Voetbaldouche 13-14 jaar

  • 25 September 2022
  • 27 reacties
  • 6242 Bekeken

Badge +1

Als jullie douche na de voetbal doen jullie dat dan met of zonder onderbroek?

en heeft dan iemand ooit een stijve?

En hoe oud ben je?

 

( ik ben ook 13 jaar )


27 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Ik heb vroeger op karate gezeten waarbij we ook moesten douchen, we waren toen 11 t/m 14. Ik douchte altijd naakt en de rest ook, op 1 jongen ja die in onderbroek douchte.

Er waren wel mensen met een stijve en we lachten er altijd om.

Ik ben nu 15 maar was toen 12/13/14.

Badge +1

Hoe doe jij dat dan na het voetballen ben je bang dat je een stijve krijgt 

Badge +1

-onnodige quotes verwijderd-

Ik voetbal niet ik was nieuwschierig 

Reputatie 7
Badge +5

Naakt natuurlijk 

gebeurt wel eens bij iemand ik krijg het niet snel

13

Badge +1

-onnodige quotes verwijderd-

En wat doen jullie dan

Ik douche ook na het voetballen. Altijd gewoon naakt.  En ik ben 14. Niemand krijgt bij ons een stijve want wij zijn allemaal meiden.

Reputatie 7
Badge +5

Naakt natuurlijk 

gebeurt wel eens bij iemand ik krijg het niet snel

13

En wat doen jullie dan

Die een stijve heeft wordt afgetrokken door een ander die ook een stijve krijgt enz enz

Badge +1

-onnodige quotes verwijderd-

Oke en hoe komen ze daar bij

Badge

Wij douchen naakt. Het gebeurt redelijk vaak dat iemand een stijve krijgt maar dat is normaal voor ons. Soms trekken we  onszelf/elkaar af of pijpen we elkaar


Ben 14 jaar

Reputatie 7
Badge +5

Oke en hoe komen ze daar bij

Hoe bedoel je

Badge +1

-onnodige quote verwijderd-

Hoe komt het dat zeworden afgetrokken 

Badge +1

Ik douche ook na het voetballen. Altijd gewoon naakt.  En ik ben 14. Niemand krijgt bij ons een stijve want wij zijn allemaal meiden.

En zou je willen dat er een jongen bij zit en waarom?

Reputatie 7
Badge +5

-onnodige quote verwijderd-

Hoe komt het dat zeworden afgetrokken 

Er zijn jongens die daar geil van worden en we kennen elkaar al heel goed

Reputatie 1
Badge +1

@Aubien 

jammer dat wij dat niet doen bij ons tijdens gymmen (ja wij moeten douchen want gym duurt altijd de hele middag bij ons op school)

Reputatie 5
Badge +3

Ik ben  een meisje van 13 en zit op tennis. Meestal douche ik na de training of wedstrijden op de club, gewoon in mn blootje. Als andere meisjes ook douchen doen ze dat ook gewoon bloot.

Soms plagen we elkaar door expres de deur van de kleedkamer open te laten staan als een van ons nog aan het douchen is. Als je de kleedkamer van de jongens uitloopt kijk je dan recht bij ons naar binnen :-))

Liefs vosje

Reputatie 7
Badge +17

Nu gaat iedereen in het team naakt douchen maar vorige jaar een jaar daarvoor (toen we dus 13,14 waren) ging bijna iedereen in boxer. Een stijve heeft bijna nooit iemand, soms zie je iemand met een halve.

Badge

@vosje_09 
En je ziet jongens nooit naakt in hun kleedkamer?

Reputatie 1
Badge +2

Ik zat vroeger op de voetbal en er zatten ook een paar meiden in vooral jongens zoals mij en die meisjes douchde gwn samen met ons naakt.

--

Tekst is door De Kindertelefoon aangepast vanwege forumregel 10 ‘Topics en reacties mogen niet het doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan.‘

Reputatie 3
Badge +4

Wat is een orgie?

Reputatie 3
Badge +2

Jullie gaan offtopic, willen jullie bij het onderwerp blijven?

 

Groetjes Finn,

De Kindertelefoon

Reputatie 5
Badge +3

En je ziet jongens nooit naakt in hun kleedkamer?

Tja, ik heb ook wel eens bij hen naar binnen gegluurd als de deur op een kier staat.... Toen geen blote jongens gezien, wel in hun slip. Ook leuk :))

Reputatie 1
Badge +1

Ik heb ongeveer een jaar gekorfbald. Na afloop werd altijd gescheiden gedouchet (nee, echt niet gemengd!), wel gewoon in ons nakie. Natuurlijk overlegden en dolden we ook met ons team in de kleedkamers, maar soort van normaal in ons team was dat  je pas binnenkwam als iedereen minstens een onderbroek (en meisjes ook bh) aan hadden. En tja, het is dus weleens gebeurt dat terwijl ik in mijn slip stond een meisje in haar ondergoed bij ons rondliep en toen vast wel heeft gezien hoe mijn soldaat zich oprichte.

groetjes,

Ikbentomniet

Ik zat eerst op voetbal en daar en nu op school douche wij ook samen maar heb dit nog nooit mee gemaakt of gezien. Waarom lijkt het als ik iedereen hier mag gelofen dat iedereen elkaar gaat aftrekken of pijpen bij sportclubs haha. Dan zijn ze waar ik zit maar saai want ik zou dit ook stiekem best graag willen. 

Ik fantaseer heel vaak over mooie jongens in mn klas of de klas met wie we soms samen les hebben dat ik hun sokken en voeten mag ruiken na gym en dan hun mag aftrekken en pijpen maar ik doe of dat ik hetro ben XD 

@RobloxFortnite ,  je gaat off-topic, blijf bij het topic of start zelf een topic!

Anne - De Kindeertelefoon

Ik zit zelf niet op voetbal maar gym wel op zaterdag en wij zijn met z’n 20e en douchen ook zonder kleding en we zijn trouwens alleen maar met jongen en elke x als we douchen hebben we allemaal een stijve pik en trekken we elkaar ook af.

groetjes annoniem

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon n.a.v. forumregel 6: plaats geen onnodige seksuele details.

Reageer