Vraag

Vraag over penis voor dames!

• 15 augustus 2016
  • 7 reacties
  • 515 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hallo graag dat dames reageren want ik ben nou best benieuwd wat jullie van mijn penis lengte vinden ik heb eerder al een topic gestart of het te groot was dus.
In de lengte is die 19,2 cm.
Omtrek is die 14 cm.
En slap 11 cm.
Dus wat vinden dr dames hier van vind je groter geiler of beter laat het me weten.
Groetjes

7 reacties

Als ik een jongen leuk vind maakt het me niet uit hoelang zijn penis is, maar of hij aardig tegen me is, en of hij mij ook leuk vind
14 cm breed lijkt me best breed, maar dat zal ook wel een beetje verkeerd inschatten zijn. Het maakt me verder niet zoveel uit.
Ja het is ook wel breed
Breed kan pijn doen. Ik denk niet dat je daar snel een vluggertje kan krijgen, want t vereist wat tijd voordat het helemaal past bij een vrouw.
mij maakt het niet zoveel uit het gaat vooral om je innerlijk (of je aardig bent of niet) dan gaat ie er wel in 😉
Heyy,
Mijn vriend heeft ook best n grote (idk hoe precies). Bij mij was het alleen ff pijnlijk bij de eerste keer. Als je voorzichtig bent en goed met elkaar communiceert kan een grote soms juist leuk en fijn zijn. Besef wel dat het niet in een keer zal passen of gaan. En waarschijnlijk kan ie er bij de meeste ook niet helemaal in...

Hoop dat je hier iets aan hebt!
Xx me
Ja hoor,
Dankjewel allemaal!

Reageer