Vraag

(vraag voor meiden) Dragen meiden sexy kleding voor jongen te plezieren

  • 14 October 2019
  • 4 reacties
  • 1667 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo ik ben een jongen van 14 jaar ik word bij de gym altijd super geil door al die meiden die zoon soort sport legging dragen en ze hebben hem dan altijd tussen hun vagina dus je kunt lip lezen dat is zo lekker ik word al hard als ik er aan denk. Maar doen sommige meiden dit expres om aandacht te trekken want ik vind het niet erg. 


4 reacties

Sportleggingen zitten heel erg lekker, er zijn natuurlijk ook meisjes die aandacht willen maar de meesten die ik ken dragen zo’n legging omdat het heel erg lekker zit. Ik niet want ik vind t akwert als jongens naar mn kont gaan staren. 

Als jongens naar je kijken is dat een compliment. Meiden gaan er van uit dat dit Kut is ofzo maar bekijk het zo die jongens kijken naar je voor een reden en dat is omdat je er goed uitziet. Als jongens op je mastrubate (wat ze doen) is dit vies maar ook een enorm compliment want ze vinden jou knap 

Anna01 heel erg bedankt. Maar zou jij het vervelend of erg vinden als een jongen geil van jou in een sportlegging word (als je deze zou dragen) of zou jij het juist als soort compliment zien

Voor mij persoonlijk niet de bedoeling om een jongen op te geilen al gebeurt het wel dat ze voortdurend naar mijn poep staren en ik vind dat niet zo erg omdat ik een transseksueel meisje ben en het een beetje een compliment is. Zoals Anna zegt een sportbroek zit comfortabel en als je sport mag je lichaam gezien worden want ik kan er niets aandoen dat ze hun ogen niet van mij kunnen houden. Het is niet zo plezant als je als meisje ziet die staart naar mijn kont of dat ze naar mijn borsten gluren al vind ik het niet erg als ze eens een kijkje nemen al moet hun oog niet de hele tijd op me staan. 

Mijn vriendin is 1m52 dus klein maar knap zij mag zelf een vuilniszak dragen dan geilen ze er nog op waar ik niet tegen kan want dat is mijn liefje dat ze kijken ok maar gluren alsof ze ons kunnen uitkleden met de ogen niet 

Reageer