Vraag

Vraag aan meiden (en misschien weten sommige jongens het): binnenkant wang en vagina hetzelfde?

  • 6 January 2018
  • 4 reacties
  • 2695 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Okey ik heb een keer op 9gag zo'n feiten ding gezien. Daarin stond dat de binnenkant van een vagina hetzelfde voelt als de binnenkant van een wang. Nu is mijn vraag of dit ook echt zo is. Ik heb geen vriendin om het te controleren dus forum post it is.
Fijne dag verder

4 reacties

Hey Tobie,
Best moeilijke vraag om te beantwoorden. Maar om het je voor te stellen is het mss wel zo. (als de binnenkant van je wang)
Ik heb al wel geneukt met meisjes en een oudere vrouw: ik 15, zij 26.
Mijn penis was toen al groot en ook flink dik.
Met haar heb ik wel veel gesproken hoe de seks bij ons aanvoelde. Zij vertelde dat ze me overal in haar vagina kon voelen! Voorin voelt een vrouw het meeste. Achteraan veel minder. Ze voelden zich uitgerekt voorin, en aangedrukt aan hun clitoris. Alsof het naar buiten werd geduwd. Ook raakte ik met mijn pik hun G-spot.
Ik kon zelf aan mijn pik voelen dat er ontzettend veel wrijving was. Echt heerlijk. Ook het binnendringen is voor mij heerlijk. Zij en een paar meisjes konden spuiten/squirten als ze klaarkwamen en ze zeiden dat het door mijn pik kwam.
Het raken van het achterste van de vagina deed bij sommigen pijn, maar gaf ook bij anderen bevrediging. Vooral als ze zelf klaarkwamen!
Geluk vandaag!
das geen antwoord op m'n vraag ?. Ik bedoel meer, klopt t dat het hetzelfde soort vezel is?, als t ware
Oké,
Als je bedoelt dat het hetzelfde AANvoelt, kan ik zeggen, ja.
Of het dezelfde vezel is: NEE. Er zitten bijvoorbeeld geen speekselklieren in een vagina. Je kan nog wel meer verschillen bedenken.
En ik dacht dat je bedoelde HOE een vrouw ermee voelt.:S
"klopt t dat het hetzelfde soort vezel is?"
Nouja, zowel je wangen als iemands vagina bestaan met name uit spierweefsel en in beide gevallen zijn er cellen die vocht aanmaken, dus in dat opzicht klopt dat wel.

Reageer