vraagje..roddelen jongens over seks?

• 16 mei 2014
  • 7 reacties
  • 572 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een meisje van 13, en ik vroeg me af of jongens ( vraag voor jongens dus...) ook roddellen over seks met jongens. als ze gaan Logeren ofsow...want ik heb het wel eens over borsten en ongsteld enzo maar praten jongens daar ook over???

Xx

7 reacties

hahah ik denk niet dat de meeste jongens over ongesteldheid praten maar wel over borsten en seks etc. maar dan is het niet echt roddellen 
Maar hoe praten ze er dan over? Wie dr lekker borsten heeft ofsow?
nou dat is bij iedereen anders veel scheppen er over op en andere praten er gewoon normaal over
Ja.
Jongens praten, roddellen, fantaseren over borsten, sex bijna alles wat er mee te maken heeft:D.
De meeste iederegeval,
mijn vrienden hebben het er heel veel over.
Hallo,

nou ik roddel daar niet over.
maar soms zie ik iemand in de stad lopen en denk ik ja zij is wel lekker heeft lekkere borsten.
maar ik heb een vriendin we hebben elkaar al naakt gezien zij. Weet hoe ik er uitzie en ik weet hoe zij eruit ziet.
(we hebben nog geen sex gehad of elkaar aangeraakt alleen we wouden van elkaar weten hoe ziet dat eruit)
veder weet ik niet of andere jongens erover roddelen.

Groetjes 

anoniempje449

ps mijn vriendin is 11 & ik 14
Hoi Johanna, tja zowel mannen als vrouwen roddelen over dat soort dingen... hoort er gewoon bij! sommige oordelen over vrouwen / dames sommige kijken heel lang naar hun sommige geven meiden / vrouwen een nummer... voorbeeld: WOW lekker ding ik geef dr een 8 zegt hij dan tegen ze vrienden... zo iets of heb je dat meisje gezien op school??? mooie kont.. zoiets. het hoort er gewoon bij en bijna iedereen doet t :)

Groetjes

Matthijs
Ja iinderdaad.

Reageer