Vraag

Voet fetish

  • 9 October 2018
  • 6 reacties
  • 847 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Haii, ik ben 19 jaar en heb een voet fetish, mijn vraag is wat vinden jullie hiervan en wat zou iemand met jullie voeten mogen doen? En hoe maak je zoiets bespreekbaar?

6 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Ieder zijn ding. Ik weet überhaupt niet wat mensen met een voetfetish willen, dus kan niet zeggen wat ik zou toelaten en wat niet. Ik denk dat in een relatie alles bespreekbaar is, zo ook dit. Zou het dus gewoon als een normaal onderwerp aankaarten.
Dankjewel Cujiua voor je reactie. Meesten willen masseren of likken. Het wordt al snel raar gevonden en schaam me er best voor.
Reputatie 3
Badge +8
Een massage zal iedereen wel toelaten waarschijnlijk, maar het laten likken van je voeten is minder gebruikelijk (tenminste zover ik weet). Je kan er weinig aan doen dat je die interesses hebt en ook dat het 'al snel raar gevonden wordt'.
Ik neem aan dat je deze handelingen enkel bij je vriend wilt uitvoeren, dus als diegene er geen probleem mee heeft hou je het onder de hoed. Niemand kan iets raar vinden als diegene er niet van op de hoogte is en jij hoeft je nergens voor te schamen.
dit forum is alleen voor mensen tussen de 13 en 18 jaar 😬
dacht ik ookal het is van 13 tot 18 jaar

Reageer