dat hij/zij homo- of biseksueel is, wat zou dan je reactie zijn? k zou niet veel anders doen 
12. Als later je zoon/dochter zou zeggen dat hij/zij homo- of biseksueel is, wat zou dan je reactie zijn? ok 
13. Heb je wel eens gedacht dat je zelf homo- of biseksueel was? nee 
14. Heb je wel eens enige vorm van seks gehad met iemand van hetzelfde geslacht of zou je dit willen? ja heb dat wel gehad
15. Scheld je wel eens met homo? ja alleen tegen m’n broer of vrienden
16. Zou je een relatie aandurven met een biseksueel iemand en waarom wel/niet? ja hoor dan kunnen we beide op chics geilen haha
17. Vind je het bij jou op school veilig genoeg om uit de kast te komen?  nee 
18. Corrigeer je homofoob gedrag in jouw omgeving?bee je
19. Wat vind je van anti-homowetgevingen in 75 landen op de wereld + landen zoals Rusland, die restricties op 'homopropaganda' stellen? achterlijk
20. Wat vind je van het homohuwelijk? prima
21. Wat zou je willen zeggen tegen homo- of biseksuele leeftijdsgenoten? hoi

Reageer