Vragen lijst meisjes gewoon uit nieuwschierig heid


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoe oud ben je
Wat is je cup maat
Vinger je je zelf
Hoevaak doe je dit
Gebruik je sex speeltjes
Heb je ooit is iets met een vriendin gedaan
Welk ondergoed draag je/nu

Alvast bedankt allemaal

11 reacties

die laatste vraag is well een beetje apart •_•
Hey.....
1. 14
2. E
3. Ja
4. Everyday
5. Ja vibrator van mn vriendin gekregen...
6. Ja alles.. ben lesbie
7. String ?
Mvg AGirl1234
Sorry, ik wil niet rude zijn als jongen, maar is dit niet een beetje ongepast?
heyy
1.14
2.75 A bijna B
3.ja soms
4.2x p/w ofz
5.nope
6.nope wel met bf
7.string?
xx
Hi Jboy2004,

ik ben geen meisje maar ik vind jouw vragenlijst niet veel anders dan andere vragenlijsten, maar misschien dat de laatste vraag op verschillende manieren uitgelegd kan worden.

Volgens mij bedoel je er niks bijzonders mee en wil je alleen weten wat voor soort ondergoed meisjes aan hebben. Dat kunnen dan bv. een slipje, een string, een grote witte oma-onderbroek of een hipster of hoe het allemaal heet zijn. Verder dragen meisjes afhankelijk van of ze al borsten hebben topjes of bh's of andere dingen waar ik geen verstand van heb.

Zulk soort vragen staan er ook wel eens bij jongens vragenlijsten, maar dan worden er vaak merken van onderbroeken bedoeld.

Is het dus zo ongeveer dat jij het bedoelde?

Uit jouw antwoord zal dan wel blijken dat er verder niks achter zit en bovendien kan iedereen die een vraag wil overslaan ook gewoon een kruisje antwoorden, ofzo.

Ik lees je reactie wel

PS soms vragen jongens die ik ken welke onderbroek ik vandaag aan heb en dan laat ik een stukje zien. Ik heb er vaak met supercoole plaatjes van Freegun en die kennen veel jongens niet uit de winkels hier. Ik vind het dus niet raar als iemand het aan mij vraagt

Groetjes 🙂,
M&M's
1 14
2 A 75
3 Ja?
4 Minimaal 1x in de week
5 Nee
6 Gezoend. Weddenschap met 2 jongens haha, als we verloren moesten ik en mijn bestfriend elkaar zoenen?
7 Calvinklein string
Hey
Zoals m en ms als zegt hoef je die laatste vraag niet in te vullen deze vragen lijst is geheel uit nieuwsgierigheid dus niet verplicht .
Groetjes jboy2004
Hoe oud ben je 15
Wat is je cup maat AA:@
Vinger je je zelf ja
Hoevaak doe je dit verschildsoms 2x in de dag en andere weken niet. maar meestal 4x in de week:S
Gebruik je sex speeltjes nee
Heb je ooit is iets met een vriendin gedaan nee??
Welk ondergoed draag je/nu soort kleine boxer (verwoord deze vraag anders de volgeden keer:?)
Heyy
1. 15
2. 75C
3. Ja f*cking lekka
4. 1/2 keer per week
5. Ja vibrator en dildo
6. Ja ook lekka
7. String
14
B/C
Tuurlijk fk veil
Elke dag 2x
Ja vibrator dildo en dat soort shot
Fk veile string
Hoe oud ben je 16
Wat is je cup maat B80
Vinger je je zelf Ja
Hoevaak doe je dit 1 of 2 keer per week
Gebruik je sex speeltjes nee
Heb je ooit is iets met een vriendin gedaan Nee
Welk ondergoed draag je/nu Wit

Reageer