Voetfetish

  • 30 October 2021
  • 3 reacties
  • 715 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, ik ben een jongen van 17 jaar, en ik heb dus een voetfetish. Ik vind voeten van dames aantrekkelijk, en word er wel opgewonden door. Ik weet alleen nooit zo goed hoe ik het moet vertellen aan mensen of als ik een vriendin krijg. Ik wil natuurlijk niemand er toe forceren, maar het is toch wel chill als ik eraan kan zitten en voelen etc. Ik heb wel gemerkt dat sommige dames het heel vies vinden, en daardoor al eig niks willen, en dat sommige juist weer oke vinden. Ik vind het voelen en likken gewoon chill, maar ik heb jullie advies echt nodig hoe ik het best kan brengen bij iemand dat ik een voetfetish heb.


3 reacties

Probeer het gewoon goed uitteleggen en er zijn ook gewoon meiden/jongens die wel van een lekkere voet massage houdenšŸ˜‰

Verder als iemand echt van je houdz maakt het diegene echt niet veel uit dat je voetfetish bent

Ā 

Groetjes,

Who.am.I.

Reputatie 3
Badge +3

Hoi hoi ik ben denzel ik ben gay16 jaar oudĀ en heb ookĀ een voetfetish op jongensvoeten en ook in sokken jongensvoeten ( leeftijd 10 tm 14 ) ik heb het mij beste vriend 13 jaar oud Ā verteld en hij deed een min daarna in zijn huis ( we gingen eigenlijk call of duty spelen ) gewoon random zijn schoenen en sokken uit zo zecht hij speel maar waarmee je wil uiteindelijk waren zijn voeten doorweekt door mij hij begon zelfs te rukken na 2 min

Hey, ja ik heb dat zelfde maar dan met enkelsokkenĀ 

Reageer