Vraag

Voorwerpen voor vagina of anus

  • 22 November 2022
  • 3 reacties
  • 605 Bekeken

Badge

Ik ben een jongen (13 jaar) en ik weet niet wat ik allemaal in mijn anus zou stoppen. Ik heb geen dildo, condoom of glijmiddel. Heeft iemand tips wat ik zou kunnen gebruiken voor in mijn anus? Ik doe het nu in de douche zodat niemand het doorheeft of kan zien. Maar als ik het bijv in mijn bed wil doen dan kan dat toch niet want dan gaat mijn vinger helemaal stinken en is het lastig om schoon te maken. Iemand tips? 

--

Meerdere topics over hetzelfde onderwerp zijn samengevoegd tot dit topic.

Groetjes Finn,

De Kindertelefoon


3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Sommigen doen het met  de achterkant van een haarborstel of zo maar volgens mij kun je beter iets gebruiken dat daar voor bedoeld is zoals een dildo. En glijmiddel heb je ook sws wel nodig denk ik.

Badge

Ik ben een jongen (13 jaar) en ik weet niet wat ik allemaal in mijn anus zou stoppen. Ik heb geen dildo, condoom of glijmiddel. Heeft iemand tips wat ik zou kunnen gebruiken voor in mijn anus? Ik doe het nu in de douche zodat niemand het doorheeft of kan zien. Maar als ik het bijv in mijn bed wil doen dan kan dat toch niet want dan gaat mijn vinger helemaal stinken en is het lastig om schoon te maken. Iemand tips?

Je vinger met een condoom of plastic boterhamzakje er omheen doe ik. Als je condoom doet met glijmiddel en net een plastic zakje werkt bodylotion goed (zonder parfum want dat gaat irriteren). 

Dildo of prostaat speeltje wat ervoor is gemaakt kan ook maar moet je dan kopen. 

Andere voorwerpen die daar niet voor gemaakt zijn is zeker een risico. Als je dat al wilt dan zou ik iets zoeken wat niet scherp is of kwijt kan raken.. Potloden of pennen dat soort dingen moet je zeker niet doen want dit kan je verwonden of gaan lekken! 

Reageer