Beantwoord

vraag masturberen (jongen)

  • 18 August 2019
  • 18 reacties
  • 2594 Bekeken

Badge
ik kom niet klaar omdat ik na 5 min rukken moe word en even een pauze neem van ong 1 min en als ik dan weer verder wil is het nog even fijn en daarna ben ik niet meer opgewonden en stop ik maar. heeft iemand hier een oplossing voor of tips?
alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Anonymous 18 August 2019, 20:30

Bekijk origineel

18 reacties

Dit heb ik ook wel eens
Ruk je niet te snel?
Ik ga dan langzaam door of je kunt ook even van hand wisselen
Badge
Dit heb ik ook wel eens
Ruk je niet te snel?
Ik ga dan langzaam door of je kunt ook even van hand wisselen


ik weet niet of ik te snel ruk
hoe snel ruk jij dan?

en ik zal een keer proberen met links te masturberen.
bedankt
Ik begin rustig en dan als je voet dat het komt sneller

Hoop dat het lukt suc6
Laat het effe weten
Badge
Hoop dat het lukt suc6
Laat het effe weten

ja doe ik thanks
Badge
trouwens exrta tips zijn nog steeds heel erg welkom
Badge

Hoop dat het lukt suc6
Laat het effe weten


het is helaas niet gelukt heb het 2 keer geprobeerd 1 keer s avonds en 1 keer net in de middag.
Reputatie 1
Badge +1
Ik kom oon nooit klaar het spuit nooit of iets en ik heb er na 1 keer eigenlijk vaak genoeg van en vaak als ik helemaal tot het orgasme ben gegaan heb ikd at ik eigenlijk trillende benen heb
Hey, misschien is er iemand anders die het kan doen een vriendin vriend misschien?
Gr lisa
Badge +1
Begin rustig en eens de stemming er is sjort eens goed door ben transseksueel maar vond dat een vinger in de poep ook wel helpt langer hem stijf te houden of vraag een vriend of vriendin om eens lekker te rukken in jou plaats
Badge
Bedankt alebij ga jullie tips zeker gebruiken
Probeer aan iets te denken waardoor je geil wordt. als dat niet lukt gewoon rustig beginnen met rukken en steeds een beetje sneller. en vooral goed je eikel bevredigen.
Suc6 er mee😉
Badge
Dankjewel
Badge +1
Dankjewel
Weet niet of je iets van slijm, glijmiddel of iets gebeurd daar ga je al snel heen en weer. Vraag misschien een vriend/vriendin t te doen zodat die t misschien kan voordoen.
Hoi
Hoe oud ben je? Ik zou me niet meteen te veel concentreren op het moeten klaarkomen. Aan jouw verhaal te horen heb je nog niet bepaald nood aan het masturberen, Doe nu vooral waar je je goed bij voelt en bouw het langzaam op. Niemand zegt dat je tegen morgen of volgende week moet kunnen klaarkomen! Doe het op je eigen tempo, er is absoluut geen haast bij ;)
Nog veel succes!

Groetjes!
Badge
Hoi
Hoe oud ben je? Ik zou me niet meteen te veel concentreren op het moeten klaarkomen. Aan jouw verhaal te horen heb je nog niet bepaald nood aan het masturberen, Doe nu vooral waar je je goed bij voelt en bouw het langzaam op. Niemand zegt dat je tegen morgen of volgende week moet kunnen klaarkomen! Doe het op je eigen tempo, er is absoluut geen haast bij ;)
Nog veel succes!

Groetjes!

Denk je
Zoals Billie zei helpt een vinger in de anus maar ook een pen omdat dit de prostaat prikkelt en een hardere erectie gaat geven wat ook helpt is denk aan een leuke gast of meid of pak een sexy foto van een leuk meisje dit zal opwindend werken en dan is de stemming er meer.

Je kan massageolie kopen dit is niet duur en wordt warm bij massage, spuit een beetje op je eikel masseer het en dan trekken. De olie wordt warm wat aangenaam gaat voelen maar pak een op waterbasis want een op alcoholische basis brandt wat je ook kunt is pak een elastiekje trek je penis stijf en span het rond de ballen maar niet te strak enkel dat je het gevoel hebt alsof een meisje erin knijpt
Badge
Zoals Billie zei helpt een vinger in de anus maar ook een pen omdat dit de prostaat prikkelt en een hardere erectie gaat geven wat ook helpt is denk aan een leuke gast of meid of pak een sexy foto van een leuk meisje dit zal opwindend werken en dan is de stemming er meer.

Je kan massageolie kopen dit is niet duur en wordt warm bij massage, spuit een beetje op je eikel masseer het en dan trekken. De olie wordt warm wat aangenaam gaat voelen maar pak een op waterbasis want een op alcoholische basis brandt wat je ook kunt is pak een elastiekje trek je penis stijf en span het rond de ballen maar niet te strak enkel dat je het gevoel hebt alsof een meisje erin knijpt

Thanks
Reputatie 4
Badge +3

Ik snap dat je dit probleem hebt. Als je het te snel doet bijvoorbeeld. Kijk daarom naar JOI (JerkOffInstructions) dan zegt hij/zij hoe je je moet aftrekken bijvoorbeeld sneller, zachter 1 hand 2 handen zeep gebruiken etc. Je kan het ook combineren met een fetish zoals milf joi zoiets. Hoop dat je er wat aan hebt!

Reageer