Vraag

Voorvocht?

• 26 december 2016
  • 2 reacties
  • 401 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hey Guys,
Dus het zit zo. Vrijdag (dus eerdegisteren) was ik met een jongen op mijn oppas adresje. Ik bespaar jullie de details, we hebben wat dingen gedaan en ik weet ook dat hij erg geil was want het kwam door zn ondergoed heen, ik denk ook de mijne? Maar daar maak ik me niet zozeer zorgen over.
Het is meer dat hij met zn topje langs me is gegaan.
Het was erg geil allemaal en een erg leuke ervaring maar toen hij langskwam was het nooit bedoeld dat het zo zou gebeuren, en in me is hij ook niet geweest.
Ben alsnog bang dat hij toch zaad bij me naar binnen kreeg al is die kans klein.
Durf nog niks te zeggen maar het maakt me wel onzeker,
Vind dit eigenlijk ook wel een beetje stupid om zo neer te zetten maar denk doe het toch maar :)
Ben benieuwd naar jullie mening.

2 reacties

Oke stel: er is wat 'zaad' binnengekomen. Dan denk ik eigenlijk dat dit snel afsterft. Sperma kan namelijk maar in bepaalde milieus overleven anders gaat het dood. Naar aanleiding van jou verhaal denk ik niet dat het sperma echt ver erin is gekomen. Anders zou je toch bijvoorbeeld ook zwanger kunnen raken van een beetje sperma op een wc-bril?(misschien een stom voorbeeld hoor)
Geen zorgen dus.
Als je nog steeds zorgen hebt kun je altijd nog de morning-afterpil nemen, maar je moet eerst even opzoeken of je dit nog kunt innemen in verband met de tijd enzo.
Succes!
Raad altijd aan voor de zekerheid FF naar de Kruidvat of gewoon een drogisterij te lopen en een zwangerschapstestje te kopen
Weet je meteen of er iets in je is gekomen of niet

Reageer