Voorhuid losgescheurd van eikel

• 10 december 2016
  • 7 reacties
  • 877 Bekeken

Hoi, tijdens het mastuberen is een stukje vab mijn voorhuid losgescheurd van mijn eikel! Het bloeden een beetje dus ik dacht, ik vraag maar even of het erg is of niet?

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Deed het vantevoren geen pijn?

Ik heb geen idee hoe erg het is (klinkt zeer pijnlijk) , maar ik zou de komende tijd minder mastuberen todat de wond is genezen.
Ik zou naar de huisarts gaan Daan, want tis niet de bedoeling dat je voorhuid afscheurd (wat gebeurde er? Ging je een beetje te hard van stapel lel) en indd een tijdje niet fappen is miss handig
Hoi, bedankt voor de reacties ik ben nog eens rond gaan googlen en er zijn mensen die dit ook is overkomen en dat komt dan door dat de voorhuid bij jongen leeftijd niet goed is losgekomen! Deze mensen overwegen het om de voorhuid te laten verwijderen!
Daarom wil ik naar de huisarts gaan. Maar hoe ga ik ooit mijn ouders leggen dat ik tijdens het mastuberen mijn voorhuid losgescheurd heb van mn eikel xD
Snap dat het awkward klinkt......
Maar geloof me voor je ouders (vooral voor je vader) is niks te gek;)
Je kan het er gwn eerlijk uitgooien tegenover je ouders en ze zullen het waarschijnlijk als een dood normaal onderwerp zien
Je hoeft nergens bang voor te zijn
Ik weet niet hoe oud je bent, maar je huisarts heeft geheimhoudingsplicht dus je ouders hoeven er niet per se achter te komen... kan me goed voorstellen dat je je daar niet erg prettig bij voelt!
Reputatie 7
Badge +17
Doet het nu nog pijn?
Dat lijkt me in ieder geval wel.

Als er nog een wond(je) zit dan zou ik die goed schoonhouden, want je wilt daar geen ontsteking of zoiets.

En over: "Maar hoe ga ik ooit mijn ouders leggen dat ik tijdens het mastuberen mijn voorhuid losgescheurd heb van mn eikel xD"
Het was toch maar een klein stukje?
Ik heb het mn vader verteld en hij reageerde echt als een baas: "tja, zachter trekken voortaan"

Nog even bij de huisarts langs geweest en die heeft gezecht dat zolang je het schoon houd er niks aan de hand is

Reageer