Vraag

Vragen Borsten cupmaat onzekerheid

  • 14 September 2019
  • 15 reacties
  • 1066 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben 12, bijna 13 en ik heb nu cupmaat 75D. Veel mensen zeggen dat dat heel groot is, maar zelf vind ik mijn borsten heel klein? En omdat het "groot" is, ga ik nu hangborsten krijgen?

Hoe oud ben je en welke cupmaat heb je?

15 reacties

Hey,

Groot of klein maakt niks uit. Je kunt er niks aan doen, tenzij je heel graag grotere borsten wil, maar dan zou je aan plastische chirurgie moeten doen en eigenlijk is het niet nodig om medisch in te grijpen als het niet noodzakelijk is. Maar als je je er onzeker over voelt, is dat het misschien wel, naar mijn mening is maat D groot, zeker voor dertienjarige, maar je moet het ook in contrast met je lichaam zien.

Hangborsten krijg je waarschijnlijk nog niet, en als je ze krijgt, kan je er alsnog niks aan doen. Ik denk dat je hangborsten krijgt door aan drugs (alcohol en roken vallen hier ook onder) te doen, of als je ouder wordt. Het is sowieso een goed idee om niet aan drugs te doen, natuurlijk.

Ik ben zestien en weet niet welke cupmaat ik heb - ik ben een jongen. Als jongen zijnde, vind ik grote borsten misschien seksueel aantrekkelijk, maar het is echt geen vereiste om jongens te krijgen die verliefd op je zijn.

Groetjes,

Een Persoon Zonder Naam
Haii,
Ik ben nu 14 en heb 75C.
Bij iedereen is cup anders en dat komt door de vorm en lengte van je lichaam.
Maar je hoeft er niet onzeker over te zijn want niemand zal zeggen dat je kleine borsten ofzo hebt.
Verder snap ik wel als je je er ongemakkelijk bij voelt als mensen erover praten etc. dat heb ik nu ook nog steeds haha.
Maar dat je ff weet dat iedereen mooi is zoals i is. En als mensen je niet willen en echt van je houden zijn ze je aandacht niet waard, always keep that in mind babes.
Nouja ik ga maar weer, hoop dat ik je kinda geholpen heb

Xx
Hoi

Zoals Geen_Naam zei, wordt veel bepaald door de verhoudingen van je lichaam. Op iemand met een slank figuur lijkt een D-cup misschien groot, maar op iemand met een stevigere botstructuur kan jouw bh-maat prima in proportie lijken.

Of je hangborsten krijgt, valt moeilijk te voorspellen. Moest je er bijvoorbeeld voor kiezen om na de geboorte van een kindje borstvoeding te geven, zou het kunnen dat je borsten hierdoor een iets andere vorm zullen aannemen. Het lijkt me hoe dan ook aan te raden om een goede bh te dragen die je de nodige steun en comfort biedt, eventueel kan je proberen je borstspieren te verstevigen, maar dit garandeert niet per se een stevig figuur voor later.

De kans is groot dat je, naarmate je ouder wordt, zal merken dat je cupmaat niet veel verschilt van je leeftijdsgenoten. Deze leeftijdsgenoten zijn misschien wat later met de puberteit dan jij, waardoor ze kunnen vinden dat jij een grote cupmaat hebt, maar voor hetzelfde geld halen zij je vroeg of laat in.

Groetjes
Kenshin
Heyy, ik ben nu net 13,en ben binnen 3 maanden van 65A naar 70D gegaan. Ik heb ondergewicht, dus het lijkt best groot. Ik vindt het ook klein, maar geen zorgen, we zijn nog jong dus groeit het hoogstwaarschijnlijk nog wel. Over hangtieten, gewoon een goede BH dragen dan komt het goed. Hangtieten krijg je vooral door ongezonde habitats en oudere leeftijd, je hoeft je dus geen zorgen te maken.
Reputatie 1
Badge +1

Eindelijk iemand die me begrijpt! Ik ben 13 en heb cupmaat 75C en mensen zeggen dat het groot is en het hangt zonder mijn beha echt erg voor mijn gevoel. Echte hangtieten krijg je der mate als je ouder wordt maar ja. 

Reputatie 2
Badge +2

heyy waarschijnlijk zijn je borsten niet per see groot maat best wel vol  veel meiden beginnen nu net bobels te krijgen en die zijn 3-4 cm lang en 2-3 hoog wat dus ook niet klein is maar weinig als je borsten bijvoorbeeld 10cm lang zijn en 3-4 hoor lijken ze groter ook al ben je nog wel plat zelf heb ik dit ook in het begin vond ik het vervelend enzo maar ik ben nu 3 week 13 en ze zijn al een half jaar niet gegroeid dus nu kan ik er makelijker mee dealen en er zijn gewoon sommige mensen die borsten krijgen op hun 9de en klaar zijn op hun 12 de ( ik bijvoorbeel) en er zijn mensen die pas op 15 begginnen dus het maakt helemaal niet uit en hang borsten krijg je denk ik niet hier door dat krijg je volgens mij als e of heel oud ben of als je veel kinderen heb gehad en veel borstvoeding hebt gegeven

hopelijk heb je er wat aan

 

kuzz

Reputatie 2
Badge +1

Hey ik ben 14 de mijne is 80b 

Cupmaat d is best groot maar je borsten groeien niet lang dus ja 

Uiteindelijk gaat het niet over groot of klein (voor je leeftijd maar vooral gewoon in het algemeen) maar of je er tevreden mee bent. 

En dat mag je zijn. In alle soorten en maten ben je top, ook je borsten.

 

PS ik weet niet of ik recht van spreken heb... Ik heb er geen. 

Reputatie 1
Badge

Ik ben net 14 en ik heb nu 70B. Toen ik 12 was had ik echt nog niks daar dus D cup lijkt me echt groot. Maar het hangt inderdaad van de rest ook af.

hoi ik ben 15 en ik heb cupmaat a75 

 

15, 75E 

Reputatie 5
Badge +3

15, 75E 

Wellicht is je lichaams bouw verder ook wat groter?

@Dje nee hoor dat valt erg mee, zijn gewoon de genen hahaha 

Reputatie 5
Badge +3

Jij hebt dus kwaliteits genen?

 

groet

Djeroontje

@Dje zou je kunnen stellen ;p

Reageer