Vraag

Vraag: Voor de jongens

  • 23 June 2017
  • 8 reacties
  • 686 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo jongens , ik heb een vraag. Geilen jullie op borsten en kijken jullie er vaak naar, zie vaak in comments staan van meisjes die er onzeker over zijn dat soort opmerking
Dankje wel x

8 reacties

Hey Charlie126 ja ik geil er wel op en kijk ook naar Mn lerares als zeme komt helpen dan zie je alles en dat vind ik persoonlijk wel geil
1- EXPERT12. Wie is 'We' ? Een homoseksuele jongen kan dit misschien juist niet aantrekkelijk vinden... Dus praat lekker voor jezelf.
2- Over het algemeen kijken jongens altijd naar Borsten & Billen. Soms onbewust. Soms bewust.
ik vindt de jongens die dit bewust, en iedere keer doen. Zeer vieze jongens...
Ik zelf kijk wel eens. Maar, niet bewust. of met andere bedoelingen.

En ja. grote borsten en billen kan best leuk/fijn zijn. En dan eigenlijk vooral tijdens seks. Dan kun je de borsten/billen goed vastpakken.
Nee want ik ben homo haha
Valt wel mee, billen vind ik beter
maar er zullen zeker jongens zijn die het opwinden vinden om naar iemands borsten te kijken.
Haha ik ken zoan iemand, die verteld me daar veel verhalen over :P

Maar mij maakt t eigenlijk niet zo uit hoe groot de borsten zijn, zolang ze maar niet super groot zijn, dat vind ik een beetje eng haha.
Maar ik kijk er soms wel naar, vooral als ze overduidelijk een inkijk hebben dan kun je er bijna niet omheen 😛
Ik ben zelf een meisje maar ben er ervaren mee... ik heb zelf een vriend die daar niet zo op geilt.. best fijn, maar ik weet dat zijn vrienden weleens zeggen tegen hem bijv. Wat een mooie borsten heeft je vriendin, of wrm pak je ze niet of dan loop ik in bikini en dan zeggen ze meteen van kijk je vriendin is half naakt..

Ik zelf denk dat je je er niet veel zorgen over zou moeten maken als jongens er naar kijken.. ze mogen kijken vind ik maar niet aanraken, onthoud dat als je niet wilt dat een jongen aan jou borsten of andere delen van je body zit dan hoeft dit ook niet... en als jongens naar mijn borsten of kont willen kijken betekent het alleen maar dat je mooi bent xx
Het lijkt mij per persoon verschillen , maar er zullen zeker jongens zijn die het opwinden vinden om naar iemands borsten te kijken.
Ja dat vinden we zeer geil.

Reageer