Vraag

Vragenlijst douchen sport

  • 27 July 2022
  • 7 reacties
  • 2246 Bekeken

Badge

Hallo allemaal hier een korte vragenlijst over douchen op de sportclub. Het liefst heel uitgebreid vertellen. Veel plezier met het invullen.

  1. Leeftijd?
  2. Penislengte/cupmaat?
  3. Welke sport doe je?
  4. Douche je ook na de training en wedstrijden?
  5. Zoja is dat dan gemengd of jongens en meiden apart?
  6. Gebeuren er ook wel eens dingen onder de douche of in de kleedkamers(rukken, pijpen etc.)?
  7. Zoja wat gebeurd er(uitgebreid vertellen zou lief zijn)?
  8. Wat zou je heel graag nog eens met je team willen doen?

Dit was mijn 1e vragenlijst. Lekker kort. Als je nog vragen voor mij hebt stel ze.


7 reacties

Badge
  1. Leeftijd?14
  2. Penislengte/cupmaat?15cmstijf slap weet nie
  3. Welke sport doe je? Voetbal
  4. Douche je ook na de training en wedstrijden? Alleen wedstrijden
  5. Zoja is dat dan gemengd of jongens en meiden apart? we hebben 2 meiden in het team en die douchen gwn met ons mee
  6. Gebeuren er ook wel eens dingen onder de douche of in de kleedkamers(rukken, pijpen etc.)? ja meestal krijgt iedereen door die meiden sws een stijve. Soms gaan we dan rukken en de meiden vingeren. Ik en me beste vriend gaan dan wel eens na een wedstrijd als iedereem weg is met de meiden neuken bij de douches. Wel met condoom uiteraard.
  7. Zoja wat gebeurd er(uitgebreid vertellen zou lief zijn)? Heb ik hierboven al verteld.
  8. Wat zou je heel graag nog eens met je team willen doen? Ik zou wel graag een orgie willen hebben met het hele team. En pijpen met het hele team.
Badge
  1. Leeftijd? 16
  2. Penislengte/cupmaat? 75B
  3. Welke sport doe je? Hockey
  4. Douche je ook na de training en wedstrijden? Ja
  5. Zoja is dat dan gemengd of jongens en meiden apart? meestal apart maar ligt eraan hoe de bezetting is. heel soms zit ons enige jongen uit het team bij ons maar die kent iedereen goed dus dat is niet echt raar ofzo
  6. Gebeuren er ook wel eens dingen onder de douche of in de kleedkamers(rukken, pijpen etc.)? nee
  7. Zoja wat gebeurd er(uitgebreid vertellen zou lief zijn)? niks
  8. Wat zou je heel graag nog eens met je team willen doen? niks
Badge
  1. Leeftijd?14
  2. Penislengte/cupmaat?15cmstijf slap weet nie
  3. Welke sport doe je? Voetbal
  4. Douche je ook na de training en wedstrijden? Alleen wedstrijden
  5. Zoja is dat dan gemengd of jongens en meiden apart? we hebben 2 meiden in het team en die douchen gwn met ons mee
  6. Gebeuren er ook wel eens dingen onder de douche of in de kleedkamers(rukken, pijpen etc.)? ja meestal krijgt iedereen door die meiden sws een stijve. Soms gaan we dan rukken en de meiden vingeren. Ik en me beste vriend gaan dan wel eens na een wedstrijd als iedereem weg is met de meiden neuken bij de douches. Wel met condoom uiteraard.
  7. Zoja wat gebeurd er(uitgebreid vertellen zou lief zijn)? Heb ik hierboven al verteld.
  8. Wat zou je heel graag nog eens met je team willen doen? Ik zou wel graag een orgie willen hebben met het hele team. En pijpen met het hele team.

Hoe is het ontstaan dat jullie zijn gaan aftrekken/vingeren samen?

Reputatie 5
Badge +3
  1. Leeftijd? 16
  2. Penislengte/cupmaat? 17cm
  3. Welke sport doe je? crossfit
  4. Douche je ook na de training en wedstrijden? nee
  5. Zoja is dat dan gemengd of jongens en meiden apart? ===
  6. Gebeuren er ook wel eens dingen onder de douche of in de kleedkamers(rukken, pijpen etc.)? ===
  7. Zoja wat gebeurd er(uitgebreid vertellen zou lief zijn)? ===
  8. Wat zou je heel graag nog eens met je team willen doen? samen aftrekken
  1. Leeftijd? 15
  2. Penislengte/cupmaat?  slap 10 stijf 17
  3. Welke sport doe je?basic fit en jitsu
  4. Douche je ook na de training en wedstrijden? ja
  5. Zoja is dat dan gemengd of jongens en meiden apart?meiden apart
  6. Gebeuren er ook wel eens dingen onder de douche of in de kleedkamers(rukken, pijpen etc.)? van alles
  7. Zoja wat gebeurd er(uitgebreid vertellen zou lief zijn)? er word met lullen gespeeld we vingeren we pihpen mekaar enzovoortr
  8. Wat zou je heel graag nog eens met je team willen doen? gangbang
Reputatie 2
Badge +1

Hallo allemaal hier een korte vragenlijst over douchen op de sportclub. Het liefst heel uitgebreid vertellen. Veel plezier met het invullen.

  1. Leeftijd?14
  2. Penislengte/cupmaat? DD
  3. Welke sport doe je? basketbal 
  4. Douche je ook na de training en wedstrijden? ja allebij
  5. Zoja is dat dan gemengd of jongens en meiden apart?  da is gemengd als der geen kleedkamers meer over zijn voor da andere team
  6. Gebeuren er ook wel eens dingen onder de douche of in de kleedkamers(rukken, pijpen etc.)? ja
  7. Zoja wat gebeurd er(uitgebreid vertellen zou lief zijn)?   meestal krijgen de jongens al een stijve als wij ons aant uitkleden zijn en soms stelen zij ons ondergoed “om te spellen” en als we dan aant douchen zijn beginnen de jongens dan af te trekken en dan begin ik men bf te pijpen want (hun team traint op t zelfde moment als ons en der is meestal geen kleedkamer meer) dan beginnen andere meisjes ook te pijpen en sommige worden dan gebeft en heel soms beginnen we dan te neuken en hebben een orgie
  8. Wat zou je heel graag nog eens met je team willen doen?   orgie met de tegenstander tijdens een away game

Dit was mijn 1e vragenlijst. Lekker kort. Als je nog vragen voor mij hebt stel ze.

 

Reputatie 2
Badge +2
  1. Leeftijd? 
    17
  2. Penislengte/cupmaat?  
    10cm slap 13cm stijf
  3. Welke sport doe je?
    Voetbal/Fitness
  4. Douche je ook na de training en wedstrijden?
    Ja, vrijwel altijd
  5. Zoja is dat dan gemengd of jongens en meiden apart?
    Apart, nog nooit een meisje bij ons onder de douche geweest.
  6. Gebeuren er ook wel eens dingen onder de douche of in de kleedkamers(rukken, pijpen etc.)?
    Er is nog nooit iets raars gebeurt onder de douche, ik heb zelfs nog nooit iemand met een stijve betrapt en ik spiek echt heel veel.
  7. Zoja wat gebeurd er(uitgebreid vertellen zou lief zijn)?
    NVT
  8. Wat zou je heel graag nog eens met je team willen doen?
    Ik zou met 2/3 jongens wel verder willen gaan, maar dat zit er niet in.

Reageer