Vragenlijst

  • 8 August 2015
  • 18 reacties
  • 1141 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,

ik kijk al lang rond en sinds vandaag heb ik toch het moet gekregen om het te doen

Let's begin.

1. Wat is je geslacht(Jongen, Meisje).
2. Wat is je leeftijd?
3. Ben je Hetro Biseksueel Homo Lesbisch?
4. Heb je al iemand speciaal ontmoet?
5. Zo ja, waar was jullie eerste ontmoeting. Zo nee, wat zou de perfecte ontmoeting zijn
6. Zijn jullie al verder gegaan dan alleen zoenen.( als je ja hebt geantwoord)
7. Fantaseer je wel eens over de perfecte ontmoeting en verder. ( als je nee hebt geantwoord)
8. Wat is je lievelings muziek.
9. Als je een kans had om iets over te doen wat zou het zijn.
10. Als je een beroemdheid mocht kiezen om mee naar bed te gaan wie zal het zijn?
11. Heb je een vraag voor mij, vraag gerust.
12. Hebben jullie nog tips, voor mij of voor elkaar

Als dit niet de goede Topic is sorry daarvoor kon geen categorie kiezen:P

Peace out,
Love yall.

18 reacties

1. Wat is je geslacht(Jongen, Meisje).
Jongen
2. Wat is je leeftijd?
15
3. Ben je Hetro Biseksueel Homo Lesbisch?
Homo
4. Heb je al iemand speciaal ontmoet?
*zucht* nee...
5. Zo ja, waar was jullie eerste ontmoeting. Zo nee, wat zou de perfecte ontmoeting zijn
Maakt me niet zo heel veel uit zolang ik maar hem voor het eerst zie en denk: 'wauw hem wil ik'
6. Zijn jullie al verder gegaan dan alleen zoenen.( als je ja hebt geantwoord)
-
7. Fantaseer je wel eens over de perfecte ontmoeting en verder. ( als je nee hebt geantwoord)
Niet echt over de ontmoeting zelf, maar wel over hoe hij er uit ziet war voor dingen we samen doen en de seks natuurlijk ;)
8. Wat is je lievelings muziek.
Ben erg fan van nicki minaj en ik luister verder wel vaak naar lady gaga/adele/rihanna en natuurlijk grote hits
9. Als je een kans had om iets over te doen wat zou het zijn.
Het moment waarop ik bij een vriend logeerde (en we hadden elkaar al behoorlijk opgegeild) en toen we met alleen onze pyjama's aan op elkaar legen en zijn moeder binnen kwam.
10. Als je een beroemdheid mocht kiezen om mee naar bed te gaan wie zal het zijn? Justin Bieber van 2 jaar geleden/ harry styles/ dylan of Cole sprousse
11. Heb je een vraag voor mij, vraag gerust.
Wil je deze lijst zelf ook invullen?
12. Hebben jullie nog tips, voor mij of voor elkaar
Gebruik altijd een condoom? 😉
Natuurlijk Justaboy29, 
Hier heb je mijn antwoorden:)

1. Jongen
2. 15
3.Hetro
4.Nope
5.Op vakantie in een hotel of op het strand
6.
7. Ja natuurlijk, op een of andere manier droom ik er iedere week van
8. RnB of HipHop, 2pac, YG, Tyga etc.
9. Groep 8 niet verkloten 
10. Nina Dobrev, Claire Holt
11. Nee heb geen vraag voor me zelf XD
12. If you are tired of life, go do something you never would do:)
1. Wat is je geslacht(Jongen, Meisje).
Meisje

2. Wat is je leeftijd?
14 jaar

3. Ben je Hetro Biseksueel Homo Lesbisch?
Hetro

4. Heb je al iemand speciaal ontmoet?
Nee 

5. Zo ja, waar was jullie eerste ontmoeting. Zo nee, wat zou de perfecte ontmoeting zijn
Op het strand, savonds, met de ondergaande zon en een lekker koel briesje wat door onze haren gaat...*zucht*

6. Zijn jullie al verder gegaan dan alleen zoenen.( als je ja hebt geantwoord)
-

7. Fantaseer je wel eens over de perfecte ontmoeting en verder. ( als je nee hebt geantwoord)
Ja :D

8. Wat is je lievelings muziek.
Alles wat in de top 40 en op de radio te horen is

9. Als je een kans had om iets over te doen wat zou het zijn.
Geen verkering nemen met X (x= jongen)

10. Als je een beroemdheid mocht kiezen om mee naar bed te gaan wie zal het zijn?
TAYLOR LAUTNER!

11. Heb je een vraag voor mij, vraag gerust.
Neuhh

12. Hebben jullie nog tips, voor mij of voor elkaar
Be happy, even when you think you can't be strong anymore.
1 Meisje
2. 16 jaar
3. Lesbi
4. Nee
5. Ik zou het niet weten.. Op het strand ofzo of in een club.
6. Nee
7. Ja
8. Ik vind alles wel leuk, maar vooral zumba muziek en als ik in de stemming ben Celine Dion.
9. Ik zou het niet weten.
10. Elisabeth Shue in jongere jaren.
11. Nee niet echt xd
12. Wees jezelf.
1. Wat is je geslacht(Jongen, Meisje). Jongen... dat zijn trouwens niet de enige geslachten
2. Wat is je leeftijd? 17
3. Ben je Hetro Biseksueel Homo Lesbisch? Homo
4. Heb je al iemand speciaal ontmoet? Jaaaa
5. Zo ja, waar was jullie eerste ontmoeting. Zo nee, wat zou de perfecte ontmoeting zijn Op internet, maar het best is natuurlijk op een romantische plek
6. Zijn jullie al verder gegaan dan alleen zoenen.( als je ja hebt geantwoord) Jazeker
7. Fantaseer je wel eens over de perfecte ontmoeting en verder. ( als je nee hebt geantwoord)
8. Wat is je lievelings muziek. Alles
9. Als je een kans had om iets over te doen wat zou het zijn. Ik zou veel eerder uit de kast komen
10. Als je een beroemdheid mocht kiezen om mee naar bed te gaan wie zal het zijn? Hahahahahaha hmmmm Hayden Byerly denk ik
11. Heb je een vraag voor mij, vraag gerust. Hoe lang is de jouwe? ;)
12. Hebben jullie nog tips, voor mij of voor elkaar Doe het veilig XD
1. Wat is je geslacht(Jongen, Meisje). Meisje
2. Wat is je leeftijd? 18
3. Ben je Hetro Biseksueel Homo Lesbisch? Bi
4. Heb je al iemand speciaal ontmoet? Nee
5. Zo ja, waar was jullie eerste ontmoeting. Zo nee, wat zou de perfecte ontmoeting zijn? -
6. Zijn jullie al verder gegaan dan alleen zoenen.( als je ja hebt geantwoord) -
7. Fantaseer je wel eens over de perfecte ontmoeting en verder. ( als je nee hebt geantwoord) Jaa
8. Wat is je lievelings muziek. Maakt niet uit
9. Als je een kans had om iets over te doen wat zou het zijn. Geen idee
10. Als je een beroemdheid mocht kiezen om mee naar bed te gaan wie zal het zijn? Zijn er zoveel
11. Heb je een vraag voor mij, vraag gerust. -
12. Hebben jullie nog tips, voor mij of voor elkaar -
Heyy

1. Wat is je geslacht(Jongen, Meisje). Jongen

2. Wat is je leeftijd? 14

3. Ben je Hetro Biseksueel Homo Lesbisch?    hetro

4. Heb je al iemand speciaal ontmoet?    nee :(

5. Zo ja, waar was jullie eerste ontmoeting. Zo nee, wat zou de perfecte ontmoeting zijn      biosje pakken met zoen op einde! Daarna nog wat gaan eten

6. -

7. Fantaseer je wel eens over de perfecte ontmoeting en verder. ( als je nee hebt geantwoord)  ja vaak genoeg 

8. Wat is je lievelings muziek.   popmuziek

9. Als je een kans had om iets over te doen wat zou het zijn.    een keer toen ik 9 was liet ik me overhalen door de "stoere boyzz" uit mijn oude klas om bij iemand aan te bellen en te zeggen: "Je dochter is kut irritant en superdom.    ik had liever gezecht je bent een aardige vrouw.:D

10. Als je een beroemdheid mocht kiezen om mee naar bed te gaan wie zal het zijn?   de vriendin van Mario Götze

11. Heb je een vraag voor mij, vraag gerust.   hoe plaats je zo'n bericht als dit???

12. Hebben jullie nog tips, voor mij of voor elkaar     ga naar het FRIS feest,    lekker schuren en zoenen en feesten
meisje
13 (in mijn info staat het perongeluk verkeerd)
hetero en bi(denk ik)
jaa
het park!!!
jaaa
ja want het is ook echt gebeurd!!!
maakt nie uit!!!
mijn eerste kus!!!!
maakt nie uit! als het maar geen justin bieber is!!!!
-
-
Hoi,

ik kijk al lang rond en sinds vandaag heb ik toch het moet gekregen om het te doen

Let's begin.

1. Wat is je geslacht(Jongen, Meisje).
Meisje
2. Wat is je leeftijd?
14
3. Ben je Hetro Biseksueel Homo Lesbisch?
Hetero
4. Heb je al iemand speciaal ontmoet?
Nee
5. Zo ja, waar was jullie eerste ontmoeting. Zo nee, wat zou de perfecte ontmoeting zijn
Gewoon op school ofzo
6. Zijn jullie al verder gegaan dan alleen zoenen.( als je ja hebt geantwoord)
Nee
7. Fantaseer je wel eens over de perfecte ontmoeting en verder. ( als je nee hebt geantwoord)
Ja
8. Wat is je lievelings muziek.
Ed Sheeran ofzo
9. Als je een kans had om iets over te doen wat zou het zijn.
Groep 6 (het was gewoon 1 grote ramp)
10. Als je een beroemdheid mocht kiezen om mee naar bed te gaan wie zal het zijn?
Idk
11. Heb je een vraag voor mij, vraag gerust.
12. Hebben jullie nog tips, voor mij of voor elkaar

Als dit niet de goede Topic is sorry daarvoor kon geen categorie kiezen:P

Peace out,
Love yall.
1. Wat is je geslacht(Jongen, Meisje) – jongen
2. Wat is je leeftijd? – 15 jaar
3. Ben je Hetro Biseksueel Homo Lesbisch? – gay
4. Heb je al iemand speciaal ontmoet? – ja, mijn twinbroertje is speciaal, maar voor deze vraag is mijn huidige vriendje die speciale iemand
5. Zo ja, waar was jullie eerste ontmoeting. Zo nee, wat zou de perfecte ontmoeting zijn – eerste ontmoeting met twin was in de baarmoeder en met mijn vriendje afgelopen zomer op vliegveld Brussel Zaventem, toen we (twin en ik) voor het eerst alleen gingen vliegen naar Frankrijk
6. Zijn jullie al verder gegaan dan alleen zoenen.( als je ja hebt geantwoord) – ja seks
7. Fantaseer je wel eens over de perfecte ontmoeting en verder. ( als je nee hebt geantwoord) – ja, ik fantaseer al snel over leuke jongens en ontmoetingen
8. Wat is je lievelings muziek – ik luister vaak gwn radio (top40 achtig) en ook wel apartere dingen zoals Antony & the Johnsons en verder heel verschillend
9. Als je een kans had om iets over te doen wat zou het zijn – dat mijn tweelingbroertje en ik niet misbruikt zijn een jaar lang, dat zou wel lekker zijn als dat niet gebeurd was
10. Als je een beroemdheid mocht kiezen om mee naar bed te gaan wie zal het zijn? – sws een jongen, want ik ben gay, beetje mijn leeftijd, kweenie, ben wel blij met mijn vriendje dus
11. Heb je een vraag voor mij, vraag gerust – op je profiel staat dat je meisje bent en nu 21 (nov 2017) en hierboven bij je vragenlijst heb je jongen van 15 (aug 2015) ingevuld. Wat is de goeie. Ik hoop op een jongen 🙂 nee, maakt niet uit natuurlijk
12. Hebben jullie nog tips, voor mij of voor elkaar – gewoon jezelf zijn ofzo toch
1. Jongen
2. 16 jaar
3. Hetero
4. Ja, mn vriendin
5. Op het strand, in zandvoort
6. Ja
7. -
8. Pop/rap
9. Een salto maken, de laatste keer heb ik mn schouder gebroken
10. Ariana Grande
11. Nope
12. Een hele goeie is, leef je leven
quote verwijderd

Hoi,

ik kijk al lang rond en sinds vandaag heb ik toch het moet gekregen om het te doen

Let's begin.

1. Wat is je geslacht(Jongen, Meisje). meisje
2. Wat is je leeftijd? 14
3. Ben je Hetro Biseksueel Homo Lesbisch? hetero
4. Heb je al iemand speciaal ontmoet? jaaa
5. Zo ja, waar was jullie eerste ontmoeting. Zo nee, wat zou de perfecte ontmoeting zijn school, uitgaan weet niet meer precies
6. Zijn jullie al verder gegaan dan alleen zoenen.( als je ja hebt geantwoord) nee
7. Fantaseer je wel eens over de perfecte ontmoeting en verder. ( als je nee hebt geantwoord) geen idee
8. Wat is je lievelings muziek. top 40/carnavals/of iets van hardcore
9. Als je een kans had om iets over te doen wat zou het zijn. zou ik zo niet weten
10. Als je een beroemdheid mocht kiezen om mee naar bed te gaan wie zal het zijn? ken al die namen niet
11. Heb je een vraag voor mij, vraag gerust. nopee
12. Hebben jullie nog tips, voor mij of voor elkaar nopee

Als dit niet de goede Topic is sorry daarvoor kon geen categorie kiezen:P

Peace out,
Love yall.
1: meisje
2: 13
3: lesbisch
4: jaa
5: ik heb haar ontmoet op school
6: Nee
7: Nee ik fantaseer wel vaak over haar
8: top 40
9: groep 8 want de juf wat we hadden was zo leuk
10: angela schijf
11: nope
12: nope
1 jongen
2 14 jaar
3 hetro
4 ja
5 op school
6 nee
7 ja
8 Trap
8 idk
9 koren gray
10 nopee
11nee
1. Jongen
2. 14 jaar
3. Biseksueel(denk ik)
4.heb wel een enorme crush maar heb ik niks mee
5. Op school
6. Nee
7. Ja
8. Rap maar dan wel engels
9. Heel veel eigenlijk, bijvoorbeeld dat ik iemand eens heb geslagen
10. Zac efron of hoe je dat ook schrijft.
1. Wat is je geslacht(Jongen, Meisje). jongen
2. Wat is je leeftijd? 13, over maand 14
3. Ben je Hetro Biseksueel Homo Lesbisch? homo
4. Heb je al iemand speciaal ontmoet? nope
5. Zo ja, waar was jullie eerste ontmoeting. Zo nee, wat zou de perfecte ontmoeting zijn ik denk ergens zonder anderen, alleen gaat lastig
6. Zijn jullie al verder gegaan dan alleen zoenen.( als je ja hebt geantwoord) -
7. Fantaseer je wel eens over de perfecte ontmoeting en verder. ( als je nee hebt geantwoord) soms
8. Wat is je lievelings muziek. hardstyle/trap , begin de laatste tijd ook een beetje interesse te krijgen in pop.
9. Als je een kans had om iets over te doen wat zou het zijn. heb ik niet echt, heb niet ergens spijt van.
10. Als je een beroemdheid mocht kiezen om mee naar bed te gaan wie zal het zijn? Jake Bug
11. Heb je een vraag voor mij, vraag gerust. -
12. Hebben jullie nog tips, voor mij of voor elkaar blijf jezelf
1. Wat is je geslacht(Jongen, Meisje).
- meisje
2. Wat is je leeftijd?
- 13
3. Ben je Hetro Biseksueel Homo Lesbisch?
- hetero, maar soms denk ik dat een beetje bi ben
4. Heb je al iemand speciaal ontmoet?
- nee
5. -
6. -
7. Fantaseer je wel eens over de perfecte ontmoeting en verder. ( als je nee hebt geantwoord)
- Ja
8. Wat is je lievelings muziek.
- Rock en soundtracks van film en series
9. Als je een kans had om iets over te doen wat zou het zijn.
- heel veel, ik kan moeilijk kiezen... meestal dingen in een ruzie die ik anders had moeten aanpakken
10. Als je een beroemdheid mocht kiezen om mee naar bed te gaan wie zal het zijn?
- Chris Hemsworth
Reputatie 2
Badge +9
1| Wat is je geslacht ( jongen/ meisje)?
Jongen.

2| wat is je leeftijd?
17..

3|Ben je hetero, bi, homo/lesbisch?
Hetero.

4|Heb je al een speciaal iemand ontmoet?
Ja. Ik had me perfecte meisje gevonden. Helaas is ze er niet meer (23-04-16)

5|Zo ja, waar was jullie eerste ontmoeting?
Ze woonde bij me opa en oma in de straat aan de overkant. Ontmoet toen ze naar de supermarkt liep.

6| zijn jullie al verder gegaan dan alleen zoenen?
Nee, ze was 13 en wou graag nog even wachten, en dat heb ik natuurlijk gerespecteerd!

8| wat is je lievelings muziek?
Heavy metal, power metal.

9| als je een kans had om iets over te doen, wat zou dat zijn?
Ruilen met Sophie (vriendin). Had ik maar in de auto gezeten. Dan zou ze er nog zijn geweest, r.i.p. Sophie?

10| als je met een beroemdheid mocht kiezen om naar bed te gaan wie zou dat zijn?
Idk.

11/12| dit is juist een mooie topic. Leer je ook de andere mensen een beetje kennen!

Gr:Mr. S

Reageer