Vragenlijst ^^



Toon eerste bericht

132 reacties

1. Ben je een jongen of meisje? meisje
2. Drink je ? (alcohol) Soms
3. Hou oud ben je? 12
4. Ooit drugs gebruikt (zo ja wat en wat zijn je ervaringen) nope
5. Ooit seks gehad? ook niet
6. Ooit gebruikt voor seks? nee
7. Wat heeft jou idiale vriend/ vriendin nodig? Dat ik haar kan vertrouwen, eerlijk en lief.
8. Wat vind je het mooiste aan je lichaam? Mijn armen
9. Wat doe je als je je kut voelt om jezelf op te vrolijken? Superharde muziek luisteren of tekenen of allebei :P
10. Denk je wel eens als je iemand ziet lopen aan seks met diegene? nope
11. Wat is het genantste wat je ooit heb meegemaakt? Uhm huilend van podium afrennen bij een soort van musical :D
12. Voel je je wel eens alleen (zo ja wat doe je hiertegen) Ja dan ga ik alweer keihard muziek opzetten
13. Wat vind je het aller lekkerste (seks/beffen/pijpen/gebeft worden/ vingeren/ gepijpt worden / standjes? enz..) --
14. Hetero/Lesbisch/ bi ? Lesbisch of Bi
1. Ben je een jongen of meisje? Meisje
2. Drink je ? (alcohol) Nee
3. Hou oud ben je? 14
4. Ooit drugs gebruikt (zo ja wat en wat zijn je ervaringen) nope
5. Ooit seks gehad? nope
6. Ooit gebruikt voor seks? nope
7. Wat heeft jou idiale vriend/ vriendin nodig? humor
8. Wat vind je het mooiste aan je lichaam? mijn ogen denk ik
9. Wat doe je als je je kut voelt om jezelf op te vrolijken? muziek luisteren
10. Denk je wel eens als je iemand ziet lopen aan seks met diegene? nee
11. Wat is het genantste wat je ooit heb meegemaakt? ik moest een presentatie geven en de naam van mn crush stond in de mail die ik perongeluk opende
12. Voel je je wel eens alleen (zo ja wat doe je hiertegen) ik doe er niks tegen gewoon accepteren
13. Wat vind je het aller lekkerste (seks/beffen/pijpen/gebeft worden/ vingeren/ gepijpt worden / standjes? enz..) -
14. Hetero/Lesbisch/ bi ? ik denk hetero
1. Ben je een jongen of meisje?
Meisje!!!!!

2. Drink je ? (alcohol)
Nee... Ik ben ook niet van plan ooit te gaan drinken. Ik ben een gevoelig typ en waarschijnlijk lig ik na een biertje al op apegapen ..!!

3. Hou oud ben je?
15 jaartjes!

4. Ooit drugs gebruikt (zo ja wat en wat zijn je ervaringen)
Als ik van een biertje waarschijnlijk al out ga, dan is drugs nog slechter. Bovendien brengt dat je alleen maar slechte dingen en word je er lelijk van. Daarnaast is het niks voor mij en vind ik het vies. Beetje anti dus ^^

5. Ooit seks gehad?
Jaa

6. Ooit gebruikt voor seks?
Niet echt voor seks, maar wel voor lichamelijk contact....

7. Wat heeft jou idiale vriend/ vriendin nodig?
Ik heb geen ideaal, want ik ben allergisch voor het word perfect. Mijn levensmotto is: Als je niks verwacht kan het alleen maar meevallen. Nu heb ik natuurlijk wel een voorkeur want ik ben een vrouw... XD Sowieso val ik op Nederlands, dus blank. Iemand die niet te zwaar denkt, want dat doe ik al genoeg. Moet me altijd aan het lachen kunnen brengen, ook als ik weer een depressie heb. Hij moet sportief zijn en van romantiek houden. Dat eig... ^^

8. Wat vind je het mooiste aan je lichaam?
Ik vind mijn hele lichaam mooi. Je kan er altijd wel beter uit willen zien, maar je bent wie je bent en daar moet je het mee doen. Je kan wel alles willen veranderen, maar daar word je nou ook niet echt gelukkig van. Wees jezelf, er zijn al genoeg andere...!! Ik wil niet zeggen dat ik nu zo mooi of knap ben, maar ik ben wie ik ben. En daar heb je mee te dealen. Als je dat niet kan, mag je ophoepelen.

9. Wat doe je als je je kut voelt om jezelf op te vrolijken?
Mezelf opvrolijken is niet echt mijn sterkste punt.... Meestal ga ik dan naar mijn vriend zodat hij met me kan praten en me uit mn kutbui kan halen. Want ik voel me niet zomaar kut en als ik erover kan praten lucht dat meestal wel op.

10. Denk je wel eens als je iemand ziet lopen aan seks met diegene?
Eig niet.. Ik heb mijn vriend en dat is genoeg. Tuurlijk denk ik wel eens, wat n lekkerding, maar echt seks niet...

11. Wat is het genantste wat je ooit heb meegemaakt?
Uhmm... Naakt betrapt worden met mijn vriend door mijn jongste zusje die dan gaat zeggen dat ze ons niet gaan uitlachen....

12. Voel je je wel eens alleen (zo ja wat doe je hiertegen)
Ik voel me heel vaak alleen. Maar dat is een onderdeel van wie ik ben. Kort uitgelegd: Ik ben van groep 1 tot en met groep 8 ernstig gepest en ook twee keer gebruikt door jongens. Eerst voor lichamelijk contact, daarna om van pesten af te komen en populair te worden. Ik ben eigenlijk al heel mijn leven alleen geweest. Voor mij is het iets waar ik mee heb leren leven. Ik voel me nu ook zielsalleen en ik zit in een depressie, maar ik zet keihard muziek op en ga zo zwemmen (over het algemeen sport) en dan is het weer oke. Ik ben dan nog steeds alleen, maar ik maak het mezelf fijn. Ik verlang soms naar alleen zijn. Geen mensen, geen gezeik, geen vrolijk doen. Gewoon mezelf zijn met alles wat me gelukkig maakt. En als het echt niet gaat, dan ga ik naar mijn vriend. Maar hij heeft niet altijd tijd voor me..

13. Wat vind je het aller lekkerste (seks/beffen/pijpen/gebeft worden/ vingeren/ gepijpt worden / standjes? enz..)
Niks. Ik hou er niet van als iemand me aanraakt. Gewoon bij mijn vriend zitten en als hij over mijn haren aait of ik bij hem lig. Dat is pas fijn...

14. Hetero/Lesbisch/ bi ?
Bi, maar ik vind dit een stomme vraag. Als je ervan uit gaat dat iedereen op alles kan vallen, wordt de wereld zoveel mooier....

Ik hoop dat je hier iets aan hebt... Het is misschien al een topic van lang geleden, maar ik wilde iets doen en misschien gaan dan nog meer mensen reageren ^^
1. Ben je een jongen of meisje?
-Jongen
2. Drink je ? (alcohol)
-Noppes
3. Hou oud ben je?
-13 jaar
4. Ooit drugs gebruikt (zo ja wat en wat zijn je ervaringen)
-Nee dankje.
5. Ooit seks gehad?
-Noppes
6. Ooit gebruikt voor seks?
-Niks
7. Wat heeft jou idiale vriend/ vriendin nodig?
leuk character, mooie lach en gevoel voor humor
8. Wat vind je het mooiste aan je lichaam?
-Alles lol
9. Wat doe je als je je kut voelt om jezelf op te vrolijken?
-Gamen of muziek luisteren (Rock/metal)
10. Denk je wel eens als je iemand ziet lopen aan seks met diegene?
-Soms
11. Wat is het genantste wat je ooit heb meegemaakt?
-Je ex tegenkomen.................
12. Voel je je wel eens alleen (zo ja wat doe je hiertegen)
-Nop heb/krijg 2 huisdieren
13. Wat vind je het aller lekkerste (seks/beffen/pijpen/gebeft worden/ vingeren/ gepijpt worden / standjes? enz..)
-Idk nog nooit seks gehad, maar gepijpt lijkt me echt lekker
14. Hetero/Lesbisch/ bi ?
Hetro
1. Ben je een jongen of meisje? Jongen
2. Drink je ? (alcohol) ee
3. Hou oud ben je? 14
4. Ooit drugs gebruikt (zo ja wat en wat zijn je ervaringen) nee
5. Ooit seks gehad? Helaas niet
6. Ooit gebruikt voor seks? nee
7. Wat heeft jou idiale vriend/ vriendin nodig? Maakt niet uit
8. Wat vind je het mooiste aan je lichaam? borsten
9. Wat doe je als je je kut voelt om jezelf op te vrolijken? aftrekken
10. Denk je wel eens als je iemand ziet lopen aan seks met diegene? Ja
11. Wat is het genantste wat je ooit heb meegemaakt? idk
12. Voel je je wel eens alleen (zo ja wat doe je hiertegen) nee
13. Wat vind je het aller lekkerste (seks/beffen/pijpen/gebeft worden/ vingeren/ gepijpt worden / standjes? enz..) Geen Idee.. Ik denk pijpen
14. Hetero/Lesbisch/ bi ? Hetro
1. Ben je een jongen of meisje? Jongen
2. Drink je ? (alcohol) Ja
3. Hou oud ben je? 18
4. Ooit drugs gebruikt (zo ja wat en wat zijn je ervaringen) Ik heb GHB weleens vaker geprobeerd, maar dat valt nog redelijk mee vergeleken XTC. Ik word er zelf vooral heel vrolijk van en alles wordt mooier dan het is haha
5. Ooit seks gehad? Jep
6. Ooit gebruikt voor seks? Helaas wel
7. Wat heeft jou idiale vriend/ vriendin nodig? Definitely in strak lichaam met een sixpack als het om het fysiek gaat, maar zorgzaamheid en sociaal staan hoog op de lijst qua karakter
8. Wat vind je het mooiste aan je lichaam? Mijm borst en armen zijn wel gespierd, dus ben daar wel trots op.
9. Wat doe je als je je kut voelt om jezelf op te vrolijken? Ik ga fitnessen om mijn frustratie eruit te trainen of ik kijk letterlijk een try not to laugh challenge van youtube. Ik ben daar echt zwaar slecht in namelijk haha
10. Denk je wel eens als je iemand ziet lopen aan seks met diegene? Ik denk dat iedereen dat weleens bij iemand heeft gehad. De laatste tijd is dat alleen niet bij mij het geval geweest.
11. Wat is het genantste wat je ooit heb meegemaakt? Ik ben betrapt door mijn zus toen ik seks had met mijn ex haha
12. Voel je je wel eens alleen (zo ja wat doe je hiertegen) Als ik me alleen voel dan ga ik socializen haha
13. Wat vind je het aller lekkerste (seks/beffen/pijpen/gebeft worden/ vingeren/ gepijpt worden / standjes? enz..) Ik ben een aardig dominant typetjes, dus iemand neuken of gepijpt worden is mijn voorkeur, maar sta in principe voor veel open.
14. Hetero/Lesbisch/ bi ? homo, al heb ik weleens wat gedaan met meisjes. Mijn interesse ligt nu meer bij jongens though.<

Grtjes,

Cas
Vragenlijst is altijd wel leuk dus wou er zelf ook eentje maken willen jullie hem graag ff kopiëren en invullen

1. Ben je een jongen of meisje? jongen
2. Drink je ? (alcohol) nee
3. Hou oud ben je? 13
4. Ooit drugs gebruikt (zo ja wat en wat zijn je ervaringen) ooit shisha, vond het wel lekker
5. Ooit seks gehad? nee
6. Ooit gebruikt voor seks? nee
7. Wat heeft jou idiale vriend/ vriendin nodig? een goede vagina
8. Wat vind je het mooiste aan je lichaam? weet ik niet
9. Wat doe je als je je kut voelt om jezelf op te vrolijken? -
10. Denk je wel eens als je iemand ziet lopen aan seks met diegene? ja
11. Wat is het genantste wat je ooit heb meegemaakt? weet ik niet
12. Voel je je wel eens alleen (zo ja wat doe je hiertegen) nee
13. Wat vind je het aller lekkerste (seks/beffen/pijpen/gebeft worden/ vingeren/ gepijpt worden / standjes? enz..) alles
14. Hetero/Lesbisch/ bi ? hetero
1. meisje
2. Nee
3. 14
4. nee nog niet...
5. Nee
6. ja
7. Humor
8. mijn gezicht
9. Erover nadenken en muziek luisteren
10. Nee
11. idk
12. Ja, dan doe ik niks
13. Idk
14. Bi
1. Ben je een jongen of meisje? Jongen
2. Drink je ? (alcohol) Alleen bij feestjes
3. Hou oud ben je? 16
4. Ooit drugs gebruikt (zo ja wat en wat zijn je ervaringen)Nee ik adviesier dit ook niet mijn vriend is hier aan dood gegaan
5. Ooit seks gehad? ja
6. Ooit gebruikt voor seks?Nee
7. Wat heeft jou idiale vriend/ vriendin nodig? Ik val niet op het uitelijk maar op het gedrag 🙂 dus je moet erg lief zijn
8. Wat vind je het mooiste aan je lichaam? M'n six pack
9. Wat doe je als je je kut voelt om jezelf op te vrolijken? Airsoft spelen (Als je niet wat het is google het)
10. Denk je wel eens als je iemand ziet lopen aan seks met diegene? Nee ik heb een vriendin wel moeilijk
11. Wat is het genantste wat je ooit heb meegemaakt? Uhmmm Werd gepijpt en afgetroken door 5 meiden
12. Voel je je wel eens alleen (zo ja wat doe je hiertegen) Nee
13. Wat vind je het aller lekkerste (seks/beffen/pijpen/gebeft worden/ vingeren/ gepijpt worden / standjes? enz..) Beffen
14. Hetero/Lesbisch/ bi ?Hetro

Groetjes derposaurus
1. Ben je een jongen of meisje? jongen
2. Drink je ? (alcohol) ja
3. Hou oud ben je? 15
4. Ooit drugs gebruikt (zo ja wat en wat zijn je ervaringen)nee
5. Ooit seks gehad?ja
6. Ooit gebruikt voor seks?nee
7. Wat heeft jou idiale vriend/ vriendin nodig?borsten
8. Wat vind je het mooiste aan je lichaam? penis
9. Wat doe je als je je kut voelt om jezelf op te vrolijken? -
10. Denk je wel eens als je iemand ziet lopen aan seks met diegene?ja
11. Wat is het genantste wat je ooit heb meegemaakt?niks
12. Voel je je wel eens alleen (zo ja wat doe je hiertegen)nee
13. Wat vind je het aller lekkerste (seks/beffen/pijpen/gebeft worden/ vingeren/ gepijpt worden / standjes? enz..) seks met een meisje en iemand aftrekken
14. Hetero/Lesbisch/ bi ? hetero
1. Ben je een jongen of meisje?
Meisje :3
2. Drink je ? (alcohol)
Meestal niet, maar soms ineens heel veel. En soms natuurlijk ook een beetje.
3. Hou oud ben je?
18
4. Ooit drugs gebruikt (zo ja wat en wat zijn je ervaringen)
Ja, van alles. Heroine, Cocaine.. noem maar op. Ik heb daar zelf goede ervaringen mee en ze helpen me soms echt om me beter te concentreren. Ik ben ook absoluut niet verslaafd aan drugs, en gebruik ze gemiddeld eens in de maand.
5. Ooit seks gehad?
Jup!
6. Ooit gebruikt voor seks?
Nope!
7. Wat heeft jou idiale vriend/ vriendin nodig?
Hij moet tegelijkertijd mijn beste vriend kunnen zijn. Ik moet hem kunnen vertrouwen, en nog belangrijker; hij moet mij vertrouwen.
8. Wat vind je het mooiste aan je lichaam?
M'n sixpack xP Hard voor gewerkt!
9. Wat doe je als je je kut voelt om jezelf op te vrolijken?
Hangt er van af waar ik zin in heb. Soms lig ik uren op de bank rekensommen op te lossen, soms ga ik joggen... Hangt er helemaal van af.
10. Denk je wel eens als je iemand ziet lopen aan seks met diegene?
Nee? O.O
11. Wat is het genantste wat je ooit heb meegemaakt?
Toen het mijn vriend een goed idee leek om als grap me 100 rozen te sturen op Valentijnsdag in plaats van de gebruikelijke 1 (ze worden afgeleverd door leerlingen). Mijn hele bureau lag onder de rozen en ik heb de pick-up van mijn vriendin moeten lenen om ze naar huis te brengen.
12. Voel je je wel eens alleen (zo ja wat doe je hiertegen)
Ik kende vroeger een heel speciaal persoon, maar ben die kwijtgeraakt. Ik merk dat het helpt om hem een brief te schrijven. Over hoe ik me voel, over mijn dag, ect.
13. Wat vind je het aller lekkerste (seks/beffen/pijpen/gebeft worden/ vingeren/ gepijpt worden / standjes? enz..)
Ben daar nog niet zo aan toe, vrees ik.
14. Hetero/Lesbisch/ bi ?
Hetero .-.
1. Ben je een jongen of meisje? Jongen
2. Drink je ? (alcohol) Nee
3. Hou oud ben je? 15
4. Ooit drugs gebruikt (zo ja wat en wat zijn je ervaringen) Nee
5. Ooit seks gehad? Nee
6. Ooit gebruikt voor seks? Nee
7. Wat heeft jou idiale vriend/ vriendin nodig? Goede persoonlijkheid en slank
8. Wat vind je het mooiste aan je lichaam? Bovenlijf
9. Wat doe je als je je kut voelt om jezelf op te vrolijken? Masturberen of gamen
10. Denk je wel eens als je iemand ziet lopen aan seks met diegene? Nee
11. Wat is het genantste wat je ooit heb meegemaakt? Weet ik zo niet
12. Voel je je wel eens alleen (zo ja wat doe je hiertegen) Nee
13. Wat vind je het aller lekkerste (seks/beffen/pijpen/gebeft worden/ vingeren/ gepijpt worden / standjes? enz..) Weet ik niet
14. Hetero/Lesbisch/ bi ? Hetero
1. Ben je een jongen of meisje?
Meisje.

2. Drink je ? (alcohol)
Nee.

3. Hou oud ben je?
Ik ben van 1997.

4. Ooit drugs gebruikt (zo ja wat en wat zijn je ervaringen)
Nee.

5. Ooit seks gehad?
Nee.

6. Ooit gebruikt voor seks?
Nee.

7. Wat heeft jou idiale vriend/ vriendin nodig?
Humor, vertrouwen, respect.

8. Wat vind je het mooiste aan je lichaam?
Ogen.

9. Wat doe je als je je kut voelt om jezelf op te vrolijken?
Eten, lieve mensen opzoeken, muziek, gamen.

10. Denk je wel eens als je iemand ziet lopen aan seks met diegene?
Bijna nooit.

11. Wat is het genantste wat je ooit heb meegemaakt?
Op dit moment komt er niks in me op? Soms kan me moeder nogal genat doen dan schaam ik me wel eens.

12. Voel je je wel eens alleen (zo ja wat doe je hiertegen)
Soms, dan ga ik gewoon door met me leven.

13. Wat vind je het aller lekkerste (seks/beffen/pijpen/gebeft worden/ vingeren/ gepijpt worden / standjes? enz..)
Geen idee.

14. Hetero/Lesbisch/ bi ?
Hetero.
1. Jongen
2. Ja
3. 14
4. Ja, wiet geprobeert (niks aan)
5. Nee
6. Nee
7. Humor, heel veel humor
8. Mijn haar en mijn ogen
9. Met vrienden afspreken
10. Ja
11. Toen ik met schoolkamp ging douchen en terug ging naar de kamer en mijn handdoek afviel.
12. Ja, afspreken met vrienden
13. Tot nu toe pijpen
14. Bi

Asljeblieft?
1. Ben je een jongen of meisje? - jongen
2. Drink je ? (alcohol) - nee, nergens voor nodig
3. Hou oud ben je? - 14 (bijna 15) jaar
4. Ooit drugs gebruikt (zo ja wat en wat zijn je ervaringen) - niet bewust, denk dat ze me wel eens ghb ofzo gegeven hebben
5. Ooit seks gehad? - ja, alleen met jongens
6. Ooit gebruikt voor seks? - ja, ben samen met mijn tweelingbroertje een jaar lang misbruikt door een stel jongens
7. Wat heeft jou idiale vriend/ vriendin nodig? - gewoon eerlijk, betrouwbaar en lief
8. Wat vind je het mooiste aan je lichaam? - dat er precies nog zo’n lichaam bestaat, nl mijn tweelingbroertje, dus ik weet precies hoe ik er van alle kanten uit zie, als ik naar hem kijk haha, maar mooiste, mijn dromerige blauwe ogen
9. Wat doe je als je je kut voelt om jezelf op te vrolijken? - muziek luisteren, jongens kijken en aftrekken, liefst allemaal tegelijk en dan voel ik me snel weer happy, “kut voelen” is sws niet echt fijn voor als je gay jongen bent
10. Denk je wel eens als je iemand ziet lopen aan seks met diegene? - ja, als het een leuke jongen is
11. Wat is het genantste wat je ooit heb meegemaakt? - elke keer als meisjes vragen of ik met ze naar bed wil en dat ze dan al een beetje aan me kruis gaan zitten frunniken, waarom doen meisjes dat toch, tis gewoon pesterij, denk ik. Blijf toch van me af, ik zit toch ook niet aan jullie. Ergste is nog als ik dan een stijve krijg als ze er aan zitten, denken ze ook nog dat ik ze leuk vind pff, hell no, ga iemand anders pesten
12. Voel je je wel eens alleen (zo ja wat doe je hiertegen) - ik heb altijd mijn tweelingbroertje, dus ben nooit echt alleen en voel me ook niet alleen
13. Wat vind je het aller lekkerste (seks/beffen/pijpen/gebeft worden/ vingeren/ gepijpt worden / standjes? enz..) - pijpen en door jongens gepijpt worden
14. Hetero/Lesbisch/ bi ? - gay 😛
Vragenlijst is altijd wel leuk dus wou er zelf ook eentje maken willen jullie hem graag ff kopiëren en invullen :) 

1. Ben je een jongen of meisje?
Meisje
2. Drink je ? (alcohol) 
Nee (wel eens een slokje van m'n vader, maar niet echt)
3. Hou oud ben je?
14
4. Ooit drugs gebruikt (zo ja wat en wat zijn je ervaringen)
Nee
5. Ooit seks gehad?
Nee
6. Ooit gebruikt voor seks?
Nee
7. Wat heeft jouw ideale vriend/ vriendin nodig?

8. Wat vind je het mooiste aan je lichaam? 
Ogen?
9. Wat doe je als je je kut voelt om jezelf op te vrolijken? 
Youtube(vines that give me life)
10. Denk je wel eens als je iemand ziet lopen aan seks met diegene?
Nee
11. Wat is het gênantste wat je ooit heb meegemaakt?
Groep 6
12. Voel je je wel eens alleen (zo ja wat doe je hiertegen) 
Ja, zie vr. 9
13. Wat vind je het aller lekkerste (seks/beffen/pijpen/gebeft worden/ vingeren/ gepijpt worden / standjes? enz..) 
Idk
14. Hetero/Lesbisch/ bi ?
Hetero

Alvast bedankt ben benieuwd :) :p
1. Ben je een jongen of meisje?
- Een meisje.

2. Drink je ? (alcohol)
- Wel eens gedaan maar niet regelmatig ofzo.

3. Hou oud ben je?
-15.

4. Ooit drugs gebruikt (zo ja wat en wat zijn je ervaringen)
- Nope.

5. Ooit seks gehad?
- Nee.

6. Ooit gebruikt voor seks?
- Nee.

7. Wat heeft jou idiale vriend/ vriendin nodig?
- Geen idee.

8. Wat vind je het mooiste aan je lichaam?
- M'n sixpack
nee jk jk, ik zou het niet weten.

9. Wat doe je als je je kut voelt om jezelf op te vrolijken?
- Muziek luisteren / netflix kijken.

10. Denk je wel eens als je iemand ziet lopen aan seks met diegene?
- Misschien onbewust maar ik kan het me niet echt herinneren.

11. Wat is het genantste wat je ooit heb meegemaakt?
- In de eerste viel ik helemaal van boven naar benden van de trap. Iedereen keek me toen aan maar ik wilde me groot houden dus ik strompelde met een pokerface zo snel mogelijk weg. De volgende dag had iedereen het er over (:

12. Voel je je wel eens alleen (zo ja wat doe je hiertegen)
- Jawel, meestal ga ik dan met iemand praten/appen ofzo.

13. Wat vind je het aller lekkerste (seks/beffen/pijpen/gebeft worden/ vingeren/ gepijpt worden / standjes? enz..)
- Deze sla ik even over.

14. Hetero/Lesbisch/ bi ?
- Hetero
Badge +5
1. Meisje
2. Ja, af en toe
3. 16
4. Wiet en coke, van het één wordt ik suf en loom en van het ander hyperactief
5. Ja
6. Ja
7. Humor, en een hoog ikgeefgeenfuckgehalte
8. Ik ben wel blij met mijn gezicht en mijn tieten
9. Masturberen
10. Ja
11. Geen idee
12. Niet meer
13. Seks op een manier die ik op dat moment wil
14. Dan waarschijnlijk bi, want seks met zowel jongens als meiden
Weet iemand hoe je tekst kopieërt
1. Meisje
2. Ja
3. 14
4. Ja, ik heb al is gesnoven. Het was erg raar om te doen en deed het door groepsdruj
5. Nee
6. Nee
7. Een liefe uitstraling
8. Mijn voeten
9. Dan ga ik live op de radio stream
10. Ja
11. Dat ik mijn docenten heb betrapt op seks op een avond waarop we een schoolfeest hadden
12. Ja, ik ga dan in bed lichen
13. Gebeft worden
14. Bi
1. Jongen 2. Soms 3. Bijna 14 4. Nee maar lijkt me wel leuk 5. Nee 6. Nee 7. Niet super lelijk niet gemeen 8. mn penis 9. Muziek luisteren, eten of sporten 10. Ja best vaak eigenlijk 11. Ehm toen ik een stijve had in de klad 12. Ja met mensen praten of gamen 13. Ik heb alleen nog maar afgetrokken maar seks lijkt me wel lekker 14. Bisexueel
Vragenlijst is altijd wel leuk dus wou er zelf ook eentje maken willen jullie hem graag ff kopiëren en invullen :) 

1. Ben je een jongen of meisje? meisje
2. Drink je ? (alcohol)  ja
3. Hou oud ben je? 14
4. Ooit drugs gebruikt (zo ja wat en wat zijn je ervaringen) nee
5. Ooit seks gehad? nee
6. Ooit gebruikt voor seks? nee
7. Wat heeft jou idiale vriend/ vriendin nodig? gevoel voor humor
8. Wat vind je het mooiste aan je lichaam?  ogen
9. Wat doe je als je je kut voelt om jezelf op te vrolijken?  muziek luisteren
10. Denk je wel eens als je iemand ziet lopen aan seks met diegene? soms
11. Wat is het genantste wat je ooit heb meegemaakt? uuhm idk
12. Voel je je wel eens alleen (zo ja wat doe je hiertegen)  nee
13. Wat vind je het aller lekkerste (seks/beffen/pijpen/gebeft worden/ vingeren/ gepijpt worden / standjes? enz..)  idk
14. Hetero/Lesbisch/ bi ? hetero

Alvast bedankt ben benieuwd :) :p
1. Ben je een jongen of meisje?
- meisje
2. Drink je ? (alcohol)
- nee
3. Hou oud ben je?
- 13
4. Ooit drugs gebruikt (zo ja wat en wat zijn je ervaringen)
- nee
5. Ooit seks gehad?
- nee
6. Ooit gebruikt voor seks?
- nee
7. Wat heeft jou idiale vriend/ vriendin nodig?
- trouw
8. Wat vind je het mooiste aan je lichaam?
- klinkt misschien raar, maar mijn tanden staan van nature heel recht
9. Wat doe je als je je kut voelt om jezelf op te vrolijken?
- muziek luisteren/spelen, schrijven
10. Denk je wel eens als je iemand ziet lopen aan seks met diegene?
- heel soms...
11. Wat is het genantste wat je ooit heb meegemaakt?
- dat weet ik niet, maar ik heb vast wel hele gênante dingen meegemaakt
12. Voel je je wel eens alleen (zo ja wat doe je hiertegen)
- ja, meestal snijd ik mezelf zodat ik tenminste voel dat ik er wel ben en dat mensen mij kunnen zien en voelen
13. Wat vind je het aller lekkerste (seks/beffen/pijpen/gebeft worden/ vingeren/ gepijpt worden / standjes? enz..)
- nou ik heb nog nooit seks gehad maar dat lijkt me het lekkerst, maar als ik kijk naar wat ik al heb gehad/gedaan dan vingeren
14. Hetero/Lesbisch/ bi ?
- hetero, maar soms heb ik het gevoel dat ik een beetje bi ben
Reputatie 2
Badge +9
1| Jongen.
2| JA, ik vind bier en wijn wel lekker. Drink het liefst Whisky, of jenever ( en dan met vlierbessen). Oh en butterscotch als je houdt van caramel), of Baileys. En Dissarano (als je dat zo spelt) smaakt naar amandelen en ruikt naar bitterkoekjes.
3| 17..
4|nee, nooit drugs.
5| nee.
6|nee.
7| euhm. Vertrouwen, liefde, steun.
8| me rechter arm, waar een litteken in zit.
9| ik voel me voortdurend slecht so, plannen maken voor, ja je weet wel, anders met ov door Nederland reizen.
10| vroeger, tegenwoordig denk ik maar een ding zelf*.
11| gaan en dan mislukkken.
12| vroeger heb ik met een scherp voorwerp, van voet tot borst een lange litteken gemaakt, tjha dat werkte niet. Tegenwoordig maar plannetjes maken voor einde.
13| het lekkerste is gewoon rust en stilte. Gewoon kunnen gaan..
14| hetero
1. Ben je een jongen of meisje? meisje
2. Drink je ? (alcohol) nee maar soms wel meerdere slokjes van bier van mijn broer ofzo haha
3. Hou oud ben je? 13
4. Ooit drugs gebruikt (zo ja wat en wat zijn je ervaringen) nee
5. Ooit seks gehad? nee
6. Ooit gebruikt voor seks? nee
7. Wat heeft jou idiale vriend/ vriendin nodig? humor, aardig, niet lelijk, betrouwbaar
8. Wat vind je het mooiste aan je lichaam? borsten en billen xD
9. Wat doe je als je je kut voelt om jezelf op te vrolijken? Modern Family kijken, daar moet ik altijd om lachen
10. Denk je wel eens als je iemand ziet lopen aan seks met diegene? heeeeeeeeel soms whahaha
11. Wat is het genantste wat je ooit heb meegemaakt? dat ik een prank had uitgehaald dat ik een crush op een meisje had en dat daarna in de klas (groep 😎 werd verteld door iedereen die meedeed alleen ik heb nu echt een crush op haar dus dat is heel awkward (ik heb wel wat meegemaakt wat meer genant is maar kan het zo niet bedenken)
12. Voel je je wel eens alleen (zo ja wat doe je hiertegen) ja en dan ga ik meestal naar dit forum en zie ik dat er ook andere mensen zijn die is alleen voelen.
13. Wat vind je het aller lekkerste (seks/beffen/pijpen/gebeft worden/ vingeren/ gepijpt worden / standjes? enz..) idk
14. Hetero/Lesbisch/ bi ? biseksueel

Reageer