Vraag

Voorhuid te strak of niet?

  • 3 April 2019
  • 6 reacties
  • 861 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
gegroet,

ik heb nog nooit mijn voorhuid volledig over mijn eikel getrokken (16 jaar), want ik weet nou niet zeker of ik een te strakke voorhuid heb. Als ik namelijk mijn voorhuid een beetje terugtrek lijkt deze al vrij strak om de eikel te zitten, maar het zou even goed kunnen dat ik alles niet goed inschat zeg maar.
weet iemand hoe ik kan weten of mijn voorhuid te strak is?

alvast bedankt

6 reacties

hey!

Ik ken er niets van, maar als je denkt dat er echt iets mis mee is kun je er het beste mee naar een dokter gaan. Deze zal je ook kunnen helpen door bepaalde middeltjes of tips mee te geven als dit effectief het geval is.

Groetjes
Lot
Als het niet mogelijk is om je voorhuid volledig over je eikel to trekken is je voorhuid inderdaad te strak. Je kan dan beter naar de huisarts gaan en die bepaalt verder.

Veel geluk!
Ja ik hebt het ook @BonAppetit48
Ik had vroeger ook een vernauwde voorhuid. De schoolarts adviseerde ooit een besnijdenis maar mijn ouders lieten de keuze aan mij, en ik wilde/durfde dat destijds niet. Maar uiteindelijk is het bij mij toch nog goedgekomen door "de oprekmethode". Je moet dan zovaak mogelijk per dag je velletje zover naar achteren halen totdat het nog net geen pijn doet. Dus niet alleen bij het masturberen, maar ook bij het opstaan, tijdens het plassen, onder de douche. Het helpt ook als je het in bad doet, het water maakt je huid wat soepeler. Een dokter kan je trouwens ook een zalfje voorschrijven wat je huid soepeler maakt, maar met gewone niveazalf kan het ook. En als je het velletje tot halverwege kunt krijgen bij een slappe penis . en dan daarna een erectie bij jezelf opwekt, rekt je voorhuid ook nog wat verder op. Maar belangrijk, forceer niets !

Denk niet dat deze methode snel gaat, er kunnen wel vele weken overheen gaan. Maar je zal zien dat de voorhuid telkens weer een millimeter verder kan.
Zelf heb ik dat ook. Maar ik heb er geen problemen mee.
Dat je geen problemen hebt met je vernauwde voorhuid wil nog niet zeggen dat dat voor altijd zo blijft.
Je kunt uiteindelijk infecties krijgen omdat je de boel niet goed kan wassen....
En verder ... ik weet uit eigen ervaring dat je prima kunt masturberen met een vernauwde voorhuid, maar bij geslachtsgemeenschap zou je door te wilde "neukbewegingen" toch pijn kunnen krijgen vanwege die te krappe voorhuid.

Reageer