Vraag

Vraag voor de meisjes

  • 11 December 2017
  • 6 reacties
  • 1370 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een jongen van 14 jaar en op mijn school zitten er wel wat meiden met zo een lekkere kont of mooie tieten en ik en mijn vrienden vinden het wel leuk om daar naar te kijken maar mijn vraag is of jullie dat erg vinden als jongens naar jullie kont of tieten kijkt?

6 reacties

Ligt er natuurlijk aan bij welk meisje je dat doet. Sommige wel sommige niet maar het is maar “kijken” dus je doet niet per se iets heel fouts vind ik persoonlijk

Xx Jacky
De meeste meisjes doen alsof ze het vreselijk vind (haat op die kinders) en gaan dan dramatisch doen waardoor ze aandacht krijgen. En hun vriendinen weer boos worden en zo hopen ze aantrekkelijk te vinden maar eigenljk vinden ze het wel leuk. Als meisjes het niet fijn vinden stop ermee als het ze niet boeit ga er mee door. ??want ja jongens zijn gwn zo
Bedankt voor de reactie
Poliman heel veel meisjes doen alsof ze het erg vinden maar eigenlijk vinden ze het gwn leuk ik zou t zelf nie erg vinden als da zo is want ja jullie kijken toch wel ik kan het jullie moeilijk verbieden dat is mijn logica
hey

ja soms is het wel irritant want meisje zijn heel onzeker over hun eigen je kan het best stiekem doen want wij meisjes kijken ook wel naar jongens maar ja wij zijn stiekem jongens zijn meestal opvallend. Het hangt ook af van meisje tot meisje want sommige maken het ni uit en sommige worden er onzeker van en gaan ze het meer gaan verstoppen dus minder pret dan voor jullie. Dus mijn tip is doe het stiekem en praat daar over als je weet dat niemand het kan horen. Ma het is vrij normaal dat jullie kijken 😉
(niet dat ik veel heb om naar te kijken...)

Kijken ''oké'' maar niks over zeggen en niet aanraken.


Ik ben een keer in de gangen van school in mijn kont geknepen (die gangen waaren zo druk 't hat iedereen kunnen zijn) meestal knijpen jongens in konnten die ze mooi vinden... Maar ik heb bijna geen kont (toen al helemaal niet) dus ik zag het meer als' '' even voelen of ze wel een kont heeft''

Ik ben vaak uitgelachen door hoe plat ik ben jongens en meiden vaak een combinatie. En dan riepen ze dat hardtop.

Wat ik hier nou mee wil zeggen is dat je echt wel mag kijken daar kunnen we niks aan doen maar maak het niet te opvallend, geen opmerkingen en voral niet aanraken. Het kan je heeeeele week verpesten en langer


Sorry voor dit langen verhaal maar dit onderwerp raakt mij nogal.. 👍🏻❤️

Reageer