Beantwoord

Vraag voor meisjes: wat vinden jullie mooi aan jongens

  • 25 September 2019
  • 8 reacties
  • 1150 Bekeken

Badge
Ik heb een vraag voor de meisjes die dit bekijken. Ik ben een jongen van 13 en een beetje onzeker over mezelf. Daarom zou ik willen vragen wat jullie mooi vinden aan jongens. Bijv innerlijk en dan zorgzaam, of uiterlijk en dan kapsel.
icon

Beste antwoord door Anonymous 25 September 2019, 09:57

Bekijk origineel

8 reacties

Hoi

Wat aantrekkelijk wordt gevonden in een jongen, is erg verschillend van persoon tot persoon. Het innerlijk speelt echter voor velen een grote rol. Met een toffe persoonlijkheid en zorgzaam karakter kom je ver. Qua uiterlijk kan een verzorgde en zelfzekere uitstraling een pluspunt zijn.

Groetjes
Kenshin
Badge
Hey,

ik ben een meisje van 13 jaar.
Elk meisje wilt wel andere dingen.
Ik denk dat ze het uiterlijk niet heel veel uitmaakt.
Maar wel hoe je je gedraagt, als je lief bent tegen meiden en ze met respect behandelt vinden ze jou ook leuk!
Een romanticus is ook wel leuk😉
Heej heej,

Ik ben een meisje van 16. En kan je heel erg gerust stellen.
Meiden zijn verschillend dat moet ik wel zeggen maar de meeste meisjes vallen op het karakter!
Ik ken super leuke jongens, allemaal heel verschillend qua uiterlijk. de ene is knap de andere is 'oerlelijk' zoals ze dat zeggen. Maar ze zijn super lief en aardig! Dat moet erin zitten!
Ik heb zelf een vriend die best knap is maar dat was zeker niet het eerste waar ik op viel. Het eerste was namelijk zijn stille, behulpzame en zachte karakter, (owjah en zn ogen 🙂 )
de meeste meisjes vallen echt op het innerlijk, en wat ook zeker in de pluspunten valt is een verzorgd uiterlijk (en daar hoef je echt niet knap voor te zijn!)

Tips: Wees lief (niet te lief! want dat is ook een afknapper als je je overal mee bemoeit!), wees behulpzaam, zelfverzekerd, verzorgd en een goed en aardig karakter!
Ga ook niet de ganse tijd zitten gamen! (haha dat vind ik een van de grootste afknappers!)
Badge

Hoi 

Ik vind innerlijk heel belangrijk ik wil graag een attente zorgzame lieve jongen die heel voorzichtig met me is daarnaast hoeft die niet de meest opvallende jongen te zijn gewoon basic verder is uiterlijk voor mij ook wel belangrijk ik val wel meer op langere oudere jongens als in 2tm5 jaar ouder 

Reputatie 1
Badge +1

Hoi,

Ik zelf vind een jongen die zorgzaam en aardig is heel leuk. Bij het kapsel maakt hé me niet heel veeluit.

Hopelijk krijg je meer zelfvertrouwen, maar vergeet niet blijf jezelf want je bent het leukst als jezelf!

Xxx T. 

Reputatie 1
Badge +1

hallo!

ik persoonlijk vind dat een jongen die zorgzaam, lief, aardig en complimentjes aan me geeft heel leuk! 

ik vind het uiterlijk en innerlijk ook geel belangrijk.

maar als iemand zich zelf blijft heel aantrekkelijk!

 

vriendelijke groetjes chayenna!

Meestal hoor je dat meiden vallen op jongens met een goede kaaklijn, mooie ogen, een goed lichaam. Alleen zorgt dit juist voor veel onzekerheid bij mensen. Niets voor niets bezoeken erg veel jongeren de sportschool om er goed uit te zien. Maar je kan beter zorgen dat je een verzorgde huid hebt en een leuk kapsel bijvoorbeeld. En door jezelf eens te verwennen met kleding die helemaal bij jou past straalt dat ook al veel uit.

Reputatie 2
Badge +1

Ik zelf, ben echt zo'n meisje die ervan houdt als een jongen zich volwassen gedraagt, lekker ruikt, slim is, er verzorgd uitziet (geen afgeknabbelde nagels, vieze kleding, hygienisch gewoon dus), hij moet geduldig zijn en niet de hele tijd alles seksueel getint maken, hij moet vooral gewoon zorgzaam zijn.

En qua uiterlijk, voor mij maakt het niet echt uit, als je maar zorgt dat je niet te breed word…

Maar dit ^ is mijn mening, er zijn vele andere

Reageer