Vraag

Vraag voor de jongens wat vinden jullie fijner slapen met ondergoed of naakt


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb een vraag wat vinden jullie lekkerder slapen met onderbroek aan of naakt

Zeg ook effe waarom je dat vindt
JellleJelle

17 reacties

Met ondergoed. Als ik naakt slaap liggen als ik in de ochtend op ben alle dekens van me af en lig ik daar bloot naakt. En maar wachten tot mijn moeder naar binnen loopt :0
Het verschilt een beetje. Meestal als ik naakt slaap ga ik aftrekken en trek ik daarna toch maar een onderbroek aan, maar soms niet. Op dit moment lig ik bijv. naakt in bed (tis 23:25) en ga ik naalt slapen, maar ik denk dat ik toch vaker met een onderbroek aan slaap.

~JuSo
Hi jellejelle,

Gewoon lekker helemaal in mijn blootje. Ik moet de rest van de dag al kleren aan en het is wel fijn dat alles lekker ff de ruimte heeft. Ik vind het ook fijn om naar het naaktstrand te gaan en vroeger gingen we ook naar een naturistencamping. Bloot voelt gewoon lekker vrij.

Ik doe alleen een onderbroek aan als er iemand blijft logeren en als die het vervelend vindt dat ik bloot ben. Meeste jongens vinden het wel nice als ik bloot ben en sommige kleden zich dan ook uit, hoewel ze thuis soms een pyjama aan hebben.


@JuSo,

Waarom doe je een onderbroek aan als je je afgetrokken hebt?
En heb je je gisteravond nog afgetrokken of niet?

Groetjes,
M&M’s
Met ondergoed
Dat is helemaal wat JIJ lekker vind
Ik slaap vaak zonder boxer maar dan wel met een korte joggingbroek, dat voelt wat vrijer ofzo.
Hi jellejelle,

Gewoon lekker helemaal in mijn blootje. Ik moet de rest van de dag al kleren aan en het is wel fijn dat alles lekker ff de ruimte heeft. Ik vind het ook fijn om naar het naaktstrand te gaan en vroeger gingen we ook naar een naturistencamping. Bloot voelt gewoon lekker vrij.

Ik doe alleen een onderbroek aan als er iemand blijft logeren en als die het vervelend vindt dat ik bloot ben. Meeste jongens vinden het wel nice als ik bloot ben en sommige kleden zich dan ook uit, hoewel ze thuis soms een pyjama aan hebben.


@JuSo,

Waarom doe je een onderbroek aan als je je afgetrokken hebt?
En heb je je gisteravond nog afgetrokken of niet?

Groetjes,
M&M’s

Ja zeker, kon het toch niet weerstaan XD (in de ochtend ook)
Ik strek altijd een onderbroek aan omdat als ik mijn penis schoon maak (omdat er sperma op zit) ik soms delen vergeet en dan zit het nog aan mijn penis, als ik dan nakat in bed ga liggen ben ik bang dat het aan mijn deken komt te zitten, dus doe ik weer een onderbroek aan. :P

~JuSo
Reputatie 3
Badge +8
Ik slaap met een onderbroek aan. Dit doe ik al mijn hele leven, dus ik weet niet beter.
Ik slaap naakt maar als er iemand komt logeren of als ik ga logeren doe ik altijd een onderzoek aan. Behalve als ik en mijn vriend onszelf willen aftrekken??
Ik slaap in me onderbroek en soms naakt vin ik lekker
Hey,
Vaak in me boxer maar vind het ook fijn om in me naakie te liggen, dan lucht het even voelt wel fijn :D

~ Hugo
Hoi JelleJelle

Ik zelf draai heel veel in mijn slaap en ik heb ook geen idee hoe ik dan 's ochtends helemaal ondersteboven wakker word. Maar door dat draaien kom ik langs mijn deken en zo en krijg ik een stijve, daar wordt ik dan soms wakker van, daarom vind ik met gwn chiller.
(Doe soms trouwens wel zonder.)
Groetjes, 360popescope
@JuSo,

Haha, ja tis gwn lekker, zeker als je het 2 x doet
Bij mij komt er ook na een tijdje nog wel een beetje uit lopen, dus ik snap nu waarom je het doet. Dat komt bij mij dan op mijn dekbedhoes of laken

Groetjes,
M&M’s
tegenwoordig slaap ik gwn met onderbroek en korte jogging broek
Gewoon lekker naakt met of zonder iemand als ze dat niet erg vinden natuurlijk zowel dan doen hun hun kleding ook uit soms dan ben ik naakt en dan gaan hun ook naakt
Ik does ook samen met vrienden en vriendinnen dus dan ook samen doesen en nogmeer naakt rond lopen naakt strand en nog veel meer ?
Reputatie 1
Badge
Ik heb een vraag wat vinden jullie lekkerder slapen met onderbroek aan of naakt

Zeg ook effe waarom je dat vindt
JellleJelle


Met onderbroek anders komt m’n moeder ‘s ochtend binnen en heb ik natuurlijk een stijve
Reputatie 1
Badge +2

Ik slaap ook helemaal in mijn blootje, heel lekker, vooral in de zomer. Soms loop ik in de ochtend ook nog in mijn nakie.

 

Reageer