Vragenlijst *aantrekkelijk*(GAY ONLY)


  • Anonymous
  • 0 reacties
heey iedereen,
aub ff invullen

1. wat vind je een echte afknapper bij een jongen?
2. Wat is je voorkeur qwa lichaam (dik, dun, zwak, gesprierd enz.)
3. hoeveel lijftijd verschil tussen hem en jou mag er zijn?
4. wat vind je echt aantrekkelijk bij een jongen?
5. op wat voor soort jongens val je ?
6. hoe oud ben je zelf?
7. welk(e) eigenschap(en) moet hij hebben?
8. hoe heb je je vorige vriendje leren kennen? (anders n.v.t)
9. zit je op jongenout.nl
10 heb je al eens sex gehad?


tnx voor invullen 😃 D

35 reacties

Reputatie 7
Badge +17

1. wat vind je een echte afknapper bij een jongen? Arrogantie
2. Wat is je voorkeur qwa lichaam (dik, dun, zwak, gesprierd enz.) Sixpack vind ik sws wel mooi, beetje gespierd maar niet te.

3. hoeveel lijftijd verschil tussen hem en jou mag er zijn? idk, niet te veel. 1 jaar jonger en 2 jaar ouder of zo
4. wat vind je echt aantrekkelijk bij een jongen? Gevoel voor humor. wat uiterlijk betreft een sixpack en krullend haar
5. op wat voor soort jongens val je ? boy next door en sportieve types
6. hoe oud ben je zelf? 16
7. welk(e) eigenschap(en) moet hij hebben? lief, gevoel voor humor, sportief
8. hoe heb je je vorige vriendje leren kennen? (anders n.v.t) Heb nog geen vriendje gehad
9. zit je op jongenout.nl nee
10 heb je al eens sex gehad? Ja maar niet met een jongen (ben bi)

Reputatie 7
Badge +14

Theultimategamer;163022 schreef:

heey iedereen,

hoi ondertussen anonieme poster van 7 jaar geleden,


aub ff invullen

oké, ik ga er aan beginnen

1. wat vind je een echte afknapper bij een jongen? - onverzorgd, onhygiënisch, roken, dus dat ga ik 'm allemaal afleren als hij toch verder wel leuk is 😅
2. Wat is je voorkeur qwa lichaam (dik, dun, zwak, gesprierd enz.) - beetje sportief vind ik wel leuk, maar heb niet echt eisen, als hij maar een leuke uitstraling heeft en we een klik hebben en dan zien we wel verder, ik houd niet echt van bodybuilders figuur, maar atletisch en een beetje gespierd, like me, dat zou wel leuk zijn
3. hoeveel lijftijd verschil tussen hem en jou mag er zijn? - uhm, ik ga nu veel om met jongens die een paar jaar ouder zijn (het zijn mijn klasgenoten en vrienden, die soms ook vrienden of broertjes zijn van vrienden van mij oudere broers. Dat heb ik vast heel duidelijk uitgelegd 😂), dus dat vind ik nog wel oké, maar een jaartje jonger ofzo mag ook wel
4. wat vind je echt aantrekkelijk bij een jongen? - spontaan, leuke uitstraling hebben, open zijn, maar een beetje verlegen vind ik ook wel interessant, dat ie emotie durft te tonen, van knuffelen houdt, dat ie een cool kapsel heeft en een lekker buikje is altijd wel nice om aan te zitten, dat hij me aan het lachen kan maken, van die dingen
5. op wat voor soort jongens val je ? - sportieve jongens en sorry dat ik het ook zeg @tim16, boy next door, die vind ik altijd wel leuk
6. hoe oud ben je zelf? - ik ben een jongen van 14 en ik word van de zomer 15
7. welk(e) eigenschap(en) moet hij hebben? - ik denk dat ik het meeste hierboven wel heb opgeschreven en natuurlijk moet ie lief zijn en betrouwbaar en out of the box durven en kunnen denken of dat iig een beetje snappen, want dat doe ik en verder moet ie van verrassingen houden en het is ook leuk als hij zelf initiatief toont en mij verrast
8. hoe heb je je vorige vriendje leren kennen? (anders n.v.t) - nou hij stuurde mij een mysterieus berichtje en daar begon alles mee, het liep niet allemaal op rolletjes, maar ik denk dat we nu weer oké zijn. Als je meer wilt weten kun je altijd ff bij mijn topics kijken . Ik wilde hier geen spoilers geven, dus beter check je:


9. zit je op jongenout.nl - nee, ik ken het wel, maar zit er niet op, is wel een leuke site en ze organiseren ook meetings, dus kijk er eens https://www.jongenout.nl en https://www.jongenout.nl/meetings
10 heb je al eens sex gehad? ik weet nooit precies wat ermee bedoeld wordt, ik heb nog nooit echt geneukt met een jongen (en met een meisje sws niks seksueels gedaan), wel mijn piemel er een paar keer in gedaan bij een andere jongen, maar er zelf nog nooit eentje in gehad, ik vind hun piemels zo groot en idk, later misschien wel met mijn vriendje, maar hij heeft ook best een dikke piemel. Ik wil wel met hem, maar denk niet dat het past of eigenlijk zal die er wel in passen, maar dat ik het nog niet durf. Hij heeft ook nog nooit geneukt, maar zegt dat ie wel met me wil als we allebei willen of dat ik eerst bij hem mag dan ofzo. Voor de rest heb ik wel afgetrokken en gepijpt met andere jongens en mijn vriendje Lev (niet zijn echte naam)


tnx voor invullen 😃 D

graag gedaan

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Badge

1. wat vind je een echte afknapper bij een jongen? Als ie vrouwlijk is

2. Wat is je voorkeur qwa lichaam (dik, dun, zwak, gesprierd enz.) mmu als ie maar nie dik is

3. hoeveel lijftijd verschil tussen hem en jou mag er zijn? Max 3 jaar ouder maar nie jonger dan ik

4. wat vind je echt aantrekkelijk bij een jongen? Als ie groter is dan ik, leuk haar en leuke kleding

5. op wat voor soort jongens val je ? Zie 2,4

6. hoe oud ben je zelf? 14

7. welk(e) eigenschap(en) moet hij hebben? Romantisch kunnen zijn

8. hoe heb je je vorige vriendje leren kennen? (anders n.v.t) online mr was ook online relatie

9. zit je op jongenout.nl wa is da

10 heb je al eens sex gehad? Nee i wish

1. wat vind je een echte afknapper bij een jongen? - als hij totaal oncharmant is of als hij stinkt
2. Wat is je voorkeur qwa lichaam (dik, dun, zwak, gesprierd enz.) - gewoon, maar het liefst geen sixpack
3. hoeveel lijftijd verschil tussen hem en jou mag er zijn? - 3 jaar ongeveer
4. wat vind je echt aantrekkelijk bij een jongen? - als hij heel schattig is
5. op wat voor soort jongens val je ? - iets jongere knappe jongens, ik vind overdreven homofiele jongens ook wel leuk...
6. hoe oud ben je zelf? - 14
7. welk(e) eigenschap(en) moet hij hebben? - humor
8. hoe heb je je vorige vriendje leren kennen? (anders n.v.t) - n.v.t
9. zit je op jongenout.nl - nee
10 heb je al eens sex gehad? - niet anaal, wel gewoon elkaar afgetrokken en gepijpt
Badge

1. wat vind je een echte afknapper bij een jongen? Als hij denkt beter te zijn dan hun is

2. Wat is je voorkeur qwa lichaam (dik, dun, zwak, gesprierd enz.) Groter dan mij gemiddeld gespierd een beetje bijgebruind door de zon 

3. hoeveel lijftijd verschil tussen hem en jou mag er zijn? Max 5 jaar

4. wat vind je echt aantrekkelijk bij een jongen? Hant er van af

5. op wat voor soort jongens val je ? Kantoor jongens 😉

6. hoe oud ben je zelf? 12

7. welk(e) eigenschap(en) moet hij hebben? Hij moet aardig zijn 

8. hoe heb je je vorige vriendje leren kennen? (anders n.v.t) via school heb er nog steeds mee 

9. zit je op jongenout.nl wat is dat 

10 heb je al eens sex gehad? Nee

 

Reputatie 1
Badge +1

1. wat vind je een echte afknapper bij een jongen?

als ze niet romantisch zijn boeren laten en stinken 
2. Wat is je voorkeur qwa lichaam (dik, dun, zwak, gesprierd enz.)

dun en een beetje zwak 
3. hoeveel lijftijd verschil tussen hem en jou mag er zijn?

1 jaar
4. wat vind je echt aantrekkelijk bij een jongen?

mooi golvend haar dun en een beetje zwak 
5. op wat voor soort jongens val je ?

aardige niet te gay mensen 
6. hoe oud ben je zelf?

13 
7. welk(e) eigenschap(en) moet hij hebben? 
aardig lief romantisch veel heel veel knuffelen sexy 
8. hoe heb je je vorige vriendje leren kennen? (anders n.v.t)

van de waterpolo 
9. zit je op jongenout.nl

wel geprobeerd maar dat lukt niet met mijn Gmail ik heb iets verkeerd gedaan 
10 heb je al eens sex gehad?

nee 
 

Badge

1. Als hij heel erg op schept of stinkt

2. Gespierd en dun maar niet super dun

3. Maximaal 2 jaar ouder en 1 jaar jonger

4. Als hij heel aardig is tegen mij en anderen en ogen

5. Ik heb niet echt een bepaalt type als hij maar knap is

6. Bijna 13

7. Wat ik eerder zei aardig behulpzaam en hij moet van shoppen houden en het liefst ook van Marvel

8. Heb nooit eentje gehad

9. Ja

10. Nee

Reputatie 1
Badge +3

1. wat vind je een echte afknapper bij een jongen? Als hij rook, vaped, drugs gebruikt, etc.
2. Wat is je voorkeur qwa lichaam (dik, dun, zwak, gesprierd enz.) Maakt niet heel veel uit, gewoon niet te dik en niet te slap
3. hoeveel lijftijd verschil tussen hem en jou mag er zijn? 1 jaar
4. wat vind je echt aantrekkelijk bij een jongen? Mooi haar, knap gezicht, 
5. op wat voor soort jongens val je ? Jongens die niet make-up doen,  aardig, grappig
6. hoe oud ben je zelf? 15
7. welk(e) eigenschap(en) moet hij hebben? Aardig en grappig
8. hoe heb je je vorige vriendje leren kennen? (anders n.v.t) n.v.t.
9. zit je op jongenout.nl Nee, wat is dat?
10 heb je al eens sex gehad? Helaas niet

Reputatie 7
Badge +6

heey iedereen,
aub ff invullen

1. wat vind je een echte afknapper bij een jongen?  Roken, Vapen, Drugs, ect.
2. Wat is je voorkeur qwa lichaam (dik, dun, zwak, gesprierd enz.) Maakt niet echt uit
3. hoeveel lijftijd verschil tussen hem en jou mag er zijn? Max. 4 jaar denk ik
4. wat vind je echt aantrekkelijk bij een jongen? Ogen, haar
5. op wat voor soort jongens val je ? Vrijwel alle
6. hoe oud ben je zelf? 14
7. welk(e) eigenschap(en) moet hij hebben? Gevoel voor humor, betrouwbaar
8. hoe heb je je vorige vriendje leren kennen? (anders n.v.t) n.v.t.
9. zit je op jongenout.nl Nee
10 heb je al eens sex gehad? Nee


tnx voor invullen 😃 D

Groetjes,

TheMusicDude

Reputatie 7
Badge +14

Hoi iedereen,

 

ik heb een reactie gepost, maar die moet nog even gecheckt worden en dan komt ie hierboven te staan.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 3
Badge +2

1. wat vind je een echte afknapper bij een jongen? Ik heb er meerdere, maar de belangerijkste zijn: naar karakter, dik zijn en drugs (hieronder valt ook roken)
2. Wat is je voorkeur qwa lichaam (dik, dun, zwak, gesprierd enz.) slank, gespierd, blank (vind ik zelf heel racistisch van me zelf, maar ik kan er niks aan doen), rond achterwerk en grote penis
3. hoeveel lijftijd verschil tussen hem en jou mag er zijn? 4/5 jaar, maar ik wil eigenlijk vooral jongens die net iets ouder zijn dan ik (ongeveer een jaar)
4. wat vind je echt aantrekkelijk bij een jongen? zie vraag twee voor lichaams bouw, ibouind vooral iemand torso heel aantrekkelijk, al ben je helemaal perfect als je torso niet goed is lig je er uit
5. op wat voor soort jongens val je? de stoere beetje badguy (maar geen drugs, roken en liever geen alchehool)
6. hoe oud ben je zelf? 15
7. welk(e) eigenschap(en) moet hij hebben? het lieft is hij: praatgraag zijn, slim genoeg om een fatsoenlijk gesprek mee te voeren over wat ingewikkeldere dingen (denk aan hoe evolutie werkt, exoplaneten en hoe tijd werkt), hij moet geen mak lammetje zijn dat alles doet wat iemand hem beveelt, sportief, beetje competetief, maar in staat te accepteren dat die heeft verloren, geen laag zelf beeld, maar al helemaal niet arogant of ijdel, niet verlegen, moet zijn handen vies kunnen maken, geen aansteller, geen opschepper, goed gevoel voor humor (het liefst een beetje foute humor), hij moet genoeg op me lijken om met elkaar om te kunnen gaan, maar verder zo anders mogelijk om jet intresant te houden en zo voorts, maar hij hoeft niet alles te hebben, zeker door mijn allerlaatste punt: hij moet niet perfect zijn, dat is saai
8. hoe heb je je vorige vriendje leren kennen? (anders n.v.t) heb nog geen vriendje gehad, wel drie vriendinnetjes van voor ik wist dat ik gay was en er zijn meerdere geïntreseerde meisjes, maar ik ben e enige homo in mijn omgeving, dus dan houd het op
9. zit je op jongenout.nl ja
10 heb je al eens sex gehad? nee

heey iedereen,
aub ff invullen

1. wat vind je een echte afknapper bij een jongen? Als diegene niet lekker ruikt. 
2. Wat is je voorkeur qwa lichaam (dik, dun, zwak, gesprierd enz.) Dat maakt me allemaal niet zoveel uit.  
3. hoeveel lijftijd verschil tussen hem en jou mag er zijn? -2 en +2 jaar 
4. wat vind je echt aantrekkelijk bij een jongen? Lange wimpers en hoe iemand ruikt. 
5. op wat voor soort jongens val je ? Dat varieert echt van femboys tot masc boys. 
6. hoe oud ben je zelf? 17
7. welk(e) eigenschap(en) moet hij hebben? Open persoon, vriendelijk, sociaal, loyaal en oprechte interesse tonen. 
8. hoe heb je je vorige vriendje leren kennen? (anders n.v.t) -
9. zit je op jongenout.nl Yeahs!
10 heb je al eens sex gehad? Yep :)


tnx voor invullen 😃 D

 

Reputatie 3
Badge +3

heey iedereen,
aub ff invullen

1. wat vind je een echte afknapper bij een jongen? Als ik hem niet kan vertrouwen, als hij stinkt, als hij arrogant of irritant is
2. Wat is je voorkeur qwa lichaam (dik, dun, zwak, gesprierd enz.) ben zelf ook niet dun ofzo dus ik heb niet echt eisen… maar het geilste vind ik een jongen die wel gespierd is en een sixpack heeft maar niet te extreem zeg maar. 
3. hoeveel lijftijd verschil tussen hem en jou mag er zijn? Idk nooit echt over nagedacht 
4. wat vind je echt aantrekkelijk bij een jongen? Als hij aardig en behulpzaam is en ik hem 100% kan vertrouwen met alles
5. op wat voor soort jongens val je ? Verschilt heel erg
6. hoe oud ben je zelf? 17
7. welk(e) eigenschap(en) moet hij hebben? Lief, aardig en behulpzaam zijn, te vertrouwen zijn, en beetje zelfde normen en waarden als ik hebben
8. hoe heb je je vorige vriendje leren kennen? (anders n.v.t)  nvt
9. zit je op jongenout.nl nee nog niet
10 heb je al eens sex gehad?  Nee


tnx voor invullen 😃 Geen probleem hoor😊

 

1. wat vind je een echte afknapper bij een jongen? Roken, drugs of (te) veel alcohol.
2. Wat is je voorkeur qwa lichaam (dik, dun, zwak, gesprierd enz.) Niet echt een voorkeur.
3. hoeveel leeftijd verschil tussen hem en jou mag er zijn? 5 jaar vind ik toch wel de maximum.
4. wat vind je echt aantrekkelijk bij een jongen? Als hij een beetje hetzelfde karakter heeft als ik. En natuurlijk moet hij er een beetje leuk uitzien ;)
5. op wat voor soort jongens val je? Deze vraag kan ik nooit beantwoorden, geen idee waarom.
6. hoe oud ben je zelf? 15 jaar.
7. welk(e) eigenschap(en) moet hij hebben? Zorgzaam, maar vooral heel lief.
8. hoe heb je je vorige vriendje leren kennen? (anders n.v.t) Nog geen vriendje gehad...
9. zit je op jongenout.nl Ja, maar mijn account is nog niet geactiveerd.
10 heb je al eens sex gehad? Ik heb wel eens iemand gepijpt, maar verder niets.
ik ben zelf eigelijk een beetje aan randje van bi sexueel en hetro
als je hier iets aan zou hebben laat het ff weten ben dan best bereid het in te vullen


Heel graag!!!

Meer reacties aub!!!!
1. wat vind je een echte afknapper bij een jongen? Roken/drugs, onaanvechtbare drang om een hond te hebben, vergroeid aan auto's, rechtse levensvisie, BDSM-fetisj, niet openstaan voor levensstijlen of hobby's die niet bij hem passen, hekel aan reizen
2. Wat is je voorkeur qwa lichaam (dik, dun, zwak, gesprierd enz.) Slank, blank of licht getint, kort haar, modieus
3. hoeveel lijftijd verschil tussen hem en jou mag er zijn? 3 jaar, op voorwaarde dat ik ouder ben dan hij
4. wat vind je echt aantrekkelijk bij een jongen? Goede kledingsmaak, diepbruine ogen, romantiek
5. op wat voor soort jongens val je ? Sociaal; niet te veel problemen; extravert; liefst een beetje vrouwelijke trekjes; openminded over wat het leven kan brengen; trouw; eerlijk; grappig; slim; knap; genoeg zelfvertrouwen; avontuurlijk; sportief
6. hoe oud ben je zelf? 17
7. welk(e) eigenschap(en) moet hij hebben? Hij moet uit de kast zijn als gay, biseksueel, panseksueel of 'not specified,' hij moet niet bang zijn voor seks, hij moet  romantisch zijn en hij moet niet awkward zijn in het bijzijn van heteroseksuele jongens (want dat zijn bijna al mijn vrienden en ik merk dat LHBT'ers dat vaak een beetje moeilijk vinden), liefst ook atheïst of anders agnost - in ieder geval niet religieus
8. hoe heb je je vorige vriendje leren kennen? (anders n.v.t) Via Tinder
9. zit je op jongenout.nl Jup
10 heb je al eens sex gehad? Vaak zat
1. wat vind je een echte afknapper bij een jongen?
Als ik hem niet zou kunnen vertrouwen of als hij over heel veel dingen oppervlakkig denkt.
2. Wat is je voorkeur qwa lichaam (dik, dun, zwak, gesprierd enz.)
 slank en een beetje aan de kleine kant
3. hoeveel lijftijd verschil tussen hem en jou mag er zijn?
 5 jaar max
4. wat vind je echt aantrekkelijk bij een jongen?
modieus gekleed, goed lichaam en een lief koppie met het liefst bruin of blond haar (ik smelt nu al...)
5. op wat voor soort jongens val je ?
klein beetje gebruinde jongen, bruin haar, erg sociaal en veel zelfvertrouwen en natuurlijk een heleboel humor.
6. hoe oud ben je zelf? 15
7. welk(e) eigenschap(en) moet hij hebben?
hij moet erg sociaal zijn, zelfvertrouwen hebben, humor, van reizen houden en net zo intens kunnen genieten als ik.
8. hoe heb je je vorige vriendje leren kennen? (anders n.v.t)
n.v.t.
9. zit je op jongenout.nl
nope (misschien in de toekomst, nu nog geen behoefte aan)
10 heb je al eens sex gehad?
was het maar waar...
ik ben zelf eigelijk een beetje aan randje van bi sexueel en hetro
als je hier iets aan zou hebben laat het ff weten ben dan best bereid het in te vullen
Badge

1. wat vind je een echte afknapper bij een jongen? - Stoer doen
2. Wat is je voorkeur qwa lichaam (dik, dun, zwak, gesprierd enz.) - Dun
3. hoeveel lijftijd verschil tussen hem en jou mag er zijn? - 3 max
4. wat vind je echt aantrekkelijk bij een jongen? - als hij behulpzaam is
5. op wat voor soort jongens val je ? - Bijna alle
6. hoe oud ben je zelf? - 13
7. welk(e) eigenschap(en) moet hij hebben? - sociaal 
8. hoe heb je je vorige vriendje leren kennen? (anders n.v.t) - OP school
9. zit je op jongenout.nl - ja
10 heb je al eens sex gehad? - nee

1. wat vind je een echte afknapper bij een jongen?
eigedunk / stoerdoen
2. Wat is je voorkeur qwa lichaam (dik, dun, zwak, gesprierd enz.)
dun en lichtjes gespierd maar niet dat hij er uren voor in de sportschool heeft doorgebracht
3. hoeveel lijftijd verschil tussen hem en jou mag er zijn?
nu nog 2 jaar later max 5 jaar
4. wat vind je echt aantrekkelijk bij een jongen?
kuiten en onderarmen
5. op wat voor soort jongens val je ?
sociale gevoelige jongen
6. hoe oud ben je zelf?
15.5
7. welk(e) eigenschap(en) moet hij hebben?
zie 5
8. hoe heb je je vorige vriendje leren kennen? (anders n.v.t)
nvt
9. zit je op jongenout.nl
nee
10 heb je al eens sex gehad?
nee #benbisexuel
heey iedereen,
aub ff invullen

1. wat vind je een echte afknapper bij een jongen?
2. Wat is je voorkeur qwa lichaam (dik, dun, zwak, gesprierd enz.)
3. hoeveel lijftijd verschil tussen hem en jou mag er zijn?
4. wat vind je echt aantrekkelijk bij een jongen?
5. op wat voor soort jongens val je ?
6. hoe oud ben je zelf?
7. welk(e) eigenschap(en) moet hij hebben?
8. hoe heb je je vorige vriendje leren kennen? (anders n.v.t)
9. zit je op jongenout.nl
10 heb je al eens sex gehad?


tnx voor invullen 😃 D


1. onaardig (sws)
2.maak nii echt veel uit maar wel ff een beetje langer dan ik
3.maximaal 4jaar ouder
4. Romanstisch Aardig lief en voor grappige val ik meteen ervoor
5.de grappige liefe
6.13 
7.lief en betrouwbaar( die 2 vind ik echt super belangrijk)
8.via school
9.nee (maar ik was nieuwesgierig dus net geprobeerd;))
10.no
1. Dikke jongens
2. Slank maar mag ook wel beetje gespierd zijn
3. Op dit moment max 2 jaar
4. Een jongen die er van houdt om lekker te knuffelen en iemand die altijd voor je klaar staat.
5.Een leuk gezicht het liefst beetje donker haar, half lang, wel netjes onderhouden. En een lekker strak kontje.
6. 13 jaar
7. Sociaal, spontaan, betrouwbaar
8. Helaas nog nooit een vriendje gehad
9. Nope
10. Nope
Ik ben geen echte gay want ik vind meisjes ook lief, maar heb ook wel interesse in jongens. Hier mijn bijdrage :

1. wat vind je een echte afknapper bij een jongen? Als ze erg macho zijn. Of onverzorgd zijn.
2. Wat is je voorkeur qwa lichaam (dik, dun, zwak, gesprierd enz.) Maakt niet heel veel uit, ben eigenlijk alleen geinteresseerd in wat ze in hun onderboek hebben.
3. hoeveel lijftijd verschil tussen hem en jou mag er zijn ? Maakt niet heel veel uit, maar liefst wel jonger dan mij..
4. wat vind je echt aantrekkelijk bij een jongen? Als ze lekker spontaan zijn, en als je met ze kunt lachen.
5. op wat voor soort jongens val je ? Moeilijke vraag, want met een jongen neuken of zoenen lijkt me verschrikkelijk, maar elkaar pijpen of aftrekken lijkt me leuk.
6. hoe oud ben je zelf? 13
7. welk(e) eigenschap(en) moet hij hebben?  zie v raag 4
8. hoe heb je je vorige vriendje leren kennen? (anders n.v.t) nnvt
9. zit je op jongenout.nl nee
10 heb je al eens sex gehad? niet echt, weleens samen afgetrokken met neefje.
1. wat vind je een echte afknapper bij een jongen? als het echt zo'n nerd is die altijd achter zijn computer minecraft speelt ofso
2. Wat is je voorkeur qwa lichaam (dik, dun, zwak, gesprierd enz.) gespierd
3. hoeveel lijftijd verschil tussen hem en jou mag er zijn? 5 jaar denk ik
4. wat vind je echt aantrekkelijk bij een jongen? gwn en mooie jongen
5. op wat voor soort jongens val je ? sociaal, aardig,.......
6. hoe oud ben je zelf? 13
7. welk(e) eigenschap(en) moet hij hebben?
8. hoe heb je je vorige vriendje leren kennen? (anders n.v.t) X
9. zit je op jongenout.nl nope
10 heb je al eens sex gehad? nope
[quote]heey iedereen,
aub ff invullen

1. wat vind je een echte afknapper bij een jongen? als hij niet aardig is tegen anderen
2. Wat is je voorkeur qwa lichaam (dik, dun, zwak, gesprierd enz.) maakt niet zoveel uit maar ik vind het wel fijn als hij langer is
3. hoeveel lijftijd verschil tussen hem en jou mag er zijn? ik heb nu met een jongen die 3 jaar ouder is maar ik vind dat wel de max
4. wat vind je echt aantrekkelijk bij een jongen? als hij goed is met zijn handen
5. op wat voor soort jongens val je ?
6. hoe oud ben je zelf? 12
7. welk(e) eigenschap(en) moet hij hebben? lief en betrouwbaar
8. hoe heb je je vorige vriendje leren kennen? (anders n.v.t) hij woont naast me
9. zit je op jongenout.nl nee
10 heb je al eens sex gehad? nog niet

xx

Reageer