Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Vraagjes over seks

• 3 februari 2013
  • 9 reacties
  • 705 Bekeken

Hoi.
Ik heb gisternacht voor het eerst gedroomd dat ik seks had. Ik heb nog geen vriendin maar volgende week wel (waarom nu niet zeg ik niet.) Ik weet dat ze graag seks wilt. Hoe vraag ik dit? En als ze me wilt pijpen heb je dan een condoom nodig? En ze mag me ook aftrekken enzo. Op zich wil ik en zij ook w neuken. Maar ik wil geen condoom en zij geen pil.  (Ik wil geen reacties met 'je bent te jong' enz!!!!!!)

Coolcat

PS: Mijn andere topic staat dat ik heb met iemand maar dat was i.v.m schoolproblemen uit.

9 reacties

Hee begin er gewoon over van of ze al seks wilt ofzo & dan kom je dr vanzelf. Als je slim bent gebruik je wel condoom met pijpen ivm soa's enzo & met seks precies t zelfde..
Hee begin er gewoon over van of ze al seks wilt ofzo & dan kom je dr vanzelf. Als je slim bent gebruik je wel condoom met pijpen ivm soa's enzo & met seks precies t zelfde..

Soa's! Niet aangedacht.. Als het zo-ver is vinden we samen wel een oplossing.

Reacties zijn nog welkom

Coolcat
Haha 🙂 Of niet in dr klaarkomen. Hoe oud ben je dan?
Net een tijdje 13... En ik ben nog nooit klaargekomen tijdens aftrekken dus dan..
Nog nooit klaargekomen? ;o, dan zou k dat eerst maar eens proberen zonder seks.
Dat is niet nodig?
Of wel?
Het is wel verstandig, want dan weet je wat je kunt verwachten. En straks lukt het niet om klaar te komen met seks. Maar misschien valt het mee! Zelf weten ! ;p 
ik zou echt wel een condoom gebruiken, en niet met het smoesje komen dat je wel optijd eruit komt want dat zaad van jullie is sterker dan je denkt, de kans dat je vriendin zwanger wordt is heel groot zonder condoom!
zonder condoom of  pill niet doen tenzij je ouders wilt worden

Reageer