Vraag

Voorwerp vast in vagina

  • 1 June 2019
  • 5 reacties
  • 2381 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb een een redelijk groot plastic eitje in mijn vagina gestopt maar hij gaat er niet meer uit, iemand een idee om hem eruit te halen. Naar de huisarts gaan is het laatste wat ik wil???? Het doet geen pijn en ik kan hem nog net voelen maar hij zit heel diep, kan mijn vagina dit er zelf uit persen???

5 reacties

Reputatie 1
Badge
Is ie er al uit en zo ja hoe?
Veel succes met je vroegtijdige bevallig van een eitje
Hee,

ten eerste, raak vooral niet in paniek. Er kan niks gebeuren en het eitje zelf gaat ook nergens naartoe.

Ik snap het dat je geen huisarts wilt benaderen (zal ik zelf ook zeker niet prettig vinden).
Ik heb soortvan ervaring hiermee gehad. (Ik heb zelf een menstruatie cup en op het begin had ik veel moeite bij het inbrengen en zat hij ooit eens heel diep en kreeg ik hem er niet uit- uit eindelijk wel gelukt.)
ik raad je aan om gewoon eerst rustig te worden en jezelf te kalmeren. Ga gehurkt zitten op de grond of op de wc en pers gewoon zo hard als je kan. Echt waar, het is erg naar en het kan een tijdje duren maar je spieren duwen het wss wel naar beneden toe en dan zal je hem wel kunnen grijpen. Je moet je vooral niet gaan stressen of wat dan ook want dan maak je het juist moeilijker.. Neem vooral de tijd. Dan komt alles goed.

Ik hoop dat dit je helpt :')

- Eendagsvlieg
Voor je eigen gezondheid, zou ik je aanraden om naar de huisarts te gaan, omdat hij/zij het eruit kan halen zonder schade aan te richten. Als je zelf dingen gaat proberen, kan je het alleen maar erger maken. Vooral nu het zo diep zit.
Je kan in een badkuip gaan zitten en dan moet je persen en als je dat niet hebt gwn staan in de douche en met de straal op je vagina en dan persen

Reageer