Vraag over schuren (aan jongens!)

Heyy boyss!
ik ga 27e naar XXL en ik wil graag gaan schuren. (Heb k al vaker gedaan) maar als je een tijdje staat te schuren hoe kan je het dan 'lekker' maken voor een jongen en voor jezelf? 
Xx 
(ik ben zelf een meisje en als je comentaar hebt op schuren reageer dan gewoon niet!)

12 reacties

zelf ken ik alleen maar dat de jongen een meisje schuurt..
ga jij dan achter een jongen staan?
Nee sorry ik bedoel dat een jongen mij schuurt 😛 niet helemaal duidelijk
pak zijn handen vast, trek hem meer naar je toe.
verplaats zijn handen naar een ander deel zodat hij ziet dat jij het leuk vind.
wat meisjes altijd doen bij een discotheek ergens in utrecht is dat ze zich omdraaien en je gaan zoenen.
Dus tsja wat jij wilt.
dat zoenen vond ik wel leuk;)
Thanks! @jedebi
Iemand anders???
of je kontje stevig tegen ze lul aan duwen dat is ook lekker haha 😛 vind ik wel altijd 
Als ik n meisje schuur draait ze na n tijdje om en dan voorkanten tegen elkaar schuren 🙂 meestal krijg ik dan n stijve
Tnx! Iemand anders nog wat?
Maak dansbewegingen, dat vinden jongens meestalwel lekker, als het goed is pakt de jongen jou bij de heupen. Veel succes/plezier
Probeer hem te verleiden, snap je? Zeg maar, een beetje voor hem staan en dan je kont (ik weet niet of je kont groot is?? xD) tegen zijn lul aan duwen! Vind ie sws lekker en dan na een tijdje moet je met die jongen gaan flirten. En als hij het leuk vindt kan jij je omdraaien en dan hopen dat j=hij je gaat zoenen!!
Schuren vind ik zelf niet al te fijn. Het enige fijne er aan is dat je een erectie krijgt, maar die is zo ongemakkelijk voor het meisje.
Ik ben een meisje en ik vroeg het me ook af dus bedankt voor de tips ;P

Reageer