Vraag

voetbal douche

  • 1 August 2020
  • 8 reacties
  • 3105 Bekeken

Badge

Ik wil graag op voetbal maar ik ben altijd bang als we samen moeten douchen ik voel me daar niet zo comfortabel en  ik ben bang als ik ineens een stijve krijg want ik ben gay heeft iemand hier een oplossing voor?  


8 reacties

Hey Anonyiem

 

Het zou jammer zijn om het voetballen te laten liggen, omdat je het douchen vreest. Ik snap het hoor, als je niet gewend bent aan een gemeenschappelijke douche kan het wat apart zijn in het begin, maar ik vermoed dat jij helemaal niet zo verschilt van de andere jongens. 

 

Ik vermoed dat je een tiener bent, en elke tiener wordt weleens (spontaan) opgewonden. Dat geldt ook voor je teamleden. Jij zou vast niet de eerste zijn die opgewonden wordt tijdens het douchen, en hoewel er soms wat flauwe grapjes over worden gemaakt, is de kans groot dat hier nog nauwelijks iemand van opkijkt. De jongens in je voetbalteam gaan hoogstwaarschijnlijk namelijk zelf door de puberteit. 

 

Misschien kan je nagaan of douchen echt verplicht is. Ik zie namelijk niet in waarom je niet gewoon na het voetballen naar huis kan, om daar te douchen. Als het nu eenmaal verplicht is op de club om te douchen, kan je jezelf eraan herinneren dat je met andere tienerjongens doucht, en dat opgewonden worden iets is dat ze gewoon moeten begrijpen. Word je toch lastiggevallen of gepest, kan je steeds naar je trainer toe. 

 

Gr. Kenshin

Met je onderbroek de douche in

Badge

Dank jullie allebei

 

Reputatie 2
Badge +2

Met je onderbroek de douche in

Nee dit kan echt niet, tenzei je jezelf als ongelooflijke kinderachtig en preuts en disrespectvol figuur neer wilt zetten, gewoon als een vent naakt onder de douche gaan staan.

 

Ik zag ee eerst ook tegen op zit nu al jaren lang op voetbal en nog nooit een stijve gehad, dat gebeurt gewoon niet vanwege de kou of door de inspanning van het voetbal.

 

Wat ik zelf lastiger vind is dat ik graag naar anderen kijk onder de douche maar tegelijkertijd mag dat dus helemaal niet opvallen. 

Hi

 

Bij de volleybalclub waar ik op zat, douchten we na de trainingen gewoon naakt. Ik was ook altijd heel bang om een stijve te krijgen, maar eigenlijk was dat niet echt nodig. Het ligt heel erg aan de sfeer. Meestal is het douchen niks seksueels, en dus krijg je eigenlijk niet zo snel een stijve. In de 5 jaar dat ik daar zat, heb ik 1 keer een semi gekregen en 1 keer, toen ik met iemand alleen was (en er zeker wel een seksuele sfeer in de lucht hing), een stijve. Verder heb ik nooit een stijve gehad (waar de andere bij waren ;) ).
 

Als jij wil voetballen, zou het douchen met teamleden jou niet moeten stoppen! En als je je toch zorgen maakt, kun je altijd nog even van tevoren aftrekken. Veel  plezier!

Reputatie 1
Badge

Hey @Anonyiem

 

Hey lieve homo jongen.. Ik begrijp je punt dat je bang bent dat ze denken dat je gay bent.. als je een stijve krijg.

IK ben er heel makkelijk mee.. het kan iedereen gebeuren een spontane (ochtend) erectie. Je hoeft niet seksueel eens  opgewonden te zijn visueel van een andere jongen. Een hetero gebeurt het net zo dus mischien wordt er even omgelachen. 

IK zit op een jongens internaat in België tuinbouwschool. We douchen elke ochtend en avond naakt. Iedere jo gen heeft wel een stijve gehad. Dan kijk niemand meer ernaar is gewoon geworden. Er is daar wel een open gay boy. Je ziet het gewoon heel vrouwelijke trekjes. Hij had dus wel een harde van mij toen hij naast me douche. Er was toen niemand meer. Ik duwde zijn hoofd naar mijn penis. En toen lijpte hij me super lekker en slikte mijn zaad. Hij bedankte me. Een andere keer heb ik hem gepakt in zijn kont vanachter. Hij genoot er van kreunde steeds. Ik ben open minded maar hetero 

 

 

Dus niet over zitten we leven in 2020 hoor en in een vrij land

 

Reputatie 7
Badge +4

Hallo, je kan gewoon zoals anonymous zegt gewoon met onderbroek douche als de rest dat ook doet wat vaker gebeurt op deze leeftijd. Ik vond het eerst ook gewoon prima om naakt te douche alleen toen we steeds nieuwe mensen in het elftal kregen gingen hun of niet douchen of met onderbroek en toen ging ik ook maar met onderbroek. 

Reputatie 7
Badge +5

Gaan jullie altijd meteen na training en wedstrijd douchen of zit daar nog tijd tussen dan kun je even naar de wc gaan om je af te trekken 

Reageer